Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 03 Sty 2013, 01:03 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 99
HP: 122
Society: Poltropia
MA w swoim biuletynie opublikował podsumowanie 2012 roku oraz roadmap na 2013, polecam lekture:
http://www.entropiauniverse.com/bulleti ... s-2013.xml

Dla ludzi z problemami w szkole w dużym skrócie

RoadMap 2013:

Entropia’s 10 Year Anniversary
Polecą specjalne itemy z okazji 10 lecia Entropii. Do zdobycia w loocie oraz w specjalnych eventach.

Veteran Appreciation
Priorytety na ten rok: (raczej lista życzeń :lol: )
Cytuj:
Fixing bugs
Reducing cost to play / increasing average TT returns
Lowering the volatility of returns for many activities
Increasing UL item tiering speed / lowering UL item tiering cost
Removing the UL armor equipping fee
Lowering the minimum usable condition of many items


Infrastructure Upgrades
Począwszy od stycznia zmiany w infrastrukturze serwerów, mające na celu większą stabilność gry i krótsze wyłączenia na czas VU.

Taming
Wprowadzenie na nowo ze starymi ficzerami, ale także dodadzą kilka nowych pomysłów.

Space
Wprowadzenie zmian począwszy od połowy 2013.

Financial
Dodanie nowych płatności (Paypal).
Wprowadzenie starter packów dla początkujących graczy.

CLD Estate & Political Systems
Po upalnym lecie 2013 wprowadzenie polityki do EU powiązanej z nowym systemem CLD Estate (2012)


Swoją drogą ciekawe ile rzeczy z Roadmap 2012 zostało zrealizowanych ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sty 2013, 20:58 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
za rok go rozliczymy...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2013, 00:09 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Spodziewałem się czegoś więcej po tym całym Veteran Appreciation... :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2013, 08:27 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam

zrealizuja ale ile .... lepiej by poprawli wszystkie bugi na planetach a nie zajmowali sie kosmosem . Najpierw podstawa pozniej reszta ,a tak zawsze od tylu .
Getox ,Ty grasz czy teraz bedziesz "udzielal sie " tylko forum jak wielu co nie graja i zostaja "fachowcami " od udzielaniu rad ewentualnie nabijania postow .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2013, 11:01 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 99
HP: 122
Society: Poltropia
JC Krakow napisał(a):
Getox ,Ty grasz czy teraz bedziesz "udzielal sie " tylko forum jak wielu co nie graja i zostaja "fachowcami " od udzielaniu rad ewentualnie nabijania postow .
JC

To nie jest wybór gram czy nie gram, wchodze do gry jak mam ochotę.
Nie martw się nabijał posty będę jedynie w słusznych tematach :wink:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Sty 2013, 17:31 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
98 postów, to masz co nabijac heh


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Sty 2013, 11:13 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
"Reducing cost to play / increasing average TT returns"

no tak... average TT returns - jakby nie liczyć zawsze będzie to okolica 50% :D kiedyś miałem 35-45% dziś mam 50-55% :D a ten reducing cost? Jakaś nowość chyba ;) bronia ma 130 dmg max a ciągle strzela 70-100 :D reducing cost będzie więc polegał na tym, że bronia będzie zadawała 70-110 dmg na 130 możliwych (z czego 90% shotów jest poniżej 90dmg, a bronia jest wymaxowana) :)


a cały balancing polega na tym, że jak idzie nam seria shotów z dobrym dmg 80-90% to zaraz wywala więcej missów które niwelują zacne osiągi. Kiedyś jedzie się marnym dmg w okolicach 50-70% missów jest mniej. Nie trzeba być geniuszem, żeby dopatrzeć się gołym okiem jak działa regulowanie kosztów. Czasami mam ujowy dmg i w uj missów - to znak, że dziś nie ma sensu klikać.

Pamiętam czasy jak z adj v1 przy max 67dmg dawałem non stop 60-67dmg, sporadycznie wchodziło coś poniżej - wtedy to nawet jak loota nie było dobrego miło się strzelało. a dziś? miss miss miss miss 50% 70% 55% %59% miss miss miss 50% a z pukawki co pali 30 pec per shot to trochę boli...


...oni mają nas za idiotów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Sty 2013, 20:40 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Właśnie się zastanawiałem jak działa system dmg z broni bo skoro jakieś tam prawdopodobieństwo tym zawiaduje to dlaczego są seria 4-5 missów właściwie co chwila... tak jakby ilość missów miała być stała i system dla uproszczenia nie liczy prawdopodobieństwa tylko wywala ciągi z góry zaplanowane ale ale aby się gracze nie kapnęli to dodaje czasami jakiś przeskok do innego ciągu (nadal z ich założeniami). W sumie mówimy o % zawartości missów jak o prawdopodobieństwie a to jest po prostu założenie MA, które programiści mieli zrealizować...

Żadne tam prawdopodobieństwo!

A dalej idąc loot też temu podlega czyli nie prawdopodobieństwo jakie by nie było ale "tabelka i ciąg zdefiniowany wcześniej"

Pytanie: Czy jeśli miałbyś/łabyś zdefiniowany loot przykładowo co 10mln hp zabitego moba hof warty tyle a tyle a co 10k bomb z ampem tower warty tyle a tyle ALE BYŚ O TYM NIE WIEDZIAŁ/A to czy byś się doszukiwał/a pewnych nieprawdopodobnych albo prawdopodobnych zależności?... takie działanie jak poranna wizyta w kiblu - zawsze człowiek jest zdziwiony, że to jednak tyle :) hahaha a zasada jest prosta.. ile się nażrę tyle.... hahaha )

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Sty 2013, 20:33 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
EU to nie kasyno, więc nie o wszystkim decyduje przypadek


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Sty 2013, 09:59 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam

Okta
ad.1( wg mnie ) co do missow napewno jest zdefiniowana ilosc missow , ale zauwazylem ze jezeli ja sie nie spiesze i dobrze "skalibruje " bron ( ciekawe okreslnie ,ale nie moje ) i wiem w jaki obszar - nieraz musze skorygowac tak celownik zeby trafiac zawsze dobrze , nieraz nie strzelam w sama sylwetke a tuz obok - strzelac to mam malo missow. ale trudnosci mi juz przychodza w terenie gorzystym lub pofaldowanym . Mam tez wiecej miss z bronii dlugiej jezeli mob juz stoi obok mnie ( nieraz zmieniam na bron krotka i lepiej to wyglada ). Nie przecze ze jest obecnie zapisana ilosc missow ,aby ....... i tutaj teorie do uznania Waszego .

ad 2 po to gram szukam tych zaleznosci , nieraz sa ,ale kazdy ma na swoim avatarze zapisany ATH osobno wiec kazdy dostaje , a pozniej baw sie juz sam za swoje :P. Jakby obszar gry byl tylko Calypsco to wieksze byloby prawdobienstwo - ilosci przemialu a loot , mysle ze tak bylo ,ale sie skonczylo wraz z epoka wielkiego "BOOM-u " na ziemie , ktora wykupowali obszarnicy po odkryciu nowych ladow ,a pozniej planet .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Maj 2013, 08:56 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 111
HP: 100
o nareszcie paypal !
i "lista życzeń" całkiem całkiem :) tylko te życzenia to już chyba od początku istnienia gry są :)


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 101 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso