Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 12:16 
Newbie
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 3
HP: 95
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Jak Jerzy
Witam klubowiczów PE ;o)

No cóż zanim przedstawię wam test powiem parę słów wstępu, otóż nie grałem w PE niemal 2 lata , więc jak odkryłem że powstała polska strona PE, okryłem bazę danych Wiki, oraz archiwum aukcji, znowu nabrałem ochoty na grę i ze zdziwieniem odkryłem nowe statystyki przy broni. Poczytałem trochę forum i zaskoczyło mnie że nikt już nie poleca początkującym outbaco, tylko jakieś opalo. W statystykach broni dla mojego outbaco, oraz MK2 odkryłem ze zgrozą że mój minimalny damage jest znacznie niższy niż dla opalo z TT. Powiem szczerze nie ufałem tym statystykom, więc stąd mój test porównawczy.

Metodologia:
1. Zanim zaczynałem polowanie notowałem sobie liczbę amonicji, naładowanie AMP-a i broni ręcznej jeśli używałem, oraz najważniejsze skile dla danej broni.

2. Strzelałem bez cofania się

3. Wybierałem tylko te zwierzaki które były do mnie frontem lub tyłem, nigdy kiedy były w ruchu z boku (chodziło o uniknięcię spudłowania)

4. Zwierzaki do testów broni wybierałem takie które zdążyłem zabić, zanim one wykończyły mnie ;o). W końcu testowałem ekonomię broni a nie ekonomię huntingu

5. Po każdym uśpionym zwierzu spisywałem do arkusza zadany przez broń damage, oraz pudła, niezbędnym okazało się sprawdzanie za każdym razem amonicji i zużycia AMP-a,
broni ręcznej

6. Z każdej broni oddawałem co najmniej 50 strzałów, zwykle 100 -150

Moje statystyki:

Brawado: 105
Courage 342,2
Dexterity 317
Perception 270

Aim 364

Longblade 355
Mele Combat 182
Evade 113

Rifle 480
Handgan 68
Wep. Hen. 360
Laser 852

Poniże dane w oparcu o moje stat

Broń_________HIT__Critical____Min______Max
Outbaco______0,4___1,8_______2,1______8,0
Opalo z TT ___8,8____9,1______3,8_______7,7
Opalo + A105_8,8____9,1______11,5______23

M2100 z TT___5,6____7,5______1,9_______3,8

En-A z TT____5,3____7,3______9,1_______18,2
Axe 1.0_____0,3____1,6 ______6,2_______24



Ok teraz wyniki

Broń______%Pudła___Hit______(2)Skil____(3)Eco____(4) Eco max

Outbaco____30%____0,4______3,77______1,61______2,14
Opalo z TT__10%____8,8______2,78______2,56______2,83
Opalo+A105_15%____8,8______4,71_____2,61______3,11

Pis. M2100__20%____5,6_____14,75_____2,26______2,81

En-A z TT___17%____5,3______7,22_____2,19______2,62
Axe 1.0_____31%___6,2______b.d.______1,91______2,77

(2) Przyrost skil broni na 100 użyć
(3) Economia Dam/Pec all
(4) Economia Dam/Pec tylko trafione


No to czas na wnioski:

1. Najekonomiczniejszą bronią okazało się opalo z AMP-em, mimo że ma większy procent pudłowania to nadrabia economia samego AMPa, zestaw ten może pozwolić zaoszczędzić nawet ponad 40% kosztów osobom z niskim skilem, takim jak mój lub niższym

2. Jak ognia trza wystrzegać się broni z niskim hitem, póki nie wyrobi się odpowiednich skili

3. Jeszcze lepszym przebojem może okazać się pistolet z Ampem, zwróćcie uwagę że ma porównywalną ekonomię trafionych z Opalo przy znacznie niższych skilach (Handgan 70, Rifle 480) a pyzatym im większy udział damage Ampa w całym damagu broni tym wyższa ekonomia. (Dla opalo z Ampem 105 udział jest 67% a dla pistoleta 80%). Przypominam że maksymalna teoretyczna ekonomia Ampa to 4,6 a opalo 4,0.

4. Za używaniem Opalo z Ampem przemawia też szybsze rośnięcie skili Rifle

5. Zwróćcie uwagę że skill używając Outbaco rósł szybciej niż Opalo co może wskazywać że broń bez lerningu lepiej skiluje i w którymś momencie będzie to po prostu konieczne do dalszego rozwoju avatara.

6. Axe 1.0 rozczarowuje, do skilowania postaci zdecydowanie lepszy jest Longbalde z TT

Na ekonomię polowania wpływają również poniższe zasady
1. Dobijać opłaca się znacznie słabszą bronią np opalo aby nie marnować amonicji
Zwłaszcza jeśli do uśpienia potrzeba mniej niż 10 strzałów
2. Dobierać zbroję stosownie do zadawanych nam obrażeń
3. Dobierać broń tak aby to co polujemy wykończyć w 20-60 sekund. Każde 20 sekund walki to 5% regeneracji creatures i 5% większych strat
4. Ważniejszy parametrem broni jest czas przeładowania niż damage, bo przeładowanie nie zależy od skili
5. Najekonomiczniejszym scenariuszem polowań według mnie może okazać się Team z Opalo + AMP, niż samemu z wypasioną bronią, a najlepiej 4 osobowy team : jeden z dobrą zbroją + broń o największym dm (tzw tanker) która zaczepa creature, lekarz który leczy tankera z mocnej apteki i co najmniej dwóch z Opalo i mocnymi Ampami.

To na tyle ;o)

Już nie długo test:
- wpływu Weapon atachment, skili na ekonomię zestawu Opalo + AMP 105 + 24,5% lepszy skill
- economia apteczek
- i może jeszcze czegoś

Jak macie jakieś własne wnioski odnośnie ekonomi broni to podzielcie się, fajnie by było gdy by ktoś zrobił podobne badanie dla opalo + amp przy znacznie wyższym skilu rifle > 3k


Ostatnio edytowany przez jak, 06 Mar 2006, 18:01, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 13:38 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Bardzo fajny test! :) Polecam głębsze jego przestudiowanie bo tak na szybko to wnioski tylko przeanalizowalem. I mam pytanie czy oby na pewno opalo+A105 (nawet jezeli ma wiekszą eco) jest dobrym rozwiazaniem? Eco jest wieksze ale juz 1 miss niweczy całe to eco, koszt pojedynczego strzalu naprawde znacząco rosnie. A niezapominajmy ze im niższe skille tym bardziej bedziemy pudlować przy broni i o wyższym dmg. Poza tym, polowałes na słabe moby (pewnie exo, daiki itp) a rowniez im mocniejszy mob tylko szansa na spudłowanie jest wyższa (chyba ze to tylko moj avatar jest taki dziwny ;))


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 13:59 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 198
HP: 146
Society: Skill or Die
Hmmmm co do jednego to nie jestem pewien:

"Axe 1.0 rozczarowuje, do skilowania postaci zdecydowanie lepszy jest Longbalde z TT "

Uzywalem tego Longblade i axe 1x0 i musze powiedzec, ze w moim przypadku axe okazal sie duzo lepszy do skilowania.

A jaka jest wasza opinia na temat ampa A-103 do A-105
chodzi mi glownie o ekonomie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 14:15 
Newbie
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 3
HP: 95
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Jak Jerzy
Hm, nie zauważyłem żeby pudłowanie wzrastało w czasie strzelania z Opalo + AMP 105 w cięższe sztuki, choć z drugiej stroni nie strzelałem w nic twardszego niż wariory 1,2. A co do obaw że pudłowanie zniewczy ekonomię broni to słusznie zauważyłeś dla tego podaję dwie średnie eco: jedna uzwzględnia tylko trafione, a druga obejmuje też spudłowane, dlatego też axy tak kiepsko wypadły i zobacz jaki jest potencjał w zestawie z opalo nawet powyżej 3,11 dam/Pec ;o)

W trakce testów polowałem na na różne zwierza, ale w przypadku Opalo + AMP 105 głównie na memfoidy do poziomu warior, hm może dlatego wyszło 15% pudła a nie 10% jak w przypadku samego opalo i kilowania daikib


Ostatnio edytowany przez jak, 06 Mar 2006, 14:30, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 14:28 
Inept
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 14
HP: 91
Nick w grze: Ashton
Niezly text, potwierdza to co slyszalem opalo + amp 103 i longblade do meele :P
Bez urazy dla milosnikow axe, ale bawilem sie tym troche, i choc skille rosly szybko to jeszcze szybciej musialem naprawiac, psuje sie niemilosiernie szybko :< nieraz zdazylo mi sie ze popsul mi sie zanim zdazylem dobic mobka :<

Podobno axe 2x0 jest lepszy ale niestety nie testowalem ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 14:36 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Posse napisał(a):
I mam pytanie czy oby na pewno opalo+A105 (nawet jezeli ma wiekszą eco) jest dobrym rozwiazaniem? Eco jest wieksze ale juz 1 miss niweczy całe to eco, koszt pojedynczego strzalu naprawde znacząco rosnie. A niezapominajmy ze im niższe skille tym bardziej bedziemy pudlować przy broni i o wyższym dmg.


Przy wymaksowanym opalo missow zarowno bez ampa jak i z ampem bedzie przeciez tyle samo! A roznica w ekonomii jest naprawde olbrzymia sam opalo ma eco 3.96 a z ampem juz 4.32 (a103), 4.37 (a105) lub 4.39 (a106). To jest ponad 10% roznicy. Im wiekszy amp tym wiecej oszczedzamy przede wszystkim na decayu armora i fapie. Miedzy a103 a a105 jest 4 dmg roznicy ( 20 dmg z a103 i 24 dmg z a105) to jest az 20% czyli mniej wiecej o tyle szybciej zabijemy moba i tyle % zaoszczedzimy na armurze i fapie. Te wyliczenia sa przeprowadzone na maxymalnym dmg wiadomo ze tyle nie osiagniemy ale nawet biarac srednie dmg z a103 20-10/2=15 i ze 105 24-12/2= 18 to jest 3 dmg roznicy czyli oszczednosc na poziomie 16.5%! A wracajac do tych missow dla opalo z ampem i bez to nawet gdyby dla opalo z ampem ich ilosc byla nieco wieksza niz dla czystego opalo ( w co watpie bo niby z jakiej okazji przy wymaksowanej broni i hit ability 10.0 amp mialby nam pogarszac celnosc ?! ) to i tak bonus do eco ktory daje nam amp przy dluzyszym polowaniu spowodowal by wieksze oszczednosci niz czyste opalo ( nie wspominajac juz o fapie i armorze). Wiadomo ze nie pojdziemy z ampem na exo czy daikiby bo to sa zbyt slabe moby i ampowane opalo by bylo na nie za silne bo ma za duzo dmg, ale bieganie bez ampa na silniejsze moby calkowicie mija sie z celem bo jest rownoznaczne z masakra zbroi i duzym zuzyciem fapa. Ponadto uzywanie ampa daje nam duzo wyzszy przyrost skilli i komfort gry bo chyba nikt nie lubi sie meczyc z silnym mobem uzywajac slabej broni.

A co do twojego testu Jak, to fajna sprawa, tylko ze porownujac opalo z ampem i bez ampa powinienes miec opalo wymaksowane.

Jesli chodzi o axe i lb z tt, to chyba wychodzi mniej wiecej na to samo, z axem bedziesz mial mniejsza ekonomie niz z wymaksowanym lb z tt, ale ten mieczyk z tt jest strasznie wolny i ma male dmg to znowu tutaj stracisz wiecej na zbroi i fapie. Chociaz zaczynajac skilowanie od 0 w longblade ja chyba wziolbym ten mieczyk z tt bo daje bonus do przyrostu skilli.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 15:29 
Poor
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 22
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Collosus
Hmmm ten Kedzi to ci taki madrusi :oP


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 15:35 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
o ekonomii axe 2.0 świadczy to co się dzieje ostatnio z ich cenami (http://www.peauction.com/itemlisting.php?id=301) - kiedyś tt+15-20 teraz tt+3-4.
axe dla niewyskilowanych graczy to prawdziwa masakra cenowa :cry:
przy longblade 1,5k axe mają 0,8 hit ability i 2,8 critical ability więc są cholernie nieekonomiczne (niskie obrażenia, sporo pudeł). Chyba w którymś UV je "naprawili".
I taka uwaga od mnie jeśli czymś nie trafiasz kilka razy albo zadajesz min. obrażenia - zmień broń na chwilę.
btw. kiedy pudłujesz z rifle czasem rośnie jakis skill, ciekawe czy machanie toporkiem w powietrzu coś daje :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 16:56 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
kędzior missy z opala z ampem są po prostu droższe (żre ammo i decay) beez ampa tylko ammo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 17:18 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Jakby uzywac takiego kryterium to najlepiej polowac z M2100 bo ma tylko 4dmg i missy z niego kosztuja najmniej tylko co z takiej broni zabijesz? Wiadomo ze pudlo kosztuje z ampem wiecej ale to logiczne ze im lepsza bron i wieksze dmg tym pudlo kosztuje wiecej bo strzal jest drozszy. Z tego wynika ze nawet majac uber skille i wymaksowana kazda bron lepiej uzywac np. jestera niz ml35 bo pudlo z jestera jest tansze...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 17:36 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Chudy - jeśli broń z ampem chybia tak samo często jak bez ampa, a eco tej z ampem jest wyższe to gdzie tu strata używającego ampa ????


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 17:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
A kto mówi, że z ampem się traci? :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 17:43 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Ja doszedłem do wniosku, że przechodzę z zestawu opalo + axe 1x0 na opalo + opalo&AMP103 (a jak nazbieram, to jeszcze większy). W opalo mam coś hit 9.1 i critical 9.6. Jedno opalo podbindowane do 1 klawisza, drugie do 2. W czasie walki całkiem dobrze się zmienia - właśnie do dobijania. Staram się walczyć z mobami albo w ogóle bez armoura, albo w full pixie. Z tego powodu łażę raczej na słabsze moby - np. do krewetek(comuncuarda czy jak i m tam :) ). Pozbawia mnie to niestety wysokich lootów - ale skilowanie jakoś idzie.
Tak jak jak uważam, że idealne rozwiązanie dla hunterów (na moim i jak'a poziomie - czyli około 95-98HP i około 10k skili w sumie) to teamy 2-3 osobowe z opalo i ampami. Takie polowanie daje szansę skilowania i lootu a jednocześnie zmniejszenie strat na armour do minimum /tylko jeden z kilku w danym momencie może "zarobić" od mob'a :) /. Chętnie poganiał bym atraxy young właśnie we 2-3 osoby w lekkich i tanich zbrojach.

P.S.
do "danych tabelarycznych" na forum polecam zapis typu "code" - ma stałą szerokość znaków.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 17:58 
Newbie
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 3
HP: 95
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Jak Jerzy
abyss napisał(a):
do "danych tabelarycznych" na forum polecam zapis typu "code" - ma stałą szerokość znaków.


dzieki tego mi brakowało ;o)

A co do armor to wydaje mi się że już nie trzeba mieć najsłabszego aby wychodziło economicznie, z tego co czytalem i obserwuje na moich dwóch zbrojach (Pixi i składak Palaldyna) to zużycie jest proporcjonalne tylko do pochłanianych obrażeń więc teoretycznie koszt naprawy eona/ shadow/ supremance i pixi przy walce z hordą daikib powinno być takie samo ;o) . Ma ktoś lepszą zbroję to zrobię test ;o)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 18:43 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
Kedzior napisał(a):
Jakby uzywac takiego kryterium to najlepiej polowac z M2100 bo ma tylko 4dmg i missy z niego kosztuja najmniej tylko co z takiej broni zabijesz? Wiadomo ze pudlo kosztuje z ampem wiecej ale to logiczne ze im lepsza bron i wieksze dmg tym pudlo kosztuje wiecej bo strzal jest drozszy. Z tego wynika ze nawet majac uber skille i wymaksowana kazda bron lepiej uzywac np. jestera niz ml35 bo pudlo z jestera jest tansze...


wiec jeśli wiadomo że pudło z ampem/lepsza broń jest droższe to warto mieć odpowiednie skille aby tych pudeł było mniej, przecież sam amp nie daje skuteczności trafień ew. laser jakiś. Druga część Twojej wypowiedzi kompletnie nie ma sensu, zastanów sie troszke, mająć uber skille własnie masz np 50% mniej stritów wieć polujesz taniej mimo że ekonomia broni może pozostać na tym samym poziomie (chodzi i ammo i decay).

Lu-Nix to także odpoweidz dla Ciebie.


Abbys to co piszesz całkowicie sie mija ze sensem huncenia, piszesz WYŁACZNIE o skillowaniu. Prawdziwe huncenie jak dla mnie to akcja akcja akcja, 3 shoty fap 3 shoty fap, tu sie czuję dynamikę i odrobine adrenaliny. Ciężko mówić przynajmniej mi o huncie jak sie wali argo z opalo w rescalu stojąc naprzeciw, wiedząć że sie nie umrze i waląc beznamiętnie w 1 punkt przez 3 minuty. sorka ale taka chyba prawda, chyba że ma ktoś inne zdanie.

Poza tym jak myślisz, co da Ci więszką frajde: wyjscie cało z 3 troxów provków na raz czy młócenie (znużenie?) kolejnej setki argo? oczywiście mierzmy siły na zamiary, frajdą moze być też ubicie kilku daikib jednak chyba im wiekszy i trudniejszy mob tym satysfakcja wieksza. patrz => uberstwo bawi sie w hooglasy czy flexy niż tłuczenie kolejnych zastępów exo czy snabli.

Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 19:52 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Chudy napisał(a):
wiec jeśli wiadomo że pudło z ampem/lepsza broń jest droższe to warto mieć odpowiednie skille aby tych pudeł było mniej, przecież sam amp nie daje skuteczności trafień ew. laser jakiś. Druga część Twojej wypowiedzi kompletnie nie ma sensu, zastanów sie troszke, mająć uber skille własnie masz np 50% mniej stritów wieć polujesz taniej mimo że ekonomia broni może pozostać na tym samym poziomie (chodzi i ammo i decay).


No ale przeciez z wymaksowanym opalo zarowno bez ampa jak i z ampem ilosc pudel bedzie taka sama. Podobnie jak ma sie uber skille i kazda bron wymaksowana to ilosc missow z jestera bedzie taka sama jak z ml35. A dwa posty wyzej piszesz ze
Cytuj:
kędzior missy z opala z ampem są po prostu droższe (żre ammo i decay) beez ampa tylko ammo.
. To chyba logiczne ze pudlo jest drozsze bo sie zadaje wiecej dmg, ale ilosc pudel jest taka sama. I dla tego pisze ze biorac jako kryterium przy wyborze broni koszt pudla wychodzilo by ze nalezy polowac z jesterem bo pojedynczy miss kosztuje najmniej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 20:02 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
Hm..dlaczego bez zbroji? ja bije w full secie goblin z opalo +AMP103 ...po zuzyciu 5k amunicji ( tyle srednio starcza na AMP'a 103)...ide naprawiac i za naprawe calego seta ,place maksymalnie 2 ( DWA) ped'y. A bije w nim exosary do dominanta i guardiana spokojnie;snable do providera; Obecnie mam 1600 w rifle ,jak skoncze 2k , to mysle jakis plate ;laserek' i mocniejszy amp i sprobowac czegos mocniejszego.Tylko nie wiem jak sie ma zuzycie "dodatkow" do opalo.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 20:08 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Chudy, wolę stracić 10% z 1000 strzałów które kosztowąły mnie 100 ped i zadały 10k hitów (coś+amp = wyższe eco)
niiż stracić 10% z 2.000 strzałów które kosztowały mnie 100 ped a zadały 9,5k hitów (coś+nic=niższe eco).
Prościej nie umiem tego wytłumaczyć :wink:
co do argo mogę się zgodzić - bywają nużące.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Mar 2006, 21:26 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
wiesz ja wychodze z założenia udając sie na hunt że strace X kasy i tyle, nie urządzam kalkulacji na 1k shotów że mnie taniej 5 ped wyniesie, to nei ma dla mnie sensu, ma być fun :) ale jeśli budżet napięty jasne że to rozumiem, czysta ekonomia :) btw co do argo: każdy musi przez to przejść, blisko tanio i kupe evade itp można nałapać :) polecam ale rozsądnie by gra dawała jeszcze frajde a nie zmęczenie kolejnym no loootem z tych samych zwłok ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Mar 2006, 00:16 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Kedzior przykro mi ale to bzdura ;) Po pierwsze od kiedy missy zależa od skilli (;)), jedynie w poczaktowych etapach jest DUZA rożnica, potem to nic nie zauwazysz. Na missy ma wplyw wiele innych rzeczy (tak przynajmniej wmawia nam MA)

Juz pomijając fakt ze jester to laser a ML-35 to BLP ;)

Zreszta kazdy takie testy moze sobie przeprowadzic we wlasnym zakresie. Tzn czy z ampem czesciej nie trafiaja czy bez ampa. Pewnie beda to niewielkie rożnice, zakladajac ze osoba ma 1,5-2k w rifle minium

Ale ja zacząlem ten wątek z mysla o początkujących (0-1k rifle)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Mar 2006, 00:36 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Posse napisał(a):
Po pierwsze od kiedy missy zależa od skilli


Jesli nie zaleza to po co jest hit ability?! Tylko tak zeby sobie bylo...? Zaczynam watpic w sens tej gry...Zreszta wcale bym sie nie zdziwil w tej grze wszystko zalezy od MA widzi mi sie a nie od tego od czego powinno zalezec czyli od skilli...

Cytuj:
Ale ja zacząlem ten wątek z mysla o początkujących (0-1k rifle)


Przy takim skillu to faktycznie raczej ampa nie warto zakladac..


Profil Offline
PostWysłany: 07 Mar 2006, 01:11 
poczytaj sobie opis hit ability: ze nie jest to wyznacznik trafień, gdyż zalezy to od skilli i rodzaju bitego mooba/postaci he, czyli w sumie to bez sensu podane tak dla picu....
a to że duzo od woli MA zależy tu się zgodze i to całkowicie :evil:


Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 155 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso