Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2010, 12:06 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Lista zmian w VU 10.6.6

- poprawiono stabilnosc

:mrgreen:


Ostatnio edytowany przez JIIIS, 19 Sty 2010, 12:23, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2010, 12:12 
Green
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 161
HP: 220
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Zlotko
Cytuj:
PLANET CALYPSO VERSION UPDATE 10.6.6
2010-01-19

***PLEASE READ THIS DOCUMENT IF YOU FIND SOMETHING OUT OF THE ORDINARY IN PLANET CALYPSO! IT MIGHT PROVIDE THE INFO YOU NEED BEFORE CONTACTING THE SUPPORT DEPARTMENT!***

FIXED ISSUES

•Improved stability



to sa jakies jaja :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2010, 12:24 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Turek, po to zalozylem temat, zeby tam umiescic przetlumaczona wersje zmian, nie ma potrzeby smiecic :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2010, 12:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Nie ma co - trzeba bedzie profesjonalnych tlumaczy zatrudnic do takich ilosci materialu :P

A z drugiej strony - moge sie zalozyc, ze cichaczem upychaja do gry sporo tego co ma sie pojawic w przyszlosci.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2010, 12:28 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
Turek, po to zalozylem temat, zeby tam umiescic przetlumaczona wersje zmian, nie ma potrzeby smiecic :)


W takim razie pozwól aby tłumacz Google Cie wyręczył:

Cytuj:
PLANET CALYPSO Aktualizacja wersji 10.6.6
2010-01-19

*** PLEASE READ THIS dokumentu Jeśli znajdziesz coś nadzwyczajnego planeta CALYPSO! IT może stanowić potrzebne informacje przed skontaktowaniem SUPPORT ODDZIAŁ! ***

Naprawiono problemy

• Poprawa stabilności


:lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2010, 12:54 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Wyglada to zabawnie,lecz to jak np dla mnie,wazny upade,bo moze w koncu PA przestanie padac. Do tej pory padal przynajmniej raz na dzien. Costam poprawili pewnie jedna rzecz i dali mini vu,abysmy my,pokemony sie cieszyli


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2010, 14:18 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Level : jesli poprawia mi loot to naprawde moga zaprzestac prace nad dalszymi zmianami ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sty 2010, 14:27 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
...nie no zmiany muszą być... przecież muszą jakoś pogarszać to co było w miarę dobre... a do tego dążą ...przecież :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sty 2010, 09:05 
Newbie
Dołączenie:
Lipiec 2007
Posty: 4
HP: 105
Society: *****
Nick w grze: Mateusz skeite1 Krawczynski
zamiast naprawiać to psują przez ten pach muszę EU od nowa zasysać :///


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sty 2010, 11:34 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
skeite napisał(a):
zamiast naprawiać to psują przez ten pach muszę EU od nowa zasysać :///


kazde mini VU musi dopasc choc jedna ofiare :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Sty 2010, 18:14 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
RafiS napisał(a):
Level : jesli poprawia mi loot to naprawde moga zaprzestac prace nad dalszymi zmianami ;)


zaczynam byc pewien ze kazda bron czy tool ma swoje indywidualne charakterystyki, podobnie jak tiery, tyle tylko ze nie wyswietlane i od nich wlasnie zalezy wielkosc lootu jak i tez szybskosc skillowania


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Sty 2010, 20:09 
Mediocre
Dołączenie:
Listopad 2009
Posty: 70
Giray napisał(a):
RafiS napisał(a):
Level : jesli poprawia mi loot to naprawde moga zaprzestac prace nad dalszymi zmianami ;)


zaczynam byc pewien ze kazda bron czy tool ma swoje indywidualne charakterystyki, podobnie jak tiery, tyle tylko ze nie wyswietlane i od nich wlasnie zalezy wielkosc lootu jak i tez szybskosc skillowania



i swoim pracownikom dają te lepsze :?: :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 01:50 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Giray napisał(a):

zaczynam byc pewien ze kazda bron czy tool ma swoje indywidualne charakterystyki, podobnie jak tiery, tyle tylko ze nie wyswietlane i od nich wlasnie zalezy wielkosc lootu jak i tez szybskosc skillowania


no nie gadaj....jak na to wpadles odkrywco.....
coz skierowalo cie w tym kierunku.... olsnienie jakies ?
czy mi sie przypadkiem wydaje jakos, ze hmmm hmm w k$ ci widzialem ostatnimi czasy ?
zaraz sie logne i naprawie blad zyciowy, kogos tam, gdzies tam
btw, "nastepna raza" mysl ciszej......
urazasz moja wole walki z nalogiem
i tak se na koniec zaklne, o zesz "misiu moj pluszowy"..........


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 02:28 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Giray napisał(a):
zaczynam byc pewien ze kazda bron czy tool ma swoje indywidualne charakterystyki, podobnie jak tiery, tyle tylko ze nie wyswietlane i od nich wlasnie zalezy wielkosc lootu jak i tez szybskosc skillowania


programisci nie lubia sobie komplikowac zycia, tym bardziej ci (albo ten 1) w MA, funkcja random zalatwia cala sprawe ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Sty 2010, 04:40 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
JIIIS napisał(a):
Giray napisał(a):
zaczynam byc pewien ze kazda bron czy tool ma swoje indywidualne charakterystyki, podobnie jak tiery, tyle tylko ze nie wyswietlane i od nich wlasnie zalezy wielkosc lootu jak i tez szybskosc skillowania


programisci nie lubia sobie komplikowac zycia, tym bardziej ci (albo ten 1) w MA, funkcja random zalatwia cala sprawe ;)

jakiego komplikowania ?! lul...zależy, jak dobrym programistą jesteś

to nie komplikacja życia, to dodatkowa linijka kodu:P

ten temat polecam: http://www.entropiaforum.com/forums/gen ... ost2234798

i kilka innych też jest.


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso