Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Gru 2007, 16:49 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 136
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
Pamietam ze GDZIES widzialem rozpiske jakie moby jakie skille daja bardziej a jakie mniej
ale ni cholery nie moge sobie przypomniec gdzie (przelecialem entropedie i ta druga encyklopedie i tam nie doszukalem sie). Wie ktos gdzie to sprawdzic? mam 1480HG i chce jak najszybciej dokonczyc discipling ale nie wiem w co walic
czy wiecej malych czy mniej duzych mobow i jakie............


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Gru 2007, 19:46 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Daiki koło PA z P1 +101 i już masz na 6 rundach za 100 ped skończonego discipla

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Gru 2007, 20:02 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 136
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
wiesz poki co mam maxa na p2 i robie na p3

czy bardziej oplaca sie wrocic do p1 i walic wymaksowanym?
mam niecale 1500hg i nie wem czym najszybciej bedzie tluc do 1900


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Gru 2007, 20:32 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
A kup se maddoxa IV, wez ammo za 1k i szybciutko ukonczysz discipling :>


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Gru 2007, 23:38 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
a no własnie SIERP ... na tym to polega... ty masz wymaxowanego p2 a do p1 TO JUŻ K.... się nie chce wrócić ... nie! no dobra sry za energy ale ja mam wymaxowanego 2100 i nadal jakbym potrzebował skończyć discipla to bym bił z p1+101 na spawnie daiki ale być może Twoje pytanie dotyczyło czegoś innego... np... "Hej... jakie bronie macie wymaxowane?... hihi bo ja p2 ... nieźle nie? ;)"

JESZCZE RAZ: p1+101 i daiki koło PA to najszybszy i najtańszy sposób dokończenia discipla ;)

papa i dobraoc ..


pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 09:49 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Ja tam wole 2.8k sond na CND - 4 dni :) czy jakoÅ› tak

pzdr.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 10:04 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Mortifer napisał(a):
Ja tam wole 2.8k sond na CND - 4 dni :) czy jakoÅ› tak

pzdr.


Mort to ty te sondy jakoÅ› Å‚adujesz do pistola i wywalasz w moba czy jak? ;)

a jaki jest reload takiedo zestawu? ;)

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 11:51 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Nie ma JUZ takiego czegos jak skilowanie,zapomnij.
Chcesz szybciej skonczyc mentoring idz na mocniejsze moby z czyms co daje najwiekszy dmg.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 14:41 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 136
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
Okta napisał(a):
a no własnie SIERP

sirap jak juz
Cytuj:
... na tym to polega... ty masz wymaxowanego p2 a do p1 TO JUŻ K.... się nie chce wrócić ... nie! no dobra sry za energy ale ja mam wymaxowanego 2100 i nadal jakbym potrzebował skończyć discipla to bym bił z p1+101 na spawnie daiki ale być może Twoje pytanie dotyczyło czegoś innego... np... "Hej... jakie bronie macie wymaxowane?... hihi bo ja p2 ... nieźle nie? ;)"

juz wyjasniam - nie chwalilem sie tylko wydawalo mi sie ze powinienem tak:
maxowac tt, potem zaczac p1, jak wymaksowane to p2 itd az do p3
i skille szly niezle ale ostatnio coraz ciezej sie skillowalo, ammo przepalane bylo w wiekszej ilosci a skill lecial wolniej.

dlatego pytalem sie - bo szukam odpowiedzi na to.

robie wlasnie test
kupilem p1 i mam p3 i robie test - po 10 ped ammo na kazdy i sprawdze ile skilla mi wzrosine na kazdym gunie.
Cytuj:

JESZCZE RAZ: p1+101 i daiki koło PA to najszybszy i najtańszy sposób dokończenia discipla ;)

papa i dobraoc ..


pozdro
Cytuj:


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 14:50 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 19:50, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 14:59 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
Dokładnie tak jak Level mówi. Przykład:
Nabicie skilla od 1 do 2k trwa 9 rund, ale nabicie od 2k do 4k juz 18 rund, za to przy wyciąganiu skilla jak masz 2k pożera najmniejsze esi 10 ped i wtedy zostaje ci w przyblizeniu 1 skilla, jednak jeśli masz 4k skilla to jak go wyciagniesz uzywajac esi 10 ped zostanie ci 3k skilla, czyli za 27 rund wyciagniesz 3 x esi 10 ped tt, wiec wychodzi na to samo, chyba ;)


Profil E-mail Offline
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 15:04 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 19:50, edytowano w sumie 1 raz

PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 15:17 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 19:50, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 17:35 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
Spoko Level, ja sie nie śmieje z twoich wypowiedzi. Moj przyklad miał tylko i wyłącznie na celu pokazanie zależniści miedzy wielkoscia skilla nabitego a wycianietego poprzez esi, nic wiecej


Profil E-mail Offline
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 17:37 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 19:50, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 19:15 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 76
HP: 99
Society: Freelancer
Nick w grze: Tomi jupiajo Digital
No nie wiem czy ktoÅ› to zrozumie. :P

W uproszczeniu wyglÄ…da to tak:

użyteczność skila <<liniowo>> punkty skila <<nieliniowo>> wartość tt skilla <<liniowo>> cena


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 19:20 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 19:50, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 19:31 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 76
HP: 99
Society: Freelancer
Nick w grze: Tomi jupiajo Digital
Na przykład:

Image

X - punkty skilla czy jak to tam sie fachowo nazywa
Y - wartość TT skilla


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 29 Gru 2007, 20:25 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 19:50, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2007, 01:36 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 136
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
czegos nie moge zrozumiec....
jesli tt skilla rosnie nieliniowo do lvl
czyli lvl 1000 = 3,43PED
a lvl 4000 = 68,62PED

to nie oplacalne by bylo zebranie tego na aukcji 4 aukcje po 1000 skilla (zalozmy dla uproszczenia ze skille kosztuja 1000%)
czyli 34,30 ped x 4 = cos kolo 132ped

zapakowac to potem w esi i bedziemy mieli tt 68,62ped czyli to samo w jednej paczce za 686,2x4= ok 2700ped

nie kojarze cen ESI ale one zakladam sa liniowe - wiec co poimnalem?
przy tym zalozeniu handlowanie skillami to byloby prawdziwe eldorado a nie wierze zebym takie odkryl ot tak :)


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2007, 01:47 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 19:49, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2007, 10:24 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Ktos tu nie czytal poradnikow :>

Polecam ten temat, posty od 2007:
http://www.entropiauniverse.pl/viewtopic.php?p=55295


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2007, 11:39 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 136
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
juz kumam o co biega.... nie kumam natomiast ze skoro poziom liczbowy skilla nie odzwierciedla jego realnej wartosci - to co on wskazuje?
skoro 500 skilla != 2x250 to czemu tak jest? jakis tu haczyk?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2007, 12:56 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
sirapacz napisał(a):
juz kumam o co biega.... nie kumam natomiast ze skoro poziom liczbowy skilla nie odzwierciedla jego realnej wartosci - to co on wskazuje?
skoro 500 skilla != 2x250 to czemu tak jest? jakis tu haczyk?


Na początku EU tak bylo, skill rosnął liniowo, potem jednak panowie z MA uświadomili sobie ze jak tak dalej będzie to w krótkim czasie dużo ludzi dojdzie do poziomu 10k w wiekszosci skilla co wiązałoby się ze najlepsze bronie unl będą mieli wymaksowane, dlatego wprowadzili taki myk i juz. Najlepiej Level niech się wypowie na ten temat, prawdopodobnie wie na ten temat o wiele więcej niz ja


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2007, 14:17 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 136
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
Iceman napisał(a):
sirapacz napisał(a):
juz kumam o co biega.... nie kumam natomiast ze skoro poziom liczbowy skilla nie odzwierciedla jego realnej wartosci - to co on wskazuje?
skoro 500 skilla != 2x250 to czemu tak jest? jakis tu haczyk?


Na początku EU tak bylo, skill rosnął liniowo, potem jednak panowie z MA uświadomili sobie ze jak tak dalej będzie to w krótkim czasie dużo ludzi dojdzie do poziomu 10k w wiekszosci skilla co wiązałoby się ze najlepsze bronie unl będą mieli wymaksowane, dlatego wprowadzili taki myk i juz. Najlepiej Level niech się wypowie na ten temat, prawdopodobnie wie na ten temat o wiele więcej niz ja


juz kumam o co chodzi.

wyniki skillowania na daiki/combibo
p1 10ped ammo +8
p3 10ped ammo +9

przy tak malej probie wychodzi w granicach bledu statystycznego.
ALE
zaobserwowalem cos - skill leci szybciej jesli tlucze sie male moby a nie wieksze....
potwierdze to jeszcze rundami po 10 -20 ped ammo i zobaczymy co wyjdzie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2007, 14:22 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
A o Kill gain kolega slyszal? Im wiecej mobow ginie tym wiecej skila. Czyli na logike im slabsze moby i im wiecej ich zabijesz tym wiecej skila niz jakbys bil silne moby które padaja raz na 3 minuty twojego strzelania.

Przyklad daikiba vs hogolo. Skill rosnie calkiem inaczej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Gru 2007, 17:04 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 136
HP: 103
Society: KingKongSajz:)
Mortifer napisał(a):
A o Kill gain kolega slyszal? Im wiecej mobow ginie tym wiecej skila. Czyli na logike im slabsze moby i im wiecej ich zabijesz tym wiecej skila niz jakbys bil silne moby które padaja raz na 3 minuty twojego strzelania.

Przyklad daikiba vs hogolo. Skill rosnie calkiem inaczej.


nie slyszal

spodziewal sie raczej ilosc * health moba lub ilosc * threat

cos w ten desen:)


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 131 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso