Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Wrz 2007, 15:30 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Kiedys kazdy armor mial rozny decay.Najbardziej ekonomiczne bylo pixie,rascal i ewentualnie neme,inne sie nie liczyly.Potem nadeszlo VU,w ktorym wszystkim armorom zmieniono decay na taki sam (decay = ilosc pochlonietego dmg,z grubsza). Ghost stal sie bardzo popularny.Jaguar,dotad nieoplacalny,podrozal.Spodziewano sie, ze ceny nemesis drastycznie spadna (ponad +1k za ochrone mniejsza od ghosta?).Tak sie jednak nie stalo..

Jakis czas temu zorientowalam sie,ze cos jest nie tak. Na przyklad: naprawa ghost+6a po huncie na drony kosztowala wiecej,niz rascala+6a, mimo ze rascal zapewnial taka sama(praktycznie) ochrone. (<-- wg Northberga)
Mutak twierdzil,ze w nemesis ma wyraznie mniejszy decay niz podczas uzywania ghosta, a oba armory dawaly mu taka sama ochrone.
Wydawalo mi sie to conajmniej dziwne ;/ Aster okreslil to tak,ze kazdy armor ma ''minimalny decay''..

Pytanie pierwsze: czy istnieje cos takiego, jak ''minimalny decay'' kazdego armora?
Pytanie drugie: czy durability ma jakies znaczenie?

Czy jesli pojdziemy na argo youngi w nemesis+5b i supremacy+5b, to koszty naprawy beda takie same? Powinny. Jednak tak nie jest.
Zrobilismy z Kedziorem malutkie doswiadczenie :D Jesli ktos robil podobne,niech podzieli sie wynikami.

Oboje przyjelismy w armorach rowno 10 hitow od exo mature.
Decay ghosta: 9 pec
Decay jagura: 11 pec
Inny wynik,niz ten,ktorego sie spodziewalismy.Jesli jednak przyjrzec sie dokladniej.. okazalo sie,ze wszystko pasuje.
Ghost total protection: 84
Jaguar total protection: 105

Zaleznosc 9/11=0,8(18) do 84/105 = 0,8
Praktycznie te same liczby. (prawdopodobnie: te same, ale wiadomo,ze nie bierzemy pod uwage dziesiatych czesci peca..)

Od Padre wiem,gdzie mozna dane nt. decayu minimalnego znalezc.. (niestety zapomnialam adresu strony, podaj tutaj jeszcze raz,jesli czytasz :P)

Tak wiec odpowiedz na pierwsze pytanie juz mniej-wiecej jest.
Chce znac wasze zdanie..

PS Nie wiem,czy te informacje byly juz podawane gdzies,a ja nie wiedzialam :) Czy wiekszosc zywila dotad takie bledne przekonanie jak ja :)


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 03 Wrz 2007, 15:42 
a tu regułka:

minimal decay = armor protection/100
dla Nemesisa:
(15+15+15+15+7.5)/100 67,5/100 = 0,675

dla Ghosta:
(13+15+19+1+1+11+12+1+11)/100 = 84/100 = 0.84


Tyle.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Wrz 2007, 16:43 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
No tak jest ;) I kazda dalsza gadka jest zbedna. Jak ktos sie zacznie rozwodzic ze jest inaczej to jest nobek :P

A i jeszcze jedno pomnożcie sobie otrzymane wyniki przez np. 10 000 :D I poczujcie różnice w kosztach. OOO weż to poczuj :P

A ja ze biedny to mam ghosta :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Wrz 2007, 16:53 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Tylko czemu mi tak to jakos noo :P ciezko weszlo :P Dopiero teraz to sobie uswiadomilam,fuk..

A jak jest z durability?
Po co jest podawane? Musi miec jakies znaczenie?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Wrz 2007, 17:41 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 31
HP: 100
Society: Mlode Wilki
Nick w grze: The Padre GodFather
Zgodnie z EntropediÄ… decay armora to:

Cytuj:
(2.90*(Absorbed damage^2) + 29.55*Absorbed damage)/1000


A minimalny dekaj:

Cytuj:
total protection divided by 100


Więc armor ma znaczenie. Im większa protekcja tym większy decay. Bo przy rascalu jest on 0,32-3,91(max) pec a przy np ghoscie 0,84-22,94(max) pec. Jednak max decay osiąga się gdy mob wali wszystkim, przed czym ten typ armora chroni, co nie zdarza się często :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Wrz 2007, 18:34 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Czyli mam rozumieć że decay armora to n*minimal_decay gdzie n - dmg pochłonięty przez armor?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Wrz 2007, 20:20 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
W miarę dobrze to widać urzywając:
http://www.entropedia.info/Chart.aspx?chart=MobLevel

wybierzcie moba np EXO i pixe, ghosta jaguara, supremacy i raskala+5A

pixe ma najmniejszy decay ale chroni tylko w zakresie 9 Imp czyli prawie każdy hit będzie kosztował nas HP - tutaj górę bierze wzór na decay od obrażeń z tą różnicą, że pixe więcej nie pochłonie niż 9,

supremacy ma b.duży decay dla tego moba w porównaniu z pixe chociaż chroni do domi na maxa - tutaj górę do domi bierze MINIMALNY DECAY,

ghost od samego początku zwieksza swój decay wraz ze wzrostem maturity - tutaj w decay bierze główny udział ten pochodzący ze wzoru od obrażeń a ponieważ hit jest pochłaniany w całosci i jeszcze zostaje trochę zapasu na mocniejsze hity dlatego czym wyższe maturity tym wyższy decay

porównajcie sobie jeszcze Raskala+5A i Jaguara bez platów

Uwaga! na tej stronie są obliczenia dla uśrednionych dmg.

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Wrz 2007, 23:34 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Imo najlepiej samemu badać jak się chce mieć realne dane - chociaż to kosztowne w sumie i sie trzeba nabiegać trochę.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Wrz 2007, 07:21 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Abyss: Dane podane przez Levela i Padre są sprawdzone i potwierdzone przez wiele osób, ale jeśli bardzo chcesz to przetestuj ;)

Ogólnie ghost nie jest złym armorem minimalny decay otrzymujemy już przy zabsorbowaniu 13 dmg czyli prawie nic ;) (fefoid outcast 28 dmg max ; argo young 20 max ) z dronkami ciut gorzej bo chroni 13 total (12b+1 pen) a im jest bardziej popsuty tym mniej przyjmuje np 10 a placimy za 13. No ale to się tyczy tylko mobów robiących mało złożony rodzaj dmg (chyba wszystko co ma ataki dystansowe: roboty + moby walące tylko prądem - Bristlehog etc. + tsktsk + wszystkie z acid (tu i tak chroni tylko 1) + itumatrox + thorifoidy :twisted:

Gorzej jest z takim supremacy bo minimalny decay jest dopiero przy 24 dmg więc na małe moby zdecydowanie nie opłaca się używać.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Wrz 2007, 11:07 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Trzeba jednak dodać pewną specyfikę platów bo decay ochrony nie jest liniowy tylko rośnie w funkcji wykładniczo-liniowej tj.: decay=f(x)=C*(Ax^2+Bx) w związku z tym idealną sprawą było by rozłożenie decay na skończoną liczbę poszczególnych ochraniaczy tj. armour, platy, i gdyby istniały to jeszcze inne dodatki (ale nie istnieją dlatego bierzemy pod uwagę tylko platy).
Ponieważ funkcja decay rośnie wykładniczo-liniowo to najwłaściwszym podziałem absorbowanego dmg jest 50/50 dla armoura i platów ale tylko wtedy kiedy zarówno armour i platy absorbują maxymalnie dmg i nie oznacza to, że podział musi nastąpić 50/50 w jednej kategorii obrażeń ale w różnych kategoriach jako sumaryczna absorpcja.
a oto kilka przykładów:

exo:
[URL=http://img294.imageshack.us/my.php?image=exomh0.jpg][IMG]http://img294.imagesh
ack.us/img294/2465/exomh0.th.jpg[/IMG][/URL]

argo:
[URL=http://img294.imageshack.us/my.php?image=argodd9.jpg][IMG]http://img294.images

hack.us/img294/6411/argodd9.th.jpg[/IMG][/URL]

allo:
[URL=http://img294.imageshack.us/my.php?image=allosp6.jpg][IMG]http://img294.images

hack.us/img294/6003/allosp6.th.jpg[/IMG][/URL]

atrox:
[URL=http://img502.imageshack.us/my.php?image=atroxck5.jpg][IMG]http://img502.image

shack.us/img502/4274/atroxck5.th.jpg[/IMG][/URL]

drone:
[URL=http://img165.imageshack.us/my.php?image=droneyx8.jpg][IMG]http://img165.image

shack.us/img165/8691/droneyx8.th.jpg[/IMG][/URL]

feffs:
[URL=http://img165.imageshack.us/my.php?image=fefftn6.jpg][IMG]http://img165.images

hack.us/img165/4188/fefftn6.th.jpg[/IMG][/URL]

hogglo:
[URL=http://img521.imageshack.us/my.php?image=hoggloum5.jpg][IMG]http://img521.imag

eshack.us/img521/2204/hoggloum5.th.jpg[/IMG][/URL]

aurli:
[URL=http://img72.imageshack.us/my.php?image=aurliof6.jpg][IMG]http://img72.imagesh

ack.us/img72/6264/aurliof6.th.jpg[/IMG][/URL]

Są to obliczenia dokonywane na podstawie obrażeń uśrednionych dlatego nawet przy niższym maturity też będziemy mieli niższy decay jeśli tylko mob zada mocniejszego hita...

Wniosek: Jeśli jest to możliwe to dobierać należy ochronę aby składała się z armoura i platów, które absorbują 50/50 dmg max zamiast zakładać tylko armour bez platów o większej ochronie.

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Wrz 2007, 17:09 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 97
HP: 106
Society: Blood & Sand
Nick w grze: Johny Harnas Beegood
Ciekawe - jak na razie ja w to nie wierzÄ™ :shock:
Image
ale może w tym ... coś jest :wink:


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 04 Wrz 2007, 17:18 
tutaj all true masz ehh


Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Wrz 2007, 21:00 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
harnas dokładnie tak jest... :)

nawet specjalnie do tego celu wyposażyłem się w pioneera i faktycznie się przeliczało ale jazda była jak w pineerze z platami 8A(L) (zostały mi po wizycie na CP) poszedłem sobie na troxy hihi zdziwieni byli niektórzy :). Takie "kombinowanie zostało mi po szukaniu idealnego zestawu do sweatowania... ale sweatowanie to już nie to co kiedyś dlatego zrezygnowałem ze sweatowania ale "kumbinowanie" mi zostało hihi

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Wrz 2007, 06:21 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
Faktycznie te obliczenia na wiki są ciekawe ale jak w takim wypadku wytłumaczyć to:
Image

Absorpcja obrażeń jest a decay 0 :shock:

Koniecznie muszę to dzisiaj przetestować


Ostatnio edytowany przez Dawid19791, 05 Wrz 2007, 06:44, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Wrz 2007, 06:44 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Dawid19791 napisał(a):
Faktycznie te obliczenia na wiki są ciekawe ale jak w takim wypadku wytłumaczyć to:
[url=http://img296.imageshack.us/img296/2752/droneyg3.th.jpg]Obrazek[/URL]

Absorpcja obrażeń jest a decay 0 :shock:


pewnie dlatego że tam masz podany średni dmg nie zapominaj że moby od dawna już nie zadają zawsze max. (80 * 1,5 /2 = 60) innym wytłumaczeniem był by jakiś bug bo oficialnie pixie nie ma żadnych protekcji na roboty.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Wrz 2007, 12:11 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Dragon napisał(a):
Dawid19791 napisał(a):
Faktycznie te obliczenia na wiki są ciekawe ale jak w takim wypadku wytłumaczyć to:
[url=http://img296.imageshack.us/img296/2752/droneyg3.th.jpg]Obrazek[/URL]

Absorpcja obrażeń jest a decay 0 :shock:


pewnie dlatego że tam masz podany średni dmg nie zapominaj że moby od dawna już nie zadają zawsze max. (80 * 1,5 /2 = 60) innym wytłumaczeniem był by jakiś bug bo oficialnie pixie nie ma żadnych protekcji na roboty.


Dokładnie chodzi tylko o to, że tabela odnosi się do obrażeń średnich i tyle...

Trzeba pamiętać, że platy mają swój nieraz dość pokaźny tt+ i ich zakup wraz z odpowiednim armourem powinien się wiązać z planowanym wielogodzinnym huntem na wybranego moba i tak na przykład jeśli ktoś zamierza spędzić wiele wiele wiele godzin na CP mając jako takie HP (jako takie* - pochodzi z zapomnianych już dialektów słowiańskich i oznacza HP powyżej 120), guna min. K400+104 oraz HedocSK50, VivoT20, VivoUR125 i fapera za plecami albo team do mobowego ping-ponga to może sobie pozwolić na chodzenie w shogunie+5B zamiast Ghosta+5B bo:

1. różnica w HP dla Weak, Watcher, Soldier jest 12HP,

2. decay fapa wymaksowanego biorąc pod uwagę % zakupu (115%) aby uleczyć 12HP jest 12/9,5*1,15*1,1=1,6 pec (1,1 to współczynnik z uwago na leczenie fapem nie zawsze na maxa)

3. różnica decay to 2,57,

4. obliczeniowa oszczędność to 0,93pec na hit co przy low maturity aurli zadających od 7-15 hitów daje średnio 10pec ośczędności na jednego moba.

5. Po 100 mobach (2-4h huntu) mamy 10 ped pozostałę na karcie (Jeśli zdecydujemy się na kupno 5B po tt+140 czyli set za tt+840 to z dnia na dzień huncąc po 2-4h "tanieje" nasz zestawik platów i po 3 miesiącach bez kwaśnej miny "moglibyśmy" opylić lub oddać jakiemuś newbie po tt - co oczywiście zazwyczaj nie następuje),

wtrącenie: - możemy oczywiście zainwestować w adjfapa i wtedy zwrot następuje po ok 40.000 zakillowanych aurli czyli po ok. 1 roku i 2 miesiącach grania dzień w dzień po 2-4h i przewaleniu ok 150k ped na ammo, guna i ampa, ok. 8k ped na naprawę fapa, ok. 15k na naprawę osłon,

7. To co na pewno zyskamy to wzrost skilli medic większy niż przy stosowaniu Ghosta+5B

na koniec tabelka:
Image

i jeszcze wykresik obrazujÄ…cy:
Image

jak widać z wykresu:

- decay armora czystego i armoura z platami do pochłanianych 8 HP jest praktycznie taki sam,

- decay fapa, który leczy HP przyjmowane na klatę zamiast przyjmowania obrażeń na czystego armora jest wyższy na początku i wyrównuje się dla czystego armoura dla 36 HP pochłanianych/zadawanych a następnie jest zawsze niższy niż czytego armoura,

- decay fapa, który leczy HP przyjmowane na klatę zamiast przyjmowania obrażeń na armora wraz z platami 50/50 dmg jest wyższy na początku i wyrównuje się dla armora wraz z platami 50/50 dmg dla 70 HP pochłanianych/zadawanych a następnie jest zawsze niższy niż czytego armoura,

- decay armoura wraz z platami 50/50 jest w całym zakresie niższy a różnica rośnie w funkcji wykładniczej wraz ze wzrostem pochłanianego/zadawanego HP,

- rzeczywista linia dla armoura i platów jest pomiędzy linią 50/50 a czystym armourem ponieważ zawsze są różnice w ochronie armorów i platów i raczej ciężko dobrać tak aby zawsze było 50/50 (Hunter i 2A mają po 5 Imp. ale to jeden z tych nielicznych przypadków),

- wykres nie uwzględnia minimalnego decay armorów i platów dlatego, że przede wszystkim ma ukazywać różnicę przy pochłanianiu w całym możliwym zakresie ochrony,


Wnioski:

- jeśli huncimy na zbroi bez platów to jeśli wytrzymujemy moba korzystniejsze jest dobranie tak armoura aby nie pochłaniał więcej niż 12 HP a resztę "doładowujemy" sobie wymaksowanym fapem o eco 9.5,

- jeśli huncimy na zbroi z platami to jeśli wytrzymujemy moba korzystniejsze jest dobranie tak armoura aby nie pochłaniał więcej niż 25 HP a resztę "doładowujemy" sobie fapem wymaksowanym o eco 9.5,

dobrze to widać na tej tabelce:
Image

gdzie różnica w decay wynosi 4.29pec a dodatkowo oberwiemy tylko 12HP co pozwoli nam na machnięcie raz VivoT1 i wyrównanie straty albo wyrównanie straty 5 hitów domi czyli 5*4.29=21.45 pec jednym chlapnięciem sobie w twarz uzdrawiającą woda z podziemnych źródeł eudorii przetrzymywanych chwilowo w UR125 (decay 7 pec).

- jeśli posiadamy adjFapa to jego wykożystywanie zamiast armoura jest już opłacalne dla armorów chroniących powyżej 5 HP - czysty, 10 HP - z platami 50/50 czyli właściwie w każdym przypadku a armor dobieramy sobie tylko dla przyjemności stania w stadzie...



uff się naliczyłem

pozdro

PS. analiza opłacalności fapa z armourem i platami o mniejszej ochronie względem armora o większej ochronie polega na odejmowaniu decay armorów przy pochłoniętych max obrażeniach i patrzeniu ile wynosi koszt fapa dla wyrównania tejgo HP które dodatkowo oberwiemy.


Ostatnio edytowany przez Okta, 05 Wrz 2007, 12:31, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Wrz 2007, 12:30 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Okta mozesz mi spróbowac obliczyc oplacalnosc czegos takiego:
Ide z adj fapem na drony 01, bez zadnego armorku. No i sie fapuje pare godzin. Dodge rosnie, skile medyczne rosna, combat reflex rosnie, jakies skile z general tez.

Czy koszt fapowania sie pokryje mi sprzedaz dodge? Jeden klik adj to 2 pece... a dodge to jakies 17k%? Wiem ze nie da sie tego obliczyc dokladnie, ale chcialbym rade czy to sie oplaca...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Wrz 2007, 14:58 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
To się poprostu musi opłacać. Ja robiłem testy z Vivo z TT i wartość wszystkich zdobytych skilli podczas fapowania była mniej więcej równa decay fapa i to po odliczeniu kosztu esi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Wrz 2007, 07:44 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Okta naprawdę się postarałeś :)

Jednak mam małe zastrzeżenie. Kiedy używamy fapa zawsze przestajemy w tym celu strzelać a co za tym idzie częste używanie fapa w walce może spowodować że fapniemy się z 1-3 razy więcej niż gdybyśmy mieli trochę lepszy armor. Oczywiście nie licząc uber fapów (adj,imp,mod,siostra) bo w nich koszt jest maleńki

W sytuacji gdy moby biją mocno i szybko zdecydowanie lepiej postawić na dps kosztem eco więc takie h400 na cp oplaca się tylko w team

Co do skilowania uników jest to zapewne nadal opłacalne jednak tylko jeśli mamy zamiar je sprzedawać (po pewnym poziomie dany mob zaczyna dawać coraz mniej skilla) no i niestety teraz trzeba by skilować na mocniejszych mobach np 2-3 dronki na adj fapie a co za tym idzie nabicie pełnego chipa zajmie dużo czasu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 14 Wrz 2007, 20:45 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 582
HP: 115
Society: K$
Nick w grze: Crynin Skanerin Utis
Mortifer napisał(a):
Okta mozesz mi spróbowac obliczyc oplacalnosc czegos takiego:
Ide z adj fapem na drony 01, bez zadnego armorku. No i sie fapuje pare godzin. Dodge rosnie, skile medyczne rosna, combat reflex rosnie, jakies skile z general tez.

Czy koszt fapowania sie pokryje mi sprzedaz dodge? Jeden klik adj to 2 pece... a dodge to jakies 17k%? Wiem ze nie da sie tego obliczyc dokladnie, ale chcialbym rade czy to sie oplaca...



Hmmm... Z TEGO tematu na EF chyba wynika, że kompletnie się nie opłaca stać miedzy mobami i tylko i wyłącznie się fapować...

A jeśli komuś się nie chce klikać/wchodzić/szukać/czytać, ten post mówi o co chodzi:

BruuD napisał(a):
(...)
You cannot gain this skills by doing nothing but standing in between mobs and FAP, the mobs will stop giving skill after like a minute.
I know that standing in front of a few rippersnappers with imp-fap for 12 hours give you about 2 first aid skills and not even 1 evade skill level, so its practicly nothing.

You really need to activily hunt to gain these skills.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Wrz 2007, 19:57 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Takie tam... cos na temat, ciekawe.
http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... hp?t=69819


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso