Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 12:59 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
JASIOQ napisał(a):
A jak uzywasz np mk2 to rośnie szybciej?

Jeśli tak to sprawa jasna.

Dziękuję i pozdrawiam

W moim przypadku tak, choć nie mam na myśli mk2, ale maddoxa IV. Więc z mk2 jest zapewne podobnie.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 14:14 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:41, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 14:24 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :)

Też uważam za rewelację bronie z TT ;) Co do wymiany pokolenia, myślę, że raczej chodzi o danie złudnej nadziei dogonienia ludzi, którzy mając kasę wykorzystali możliwość skilowania w przeszłości. Za to "Opalo Party" nabiera całkiem nowego wymiaru ... w team można rozwalać mocne mooby z zabójczą ekonomią ;) Na razie testowałem bez ampa i jestem w szoku ... skile może mniej lecą niż z innych broni (tak było też z axe tuż przed sp... statystyk tej broni .. mało skili dobra ekonomia) ale za to jest dużo zabawy za małą inwestycję w ammo ;)

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 14:36 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Level napisał(a):
ja osobieście uważam te bronie z tt za rewelacje, mam zapisane eco itd i powiem wam że sposób na zarobek się potwierdza, pytanie tylko, na co polowac?! to by tez sie sprzydało powiadomić swoich rodaków he :wink:

Można by w zasadzie stworzyć taki mini tutorial, dający rozeznanie jak konfigurować efektywnie broń przeciw określonym mobom.

Na argo young, adult i ew. gatherer wystarczy korzystać z ampów 103, ew. 104.

Na merpy styknie 101, max. 102.

KtoÅ› ma jakieÅ› inne propozycje?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 15:06 
Green
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 203
HP: 112
Society: Freelancer :P
a ja mam mieszane uczucia =]
sama bron (poki co testowalem rifle, gdzie mam pikusiowatego skilla) sprawdza sie b. ladnie, wysoki dmg, czeste krytole - czyli dobra ekonomia. jedyny minus to taki ze mam minus :D niestety to jakiej broni uzywasz nie dostarczy ci lootow, a mowienie o stalym zysku to tak troche na wyrost :)
zaraz potestuje na czyms wiekszym z ampem, bo poki co kolo Pa grasowalem ;P


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 16:01 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:41, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 16:03 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
http://eudoria-geography.barrabas.org/
chyba aktualne

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 16:12 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Fakt opalo jest zajefajne.

Teraz małe ostrzeżenie dla nowych graczy:Pojawiło się sporo tego rifla na aukcji więc uwaga na SKAMERÓW ,którzy próbują naciągać nowych graczy na dodatkowe koszta!
Ta broń jest do nabycia w tt i idiotyzmem jest wystawianie jej na aukcje.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 16:21 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
no opalo party, fajna sprawa, we 2 idzie armaxy youngi z powodzeniem bic (+fap oczywiscie)
no jednak na skille to nie ma co liczyc raczej dobre ( przynajmniej na moim poziomie : \ )
ale dla nowych bardzo dobrze sie sprawdzi - strzelam ze to 1k-1.5k w rifflu mozna tym bardzo ładnie skillować, pozniej bedzie to juz katorga :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 18:06 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
ja nic nie mówie
ale moim zdaniem loot-y w huncie się poprawiły
powinniśmy to sprawdzić większą grupą ludzi...
...więc ruszać tyłki i na hunt (polecam troxy)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Lis 2005, 19:14 
Green
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 203
HP: 112
Society: Freelancer :P
postanowilem zrobic male rozeznanie jak wypada opalo z ampem i prosze:
mniej krytykow niz bez ampa, no ale jak wpada krytyk to juz ladny, wiec w sumie dodatkowy dmg z krytykow taki sam wychodzi.
polowalem na cornundosy i krewetki do young/mature/old + nawinelo sie pare exo i 1 faurcevix (ktory zreszta ladnie sypnal ;P)

na probe weszlo 1000 strzalow z opalo + a104
nooo i troche z tego pistola z tt (zapomnialem nazwy ;P but who cares...)

najpierw napisze jak przyrosly mi skille
LWT z 1806 na 1830
aim z 983 na 987
combat ref. z 992 na 994
IRD 1002 - 1007
marksmanship 634 - 657
rifle 639 - 696
weapon hand. 1148 - 1153
anatomy 1913 - 1922

nie uzywalem apteczki (nie bylo potrzeby) a armor to full rascal

decay opalo na 1000 strzalow - 0.2 ped
decay ampa - 20,32 ped
wystrzelalem tez troche pistola - 0.02ped decay, i 0,77 ped ammo
ammo do opalo - 30 ped
decay rascala - 0,66 ped
koszty - 51,97 ped

looty - strasznie dziwnie, serie ze nic nie wypada, potem serie po 3-4 ped, 3 wpadki - 12, 13, 17 ped
calkowity przychod - 79 ped (w tym animal/soft/fine hide, fine/regular wool, yellow paint)

troche jestem do przodu, ale to przez te 3 wpadki... inaczej by bylo sromotnie - jak zawsze ;P

bron sprawuje sie dobrze, skille mi leca (z ampem, bez ampa bylo troche gorzej, ale tez lecialy), ale nadal twierdze, ze regularne dochody w tej grze to tylko wymysl wyobrazi :P (mimo ze to moj pierwszy + na polowaniu od kiedy pameicia siegam)
wracam do testow :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lis 2005, 08:47 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
W Hades pojawiły się

Image
Czyżby wkrótce miał nastąpić przełom? :wink:

-----------------------------------------
Do notki poniżej:

Mi działa, ale ok, dam na forum zdjęcie.


Ostatnio edytowany przez Warlock 04 Lis 2005, 11:45, edytowano w sumie 3 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lis 2005, 09:03 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Nie działa mi link


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lis 2005, 11:44 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Wynalazłem notki Avery'ego z socu DNA, dotyczące testowania decay pancerza na różnych mobach. Oto jego obserwacje:
Cytuj:
I did some more testing on Ambulimax (impact only mob). 30 hits per armour; except Vigilante (40) and Angel (20). Thanks to Djon and Nakia for testing those. Note there might be a small error on the Goblin decay since I took a critical hit. If I am bored I'll re-test Goblin.

Decay as follows:

Vigilante: 0.13 (40 hits)
Pixie: 0.14
Goblin: 0.22
Kobold: 0.25
Rascal: 0.31
Nemesis: 0.31
Angel: 0.69 (20 hits)
Shadow: 2.02

Decay per hit:

Vigilante: 0.00325
Pixie: 0.00467
Goblin: 0.00733
Kobold: 0.00833
Rascal: 0.01033
Nemesis: 0.01033
Angel: 0.03450
Shadow: 0.06733

Damage absorbed (30 hits, except Vigi (40) and Angel (20)):

Vigilante: 280
Pixie: 270
Goblin: 360
Kobold: 390
Rascal: 450
Nemesis: 450
Angel: 600
Shadow: 1380

Decay per 100 absorbed damage:

Vigilante: 0.0464
Pixie: 0.0519
Goblin: 0.0611
Kobold: 0.0641
Rascal: 0.0689
Nemesis: 0.0689
Angel: 0.1150
Shadow: 0.1464

I have some theories atm, but I'll leave them until I have some more figures. I'll do more testing on mobs that do multiple types of damage.

It would be nice if mobs constantly did the same damage though. I'd like to test Shadow on Exarosaur Young for example.

oraz
Cytuj:
I did a short test on Argonaut Youngs with Shadow and the decay was practically exactly the same as Rascal. Not a very scientific test, but I did this to figure out if there could be any truth to my theory that armour decay is dependent on only one factor - damage absorbed.

Other results that make me believe this is true:

Nemesis decay on Ambulimax (15 Impact damage absorbed): 1.033 PEC decay per hit.
Rascal decay on Ambulimax (15 Impact damage absorbed): 1.033 PEC decay per hit.

Nemesis decay on Falxangius (15 Impact, 15 Stab damage absorbed): 3.45 PEC decay per hit.
Angel decay on Ambulimax (30 Impact damage absorbed): 3.45 PEC decay per hit.

From all the testing I've done, decay seems to follow a simple exponential curve; apparently using the simple formula y = a * x^n (y = a times x to the power of n). Where y is the decay in PEC per hit; x is the number of damage absorbed by the armour; a and n are constants.

Unfortunately all my results are only approximations, since the number of hits per test are pretty low (20-30 for most tests); leaving quite a bit of room for error. However, I seem to get ok results with the following values for a and b.

a = 0.013739
b = 1.6

Thus, y = 0.013739 * (x^1.6).

I find it a little strange that Durability does not seem to affect decay (this can easily be seen, since Nemesis and Rascal decay the exact same amount when 15 damage is absorbed).

I'm not stating this as gospel, but this formula is giving quite accurate results. Feel free to post any observations; and please post results from any extensive testing that is done, so that we can calculate more accurate values for a and b.

I don't think I'll get much chance for further testing before Sunday evening MA time.

Ciekawe jak brak wpływu durability na decay wpłynie na cenę niektórych pancerzy. :wink:
Wynika z tych danych, że decay zależy od zaabsorbowanych obrażeń, co mogę potwierdzić, bo sam testowałem rascala i nemka na argo. Po takiej samej liczbie otrzymanych ciosów, decay był identyczny dla obydwu pancerzy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lis 2005, 15:18 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ooo! Niezwykle ciekawe, heh wzorki już rozpracowali, jest OK! Sytuacja z decayem-durability zastanawiająca. :wink:

Co do ekonomiczności broni przypominam o stronie: http://www.cmce.se/PE/ Znajdziecie tu wszystko(dmg/pec, dmg/sec, i inne).


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lis 2005, 15:36 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Napewno MA wroci do decayow z VU 7.6 po całej sytuacji ze stację wg mnie więc do konca tego roku mozemy się rozkoszowac tymi dacayami :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lis 2005, 15:45 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :)

Marciol napisał:
Cytuj:
Napewno MA wroci do decayow z VU 7.6 po całej sytuacji ze stację wg mnie więc do konca tego roku mozemy się rozkoszowac tymi dacayami


Mógłbyś jaśniej? Kilka razy czytałem i wydaje mi się, iż mam problem ze zrozumieniem o co chodzi.

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lis 2005, 18:21 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
oki specjalnie dla Pio:
Napewno MA wróci do decayów armorów z wersji VU 7.6 po całej "aferze" ze stacją według mnie. Więc pewnie do końca roku możemy się rozkoszowac tymi niskimi decayami armorków.

A poprawnie (dobrze zbudowane zdanie) powinno to wyglądać tak:
według mnie MA wróci do decayów armorów z wersji VU 7.6 po całej "aferze" ze stacją. Więc pewnie do końca roku możemy się rozkoszowac tymi niskimi decayami armorków.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lis 2005, 10:21 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Hmm jakos przegapilem to VU
Kurcze szkola imprezy.. do PE na 30 min sie nie oplaca wchodzic a wiecej jakos nie chce mi sie poswiecac :P

Hmm ale z tego co piszecie to wyglada to bardzo interesujaco


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso