Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 07:47 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
W dniu dzisiejszym zaaplikowano VU 8.2.

Lista zmian:

Eventy

Pierwszy etap systemu eventów został wprowadzony. Gracze mogą teraz tworzyć, sprzedawać bilety i zarządzać własnymi eventami. Moga być tworzone eventy polegające na wzajemnym ubijaniu się (PVP), polowaniu lub głosowaniach z maksimum 100 uczestników.
Land Areas funkcjonują teraz równiez jako obszary eventów (Event Areas) jeśli właściciel aktywuje na nich stosowną opcję. Szczegóły na temat eventu są dostępne w Land Claim. Na asteroidzie (CND) należy najpierw udać się do odpowiedniego Land Area Controller przypisanego danej Biodome. Organizatorzy eventów (Event Organizer NPCs) są również w obszarach eventowych na Calypso - np w barze w Fort Ithaca czy na wybiegu na północ od Nymphtown pozwalając uczestnikom na tworzenie własnych eventów. Zasady, nagrody i inne opcje można swobodnie edytować według potrzeb.

Dodano nowe skille: Reputation oraz Event Promoter na które mogą wpłwać wszyscy uczestnicy eventu.

Eventy mogą trwać od pół godziny do czterech godzin z możliwością szczegółowego ustalenia terminu w Event Calendar.

Dodano specjalny kanał "Event chat" w którym mogą porozumiewać sie wszyscy uczestnicy eventu.

Reklamy
Pierwszy etap systemu reklam został wprowadzony. Użytkownicy mogą teraz tworzyć i wyświetlać swoje reklamy w wirtualnym świecie. Terminale reklamowe zostały rozmieszczone we wszystkich ważnych miastach Calypso.

Każda reklama ma okres trwania 30 sekund i może się składać z maksimum 5 sekwencji. Każda sekwencja może mieć swój tekst i obrazek tła. Terminal pozwala na pełne edytowanie i formowanie reklamy oraz jej podgląd na ekranie powyżej każdego terminala reklamowego.

Reklamy są wyświetlane na całym obszarze wirtualnego świata na głównych tablicach reklamowych. Ilość wyświetleń jest generowana dynamicznie. Im więcej zainwestuje się w reklamę - tym większe będzie prawdopodobieństwo wyswietleń. Prawdopodobieństwo będzie się zmieniało zależnie od inwestycji innych reklamodawców. Raz stworzoną reklamę można później modyfikować lub zmieniać zainwestowaną kwotę.

Zmiany w sklepach
Konieczne zmiany w sklepach na asteroidzie zostały wprowadzone. Użytkownicy wystawiający przedmioty w korytarzach wejściowych i oknach wystawowych mogą zauważyć, że przekroczyli ilość dozwolonych punktów przedmiotów. Przedmioty wystawione w korytarzach wejściowych i oknach wystawowych liczą się razem z przedmiotami w sklepie. Uaktualnienie to było konieczne aby usprawnić działanie gry w tych miejscach.

Lista znajomych (Friends List)
System prywatnych wiadomości został zmieniony i działa teraz jak prywatny chat. Mamy możliwość zapisywania (logowania) prowadzonych rozmów lokalnie w katalogu z grą - lub też możemy to wyłączyć w opcjach gry. Nowa kategoria została dołożona do Action Book zawierająca przydatne narzędzia do obsługi listy znajomych. Dostęp do nich jest możliwy zarówno przez sama listę znajomych, pasek statusu jak i interakcje z awatarkami. Nowy system ma też możliwość zignorowania niechcianych osób oraz "przeciągniecia" paska statusu avatara poza listę znajomych w celu ułatwienia kontaktu.

Uaktualnienie PVP
Podczas opuszczania strefy PVP do strefy bezpiecznej (np teleportacja do revivala) nie ma 30 sekundowego okresu PVP. Nie ma juz możliwości zabicia awatara który właśnie się odrodził w revival terminalu.

Zmiany w Port Atlantis

Dokonano zmian w Port Atlantis aby usprawnić działanie gry w tym zatłoczonym miejscu.

Zmiana w prywatnych landach

Właściciele landów mają teraz mozliwość wyłączenia strefy PVP

Zmiany w crafcie
Dołożono bardziej czuły suwak "jakość/ilość" pozwalający na większą dokładność i więcej możliwośći ustawień. Poprawiono też pasek sukcesu (success rate bar) aby lepiej odzwierciedlał szanse na sukces. Jednak żadne zmiany w szansach nie zostały wprowadzone. Dodatkowo otrzyma się ostrzeżenie w okienku chatu przy bardzo małej szansie na sukces.

Zmiany w "akcjach"
Dadano kilka nowych ikon akcji, głównie związanych z nowym Systemem Eventów.

Więcej broni
Zwiększono asortyment broni.

Aktualizacja mapy
Zmienion nazwę drugiej Plaży Corinth i przesunięto Treasure Island NE na własciwe miejsce.

Nagi szok (:P)
Mutantom Calypso widocznie nie spodobały się ich własne ubrania i zrezygnowały z ich noszenia.

Więcej przedmiotów
Dodano nowe, interesujÄ…ce przedmioty do naszego Wirtualnego Åšwiata.



Cytuj:
PROJECT ENTROPIA VERSION UPDATE 8.2
2006-03-22

*** PLEASE READ THIS DOCUMENT IF YOU FIND SOMETHING OUT OF THE ORDINARY IN PROJECT ENTROPIA! IT MIGHT PROVIDE THE INFO YOU NEED BEFORE CONTACTING PROJECT ENTROPIA SUPPORT! ***

VERSION UPDATE FEATURES

Events
The first phase of the Event System has been introduced. Participants can now create, sell tickets for, and administer exclusive events in the Virtual Universe. PvP, hunting and vote based events may now be created for up to 100 participants.

Land Areas now also function as Event Areas when land owners activate the Public Event Area option. Event details can be accessed from the Land Claim UI. In order to register for an event on the Asteroid you must first access the correct Land Area Controller for the dome where the event will take place. Furthermore, Event Organizer NPCs are located in special Event Areas around Calypso, such as the Fort Ithaca bar or the catwalk north of Nymphtown, allowing participants to schedule, customize and register for events in that area. Rules, Prize Items and PvP options can be customized for each event.

Reputation and Event Promoter skills have been introduced and can be influenced by all participants in an event.

Events may be thirty minutes to four hours in length with full scheduling options available through the Event Calendar.

The event chat channel has been initiated allowing Event Participants to communicate directly during an event.



Advertising
The first phase of the Ad System has also now been introduced. Participants can now create and display their own Ads in the Virtual Universe. Ad Terminals are located in all important cities and outposts on Calypso.

An Ad always has, and is restricted to, a total length of 30 seconds. Ads may consist of up to 5 Sequences. Each Sequence can have its own image and text. Full formatting options are available and every Ad can be previewed on the Preview Screen included above every Ad Terminal.

Ads are displayed throughout the Virtual Universe on the main Ad Display Boards. Ads are displayed based upon a Dynamic Display Probability. The more you invest in your Ad, the greater the probability that your Ad will be displayed. The probability will increase or decrease depending on the number and Investment value of other participant Ads. Once you’ve created an Ad you can later modify it and increase your investment if you wish to increase the Dynamic Display Probability.



Shops Update
A necessary change has been made to the participant shops system on the Asteroid. Participants with items displayed in the entrance corridors as well as in the display windows may now discover that they have exceeded their maximum item points allowed for display indoors. The entrance corridors and the display windows are now together counted as indoor displays. This update should greatly increase the system performance while visiting these shopping areas.



Friends
The Friends chat has been updated and now works exactly like the Private chat. This includes a logging function which can be enabled or disabled through the main options panel. The log is saved in your Project Entropia folder. A new Friends category has been added to the Action Book and includes all the usual Friend features. These features can be accessed from the Friends List, the status bar and through interaction with other avatars. This new Friends/Private chat window has also received a make over and now allows you to ignore chat from another participant during a chat session. The Friends List also allows you to drag out an avatars status bar for easier interaction.



PvP Update
When teleporting from a PvP to non-PvP zone such as a revival terminal, the 30 second rule no longer applies. It is no longer possible to kill an avatar that has just been revived.



Port Atlantis Makeover
Port Atlantis has received a make over in order to increase system performance while visiting one of Calypso’s major population centers.



Land Area Update
Land Area Owners now have the option of enabling or disabling PvP for their Land Area.



Construction Update
All the manufacturing UIs have been updated with a more sensitive ‘quality vs. condition’ slider allowing a greater range of setting possibilities. The success rate bar has also been updated to continually reflect your changing success status. The overall output rate however, is not affected. You will also receive a warning in the chat window if your success status is very low.



Actions Update
The Actions interface has been updated with several new icons including a participant info icon which is used in conjunction with the new Event system.



More Weapons
An assortment of new weapons has been added.



Map Update
The second Corinth Beach map location has been renamed to Treasure Island NE and relocated to its correct position.



Naked Shock
The mutants on Calypso seem to be embracing their own interpretation of flower power and are now refusing to wear clothes. As if they weren’t ugly enough.



More Items
A variety of new and interesting items have been added throughout the Virtual Universe.


[ Komentarz dodany przez: CvX!: Sro 22 Mar, 2006 15:55 ]
dokończyłem tłumaczenie (jak z resztą widać :wink: ).


Ostatnio edytowany przez ateush 30 Mar 2006, 10:52, edytowano w sumie 10 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 11:46 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 181
HP: 0
Society: Shaolin
Nick w grze: Laguna Radas PL Meteor
moze to cale wprowadzanie VU to czysta mistyfikacja :twisted: i o nie poprostu zamykaja projekt :lol: eee nie czarny scenariusz :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 11:53 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
hehe z pa zrobili fort sciany do okola no ale to na chwilke udało mi sie lognac chyba bo znowu sie nieda wiem ze pa jest zmienione

a to pierwsza jaka zobaczy

Image


Ostatnio edytowany przez Benek 22 Mar 2006, 12:06, edytowano w sumie 6 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 11:55 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 211
HP: 100
Nick w grze: Simone
Radas powiedz mi jakbys zarabial iles set tysiecy dolarow dziennie praktycznie nic nie robiac to bys zrezygnowal?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 12:13 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 181
HP: 0
Society: Shaolin
Nick w grze: Laguna Radas PL Meteor
a1EL wiesz moze nie wiemy wszystkiego 8) i wcale moze nie wyglada to tak rozowo, jak sie prezentuje, ale o czym my gadamy :D mamy sie cieszyc nowym vu, a nie dyskutowac na temat czy zarabiaja duzo czy nie :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 12:32 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Zmiany są potężne - kilka screenów na gorąco:

ImageImageImage

I zapowiedź nowego miasta (czytelnicy "the entropian" wiedza o co chodzi):

ImageImage

System eventów:
Image

Koszt utworzenia eventu: 45 PED + 45PED za godzinę (opłata obszarowa).
Koszt 30 sekund reklamy: min 30 PED (skuteczność wyświetleń zależna od "kto da więcej").


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 13:00 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
JASIOQ napisał(a):
Ciekawe co znowu spier...hmmmm poprawiÄ…?

Dzięuję i pozdrawiam


coz jak widac ma poszło dalej ta droga ktora szlo do tej pory od pewnego czasu i zrobiło poprawki na swoja korzysc aby dalej skobac graczy i dalej nabijac sobie kieszenie a nad poprawa jakosci grania jak widac nic nie mysli dziekujemy za reklamy i za ***** lagi jakie sa przy okazji:-)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 13:06 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Ja wiem, że 90% polskich graczy ucieszyło by sie jak by VU polegało na: każdy loot=HOF.
Naprawdę nie rozumiem tych marudzeń... jeszcze nie przetestował, ledwo odpalone - ale już sobie ponarzeka jak to MA okrada z pieniędzy... Eh -szkoda gadać :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 13:18 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 198
HP: 146
Society: Skill or Die
Ha ha
To moze byc ciekawe:

"Naked Shock
The mutants on Calypso seem to be embracing their own interpretation of flower power and are now refusing to wear clothes. As if they weren’t ugly enough. "


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 13:26 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
ateush napisał(a):
Ja wiem, że 90% polskich graczy ucieszyło by sie jak by VU polegało na: każdy loot=HOF.
Naprawdę nie rozumiem tych marudzeń... jeszcze nie przetestował, ledwo odpalone - ale już sobie ponarzeka jak to MA okrada z pieniędzy... Eh -szkoda gadać :(


a czy wymieniłem słowo lot global albo hof a tymbardziej okradac hmmm. chyba nie a co ty bys powiedział jak bys szedł 15 minut od tp do storage??

[ Komentarz dodany przez: ateush: Sro 22 Mar, 2006 13:41 ]
Fakt - napisałeś: "skobac graczy i dalej nabijac sobie kieszenie"


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 13:37 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
lol, jestem pod wielkim wrażaniem. To jest początek wirtualnej telewizji. Jeszcze troche i będziemy mieć różne kanały telewizyjne w PE i nie będę musiał ściągać divxów ;) Szacunek dla MA za to VU. To był krok w nową epokę.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 13:55 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 211
HP: 100
Nick w grze: Simone
Epoke lagow :-)

Ale fajnie sie oglada tylko to samo w KOLKO


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 13:56 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Cytuj:
Reputation and Event Promoter skills have been introduced and can be influenced by all participants in an event.

Czy oznacza to, że np. reputacja będzie też zwiększać się uczestnikom eventów? Czy też będzie ona przyznawana przez uczestników zabawy dla organizatora za udany event?
Już widzę tych PPK (pseudo PKers) nabijających sobie reputację (którą pewnie czeka szybka dewaluacja :wink: )


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 14:00 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Heh powiem tyle :P Jestem w szkole a ze screenów łądnie to wygląda

Mam nadzieje że miningu/huntu/craftu nie ruszyli


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 15:05 
Newbie
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 2
HP: 0
mam taka faze po tym vu mianowicie jak wkładam kase na karte to mnie wywala i wyskakuje jakis bład:(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 15:39 
Weak
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 43
HP: 92
Society: FoxHunt
Nick w grze: ka14milPL
marciol a w jakiej szkole ?.:D
ja 2h sciongalem uv i jestem szczesliwy ze dotrwalem do koncza


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 15:41 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Powiem to co zwykle po każdnym Version Update: super! :o

To VU jest jednak inne niż dotychczasowe. Naprawdę zaczyna się nowa epoka w Project Entropia. Nawet jeżeli robiona pod bogatych, to i tak ma coś w sobie.

PE podoba mi siÄ™ co raz bardziej! :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 16:24 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 552
HP: 88
Nick w grze: Nie pamiętam.
Siemak :uzi:



Moje zdanie o vu jest takie reklamy sÄ… spox.

Ale niewiem jak sie pisze na fl do kolegi to mnie zdenerwowalo i deal zmienili ciekawe poco.

Ale ogulnie moze być :twisted:

:uzi:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 16:33 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
ka14mil napisał(a):
marciol a w jakiej szkole ?.:D
ja 2h sciongalem uv i jestem szczesliwy ze dotrwalem do koncza


Technikum informatyczne :D

Po za tym ściągnąłes i nie uv tylko VU


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 16:34 
dla mnie ten event system to wspaniała sprawa, no i te reklamy, dla kreatywnych ludzi z pomysłem (tak myśle) organizowanie eventów będzie wspaniałą sprawą, no i wzbogaci to zycie i rozrusza populacje Calypso co jest pewne.

Reklamowanie swojego eventu, ciekawe nagrody, klucz do sukcesu 8)
może zobaczymy zaniedługo jakiś tutorial dla początkujących, byc może powstanie nowa profesja: event maker :P wszystko jest możliwe:P

Postanowiłem w miare możliwosci kiedyś wsiąknąć w ten temat i poświęcić się eventom:D


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 17:24 
Newbie
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 6
HP: 108
Nick w grze: Primal
hejka hm po screenach zapowiada siÄ™ dosyć Å›wietnie tak czy siak mnie nie stać na robienie reklam ale ten pomysÅ‚ z eventami Å›wietnie im siÄ™ udaÅ‚  a tak na marginesie (sorka za off topic) mam pytanie czy tez wam wyskakuje komunikat ze jeszcze coÅ› robiÄ… i nie można siÄ™ poÅ‚Ä…czyć zassaÅ‚em VU i ciÄ…gle pisze ze cos robiÄ… 


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 17:32 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 80
HP: 0
Bongo mam ten sam problem....Ale gdy zabije jakiegos moba i chce go zlootować włącza sie conection lost...
Te UV potrzebne było jak zęby na plecach.:(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 17:37 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Ciągle coś robią (serwer status nie jest ciagle na 100%) i pewnie jeszcze przez pare dni bedą wygładzać.

Ciekawe, że reklamy mogą dawać tylko właściciele nieruchomości (apartamenty się liczą).

A najbadziej podobaja mi siÄ™ teledyski Neverdie jakie lecÄ… na jego asteroidzie
Oprócz samego Jacobs'a widać też Tine Leiu (Island Girl).
NaprawdÄ™ robi siÄ™ klimat jaki lubie :)

Jeszcze jak by dało się odczuć tą kasę co ludzie pakują w reklamy w lootach - będzie super.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 17:50 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Co wy z tymi uv jak to jest VU.. skad to sie w ogole wam wzielo to uv..

Reklamy coś mi sie wydaje ze zeżrą ostatnie zasoby mojego kompa ;)
VU jak VU.. nic mnie w nim nie poruszlo za bardzo
Niech lepiej zoptymalizują kod ;) albo nowy hadrware, bo mi te pierdółki potrzebne nie są, wolałbym grać bez freezów co 20 sekund.. no moze marudze..
;)

Ach bym zapomniał.. cena za eventy to po prostu żydostwo..


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 17:59 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Heh fajne są filmiki i nie które reklamy np Skalmana ;)

No i Rayner się nawet pojawił z tym swoim "ładnym" kapeluszem na jednym z filmików o PE heh


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 18:05 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
z tego co przeczytałem VU oceniam bardzo pozytywnie ale moje pierwsze wrażenia tego nie potwierdzają ponieważ: wchodze do gry wszystko ładnie pięknie chcąć coś napisać naciskam Enter a avartek milczy, moje pruby napisania czego kolwiek spełzły na niczym więc myśle relog pomoże :) po relogu wciskam Enter chcąc powiedzieć "witam wszsytkich" do przyjaciół z soc po ponownym naciśnięciu Enter wystakuje mi komunikat że musze być w soc by skorzystać z chat soc :lol: po kolejnym relogu wszsytko działało normalnie ale gdy znalazłem się na środku pvp wywaliło mnie z gry i nie mogłem zalogowć ię przez kolejne 5-10 min po ponownym zalogowaniu byłem przy revivalu na N od oil-a ;D i gdy postanowiłem iść na hunt wyskoczyło mi ~20 ped z ryby ;D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 18:14 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 152
HP: 0
Society: Way Of Life
Nick w grze: GreenDragoPL
Moim zdanie te VU jest tragiczne ...
Gorzej gry zepsuc nie moga ..
Reklamy reklamami, ale jesli nic nie zrobia z tymi lagami to bardzo bardzo duzo straca!

W dniu dzisiejszym jak mam zalogowac sie do PE to wole isc do PUB'u ;)
Z jednej strony dobrze bo po 5 latach oderwe sie od tej gry a z drugiej strony szkoda 5 lat mojego zycia ... hehe ale to raczej skozystam z porady psychologa lub telefonu zaufania :lol:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 18:42 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Pomysl: dobry, swietny wrecz, dzieki reklamom pojawia sie wiekszy jescze zwiazek z rl.. Tylko czekac az w PE beda lecialy reklamy z TV :D
Wykonanie : Porazka! Lagi & cena za eventy ...;/

A oto najlepsza reklama jaka dotad widzialam..

Image

:D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 18:56 
Poor
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 35
HP: 102
Society: Fox Hunt
Nick w grze: JinX
Lagi straszne ale zawsze chyba jest tak po nowym VU.ale tak miasto PA Jest kiszkowate..zepsuli wizerunek miasta... czat do bani przezroczysty jedynie co jest dobre w czacie to to ze za kazdym razem nie wciskam send.dzisiejszy dzien spedzam od pe jedynie go sledze na forum bo mnie K... zalewa przez te lagi to tyle.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 19:48 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 70
HP: 109
Society: ZOMO
Nick w grze: Daniel Rayner Szymanski
hmmm... cholerne nienazarte sukinsyny, jak zobaczylem informacje: u must be owner of estate to make add czy cos tam, to po prostu sie zasmialem prosto w monitor, mysla ze pojde kupic ich ten zjeb*** apartamencik zeby wystawic reklame? :DDDDD!!!! dobre! :DDDD!!! apartamenciki zalegaja, ludzie maja je w dupie to wiec musieli jakos ich zmusic do kupna xD!!!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 19:56 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Gra faktycznie w tej chwili nie za bardzo nadaje siÄ™ do grania.
Ale cierpliwości - pracują nad tym i napewno są to przejściowe problemy.

Rayner - zauważ, że w reklamie można napisać teoretycznie wszystko.
(teoretycznie - bo zapowiedzieli, że są bacznie monitorowane i próby nadużycia skończą się marnie).
Wymaganie nieruchomości ma choćby częściowo wykluczyć to, że ktoś
świeży za marne 30 ped nabruździ komuś. I ja nie mam nic przeciwko temu aby te apartamenty
wreszcie poznikały z aukcji :)

Przy okazji - pamiętacie pewnego dyżurnego ankietera z forum który w 5 minut po VU
zakładał ankietę "czy podoba ci się to VU?" a jedną z opcji było "jest tragicznie , odchodzę z gry" ? :)
70% ankietowanych tą opcje zaznaczało - a widzę ich w grze po dzień dzisiejszy :)
Więc z ocenami poczekajmy dobre 2 tygodnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 20:06 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Fakt, troche bledow jest - mi zgineli WSZYSCY z FL :( (czywiscie sam nikogo nie kasowalem).


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 20:08 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
hmmm, generalnie parę zdań :

-idea nowego FL dobra ale wykonanie słąbe : zła przezroczystość, złe segregowanie kontaktów (powinno być grópowanie online/offline), za krótki wpis osoby na liście, złe kolory czcionek itp, nie przewija sie czat na początku, problem z uruchomieniem i wybraniem osoby, nie da sie gadać i robić coś innego równocześnie, 1 guzik info/pm do bani - powinny być dwie osobne ikony jak wcześniej, opcja ignorowania super :)

-problem z SOC czatem ..

-laaaaggggg - coś synchro serverów nie za dobre, wszystko rozstrojone jak baba co 28 dni ... czat laguje grę

-REKLAMA ZA TANIA !!! i ciesze sie że "byle kto" nie będzie tam badziewi i gówien pokazywał a tylko poważne oferty ...

-EVENT SYSTEM ZA GROGI !!! powinna być jedna ryczałtowa opłata i koniec

całe vu 8.2 jest świetne, wymaga dopracowania, wiem już że vu 8.2.1 jest w drodze - MA zbiera uwagi od grczy teraz, więc jak coś nie pasi to pisać do SUPORTU, sam MArko to proponuje, więc marudy - piszcie

czekam z niecierpliwością na poprawki :)
btw, odradzam wszystkim POLOWANIA i czegokolwiek w sumie do czas poprawy stanu aktualnego :)

[ Dodano: Sro 22 Mar, 2006 21:22 ]
aha, troszke rozeznałem sprawe... wydaje mi się że z tymi eventami to będzie lipa, powstanie nowa PROFESJA (może kilka) - typki co będą zawodowo startować w eventach - uberopodobni - będą zgarniać całą kasę i nagrody, lista uczestników eventu powinna być od razu widoczna, by moc wiedzieć z kim sie równać ... jest pare takich niescisłosci


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 21:47 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Pomysły są super szkoda że wykonanie troche słabe

Oprócz problemów z soc chatem i lagami mnie np. zniknęły
dwa teleporty :/

Ale już pracują nad poprawkami więc teraz może być tylko lepiej ;-)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 22:35 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Właśnie mi się ściąga kolejne UV tym razem jakieś mini. Pewnie poprawki. Mam nadzieję przynajmniej ;)

Zobaczymy co z tego będzie.
pzdr.

Edit:
Już wiem co będzie :D Pad servera ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 22:38 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Taaa...

Nadal lagi ogrutne, serwer wyłączyli właśnie znowu (poszedłem event przygotowywać [taki, gdzie rozgarnięty noob będzie miał REALNĄ SZANSĘ wygrać z uberem :) ] - może coś zmienią. Do supportu oczywiście pisałem :)

(a objawy mam takie: (FL i to KTO sie pojawia i znika na chacie: Friendlista Popsuta

Mam nadzieję że porpawią bo pogadać nie mogę :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Mar 2006, 22:45 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 211
HP: 100
Nick w grze: Simone
ja mowie jedno moze i czarny sceniariusz ale
KONIEC PE :( :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 01:09 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Koniec swiata był w Jason Center. Wyszedłem w trakcie update'u z Ultimate store - patrze a centrum TAK wyglądało.

Przeszedłem się z 5 min na południe - martwa planeta. Zero, nic. MA spakowała wszystkie budynki i preniosła do Szwecji :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 01:10 
Poor
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 35
HP: 113
Society: Company
Nick w grze: slav fighter
Do zmian można dodac mozliwośc wystawienia 10k zrefinowanego oleju naraz. Bomba^^

No chyba że to juz było wcześniej a ja o czymś nie wiem:)

pozdrawiam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 02:59 
Poor
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 33
HP: 112
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Mariusz Maniek Mankowy
dziś w trakcie krafcenia zniknęły mi wszystkie odpadki i jakoś ich nawet po relogu nigdzie niema
czy Wy też tak macie ??


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 07:17 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Była mowa, żeby lepiej nic nie robić dopóki nie naprawią wszystkiego. To teraz masz.

pzdr.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 09:00 
Poor
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 33
HP: 112
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Mariusz Maniek Mankowy
no to zaczynamy od poczÄ…tku :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 09:26 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
HEH :D troszkę już poprawili wczoraj, lag mniejszy i FL lepiej działa... jeszcze troszkę i będzie idealnie, dziś rano sprawdzę huncik :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 13:04 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 42
HP: 118
Society: Kingsajz
Nick w grze: Bulber Boo Zembula
Mam wrażenie patrząc na osiągane globale że wyskokości trafień są wyższe


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 13:11 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
huncik zrobiony, zwrot około 75% ... słabo, ale mechanika ok - jak dawniej, nic nie zmienione raczej bynajmniej w moim przekonaniu,,, trafiam tak samo, mob trafia też tak samo, w CH też bez zmian...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 14:28 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 552
HP: 88
Nick w grze: Nie pamiętam.
Dobrze że tylko w pierwszym dniu były takie lagi.

Takich lag jeszcze niewidziałem (dwu kilometrowe) :twisted:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 15:13 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 198
HP: 146
Society: Skill or Die
Duch... a na co polowales?
stawiales na jakosc (czytaj sile) mobow czy ilosc?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 16:50 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Duch jeśli powstanie profesja evenciarz to będzie ona beznadziejna bo będzie ona dobra tylko w pvp bo w huncie liczy się fart (przynajmniej tak wynika z wypowiedzi MA)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 17:45 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 132
HP: 123
Society: Kingsajz
Nick w grze: Logic
Lagi były, są i będą. Nic na to nie poradzimy. Kto nie chce lagów, gra w offlinowe gierki.
Wszystko co robi MA, jest po to, żeby zarobić. Jak zarabia to gra istnieje. Jak przestaną zarabiać, to żadne płacze nie pomogą. Skończy sie entropiowanie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 17:48 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Nadia napisał(a):
bardziej proponuje spojrzeć na obszar, który avatar obejmuje swoim wzrokiem. Nie wiem - może mi się wydaje - jednak jestem prawie 100% pewna, że zwiększono go.

Tak, stopniowo zwiększają zasięg widzenia już od kilku VU.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 17:49 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Ktoś pisał na EntropiaForum że protokół sieciowy jest nieefektywny
bo przesyła za durzo niepotrzenych danych np. HP wszystkich avatarów
w zasięgu wzorku. Wczoraj zauważyłem że chyba to poprawili zobaczcie
że po "wybraniu" postaci najpierw nad jej ramką pojawają się znaki ?????
a dopiero póznej program sciąga jej imie (i pewnie inne dane)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 18:11 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
a propo lagów... i coś tam jeszcze

-zanim coolwiek ktoś zacznie marudzić neich sobie zpinguje PE, wpisze w pasku "uruchom" ping project-entropia.com ,jeśli macie straty pakietów to DUPA!!! macie net do kitu, jak czas średni przekracza 75ms to też DUPA!!! nie będize konfortu z gry i tyle (ja mam neostrade i czas nie przekracza mi prawie nigdy ~50ms), czołowi hunterzy w PE mówią tak : "jak cas mam większy niż 50ms to wogole nie gram, szkoda kasy marnować" - powaga, poczytajcie na EF wypowiedzi czołowych graczy . . .

-protokół PE :
1. jest kodowany - musi być a to wiadomo spowalnia (względy bezpieczeństwa)
2. słaba optymalizacja - za dużo zbędnych informacji przekazują - to z vu na vu jest poprawiane, starają sie znaleźć złoty środek
3. być może cały protokół jest do bani, stary i syfiasty i nie można go zmienić więc radzę się oswoić z myślą iż w PE lagi będą zawsze :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 18:47 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 152
HP: 0
Society: Way Of Life
Nick w grze: GreenDragoPL
47ms here 8)


Profil E-mail Offline
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 18:53 
a ja mam neo 256 i u mnie sie wacha miedzy 54 a 63


Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 19:00 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
ja mam ~40 - 43 ms , nie mialem w grze nigdy czegos takiego jak lagi, zanim zaczniecie plakac, zmiencie SDI na 10 co poniektorzy maja na lacza normalne. Najlepszy komp nie pomoze przy gownianym laczu .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 19:34 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
no ja mam 54 cały czas

hehe a po lekkim zabiegu 47-48 :-)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 20:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Oj Duszek namieszałeś :) Nie pingajcie project-entropia.com - bo to tylko serwer www
a nie adres serwera obsługujacego gre. PE chodzi pod tym adresem: 217.212.240.131.
I to sobie pingajcie - najlepiej w seriach po 100 pingów - wtedy macie średni obraz jakie jest wasze łącze
(czyli komenda: ping 217.212.240.131 -n 100).
Faktycznie - straty pakietów to to co zabija PE.

Przy okazji: czy tylko ja muszÄ™ czekac na klawisz "accept" przy regulaminie PE - przed uruchomieniem client loadera ???


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 20:14 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
ATI !! racja, pomyliło mi sie :) dobrze że sprostowałeś ..

z tym ping 217. . .. . mam średni czas ~44ms i 0% strat, czyli wszystko OK'a !!!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 22:22 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Jak sie przeprowadze to sobie pewnie zafunfuje dobre lacze 2MB/s ..
a teraz mam ping 77ms ( w tym 167 i raz 312, a reszta okolo 75ms). Wona oczywiscie lacza wolnego. Tym niemniej lagi byly odczuwane nie tylko przeze mnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 22:41 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 152
HP: 0
Society: Way Of Life
Nick w grze: GreenDragoPL
Mam pytanie co do tych punktow (Fame czy cos)

Czy jest mozliwosc stracenia i kolekcjonowania ich na pvp, poprzez zbaicie 2-go gracza?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Mar 2006, 22:49 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Nie - one dotyczą tylko eventów - i podczas eventów możne je zyskiwać lub tracić.
Tzn. uczestnicy eventu mogą sobie nawzajem wystawiać "oceny" - negatywne lub pozytywne.
Tak samo można ocenić organizatora eventu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Mar 2006, 07:21 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
z tego co mi powiedział Shein (bo on juz brał chyba w jakims pvp evencie) to po zakończeniu evetu organizator dostał chyba 14 w promoter a uczestnicy nic nie dostali :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Mar 2006, 10:51 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
Z tego co slyszalem to uczestnicy eventu moga sobie nawzajem wystawiac + i - rep tylko podczas trwania eventu. Tylko ze jak jest event to sie walczy o nagrody i raczej nikt nie ma glowy do takich rzeczy.. mam nadizeje ze dadza mozliwosc wystawiania rep po evencie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Mar 2006, 16:07 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
ateush napisał(a):
Przy okazji: czy tylko ja muszÄ™ czekac na klawisz "accept" przy regulaminie PE - przed uruchomieniem client loadera ???


rozumię, że czekasz tylko na klawisz? może masz ekran wypalony w tym miejscu? :P


co do pingowania, pojawia mi się informacja: "Upłynął limit czasu żądania" to dobrze, czy źle? :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Mar 2006, 17:41 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
coover napisał(a):
rozumię, że czekasz tylko na klawisz? może masz ekran wypalony w tym miejscu? :P

Dokładnie :) Raz tak się tylko zdarzyło (na szczęście). To wyglądało jak ten manewr
który wykonują niektóre programy/strony - czekanie jakiś czas aby klient
przeczytał treść a dopiero później mógł kliknąć na "accept" :) Już się bałem,
że to jedna ze zmian w nowym VU...

coover napisał(a):
co do pingowania, pojawia mi się informacja: "Upłynął limit czasu żądania" to dobrze, czy źle? :P

Tzn, że nie możesz grać w PE ;) Być może mają zablokowane pingowanie dla niektórych upierdliwców (klientów TP ;) )


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Mar 2006, 08:53 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
DZIŚ nadeszła oczekiwana poprawka 8.2.2 ... zobaczymy co przyniesie za zmiany :) ... pewnie na lepsze :wink: hehehe

[ Dodano: Wto 28 Mar, 2006 10:02 ]
w chwili obecnej trwa zabawa serwerami ... ciekawe ile musze jeszcze czekać damn it ! :P

[ Dodano: Wto 28 Mar, 2006 10:23 ]
-FL : poprawiono !! już lepiej widać ksywy znajomych
-CTD : poprawiono, testowałem mocno, inni też donoszą że już nie mają
-SOC CHAT : dupa blada, nadal to samo, raz jest a raz nie ma... konieczne relogi aż się pojawi :(


to tyle na chwile obecnÄ…


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Mar 2006, 10:38 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
w sumie relogowałem się już 40 razy, widze soc chat ale nie moge nic pisać
*^^&(&*$^$$^$^$^% :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Mar 2006, 12:58 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
HduchC napisał(a):
a propo lagów... i coś tam jeszcze

-zanim coolwiek ktoś zacznie marudzić neich sobie zpinguje PE, wpisze w pasku "uruchom" ping project-entropia.com ,jeśli macie straty pakietów to DUPA!!! macie net do kitu ...


Ja tylko sprostuje... Mozesz miec najszybsze lacze na swiecie, zalozmy, ze dorwales sie do kompa na uniwersytecie w stanach, dopuscili Cie do laczy swiatlowodowych, a i wtedy mozesz miec czas odpowiedzi z serwerow ktore sa odpowiedzialne za dzialanie PE nawet 500ms , a nawet straty pakietow !!! Twoje lacze nie jest akurat tutaj tak istotne, a raczej to jak podrozuja pakiety danych, jak i przepustowosc po stronie serwerow PE.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Mar 2006, 16:40 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Znów coś mi się zasysa - oto co co podali w niusach:

Cytuj:
Some of the areas addressed by the updates are:

* Decreased performance over time due to a general chat bug.
* Displayed avatar name.
* Problems connecting to team and society chat channels.
* Grouping and scrolling in the Friends list.
* Several minor fixes/clarifications to the Event System.
* Fixed issue with avatar name display (could show "???")
* The disciple window has been made clearer.

An additional update is expected very soon.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso