Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 08 Gru 2010, 12:34 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Next Island ma wystartować 10go grudnia.
Poniżej zawartość dzisiejszego VU.

08 Dec 2010

New Planet Discovered in Entropia Universe
Today we proudly present the new planet Next Island. This tropical paradise has exotic vegetation to explore and many new creatures to hunt.

Visit the planet website at http://www.nextisland.com/.

Interplanetary Transportation
To travel between and within planetary systems find a teleporter and select desired destination. Make sure to pack the items you want to bring in your carried Inventory.

Improvements and Fixed Issues
Mining
It is not possible to mine within cities - added warning to inform about that.
Fixed issue with extracting large resources in drill-tower when the resource is split on multiple stacks
Miscellaneous
Fixed faulty creature animations.
Solved Gold Card issues (issues when logging on and when ordering a Gold Card).
It is now possible to extract several 20k stacks from the PED Card in one extractiion.
Adjusted avatar swimming depth.
Reduced memory consumption in the client application.
Vehicles
Corrected displayed speed in VTOL.
The vehicle condition shown in the vehicle's texture is based on its SI, not the vehicle's deterioration.
Visual and UI
Fixed issue with incorrectly placed target text.
Fixed faulty tooltips in the Context menu.
Using Auto-Use Tool is indicated in the HUD.
Drag and drop from blueprint book to construction UI functions again.
The Event UI will not close immediately after the event has finished.
Modifying only the priority of an Ad Screen message is now free-of-charge.
Planet-Specific Releases
Integrated new content into Entropia Universe. See the planets' respective website for more information:

Planet Calypso, http://www.planetcalypso.com/home/
Rocktropia, http://www.neverdie.com/content/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Gru 2010, 13:04 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Cytuj:
Adjusted avatar swimming depth.


czyzby ograniczenie na zanurzenie avka? a potem lodzie podwodne? ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Gru 2010, 15:00 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Być może :D ale nie jest napisane, że ograniczenie :D a jedynie dostosowane, wyregulowane :D
Łodzie podwodne po podwodnych polowań :D i zwiedzania :D a może nawet do miningu podwodnego :)
Wszystko ładnie pięknie ale wyjdzie jak zwykle :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Gru 2010, 15:14 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 285
HP: 130
Society: Tap sikret
Nick w grze: xxx
czy tylko mi pokazuje, ze plik zajmuje 1,6gb O.o :shock:


Profil E-mail Offline
PostPost został usunięty przez CvX! 08 Gru 2010, 21:36.
PostPost został usunięty przez Star Rider 08 Gru 2010, 23:37.
Nie podano
PostWysłany: 09 Gru 2010, 08:55 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
nie tylko tobie bo tyla ma mi pobierało jakies 3.5 h


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Gru 2010, 10:24 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
mi się pobierało 12 minut... ciekawe ile będzie do pobrania w piątek :)
Ogólnie zmiany w tym VU dobre - podobają mi się - ale loot dla mnie tragiczny... max 50% zwrotu - co bym nie robił zwrot taki sam :( (wczoraj przepalone ok 6k - można się domyśleć ile w plecy) ...ta ich j****a dynamiczność systemu lol masakra - pie****ni zarobkiewicze :evil:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Gru 2010, 11:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Przy okazji zawartość aktualizacji 2010.7 samej Planet Calypso:

- najciekawsze: koniec z opłatami (czynszami) za nieruchomości!
Chyba najwyższa pora wprowadzić się ponownie do apartamentu :P :taniec:


PLANET CALYPSO CONTENT RELEASE 2010.7
2010-12-08

***PLEASE READ THIS DOCUMENT IF YOU FIND SOMETHING OUT OF THE ORDINARY IN PLANET CALYPSO! IT MIGHT PROVIDE THE INFO YOU NEED BEFORE CONTACTING THE SUPPORT DEPARTMENT!***

THE STORY OF MEDUSA’S HEAD

In the first Robot war, the Imperial Armed Forces were pushed back. As they retreated, Special Forces set up a hidden cache of weapons and supplies on an island off Eudoria. From there, they hit the robots both on Eudoria and Amethera. The base grew from a hidden supply cache to a fortress. Defense systems were set up at the outskirts of the remote island, and bunkers and a command center were built to direct the war. From there, they fought back and pushed the robots off the planet!

When the war ended and the base was no longer needed, Special Forces simply stripped it bare and left. For some time, it just sat there, unused and abandoned, until smugglers found it.

To the smugglers, it was perfect. It was hidden and close to the flight corridors to Athena and Port Atlantis. It would be easy for any smuggling ship captain to just slip out of the path and land, or just drop the cargo right down on the islands as you flew over them, without the traffic control ever knowing.
So the smugglers took over.

Of course, it wasn’t that easy. It wasn’t just one smuggler band. There were several, and they fought for control over the base. In the end, the Medusa band rose above the others and a truce was called. Medusa was firmly in control, but as long as that fact was respected, other bands were tolerated. They refitted the old base to serve their needs: Medusa’s Head.

The Medusa band ruled Medusa’s Head for many generations of smuggler bosses. But no empire lasts forever. Kessner, the last boss of the Medusa band, died. The official reason is old age and fast living, but some people whisper that it was murder.

Whatever the cause of death, there was a problem. The problem was that there was no clear line of succession. Again blood was spilt over Medusa’s Head. However, this time nobody came out on top. The government moved in to fill the power vacuum. They didn’t want to abandon Medusa’s Head to bandits and smugglers like they did last time, so they decided to sell the base and all that goes with it to the highest bidder.

For the smugglers, it is a sad end to their tale. The few splinters that were left of the smuggler bands had no choice but to get out of the way or adapt to a new and legal life. For everyone else, it is a new opportunity on the frontier, as the old smugglers’ den Medusa’s Head is for sale!
RESETTLEMENT UPDATE

Harbingers: Strike teams have managed to sabotage and destroy the Harbinger deployment system! The robots’ advance has been halted dead in its track, despite Steelbirds and Harbingers. However, the robot factory in the Hadesheim crater has not been destroyed, and intelligence and strike operations aimed at the crater will continue. Colonists that have not yet signed up as CDF contractors can contact Colonel Briers in the Needle Tower in Port Atlantis.

Medusa’s Head: It is possible to get to the Medusa’s Head islands (not to be confused with Fort Medusa) by going by boat south-west from Port Atlantis, or swim there if you are brave enough. The Medusa’s Head islands are a property that will be for sale. For further details, visit the Medusa’s Head Info Page here.
The Medusa’s Head islands feature:

* The Bazaar featuring 24 shops
* 24 apartments
* A mansion for the owner, overlooking the marina and the bazaar
* A landing pad
* A marina
* An outpost
* Three big land areas: Deino, Enyo and Pemphredo
* Five smaller land areas: Naga, Ayida, Apophis, Ouroboros and Bakunawa
* Sumima and Scipulor DNAs

No more rent: Rent for all shops, apartments and banks have been set to zero. If you have paid rent in advance for any period after December 8th, 2010, please file a support case for reimbursement.Our ambition is to compensate all claims in conjunction with the first release of 2011, which is planned for January-February. Claims made after this release will be invalid.
NEW FEATURES

* The Medusa’s Head islands
* Two new Iron Challenges are available from Dizi at the bazaar at Medusa’s Head
* Rent for all shops, apartments and banks have been set to zero

FIXED ISSUES

* Fixed typos in several missions
* The Broadcasting Stations at the Asteroid Space Station have been transferred to the new owner

Informacje nt Medusa Head.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Gru 2010, 12:37 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Cytuj:
No more rent: Rent for all shops, apartments and banks have been set to zero.


Czuję tu jakiś spisek :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Gru 2010, 14:25 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
XII napisał(a):
Być może :D ale nie jest napisane, że ograniczenie :D a jedynie dostosowane, wyregulowane :D


a jak widzisz mozliwosc innego dostosowania/wyregulowania glebokosci plywania jak nie przez jej ograniczenie? :P

@Sivy: ja tez tu czuje jakis spisek, MA pozbywa sie darmowych dolarow? wezma gdzie indziej ;)

a wogole to dlaczego update mial 1.6 GB? Next Island tez sie sciagnelo? jak tak to niech sobie ja w d... wsadza, jest dynamic content, ja tam sie nie wybieram, wiec nie mam zamiaru miec tego na dysku, 6h sie ciaglo ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Gru 2010, 16:17 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
na dzień dzisiejszy u mnie folder z grą w wersji 11.5.2.65216 zajmuje 6,53 GB (bajtów: 7 013 044 075), zawiera 663 plików i 20 folderów.
Jutro pewnie będzie drugie tyle :)


...no ale wiecie co ? Sądząc po zwiastunie który znajduje się na stronie next island po za nowymi lokacjami i być może mobami nie różni się niczym od pozostałych planet... a z tego co pamiętam miałby być niektóre rzeczy unikalne i możliwe do użytku tylko na danej planecie... Teraz pytanie... Czy opłaca się dawać 40 PED (w jedną stronę) tylko po to by zwiedzić nową planetę jak z góry wiadomo, że po max 2h zwiedzaniu znudzi się nam i zapragniemy wracać na pierwowzór do którego jesteśmy raczej przywiązani? :D bo na lepsze looty w dzień premiery i nie tylko w ten dzień bym nie liczył :D zmyłą jest to jak zaczynają lecieć masowo globale i hofy z danego moba, że są niby lepsze z nich looty - po prostu chodzi o to, że kiedy ludzie rzucą się na jakiegoś moba to logiczne jest chyba to, że zaczną z niego wypadać większe ilości globów i hofów :) być może po dłuższym młóceniu danego moba przez większą grupę mamy większą szansę na profit... ale ja mam ale :) w moim przypadku się sprawdza jedynie to jak sam młócę danego moba dłużej i najpierw na nim stracę multum kasy to coś tam odda :D ...i to w dodatku rzadko :)

Zdrów!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Gru 2010, 20:33 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
planety maja w swoim zamierzeniu zbudowac swoja grupe graczy, wiadomo, ze gracze z calypso tam na dlugo nie zagoszcza ;) bez porzadnych akcji reklamowych planety nie maja szans istnienia, ciekaw jestem jak planet partnerzy beda sie reklamowac, MA mogloby tez troche pomoc planet partnerom robiac misje Iron na mobach unikalnych dla planet, pytanie tylko, czy maja w tym interes, raczej nie ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Gru 2010, 10:04 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
no więc obyło się bez ściągania pliki zapakowali wczesniej juz mozna sie logowac


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Gru 2010, 00:28 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Sivy napisał(a):
Cytuj:
No more rent: Rent for all shops, apartments and banks have been set to zero.


Czuję tu jakiś spisek :wink:



XII nie jestem, ale też mi coś tu śmierdzi...

a może oddech konkurencji


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 96 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso