Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 16:24 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
Warlock napisał(a):
ateush napisał(a):

Ma wyjmowalne 2 baterie :)
Wystarczy rozkrecic (4 srubki) i wymienic.
W przypadku problemow z czytnikiem MA wysyla za darmo nowy.

Już dłubaleś jak widzę. :wink: Ale ok, jestem spokojny teraz. Szukałem na obudowie jakiejś klapki, zamykającej baterie, ale widzę, że trzeba będzie to robić wg starych metod. :)



hej zalalem kawa swoj, jak napisac (jakiej tresci) list, aby otrzymac nowy? czy ktos kiedykolwiek otrzymal takowy?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 20:46 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
Soltys83 napisał(a):
Warlock napisał(a):
Już dłubaleś jak widzę. :wink: Ale ok, jestem spokojny teraz. Szukałem na obudowie jakiejś klapki, zamykającej baterie, ale widzę, że trzeba będzie to robić wg starych metod. :)



hej zalalem kawa swoj, jak napisac (jakiej tresci) list, aby otrzymac nowy? czy ktos kiedykolwiek otrzymal takowy?



Wystarczy poczytać FAQ Entropii.
Cytuj:

The Gold Card and/or the Gold Card Reader no longer works. Can I get a replacement?


Whether purchased from the website or received via the Gold Card Offer, any malfunctioned devices will be replaced by MindArk.

Broken Reader

Log in to your account on the website and order a new reader. The new reader will be sent to the address registered on your account.

To get a refund of the purchase price for the new reader, please return the old and broken one to us. Our address is:

MindArk PE AB
Entropia Universe Support
Järntorget 8
SE-41304 Göteborg
SWEDEN

Please include a note in the package where you have written the name of your avatar or a reference to your Support Case.

When we have received the broken reader we will give you the refund.

Broken Gold Card

If your Gold Card does not work, please return the card to us. Our address is:

MindArk PE AB
Entropia Universe Support
Järntorget 8
SE-41304 Göteborg
SWEDEN

Please include a note in the package where you have written the name of your avatar or a reference to your Support Case.

When we have received your Gold Card, we will send you a new card free of charge. The new card will be sent to the address registered on your account.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 22:57 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
1. ile moze kosztowac list do szwecji?

2. wyglada mi to na zwykla umowe gwarancyjna. produkt zepsuty, to dajemy nowy naprawiony.... ale moj jest zepsuty przeze mnie, a raczej przez moja kawe... czyli rownie dobrze moga mi odpisac, ze stalo sie to z mojej winy i kasy mi nie oddadza?

3. czy ktos mial juz podobna sytuacje?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 01:14 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
ad 1. 3zł? http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

ad 2. Możesz się supportu spytać, albo po prostu wysłać i liczyć na to, że nie będą zwracać uwagi na przyczynę uszkodzenia. ;)


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso