Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 00:13 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Witam,
Pomyślałem, że warto powspominać pewne sytuacje z egzystencji gry i jej upgrade przez MA. Tych upgrade które miały znaczący wpływ na zrozumienie idei MA jak i przyszłych udoskonaleń...
Ja postaram się tu wymienić kilka takich VU w których to MA obiecywał kokosy na wierzbie a jak zwykle skończyło się na obietnicach :)

1. Wprowadzenie No Loot system. MA w tym czasie kiedy nadchodziło to VU obiecywał, że looty będą większe ale rzadziej będzie można go dostać. Przez pierwsze dwa tygodnie było wyśmienicie jak przed VU argonaut young dawał średnio 35 pec to teraz po VU daje średnio 1-4 ped oczywiście nie każdy, powiedzmy co drugi, trzeci b czwarty - w sumie w tej wersji mogłoby zostać ale niestety nie zostało. Dziś mamy nadal No Loot system i z argonauta younga ponownie można lootować średnio 35 pec i mniej! z przeplatanymi no lootami... po tym udoskonaleniu została nam stara wielkość lootów + no loot system.

2. Modyfikacja mobów... Po tym jak ludzie zaczęli narzekać, że niektóre moby zaczynają dawać więcej no lootów i mniejszy loot MA postanowił nas zadowolić wprowadzając modyfikacja dla nie któych mobów obiecując przy tym, ze modyfikacja ta zniweluje no loot a zwiększy loot. Modyfikacja polegała na zwiększeniu 2x HP moba i przyśpieszenie jego regeneracji do 5s oczywiście tylko dla wybranych mobów. Na początku po VU było ok, nie było no lootów a loot był naprawdę dobry, leciało dużo globali ale nic co dobre nie trwa wiecznie :) po kilku dniach zaczęły looty maleć mimo, że koszt ubicia pozostawał na tym samym poziomie ale nie pojawiały się no looty przynajmniej :) Ja w tym czasie hunciłem allophyle, żaden allophyl nie dał mi no loota nawet young. Po kilku dniach zaczęły się pojawiać no looty na youngach potem na oldach następnie na providerach i tak dalej, a dziś nie dość, że występują no looty w znacznym stężeniu to nawet wielkość tych lootów różni się znacznie od pierwowzoru, a mianowicie nawet 60 pec można zlootować gdzie koszt ubicia to ok 4 ped :). Co po tym udogodnieniu nam zostało? Kosztowne w zabiciu moby te które zawsze lubiliśmy huncić + do tego niski loot + do tego no loot :D

3. zmiana w systemie wyciągania skili któa doprowadziła do tego, że skile są nic nie warte bo koszt ich i wyciągania przekracza wartość ESI, a z ostatnich doniesień niektórych graczy na EF wynika, że jeśli nie będziemy wyciągać i sprzedawać skili to nasze zwroty z huntu czy miningu będą maleć, a w następstwie prowadzić do ogromnych strat... ile w tym prawdy? ja nie wiem ale wiem jedno ja nie wysysałem skili i mam straszną h u j nie...

4. Przekręt ze sprzedażą asteroidy, jej apartamentów

5. Banki czy lombardy?

6. Sklepy - super biznes

7. apartamenty - mieszkania wirtualne, na co to komu i po co?


może nie są wymienione te udoskonalenia po kolei i wszystkie ale są :) nie chce mi się wszystkiego opisywać, może ktoś ma coś do dodania to niech pisze... szkoda by było gdyby akurat te informacje o zmianach które przyniosły najwięcej korzyści dla MA przepadły... Zresztą każdy chyba widzi po co MA wprowadza te zmiany do gry...?

ahh chciałem żeby to jakoś wyglądało a wygląda to jak jeden bełkot... poprawcie mnie może co? :) bo mi się już nie chce pisać lol


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 00:33 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
ad 7. pomysł apartamentów nie jest sam w sobie zły, ale jego realizacja jest ciut ograniczona. No, chociaż teraz można za ciężarówkę kasy podłączyć sobie "wieżę stereo". ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 00:39 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
nom warto by to dodać tu do tematu mi wyleciało z głowy :D można też napisać o landach ;) i o nowościach do landów... aaaaaa i o SGA :D z podkreśleniem słów MA!!!! ...aktywni w tym czasie gracze zostaną nagrodzeni itemami SGA :D pic na wode lol aa jeszcze coś btw. ad 7 :D aj robiłem ze trzy podchody do apartamentów :D za każdym razem wtedy jak mi źle szło w grze to tak, żeby się pobawić - zawsze po krótkim czasie sprzedawałem app - nudne to...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 00:42 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
czytasz mi w myslach XII, dokladnie dzisiaj myslalem o tym, zeby przejrzec liste takich zmian (czyli jakbym sie strasznie nudzil to zebrac info o wszystkich VU np. z EF i poczytac ;)), ktore zmienialy losy gry i graczy w danych dziedzinach, poki co dzieki za ta krotka liste :)

Tier System poki co jest jednym wielkim naciaganiem ze strony MA, oczywiscie nikt nikogo do niczego nie zmusza, ale rownie dobrze wiadomo, ze jak cos mozna sprobowac, bo po prostu jest to niektorych skusi, gratulacje dla osoby, ktora wymyslila tier system, swietny i szybki zarobek (2 przyklady ponizej), a dodatkowo pare UNL z gry ubedzie ;)

http://www.entropiaforum.com/forums/ach ... grade.html (prawie 600$ dla MA)
http://www.entropiaforum.com/forums/ach ... grade.html (1200$ dla MA)

to tylko te wieksze porazki, o ktorych gracze mieli jaja, zeby powiedziec, a ile jeszcze bylo i bedzie... :) MA$$++ :)


Ostatnio edytowany przez JIIIS, 04 Lut 2010, 00:53, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 00:44 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
byłoby więcej ale dziś mi się już nie chce :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 00:53 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Haha, fajnie podsumowanie :P Mozesz to nawet rozwinac, bo calkiem ciekawa lektura.

Mi jakos wszystkie zmiany ulecialy z glowy, zwlaszcza,ze gralam tylko 2 lata (05-07). Ale pamietam, jak wprowadzili oplaty za 'przebieranie' ubran i armorow. Na Ef wszyscy sie burzyli,ze to przesada (szczegolnie,ze to miala byc niby kara za to,ze zmiana ubran powoduje lagi - lol). Dzis nikt o tym juz chyba nie pamieta ;)

Ogolne niezadowolenie wywolal tez fakt,ze MA zaczelo isc w kierunku 'wielu traci - niewielu zyskuje'. Mam tu na mysli ogromne hofy, np. 168k z miningu.

XII napisał(a):
aj robiłem ze trzy podchody do apartamentów :D za każdym razem wtedy jak mi źle szło w grze to tak, żeby się pobawić - zawsze po krótkim czasie sprzedawałem app - nudne to...

ja trzymalam nieoplacony aratament tylko po to,zeby dostawac zawsze 3 prezenty zamaist 1 :D A ze kosztowal ok.300 ped i sprzedalam go z apodobna kwote,to byl to nawet fajny biznes ;d


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 00:58 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
zawsze mozna pozwiedzac....


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 01:18 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Zapomnieliście o jednej z najistotniejszych zmian - ciągłym i zdającym się nie mieć końca parciu MA na zmuszanie graczy do "zamrażania" coraz większej ilości kasy w itemach. Zaczęło się bodaj od itemów (L) - wcześniej idąc na hunt wystarczyło mieć broń naprawioną tak by wystarczyła na ten hunt, teraz idziemy z bronią gotową na wystrzelanie połowy Calypso :) Dalej doszły ubrania (psucie tekstur przy nie full tt), olejki, farby (i ogólnie likwidacja pedów w loocie), unl bronie SIB z kosmicznym tt i 50% limitem, ESI z tt max 1250 (równowartość starych 100). Można by pewnie długo wymieniać.

ad. 3)

MA bardzo się stara, by każdy skill był nic nie wart. Wystarczy popatrzeć na ceny skilli, które długo pozostawały w cenie (tailoring, kolorowanie, niektóre egzotyczne bronie, dodge). Wszystko po kolei ładnie zbili zmianami w systemie: zmiany w kolorowaniu, mnóstwo skór w loocie, dzięki czemu koszt szycia spadł, sporo atrakcyjnych broni mniej popularnych typów, dodge z co drugiego moba etc. Na koniec, żeby się jeszcze upewnić, że wszystko będzie uj warte, dają od czasu do czasu skill bonus :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 09:29 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Nortberg : a czego ty sie spodziewasz, ze nagle MA sprawi ze wartosc kazdego avata bedzie rosla ...? no prosze cie, ... :)
Caly system skili jest tylko po to by stworzyc sztuczne wrazenie ze to co straciles masz czesc w skilach , ze nie do konca jestes bankrutem.
A ze skile ida w dol to juz na to nie poradzisz, wspomniales o tailoringu ... no coz ile mozna wyprodukowac kurtek, spodni czy beretow skoro sie nie zepsuja na tyle ze nie mozna ich ponownie uzywac ... rynek w koncu sie zapelnil a wiekszosc osob ktore probowaly tego fachu sie wykruszyla po drodze, zostalo kilka liczacych sie osob produkujacych ubranka .
Jak dali kazdemu w grze beret to jestem ciekaw jak bardzo spadla sprzedaz innych beretow ... tak samo robia z wieloma przedmiotami ...

pozdro.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 11:13 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
RafiS napisał(a):
Jak dali kazdemu w grze beret to jestem ciekaw jak bardzo spadla sprzedaz innych beretow ... tak samo robia z wieloma przedmiotami ...


o dobry przyklad RafiS, tak samo kazdemu dali Gullaldr okulary, ktore wygladaja dokladnie jak Bono tylko nie sa customizowalne, to cena Bono spadla z 60 do prawie 0


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 11:24 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
aaa revelacja ;) dobry przykład i nawet pasuje :D niszczą tym craft bo przestaje być opłacalny, narażają na straty ludzi którzy wydali na te itemy jakiś MU bo już nie odsprzedadzą innym tych itemów za przynajmniej tą samą cenę co zakupili... ot takie działania MA :) o to im chodzi...

albo np. 50% + bardzo wysoki TT ?? jaki ma cel ? zatrzymać w uj kasy w systemie.. nikt zdrowy nie wywali tego do tt, kasa na stałe zostaje w systemie.. i to nie kasa MA... tak naprawdę MA przywłaszcza sobie kasę innych ludzi którzy ją wpłacają po przez takie i inne zagrywki typu regulacja lucka :)

a wszystko niby dobre to tylko złudzenie... globale dziś nie gwarantują zwrotu z profitem, hofy na dłuższą metę również nie. System MA tak skalibrował by mieć poczucie, że jest ok a w rzeczywistości jest się przy 0 lub na minusie, nie ma opcji +... jedna runda +100, kolejna -200.. itd.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 15:08 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Tak mi się przypomniało jeszcze:

* podatek na aukcji (pamiętacie jeszcze 1ped za wszystko?)
* buty do armorów :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 15:21 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
I usunięcie blokowania mobów (sweating i polowanie).


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 15:25 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
nie wiem, kiedy wprowadzono, bo odkad gram to chyba zawsze bylo, Transportation Fee na aukcji miedzy CP/Calypso :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 15:36 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
ale kiedyś była stała opłata za aukcje 1 PED nie ważne jaki mark ustawiłeś i za ile sprzedało się... koszt 1 aukcji był 1 PEDa... dziś może to być max 100 PED - cios w handlarzy - też o tym zapomniałem - a widzicie warto było stworzyć temat... blokowanie mobów też racja cvx ;)


*psucie się ubrań :)
*buty do armora :D


masakra... temat który podsumuje cały kierunek rozwoju MA i jej gry :D


*) tak jest rafis masz racjÄ™ nie 0,50 tylko 1 ped powalilo mi sie z dzisiejszym 0,50 co jest podstawa jedynie...


Ostatnio edytowany przez XII, 04 Lut 2010, 17:12, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 15:38 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Zmiany:

1) Axe x01. Mnóstwo ludzi na tym jechało a garstka uberów pieniła się, że toporek ma lepsze eco niż ich IMK2, a tak przecież być nie może. A czy ktoś im bronił używać axa?

2) Cobra ME - był dobry. Za dobry więc w dół.

3) Combo: amp + dowolna broń, czyli głównie opalo +104 i wyżej. Było za dobrze. I znów jakaś garskta uberów narzekała, że im to loot psuje i MA znów kłody rzuciło.

PS. Ogólnie nasuwa się taki wniosek: jak znajdziesz sposób eco działania, to po prostu nie gadaj o tym. Rozpowiesz - dużo osób zacznie tak grać. Za dobrze będzie takim osobom szło - uber poszczeka i ponarzeka a MA ukróci działanie lub co gorsza w swoim niedorozwoju chlapnie, że buga używałeś*.

* Mam tu na myśli sytuację, gdy polując wykorzystywało się teren do blokowania moba. Tylko Szwedzi mogą pomysłowość lub przenoszenie zwyczajów z reala nazwać okradaniem lub łamaniem regulaminu. Ciekawe czy strzelanie z mostu w Zyhion w znajdujące się moby też nazwaliby expoitem? :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 16:15 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Moznaby tez dorzucic spowolnienie biegania, albo przyspieszenie mobow jak kto woli. Robili to stopniowo teraz dopiero widac spora roznice . Kiedys profesja runner miala jak najbardziej zastosowanie dzis juz nie istnieje ...

Koszt aukcji kiedys kosztowal 1 peda nigdy nie bylo 50 pec .

Kiedys slad ekspolozji po wybuchu bomby dawala nam mozliwosc dokladnego przekopania terenu teraz nie ma nic ...

Moby byly widoczne juz z konca radaru , dalo sie latwo przejsc labirynt nie wybijajac calej masy badziewia .

Skilowanie na mobach, mozna bylo nawet i 5 godzin z jednym mobem siedziec na klacie i sie fapowac . Co to komu przeszkadzalo przeciez i tak sie za to placilo .

Tak samo duzo korzystniejszy byl przyrost skili , teraz nierealne jest uzyskanie tych ilosci co wielu uberow w grze , musielibysmy wyczipowac z 10 sockow zeby zrobic jednego takiego avata jak chociazby joda ... ( 10 sockow mogloby byc malo )


Odrazu nachodzi na mysl czy oni tak naprawde cos udoskonalaja , czy szukaja wylacznie sposobow by uje bac gracza jak bardzo sie tylko da ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 16:35 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
MA po prostu podnosi poziom trudności :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 17:39 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Sivy napisał(a):
MA po prostu podnosi poziom trudności :lol:

Taa. Powoli przechodza do hardmode, zeby sie im czasem gracze nie znudzili :D Stymuluja was do rozwoju, ot co!


PS Oplata za aukcje wynosila 1 ped kiedys,nie 0,5 ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 22:59 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
a wszystko zmierza do tego ze starym graczom rozrywka sie znudzi, a nowych przestanie przybywac. I tak przez wlasna pazernosc MA zniszczy gre. Zastanawiam sie tylko czy zdaza sie ocknac jeszcze nim bedzie jakas szansa na uratowanie gry.

a propos okazji - do tej listy mozna dodac ostatnie uwalenie ceny blazarow, pewnie dlatego ze mialo sie calkiem ladny plusik na huncie i nie wplacalo. Jezeli chca aby enhancery sie oplacaly to ich cena nie powinna byc wieksza niz 2x numer slotu


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 23:01 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ogólnie, to im łatwiej było dać więcej blazarów i dosłownie zabić możliwość plusa na huncie...niż zmienić ilość i tt craftowanych enhanters.

sam nieco skorzystałem z dobrodziejstw dotychczasowej ceny blazara...szkoda, że tak szybko to się skończyło :evil:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 23:09 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
:D , slucham dalej i im wiecej tym lepiej dla mnie , nie wiem czemu im wiecej narzekacie to mnie jest dobrze idzize jakos, jak wszyscy happy to ja mam w dol :). cena blazarow jest dobra , bo jezeli by byla nadal powyzej 0.10 + to nikt by nie kupil enchancer- ow , bylyby za drogie i to byl usmiercilo natychmiastowo system nowo wprowadzony. nie idzie rewelacyjnie mi ale dobrze sie mam .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 23:17 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
cena blazarów jest za niska i tyle...3 pece za sztuke to za mało, przy 5/szt miałem stały +, obecnie jest to nie realne, panie JC :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 23:21 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
JC cena jak byla 3 ped za sztuke jakos nikt nie narzekal i schodzily tez elegancko . Fakt byla ciut za wysoka ale 2 pec za sztuke teraz to zart, przy normalnym huncie nawet tego sie troche zbiera, tyle ze to juz nie liczy sie w pedach jako loot , a raczej jako dodatek do strat .
Po prostu wczesniej taki noobek co se wysweatowal 10 ped , mogl pojsc na snabelki i polowac, wiedzac ze cos mu sie zwroci jak wypadnie taki blezarek, byl motywator , teraz wszystko wrocilo do normy i straty sa takie same jak byly .
Co do ceny enhancerow w stosunku do blazarow to radze najpierw obejrzec blueprinty i wtedy sie wypowiadac. Bo w tej chwili jest moze 1 % zawartosci ceny blazara w gotowym juz enhancerze a wczesniej bylo okolo 5 %


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lut 2010, 23:25 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
dokładnie to co rafis napisał.

dzięki blazarom, chociaż przez chwilę każdy początkujący miał tą szansę na stały progress, mógł spokojnie skillować i powoli do przodu, mieć fun z gry, bo sukcesywnie, powoli, ale jednak, postać faktycznie się rozwija. Coś, czego brakuje tej grze. morale bardzo wzrosły (mnie samemu, dzięki tej świadomości) ale...skończyło się jak skończyło. blazar dziś to 3-3.4pec/sztukę i podziękuję MA w takim razie :wink:

PS.Do dziś nie rozumiem sweatujących...widocznie ludziom się baaardzo w życiu nudzi:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 00:30 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
piszecie tak o blazarach, ze spadla cena itp., racja, sam sie zdrowo wkurzylem jak uzbieralem na dronkach calkiem sporo blazara, bo chcialem sprzedac w wiekszej paczce do craftera i nagle MA zwiekszyla z dnia na dzien ich drop i nagle stracily one 10x na wartosci, zabolalo to PED karte :) utrzymuje mnie to w przekonaniu, ze nie warto miec w tej grze kasy wpakowanej w rzeczy, ktore nie maja pokrycia w TT, blazary sa dobrym przykladem, dobre BP, guny z duzym MU, apartamenty, sklepy, ... nikt nie wie co tym spryciarzom w Szwecji odbije i czy np. nie spowoduja, ze ww. rzeczy straca z dnia na dzien 10x na wartosci, malo prawdopodobne, ale jest, wole miec i sie nie stresowac :)

wracajac do blazara i ceny, ktora spadla, przeciez dobrze wiecie, ze MA wprowadzila blazary nie po to, zebysmy sie cieszyli z + na huncie, a po to, zeby uruchomic tier system, niestety jak zwykle najpierw zrobili potem pomysleli, ustawili maly drop na poczatku i zobaczyli, ze cena za wysoka = malo osob tierowalo i nieliczni krafcili enhancery, no to jasne bylo, ze cos z tym zrobia, bo nie miali takiego wplywu z systemu jaki sobie zaplanowali ;) i poszli po najmniejszej linii oporu, zwiekszyli drop :) tylko po to


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 10:24 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
A ja się Panowie z Wami nie zgodzę. Bo zobaczcie co się działo zanim MA wprowadziło większy drop blazarów. Początkowo sprzedawało się jednego za 3PED, później cena spadała na łeb bo każdy noob polujący na małe snapple/daiki chciał jak najszybciej sprzedać i dalej się bawić. Taka tendencja spadkowa wcześniej czy później doprowadziłaby do takiej ceny jak teraz, jedyna różnica jest taka, że cały system tierowania byłby mniej rozpowszechniony. Z blazarami jest trochę jak ze sweatem, im więcej noobów się tym zajmuje (rozwiązaniem byłoby usunąć blazary z małych mobów) tym bardziej sami ucinają sobie gałąź, na której siedzą przebijając cenę w celu szybszej sprzedaży.

Oczywiście sytuacja też mi nie pasuje bo fajniej jest zgarniać 3 ped niż 3 pec za sztukę i może faktycznie dla graczy wygląda to trochę jak strzał w kolano ze strony MA ale z perspektywy czasu powinno to wpłynąć korzystnie na system tierowania zwiększając zapotrzebowanie na enchantery.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 13:11 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
moj rekord to 6 ped za 1 blazara, calkiem sporo sprzedalem po 5

felerem enhancerow jest niemoznosc okreslenia ich econo oraz jednak zbyt duza ich cena. Na nia z kolei wplywaja najbardziej ceny nowych enmatters oraz ore, cena blazara ma tu niewielkie znaczenie. Wiec jezeli MA chce poprawic dostepnosc enhancerow powinien zwiekszyc zloza tych surowcow. Wtedy wzrosnie i cena blazara.

Cos mi pachnie jakims upgradem firmware VSE niebawem, co zwiekszy ilosc sciaganego sweatu ;D
Bo przy nowym mindforce obecny poziom wydobycia ;) sweatu nie wystarczy


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 17:21 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
sivy dzieki za pomoc bo to mialem napisac co Ty , a nie kazdy wie ze jedynym crafterem ktory naprawde cos robil i robi jest Auktuma , i on zrobil prawie wszystkie bluprinty w nowym systemie ,mimo ceny ktora Wy podawalisci.
Mowiecie ze bylo fajnie i sie skonczylo , a moze ktos z WAS wzial by i policzyl ile przy np, 5 pedach czy nawet 3 pedach za sztuke Blazara kosztowac by mial enchancer , he . Ilu ludzi by to uzywalo jak by np, dmg czy jakis inny kosztowal by 50 pedow za szuke i po 30 strzalach znikalby. drop balzara jest ten sam dla kazdego moba , tylko ze za ta sama ilosc ammo daikiby Y zabijesz kilka razy wiecej niz np drona 01, argo Y.
ja akurat nie zaliczylem tej sytuacji kiedy byly po 6 czy 5 ped, zaczalem gdy na aukcji byly po 0,10 i nie liczylem to jako loot gdyz jak JIIIS powiedzial , Ma wogole nie uruchomilaby tier system . ja zwyklego opla zeby go podniesc z 0,9 na 1 musialem zrobic 4 proby ,czyli wydalem ----112 balzarow *4, 56 tier1*4 + melchi + lyst ktore sa tam uzyte , wiec prosze wziasc kalkulator i przeliczyc cene prob po cenie blazarow np 1 ped za sztuke i tylko tego elementu to ten opalo musialby byc unikatowy zeby go sprzedac , mnie przy cenie np 0,5 nie bylo stac na takie szalenstwo - nie zrobilbym w tym kierunku nic aby uzyc jakiegokolwiek enhancera , Ciekawe ilu by to robilo.
cena jak sie teraz uzyskuje jest dobra dla craftera ,moze sie myle ale mysle ze crafter nie ma w kazdej probie chyba 100 % sukces wiec wyliczenia jaka musi byc cena za blazar nie ma sensu gdyz tam dochodza jeszcze inne komponenty.
Ci co mieli mozliwosc zdobycia jakies dobrej kas przez polwanie na "blazary" i tylko na nie , to tylko zazdroscic , ja nie mialem gdyz nie gralem.teraz jest taka sytuacja ze skonczylo sie skillowanie Bluprintow na duza skale i cena teraz moze byc juz dla huntera zerowa za Blazar , znaczy zerowa czyli nie istotna. ale moze zacznei sie uzywanie enchanerow. To to bylo zamierzeniem MA, ale jak zawsze wiekszosc ma racje wiec bede zbieral je po TT :)).
JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 18:51 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
JC bez urazy ale na glowe musialbym upasc zeby upgradeowac opalarke ... ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 19:48 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
JC, ale zeby enhancery byly powszechnie uzywane to musza byc dostepne szerzej niz dla gastki uberow. A jak ogranicza sie mozliwosc zarobku dla nizej wyskillowanych graczy to tym samym zmniejsza sie tez ich zdolnoc nabywcza.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 21:46 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
rafis , nie "urazam sie " na Ciebie , ja system sprawdzam , jak dziala, czym to sie "je " :-) i jak dziala mechanizm, zbieram tez info od znajomych graczy . a zreszta ja juz dawno upadlem na glowe grajac w to tyle lat .
Giray nie sprawdzajc twoich zasobow finasowych to musze powiedziec ze niewiele mam wiecej niz TY - dla mnie moje skille sa male (marzy mi sie chociaz tyle ile ma XII wtej chwili :))) a testuje za male pieniadze i to nie jest tylko dla uberow ,nie namawiam nikogo sam sobie "wyrzucam" pedy w bloto ,ale licze na kilku nawet z obecnej tutaj grupy Polakow ,ze moze cos rozgryza i system da jakies + ,a nie tylko zabawe dla nielicznych bogatych jak to nazwales .
poprostu licze sie z tym ze moze to bedzie nie dla mnie ,ale nuz cosik sie znajdzie :-)

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Lut 2010, 22:00 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
przejrzałem cały system enhanterów i ich możliwości i jedyne co może dać ci plus, JC, to craft enhanterów.

Entropia już od jakiegoś czasu jest tak skonstruowana, że nie wygrywa ją ten...kto używa coś, lecz ten kto coś produkuje i sprzedaje.

np hunter z mk5me, który bije moby dropujące X5, HL12 itd, będzie zarabiał, a ten kto bezie ich używał, raczej straci.

to samo z enhanterami. Wystarczy mieć skill, pieniążki same wpadną bo jest popyt.

i powtórzę po raz setny. daj mi JC swoją postać albo XII, a pokaże, ze można na nich żyć :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 10:36 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
Levelku , przeciez ja zyje i nie musze dropowac X5, H12 , a zyje miedzy innym dzieki Twoim informacja ,wiedzy ktora mi "sprzedajesz ' oraz temu ,ze zawsze szukam lub proboje cos takiego komu sie raz udalo ,pochwalil sie na forum ale nie kontunuowal. a co do Mojej bronii i avatra jeszcze naprawde mi duzo skilla brakuje na moja bron .

JC
czy na tym forum dyskujsa musi zawsze "zboczyc" na inne tematy niz to co autor topica mial w zamysle :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 12:04 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2009
Posty: 62
HP: 178
Society: Ex Cons
Nick w grze: shogomad shoti 1st
Świetne podsumowanie XII. Walnij to jeszcze na EF, niech inni sobie przypomną jak nas MA w konia robi pomalutku, po kawałku...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 12:44 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
ej, ale czy oni nas robią w konia, czy my się dajemy robić w konia? Hello, wielu z nas gra tu parę lat, widziało wiele, inni graja krócej i też cos mają i prawie wszyscy narzekają - a bo loot jest zły, a bo MA nie dobre, a bo Marco ściemnia - rany, wam to nigdy się nie dogodzi- albo akceptujemy zasady, które stworzyło Ma, dajemy się robić w konia jak wy to nazywacie, albo nie, zabieramy manatki i przerzucamy się na coś innego, gdzie się nie traci. Nie rozumiem tego "używania pieprzu" o tym jakie to MA jest be - a kto im kapuchę nakręca jak nie my? jakbyśmy nie chcieli ,to byśmy jej nie nakręcali i tym sposobem, nie strzępili sobie nerwów - jak dla mnie cała ta debata o kant jest.
A ,że MA robi nas w konia...no kurde, a wy znacie jakąś organizację dobroczynną poza czerwonym krzyżem? Ma musi na nas zarabiać, bo muszą utrzymać ludzików, serwery itd etc. A jakby wszyscy zarabiali, i wypłacali, to myślicie ,że długo by się utrzymali? no nie bądźmy śmieszni - to są uroki hazardu, albo się wygrywa, albo przegrywa, można tylko szczęściu starać się pomóc. A druga zasada - żeby ktoś wygrał, ktoś musi przegrać => żeby ktoś zarobił, ktoś musi tracić.

Pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 13:00 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ariakan, odpuść. do xii można pisac i pisać i nic to nie da. Już wielu próbowało...skończyło się na irytacji.

shoti widzę też się zaraził, miast przestać ***** głupoty i po prostu grać.
dziwie się tobie shoti, że masz landa, a narzekasz. Zamiast zająć się prawdziwą promocją swojej własności i trzepaniem pedów...

Proszę administrację o czuwanie nad forum, bo to się powoli robi nie tyle nudne, co strasznie obniża poziom tego forum.
Bo jeżeli ktokolwiek ma tu wchodzić i tylko najeżdżać na developerów i biadolić jak to jest niby źle w tej grze...niech lepiej nic nie pisze.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 13:08 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
no ja nie ukrywam ,że zniechęca mnie czytanie tego forum, a przynamniej tych ogólnych "marudzących" działów - jakbym był zwykłym ,szarym nowym userem - to bym sobie po prostu po 20 minutach odpuścił tą grę, bo co topik to jakieś smuty, narzekania, biadolenie jak to jest źle, złe MA nie daje full shadołów co 5 moba i wogóle. Przypomina mi to trochę stare babcie siedzące w oknie w blokach - nie mają co robić to narzekają ,czy jest źle czy dobrze. Nie mowie ,że jest dobrze, ale akceptuję zasady hazardu jakie daje MA - mogę stracić, a mogę zarobić i w odpowiednim czasie odejść.

Skoro jesteście największym Polskim serwisem dot. EU to powinniście zachęcać graczy, nie mówię tu o ukrywaniu prawdy, ale wylewanie swoich ciągłych żali na pewno nie pomoże powiększaniu naszego grona.

Tyle mego

Pozdr
A.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 14:23 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Ariakan , podsumowujac twoja wypowiedz, to wydaje mi sie ze chcialbys aby wiekszosc ludzi tu piszacych byla akwizytrami pozyskujacymi nowych graczy zeby wplacili i stracili . Ciezko jest grac skoro zwroty sa na poziomie ledwo 50 % , jak kogos prawda w oczy kole to niech nie czyta.
Level : jakbym ci dal mojego avata to nie wiem czy bys 30 % z miningu wyjal ... a jedyny zysk to chyba jakbys skile opie rdolil ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 14:46 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
daj, nagram każdy run i wyślę dvd z runami kurierem :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 15:06 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 116
HP: 155
Society: Task Force
Nick w grze: Tomek Strix Strix
RafiS nie każdy ma zwroty po 50%, tak jak nie każdy zarabia, to są uroki tej gry, real cash economy albo ucziwiej mówiąc - kasyno z karabinkiem zamiast taliii kart. Raz na wozie raz pod wozem
Ja nie mam pretensji ,ze ktoś opisuje swoje podboje, ba ciesze się czytając dzienniczki tych co podają swoje serie(i tak wychodzi, że jednak można czasem na + wyjść). Ja nie robię tu za tubę propagandową MA, ale kłamanie ,że tu każdy traci i MA wszystkich okrada jest bardzo dużym nadużyciem, które to zniechęca do większego zaangażowania się w grę.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 17:45 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Ciesze sie, ze sa takie glosy jak Ariakana. Tez mnie to meczy.
Jakbym nie postapil bedzie zle:
-zakazac siania czarnej propagandy -bedzie krzyk, ze cenzura itp.
-nie zrobie nic -bedzie zle dla forum, dla polskiej spolecznosci i dla samej gry.
Liczyc na rozsadek nowych trudno -ale wystarczy sie rozejrzec, ze przeciez ci co najwiecej stekaja najwiecej graja i wplacaja a nowych jednoczesnie odstraszaja od gry.
Nie chce tez aby wciskac nowym kit, ze w pare dni zarobia setki $ albo beda uberami w grze.
To forum ma byc dla tych co lubia eu i chca w nie grac.

P.s. Sam temat uwazam za ciekawy i wart dyskusji :p

p.s2. wywalilem kontrowersyjny fragment bo juz sie krzyk podniosl a nie o taki efekt chodzilo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 19:43 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
No prosze prosze nie wiedzialem ze tak spory kolektyw czerwonych komuszkow nawet w entropi sie znajdzie ;) . W chinach nawet teraz nie maja prawa wypowiadac publicznie cokolwiek co mogloby miec zwiazek z narzkaniem na wladze, system, zycie codzienne, tam wszystko jest cudowne , bez skazy - ci co sie wychylaja szybko po nich sluch ginie . Widze straszne podobienstwa ... Jeszcze troche to bedzie tak ze tylko osoby propagujace i naglasniajace jak cudownie jest w grze beda profitowaly ... ;)

pozdrawiam towarzysz RafiS .... ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 19:51 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
towarzyszu obywatelu członku forum Rafis, wszystko w imię dobra społeczeństwa. Jest to jedyna metoda, najskuteczniejsza w dodatku, pozwalająca na utrzymanie porządku i poziomu forum. Nie możemy pozwolić, aby takie jednostki negatywnie wpływały na ogół, swym zachowaniem i publikowanymi treściami. Dokładamy wszelakich starań, aby każda sekunda jaką spędzasz na forum, przynosiła ci satysfakcję a nie irytację i rozgoryczenie.

bądź pozdrowiony :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 20:36 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Bez przesady. Nikt nikomu nie zabroni krytykowac.
Ale wypisywanie o okradaniu albo zniechecanie do gry nowych nie powinno miec tu miejsca.
Jak pisalem - trzeba to jakos rozsadnie wyposrodkowac.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 21:37 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
jesli pojawi sie nowy zapis w regulaminie dotyczacy ocby w minmalnym stopniu tego co moge a czego nie moge pisac na forum, to bedzei moj ostani raz jak sie na nim zaloguje ati

prosisz o powstrzymywanie i do tego bym sie raczej ograniczyl, ja sie powstrzymuje, sporo osob tez, poza tym mam w dupie narzekania, badz tez ich brak
gram po swojemu, trace a i tak wyplacam wiecej niz kiedykolwiek wplacilem, ale prawo do narzekania mam niezaprzeczalne


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 21:52 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Moze faktycznie z tym regulaminem przesadzilem.
Po prostu chcialbym aby zarowno forum tetnilo i gra rowniez.
Jesli apelowanie wystarczy to ok. Nie zamierzam sie wyglupiac.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 22:02 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
nom i git
o to chodzi, apelujesz o zdrowy rozsadek, oczekujemy tego samego od uberadmina forum ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 22:33 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Martre napisał(a):
jesli pojawi sie nowy zapis w regulaminie dotyczacy ocby w minmalnym stopniu tego co moge a czego nie moge pisac na forum, to bedzei moj ostani raz jak sie na nim zaloguje ati

No to nie powinienes pisac na zadnym forum,bo kazde (porzadne) forum ma regulamin zabraniajacy np. rasistowskich komentarzy,obrazania innych, przeklenstw,itp.

Mnie taki zapis ani ziebi,ani grzeje,a jesli niektorzy przesadzaja z narzekaniem to moze byc rozwiazaniem.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 22:59 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Nie przesadzajmy, narzekanie to nasza tradycja narodowa i powinniśmy być z tego dumni, a nie zakazywać - to tak jakbyśmy zakazali pierogów, czy schabowego bo niezdrowe :P

Też wypłaciłem więcej niż wpłaciłem, ale nie o to chyba chodzi. Gramy od 3,4,5.. lat i co? Nic. Absolutnie nic. Strzelamy tymi samymi broniami co grający kilka miesięcy, chodzimy w tych samych armorach i ubraniach, mamy na karcie po kilkaset ped a nasze skille są warte tyle co średnia wielkość noob hofa. I w tym chyba jest problem, że po kilku nawet kilkudziesięciu tysiącach godzin spędzonych w grze chcielibyśmy czegoś więcej. Nie wiem jak inni, ale ze wszystkim wymienionych "ulepszeń" najbardziej bolą mnie skille. Chciałbym żeby były coś warte, nawet nie w sensie gotówki, mogliby zablokować wyjmowanie, byleby zachowana była prosta zależność: im więcej skilla tym łatwiej i przyjemniej się gra.

edit
Często obrońcy systemu odwołują się do porównywania gry z kasynem. Bardzo trafne porównanie, z tym, że jak udowadnia ten wątek - MA zmienia zasady podczas gry, grając do tego znaczonymi kartami.


Ostatnio edytowany przez Northberg, 06 Lut 2010, 23:15, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 23:14 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Northberg, tutaj nadzieja w systemie questów i nowych planetach. Oczywiście nie od początku, ale po pewnym czasie dojdą do etapu, gdy dostępne zadania będą zdywersyfikowane pod względem poziomu postaci. To wprowadzi urozmaicenie do gameplayu entropii. Bo w chwili obecnej EU jest (i zawsze było) nudną grą. :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 23:35 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
CvX! napisał(a):
Bo w chwili obecnej EU jest (i zawsze było) nudną grą. :P

Jak to trafnie powiedziane! :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Lut 2010, 23:43 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
ja juz od paru tygodni zrozumialem swoj blad z Entropia - im wiecej gram, tym wiecej trace, de facto - tym wiecej narzekam. Obecnie loguje sie tylko na 3 moze 4 malutkie runy w tygodniu. Nie chce w tym miesiacu wplacac? Ide na snable provider +, z oplem+a101, zwrot 80-110% procent zazwyczaj. Teoretycznie ktos powie, ze moglbym tak huncic non-stop i zarabiac, ale nie bede bo to po prostu na dluzsza mete dziennie 1-2 runy nudne. Mam cos wiecej gotowki, wplacam te 10-30 $ na miesiac, kupuje 2 rikery (L) 1 ubieram na to a103, i mam 6 runow na argosach. Na ten moment, kiedy i tak nie mam zbyt duzo czasu na siedzenie na kompie, w zupelnosci mi to wystarcza. Co innego jak bym mial wiecej czasu na gre, no ale nie bede gdybac, bo jest jak jest i w sumie zaluje tylko tego ze czasami mnie za bardzo poniesie i przedkladam fun z gry nad eco gry, ale to inna bajka, zem sie rozpisal troszku, jak po flaszce nie ma juz z kim pogadac to dobrze jest miec takie forum :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Lut 2010, 03:09 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Elanor napisał(a):
Martre napisał(a):
jesli pojawi sie nowy zapis w regulaminie dotyczacy ocby w minmalnym stopniu tego co moge a czego nie moge pisac na forum, to bedzei moj ostani raz jak sie na nim zaloguje ati

No to nie powinienes pisac na zadnym forum,bo kazde (porzadne) forum ma regulamin zabraniajacy np. rasistowskich komentarzy,obrazania innych, przeklenstw,itp.

Mnie taki zapis ani ziebi,ani grzeje,a jesli niektorzy przesadzaja z narzekaniem to moze byc rozwiazaniem.

kula w plot, jesli porownujesz rasizm, et consortes, z narzekaniem
a dalej nie chce mi sie nawet pisac, szkoda czasu i popcornu ktory stygnie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Lut 2010, 12:24 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Martre, narzeka każdy, ale na przykład nazywanie MA złodziejami jest pomówieniem. Nie wydaje mi się żeby wielu nowych zdecydowało się na podanie w grze numeru karty kredytowej po przeczytaniu takich "opinii".
Jak mówiłem, EU jest nudne - to fakt. Zmiany wprowadzane przez MA są bardzo często nietrafione i mogą się nie podobać. O tym warto rozmawiać, razem zastanowić się nad tym jakie zmiany byłby korzystne dla gry, jak "przeżyć" w obliczu aktualnych zmian w grze, powspominać Stare Dobre Czasy™, podzielić się swoimi wpadkami (1000 no-lootów pod rząd) lub sukcesami, itd.

A, i Martre, serio? Popcorn o 3 w nocy? :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Lut 2010, 12:46 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
dokładnie CvX.
osobiście, jestem jak najbardziej za zakazaniem wypisywania obraźliwych treści wobec MindArk, tak samo jak wobec graczy. Sorry Mart...może ty olewasz, ale inni czytają...gdybyśmy tak mieli all olewać, to by ruskie dawno u nas siedziały i co byś wtedy powiedział ? też byś olał ? Zawsze w jakimś stopniu takie sprawy nas mogą dotknąć, a już na pewno wpływają na ogół.

pełne poparcie z mojej strony ateush, mimo, iż sam niedawno dość miałem ban. I w tym wypadku nie opowiadam się po stronie Martre'go, bo wolność owszem, można dać...ale tylko 10% ogółu. Reszta musi być w jakimś stopniu kontrolowana, bo byśmy się pozabijali. Nie jestem zwolennikiem anarchii i pełnej wolności. Wolę porządek. Nazwij mnie komunistą/faszystą/nazistą/socialistą/whatever, I don't care.

Tyle z mojej strony.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Lut 2010, 13:02 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Proponuje wszystkie zakazy i ograniczenia wprowadzic tylko wobec Levela i wszyscy beda zadowoleni. Level bedzie mial swoj zakaz , reszta bedzie miala swobode ktora kazdemu sie nalezy jak psu miska .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Lut 2010, 20:28 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
:D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lut 2010, 01:36 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
nikt nie wspomnial jeszcze o jednym szczegole ;) nie tak dawno jak sie kopalo, i zalozmy pojawil sie claim przy mobie, ktoremu nie damy rady, to wystarczylo tylko zaczac wyciagac zloze i mozna bylo zginac i dostawalo sie ta czesc oreskow, teraz wyciagarka musi skonczyc pracowac zanim mob ubije, bo nic sie nie dostanie, a wiadomo, ze czasem nie chce sie wracac po pare np. kamykow lysta, bo szkoda ME i czasu, a MA sobie pewnie po pare pec tak zbiera ;) no chyba, ze zostaje w lootpooli ;) tylko w czyjej :D


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 119 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso