Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Kwi 2007, 09:51 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
[center]SIB = Skill Increase Bonus[/center]

absolutnie fantastyczny temat godny polecenia każdemu :
http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... hp?t=58548

esencja są jak na razie trzy obrazki, które pozwolę sobie tu z linkować, zobaczcie sami :

[center]Image

Image

Image[/center]

myślę że temat warto by rozwinąc u nas na forum również


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Kwi 2007, 09:28 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Ja dużo chętniej zobaczył bym zestawienie na którym jest zaznaczone PRZY JAKIM POZIOMIE DANA BROŃ JEST WYMAXOWANA.

Bo to od jakiego poziomu zaczyna w miarę normalnie działać to można odczytać spokojnie na aukcji.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Kwi 2007, 21:04 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Właśnie, to dla większości z nas chyba istotniejsze.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2007, 02:56 
Green
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 205
HP: 0
Society: Solaris
Nick w grze: Hawkwood
Tfu! Same !&*%$#@&^! L-ki. No tak, wiem, że tylko one (i opalo, i M2100) mają SIB. Szkoda, że nie ma jakiejś tabelki doradzającej, jakie broni nie L wybierać po opalo i w którym momencie. Bo ja jakoś do tego L-szajsu się przekonać nie mogę. Dwa razy kupiłem i dwa razy żałowałem, lepiej było kupić zamiast L-ek więcej ammo... Teraz będę używał tylko, jeśli jakaś mi w loocie wypadnie, bo rzeczywiście skille nabija się szybciej. Mam tylko nadzieję, że w miarę szybko uda mi się zaopatrzyć w kilka sztuk porządnej broni nie-L, tak na wszelki wypadek, gdyby wypadało ich jeszcze mniej, żeby mieć z czego strzelać i czym bić. Tak, że jakby ktoś miał jakieś sugestie odnośnie oldskulowej broni i ścieżki jej użytkowania, to byłbym wdzięczny.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2007, 14:18 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Odgrzewam bo mam pytanko na które nie znalazłem odpowiedzi.

Założenie: jak najszybszy przyrost skilla w odniesieniu do przepalonego ammo.

Jeśli mam wyskillowanego na maxa K380L i SIB jest "Not Anymore" a na K400L mam obydwa Learning Period na "Yes" ale dmg na K400L mam nie wymaxowany (tragiczny -> 9-18) i obydwa korsy zadają porównywalny dmg (właściwie K400L trochę mniejszy) ale na K400L przepalam więcej ammo to:
1. czy przyrost skilla w funkcji przepalonego ammo będę miał taki sam?
2. czy przyrost skilla zależny będzie tylko od sumarycznej ilości zadawanych obrażeń?
3. o około ile % będę miał szybszy przyrost skilla używając broni z SIB w odniesieniu do innej już wymaxowanej?

Nie wiem czy dobrze to wyjaśniłem ale chodzi mi o to,że SIB zachęca do stosowania coraz wyższych broni ale czy faktycznie skill wzrasta od zadawanych obrażeń czy od przepalonego ammo (pomijam missy chociaż i one dają przyrosty skilla) a w związku z tym czy istnieje granica powyżej której przesiadając się na wyższy model mamy pewność, że porównawczo ten sam koszt da nam więcej skilla w odniesieniu do modelu niższego wymaxowanego.


pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2007, 15:29 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
pomiędzy jednym korsem a drugim jest jeszcze breer p4 i być moze przesiadka z h380 na h400 nie być opłacalna (przy wymaxowanym h380 na równy max).
Tak mi siÄ™ wydaje.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2007, 19:34 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
ProszÄ™ buzz... :P

Zadałem przemyślane konkretne pytania i oczekuję w miarę logicznych i sprawdzonych odpowiedzi ...


pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2007, 20:25 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
Okta, gdzieś byla stronka na której mogles sobie wpisac statsy jakie masz na broni i liczylo ci realne eco itd, jak znajde to ci dam adres, chyba ze nie o to ci chodzi :P


Profil E-mail Offline
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2007, 22:13 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:58, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2007, 15:47 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Iceman napisał(a):
Okta, gdzieś byla stronka na której mogles sobie wpisac statsy jakie masz na broni i liczylo ci realne eco itd, jak znajde to ci dam adres, chyba ze nie o to ci chodzi :P


Liczyłem swego czasu realne eco (na podstawie wypalonego aamo i zadanych obrażeń! i porównywałem z danymi na wspomnianych stronach. To co wynikało z realnego Eco dla broni, którą liczyłem było nieco LEPSZE niż to, co pokazuje strona. Próbka nie była bardzo duża, ale przy 3-setnym poziomie damage odechciało mi się wpisywać /leciałem z obrazków, czas jako separator w liście - jak by ktoś chciał powtórzyć to chyba jedyna w miarę sensowna droga w miarę precyzyjnej analizy/ Oczywiście liczyłem też miss'y.

Reasumując - na danych ze stron nie można się opierać w 100% (może 85% ?)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Gru 2007, 11:29 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Ok panowie (i panie) głównie chodzi mi o przyrost skilla a nie o eco a ponieważ po ostatnich doświadczeniach zauważyłem że raczej (na razie za mało rund więc nie mam pewności) wzrost skilla zależy od zużytego ammo a nie od zadawanych obrażeń więc pozostaje mi tylko potwierdzić informacje...


pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Gru 2007, 12:06 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
A czy średnie zadawne dmg rośnie po wymaxowaniu broni 10/10 HA?
Przyszło mi do głowy liczenie śreedniej dmg z powiedzmy 50 strzałow co peewien czas.
Może ktoś juz coś takiego robił


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Gru 2007, 15:50 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 76
HP: 99
Society: Freelancer
Nick w grze: Tomi jupiajo Digital
Garwen napisał(a):
A czy średnie zadawne dmg rośnie po wymaxowaniu broni 10/10 HA?
Przyszło mi do głowy liczenie śreedniej dmg z powiedzmy 50 strzałow co peewien czas.
Może ktoś juz coś takiego robił


W pytaniu jest błąd. Wymaksowanie HA na 10/10 nie jest równe wymaksowaniu broni.

Broń typu SIB jest wymaksowana gdy:
- HA = 10/10
- średni Damage Interval = 75%
- jest maksymalny Attacks per minute

Attack per minute rośnie zwykle jeszcze po wymaksowaniu HA, więc można odpowiedzieć twierdząco na twoje pytanie. :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Gru 2007, 17:31 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
jupiajo napisał(a):
Broń typu SIB jest wymaksowana gdy:
- HA = 10/10
- średni Damage Interval = 75%
- jest maksymalny Attacks per minute


Dzięki już teraz rozumiem. Zawsze mi się wydawało ze HA 10/10 oznacza total max broni.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Gru 2007, 00:58 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 74
HP: 100
Society: PEDirectory
Nick w grze: Dobra Rada
Okta napisał(a):
po ostatnich doświadczeniach zauważyłem że raczej (na razie za mało rund więc nie mam pewności) wzrost skilla zależy od zużytego ammo a nie od zadawanych obrażeń więc pozostaje mi tylko potwierdzić informacje...

Pytanie pozostało bez odpowiedzi, a mnie to też ciekawi. Wie ktoś może jak to działa?
Zastanawiam się co daje większy wzrost skilla - kilka trafień o mniejszym dmg czy też jedno duże o wartości równej sumie tych mniejszych?


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 05 Gru 2007, 01:37 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 21:01, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Gru 2007, 02:22 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
zakladam lev, ze jestes w stanie sprawadzic i tagretova i impmk2? osobiscie i dokladnie>?
bo zasadniczo powtarzanie po kims, tudziez tabelk,i z przed miliona lat to malo kogo obchodza, chyba, ze historykow
a kiedys....no coz to bylo kiedys


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 05 Gru 2007, 02:33 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 21:01, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Gru 2007, 12:17 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Lvl bardzo dobrze, że posiadasz taką a nie inną wiedzę bo może uda mi się odpowiedzieć wreszcie na pytanie w jaki sposób dobierać broń aby zrobić jak najszybsze przyrosty skilli przy tych samych kosztach (o spawnie moba nie mówię bo zakładam jednego i tego samego moba).

Przykładowo na rundach na Dronach jak killowałem wymaxowaną K380L+103 to przyrost po rundzie miałem 0.76 tt skilla a runda za całkowite koszty ammo+decay broni+decay ampa za 183 ped. Z kolei na K400L+104 i rundzie z kosztami za 210 ped przyrost skilla średnio 0.56 tt a co ciekawe przyrost skilla był mniejszy na K400L i równy 0.42 jak strzelałem z niego z HA=9.3 i dmg 17-34 (czyli nie wymaxowany) mimo, że cały czas posiadał SIB na YES.

koszty
K400L/K380L=1.14
przyrost skilla:
K400L/K380L=0.74
ilość oddanych strzałów
K400L/K380L=0.8

Zadany dmg podobny, missy podobne... Wyniki są dziwne jak na razie ale spróbuję pójść w stronę przyrostu skilla w odniesieniu do ilości strzałów więc zrobię próbę z P3L, K350L, H21L, H23L na dronach ale poczekam do wymaxowania H23L. Oczywiście może też tak być, że K400L jako jeden z najpopularniejszych pistoli laser ma obniżony przez MA współczynnik przyrostu ale to wyjdzie przy sprawdzaniu innych typów broni.

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Gru 2007, 21:19 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
1 . Martre -
level wie duzo (wiem ze ciezko sie z nim "zyje " :), ja tez mam z nim ciezko ale ....), nie umniejszajac Tobie - a to co bylo milion lat temu w PE nieraz sie sprawdza do tej pory - nie bylo wszystkiego na "tacy" jak jest teraz , oraz zaufaj nieraz doswiadczeniu kogos kto przezyl kilkanascie Uv w tej grze . tabelki maja jeden mankament sa za bardzo wygladzone .

2 . okta jak sie spotkamy w grze to ci cos podpowiem :) , albo powiem .

Jc

ps nie bronie Levela , wiem jak bylo i jest teraz ,i kilku graczy tez .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Gru 2007, 22:34 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
jc, ale ja sie zasadniczo z toba zgadzam, zarowno co do levela jak i do tego, ze "pionierzy" mieli trudniej
tak to jest jak sie posty pisze pod wplywem zarowno emocji jak i browaru ;-)
na marginesie jedynie zauwaze, ze cecha levela, poza marudzeniem, jest odbieganie od tematu...i w sumie tego mial dotyczyc poprzedni post ;-) a wyszlo jak zwykle czyli kiepsko;-)

p.s ja tez nie bronie levela ;-)
pozdr
MArtre


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso