Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 16:47 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Witam mam problem z 2 miesiące temu poprośilem MA żeby mi wyłaczyli gol card,kazali mi wysłać dokumenty tożsamości okazało sie ze dane jakies sie nie zgadzaja ;/ i zonk .Wyslalem im stara gold card wraz z dokumentami poczta do szwecji.Czekalem z tydzien pisza zebym im dosłał rachunki za mieszkanie prad itp a ja mieszkam z rodzicami i nic na mnie nie jest ,wiec wyslalem im indeks ze szkoly wraz z legitymacja czekam na jedna odpowiedz od 5-6dni POMOCY CO MAM ROBIC ALBO NAPISAC DO TYCH KU......??


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:03 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
które dane się nie zgadzają?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:12 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Hi,

Thank you for your inquiry. The information in the ID that you sent us does not match the information given for this account, therefore, you have not been able to verify yourself as the true account holder.

If you want to update the account holder's name, we kindly ask you to fill out and sign this special request form and send it to us:

http://account.entropiauniverse.com/sup ... e_Form.pdf

Together with the following documents:

- Front and back color copies of a current and valid photo ID, where all four corners are visible, and your full name, a document number, and your date of birth are clearly shown (e.g. Driver's License, Passport or National Identification Card).

- a copy of a utility bill or financial statement, issued within the past 90 days, that matches the address on both your id and Entropia Universe Account and shows your full name. Please also note that we cannot accept images of online statements - all documents must have been physically printed by the issuing institution and all four corners must be visible.

Please send the complete documentation to the following address:
Nie napisali dokładnie ,piszą ze w dowodzie sie dane nei zgadzaja


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:14 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Właśnie które dane się nie zgadzają ? To w sumie ważne - byśmy wiedzieli jak Ci pomóc :D

btw. spróbuje napisać do kogoś ;) w tej sprawie, przypomnij mi tylko jak się zwie Twój avatar - chodzi mi o 100% poprawną nazwę.

Zdrów!

PS.
Powyższy txt napisałem przed Twoim napisaniem kolejnego posta.
Nic prostszego, pobierz formularz który Ci wskazali wypełnij go, zrób kolorową kopie dowodu osobistego z obu stron, weź rachunek za komórkę lub telefon stacjonarny i zrób kolorową kopię - jeśli widniejące imię na rachunku nie będzie zgodne z Twoim napisz im, że to Twój rodzic lub dziadek i tyle. No i prześlij im to wszystko z powinszówką :)


Ostatnio edytowany przez XII, 08 Sty 2012, 17:21, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:20 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Damian Zdunciu Marcin
Wydaje mi sie ze zamiast nazwiska kiedys wpisalem nick czyli zdunciu.Jak mi gold card przyszla to tez mialem dane wszystkie ok tylko zamiast nazwiska to nick byl;/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:21 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Dobrze mi mowiles zebym nie wylaczal gold card a teraz mam duzy problem;/ qwa


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:22 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
No to i to możesz im napisać, nie masz się o co bać po prostu napisz im wszystko no bo chcesz to przecież wyjaśnić ! ...

GC nigdy się nie wyłącza! Nie robi się tego ze względów bezpieczeństwa. W razie gdyby Ci konto odblokowali, a kody generowane przez Ciebie nie pasowałyby piszesz do suppa 2 kolejne kody i czekasz... w ciągu kilku minut masz po problemie.


Ostatnio edytowany przez XII, 08 Sty 2012, 17:24, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:22 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
formularz dawno wypelnilem i wyslalem nawet droga pocztowa do Szwecji wraz z stara karta i czytnikiem


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:28 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
I patrz na sprawę pozytywnie, te "KU..." robią to dla Twojego bezpieczeństwa ;)

A nasza poczta to jakieś 1,5 tyg. do Szwecji, więc potrzeba cierpliwości.


Ostatnio edytowany przez coover, 08 Sty 2012, 17:28, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Sty 2012, 17:28 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Na moje oko jesteś "kompany w gorącej wodzie". Za szybko wszystko chcesz osiągnąć a tak się w tym przypadku NIE DA. Czyli wnioskuję, że jeśli masz kontakt z suppem to masz login i hasło do konta (logujesz się przez www) bo konto w grze ma locka? Bo dawno się nie logowałeś?

Jedyne co musisz zrobić to napisać im wyjaśnienie w czym jest problem, dopisz im, że wszystko im wysłałeś razem z GC i czytnikiem (jej bez sensu :D). Wyjaśnij im, że zakładając konto zamiast nazwiska pomyliłeś się (choć ja wiem, że zrobiłeś to celowo) i wpisałeś, o ile dobrze pamiętasz nicka "Zdunciu", że ksera dokumentów które wysłałeś są Twoje, że są autentyczne i, że przesłanie rachunku z Twoim imieniem jest niemożliwe ponieważ wszystkie rachunki przychodzą na Twoich rodziców.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 00:52 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Podejdź do sprawy bezstresowo... przynajmniej ja tak robię :)

Podaj Im kilka kodów z GC kolejnych (tak z 10) w razie czego napisz tutaj na forum albo najlepiej wyslij PMa do kilku avatarów co mają największą ilość postów na forum...

Następnie podaj Login - bo bez tego nie damy rady Ci pomóc oraz..
co najważniejsze podaj Hasło bo bez tego nijak nie damy rady :((

a tam imie i nazwisko oraz adres zamieszkania łeee nie ważne... ale jakby co to dodaj scany w Galerii w razie czego

POMOŻEMY

a najbardziej pomoże TEN... który to to ON wie SAM :)

pozdro

PS: jeśli nie zrozumiałeś to stawiam browara :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 11:22 
Weak
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 66
HP: 126
Society: *****
Nick w grze: Kondzio22 Bonzol84 Ken
niedawno zgubilem GC nie wiem jak ale to jakos zrobilem.napisalem do nich.poprosili o zdjecie jakiegos dokumentu no to wyslalem im.i bez problemu wylaczili mi GC


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 12:13 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Wyłączyli GC?! - powinni bez żadnych problemów w dodatku za darmo przysłać nową kartę - no ale mogłeś napisać, że karta przestała działać, a nie, że zgubiłeś :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 12:57 
Weak
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 66
HP: 126
Society: *****
Nick w grze: Kondzio22 Bonzol84 Ken
no niestety 200ped ta przyjemnosc kosztuje chodz jeszcze nieodcieli z konta pedkow;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 13:07 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Mylisz się :)

Raz w roku przysługuje DARMOWA wymiana czytnika i karty - za zestaw płacisz tylko RAZ

Napisz zapytanie do suppa.

Zdrów!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 13:22 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
2. Price and Service Charge

Participants that have deposited over 5000 PED are automatically entitled to a free Gold Card Kit. Read about the Gold Card Kit offer

In other cases you may purchase a Gold Card Kit for 200 PED, or the Card Reader for 100 PED.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 14:04 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
czekam już 5dni na odpowiedz ciekawe co odpisza;/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 19:47 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Zdunciu napisał(a):
2. Price and Service Charge

Participants that have deposited over 5000 PED are automatically entitled to a free Gold Card Kit. Read about the Gold Card Kit offer

In other cases you may purchase a Gold Card Kit for 200 PED, or the Card Reader for 100 PED.



Wklej jeszcze kawałek o darmowej wymianie raz w roku, plz.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 22:07 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
faktycznie zjeb... ,ale kazali mi wyslac poczta karte i czytnik do nich zobaczymy co z tego bedzie,czekam juz na odpowiedz 6dni,a oni nie maja do 48h??


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 22:14 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
masz datę kiedy do nich dosżło? bo oni wczoraj kończyli 2 tyg. urlopy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sty 2012, 22:43 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
30 grudnia,pozniej chcieli zebym dosłał rachunek za uslugi komunalne ale nic na mnie nie ma tylko na rodzicow to im wyslalem ideks sudencki wraz z legitymacja...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sty 2012, 14:08 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
8dzien leci a odpowiedzi z suportu nie ma;/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 12:49 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Dostalem odpowiedz i qwa znowu problem"

Hi,
Thank you for your patience. During our internal checks I noticed that you have another active account. It is regarded as a breach to the Terms of Use to have more than one active account. Please file a support case and request termination of the other account and update this case when you have done so. After that I can continue to assist you further.
Kind regards,
Pamela | Planet Calypso Support


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 13:04 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Pomyśl ile masz tych kont, zbierz do kupy :) wszystkie loginy i hasła... następnie wypisz sobie członków rodziny, połącz avatary z wybranymi członkami z rodziny pozbieraj od nich dokumenty, porób odpowiednie ksera i powysyłaj do MA :)

lub najprościej napisz im, że to czy tamto konto można usunąć bo nie jest Ci potrzebne - chcesz odzyskać to konkretne konto i to wszystko.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 13:07 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
2 konto zablokowane:/ a jest taki problem ze na 2 konto to sa dane zmyslone;/ nie pamietam danych jakie tam wpisywalem


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 13:07 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
2 konto zablokowane:/ a jest taki problem ze na 2 konto to sa dane zmyslone;/ nie pamietam danych jakie tam wpisywalem


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 13:08 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
i co im napisac??


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 13:32 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
...a to drugie konto było aktywne jeszcze niedawno? Używałeś go? Jeśli tak to kiedy ostatnio?

opcja I
Napisz im, że w związku z tym, że nie mogłeś się zalogować na swoje normalne, właściwe konto zacząłeś używać innego konta utworzonego bez najmniejszych powodów do celów testowych kiedyś tam, że w nim nawet nie podałeś prawdziwych danych bo po co. Zaznacz wyraźnie, że tamto konto nie służyło do żadnych przestępczych celów i nie widzisz podstaw by blokowali Ci konto właściwe tylko z tego powodu. Napisz również, że jeśli tamto konto im przeszkadza to niech je najnormalniej usuną bo żadnych danych im wysyłać nie będziesz chociażby z powodów takich, że nikomu ono nie jest potrzebne.

opcja II
Możesz wykorzystać ich własną podstawę prawną i napisać im, że owszem EULA mówi, że niewolno posiadać kilku kont ale na jakiej podstawie twierdzą, że to konto jest twoje własne skoro nie ma tam twoich danych? ...i nigdy ich tam nie było? ...a może brat stworzył konto z tego samego IP czy kompa i to on się loguje, a z bratem jesteś skłócony i jego nie interesuje utrzymanie tego konta, a tym bardziej twojego własnego konta lub możesz grać z kafejki i ty nie masz wpływu kto jeszcze gra z tego komputera. Poza tym identyfikowanie, a raczej kojarzenie kont z komputerem po IP czy innym czynnikiem, a następnie wykorzystując to w ten sposób podchodzi pod inwigilację bez twojej zgody i nie powinno stanowić podstawy do zablokowania któregokolwiek z kont skoro z żadnego nie popełniono wykroczenia czy przestępstwa :)

Spokojnie im napisz powyższy tekst. Oni w tej sytuacji nie mają racji. Tylko zdecyduj się na jedną z opcji! :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 13:43 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
konto 2 zalozylem w 2005roku ale praktycznie nie uzywane ,tak napisze jak mowisz


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 13:45 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
...ale pamiętaj! Doradztwo prawne nie jest tanie ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 13:51 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Kto mi to po angielsku napisze dobrze:D?? ,ja uzywam tlumacz google ale on niedokladnie przetlumacza;/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 15:33 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Zdunciu napisał(a):
Kto mi to po angielsku napisze dobrze:D?? ,ja uzywam tlumacz google ale on niedokladnie przetlumacza;/


o matko i córko... :roll:

może napisz ładnie po polsku tutaj treść maila to ktoś przetłumaczy, tylko ładnie ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 18:23 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
juz im wyslalem google tłumacz dal rade:p


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Sty 2012, 19:06 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Zdunciu napisał(a):
2 konto zablokowane:/ a jest taki problem ze na 2 konto to sa dane zmyslone;/ nie pamietam danych jakie tam wpisywalem


Odpowiedź MA:
"Wielce czcigodny oszuście. Zapewne jak przedmówcy nadmienili jest kilka sposobów aby uzyskać od nass "aprobatę" Tego i Owego oraz Śmego i Tamtego lecz biorąc pod uwagę stosunek przez duże S jaki przyjąłeś do Nass przez duże Ass wolimy pozostać w tej samej RELACJI co Waszmość relację miał do Nass... przez spore Ass... Biorąc powyższe tak długo będziemy FAŁSZYWIĆ wszystko wobec powyższego Fałszywego avatara JAK SIĘ DA" :( :)

pozdro

i nie pisać kropka albo stop


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Sty 2012, 11:37 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Dostalem odpowiedz:

Hi,
Thank you for the explanation. Please file support cases for these accounts and request termination. When you have done this, please update me so I can continue to assist you.
Kind regards,
Pamela | Planet Calypso Support


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Sty 2012, 12:12 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
o co chodzi jakies podanie?? nie moge znalesc na stronie


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Sty 2012, 12:24 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
no do końca nie czaje ich/tej wypowiedzi.. ale chyba chodzi im o to byś z tamtego konta napisał do suppa prośbę o usunięcie tego konta... ale za tym pójdą kolejne wnioski o potwierdzenie tożsamości posiadacza konta itd... bez sensu... Najpierw napisz pytanie o co im konkretnie chodzi bo nie rozumiesz tego :) jeśli będzie chodziło o to co napisałem powyżej... odpisz im, że nie ma takiej opcji ponieważ nie pamiętasz hasła do tego konta i takie tam ;) Powiem jedno - chore postępowanie maja... upierdliwe - czepiają się czegoś czego nie są w stanie udowodnić, a wykorzystują to jedynie w formie zaczepki, robią wszystko by Ci tego właściwego konta nie odblokować - jednym słowem...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Sty 2012, 15:44 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
po pierwsze, najlepiej jakbys wkleil cala korenspondencje (w obydwie strony), bo jak narazie przypomina to naprawianie samochodu przez telefon. nikt nie jest w stanie udzielic Ci dobrej porady, bo nikt tak naprawde nie wie o co tu chodzi.
po drugie, jesli zrobiles jakikolwiek walek na jednym z tych kont, bo tam pisza o kontach nie o koncie, to mozna powiedziec, ze masz pozamiatane (uzywanie jakiegos buga, pranie pieniedzy itp).


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Sty 2012, 09:42 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Zdunciu napisał(a):
Dostalem odpowiedz:

Hi,
Thank you for the explanation. Please file support cases for these accounts and request termination. When you have done this, please update me so I can continue to assist you.
Kind regards,
Pamela | Planet Calypso Support


Przecież wszystko jasne:
"Dziękujemy za wyjaśnienia. Proszę założyć "support case" dla tych kont i poprosić w niej o likwidację konta. Po wykonaniu tych czynności proszę ponownie skontaktować się ze mną abym mogła pomóc dalej."

Czyli dla wszystkich kont (poza głównym, właściwym) logujesz się na stronie supportu i zakładasz nowe zgłoszenie w którym prosisz o zamknięcie konta. Możesz się w nich tez powołać na numer sprawy w której dostałeś taką instrukcje od Pameli. Po wysłaniu takich zgłoszeń odzywasz się ponownie do Pameli, podajesz numery tamtych zgłoszeń w których poprosiłeś o usunięcie konta i informujesz, że zgodnie z jej sugestią wykonałeś to o co prosiła.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Sty 2012, 12:40 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Moim zdaniem jeśli tak zrobi jak napisałeś Ati to Zdunek będzie miał więcej problemów :) niż miał do tej pory... choć mogę się mylić. Wyjaśnienie: Jeśli poprosi o usunięcie konta będzie musiał udowodnić, że to jego konta, a nie kogoś innego - w tym celu poproszą o dane tych kont, a może nawet o kserokopię dowodu osobistego niby właściciela :) który tak naprawdę nie istnieje bo w końcu Zdunek powpisywał tam jakieś lipne dane... Cóż powyższe przypuszczenia to tylko moja sugestia... oby MA nie okazał się aż tak złośliwy :P

PS.
...bo teoretycznie rzecz biorąc zdobywając kogoś obcego login i hasło do konta można sobie zrobić żart i wysłać suppa z prośbą o usunięcie konta :D - to z kolei nie może być takie proste.

Zdrów!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Sty 2012, 14:21 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Wg mnie nie ma innego wyjścia jeśli chce odzyskać właściwe konto.

Dla tego powinien powołać się na nr zgłoszenia w którym to Pamela (hehe) prosi go o wykonanie takich czynności. Wtedy powinni pozamykać te konta bez zbędnych formalności.

Oczywiście MA może się okazać złośliwe w każdej chwili i zamknąć wszystkie powiązane konta. Ale nie sądzę, żeby aż takie podchody robili - myślę, że chcą pomóc i przy okazji pozamiatać "nadmiarowe" konta.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Sty 2012, 16:26 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Dostalem odpowiedz z 2 konta

Hi,

It is regrettable that you no longer wish to participate in Entropia Universe.

Please note that once terminated, the account can not be activated again. Since the balance in your PED card is less than 1000 PED (minimum withdrawal limit), you will not be able to withdraw any funds. If you wish to participate in the Entropia Universe again, you will have to register a new account.

Are you positive that you want us to terminate your account?

If you are, we will forward your case to the responsible team and please keep in mind that once the account is terminated you won't be able to access the 'My Account' or 'My Support' sections of our website any more, therefore you will receive an e-mail letting you know when the account has been terminated.
Kind regards,
Tezla | Planet Calypso Support

Potwierdzilem i czekam na odpowiedz


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Sty 2012, 13:03 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
skasowali mi 2 konto po 2 dniach,a od 9 dni nie dostalem odpowiedz co z moim pierwszym kontem,nie za długo czekam na odpowiedz ???


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Sty 2012, 14:21 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Weź teraz im się przypomnij w tym właściwym koncie o odblokowanie go :) Napisz, że dokonałeś wszelkiej formalności o którą Cię prosili.. i zapytaj się ile jeszcze masz czekać.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Sty 2012, 15:08 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Wszystko juz napisalem 9dni temu ,ale zeby tyle czekac na odpowiedz az 9dni to jest jakis absurd


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Sty 2012, 15:26 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Zdunciu napisał(a):
Wszystko juz napisalem 9dni temu ,ale zeby tyle czekac na odpowiedz az 9dni to jest jakis absurd


to jest absurd? :lol: Ty jeszcze nie wiesz co to jest absurd w EU :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Sty 2012, 23:30 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
szukaja pewnie znowu jakiegos haka;/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Sty 2012, 09:29 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Zdunek po pierwsze wypier... tą maskę z avatara bo śmieszny się robisz... :D
Po drugie napisz do suppa pytanie "Ile czasu mam jeszcze czekać?"; "How much time I must wait for your reaction?"
..i tyle nic więcej nie pisz.

btw. "grupy anonymous"
to propaganda ;) żadni hakerzy.


Zdrów!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Sty 2012, 15:22 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
tak napisalem z 4dni temu,a odpowiedz nie mam do dzisiaj a leci juz 10dzien:O,a co do obrazka to mi sie podoba:P :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Sty 2012, 17:04 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
po 12dniach dostalem odpowiedz:

Hi,

Please accept our apologies for the delayed reply, due to unforeseen circumstances we were not able to reply to you in a timely matter.

I have reminded the responsible team about your case and they will contact you as soon as possible. Thank you for all your patience.

Kind regards,
Laura | Planet Calypso Support
:(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2012, 08:09 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
..no i jak sprawy? Odpowiedzieli coś jeszcze?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2012, 12:17 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Napisalem do nich 3 wiadomosci z tydzien temu odpowiedz jest taka:


Hi,

Please rest assured that we are looking into your case and will contact you via case 219069 as soon as possible.

Kind regards,
Laura | Planet Calypso Support


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2012, 14:38 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
dobrze, że nie "please rest in peace" :lol: :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2012, 14:42 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
to sie juz smieszne robi:D:D,jeszcze 8 dni i bede miesiac czekal na odpowiedz:D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lut 2012, 21:10 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
coś im się Support popsuł, mam trzy cases otwarte i tylko każą czekać...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lut 2012, 23:50 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
coover napisał(a):
coś im się Support popsuł, mam trzy cases otwarte i tylko każą czekać...


może dalej pracują nad problemem z Husskiem... albo piją :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lut 2012, 11:52 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
ktos ma jakis pomysl co napisac do nich:/??


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lut 2012, 23:26 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
ja nie potrafię z nimi rozmawiać kiedy nie odpisują...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Lut 2012, 18:52 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Dostalem odpowiedz ale nie wiem o co chodzi moze ktos mi pomoc?


Hi,

We are aware that this has been a complicated procedure and apologize for how long it has taken. I have replied to you in case 219069, in regards to this investigation, please reply to that case so that we can complete the investigation as soon as possible.

Kind regards,
Laura | Planet Calypso Support


Hi,

Thank you for all your patience. I can see that you have a Card registered in this account, but the Card Holder's name doesn't match yours. Could you explain that to us?

Also, please send us a copy of the card that you have registered in your account. For your account's safety, please make sure to black out the information on the card, only the first six and last three digits of your card number (123456xxxxxxx789), the expiration date and the name of the account holder should be visible.

When the upload is finished please update this case so that we can continue assisting you as soon as possible.

We are aware that this has been a complicated procedure, but we can assure you that it is in the interest of account security.

Kind regards,
Laura | Planet Calypso Support


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Lut 2012, 20:00 
Weak
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 66
HP: 126
Society: *****
Nick w grze: Kondzio22 Bonzol84 Ken
Jak dobrze rozumie to masz karte kredytowa zarejestrowana na tym koncie.chca poprostu bys przeslal i foto tej karty by mogli zweryfikowac twoje dane i zakonczyc cala ta sprawe


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Lut 2012, 22:12 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Zauważyli, że na tym koncie masz zarejestrowaną kartę która nie pasuje do danych (twoich danych) podanych w koncie. Masz im to wyjaśnić, a do tego musisz przesłać kserokopię karty - na tej kopii powinno być widoczne: imię i nazwisko posiadacza, data ważności karty i nr karty tylko, że dla bezpieczeństwa podczas kserowania karty zaklej jej numery, zostaw tylko pierwsze 6 cyfr i 3 ostatnie. Ale ty się nie pierd.ol tylko zrób skan tej karty w kolorze z obu stron powiększ ją x2, umieść obie strony na jednej stronie, w paincie zamaż te dane które trzeba zamazać (dla bezpieczeństwa) wydrukuj na kartkę i puść faxem pisząc po chamsku nad kartą nr sprawy w supporcie.. i od razu pisz do suppa, że właśnie przesłałeś im to faxem.. z wyjaśnieniem dlaczego ta karta nie jest twoja a kogoś innego lol

nr faxu do MA: 0046 (0)31 136 016


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Lut 2012, 00:11 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
XII napisał(a):
nr faxu do MA: 0046 (0)31 136 016



ech jak to całe MA :))) Zer słownie "zeghro" w tym faxie tyle ile nl na Hussku :)

pozdro

PS: Ja tam nie zmienię zdania dopóki nie zobaczę, ze MA obsługuje SPAMy... Zawaliłeś i będą Cię gnębić po nocach koszMAry :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Lut 2012, 17:39 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Dostalem nastepna odpowiedz ,co jeszcze raz mam im wyslac kopie tej karty??
***** juz dostaje;/

Hi,

Thank you for the documents, remember you must upload your documents via this site: ttps://account.entropiauniverse.com/support-faq/sf/ Also, you can view your cards information under the deposit section on the website. Please go there and check out which credit card you have registered for this account and send us a copy of that one, so that I finish processing your request.

Kind regards,
Laura | Planet Calypso Support


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2012, 07:23 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
a co robiłeś? Wysłałeś? Jak? Z tego co piszą to musisz wysłać im kopię CC przez system (chyba support) podany w linku. Widać, że Cię najnormalniej przetrzymują... ale w jakim celu?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2012, 11:29 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Hi,

Thank you, but the copy of the card that you sent is not the same card that you registered for this account.

Kind regards,
Laura | Planet Calypso Support


juz chu* po koncie


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2012, 11:35 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
GOŚCIU!!!!!!!
Zaloguj się przez WWW do konta EU > wejdź w dane konta > karty i zobacz jaką podałeś tam kartę! Jeśli nie robiłeś ściemy z kartą dla jaj... to powinieneś ją jeszcze mieć > zrób jej kopię i prześlij... napisali Ci byś sprawdził jaką kartę masz zarejestrowaną! A ty strzelasz... a może ta, a może ta... dupa a nie po koncie!

...a nawet jeśli podałeś tam kartę której nie masz... to daj mi znać na PW :) coś wymyślimy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2012, 11:49 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Musze wpisac kod z GC a nie mam ,kupilem z 4x moze pedy przez ukasha ,a co do karty to mialem zmieniona z rok temu,bo pierwsza zgubilem;/ ostatni przelew to mialem w grudniu 100zl przez ukasha do gry wyslalem im stary kod i date


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2012, 16:02 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Czyli nie masz karty ani czytnika? O ile pamiętam wysłałeś im pocztą :D?? no ok.. To napisz im to co napisałeś tu, że nie mam możliwości sprawdzenia systemie o którą kartę chodzi, że wpłaty robiłeś i tak przez ukash'a, że karty i tak nie używałeś, że ją zgubiłeś, itd..


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2012, 16:17 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Wysłałem im screny potwierdzenia przelewow,mam nadzieje ze to wystarczy.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Lut 2012, 18:46 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Zdunciu mam prośbę. Niestety nie taką małą :(

Upożądkuj teksty pisane do MA do suppa i odpowiedzi od nich oraz odpowiedzi Twoje na ich suppa w chronologii wklejając dokładne teksty Twoje i suppa. Dodatkowo też w chronologii powklejaj na forum screeny i faxy które im przesyłałes oczywiście wymazując pewne istotne Twoje dane i podmieniając je na liczby "1" , "2", etc albo na zamienne imiona i nazwiska w stylu zamiast Adam wszędzie wpisz Damian i wszędzie tam gdzie występuje w oryginale Adam wpisz Damian etc (chyba, że jesteś na tyle odważny aby publikować wszystko jak leci).

Pozwoli to dokładnie przyjrzeć się tym z nas którzy mieli doczynienia z suppem sporo (sam potwierdzałem kiedyś tożsamość u nich więc też co nieco wiem ale na pewno są więksi wyjadacze w tym temacie).

Ale przede wszystkim pozwoli to wielu avkom uniknąć błędów, które, chciał czy nie chciał, popełniłeś Ty Marcinie i w tempie nadświetlnym poprzerzucać wszystko z "trefnych" avków na właściwe.

pozdro

PS: Osobiście uważam, że jednak MA uważa, że masz coś na sumieniu ale nie chcą Ci tej oczywistości napisać wprost dlatego tak Cię wodzą za nos ale... zobaczymy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2012, 00:28 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
odblokowali mi konto dzieki wszystkim za pomoc,do zobaczenia w grze:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2012, 00:36 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
dziwne sprawdzalem teraz dane po wylaczeniu GC i dane sa poprawne qwa ,tylko faktycznie karta kredytowa sie nie zgadzala


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Lut 2012, 07:40 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
noooo to Zdunek stawiasz wszystkim pomocnym hunta ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2012, 11:37 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Mam pytanko nie gralem troche,co to jest??
gallery/image.php?album_id=11&image_id=1294


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2012, 12:24 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
OMG!! ZDUNEK!!! spier...j stamtąd - TO BOMBA JĄDROWA!!! Nie używaj tam żadnej broni czy toolsów bo wywali Calypso w powietrze!!!


:D

...a na poważnie... to zajechałeś offtopem :P

To "makieta" statku robotów :P a może i statek robotów, opodal tego powinny być drony, roboty, itp..

Kiedyś też takie były ale mniej i inaczej wyglądały.. troszkę

Dlaczemu nie mam Cie na FL?! zmieniłeś coś w nazwie avka?

...i napisz jak Ci idzie po dłuższej przerwie :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2012, 13:52 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 92
HP: 0
Society: P.L
Nick w grze: Damian Zdunciu Marcin
Zalogowalem sie w srode pierwszy raz pogralem z 1h a bylem na cnd ,drugiego dnia wplacilem sobie 50zl poszedlem kopac i hof 726ped melchi,pewnie dali mi ze tak dlugo czekalem bo w przypadki nie wierze:D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2012, 18:51 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Zdunciu napisał(a):
Mam pytanko nie gralem troche,co to jest??
gallery/image.php?album_id=11&image_id=1294


to na wyspie? południowy-zachód?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Lut 2012, 20:14 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
Zdunciu napisał(a):
Zalogowalem sie w srode pierwszy raz pogralem z 1h a bylem na cnd ,drugiego dnia wplacilem sobie 50zl poszedlem kopac i hof 726ped melchi,pewnie dali mi ze tak dlugo czekalem bo w przypadki nie wierze:D

dali ci motywacje do kolejnych wplat;)
btw gl :D


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso