Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2011, 20:38 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Witam.
Shinkiba ma pomiędzy Eurus i Twin wave strefę i biorąc pod uwagę totalną niechęć do tego moba zapraszam na kilkaset wavów. Po 8 wavie (fali) jak zakilluję isę wszystkie shinki to kolejne są Y-O czasami prov bez ograniczeń ale jeden gracz to mało bo nie wyrabia się w czasie dlatego najchętniej jeszcze dwu co chca zrobić misję z shinki w kilka dni zapraszam do wspólnego wavowania.

pozdro
PM proszę albo na fl szukać

PS: swoją droga proszę o wpisywanie kordów innych stref fali dla innych mobów
PS2: na razie mało zachęcająca wydaje się liczba zwrotu na wavach bo ok 60-70%


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Lis 2011, 23:14 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
ja sie pisze na to :)
zostalo mi juz tylko 2300 shinkow do zakonczenia


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2011, 09:13 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
A propos zwrotu to wczoraj na 6 wavie:
1278

pozdro

PS: oczywiście chętnych przyjmuję z otwartymi pixelami


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2011, 11:06 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Gratulacje jeszcze raz, tylko czy teraz będzie coś jeszcze dawać ;) Może dziś wpadne tylko nie wiem jak z kasą.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2011, 11:11 
Green
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 161
HP: 220
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Zlotko
Okta, zacna idea ;) i ja sie pisze :D

daj znac tylko kiedy start, z tego co wiem , tam eventy odbywaja sie co 30 minut, takze problemu nie bedzie

PS. inne eventy na daiki / szynki sa kolo cape corinth oraz na nowej wyspie po prawo - ale tam raczej iron misjii nie zrobisz, wavy sa ograniczone no i jeden event na 2-3 h jak dobrze pamietam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Gru 2011, 12:49 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
wieczorem wrzuce wszystkie miejsca wystepowania wave eventow. w kazdym razie w pojedynke da sie do 7go, 8go wave wytrzymac. Kirikaba jest ciut za mocna... chociaz z Okta ostatnio odblokowalismy kolejne fale. Niestety polecialem sie naprawic i czas sie skonczyl...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2011, 12:09 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Próg 5k został zakończony... teraz zaczyna się prawdziwa udręka - 10kg szynki do tego uwędzonej :)

Od momentu kiedy zacząłem robić misję z szynki wzrósł mi poziom ranged BLP (HIT) z 31 na 35 co oczywiście upatruję głównie w huntach na inne mobki ale i szynki mają na zakończenie mało bo mało ale zawsze :) bo ok 10 ped tt skilla riffle co jest mi głównie potrzebne do odkrycia coolness. Z kolei coolness jest niezbędne aby zacząć walczyć o HP. A dlaczego HP to kilka osób już wie :).
Tak więc do dzieła. Własciewie do BOSSA na wavie 8 czyli KIRIAKIBY spokojnie można hittować. Sam boss na 5 podejść 5 razy mnie killnał więc na tę chwilę potrzeba mi fapera jak ktoś nie chce huncić szynki. Jak pokona się bossa to począwszy od wava 9 respawnują się już tylko młode szynki Y-O ale ze spawnu na spawn coraz więcej tak więc realnie huncąc w pojedynkę 13-15 wave, we dwu ok 18, we trzech myślę że spokojnie 20 wavę do osiągnięcia.

Pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2011, 13:02 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
Okta - dexterity , rifla Ci nie potrzebny (zufaj mi )

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2011, 14:55 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
JC zaciekawiła mnie Twoja odpowiedź i zaciągnąłem porady chipping optimizera i wyszło tak:

na tę chwilę jakbym wybrał riffla to: wzrost lvl HIT o ok 0,6 (czym bliżej 40 lvl tym ten wzrost będzie mniejszy) oraz wzrost HP o ok 0,1 pkt.

z kolei jakbym wybrał dexterity to: wzrost HIT o ok 0,3 lvl ALE wzrost HP o ok 1,24 pkt.

więc Twoja rada wydaje się jak najbardziej na miejscu bo walczę zarówno i coolness ale głównie o HP a coolnes ma służyć przyspieszeniu wzrostu HP.
Wydaje się też, że jest inne rozwiązanie a mianowicie dociagnąć misje z szynki, krewet, longu do "prawie" końca a potem pobawić się na chipping optimizerze w chipowanie różnych skilli i zobaczyć który zestaw skilli z tych 3 mobów będzie najbardziej odpowiedni do odblokowania coolnes jak i największego wzrostu HP.

Dzięki za radę bo daje nowe spojrzenie na te missje :)

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2011, 15:55 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
kiedys napisalem o tym ale ktos powiedzial ze malo sie znam wiec juz sie nie rozpisze teraz . dexterity na Twoim poziomie doda Ci wiecej Hp niz bys wzial rifla , ktory posrednio otworzylby Ci coolness. Ja nie mam uczniow bo nie maja zaufania w to co mowie :P , chociaz dzieki temu mam spokoj na chat ( podobno tez jestem bardzo nieprzystepny, musze sprawdzic co to znaczy ).

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Gru 2011, 12:29 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Zrobiłem sobie "symulację" wszczepu skilla z shinkiby i porównawczo z corundacauda zwiększając wcześniej skille do poziomu zaraz przez 40-stką proporcjonalnie kożystając z kiedyś zrobionych zapisek wzrostowych skilli oraz biorąc pod uwage aktualne moje skille :)

shinki -> 10 ped tt riffla / 10 ped tt Dex
Corunda -> 71 ped riffla / 60 ped tt Dex

i tak
szynka wszczep riffla dla BLP (HIT) +0.45 lvl / dla HP +0.07
szynka wszczep Dex dla BLP (HIT) +0.28 lvl / dla HP +0.74
dla szynki wzrost (HIT) profesji nie jest aż tak bardzo znaczący

Corunda wszczep riffla dla BLP (HIT) +1.91 lvl / dla HP +0.74
Corunda wszczep Dex dla BLP (HIT) +0.51 lvl / dla HP +2.38
dla Corunda wzrost (HIT) profesji jest o wiele większy niż dla szynki (wiekszy o ok 1.23 lvl (HIT) ) i to może przeważyć - w zależności, który lvl nabiję w normalnym trybie huncenia tych mobów - o odsłonięcu coolness. Jeśli natomiast wszczepy samego Dex pozwolą na odsłonięcie coolness to wzrost HP będzie sumarycznie o ok 2.45 wyższy niż w przypadku wszczepiania riffla więc to jż jest znacząca różnica.

Pozostaje poczekać aż dotre do "prawie" końca missji shinkiba i Corunda i mam nadzieję, że nie będę męczył Longu :)

A potem to już z górki: Merp, Hiryuu, Foul, Molisk dodatkowo z broni melee (chyba poza Hiryuu) oraz z pwnego powodu Droka (ew. Dron) i jak loot pozwoli to Trox.

:) +rep dla JC za naprowadzenie na inną drogę rozważań skillowania.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Gru 2011, 14:18 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Powiem tak... MACIE ZDROWIE :) widocznie robię się za stary już na tę grę :) ...bo jakoś ciężko mi przychodzi chęć na molestowanie jednego, tak słabego typu moba... jakoś wolę molestować cięższe, a mniej i różne w dodatku... może to jakieś zboczenie? .. nie wiem :D Fakt, że zabrałem się za moliski, loot do du...bani ale nie tak źle się je bije na landzie - doszedłem już nawet do 1,2k/5k :) masakra... jak mogłem?! :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Gru 2011, 14:33 
Green
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 161
HP: 220
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Zlotko
wiem ze JC ma taktyke, zeby zaczynac od najslabszych mobow, ja na dobra sprawe, wole zaczac od tych "lepszych" glownie z uwagi na atrybuty, ktore dostajemy na mldych mobach i ktore niepotrzebnie sa wysrubowywane na zbyt wczesnym stadium :) przykladowo, wole doskilowac psyche do +/- 50 i dostac wtedy + X za misje, niz dostac + X na poziomie 20

troxy mam domkniete, longtoothy i steelbirdy tez, niedlugo domkne argo (6k / 10k)

wyjatkiem dla mojej reguly byly merpy, ale to tylko dlatego ze to byl dobry mob na skillowanie granatnikow

po argo przyjdzie czas domknac allo... (1k / 10k)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Gru 2011, 17:33 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
jak Juz zlotko wspomnial mam taktyke ,ze wzgledu na to ze lepiej na malych zdobyc te atrybuty oraz skille koncowe za skonczenie misji niz na duzych .

zrobielm tak :
1.shinkiby/daikiby - dexterity doszlo HP
2.foule - melee combat doszlo HP
3.merp - weapons handling -doszlo HP ,ale pozniej stwierdzielm ze lepszy byl aim , gdyz ciagnie HIT ale coz tak zrobilem
4.rippery weapons handling -doszlo HP , osobiscie misji nie polecam ciezko sie to robi ,wg mnie 5K i starczy.
5.Cornundacauda - aim - zrobilem to dlatego ze im szybciej dojde do Commando tym Hp bedzie szybciej roslo niz biorac inny skill
6. moliski - dexterity -doszlo HP
7. argonaut - perception ,wiem ze oba skille sa do Hp ale perception wolniej idzie i wybor padl na ten skill.

Na obecna chwile mam to skonczone , teraz robie Hiryu na zmiane z Longu i atraxem , strzelam tez do allo. Z uwagi na to ze atroxy mi nie podchodza robie je od swieta i nie wiem jak daleko dojde narazie jest plan do 1K , wole zrobic feffoidy bo daj lepszego skilla. Droki i warriory sa w odstawce ze wzgledu na loota - mam malo z nich radosci :P.
pozostale misji czekaja u mnie sa napoczete ale nic w tym kierunku nie robie . Co do brania skill typu rifll czy pistol nie polecam , kiedys napisalem nie oplaca sie bo w czasie misji caly czas strzelacie lub jak kto woli uzywacie wszelakiej broni wiec te skille wam rosna i tak , pozostale tez ale wolniej .
JC


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso