Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 14:19 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
Juz kiedys pamietam taka rozmowe o tym, czy loot zalezy od broni z jakiej sie zabija czy nie... Ja mam malutki dowodzik na to, ze chyba tak (slowny dowod, bo zapomnialem o screenach)...

Wczoraj tak dla jajec poszedlem sobie na ring, postrzelac w ubera, ktory tam stal i wszystkich kolejno rozwalal...(nawet dal mi sie zabic bo juz hofa zrobil) Oprocz tego wywiazala sie rozmowa, czego uzywa, jaki sprzet etc... Uzywal imp mk2 + imp fapa ... Jego nick to Neo costam :D ... Wywiazala sie jakas tam rozmowa i zaproponowal mi zabicie jednego AOA ... ja mialem zabijac on bedzie mnie tylko leczyl... drop moj... Jednak nie mialem jeszcze tp do ithacy (nowy avatar), wiec zaproponowal mi, ze pomoze mi dojsc do niej ... no i wyruszylismy

na drodze nie bylo mobow, ktorych sam bym nie wykonczyl ... no moze raz czy dwa trafil atrox ... a tak to jakies faucervixy, dronki, krewety, ale on we wszystko walil co sie ruszalo (bylismy w teamie)... 80% mobow mialo loot i to nie jakis tam pare pec... najnizszy loot to 26 pec z faucervixa younga... 6 z jakis 10 krewetek sypnelo calkiem niezle bo kazda z tej 6 miala jakis item (jakies kobolty etc)... najlepszy byl exo young za 36 pedow w tym apteczki i inne badziewia (ten loot dal mi za free ot tak sobie)... Fakt dronki ze 3 padly, a lootu nie bylo w zadnej...

W dalszej rozmowie, pytalem na co poluje i czy chodzi na uber moby... Powiedzial, ze jedynie na czym chce tracic kase to beacony :), a tak to jedynie chodzi na ambulimaxy i to co najlepsze youngi do guardiana... od 2 miechow tylko na to poluje, bo chce cos zlootowac... Kosz zabicia ambu younga dla niego to 1,5-2PED a guardiana 4-5PED, wiec nie wiem czy to duzo czy nie, bo ja na ambu nie chodze... I co najwazniejsze... dawno nie wrocil z huntu z minusem

Mysle, ze gosc byl szczery bo w sumie co mu zalezalo? dobrowolna pomoc etc. Pewnie myslal, ze kobieta jestem ;) (warto miec taki nick w grze:D)

Niestety AOA nie zabilismy bo za dlugo czasu szlismy do tp, a on ustawiony na beacona byl


Ostatnio edytowany przez coldzik, 15 Lut 2007, 14:40, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 14:31 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 172
HP: 0
Nick w grze: Kuchash
Obstawiam że 1-2 gryzy i nowy avatar byłby w revivalu :) Imp fap by nawet niewystartował :) Chyba że masz dobry armor :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 14:34 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
ja tam nie wiem :) ale fajnie, ze cos takiego zaproponowal... Ta no w rascalu bym mogl poszalec :D... Nie kazdy uber jest bucem :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 14:43 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
..i nie kazdy buc jest uberem.

Ja slyszalem ze wielkosc loota zalerzy od koloru oczu avatara :shock:

Powaznie, to rodzaj broni nie wplywa na wielkosc loota...szczegolnie teraz lol.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 14:48 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
nie twierdze, ze tak jest... Ja naprzyklad gdy przesiadlem sie z opalo na Breera to mam wrazenie, ze mam duzo mniej no lootow, ale looty i tak nie sa na takim poziome by wyjsc in plus


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 15:51 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
311 napisał(a):
Powaznie, to rodzaj broni nie wplywa na wielkosc loota...szczegolnie teraz lol.

Oj szczegolnie.

A ten avatek to na 1000% Neo The Famous Trader Sharp.Fajny gosciu ;)

Tylko w ogole nie rozumiem :D Gdzie tu dowod na twierdzenie w temacie?
36 ped z exo..zdarza sie.. No wiec gdzie ten dowod? :> co ma byc dowodem?


PS Z korssem400 ubicie ambu y tez mnie kosztuje ~2 pedy ;P moze sobie sprawdze dokladnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 15:56 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
Elanor tu nie chodzi o tego exo :) Chodzi ogolnie o looty... co mob to loot... i nie tak jak ja z oplem czy brerkiem mam po pare pecow, tylko normalnie walil po paredziesiat pecy... czesto ponad ped etc. i rownie czesto dostawal itemki ... u mnie itemek to raz na tydzien poleci, a u niego z co 5 moba, badz seria na krewetach... o to chodzi...


Profil Offline
PostWysłany: 15 Lut 2007, 16:00 
o matko...sytuacja jest prosta...fart i tyle...co nazywamy fartem w pe? Np takie coś:
co moob mam ped, pare ped...itemy...kiedyś się to kończy...to jest tak samo jakbyś rzucał kostką i co chwila padałoby ci 5-6oczek.
Takie samo zjawisko...to co...powiesz, że oczka zależą od dłoni? :P


Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 16:36 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Mi się zdaje ze czym większy koszt ubicia moba tym więcej dostaniemy ;) Oczywiście zabijając tych mobów z 10k ;)

Zobaczycie walne hofa z daikiby ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 17:36 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
z jednej strony moze to byc fart ale.. moim zdaniem to zalezy od teamu.
Ja nie mam szczescia do globali, praktycznie ich w ogóle nie dostaje. W teamie jestem w stanie ich wiecej natrzaskać, i to ze słabszym gearem i wystrzelajac tyle samo albo wrecz mniej ammo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2007, 21:02 
Weak
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 55
HP: 0
Tak loot zalezy od uzywanej broni. Jego wysokosc zalezy od uzywanej broni. To czy wyjdziesz na plus juz nie zalezy od tego tak bardzo. Wez (wyskilowanego) korssa 400 zabij drona 1, koszt ok. 1 peda, wez (niewyskilowanego) axa 2x0 zabij drona 1, koszt ok. 2 ped. Looty z axa , da rade to zaowazyc, beda wyzsze, straty tez beda wyzsze o ile dokladniej nie sprawdzalem na tyle dlugo zebym mogl sie wypowiadac. Jezeli patrzysz pod
katem tego z czym lepiej wyjdziesz, to niema co szukac dziwnych rozwiazan najbezpieczniejsze sa (L), chociaz by ze wzgledu na to ze nawet po wymaxowaniu leca na nich szybciej skille.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 08:35 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 27
HP: 247
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Adrelina Tasior`ek Unknown
Loot zalezy od broni i od skili. Im mniejszy koszt zabicia moba tym mniejszy sredni loot dostajesz. Dla uberow jedynym rozwiazaniem jest branie do teamu jakis nobkow, ktorych MA kocha i maja tak zwane szczescie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 10:18 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Bzdury,brednie,pier...nie.

Loot nie zalezy od uzywanej broni...,co najwyzej koszt zabicia moba moze byc troche inny.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 13:27 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Tak sie wydaje że zależy od broni lub od kosztu zabicia moba ale to nie musi byc prawda Po prostu "grubsze" moby lepiej lootują a koszt ich zabicia jest większy no i raczej trzeba użyć do tego lepszej broni.
Żeby to sprawdzić trzeba iść na średnie moby z różnymi broniami i zobaczyć.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 13:32 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
311 napisał(a):
Bzdury,brednie,pier...nie.

Loot nie zalezy od uzywanej broni...,co najwyzej koszt zabicia moba moze byc troche inny.

Ktoś kiedyś robił eksperyment: zabijał moby na przemian raz z jednej raz z drugiej broni, różnica była odczuwalna.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 13:36 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
misko napisał(a):
311 napisał(a):
Bzdury,brednie,pier...nie.

Loot nie zalezy od uzywanej broni...,co najwyzej koszt zabicia moba moze byc troche inny.

Ktoś kiedyś robił eksperyment: zabijał moby na przemian raz z jednej raz z drugiej broni, różnica była odczuwalna.


Ktos... Kiedys... Na zmiane...
Jak juz to powinien zrobic w jeden dzien polowanie za 1000 ped jedna bronia, a nastepnego dnia to samo inna. Albo raczej zabic jedna bronia 1000 mobow i tyle samo mobow druga bronia (lepsza).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 13:56 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Thomasso napisał(a):
Ktos... Kiedys... Na zmiane...
Jak juz to powinien zrobic w jeden dzien polowanie za 1000 ped jedna bronia, a nastepnego dnia to samo inna. Albo raczej zabic jedna bronia 1000 mobow i tyle samo mobow druga bronia (lepsza).


Każda metoda badania ma plusy i minusy. Jeśli będzie robione tak jak ty proponujesz, to ktoś inny się przyczepi, że na następny dzień zmieni się diametralnie sytuacja, czyli np avatarowi/mobom przypadnie okres słabych lootów i badanie o kant dupy rozbić.

A za "ktoś, kiedys" to przepraszam, ale jestem zbyt leniwy, zeby odnotowywac linki do kazdej informacji jaką znajdę na EF/EP.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 14:13 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
misko napisał(a):
Każda metoda badania ma plusy i minusy. Jeśli będzie robione tak jak ty proponujesz, to ktoś inny się przyczepi, że na następny dzień zmieni się diametralnie sytuacja, czyli np avatarowi/mobom przypadnie okres słabych lootów i badanie o kant dupy rozbić.


Nie. Nie moze sie przyczepic, bo zmiany dzienne lootow, czy tzw. okresy slabych lootow sa tylko teoria graczy. MA nigdy tego nie potwierdzialo. Czyli jesli nie jest to potwierdzone, to jest pomijalne. Poza tym mozna zminimalizowac taki wplyw przeprowadzajac dana serie polowania w tym samym dniu i startujac o tej samej godzinie.

Jakkolwiek mysle, ze takie badanie moglo by byc dosc ciekawe. Niestety nie mam 2000 ped do wywalenia by sprawdzic taka teorie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 14:23 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Jeśli nie można się przyczepić do twojej, to tak samo nie można się przyczepić do mojej :) Równie dobra, albo równie zła.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 14:36 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
misko napisał(a):
Jeśli nie można się przyczepić do twojej, to tak samo nie można się przyczepić do mojej :) Równie dobra, albo równie zła.


Ciaglosc polowania jedna bronia lepiej zachowac w danej serii. Wahania i srednia wielkosc lootu mozna w miare dokladnie okreslic jednynie wdluzszym okresie, przy zachowanych w miare niezmiennych warunkach testu. Wiec logicznym jest by nie zmieniac broni podczas jednej serii testu. Tak na wszelki wypadek, by wykluczyc ewentualny wplyw nieznanych czynnikow na wyniki testu :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 16:18 
Weak
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 55
HP: 0
wszystko zalezy od percepcji :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2007, 16:29 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
JAXPE napisał(a):
wszystko zalezy od percepcji :P


E no nie. Loot da sie okreslic ilosciowo, to ie jest cecha jakosciowa 8) Od poziomu percepcji zalezy jak wielka radosc bedzie danej osoby z danej wielkosci lootu :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2007, 01:07 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Loot zalezy od avatara! Normalnie jestem o tym w 99% przekonana 8)


PS Aha,zalezy tez od tego,czy Marco zdazyl wypic poranna kawe i czy do swensonow przyjezdza akurat TV robic jakis dokument o Entropii ;D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2007, 02:54 
Weak
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 55
HP: 0
Z lootem jest tak jak z wyrokami w polskim sadzie, czyli nie zawsze uczciwie :D

Ps. Ela ma racje, komu brak ukrytych skillow systemowych ten ma lipe.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2007, 11:36 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
testy w sposobie jaki proponujecie jest bez sensu, dam akurat przyklad craftu, +/- mozna przyrownac do huntu, 5k klikniec jednego dnia na tej samej maszynie daje +30ped kolejnego dnia taka sama seria, ta sama maszyna ten sam czas wychodzi na -50ped
dlatego takie sprawdzanie nie ma sensu, jak juz sprawdzic to zabijajac moby na zmiane broniami, potem notowac wartosci lootow danej klasy dla kazdej z broni (przykladowo w okolicy 1ped z argo young, ablo wybrac cos innego, ale chodzi o dana klase loota) po zanotowaniu jakies 500-1000 lootowa dla kazdej z broni wyciagnac z tego srednia i wtedy sie wypowiadac, moim zdaniem roznica wyjdzie w okolicy bledu statystycznego.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2007, 18:38 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
dreamer napisał(a):
dlatego takie sprawdzanie nie ma sensu, jak juz sprawdzic to zabijajac moby na zmiane broniami, potem notowac wartosci lootow.


Ale po co na zmianane? Przeciez np. fakt ze wlasnie strzeliles z Mk. V moze miec wplyw na nastepny loot (nie wiem np akumulacja decaya i spalonego ammo w loot poolu :P ). Dletego lepiej cieglosc testow jednym gunem zachowac. Trza by zrobic tak naprawe po kilka serii polowan np zabijajac po 100 (czy iles tam) mobow w danej serii dana bronia.
Jest ktos chetny do wydania kilka tys pedow na taki tescik? :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2007, 20:17 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Thomasso napisał(a):
dreamer napisał(a):
dlatego takie sprawdzanie nie ma sensu, jak juz sprawdzic to zabijajac moby na zmiane broniami, potem notowac wartosci lootow.


Ale po co na zmianane? Przeciez np. fakt ze wlasnie strzeliles z Mk. V moze miec wplyw na nastepny loot (nie wiem np akumulacja decaya i spalonego ammo w loot poolu :P ). Dletego lepiej cieglosc testow jednym gunem zachowac. Trza by zrobic tak naprawe po kilka serii polowan np zabijajac po 100 (czy iles tam) mobow w danej serii dana bronia.
Jest ktos chetny do wydania kilka tys pedow na taki tescik? :twisted:


Thomasso napisał(a):
...sa tylko teoria graczy. MA nigdy tego nie potwierdzialo. Czyli jesli nie jest to potwierdzone, to jest pomijalne.


Thomasso, nie podkładaj się tak łatwo :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2007, 17:53 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 27
HP: 247
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Adrelina Tasior`ek Unknown
311 napisał(a):
Bzdury,brednie,pier...nie.

Loot nie zalezy od uzywanej broni...,co najwyzej koszt zabicia moba moze byc troche inny.


Napisze jeszcze raz z cala swiadomoscia tego co pisze. Loot zalezy od uzywanej broni.
Nie chodzi tu o globy,hofy ale o pojedynczy loot z moba. Nie znaczy to ze bedziemy na wiekszym plusie uzywajac mniej ekonomicznych broni niz bardziej ekonomicznych. Podejzewam ze to czy wyszlismy na plus czy minus to nie zalezy od ekonomiki czyli od broni jaka uzywamy. Loot zalezy dlatego od rodzaj uzywanej broni w polaczeniu ze skilami jakie mamy bo wplywa to na koszt zabicia moba. I nie chodzi o to ze zabicie Hoglo kosztuje 10 ped a exa.. 1 ped. Chodzi o to ze np mob posiadajacy 100 hp musze trafic srednio 33 razy z wymaksowanego opalo co kosztuje mnie okolo 66 pecow, a uzywajac bron w ktorej mam 0 HA zadajaca dokladnie tyle samo dmg co opalo musze trafic 50 razy co kosztuje mnie 100 pec albo wiecej bo zadziej trafiam. Takie roznice w koszcie wplywaja na roznice w loocie i w taki sposob rodzaj broni wplywa na loot. Czyli wieksze skile posiadasz ekonomiczniejsza bron dla tych skili uzywasz mniejszy loot dostaniesz. Pytanie tylko czy roznica jest dokladnie roznicza kosztow (ja tak podejzewam) czy jest mniejsza czy wieksza. Tego nie wiem ale na pewno jest. Ja trobilem rozne testy tego typu. Ze zmiana broni co moba oraz dluzsze serie. Kiedys bylo to super widac bo bylo cos takiego jak staly poziom lootu. To znaczy ze np co 5 argo dawal w danej chwili dla danej broni dokladnie 1.55 ped a dla innej 1.31 ped. Wtedy bylo to super widac. Teraz jest to w ten sposob nie zauwazalne ale widac to w rozliczeniach po polowaniu. Podejzewam ze do tego jaki loot dostajesz wchodzi calosc kosztow jakie ponosisz. Zarowno ammo wraz z misami, decay broni, decay armoru, decay apteczki i co tam jeszcze sie ponosi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Lut 2007, 18:20 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Tasior`ek napisał(a):
Loot zalezy od uzywanej broni.


jest w tym ziarno prawdy, sam Marko przyznał że to BROŃ generuje loot

IMO jest tak : każdy klik daje nam określony wynik (akcja i reakcja) tzn.:

całkowity koszt klika + modyfikarot danej czynności hunt/mining/kraft + modyfikator ze skilli = X

gdzie X to wynik i jego interpretacja przez system (noloot, global, jakiś loot itp)
prosta sprawa, wystarczy sobie policzyć ile peców kosztuje kliknięcie opalo+a101 a ile modMERC+a204 ... ile z of z tt a ile of214L+oa107 .... wszystko to liczba = koszt w klikach, system przelicza to dodając modyfikatory na pewien wskaźnik prawdopodobieństwa i generuje wynik, fundamentalne jest że koszt klika ma wpływ na wynik ale nie tak że no waląc z DOA w snable wyjdziemy lepiej niż waląc opalo, raczej chodzi o to że wydają WIĘCEJ na kliku mamy większą szansę na np globala niż klikając małym kosztem, przykład z DOA

koleś A wali z DOA w snable : szansa trafienia globala = 0,1% (zakres ped glob hof 50-1000)
koleś B wali z opalo w snabla : szansa trafienia globala = 0,001% (zakres ped glob hof 50-500)

(to oczywiście uproszczenie, do dochodzi kalkulacja paru modyfikatorów)
pamiętajcie że koleś A straci ŚREDNIO więcej niż koleś B (średni loot) ale za to koleś A ma większe szanse na lepsze duże trafienie global/hof

uff to tyle z mojej strony

aha, podejżewam że różne bronie same z siebie mają jeszcze jakieś ukryte modyfikatory ... ale tego to sie nigdy nie dowiemy


Profil Offline
PostWysłany: 18 Lut 2007, 18:30 
ten text marco...usprawiedliwa fakt, że jak na respawn wbija sie ktoś z impmk2 to...zbierał lootpol z tego miejsca (tak było dawniej)
jest też takie przekonanie...to było...że jak gun ma adj/imp/mod to lepiej jest:D


Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 03:43 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 15
HP: 103
Society: eha
a ja powiem że zależy od pory dnia :P mi zawsze globale lecą o 4 w nocy, wystarczy 1 odzinka :)
pozdrowionka dla abyss :)


Ostatnio edytowany przez arturlipa, 19 Lut 2007, 14:27, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 11:44 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Thomasso napisał(a):
...Jakkolwiek mysle, ze takie badanie moglo by byc dosc ciekawe. Niestety nie mam 2000 ped do wywalenia by sprawdzic taka teorie...

Aż tyle to nie potrzeba :D 300-500 ped powinno być ok aby przewalić 2k ped na huncie robiąc serie po 150 ped bo zawsze jest jakiś zwrot (oczywiście pomijam cholernie złe zwroty gdzie po 150 ped zostaje 50 ped zwrotu :( )

JAXPE napisał(a):
wszystko zalezy od percepcji :P


Kiedyś miałem taką sytuację, że miałem kilka razy perc w określinej okolicy to zacząłem "szperać" jak przwdziwy hunter :D za lootem i wybiłem wszystkie moby w okolicy gdzie pojawiło mi się perc w zakresie zewnętrznego koła radaru i jeszcze kawałek a potem wybiłem je po raz drugi ale nie miałem dobrego lootu to poprosiłem kilku i w teamie poszliśmy killnąć moby, które musiałem ominąć ze względu na to, że były za mocne dla mnie samego i na drugim mobie bach global. Wtedy zacząłem przyglądać się lootowi w zależności od gainów perc i zauważyłem, że jak mam perc to zazwyczaj trafiam jakiś "statystycznie" lepszy loot w okolicy zewnętrznego pola radarowego, raz jest to 15 ped olejków przy średnim loocie 1 ped a raz hełm vigi M z tt= 12 ped albo gremlin harness M tt=6ped albo global.

pozdro

PS. Co do lootu i broni postaram się sprawdzić zestaw, na którym kilka razy zglobaliłem w określonym miejscu ale raczej mam wrażenie, że jest to też powiązane z poziomem skilla i "ukrytymy własnościami" danej postaci i nie ma uniwersalnego "wzoru" lub metody, którą MY entropianie moglibyśmy się posługiwać a jeśli nawet istnieje i oficjalnie na którymś z ogólnokrajowych (obcokrajowych też) zostanie ujawniona lub chociażby zbliży się do w miarę istniejącej to MA (biorąc pod uwagę, że mają swoich "szpiegów", którzy czytając fora mają za zadanie wychwytywać określony zbiór informacji) zmieni na inny wcześniej przygotowany lub wymyśli nowy i znowu zabawa zacznie się od początku.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 13:06 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
Okta napisał(a):
Kiedyś miałem taką sytuację, że miałem kilka razy perc w określinej okolicy to zacząłem "szperać" jak przwdziwy hunter :D za lootem i wybiłem wszystkie moby w okolicy gdzie pojawiło mi się perc w zakresie zewnętrznego koła radaru i jeszcze kawałek a potem wybiłem je po raz drugi ale nie miałem dobrego lootu to poprosiłem kilku i w teamie poszliśmy killnąć moby, które musiałem ominąć ze względu na to, że były za mocne dla mnie samego i na drugim mobie bach global. Wtedy zacząłem przyglądać się lootowi w zależności od gainów perc i zauważyłem, że jak mam perc to zazwyczaj trafiam jakiś "statystycznie" lepszy loot w okolicy zewnętrznego pola radarowego, raz jest to 15 ped olejków przy średnim loocie 1 ped a raz hełm vigi M z tt= 12 ped albo gremlin harness M tt=6ped albo global.


Cos w tym jest. Ja ostatnio kopie troszke. Zaczalem notowac jakie skill gainy dostaje w jakich okolicznosciach i ewentualnie co wtedy znajduje. Ogolnie mozna to ujac tak, ze jesli dostaje jakis skill gain typu prosp, surv, czy geo tzn. ze jakies zloze jest w poblizu, ze cos namierzylem, choc niekoniecznie moj detektor to musi wykryc. Kiedys mialem taka sytuacje na tej malej wysepce na W od Memorial Island (czy jak ona sie zowie). Walnalem bombe i wypada skill gain: prosp, geo, int i perc. Wiec odszedlem pare metrow dalej i wale na odmiane sonde - efekt to samo (bez inta): perc, geo, prosp. Zmienilem lekko pozycje (ciagle pozostajac w promieniu 50m od pierwszej detonacji) i walnalem nastepna bombe: geo, perc, surv. Znow zmiana pozycji lekka - sonda i perc, prosp i int. Podejrzane bylo, ze mi tyle skili lecialo w jednym miejscu. W zwiazku z tym ze sie tam krecilem dosc dlugo, po jakims czasie napatoczyl sie inny miner. Zagadalem do niego jaki ma sprzet i jakie skile. Uzywal jakis detektoroe L 211 chyba z ampem na dodatek. Obgadalismy sytuacje i postawil bombe i sonde na zmiene. Z bomby wyszedl mu claim, cos kolo medium ale na duuuzej glebokosci, ok 850m chyba. Napisze gwoli scislosci, ze ja ze swoim sprzetem najglebiej siegnalem ok 590m. Wnioski wyciagnijcie sami :twisted:

Wg. mnie: jak leca skile to znaczy, ze cos jest w ziemi, niekoniecznie zaraz pod nami, ale jest przynajmniej w tym promieniu detektora i niekoniecznie na takiej glebokosci do ktorej nam detektor siegnie i niekoniecznie zloze tego samego typu, ktory sprawdzalismy.


Okta napisał(a):
jest to też powiązane z poziomem skilla i "ukrytymy własnościami" danej postaci i nie ma uniwersalnego "wzoru" lub metody, którą MY entropianie moglibyśmy się posługiwać a jeśli nawet istnieje i oficjalnie zostanie ujawniona lub chociażby zbliży się do w miarę istniejącej to MA (biorąc pod uwagę, że mają swoich "szpiegów", którzy czytając fora mają za zadanie wychwytywać określony zbiór informacji) zmieni na inny wcześniej przygotowany lub wymyśli nowy i znowu zabawa zacznie się od początku.



Czyli wracamy do punktu wyjscia, wszystko jest losowe. :P

Pozdrawiam


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 16:27 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Maly test,

2 x camo jungle(czyste bez dante dla lepszej zabawy,nie zwracajac uwagi na eco).

2 x 100k ammo.

Moby: armaxy yangi-guardy na tej samej mecie o tym samym czasie.

Skile praktycznie takie same.

Wynik na koniec(~140ped na glowe decay samego rifla):

os1: ~ -220ped
os2: ~ -470ped

Test moze nie taki strasznie dokladny ale obrazuje w jakim stopniu rodzaj broni wplywa na loota.

Bo wedlug tego co piszecie powinnismy miec podobne plecy tak?

Podtrzymuje moje zdanie i twierdze ze rodzaj broni nie wplywa na loota.I nie mam zamiaru dalej dyskutowac na ten temat,szkoda moich nerwow.

Nie dziekuje i nie pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 16:47 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Mowilam,ze zalezy od avka :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 18:00 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
kompletna bzdura z gainami skilla aż sie chce płakac, rozumiem że ktoś o średniej skilli np 10k ma przerażająco małe szanse na dobry loot bo prawie wcale nie gainuje.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 18:26 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
Chudy napisał(a):
kompletna bzdura z gainami skilla aż sie chce płakac, rozumiem że ktoś o średniej skilli np 10k ma przerażająco małe szanse na dobry loot bo prawie wcale nie gainuje.


Pisalem o miningu. Poza tym to ze nie masz gainow skila nie oznacze ze masz male szanse na loot. Raczej to ze uzywasz wymaksowanych (tzn. za slabych juz) urzadzen, ktore nie daja gainow. Poza tym opisalem prawidlowosc, ktora zauwazylem. Nic ponadto. Moze poza tym, ze spotkalem wiele osob, ktore ja tez zauwazyly :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 18:28 
Green
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 179
HP: 116
Society: Freelancer
Nick w grze: Thomas Thomasso Sta
311 napisał(a):
Nie dziekuje i nie pozdrawiam.


Ten, jak sam zreszta napisles, maly test, niczego nie dowodzi. Powtorz to jeszcze 10 razy kazdy i pozniej 10 razy slaba bronia i wtedy mozemy pogadac.

I dlaczego nie pozdrawiasz i nie dziekujesz? :?
Kulturalnie sobie gdybamy, dyskutujemy...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 20:17 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
Ok teraz ja cos dopisze...

Zrobilem maly tescik na foulach na TI (N od TP)...

Zastrzegam, ze ten test nie jest zadnym dowodem, bo zawsze mozna cos znalezc...
Robilem to dzien w dzien przez 5 dni o tych samych porach...

okolo 40-60 ped potrzeba na wybicie calego stada, bo akurat zaludnienie tam jest male... Mozliwe, ze nie zawsze wybijam wszystko bo czasami sa strasznie rozrzucone.

-wypadaja 2 hunty na dzien
--nieparzyste godzina mniej wiecej 15
--parzyste godzina 20
-staralem sie wybijac wszystko co bylo widoczne na radarze
-gdy bralem do lapki rekawice czy toporki nie zawsze zjezdzalem wszystkie bo nie mialem na czym.
-z zadnego z fouli nie polecial item typu bron/armor etc. same olejki, farbki zolte czy bone
-test robilem tak jak mnie w tej chwili stac
-zwrot po tt, jednak znacznej zmiany nie ma, bo np. takie foul bone maksymalnie uzbieralo sie 28 sztuk z huntu, wiec zysk raczej nie duzo wiekszy...
-opalarke i breera mam wymaksowanego, w rekawicach i toporkach praktycznie nie mialem skilli jak zaczynalem hunt

Oto moje wyniki...

Test pierwszy: opalo bez ampa - 42 PED koszt huntu (samego ammo)
wynik - 18 PED zwrotu (znaczna ilosc no lootow) -> brak wiekszego loota
Test drugi): opalo + amp 101 - 49 PED koszt huntu (ammo + amp)
wynik - 24 PED zwrotu (rowniez duza ilosc no lootow) -> looty: 5 PED, 3 PED
Test trzeci: 3x rekawica z tt - 48 PED koszt huntu (rekawice)
wynik - 44 PED zwrotu (mala ilosc no lootow) -> looty: 11 PED, 6 PED, 4 PED
Test czwarty: 2x toporek 2x0 51 PED koszt huntu (toporki)
wynik - 68 PED zwrotu (mala ilosc no lootow) -> looty: 23 PED, 9 PED, 7PED, 3 PED
Test piaty: Breer M3A + amp 102 - 58 PED koszt huntu (decay breera + amp + ammo)
wynik - 21 PED zwrotu (duza ilosc no lootow) -> looty: 6 PED, 4 PED, 2 PED
Test szosty: opalo + amp 101 - 48 PED koszt huntu (ammo + amp)
wynik - 22 PED zwrotu (duza ilosc no lootow) -> 7 PED, 2 PED
Test siodmy: 2x topotek 2x0 52 PED koszt huntu (toporki)
wynik - 38 PED zwrotu (mala ilosc no lootow) -> 2x 6 PED, 4 PED, 2 PED
Test osmy: 2x toporek 2x0 51 PED koszt huntu (toporki)
wynik - 51 PED zwrotu (mala ilosc no lootow) - > 18 PED, 2x 4 PED, 3 PED, 6x 2 PED
Test dziewiaty: 2x toporek 2x0 50 PED koszt huntu (toporki)
wynik - 22 PED zwrotu (mala ilosc no lootow) -> brak wiekszych lootow
Test dziesiaty: opalo bez ampa 39 PED koszt huntu (ammo)
wynik - 26 PED zwrotu (duza ilosc no lootow) -> 4 PED, 3x 3PED, 2x2 PED

i co zaobserwowalem z tego... biorac do lapy jakas opalarke czy breera mam duzo wiecej no lootow anizeli biorac w lape toporek czy chociazby rekawice z tt... Fakt duza ilosc lootow nie oznacza, ze wychodze na plus jednak wychodze z zalozenia, ze jezeli mam wieksza szanse na loot to i pewnie mam wieksza szanse na wiekszy loot...


Ostatnio edytowany przez coldzik, 19 Lut 2007, 20:24, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
PostWysłany: 19 Lut 2007, 20:24 
ale ty sobie nie zdałeś sprawy z tego jaki dowód masz...i na co:D
Masz teraz dowód na to...że ten respawn nie jest dla ciebie, za duże straty:)


Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 20:26 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
no wiem o tym, ale jak zaczolem to chcialem skonczyc...
zaciekawila mnie ta liczba no lootow, gdy bawilem sie bronia reczna...
napewno byloby inaczej, gdybym mial je wymaksowane... niestety skille w tym mam znikome


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 21:29 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Hehe u ciebie melee rządzi :)

Żeby jeszcze bardziej zamieszać, to dodam, że MA kiedyś oznajmiło, że każdy avatar dostaje przy 'narodzeniu' specyficzne ukryte skile, które predysponują avatarka do konkretnych rzeczy (niestety jak zwykle nie mam linka do tego 'statement'). Więc w twoim przypadku, może to jest efekt tego :)
----
Przeglądnąłem na szybko EF ale nie znalazłem tego, wydaje mi się że ten statement był chyba nawet w oficjalnych materiałach MA. Jak ktoś pamięta gdzie to jest/było to niech napisze.


Profil Offline
PostWysłany: 19 Lut 2007, 22:06 
hmm...mnie się przypominają słowa marco z przed kilku lat: że skill nie wpływa na wielkość loota...ale wpływa na to co w nim jest :)


Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 22:07 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
Thomasso napisał(a):

Pisalem o miningu. Poza tym to ze nie masz gainow skila nie oznacze ze masz male szanse na loot. Raczej to ze uzywasz wymaksowanych (tzn. za slabych juz) urzadzen, ktore nie daja gainow. Poza tym opisalem prawidlowosc, ktora zauwazylem. Nic ponadto. Moze poza tym, ze spotkalem wiele osob, ktore ja tez zauwazyly :twisted:



stark rozumiem nie jest wymaxowaną bronią u nikogo z polskiej społeczności jak równiez nie jest słabą jak na hunt med mob.

Percepcje oprócz kopania dostaje sie również stając oko w oko z mobem, nic ponadto. Używając wymaxowanej 213 nie dostaję bonus gaina nic ponadto.
Idąc dalej kiedyś miałem sytuacje że mój soc fumfel mając 5X wiecej skilli miningowych mając w łapce "urządzenia" klasy 105 (nie było wtedy elek) zaliczył pudło ja natomiast waląc prawie z tego samego miejsca "urządzeniem" klasy 103 miałem całkiem pokaźnego globa. Wniosek wyciągnij sam.

Dzisiejszy wniosek next: fumfel socowy z huntem miał do dziś na tyle do czynienia co ja z wydobywaniem ropy naftowej. Efekt? on 5 globów ja 0 te same moby ten sam teren w promieniu radaru.

ps. w urządzeniach miningowych jakby sie wczytac w opis jest max głebokości na której powinny szukać, cudem chyba Tomasso zdaża sie ze kopią głębiej. Podejrzewam że Twój max juz nie wynosi 590 tylko troszke wiecej.

Wniosek jest jeden: MA daje komu chce i kiedy chce. Myślę że każdy loot jest w 50% losowy w 40% zapracowany i w 10% zaskillowany/zanarzędziowany. Nikt nigdy nie znajdzie formuły na super loot/min z prostej przyczyny, MA czy kto tam inny klika, zmienia te wagi jak chce i kiedy chce.

Poza tym, prosta zasada matematyczna, by rozwiązać niewiadome musimy miec tyle samo równan (pamietacie? x=... y= ... w klamerce) ? NIKT z nas nie posiada nawet 1 równania. Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 22:32 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Chudy napisał(a):
ps. w urządzeniach miningowych jakby sie wczytac w opis jest max głebokości na której powinny szukać, cudem chyba Tomasso zdaża sie ze kopią głębiej. Podejrzewam że Twój max juz nie wynosi 590 tylko troszke wiecej.

Wniosek jest jeden: MA daje komu chce i kiedy chce. Myślę że każdy loot jest w 50% losowy w 40% zapracowany i w 10% zaskillowany/zanarzędziowany. Nikt nigdy nie znajdzie formuły na super loot/min z prostej przyczyny, MA czy kto tam inny klika, zmienia te wagi jak chce i kiedy chce.

Poza tym, prosta zasada matematyczna, by rozwiązać niewiadome musimy miec tyle samo równan (pamietacie? x=... y= ... w klamerce) ? NIKT z nas nie posiada nawet 1 równania. Pozdrawiam.


W statsach masz nie 'max' tylko 'avg' search depth i to avg to też nie jest średnia arytmetyczna oczywiście, tylko jakiś typowy dla tego układu rozkład losowy, ktoś to na EF podawał.
Max search depth jest stały dla wszystkich finderków i wynosi 1000m, oczywiście szanse na taką głebokość przy słabych finderkach są niewielkie.

W moim przypadku finderki na ogól znajdują głębiej niż ich statsy podają, najczęściej znajduję na głebokościach 400-600 metrów (używam 211 i 212).

Co do zasad matematycznych, nawet jak nie masz wszystkich zmiennych to możesz zawęzić zbiór rozwiązań. W całej tej zabawie w szukanie sposobu na MA, nie chodzi tylko o to, żeby znaleźć dokładny algorytm, wystarczy zwiększenie swoich szans o parę/-naście/dziesiąt procent. Choć najbardziej ciekawe jest samo poszukiwanie :), oczywiście nie dla wszystkich.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 22:54 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
ta avg of 105 ma 261.3 a kopałem juz okolice 900, ktos sie podejmie to policzyć i dac sobie szanse? który skill konkretnie w jakiej wysokosci swieksza depth o 10 m? moze warto kopac przy zakupie skilla np 5k geo mof 101? tych pytań można mnożyć bez liku. btw ten limin 1000m skad wytrzasnąłeś? 1 raz słysze. Co do zawęzania to załóżmy 1 mob, wystepuje na 40 terenach. szansa na hofa 1 dziennie na 1000 grajków na 40 fieldsów .... mała nie uważasz? lootto ot co.

poza tym po tej pseudo rozrywkowej kumulacji low mob typu exo 6k hof, można sobie gdybac i gdybac hehehe

osobiście uważam że pora zrewidować poglady na temat zwrotu hunta, myśle ze 66% odzwiercielda obecnie panujące warunki.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 23:29 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Chudy napisał(a):
ta avg of 105 ma 261.3 a kopałem juz okolice 900, ktos sie podejmie to policzyć i dac sobie szanse? który skill konkretnie w jakiej wysokosci swieksza depth o 10 m? moze warto kopac przy zakupie skilla np 5k geo mof 101? tych pytań można mnożyć bez liku. btw ten limin 1000m skad wytrzasnąłeś? 1 raz słysze. Co do zawęzania to załóżmy 1 mob, wystepuje na 40 terenach. szansa na hofa 1 dziennie na 1000 grajków na 40 fieldsów .... mała nie uważasz? lootto ot co.

poza tym po tej pseudo rozrywkowej kumulacji low mob typu exo 6k hof, można sobie gdybac i gdybac hehehe

osobiście uważam że pora zrewidować poglady na temat zwrotu hunta, myśle ze 66% odzwiercielda obecnie panujące warunki.


Tu są wykresiki search depth dla mf-102, mf-103

W szczególności ten jest dośc obrazowy:
Image

Limit 1000m to zeznania uberminerow na EF (Dub i jeszcze ze dwóch innych chyba), tzn mieli złoża maksymalnie na takiej głębokości, ani metra głębiej.

Loot po ostatnim VU jak dla mnie został strasznie rozchwiany, ja miałem zwroty poniżej 50%, po straceniu kilkuset ped przestałem grać, poczekam, może się poprawi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 23:33 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Btw graf ci pokazuje, dlaczego noob z of-101 może znaleźć coś gdzie uber z of-214 nic nie znajduje


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Lut 2007, 23:45 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
misko napisał(a):
Btw graf ci pokazuje, dlaczego noob z of-101 może znaleźć coś gdzie uber z of-214 nic nie znajduje


jakoś tego na 1 rzut oka nie widac lol ale juz sie ściemnia może dlatego

x wiadomo o czym mówi a y???


btw odnośnie głebokości to pic na wode raczej, kto ma czas i chęci niech pyknie claima na swoej 1 postaci przykładowo odkryje 500 m, na 2 postaci lewackiej z 0 skilla bedzie to 120 m ( tak było vu temu).

1k duba na jego mega wypaśnym finderze przy 105 u mnie 900 m znaczy tyle że uber stuff jest syffem stuff. chyba że all uber rare złoża są w przedziale 990-1000 m co i tak świadczy tylko o tym ze można kopać rare ore na super głebokości, na light super głebokości powinniśmy kopac all złoża (bez rarów) a wiadomo ze tak nei jest.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 00:07 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Thomasso napisał(a):
311 napisał(a):
Nie dziekuje i nie pozdrawiam.


Ten, jak sam zreszta napisles, maly test, niczego nie dowodzi. Powtorz to jeszcze 10 razy kazdy i pozniej 10 razy slaba bronia i wtedy mozemy pogadac.

I dlaczego nie pozdrawiasz i nie dziekujesz? :?
Kulturalnie sobie gdybamy, dyskutujemy...


Sir! zaraz biegne powtorzyc Sir!....
...Nie mam zamiaru niczego testowac ani ochoty na dyskusje z Toba.Zanotowalem to podczas zwyklego hunta i pomyslalem ,ze w jakims stopniu przedstawi to wplyw broni na loota.Gdyby tak bylo efekt koncowy powinien byc przyblizony...

Wasze gdybanie tez niczego nie dowodzi ,a powtarzac to sobie mozna do usranej smierci i tak za kazdym razem loot bedzie inny.

Co do tego pozdrawiania i dziekowania.Nie pozdrawiam bo nie mam kogo,ani nie dziekuje bo nie mam za co.Proste.

Gdybajcie dalej.

Cya!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 00:25 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
311 napisał(a):
Wasze gdybanie tez niczego nie dowodzi ,a powtarzac to sobie mozna do usranej smierci i tak za kazdym razem loot bedzie inny.

Co do tego pozdrawiania i dziekowania.Nie pozdrawiam bo nie mam kogo,ani nie dziekuje bo nie mam za co.Proste.

Gdybajcie dalej.

Cya!


krótko prosto i na temat :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 00:29 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Chudy napisał(a):
misko napisał(a):
Btw graf ci pokazuje, dlaczego noob z of-101 może znaleźć coś gdzie uber z of-214 nic nie znajduje


jakoś tego na 1 rzut oka nie widac lol ale juz sie ściemnia może dlatego

x wiadomo o czym mówi a y???


btw odnośnie głebokości to pic na wode raczej, kto ma czas i chęci niech pyknie claima na swoej 1 postaci przykładowo odkryje 500 m, na 2 postaci lewackiej z 0 skilla bedzie to 120 m ( tak było vu temu).

1k duba na jego mega wypaśnym finderze przy 105 u mnie 900 m znaczy tyle że uber stuff jest syffem stuff. chyba że all uber rare złoża są w przedziale 990-1000 m co i tak świadczy tylko o tym ze można kopać rare ore na super głebokości, na light super głebokości powinniśmy kopac all złoża (bez rarów) a wiadomo ze tak nei jest.


Na grafie na żółto masz zaznaczone na jakich głębokościach 102 jest lepszy od 103. Przy finderkach bardziej się różniących żółty obszar powinien być jeszcze większy.

O czym mówi y? Pokazuje jaką masz szansę trafienia na daną głębokość. A dokładniej powinno być coś w tym stylu: żeby sprawdzić jakie masz szanse na trafienie na zakres głębokości od x do y metrów liczysz pole pod wykresem w przedziale (x, y).

Wypasny finder i skile duba prawdopodobnie dają mu nie tylko wątpliwą przyjemność trafienia 1000 metrów, ale również częstsze od innych sięganie na głebokość powyżej 900m, gdzie bywa np rugaritz.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 02:12 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 122
HP: 121
Nick w grze: Helllreiser
Najlepsze Looty sa podczas pelni ksiezyca :twisted:
Trzeba wtedy biegac nagolasa i walic moby jajami :oops:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 07:47 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
311 napisał(a):
Podtrzymuje moje zdanie i twierdze ze rodzaj broni nie wplywa na loota.I nie mam zamiaru dalej dyskutowac na ten temat,szkoda moich nerwow.


a ja nadal podtrzymuje :

LOOT JEST ZALEŻNY OD KOSZTU "KLIKA" ---> im większy koszt tym przedział (od do) generowanego loot'a jest większy, nie sam loot ale PRZEDZIAŁ od ... do ...

+modyfikatory : skille , depozyt , bieżący stan systemu (miejsce, czas) , szczęście (modyfikator zmienny u każdego avatara, zmienny cyklicznie o charakterze falowym)


Ostatnio edytowany przez HduchC, 20 Lut 2007, 13:33, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 10:31 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Proste funkcje matematyczne dość łatwo rozpoznać. Wystarczy wprowadzić do funkcji wielu zmiennych (jak powiedział DUCH skille, koszt klika, bieżący stan systemu, depozyt itd...) pochodną którejś z tych zmiennych i mamy już duże utrudnienie. Na swoim avatarze zauważyłem, że czas b.dobrych lootów był zależny w dużej mierze od przyrostu skilla w krótkim czasie (praktycznie cały czas miałem zielono na all i co chwila rozgwieżdżonego zielonkawym dymkiem avatara). Do tego dodajmy warunki graniczne (pamiętam jak DUCH powiedział kiedyś na forum, że przy 1k RDA hof i w moim przypadku sie to potwierdziło - 1.1k RDA i hof).

pozdro

PS. Gain perc. może być związany bezpośrednio z mobem albo z warunkiem zbliżania się do lokalnego max. falowania lootu dla danego avatara. Zarówno w jednym jak i w drugim przypadku próbuję "wyszperać" ten lepszy od avg. loot. Co do gainów dla uber wyskillowanego avatara może on dostać perc. rzadziej bo i loot jest dużo dużo większy niż dla newbie.

PS2. Nie słyszałem jeszcze o osobie, która zrobiłaby jakiś depozyt, przewaliła go na huncie i nie dostała przynajmniej jednego globala (oczywiście mówię tu o dłuższym czasie a nie jednym huncie i papa EU). :D


Ostatnio edytowany przez Okta, 20 Lut 2007, 14:16, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 13:00 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
Duch - nie ma zgadzam sie , wiekszy koszt to nie wiekszy loot to sie nie generuje w ten sposob -mysle ze sam to doswiadczyles jak skillowales LB . miales dobra wtedy bron --dmg/do decaya i to Ci pozwolilo wychodzic na plus :))0 pamietasz . znajdzie sobie obszar , teren dla kazdego cos odpowiedniego to Wam pozwoli na huncie przezyc albo dac zero na wydanym ammo czy decayu .

Jc


Profil Offline
PostWysłany: 20 Lut 2007, 16:52 
i tym oto postem bym zakończył dyskusje, bo cokolwiek tu nie powiemy...o nie zmieni faktu, że ten co ma głowe, wyjdzie na 0/+ a ten kto szaleje, straci


Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 17:22 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
a ja postu JC w ogole nie zrozumialem :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 18:09 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2006
Posty: 269
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Andrew Naturek Naturat
Ja powiem tyle:

Zmienilem opalo na breera i widze przyrost lootu w stosunku do przepalonego ammo.

Jak najbardziej popieram teorie co do lootu zaleznego od broni.

Peace.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Lut 2007, 18:40 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
Kiedy pierwszy raz uslyszalem ta teorie na poczatku wydala mi sie smieszna i pierwsza mysl nie ma szans, zeby tak to dzialalo. Ale po przytoczeniu kilku ciekawych opinii miedzy innymi przy crafcie, gdzie im wiekszy koszt proby tym wiekszy potencjalny hof, wcale juz taki pewny nie bylem. Na chwile obecna musze powiedziec ze cos w tym jest. Bardzo smiesza mnie natomiast stanowcze opinie osob, ktorzy sa w 100% przekonani jak dziala algorytm. Panowie i Panie nikt z nas tego nie wie i wiedziec nie bedzie, wiec kazda teoria jest dobra poki ma swoich wyznawcow :) Ja sklaniam sie mimo wszystko wstrone potwierdzajaca ta teorie.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2007, 13:59 
Green
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 205
HP: 0
Society: Solaris
Nick w grze: Hawkwood
Gandalf ma rację, że wszystkie te teorie nie są tak naprawdę sprawdzalne. Ja dodam jeszcze tylo tyle, że w moim przekonaniu można to wszystko o kant d... potłuc. Gram od trochę ponad roku (czyli krótko). Moja narzeczona, z którą poluję i biegam po entropii na samym początku trafiła vigi helmet na jakimś combibo koło PA używając guna z tt. Potem z czasem się trochę poodkładało, zakupiliśmy armory i wreszcie wylądowaliśmy z gremlinami i mk3. Może i looty trafiały się wyższe. Ale koszt polowania był tak koszmarny, że przestaliśmy grać i wróciliśmy dopiero po sprzedaniu tych mk3. Ona biega z kangurem, ja jeszcze wczoraj z opalo i rękawicą (pancerze ciągle te same). Może i częsciej jej wypadają w loocie przedmioty. Ale to ja trafiłem globala z rękawicą z tt... Czy kangur jest na tyle lepszy od opalo, zeby decydowało to o lootach? Czy looty zależą od teamu? Jak biegamy w teamie, ona ma ciekawsze looty. Globala trafiłem biegając samotnie... Ktoś chce na tym wszystkim budować jakieś teorie? Proszę bardzo, ja bym się nie pokusił. Moim zdaniem system nie może być zrobiony tak, żeby premiować tych z lepszym sprzętem, bo to zniechęca nowych graczy. Nie może być też tak skonstruowany, żeby premiował nowoprzybyłych, bo to zniechęcałoby z kolei starych wyjadaczy. Chociaż ci w sumie i tak już są uzależnieni. Kwadratura koła. I myslę, że programiści MA nie są aż tak wybitnymi programistami, żeby tworzyć jakieś naprawdę skomplikowane systemy lootowania. Myslę, że decydujący jest tutaj rzut kostką + to, co gracze w dany obszar włożą (czyli decay, ammo etc.). Być może sprzęt postaci i jej skille zwiększają szansę na loot, ale imho wciąż jest to bardziej kwestia szczęścia. Wątpię, żeby ktoś miał na tyle wyskilowaną postać w EU, zeby dostawać looty i globale automatycznie. Myślę, że nie warto sie tymi algorytmami przejmować, bo są jak systemy w lotku. Każdy chciałby miec taki system gwarantujący szóstkę, ale jakoś nie słyszałem, żeby ktoś doprowadził lotto do bankructwa... Najważniejsze, to dobrze się bawić, poznawać ciekawych ludzi i pilnować, żeby wychodzić mniej więcej na zero. Jak ktoś będzie miał fuksa, to trafi hofa, ale uważam, że jest to czysto losowe i równie dobrze może sobie biegać goły i z jakimś dagerem z tt jak w full angelu i super hiper riflem...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2007, 15:04 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Nuadu napisał(a):
Każdy chciałby miec taki system gwarantujący szóstkę, ale jakoś nie słyszałem, żeby ktoś doprowadził lotto do bankructwa... Najważniejsze, to dobrze się bawić, poznawać ciekawych ludzi i pilnować, żeby wychodzić mniej więcej na zero. Jak ktoś będzie miał fuksa, to trafi hofa, ale uważam, że jest to czysto losowe i równie dobrze może sobie biegać goły i z jakimś dagerem z tt jak w full angelu i super hiper riflem...

To mało słyszałeś :) Kojarzę, przypadek w USA połączonych loterii. Facet wygrał taką kwotę, że nie skończyło się bankructwem tylko dlatego, że organizatorzy się z nim ułożyli (już nie pamiętam jak to było, ale dali mu wybór, od razu mniej, lub wszystko ale rozłożone w ratach).
Zresztą polskie lotto też miało problemy z maszyną losującą, które spryciarze wykorzystywali na swoją korzyść.
A szukanie optymalnej konfiguracji dla gracza w EU to też element zabawy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2007, 17:10 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
eee, każda loteria typuy lootto to zakład wzajemny, (9X% wpłat na wygrane, X% na firme), zbankrutowac to moze tylko ten kto wypłaci sobie sam nagrode roczną w wysokości x% przychodu lol (wersja uproszczona). Co do wypłaty raz a cienko czy kilka razy a w sumei dobrze to nic innego jak skubanie lub darmowy kredyt obrotowy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2007, 19:46 
Green
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 205
HP: 0
Society: Solaris
Nick w grze: Hawkwood
Co do przypadku loterii w Stanach, to słyszałem o tym, chociaż jakoś się nie zagłębiałem w poszukiwanie danych na temat tego wydarzenia. Tylko pytanie, czy osoba, która wygrała, miała jakiś "system"? Tego nie wiem, ale chyba po prostu strzeliła hofa :)

W dalszym ciągu popieram Gandalfa w stwierdzeniu, że każda teoria dobra, dopóki ma wyznawców. Ja jrozumiem, że fajnie jest podumać, jak to jest zrobione. Mam tylko jedno zastrzeżenie: zeby uzyskać jakąś teorię o dużym stopniu prawdopodobieństwa, należałoby: 1. zebrać dużą grupę graczy (kilkuset, może nawet i 1000, im więcej, tym lepiej) 2. Podzielić ich dla celów badawczych na grupy zblizone sprzętem, skillami, graczy w teamach i bez etc. 3. kazać im polować na takie same moby lub przynajmniej podobne typy mobów.
Takie badania mozna przeprowadzić. Jeśli ktoś zorganizuje środki na ammo, sondy etc., ewentualnie jeśli znajdzie się dość ochotników by na własny koszt w takim badaniu wziąć udział, to ja mogę się podjąć organizacji czegoś takiego. Proszę bardzo. Od biedy nawet z samych uzytkowników forum możnaby zrobić zalążek grupy badawczej, gdyby dołaczyć do tego jeszcze ludzi, których macie na swoich friend listach, to już w ogóle by wystarczyło. Tylko takie badania trzebaby przeprowadzić najlepiej tuż po jakimś VU i istniałoby ryzyko, że przy następnym VU wypracowana teoria straci na słuszności. No i niekoniecznie przyznawać się Mind Arkowi, że coś takiego się robi. Ponadto czynnik losowy (a uważam, że gra ważną rolę w generowaniu lootów) może poważnie zakłócić wynik takich badań. Jeśli naprawdę chcecie poznać system rzucania lootów, to ja bardzo chętnie wezmę udział w czymś takim, nawet jeśli sponsorzy się nie znajdą :D Bo ja bardzo przepraszam, ale jednostkowe doświadczenia i opinie, bez przygotowania jednolitej metody badawczej, nie przyczynią się do poznania tego systemu i są po prostu jałowe. Zróbmy to powaznie, rozwiązmy tę kwestię raz, a porządnie.
To kto by się pisał na wzięcie udziału w takich badaniach? Piszę w tej chwili jak najbardziej poważnie. Zróbmy z tego taki ogólnoforumowy event. Może nas to nie przybliży do odpowiedzi na pytanie, jak generowane są looty, może przybliży, tego nie wiem, ale przynajmniej będziemy mieli jakiś dodatkowy cel grania w EU.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Mar 2007, 13:08 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
Kolego, przyjdzie nowe VU to wyliczenia i wnioski będzie można do kosza wrzucić.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Mar 2007, 13:38 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Hmmm...
Jak badania to określić tezę. A zakres tezy określa zakres badań. Przykładowo znany mi osobiście dr H.K. prowadził nadzór nad zespołem badającym wpływ różnic pochodzenia węgla na jego spalanie i do wniosków doszedł po 20 latach badań, wykonaniu ponad 100k prób. Gdzyby zawęził badania tylko do odmian antracytu to zajęło by mu to może rok ale wnioski nie uwzględniały by różnic węgla tylko odmiany jednego typu. Poprzez porównanie do przykładu: Różnice w loocie dla polowania z różnych typów riffla laser wraz z odpowiadającymi im ampami na mobie corundacauda - w/g mnie to kilka tysięcy polowań z uwzględnianiem wszystkich możliwych zmiennych, czasowych, terenowych, maturity, zestawieniowych, kosztowych... Do analizy wyników badań zapisane musiałoby być wiele danych charakterystycznych ale i wiele danych z pozoru nieistotnych (takich jak chociażby czy przeważały pierwsze strzały do moba stojącego czy do już biegnącego do nas). Jest to tyle danych, że jest to NIEMOŻLIWE do wykonania bez sponsora, instytucji finansującej lub pasjonata posiadającego odpowiednią rezerwę.
Skoro jest to niemożliwe to na TYM forum każdy opisuje SWOJE SPOSTRZEŻENIA, które mogą lecz nie muszą być pomocne dla innych ale ze względu na to "mogą" je opisujemy. Dlatego nawet z pozoru najbardziej niewiarygodne spostrzeżenia powinny być opisywane bo może w końcy komuś "zaświeci" lampka nad łepetyną i opracuje teorię, która tłumaczy "dlaczego" dzieje się tak a nie inaczej TO CZEGO NIE ROZUMIEMY (w znaczeniu nie potrafimy MY wytłumaczyć).

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Mar 2007, 13:34 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 30
HP: 92
Nick w grze: Diensdale BBB
Jak dla mnie to nie ma zaleznosci miedzy bronia, a lootem, ale to moze byc tak samo jak z teoriami na temat postepowania z kobietami ;) Sa dwie teorie i obie sa bledne ^^ Inna rzecz, ze dostrzegam w miare rozwoju avatara weicej lootow na 10-20 ped i wiecej. Czy wiaze sie to z iloscia powtorzen czy ilosc kasy wystrzelanej i wymachanej wplywa na stope zwrotu tego niestety nie wiem.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Mar 2007, 14:11 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
ilosci wystrzelonego ammo , ale nie zawsze jak giniesz za czesto w danym miejscu to znaczy ze przeliczyles sily i to nie da efektu , oczywiscie mozna cale "zycie " spedzic na snablach i innych youngach ale nie dostaniesz nic wiecej niz kase i itemy ktore wszyscy maja .

Jc


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Mar 2007, 14:20 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 30
HP: 92
Nick w grze: Diensdale BBB
Ja za krotko gram zeby miec wyrobiony poglad na sprawe, ale jak laze i widze Younga to go rozwalam zeby mi sie przy ubijaniu Olda nie doczepil ;) Oczywiscie nie wszystko zamorduje, ale notuje sobie w pamieci nacje mobow, ktore mi za skore zalazly i jeszcze im powiem co o nich mysle ^^ Nu Atrox pagadi :d


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Mar 2007, 02:50 
Green
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 205
HP: 0
Society: Solaris
Nick w grze: Hawkwood
@PL No przecie? pisa?em, ?e miarodajno?? takich bada? po nowym VU jest w?tpliwa...

No i oczywi?cie, ?e tego typu badania wymaga?y by wielu prób, opracowania tez, które chce si? sprawdzi?, metody badawczej... Dlatego zrobienie czego? takiego na powa?nie jest mo?liwe tylko teoretycznie. Natomiast mo?na to zrobi? nie na powa?nie :) jako co? w rodzaju eventu.

Ja tam jedno powiem odno?nie zale?no?ci lootu od broni... Z czego bym nie t?uk?, to efekty zazwyczaj takie same, czyli albo wychodz? na 0 albo na minusie. Czasami udaje si? co? przyoszcz?dzi?, ale ostatnio zapasy posz?y na ghosta. Moze teraz uda si? co? wi?cej, bo ghosta nie planuj? zmienia?, chyba, ?e co? mi rzuci full shadow :D LOL albo jakiego? HOFa na kilka tysi?cy (ale nawet wtedy w?tpi?, ?ebym zmieni? co? innego ni? platingi :D). T?uk?em z opalo, pistola z tt, kangoo, mkII, mkIII, En-Knuckles-A, En-Knuckles-2, Sollomate Crusho, Axe 1x0, Axe 2x0... I wiecie co? Nie ma ró?nicy. Raz si? ma szcz?scie, raz nie i tyle...


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso