Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 17:49 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
W 2010 roku będą pojawiały się oddzielne aktualizacje: tworzone przez MA, dotyczące aktualizacji systemów całej platformy Entropia Universe (zbliżające się VU 10.8 ) oraz tworzone przez FPC i dotyczące samego Planet Calypso, pierwsza o numerze 2010|01.

W połowie lutego pojawi się wspomniana wcześniej próbna wersja systemu questów/zadań/misji z kilkom najprostszymi zadaniami. Ma ona posłużyć sprawdzeniu możliwości i zebrania opinii od społeczności. Kilka tygodni później pojawi się dużo większa ich ilość. Misje będą miały wiele form: polegające na typowych pracach/questach jak w innych MMO oraz bardziej złożone i oparte na historii i wydarzeniach wokół Planet Calypso. System misji jest bardzo zaawansowanym narzędziem stworzonym przez MindArk i ma zapewnić unikalne przeżycia. Z każdym kolejnym dodaniem nowych misji - będą one coraz bardziej zaawansowane i skomplikowane.

Kolejnym systemem zaprezentowanym przez MindArk jest od dawna oczekiwany system pojazdów. Mieliśmy już okazję jeździć po powierzchni Calypso z prędkością 60km/h, skacząc z urwisk i przejeżdżając przez wodę. Będzie to wspaniały dodatek ze względu na czystą frajdę samej jazdy jak również zastosowania jako narzędzia do codziennych czynności czy możliwości biznesowej: kto zostanie Henrym Fordem Planet Calypso ? Pojazdy spodziewane są na wiosnę.

Pierwszym ze starych systemów jaki ma być przywrócony jest Beauty system - pojawi się już w lutym wraz z VU 10.8.
Następny w kolejności jest system Mindforce który pojawi się z nowymi elementami i w nowej wersji. Należy się spodziewać lepszego zbalansowania i takiego systemu który pozwoli w przyszłości na dodawania nowych możliwości przez FPC samodzielnie.

Pozostałe systemy jak Taming, Mentoring, Makeup, i Beacon system MindArk obiecał przywrócić do końca roku. W miarę postępu prac będziemy bliżej informować.

Większy nacisk zostanie położony na poprawę jakości: piękne widoki, efekty wizualne, wyniesienie Calypso na następny poziom. Prace już się rozpoczęły i pierwsze efekty zobaczymy w aktualizacji 2010|01.

W związku z ogromnym zainteresowaniem programem ulepszeń dla właścicieli nieruchomości rozważamy powołanie oddzielnego działu który będzie pracował wyłącznie nad wprowadzaniem ulepszeń do nieruchomości. Pozwoli to na szybsze i bardziej zaawansowane wprowadzanie ulepszeń jak np. kompletne przebudowanie wnętrza apartamentu czy też dodanie miast i miasteczek do landów.

Na koniec chciałbym podziękować wszystkim biorącym udział w życiu Planet Calypso. Kilka ostatnich miesięcy było dość burzliwych i niełatwych - naprawdę doceniamy Waszą cierpliwość i wytrwałość podczas tego okresu. Razem możemy przenieść Planet Calypso na następny poziom w każdym znaczeniu tego słowa.

Marco

Źródło: www.entropiagateway.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 17:51 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
W skrócie: Pojazdy mają się pojawić na wiosnę :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 19:27 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ok, czyli misje jak w typowym mmorpg + pojazdy na wiosnę...oczywiśćie, pojazdy craftowalne i zgadnijmy kto zarobi miliony ped na tym...któż taki to będzie ? bo ja nie wiem :roll: :wink: skąd mam wiedzieć ?:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 19:51 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Level napisał(a):
zgadnijmy kto zarobi miliony ped na tym...


ja, bo wykupie Oil poki tani :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 20:01 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
uwazaj bo moze przybyc hofow na oilu ;D
MA tak to wszystko wymysli aby to on na tym byl najbardziej zarobiony
zreszta nie badz taki pewny ze to na pewno na oil bedzie, jak znam MA wymysla cos ze sweatem ;P

Ciekawi mnie tez, (troche OT) dlaczego nie wprowadza tierow do VSE?
zeby byl wiekszy zasieg, ilosc sweatu, szybkosc dzialania


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 20:26 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
jak sobie wyobrażam system pojazdów ?

prosto...mamy masę komponentów, filtry itd. które nie mają żadnego użycia aż po dziś dzień. Myślę, ze to wszystko będzie wykorzystywane do tworzenia części samochodu, (vehicle components bps) a tylko auktuma czy też inni, będą mieć BP na już same pojazdy. (vehicle bp)

Nie widzÄ™ tego inaczej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 20:36 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 637
HP: 98
Society: Kanwo
Nick w grze: Michal Pypek Kowalski
+ podstawowy rower w TT za 50 ped :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 21:10 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Cytuj:
Razem możemy przenieść Planet Calypso na następny poziom w każdym znaczeniu tego słowa.


Czyli będzie jeszcze drożej?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 23:09 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
michalpypek napisał(a):
+ podstawowy rower w TT za 50 ped :P



podstawowa to bedzie miotla na ME zeby taki JIIIS sobie za wiele nie wyobrazal :P
oczywiscie na pewno beda lepsze modele i powstanie nowa profesja "taksowkarz" ;D

bardziej na serio mysle ze pojazdy beda bardziej customized, i taki rower to bedzie mozna zlootowac np z atroxa ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 09:27 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 74
HP: 100
Society: PEDirectory
Nick w grze: Dobra Rada
SÅ‚ownik "z polskiego na nasze":

lepsze, lepiej, nowa jakość, nowa wersja - znaczy: granie będzie droższe, ponieważ zwroty niższe
wiosna - znaczy: zima
do końca roku - znaczy: do końca następnego roku
itd...

A tak swoją drogą, to ciekawe na kiego grzyba pojazdy? Poza wysysaniem kasy w stronę MA oczywiście. Na chwilę obecną zdaje się nie ma jakiegoś sensownego zastosowania dla nich - w końcu wszystko da się robić na piechotę. Fakt, że będzie to się odbywało szybciej nie jest specjalnie pociągający. No chyba, że wprowadzą odpowiednie zaplecze dla systemu pojazdów, ale to by wymagało znaczącej przebudowy EU.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 11:05 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
przyjrzyj sie mapie - az sie prosi o wiecej kontynentow


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 12:00 
Mediocre
Dołączenie:
Listopad 2009
Posty: 70
to może do końca roku będę chodził sobie z daikibą na smyczy :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 12:18 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ok, mapa jest ogromna, ale wyobraź sobie teraz...gdyby faktycznie dodali więcej kontynentów

co by na nich mgło być ?

jak dla mnie:

1. powrót do motywu z orbem, coś na zasadzie mordoru/piekła, masa argonautów, umbranoidów i jakiś nowych tudzież demono-podobnych. być może coś a'la chaos z warhammera. Mapa wielkości amathery byłaby ok.

2. posterunek robotów, jakiś wypasiony fort robiący za miasto z teleportem a dookoła bazy robotów + nowe ich rodzaje. Mapa wielkości Eudori byłaby ok.

3. podowdne miasto a'la Rapture z Bioshock'a. Też wielkości Amathery. bylaby to taka atlantyda jakiejś obcej cywilizacji.

+ masa innych.
Marco już wie:P

Nie widzę sensu tworzenia kolejnej amathery z landami. Już teraz, landów jest za dużo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 13:58 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 74
HP: 100
Society: PEDirectory
Nick w grze: Dobra Rada
Właśnie przyszło mi do głowy jak można by sensownie zastosować system pojazdów - w końcu w świecie EU jest sporo wody. Powierzchnia mapy Eudorii w 25% pokryta jest "morzem". Jeśli wykombinują coś w tej sferze, to mogłoby to być ciekawe. Rozwinięciem koncepcji mogłoby być jakieś sensowne wzbijanie się w przestworza. Ostatecznie koncepcje podwodnych budowli i "miast w chmurach" nie są ogólnie niczym nowym.
Ale przystaję przy swoim zdaniu, że to wszystko wymagałoby większych zmian, a nie tylko dodania pojazdów.

A co do roadmapy jako całości, to trzeba jak zwykle brać poprawkę, że zrealizują może ze 30% pomysłów w czasie 3x dłuższym niż planują ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 15:17 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
patryk006 napisał(a):
to może do końca roku będę chodził sobie z daikibą na smyczy :D



albo daikiba z Toba w brzuchu ;D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 00:56 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Ja już to widzę jak to rajdowiec uber zatrzymuje się gwałtownie na pierwszym lepszym snablu... No bo przeciez nie zrobią maszyny ktorą bedzie można ubijac... a pozniej lootowac jeszcze albo kous na złosc podczas polowania lol marco napisal wyraznie ze pojazdy beda tylko dla rozrywki (z pewnoscia nie taniej ale dobrej dla ma ;-))... Co miał na mysli?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 01:04 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
XII napisał(a):
Ja już to widzę jak to rajdowiec uber zatrzymuje się gwałtownie na pierwszym lepszym snablu... No bo przeciez nie zrobią maszyny ktorą bedzie można ubijac... a pozniej lootowac jeszcze albo kous na złosc podczas polowania lol marco napisal wyraznie ze pojazdy beda tylko dla rozrywki (z pewnoscia nie taniej ale dobrej dla ma ;-))... Co miał na mysli?


GTA w EU, juz widze tych rozjechanych handlarzy w twins :mrgreen: a na serio to mam nadzieje, ze zrobia to rozsadnie, bo jezdzace wszedzie pojazdy popsulyby mi gre


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 02:10 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
pare plusów i minusów widzę w pomyślę pojazdów :
in plus, może faktycznie MA znajdzie w końcu po tylu latach zastosowanie do filterków itd. - mam jednak co do tego wątpliwości - jakby chcieli ,to by juz to zrobili przy okazji obecnych kraftów.
cena oilu może wzrośnie jeżeli MA włączy go w użytkowanie(in plus dla minerów) - o ile oczywiście, rynek będzie tego potrzebował.
Nie lubię czegoś zakładać, ale zapewne motorki będą potrzebne do jakiś eventów organizowanych przez MA.Nie wiemy w końcu jak ten cały system tworzenia motorków ma wyglądać.

Minusów też się można dopatrzeć - na pewno nie będzie to tania zabawka, wiec nie na każdego kieszeń. Ja bardziej na motorki patrze pod kątem nowej zabawki dla zamożnych graczy EU, urozmaicającej samą grę, ale nie wpływającej w jakimkolwiek sposób na system gry

Co do systemu misji/eventów - nareszcie jakieś urozmaicenie! - tego to akurat jestem ciekaw, czy MA pójdzie na losowość questów per gracz(np: stare Star Wars Galaxies), czy każdy będzie miał takie same(a'la inne MMORPG). Ogólnie, tutaj in plus to będzie, wiadomo, będą questy dla każdego, i pewnie osiągalne tylko dla uberów. Zobaczymy jak to wypuszczą, teraz na zimno ciężko to ocenić.

Pozdr
A.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 09:59 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Northberg napisał(a):
Cytuj:
Razem możemy przenieść Planet Calypso na następny poziom w każdym znaczeniu tego słowa.


Czyli będzie jeszcze drożej?


Nie, nie, nie... tu jest mowa o przeniesieniu się na następny poziom trudności, tak jak wspominałem wcześniej [czyt. zwroty rzędu 20%], EU to gra tylko dla hardcorów :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 10:05 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
XII napisał(a):
Ja już to widzę jak to rajdowiec uber zatrzymuje się gwałtownie na pierwszym lepszym snablu... No bo przeciez nie zrobią maszyny ktorą bedzie można ubijac... a pozniej lootowac jeszcze albo kous na złosc podczas polowania lol marco napisal wyraznie ze pojazdy beda tylko dla rozrywki (z pewnoscia nie taniej ale dobrej dla ma ;-))... Co miał na mysli?


Analogicznie do ubrań - po co komu one? Nie dają żadnych statsów, nie mają zastosowania podczas polowania, też są tylko dla rozrywki a mimo to nie są tanie i zapotrzebowanie na ciuchy nie maleje ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 10:11 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
oj maleje :) ...nawet przez te opłaty odochodzą ludzie z gry :) żywym przykładem może być tu Elka :)
...aaaaaaa w innym moim temacie opisane jest jak to MA robi craft tych gadżetów bardziej nieopłacalnym niż opłacalnym :D rozdając np. okularki, berety... i pewnie w przyszłości jeszcze coś dadzą :D np. Bono spadły do niemalże +0,00 :D to tak btw... jak im coś nie na rękę, że ktoś zarabia to od razu to MA niszczy... i wszystko tak zniszczą.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 10:28 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Sugerujesz, że MA będzie rozdawać pojazdy. Mi to pasuje. :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 12:32 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
nieeee skąd, że znowu :D sugeruję, że gdyby decay za używani ciuchów był po 50 PED od założenia i 10 PED od zdjęcia MA dokładałby do produkowania ubrań, a już na pewno nie dawałby podobnych itemów jako darmowy prezent ot tak sobie... a pojazdami będą jeździć nieliczni, ci którym już się w grze nudzi bo nie mają z niej realnego zysku, będą jeździć, potrącać normalnych i śmiać się z nich :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 12:48 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
XII napisał(a):
... a pojazdami będą jeździć nieliczni, ci którym już się w grze nudzi bo nie mają z niej realnego zysku, będą jeździć, potrącać normalnych i śmiać się z nich :D


I już masz powód, dla którego pojazdy na 100% będą kupowane. Bo kto by nie chciał potrącać innych i smiać się z nich? :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 21:17 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
potem wprowadza wozy opancerzone i na PVP będziesz górników potrącał i lootowal;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Lut 2010, 22:36 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
pojazdy beda oddzialywac na avatar podobnie jak moby ktore gdzies biegna


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 13:31 
Newbie
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 6
HP: 110
Society: Free
Nick w grze: Pawlik Pawlik Psychomantis
Odnośnie pojazdów, jeżeli będą wprowadzone to powinny być dostępne dla każdego gracza. Bo mam wrażenie że z każdym nowym VU gra się staje coraz droższa:( Powiedzmy ze najtańsza wersja by przypominała deskę a'la "powrót do przyszłości " i kosztowałaby max 10ped.Oczywiście niech będą tez droższe modele z możliwością rozbudowy, poprawy osiągów itp. Do napędu proponuje sweat w połączeniu powiedzmy z oil-em:), możne wtedy cena sweatu by podskoczyła.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 14:34 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
...niestety masz bardzo dobre wrażenie, z każdy VU gra staje się bardziej droższa... i tak już pozostanie - nawet standardowe czynności dostępne już w poprzednich wersjach, a niektóre już od początku stają się coraz to droższe... i niestety ale najtańszy pojazd będzie kosztował krocie, ja myślę, że 10k ped to minimum, a poza tym będą w ogóle nieprzydatne ;) - raczej... na początku prowadzenia pojazdów cena może być kosmicznie wygórowana... tzn, ja myślę, że części do pojazdów będą albo krafcone albo lootowalne z mobów i te części na początku będą miały kosmiczną wartość...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 15:37 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
XII wydaje mi sie ze sie mylisz, co za problem wprowadzic roboty albo moby ktore beda mozliwe do dogonienia tylko jesli masz pojazd ? albo bedzie sie do nich po prostu strzelalo wylacznie jesli sie jest w pojezdzie , bo inaczej zabijaja jednym hitem . Sposobow MA bedzie mialo mase do zastosowania pojazdow jesli sie pojawia to napewno beda mialy zastosowanie . Moga byc to tez na zasadzie TP chipow po prostu do szybkiego przemieszczania sie , mozliwe ze na nowych planetach nie bedzie teleportow i takie pojazdy beda mialy jak najbardziej zastosowanie . Nie mowie juz ze moga najzwyczajniej w swiecie wylaczyc wszystkie teleporty ze wzgledu na niedobory energetyczne i pojazdy beda wiecej jak potrzebne ;)

pozdro.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 16:21 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
mysle ze pojazdy beda very C(ustomized)
ale....
pojazdem nazywamy nie tylko ustrojstwa do poruszania sie po lądzie, także i plywajace oraz latające ;)
CoÅ› mi sie wydaje ze czeka nas epoka Wielkich Odkryc Geograficznych na Calypso ;D
Inna sprawa ze mogą wprowadzić mechy jako pojazdy bojowe.
Cos mi to pachnie tez czyms jeszcze ale cii ;D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 17:36 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Problem zabijania mobów przez potrącenie można rozwiązać prosto. Zrobią
że moby są tak "twarde" że pojazd zamienia sie u kupe zlomu po uderzeniu w snabla :)
W wogóle to ja myśle że będą fotoradary i mandaty bedzie sie płacić w tt, oczywiście
kasa dla MA. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 17:41 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Jeśli będzie można zabić moba pojazdem to na pewno nie będzie można go zlootować. Poza tym MArco wyraźnie napisał, że pojazdy będą tylko do zabawy i ewentualnego przemieszczania się - przynajmniej na początku... i niewydajne mi się, że w czymkolwiek się pomyliłem.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 17:49 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
będzie można robic wyscigi ;D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 20:17 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
HM... Giray ".. będzie można robic wyscigi ;D" jasne, a jak przekroczysz szybkość, to MA ...wpierdzieli Ci mandat dajmy na to od 100 do 1k ped ....he he


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2010, 20:55 
Poor
Dołączenie:
Luty 2010
Posty: 35
HP: 90
Society: K$
Nick w grze: Torkal Psychi Beorn
Pewnie nawet prawo jazdy trzeba będzie zrobić w tym jazdy próbne za 2k PED.
A co do wyścigów to mogliby zrobić jakieś tory wyścigowe i wyścigi na PED'y.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 01:11 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
I tu widać potencjalny postęp. Wcześniej można było się ścigać ślizgając na gołym tyłku, a teraz może dostaniemy chociaż sanki. ;) (dostaniemy, tj. dostaniemy możliwość ich zakupienia :D )


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 12:12 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
CvX! napisał(a):
I tu widać potencjalny postęp. Wcześniej można było się ścigać ślizgając na gołym tyłku, a teraz może dostaniemy chociaż sanki. ;) (dostaniemy, tj. dostaniemy możliwość ich zakupienia :D )

no wlasnie, a tylek byl za darmo
rzna nas na kazdym kroku :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2010, 12:22 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Martre napisał(a):
CvX! napisał(a):
I tu widać potencjalny postęp. Wcześniej można było się ścigać ślizgając na gołym tyłku, a teraz może dostaniemy chociaż sanki. ;) (dostaniemy, tj. dostaniemy możliwość ich zakupienia :D )

no wlasnie, a tylek byl za darmo
rzna nas na kazdym kroku :mrgreen:


Prawda, nic nie zastąpi ślizgu pośladkowego. It's not a bug, it's a feature. ;)


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso