Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2007, 17:08 
Poor
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 39
HP: 0
Sprawa wygląda następująco. Jakis czas temu wydałem wieksza ilosc ped wraz z kumplem na Bp. Item jaki daje to BP to miecz limitowany (L) o max tt=590ped . Dotychczas crafcilem z broni tylko Beer m1a i zawsze na full condition jak mialem sukces i byl item to mial max TT tym razem co dziwne przy full condition dostalem ithem przy dwoch probach pod rząd (byly to pierwsze 2 proby tego dnia) - w loocie był tylko ten miecz (co tez dziwne zawsze cos wypadalo metal res jeszcze w m1a) i mialy kolejno wartosc 36ped/590 i 24ped/590.
---- Zastanawia mnie teraz czy to moze jakis bug i robilo jak bym mial ustawiony suwak na poczatku (minimum) czy jednak tak moze byc ze dostaje ithem z ok 1/20 jego maxymalnej wartosci TT przy full condition. I jak to full condition wogole działa jeżeli to normalne lub jak oddzialowuje na tt itemu wyskilowanie Bp lub wlasnie skile. (wszystko co moze pomoc zrozumiec jak to funkcjonuje)
---- Jezeli to ma jakies znaczenie to - Bp ma 4 pec i jest nielimitowany - posiada SIB i mam YES w lerning. Jedno z nowych Bp - Rutic Slo.

---- Ponieważ pytanie jest chyba dość istotne w świecie craftu - prosze o wypowiedzi na podstawie swoich doświadczeń a nie domysłów - w skrócie fakty.
Licze, że jacyś polscy uber crafterzy zdradzą troche swoich doświadczeń w tej dziedzinie i może dowiemy sie czegoś jeszcze o tym sporcie.


Dodane:

Po pierwszej wypowiedzi widze o czym zapomnialem napisać.

- oczywiscie wiadomo do czego sluzy metal , oil itp itd residue - ale chodzi o to zeby nie uzywac zadnego residue bo sie to nie oplaca to raz, a dwa mija z celem. Chce uzyskać poprostu item z jak najwiekszym TT i potem go przetopic na pedy w TradeTerminalu.


Ostatnio edytowany przez Cesarz 22 Cze 2007, 19:46, edytowano w sumie 3 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2007, 17:47 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Nie jestem crafterem - ale przy tego typu BP musisz dołożyć duuzo residue
aby uzyskać przedmiot full tt.
Wiem również, że warto mieć ładny "succes rate" aby brać się za taki bp.

Dodane: hehe -imho tak się nie da aby sie to opłacało wywalać do tt i mieć zysk :)
Ale niech sie lepiej jakiÅ› crafter wreszcie wypowie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2007, 18:59 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
imo tu raczej chodzi o to, że zamiast śmieci (bo przypuszczam ze koszt jednego miecza to ~30-40ped ? ) dostałes dwa razy miecze.

Tt takiego miecza jak widać jest duże, więc jak ITEM (jak czytalem u Ciebie Ithem to nie moglem wytrzymać :P ) ma tt 24 ped to jest nieużyteczny, więc tak czy siak jest crap. MA mogło tak ustawić, że wypadają itemy l z niskim tt albo smieci.

pozdrawiam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2007, 20:08 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
jak item na male tt a proba kosztuje sporo to crafcac na condition dostaje sie full tt item +ewentualnie smieci w stanadardowej udanej probie, jezeli item ma duze tt i niski koszt jednenej proby(jak tutaj) to dostajesz item z niskim tt, trudno zeby dostawac 590 ped item jezeli koszt proby wynosi 3 czy 4 ped (mowa o unL bp).


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2007, 20:08 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
jestes pewien ze crafciles na full condition ??

kiedy crafcimy na quantity (suwak na lewo - ilosc) to tt sukcesu jest na ogol troszke wieksza od tt uzytych mineralow . (niektore bpty maja bonus do tt ale to raczej te starsze typu Limited)

przy crafcie na full condition (suwak na prawo) otrzymujemy itemy ze znacznie wiekszym tt, dzieje sie to jednak poswiecajac znacznie szanse na sukces np wychodzi 1/10 - 1/20 etc

QR bptu ma wpływ na uzyskiwane TT oraz na CoS (Chance of Succes - ten pionowy pasek ) i jest on podstawowym wspolczynnikiem zwkłaszcza przy BPtach typu L. Nie zrozum mnie jednak zle te różnice w tt to naogol kilka ped dla normalnego sukcesu no i czesciej pojawiaja sie itemy z 2,3,4 itd * podstawowe tt sukcesu.

Skile przy Bptach L maja wpływ tylko i wyłącznie do momentu uzyskania możliwego max paska CoS - na bpty L unlimited przekłada się to tak że jeśli masz max na lvl 5 L to na lvl 4 L unlimited tez powinienes miec mozliwy max.

Kiedy mamy odpowiednie skiele liczy sie juz tylko QR- Przy BPtach typu L unlimited poziom max osiagamy przy 100QR a poziom max normalnego Bptu (nie L) przy okolo 65QR. (na Bpty nie L skile maja większy wpływ)

Mam nadzieje że to co napisałem jest dla ciebie zrozumiałe jeśli nie pisz, a postaram się to lepiej wyjaśnić.

----

Hint - Myślisz że uber crafterzy są w stanie zarabiać na samym przerobie i ttowaniu produktow ??? Bez Hofow, Bptow, sprzedaży jest to po prostu nie mozliwe inaczej MA zbankrutowala by ;) mowimy oczywiscie o dluższej produkcji wiadomo że raz na 100 moze sie udac wyjsc na + nawet na gownie ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Cze 2007, 20:33 
Poor
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 39
HP: 0
Marciol napisał(a):
imo tu raczej chodzi o to, że zamiast śmieci (bo przypuszczam ze koszt jednego miecza to ~30-40ped ? ) dostałes dwa razy miecze.

Tt takiego miecza jak widać jest duże, więc jak ITEM (jak czytalem u Ciebie Ithem to nie moglem wytrzymać :P ) ma tt 24 ped to jest nieużyteczny, więc tak czy siak jest crap. MA mogło tak ustawić, że wypadają itemy l z niskim tt albo smieci.

pozdrawiam


He - dokladnie napisalem o co chodzi ale poruszyłes drugi temat ciekawy w tym przypadku.

1. Pierwotnie chodzi dokladnie o to --- czy crafcac na full condition itemy wypadaja z max TT, a jak nie koniecznie albo bardzo zadko albo cokolwiek jeszcze innego, to po cholere mi ten full condition ( bo pierwotnie chyba o to chodzilo zeby przedmioty mialy wiecej TT ).


Generalnie jak na 20 clikow raz sie uda dostac item z max TT to jest super - tylko jak dostac max TT jak cholera full condiiotn ---- o ile juz wypadanie ---- to daje smieci jakies albo ithem o wartosci TT mniejszej niz mnie klik kosztuje !!!!!!!!

- I gdzie tu polityka ? Po co Ma robi Bp ktorego sukces na full contition i tak przynosi strate !!!
( w sensie dlaczego jeszcze basic targetu nie daja tyle zeby cena jego spadla)

Dla jasności - koszt 1 klika to ok 3,5 peda po tt -- Cena rynkowa niestety wyglada juz inaczej ze wzgledu na 1 nowy skladnik w grze "Basic Target Assesment Unit" chwilowo ok 15k% cena rynkowa .

Mysle ze cena tego Basic Target spadnie szybko ( w ciagu tygodnia spadla juz o 5k%). Cena jak wiadomo spowodowana jest mala iloscia tego na aukcjach jeszcze i wieloma nowymi Bp co go uzywaja. W kazdym razie na 1 klik potrzeba tego 7 sztuk kazdy ma tt=2pec czyli 21ped na chwile obecna po markup + 3,5 peda reszta - TAK WYGLADA KOSZT KLIKU.

2. Wlasnie ta druga ciekawa sprawa.

Z tego co sie orientuje to: 590 ped *0,03= 17,7ped miecz przestaje być użyteczny jak ma 17,7 ped TT .

No i teraz:

Po co mi miecz co ma np 3,5 ped TT jak nie dziala juz od 17,7 ped ?
Ciekawy pomysl MA Gratuluje ! ;) - btw. pewnie po to zeby MA mogło kupowac po TT ;)



I czego sie w koncu spodziewac po crafceniu na full condition. Jak nie itemu z max TT to czego:

- wielokrotnosci tt skladnikow - ( jakim zakresie w wiekszosci wypadkow - 5-10, 30 -50 ??? )
- czeski film, nikt nic nie wie - ( i tak pewnie zostanie )


-jaka kolwiek inna rzecz ktora pozwoli przewidziec czego mozemy sie spodziewac po BP ktore chcemy kupic lub uzywac


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Cze 2007, 07:18 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
OK chyba już wiem w czym problem jeśli składnieki tego miecza to 3,9 ped / try a full tt to 590 ped to rzeczywiscie duzo nie zdziałasz.

maxymalnie idzie uzyskac okolo 8-12* wartosc tt materialow.
ogolnie jest to fajny BP jesli oplaca sie dodawac do sukcesow smieci (mozemy dodać śmieci ktorych składnik jest w recepcie np: jesli sa enmater to dodasz smieci z enmater jesli animal oil to dadasz animal residue itd ) a poźniej je sprzedawać.

jeśli się nie opłaca dodawać śmieci możesz napisać do MA że bp jest zbugowany i recepta jest bezsensu bo sukcesy dają miecze ktorych już nie można używać. Jest duża szansa że MA zmieni recepte. (tylko żebyś później tego nie żałował bo jeśli zmienią to proba będzie miała z 20-50 ped w tt

Jak by nie patrzeć proponuje ci nabić QR zanim napiszesz o tym Bpcie do support.

nazwa "full condition" jest wprowadzaona przez graczy bo dla wiekszosci przedmiotow gdy pasek jest na prawo standardowe sukcesy są w zakresie 90-110% full tt (to ponad w smieciach) lub jak kto woli 8-12*tt materialow. W dodatku termin ten pozwala szybciej wyjaśnić metode crafcenia:
full condition - pasek na maksa w prawo
half condition - pasek w polowie
i tym podobne

jeśli nie masz jeszcze wprawy w wyliczaniu czy opłaca się crafcić czy nie moge ci podać moją metodę dla Quantity i dodawania śmieci

jak byś mógł wpisz w następnym poście -
co to za bp i za ile % chodzÄ… wykonane itemy
recepte (obok kazdego składnika napisz tt oraz market value np:


Qty / Material / TT / Market craft cost/ market price
16 / Belkar ingot / 0,96 / 1,14 / 123%
5 / Blausariam ingot / 0,6 / 0,74 / 124% ....... itd.

-------------------------------------
ok sam znalazlem wiec cie ubiegne: aczkolwiek to chyba recepta Bptu Limitowanego no i ceny nie sa aktualne ale chodzi o przykład.

rutic slo 590 ped - 105% (619 ped)

material / Qty / TT PED / Mcc PED / Market price %
Blausariam ingot / 6 / 0,72 / 0,93 / 129,3
Basic Target Assessment Unit / 7 / 0,14 / 26,53 / 18950,0
Alicenies Gel / 7 / 0,70 / 0,79 / 113,3
Simple I Conductors / 2 / 0,60 / 0,61 / 100,8
Basic Bearings / 15 / 0,60 / 0,78 / 129,8

Total: TT - 2,76 / MCC - 29,64 / avarage succes TT - 3,2 ped

CoS 33% : 29,64*3 (koszt jednego sukcesu) + 586,8 * 101% (smieci enmater) = 88,92 + 592,66 = 681,58 - Nie opłaca sie (619 - 681 = - 62)

CoS 40% : 29,64/0,4 (koszt jednego sukcesu) + 586,8*101% (śmieci enmater) = 74,1 +592,66 = 666 - Nie opłaca się (619 - 666 = - 47)

CoS 55% : 29,64/0,55 (koszt jednego sukcesu) +592,66 (smieci zawsze tyle samo) = 53+592= 645 - Nie opłaca się (619 - 645 = -26)

no ogolnie nie opłaca się robić tego itemu dodając śmieci. oczywiście zawsze jest szansa że ten drogi składnik wroci podczas near succes no ale to już zdażenie losowe więc podczas wyliczeń nie można na to liczyć. + będzie jedynie jeśli lotniemy jakiś ciekawy BPt lub trafimy Hofa

i jeszcze drobne wyjaśnienie:
CoS 33% ( osiaga się gdy BP (L) unlimited ma 1 QR i mamy odpowiednie skile by go używać)
CoS 40% ( osiąga się gdy BP (L) unlimited ma ~50 QR i mamy odpowiednie skile by go używać)
CoS 55% (-||- ma 100 QR -||- )

CoS - Chance of Succes.

oczywiście podczas takiego wyliczania warto jeszcze wziąść pod uwagę takie rzeczy jak 2,3,4* tt materialow bo takie sukcesy tez sie zdazaja na quantity oraz powrot mineralow przy near succes. Są to modyfikatory poprawiające nasze zyski ale oczywiście bez przesady no i jest to ciężej wyliczyć bo są one bardziej dynamiczne. (jest to jednak możliwe)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Cze 2007, 13:58 
Poor
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 39
HP: 0
No swietnie wszystko opisane - wilkie dzieki.

Odnosnie Bp chetnie bym go wyskilowal bo nawet pierwsze próby na quantity dawały miecze w polowie przypadkow 8-18 ped TT druga polowa to oczywiscie 3-4 ped TT. Problem w tym, że nawet jak bym chcial wyrzucic w błoto moje pedy co bym robil skilujac to teraz to i tak duzo by z tego nie wyszlo bo po ilosci Basic Target na aukcji sadze ze dobic 10 pec w Bp to bylby mega duzy problem. Pozostaje wiec czekac jak sie unormuje cena tego składnika.

-- Ja juz wiem, że wtopiłem na tym Bp mase pedow, kierując sie tym, że próby na full condition dadzą mi item z full TT jak w Beer m1a.

Z drugiej strony za bardzo sie tym nie przejmuje, co mnie nie zabije to mnie wzmocni, a im drozej kosztuje nas nauka tym dłuzej pamietamy lekcje ;)

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Cze 2007, 18:17 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
powiem ci szczerze że pierwszy raz spotykam się z takim BP gdzie rozbieżność cenowa (tt matsow / full tt) jest tak ogromna i w moim przekonaniu jest to BUG ;)

sam na pewno uznal bym że ten bp to wspaniala okazja na zarobek. Gdybym całego zagadnienia wcześniej nie przerobił oczywiście.

Nie wiem czy ci się to opłaci ale możesz spróbować go sprzedać może jakiś inny początkujący crafter się napali i go kupi ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Paź 2007, 07:57 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
Dragon napisał(a):
CoS 33% ( osiaga się gdy BP (L) unlimited ma 1 QR i mamy odpowiednie skile by go używać)
CoS 40% ( osiąga się gdy BP (L) unlimited ma ~50 QR i mamy odpowiednie skile by go używać)
CoS 55% (-||- ma 100 QR -||- )


Jako początkujący crafter poszukuje możliwie najwięcej informacji o tej profesji dlatego chcę zapytać skąd pochodzą te dane. Na entropiaforum ludzie piszą że maks CoS to 42% a Ty podałeś 55%. Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat? Próbowałem też znaleźć jakieś informacje o tym jak policzyć szanse na częściowy sukces kiedy to wraca część materiałów ale nie udało mi się. Masz może jakiś sposób na policzenie tego? Poświęciłem dobre pare godzin na poszukiwania tego na entropiaforum i nic z tego...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Paź 2007, 10:31 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
eu niestety jest bardzo dynamiczne i niektóre wartości szybko się zmieniają.

kiedy zaczynałem swoją przygodę z craftem nie było problemu w uzyskaniu tych 55% na wymaksowanych bptach L. Prawdopodobnie z racji iż wcześniej nie crafciłem tak ostro jak wtedy było to zapewne na zachętę. Przez około 2 vu udało mi się dzieki temu zarobić naprawdę bardzo dużo. Niestety po VU 8,7 (jesli się nie mylę) moja szansa na sukces spadła do 33% nie ważne co bym robił. Co się utrzymywało przez dłuższy czas więc zrezygnowałem z craftu.

Nie potrafie tego wyjaśnić ale moj avatar ma bardz ospecyficzny współczynnik "LUCK FACTOR" albo idzie mi super albo tragicznie ;) (wiem że wiele osób nie wierzy w istnienie czegoś takiego ale jak dla mnie ich argumenty są zbyt słabe by mnie przekonać -przynajmniej słabsze od moich ;) jednak to nie topic do wypisywania moich teori spiskowych ;)

Warto też dodać że wtedy był to tak naprawdę początek bptów L Zapewne MA zauważyło że za dużo osób ma z tego + i przykręciło kurek ;)


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso