Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 11:17 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Informacje dotyczÄ…ce ponownego zasiedlania Calypso

Wspólny wysiłek naukowców na Ziemi i Calypso zaowocował wyizolowaniem czynników powodujących szybką ewolucje na Calypso. Nazwane "fragmentami" zostały wykorzystane do poprawiania parametrów przedmiotów. Teraz kiedy już wiadomo czego szukać - "fragmenty" można łatwo pozyskiwać i używać. W chwili obecnej udało się wyizolować jeden fragment: "Blazar".

NOWA FUNKCJONALNOŚĆ

System wzmacniania przedmiotów

Bronie, zbroje, narzędzia górnicze i apteczki otrzymały nowy parametr nazwany Tier (poziom). Poziom wzrasta niezależnie dla każdego przedmiotu podczas jego używania. Tempo przyrastania poziomów (TIR) wskazuje jak szybko wzrasta poziom i jest rożny dla każdego przedmiotu (pokazany w informacjach o przedmiocie). Przedmioty [L]imitowane mają szybsze tempo przyrastania poziomów niż naprawialne. Główne poziomy (progi 1.0, 2.0, 3.0 itd) odblokowują gniazda rozszerzeń (sockets), np. przedmiot na poziomie 4.0 ma odblokowane 4 gniazda. Przedmioty [L]imitowane automatycznie odblokowują poziomy po osiągnięciu progu ( 1.0, 2.0, 3.0 itd.). Przedmioty naprawialne wymagają ręcznego odblokowania progu poziomu. Odblokowanie poziomu w takim przedmiocie wymaga określonych składników i jesli sie uda - odblokowuje kolejny próg.

Pojawił sie nowy przedmiot "wzmacniacz" (enhancer).

Wzmacniacz może być połączony z gniazdem w przedmiocie (a podłączone wzmacniacze ponownie wyjęte). Podłączone wzmacniacze modyfikują statystyki przedmiotu. Wzmacniacze są przedmiotami "stackable" (można je grupować) jednak ich ilość nie wpływa na działanie. Podłączone wzmacniacze mogą się zużyć podczas używania przedmiotu co zmniejsza ich grupę (stack size). Wzmacniacze są produkowane przez innych graczy i stanowią dodatek do aktualnego systemu produkcji z nowa profesją i umiejętnościami (skillami).

Zmiana wartości amunicji

W celu dostosowania zużywania amunicji do nowego systemu wzmacniania przedmiotów dokonano następujących zmian:

Wartość amunicji została podzielona przez 100 - wcześniej za 1 PED otrzymywało się 100 sztuk amunicji - teraz 10 000.
Zużycie amunicji zostało pomnożone przez 100 - wcześniej zużywane 7 sztuk amunicji oznacza 700 teraz.
Amunicja każdego gracza została pomnożona przez 100 - jeśli miałeś 9400 sztuk amunicji przed aktualizacją - teraz masz 940 000.

Naprawione błędy

Problemy ze stworzeniami

Bezczynne stworzenia nie są już tak nieruchome jak dotychczas.
Zwiększony zasięg lootowania.

Problemy z Clinet Loader'em

Naprawiono błąd powodujący jednoczesne uruchomienie gry i aktualizacji po wcisnięciu przycisku "launch"

Pozostałe błędy

Ubrania Umbranoidów nie powodują juz niewidzialności
Okulary Gullaldr i Racer przestały świecić
Zawartość ektranów Xlite-S jest już prawidłowo dopasowana
Poprawiono jasność reklam na wszystkich ekranach z zawartością umieszczaną przez graczy
Naprawiono błąd aukcji uniemożliwiający wykorzystanie środków z poprzednich ofert do podbicia oferty
Dodano "pokaż na mapie" (Show on map) do menu kontekstowego aktów własności nieruchomości i złóż górniczych
Poprawiono dźwięk bomb sejsmicznych
Czas automatycznego wylogowania na skutek bezczynności zwiększono do 1 godziny
Poprawiono stabilność

Znane błędy

Przedmioty na poziomie 1.0 lub wyższym nie dają się sprzedawać bezpośrednio pomiędzy graczami (pvp trade)
Brak ostrzeżenia o zużyciu wzmacniacza
Amunicja Light BLP i Light Weapon Cells nie wyświetla "k" jeśli ilość amunicji wynosi 100k lub więcej; amunicja jest tylko brak literki "k"
System kontroli plików instalacyjnych (file validation) nie jest jeszcze funkcjonalny

TÅ‚umaczenie: ateush
Źródło: www.planetcalypso.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 13:49 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Addtional info
Posted 2009-12-17 12:15 UTC

The update is taking a bit longer than estimated so it is still not possible to log in. Downtime is extended with approximately 1 hour. We would like to thank you for your continued patience.



Uhhhh przypominaja mi sie stare czasy gdzie calymi dnaimi od rana do wieczora czekalo sie na UP serwera ... to bylo jakos 4-5 lat temu i moim zdaniem najlepszy okres tej gry :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 13:53 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Już można ciągnąć paczkę.

edit: w client loaderze doszło menu z którego można dokonać "walidacji instalacji". :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 14:12 
Mediocre
Dołączenie:
Wrzesień 2007
Posty: 82
HP: 88
Society: DASK
Nick w grze: Franek Baczek Dzony
Może ktoś już się zalogować? Zassałem całość ale podczas logowania komunikat, że serwery offline ;(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 14:13 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Jeszcze nie otworzyli serwerów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:06 
Newbie
Dołączenie:
Listopad 2009
Posty: 4
HP: 90
Society: Angels & Davils
Nick w grze: CezaryPL zx002 Kętrzyn
zalogowany, serwer otwarty :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:08 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
wprowadzili tiery ;) czemu 10k ammo kosztuje 1 ped? :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:08 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Bo opalo zużywa teraz 100 razy więcej ammo. :)

Znaczy siÄ™: zmienili jednostkÄ™ miary.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:19 
Newbie
Dołączenie:
Listopad 2009
Posty: 4
HP: 90
Society: Angels & Davils
Nick w grze: CezaryPL zx002 Kętrzyn
to błąd czy na stałe ?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:24 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Żaden błąd:
Cytuj:
In order to make ammunition consumption to work with the Item Enhancement, the following changes have been made:
  • Ammunition value has been divided by 100 – where you got 100 BLP ammo per ped before, you now get 10,000
  • Ammo burn is multiplied by 100 – if your ammo burn was 7 before this update, it’s 700 now
  • Everyone’s ammunition amount has been multiplied by 100 – if you had 9,400 ammo before this update, you have 940,000 now


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:25 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
ciekawe tylko czy loot ammo z mobów też zwiększyli o 100, czy dalej będzie taki sam :lol:

Cytuj:
Upgrading an Unlimited item requires ingredients


wiedziałem, że było zbyt pięknie...

No i póki co brak możliwości trade'owania itemami z tierem 1+


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:36 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
Witam po długiej przerwie :)

Ja mam pytanie co mam zrobić :)

Zainstalowałem wszystko włoncznie z dzisiejszym UV ale nie odpala mi entropi wyskakuje tabelka z EULA naciskam I accept i tylko mignie nastepna ramka i tyle :(

Dzieki za pomoc


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:44 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Jest błąd, też na razie nie mogę odpalić gry. Wysłałem support case w tej sprawie, na EF.com też ludzie zgłaszają. Miejmy nadzieję, że szybko zmontują mini-VU.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 15:48 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Pochrzanili coś z aukcją - wygrałem i nie odebrałem wczoraj kilka ampów oa104 i w wygranych zamiast nich mam jakieś dziwne oresy których nigdy nie kupowałem (nie da się ich odebrać :P). Na razie daje sobie spokój, bo nie mam czym kopać :P
btw
Może ktoś mi wyjaśnić na czym polega "Tier Increase Bonus"? Jeżeli przy itemie jest np. Tier 1 - 166, to znaczy, że po upgrade co się stanie, bo jakoś nie mogę tego zrozumieć? :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 16:24 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Aukcja jest zbugowana, pokazuje nieprawidłowe przedmioty w kategorii "wygrane". Nie można ich odebrać. ;)

Bonus do Tierów oznacza chyba, że szybciej leci odblokowanie następnych poziomów, ale nie jestem tego pewny.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 16:52 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
CvX! napisał(a):
Aukcja jest zbugowana, pokazuje nieprawidłowe przedmioty w kategorii "wygrane". Nie można ich odebrać. ;)


ja zamiast wygranego BP za jakies 2-3 ped mam vigi gloves SGA :lol: nie da sie odebrac ;)

zzz, caly dzien beda teraz spamowac tierami na czacie, bez sensu


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 19:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Sporo ciekawostek.
"Fragments" znajduje się teraz zamiast "no loot". No loot nadal występuje jednak został zredukowany.
Dodatkowo przez kilka dni będa częściej wypadały elementy enhancerów zamiast amunicji.
Poziomy (tiery) w itemach unL wyglądają na ok 10x trudniejsze (czasochłonne) do odblokwania niż w itemach L.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 20:07 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
To panie i panowie idzie wkoncu wejść do gry czy dalej nie idzie ??
Bo ja mam cały czas to samo co wcześniej opisałem :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 20:09 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam

juz moze wie jak to zlozyc bo leci troche tego ,ale nie wiem co do czego. pisac . bo ja stray i nie kumam wszystkiego.

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 20:25 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 172
HP: 0
Nick w grze: Kuchash
Mam ten sam problem co sexy, z tym wyjątkiem że po zainstalowaniu grałem normalnie 2 godziny, w miedzyczasie logując sie około 3 razy. Po 4 próbie zalogowania standardowo wyskoczył connection error, a przy kolejnej próbie pojawił sie ten sam problem co u sexiego.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 20:28 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Nie jestem do konca pewien jak to dziala, ale z tego co sam rozkminilem to zeby np OF105 wrzucic na Tier 1 treba :
po1. wbic na nim level wymagany do odblokowania
po2. zgromadzic wszystkie itemy ktore sa potrzebne do wrzucenia przedmiotu na wyzszy level
po3. liczyc na lud szczescia bo taoperacja daje 50 % szansy

Tu screen co jest wymagane zeby zrobic Tier 1 OF105

Image

Koszta beda nie male, napewno nie zobaczymy w takim razie za wiele itemow typu modfap impmk2 czy innych do ktorych wymagany jest taki sam item do kolejnego tiera .

pozdrawiam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 20:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Właśnie dotarłem do tego samego na of105 - te same składniki potrzebne.
Co to jest "Pile of garnets" ? Przerobione garnety ?
Bo reszta to komponenty do znalezienia w loot, kupienia w tt lub wycrafcenia.

A gra oczywiście działa. Jest tylko jaiś probelm z "psuciem się" instalki - czego doświadcza spora część graczy :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 20:43 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Ati- nie jestem do konca pewien ale to chyba lecialow mniejszych globkach z craftu, mozliwe tez ze niektore mocniejsze moby to rzucaly nie do konca jestem pewien , ale wcale sie nei zdziwie jak wyzsze levele tierow beda wymagaly te pelne garnety , diamenty rubiny co leca w duzych hofach z craftu ,,,


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 20:51 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Huh - no to by bylo na tyle z taniego oblokowywania tierow na unL itemach...

I teraz dylemat - nie probujac przeskoczyc progu - wlasciwie tracimy uzywajac item bo teoretycznie moglibysmy go odblokowywac dalej a tak stoi w miejscu.
Probujac odblokowac prog - mozemy stracic od razu (50% szansy) + nie maly koszt za probe.

SwojÄ… drogÄ… to moze niezle namieszac w cenach itemow. Taki of105 z 10 tierem bedzie napewno duzo wiecej wart niz z zerowym - a w historii aukcji bedzie wygladal identycznie. Czyli w sumie srednia cena na itemy podskoczy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 21:03 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
ateush napisał(a):
SwojÄ… drogÄ… to moze niezle namieszac w cenach itemow. Taki of105 z 10 tierem bedzie napewno duzo wiecej wart niz z zerowym - a w historii aukcji bedzie wygladal identycznie. Czyli w sumie srednia cena na itemy podskoczy.


Niestety, a może i stety Ati mylisz się. Każdy item ma swój oddzielny MU dla każdego innego tiera głównego (1.0, 2.0 itd.), kliknij na MU przedmiotu i sobie sprawdź :)

No i tak jak przypuszczałem - tyle z tej zabawy dla nowych :roll:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 21:05 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
broni sie nie daje tak tierowac


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 21:11 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
Giray napisał(a):
broni sie nie daje tak tierowac


mówisz o broniach (L)? Wszystkie itemy (L) tierują się automatycznie. A właściwie to pół-automatycznie, ale najważniejsze że za darmo :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 21:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
[un]Lucky Fox napisał(a):
Niestety, a może i stety Ati mylisz się. Każdy item ma swój oddzielny MU dla każdego innego tiera głównego (1.0, 2.0 itd.), kliknij na MU przedmiotu i sobie sprawdź :)

Ups :oops: Racja. Cale szczescie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 21:13 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
[un]Lucky Fox napisał(a):
Giray napisał(a):
broni sie nie daje tak tierowac


mówisz o broniach (L)? Wszystkie itemy (L) tierują się automatycznie. A właściwie to pół-automatycznie, ale najważniejsze że za darmo :P



no to mam cb5 na 5T i nic nie widac ;P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 21:24 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
A co ma być widać? ;) Masz tier 5, więc możesz 5 rozszerzeń władować i tyle. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 21:34 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
CvX! napisał(a):
A co ma być widać? ;) Masz tier 5, więc możesz 5 rozszerzeń władować i tyle. :)



to i ja widze ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 22:05 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
hehe, dobrze przewidzialem z Garnetami :D bo do tej pory byly bezuzyteczne, teraz juz sie nie bede wkurzal jak dostane z craftu garneta zamiast metal res :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 22:14 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
JIIIS napisał(a):
hehe, dobrze przewidzialem z Garnetami :D bo do tej pory byly bezuzyteczne, teraz juz sie nie bede wkurzal jak dostane z craftu garneta zamiast metal res :D



Czyli zgodnie z zasadą MA: wprowadźmy ile się da zbędnych rzeczy a kiedy przyjdzie pora świąt wykorzystajmy przynajmniej 1/10 tego syfu aby nabić kolejne markupy na rzeczy zbędne...


Ciekaw jestem czy kiedyś wprowadzą jakieś zastosowanie na to "złoto" EU czyli pedy w crafcie tak aby same pedy miału markup :) hahah

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Gru 2009, 22:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
I jeszcze jedna zabawna rzecz we wskazanym przez Rafis'a odblokowaniu tier1 w of105 - potrzeba do tego drugi of105 ktory mozna stracic zupelnie. Nie wiem jeszcze o co chodzi z tym "salvage rate" ? to jest szansa na odzyskanie itemu w przypadku udanej proby czy nie udanej ?

P.S. Zerknijcie na to:

Image

Wyobraźcie teraz sobie co będzie potrzebne aby odblokowac tier1 (i pozostale) na takim ModFap np ? :mrgreen:
Zwariowali... a mogło być tak pięknie... :shock:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 00:02 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Wniosek bardzo prosty , bedzie sie oplacalo ulepszac tylko przedmioty tanie , wiekszosc drogiego sprzetu bedzie ryzykowana albo po prostu za droga. Napewno przecietne bronie nabiora lepszych wlasciwosci przez co mogastac sie bardzo atrakcyjne .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 00:11 
Beginner
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 328
HP: 214
Teraz pozostaje dodatkowe pytanie :)
Czy wkladamy zwykły unl item czy tez wyskilowany do tego samego poziomu i czy to daje nam większą szanse itd :)
Ale ja w to nie wnikam bo hmm :) To juz chyba nie dla mnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 00:13 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
to jest jeden wielki chłam i porażka ....
sam fakt ze ulepszanie rzeczy unl kosztuje strasznie duzo
to jeszcze wiecie co jest totalna porazka ? - ze te enchansery trzeba kupowac w duzych ilosciach bo tak jak to pisze w ich wlascicosciach (mozecie sprawdzic na aukcji) - ze co jakis czas randomowo jedna sztuka z tych enchancerow jest zabierana ...
Wiec Po jakiego HJA robia economy enchansery skoro on beda pewnie kosztowac wiecej niz to zwiekszenie ekonomii ? ja pier*** mogli tak landie zrobic a ***** jak zwykle, poprsotu porazka .
Jak jeszcze widze kolesi co na aucki wystawiaja jedna sztuke 40 pec za 75 ped to poprsotu zal dupe sciska ....

Tylko zbierac te komponenty, sprzedac szybko puki marckup jest duzy i grac po staremu bo przeciez jakas masakra sie dzieje .....

btw. zapraszam na moj sobotni event :P
viewtopic.php?f=15&t=5913&p=79426



i raczej wkladamy zwykly bo to drzewo wielkei by sie zrobilo, na 2 poziom potrzeba by bylo przynjamniej 2 dodatkowe kopaczki - paranoja totalna by byla.
albo na 10 level 11 modfapów :) gratulacje :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 00:16 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Marco na EF napisał, że jeszcze nie wszystkie aspekty tego systemu zostały odkryte przez graczy. Czyli możliwe, że istnieją jeszcze inne sposoby odblokowania nowych poziomów itemków.

@Sexi: rozwiÄ…zanie problemu: viewtopic.php?p=79494#p79494


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 01:15 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
ten temat mi sie podoba, wyraza wszystko co mam do powiedzienia :)
http://www.entropiaforum.com/forums/gen ... -ever.html


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 01:36 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
a tu cytat z EF dla zainteresowanych czy upgrade TAŃSZYCH ITEMÓW jest TAŃSZY ;)

Cytuj:
Reached tier 0.9 on a TT enmatter finder.
To upgrade it to tier 1, it will need 1 Ju10, 184 Animal muscle oils, 18 Simple I conductors, 1 Pile of garnets, 148 Blazar fragments, 73 Tier I components.


póki co 1 blazar chodził parę godzin temu po 1 ped za sztukę. tier I components myślę, że małego procentu, też nie będą mieć :P, no i zostaje jeszcze pile of garnets.


zabawne jest jeszcze to:
497

Ciekawe co MA zamierza zrobić... Wrzucić do lootpoola setki very rare itemów? Albo itemów jak ten na zdjęciu, jedynych w swoim rodzaju? :roll:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 01:45 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
tytanick : za bardzo nei wiem co ci sie podoba w tym temacie , sfrustrowany uberek miota sie ze nei moze sobei jeszcze bardziej ulepszyc high endowego przedmiotu ... Pytanie co mozna jeszcze ulepszyc w mod fapie ktory leczy za 180 hp i koszt takeigo 1 klika to 1 pec !!! Ludzie na milosc boska , to jakas parodia !! Cale te wlasnie ulepszenie zostaly stworzone dla niskiej i sredniej klasy przemiotow a nie dla itemow ktore przez przypadek wydostaly sie bez kontroli z wersji beta !!

luckyfox - ten mieczyk to tez juz item ktory nei wymaga ulepszania ... uberki beda sie wlasnie burzyc ze dosc tanim kosztem bedzie mozna zblizyc inne mniej wartosciowe przedmioty do ich jedynych w swoim rodzaju ...

Brawo MA w koncu krok w kierunku ulatwienia gry graczom z niskiej polki ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 08:16 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
RafiS napisał(a):
... Pytanie co mozna jeszcze ulepszyc w mod fapie ktory leczy za 180 hp i koszt takeigo 1 klika to 1 pec !!! Ludzie na milosc boska , to jakas parodia !! Cale te wlasnie ulepszenie zostaly stworzone dla niskiej i sredniej klasy przemiotow a nie dla itemow ktore przez przypadek wydostaly sie bez kontroli z wersji beta !!
Brawo MA w koncu krok w kierunku ulatwienia gry graczom z niskiej polki ...


No Faktycznie masz racje RafiS, modfap rzeczywiscie nawet nie powinien byc upgrejdowalny.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 11:41 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
[un]Lucky Fox napisał(a):
a tu cytat z EF dla zainteresowanych czy upgrade TAŃSZYCH ITEMÓW jest TAŃSZY ;)

Cytuj:
Reached tier 0.9 on a TT enmatter finder.
To upgrade it to tier 1, it will need 1 Ju10, 184 Animal muscle oils, 18 Simple I conductors, 1 Pile of garnets, 148 Blazar fragments, 73 Tier I components.


póki co 1 blazar chodził parę godzin temu po 1 ped za sztukę. tier I components myślę, że małego procentu, też nie będą mieć :P, no i zostaje jeszcze pile of garnets.


zabawne jest jeszcze to:
497

Ciekawe co MA zamierza zrobić... Wrzucić do lootpoola setki very rare itemów? Albo itemów jak ten na zdjęciu, jedynych w swoim rodzaju? :roll:



ja sprzedaje blazary po 3-4 ped bez wiekszego problemu


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 11:58 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ceny surowców potrzebnych do odblokowania nowych tierów i produkcji chipów na pewno spadną. Gdy MA dodało system tammingu, pierwszego dnia owoce można było sprzedać nawet 12pec za sztukę. :D Jakiś tydzień później cena spadła o 2/3, a teraz są to grosze. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 12:27 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Giray nie wiem gdzie ty to sprzedajeszskoro na aukcji spokojnie ponizej 1 peda mozna kupic ,wczoraj jakis napalony pseudo crafter sciagnal widzialem z auckji nawet ipo5 ped za sztuke co nei wytycza ceny takiego przedmiotu. Do wepchniecia na tier 1 byle itemu trzeba okolo 200 sztukblazer fragment, takze to nie bedzie warte wiecej wg mnie jak owocki ...

pozdrawiam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 12:40 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
ale i ok 200 wszystkiego jest na aukcji ;)
co prawda mam metode na szybkie pozyskiwanie blazera (i tanie ;) ) ale uwazam ze teraz bedzie na to duzy popyt z racji zapotrzebowania - jak ludzie poodblokowuja sloty to sie popyt zmniejszy na blazery, a zwiekszy na enhancery z kolei. Poki co trzeba korzystac z koniuktury ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 12:54 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Serwery offline, może wreszcie naprawią bug z aukcją. A ten cały system upgrade to świetny pomysł, powinien rozruszać trochę ekonomię.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 13:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Na razie zapodali wyłącznie update ClientLoadera.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 13:46 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
juz dziala
poszedl po 4 ;D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 14:02 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Przetłumaczyłem - nie wiem tylko czy enhancer nazwany wzmacniaczem to dobry pomysł :P

A co do samego systemu poziomowania przedmiotów: jestem bardzo rozczarowany. Przynajmniej na razie.

Widać, że system ten wymagał bardzo dużo pracy i robili go dobre pół roku (już wtedy marco wspominał o tym ograniczeniu "no loot"). Szkoda, że wygląda to tylko na chorobliwie drogi i nieużyteczny dodatek.
A mogło być tak pięknie - jakieś questy do odblokowania itp - a wyszło jak zawsze.
Nie wiem czy dla nowego będzie sens się bawić w poziomowanie Opalo - tanio nie będzie a te enhancery powinny leciec jak ammo w loot skoro mają sie zuzywac.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 14:31 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Version Update 10.6.1 Content List

PLANET CALYPSO VERSION UPDATE 10.6.1
2009-12-18

Naprawiono:

* Dostosowano ilość amunicji w loot do zmienionej wartości amunicji po ostatniej aktualizacji
* Naprawiono wyświetlanie przedmiotów na aukcji w zakładce "Won"
* Client Loader posiada system sprawdzania instalacji
* Windows 7 jest już wspierane


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 18:23 
Green
Dołączenie:
Maj 2009
Posty: 185
HP: 0
ateush napisał(a):
Przetłumaczyłem - nie wiem tylko czy enhancer nazwany wzmacniaczem to dobry pomysł :P

A co do samego systemu poziomowania przedmiotów: jestem bardzo rozczarowany. Przynajmniej na razie.

Widać, że system ten wymagał bardzo dużo pracy i robili go dobre pół roku (już wtedy marco wspominał o tym ograniczeniu "no loot"). Szkoda, że wygląda to tylko na chorobliwie drogi i nieużyteczny dodatek.
A mogło być tak pięknie - jakieś questy do odblokowania itp - a wyszło jak zawsze.
Nie wiem czy dla nowego będzie sens się bawić w poziomowanie Opalo - tanio nie będzie a te enhancery powinny leciec jak ammo w loot skoro mają sie zuzywac.


to troche wyglada na ersatz uberskich itemow
swoja droga to niezle namieszali z ammo, trudno mi jest sie przestawic, mam wrazenie ze ulamki zrobili - czyzby to wlasnie ta zapowiadana zmiana systemu lootu? ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 19:03 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam
cZyli z Waszych wypowiedzi wynika ,ze nie nalezy wogole updgretowac itemow typu imp czy adj , bo mozna je stracic , to po co na nich sa sloty , nikt kto nie ma np 4 imp mk2 nie zrobi nic na nich , a wiele broni ze srednich cen ale o wysokim markaupie tez nie bedzie updregtowanych ( mk5 , starkowy ,czy pistolety laser ) .
System ,wydaje mi sie, minal sie z celem i zamierzeniem , jezeli gracz traci taki przedmiot - chyba ze ja zle zrozumialem wasze wypowiedzi . Nikt kto kupi bron np za 5000 pedow nie zrobi tego bo ja straci , szansa na to ze ma sie zapelnic 10 slotow jest zerowa .

JC
szkoda ze Ma nigdy nie podaje normalnie jak system dziala , a nie wypisuje ze gracze maja odkryc to , -- tracac nerwy i kase .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 19:14 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Z tego co widziałem na screenach - wszędzie jest 95% szansy na odzyskanie drugiego przedmiotu.
Nie wiadomo jednak czy chodzi o udaną próbę czy nie udaną. Niestety jest tak jak piszesz - za mało informacji a dowiadywanie się samemu może się okazać zbyt kosztowne.
Miało być dziś jakieś oświadczenie na entropiagateway ale ciągle nic.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 19:16 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
JC no wlasnie to nie jest dla takich uberskich itemow moim zdaniem . Nikt przeciez nikomu nie kaze upgradeowac, kazdy robi to na wlasna reke. Kolejna sprawa nikt nie wie czy faktycznie sie te itemy traci czy po prostu ten glowny dostaje sie spowrotem, gdyby tak bylo to ten dreszczyk emocji minalby cale uberstwo ... Z drugiej strony powiedz mi co jeszcze jak pisalem wyzej wymagaja juz naprawde wypasione itemy ...? Jeszcze bardziej zrobic z nich juz wogole kosmiczny sprzet typu modfap z 60 klikami na minute c leczy 500 HP przy obnizonym koszcie klika do 0.1 pec ?? Tego chcemy ? Czy moze zeby np takie Mk2 stalo sie bronia o wiekszej ilosci stzralow, wiekszym zasiegu strzalu, HA , CA , albo z takeigo korssa zrobic bedzie mozna naprawde mocnego pistola .... Wszystkie poki co wersje sa teoretyzowaniem, malo mozna w tej chwili powiedziec nie widzac co te kolejne tiery beda dawaly i jakiej wielkosci beda to modyfikacje , jedna z moich podejrzen to bedzie modyfikacja pobieranej ilosci ammo , dlatego wprowadzili wlasnie 1 stareammo = 100 w tej chwili. Mozliwe ze jakas opcja upgradu sprawi ze bron bedzie pobierajaca 900 ammo bedzie pobierala dajmy na to 875 , tego nie mogli wprowadzic w starym systemie amunicji ... To na tyle spiskow i teorii :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Gru 2009, 19:35 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
Hm, Rafi , nie wiem , ale z kazdym wiekszym "ulepszeniem "" gry Ma wprowadza coraz wieksze moby , tzn wiecej Hp , wiecej regenu Hp na sek. wiec nawet przyjdzie granica dla imp mk2 , czy mod ep40 . a z moich obserwacji i wypowiedzi waszych oraz rozmow z ludzmi na Pm , nie da sie przeskoczyc na cos wiekszego moba bez duzej inwestycji w sprzet . na to wielu graczy nie moze sobie pozwolic - ja np nie i nie mam zamiaru - a to spycha duza grupe graczy poza mozliwosci grania na wyzszym poziomie, mimo ze mozna nabic Hp czy miec nawet skilla 10/10 ( co prawda malo kto ma z polskich graczy ,albo nie ma wogole ). Gra jak ktos powiedzial jest elitarna ,ale jest granica i MA widzi to ze nie naplywaja gracze, ktorzy sa wstanie zaiwestowac duza kase w jeden pixel , ktore notabene nie jest gracza :)( tylko wlascicieli gry) . ilosc kont w grze nie jest miernikiem , tylko ilosc aktywnych graczy w grze , a tych nie ma za duzo i nie bedzie . co do dalszej dyskusji nie chce sie rozwodzic , bo nie ma mam sil na wymiane pogladow jak was nie widze :) . Informacja i jeszcze raz informacja ale nie od graczy tylko oficjalnie od MA rozwiazala by wiele niedogodnien w tej grze oraz naplyw graczy , im wiecej teorii czy niedomowien tym gorzej dla GRY w ktora gramy . Niestety dzieje sie tak od zawsze i zawsze sa frustracje oraz nie potrzebne "pyskowki " - nie mowie o tym poscie.

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 10:42 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
http://www.entropiagateway.com/2009/12/ ... e-process/
Kod:
Major tier upgrade process

I hope to shed some light into the UnL-item Tier upgrade process introduced in VU10.6, as it is currently under speculation.


Let me start with that I have received information from MindArk that there is currently a bug present which blocks the skill and profession associated with the action of upgrading UnL-items. It will be fixed in a mini-update next week.

Please view the Tier Upgrade User Interface. When attempting to upgrade an unlimited item to the next major tier, a profession check is made against the Tier Upgrader profession. If the check is within the Success Rate percentage range the item is upgraded to the next major tier. The Secondary item (the copy of the upgraded item) is salvaged fully (meaning you get to keep the item). The rest of the ingredients are consumed. A percentage of the TT value of the consumed ingredients is added to the TT value of the upgraded item and any excess is returned as residue.

If the check is over the Success Rate percentage but within the Salvage Rate percentage range the item is not upgraded to the next major tier. The Secondary item is salvaged (you keep the item). The rest of the ingredients are consumed. A percentage of the TT value of the consumed ingredients is returned as residue.

If the check is over the Salvage Rate percentage the item is not upgraded to the next major tier. The Secondary item and the rest of the ingredients are consumed. A percentage of the TT value of the consumed ingredients is returned as residue.


Czyli generalnie nie jest źle i są 3 opcje jakie mogą wystąpić przy upgrejdowaniu:

"mieścimy się w Success Rate (Salvage nie jest liczony)"
- itemek zostaje upgrejdowany
- drugi itemek dostajesz spowrotem
- komponenty zostajÄ… zniszczone
- wartość tt komponentów jest dodawana do wartości tt zupgrejdowanego itemka a nadmiar zwracany jako resuide

"przekroczymy Success Rate" ale "mieścimy się w Salvage Rate"
- itemek nie zostaje upgrejdowany
- drugi itemek dostajesz spowrotem
- komponenty zostajÄ… zniszczone
- wartość tt zniszczonych komponentów zostaje zwrócona jako resuide

"przekroczymy Success Rate" oraz "przekroczymy Salvage Rate"

- itemek nie zostaje zupgrejdowany
- drugi itemek zostaje zniszczony
- komponenty zostajÄ… zniszczone
- wartość tt komponentów zostaje zwrócona w postaci resuide (jakos procentowo ?)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 11:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Marco dodał jeszcze, że aktualnie jest bug blokujący wpływ skilli na proces upgradowania - ma byc to poprawione w ciągu tygodnia w miniVU.

Szczerze - nie rozumiem kiedy z jakim przypadkiem mamy do czynienia...
Na wszystkich screenach jakie widziałem dla różnych itemów succes rate pokazuje 50% i salvage 95% - czyli mamy doczynienia z którym przypadkiem ??


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 11:26 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
jak z jakim, niieeee, to wyglada tak

podchodzisz do maszyny i masz
Success Rate 50%
Salvage Rate 95%

czyli tak wkladasz wszystk oco trzeba i przy kliknięciu "Upgrade" system losuje sobie liczby pierw success rate, jezeli bedziesz w tej 50% wygrywającej to masz przypadek 1, jezeli wylosuje cie w ten przypadek 50% nieudanej próby to masz przed sobą kolejne przypadki 2 i 3 - w tym momencie losowany jest salvage 95%, czyli masz 5% ze srugi itemek zostanie zniszczony. jezeli bedziesz w tych 95% to itemek zostaje, jezeli w tych 5% to drugi zostaje zniszczony . No i resuide jest ci zwracane, tyle


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 11:30 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Czyli dupa zbita :P Nie ma sytuacji w której będziemy w 100% pewni, że drugi item ocaleje.

Jedyna nadzieje w tym wpływie skilli. Być może dobry crafter będzie miał 100% szansy na salvage drugiego itemu.
Wtedy crafterzy mieli by dodatkowe zajęcie - bezpieczny upgrade itemów - to było by niezłe.
Ale z drugiej strony - pewnie taki noob jak ja będzie miał 10% szansy na salvage a nie 95% jak teraz :P

Marco potwierdził, że są jeszcze inne rzeczy w tym systemie, nie odkryte do tej pory - umożliwiające np. upgrade przedmiotów unikalnych.
Czyli byc może będzie jakis inny sposób.

P.S. Już wiadomo co to za sposób: Upgrade Replicator. Jeśli ktos zlootuje to lepiej nie wywalać do tt bo może być warte fortune. Pewnie będzie replikowało przedmioty na czas upgrade.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 13:53 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
No to wiadomo już o ile mniej więcej polepszają statystyki te enhancery. W przypadku armorów działają procentowo, nie sprawdziły się więc przypuszczenia, że to zmiana dla słabych itemów. Bo powiedzmy sobie szczerze, zmiana 5 czy nawet 20% na pixie nie będzie w ogóle zauważalna, a na takim angelu da dodatkową ochronę lepszą niż najlepsze platy. Ciekawe jak będą działały inne wzmacniacze, w tej chwili wiadomo o 3:

Level 1 Armor enhancer - zwiększa ochronę każdego typu o 5%
Level 1 Weapon accuracy enhancer - zwiększa CH o 2
Level 1 Weapon range enhancer - zwiększa zasięg broni o 5%

I screen martiala ze wzmacniaczem:

499

źródło:
www.entropiaforum.com/forums/armor/174034-real-test-how-armor-enhancers-work.html


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 14:06 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
no tylko tez żaóważcie ze jak np będąenchancery 10 levelowe to pewnie i 100% wzmocnią:D
ciekawe też czy będzie dało sięwkładac pierwszo levelowe do kazdego z slotów


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 14:39 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
ateush napisał(a):
Czyli dupa zbita :P Nie ma sytuacji w której będziemy w 100% pewni, że drugi item ocaleje.



Ati, przeczytaj jeszcze raz to co napisał i zacytował Tytanick. Oczywiście, że jest sytuacja w której będziemy pewni w 100 %, że drugi item ocaleje. Ta sytuacja to wtedy, kiedy udaje Ci się zupgradować item (mieścisz się w wygrywającej połowie, losowania succes rate)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 14:52 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
ten system musi przyniesc ze soba moby, ktore beda mocniejsze o conajmniej 100% od dotychczasowych (co nie znaczy, ze te znikna) Wezmy pod uwage, ze mamy ghosta i na to zakladamy 5 enchanterow zwiekszajace lacznie o 25% gdy umiescimy lvl 1... Nie wiadomo jak wygladaja wyzsze lvle, ale pewnie i dojdzie do 100% sumujac 5 wysoko lvlowych enchanterow... Czyli w tym momencie dostajemy armor, ktory jest total imba na moby, ktore sa w tej chwili... To samo z broniami... Przykladowo wdupiamy 5 enchanterow zwiekszajacych zasieg i robi nam sie zasieg 100% wiekszy... W sumie to po co nam armor w tym wypadku...

No i upgrade takiego mod fapa imo jest bardzo mozliwy... Jezeli jest prawda to co napisaliscie wyzej... To na zniszczenie drugiego mod fapa mamy 2.5%. Skoro najpierw losujemy 50/50 a pozniej jak sie nie uda losujemy 95/5 to calkowita szansa na zniszczenie wynosi 2.5%... Jestem pewien, ze nie jeden uber pozyczy od drugiego fapa, zeby tylko uppgradnac swojego... Imo dla nich ryzyko bedzie warte zachodu... Chociazby dla samego szpanu...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 15:01 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
atiemu pewnie chodziło oto ze "przed" zaczęciem upgrajdowania nie wiemy czy drugi itemek nam pożrą czy tez nie.

uber pożyczy i juz nie odda bo te 2,5% to tylko cyferka widoczna dla nas. MA moze zrobic tak ze 97,5% będzie dla slabych itemkow glownie a jak ktos bedzie "akurat" robi upgrejd lepszego to niesamowitym niefartem "akurat" zmiesci sie w tych 2,5% i jeden mogfap w grze mniej :DDD

pozatym ciekawe jak beda dzialac te maszynki klonujÄ…ce :D
moze se pedy sklonujemy "na czas upgrejdu" - wypłacimy i potem zalozymy niowe konto :D muhaha

znowu przypominam o moim evencie, juz niedlugo o 20tej :D
tymczassem ide trzepać dywaniki :)


Ostatnio edytowany przez tytanick, 19 Gru 2009, 15:04, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 15:03 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
[un]Lucky Fox napisał(a):
Ati, przeczytaj jeszcze raz to co napisał i zacytował Tytanick. Oczywiście, że jest sytuacja w której będziemy pewni w 100 %, że drugi item ocaleje. Ta sytuacja to wtedy, kiedy udaje Ci się zupgradować item (mieścisz się w wygrywającej połowie, losowania succes rate)

Fox, myślisz, że jak nie wylosujesz sukcesu w pierwszym etapie to gra się zapyta czy chcesz przejść do drugiego? :D
Przy obecnych ustawieniach procentowych masz 2,5% szansy na to, że stracisz drugi item.

@Coldzik - uberzy raczej nie będą ryzkować. prędzej kupią ten duplikator itemów (jak już wypadnie w loocie :P ).


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 15:43 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
CvX! napisał(a):
Fox, myślisz, że jak nie wylosujesz sukcesu w pierwszym etapie to gra się zapyta czy chcesz przejść do drugiego? :D


hmm, napiszmy do MA ten pomysł:
"Upgrejd się nie udał, czy chcesz sprawdzić czy twój itemek zostanie pożarty ?" -> i dwie opcje do wyboru: Kontynuuj, anuluj


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 15:53 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
tytanick napisał(a):
hmm, napiszmy do MA ten pomysł:
"Upgrejd się nie udał, czy chcesz sprawdzić czy twój itemek zostanie pożarty ?" -> i dwie opcje do wyboru: Kontynuuj, anuluj


Zdziwiłbyś się ile itemów by poszło i tak lol

A tak w ogóle, ten duplikator to jakiś żart, gdzieś było info na ten temat?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 17:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Northberg napisał(a):
A tak w ogóle, ten duplikator to jakiś żart, gdzieś było info na ten temat?
http://www.entropiaforum.com/forums/2219119-post17.html
http://www.entropiaforum.com/forums/2219565-post70.html


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 17:30 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Win7 już spełnia wymagania, Ati oddawaj Siostre, będę ją podkręcał ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Gru 2009, 18:00 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
moze i spelnia :mrgreen: ale u mnie dalej nie bangla ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Gru 2009, 08:49 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
Mam problema z EU... dawno nie gralem i zrobilem update. jednak cos sie pieprzy.. Mam jakis blad crc w pliku Entropia.exe (wg. validatora) - A swoja droga to zajebisty ten validator. Juz nie mogli dodac, zeby sciagnal automatycznie uszkodzone pliki... Po co? Lepiej dac informacje, ze nalezy sie zglosic do supportu... Zachowuja sie jak nooby...
I mam prosbe do was o podeslanie mi pliku Entropia.exe -> coldzik malpa gmail.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Gru 2009, 10:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Poszło.

Mam nadzieje, że to dopiero początek tego validatora - i będzie miał w przyszłości funkcje dociągania uszkodzonych plików.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Gru 2009, 10:25 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
Dzieki Ati... Rowniez mam nadzieje, ze to sie poprawi, bo narazie to taki nijaki ten validator :/


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 20 Gru 2009, 12:10 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
czyl;i codzic sciagniaj od nowa EU tamta skasuj i instaluj od zera :D - pewnie zadziala :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Gru 2009, 09:09 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Tier system - beznadzieja w tej formie... no ale czego można było się spodziewać po wyzyskiwaczach MA? Właśnie takiego systemu jaki nam dali... Na moje oko system powstał po to by zredukować :D ilość unL itemów, a w szczególności tych uber itemów - beznadzieja ! :/ MA zrobił coś co jest zbędne dla gracza, a co przyniesie nie lada zyski dla samego "boga" MA... Tierowanie wygląda na bardzo drogie i takie jest nie ma co ukrywać i marzyć, że mimo ceny będzie to super - założę się, że udoskonalenia te będą miały raczej symboliczne wartości niż jakieś znaczące dla itemu (czy gracza) jak już uda się go ztierować, biorąc pod uwagę jeszcze to, że "wzmocnienia" się zużywają.... przy ich cenie to zupełny bezsens (economic ...) to tak jak skill modification w laserach :D

...a druga strona medalu będzie wyglądać tak, że mimo iż system wydaje się być bezużyteczny i drogi MA będzie zmuszał by jednak tierować itemy bo jeśli nie ztierujemy itemu będziemy tracić po przez pomniejszony loot :) oczywiście nie będzie oficjalnego info na ten temat ale powstałe w przyszłości tematy na EF będą o tym mówić. ...i nie ma innej możliwości by było inaczej. Brawo dla MA. JA wam radzę - spi..er.dala..jmy z tej gry puki jeszcze można :) <- tego możecie nie brać pod uwagę :) ale info wyżej radzę sobie wziąć do serca...

Blazar element zamiast NL ;) redukcja NL :) <- kolejny badziew <- kolejne oszustwo... Ja nie zauważyłem bym miał mniej NL-tów, a w ręcz przeciwnie mam ich więcej niż przez wprowadzeniem tego badziewia. Pierwszy hunt po VU - polowałem na różne moby w różnych miejscach (trox, ambul, allo, fef) z różnej broni (adj v1, korss h400, breer p5a, hl11) -800-900 PED po całych 4-5h walki z systemem :D każde podejście - zwrot jakoś 50-60% max, przepaliłem ok 2k PED ammo, dostałem w tym 2 globy po ~6x PED. Macie swój system który jest równy dla każdego gracza :) którym nikt nie steruje, to co ja mam od 3lat to tylko moje nieumiejętności :D oczywiście i przypadek... ROFL napluję każdemu w twarz kto powie, że system i MA są uczciwi i nie mieszają w ustawieniach poszczególnych avatarów (tj. czy dany gracz ma tracić czy profitować)...


...a jeszcze coś napiszę... cały loot system mogę opisać tak - nie ma żadnej loot puli z której bierze się loot dla wszystkich graczy! każdy gracz ma własną loot pulę która się tworzy podczas rozpoczynania hunta. Wygląda to tak, że kupując ammo system tworzy nam bufor w którym jest 0 PED -> podczas huncenia, tracenia, przepalania własnych pedów napełniamy ów bufor (personal loot pool) -> i teraz albo system nam odda to co wsadziliśmy sami albo nam nie odda (tu MA może stosować bajery typu 50% zwrotu, czy może 100% zwrotu albo profit) -> z tym, że profit będzie się brał z poprzednich naszych buforów, które zostały niewykasowane... dopiero uber hofy mogą ale wcale nie muszą być brane z puli do której mają dostęp tylko nieliczni. Napisałem na początku, że nie ma loot pool ogólnej dla wszystkich :D nie bez przyczyny <- nie dla psa kiełbasa... może i jest dla określonej grupy ludzi, ale nie dla wszystkich. Indywidualne duże hofy mogą też wynikać z poprzednich strat... to co opisałem wyżej jest najbardziej prawdopodobne <- jeśli MA zależy by wszystko kontrolować w sposób łatwy bez ryzyka, że ktoś trafi coś bez ich wiedzy ;) w tym systemie jest to niemożliwe, a na pewno im na tym zależy... a do tego jeszcze stwarzać pozory, że wszystko jest ok, że jest ze sobą powiązane, że loot pool istnieje i, że każdy ma szansę :) <- to tylko pozory i złudzenie... TAKIE JEST MOJE ZDANIE ! :) które wyrobiłem sobie po przepaleniu trochę PEDów :D


Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Gru 2009, 12:30 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
XII i się z tobą zgadzam. Każdy ma jakąs teorie i tez myślimy podobnie, bo ja puki co myśle że nietam jakies bufory za każdym razem jak zaczynasz hunt, tylko poprostu ogólny bilans dla danego avka. Małe hofy i przedewszystkim wszysktei globy - to zwrot strat które mieliśmy albo wczoraj albo jeszcze wczesniej.
Ludziom dosłownie pisze "zaraz będe mieć globa" - > i za chwile jest a oni się dzisią co i jak z kąd to wiem ...
Tak samo z tym moim wczorajszym hofem, wiem ze jak mam nagle pełno nrf to będzie glob - no w tym przypadku wyskoczył hof :D (czytaj co pisalem na soc czacie z screena tego hofa :D
http://i50.tinypic.com/2j5caon.jpg

Ciekawą rzeczą jest natomiast dostawanie hofów po wyjęciu skili - miałem 1k z fefka odrazu po wyjęciu (w przeciągu 1-3 dni niepamiętam dokladnie)

Generalnie zacząłem ostatnio obserwować bardzo ciekawą rzecz , a mianowicie wiele ludzi dostaje hofy rzędu 3-8k po pół roku nie-grania (wywnioskopane z entropiatracker patrząc po globach)

Dodatkowo dowodem potwierdzającym że hofy nie są przypadkowe jest fakt, że często widze na Entropiatracker ludzi którzy mają po 2 hofy 3k w ciągu tygodnia :)
To jest niemożliwe zeby ze snabla trafic 2x hofa po 3k w ciągu 1 czy 2 tygodni :) - nieprawdaż ?
----------------------

Co do tych blazarów i nowych komponentów to generlanie jestem zadowolony bo ceny tak świrowały ze coś co kiedyś będzie warte tt - sprzedajesz za 5000 % :D
Oczywiście trzeba sie nacieszyć ile się da puki jeszcze można :P

Co do tych enchanserów to jest faktycznie idiotyzm, bo jaki sens w economy enchanserze skoto on sie zużywa :D
No nic, jeszcze nie wszystko się wyjaśniło, trzeba poczekać z miesiąc-dwa aż rynek tych wzmacniaczy się uspokoi i ustabilizuje - wtedy będzie można przyjrzeć dokladnie czy to się opłaca czy nie.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Gru 2009, 13:01 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
XII napisał(a):
Napisałem na początku, że nie ma loot pool ogólnej dla wszystkich :D nie bez przyczyny <- nie dla psa kiełbasa... może i jest dla określonej grupy ludzi, ale nie dla wszystkich. Indywidualne duże hofy mogą też wynikać z poprzednich strat... to co opisałem wyżej jest najbardziej prawdopodobne <- jeśli MA zależy by wszystko kontrolować w sposób łatwy bez ryzyka, że ktoś trafi coś bez ich wiedzy ;) w tym systemie jest to niemożliwe, a na pewno im na tym zależy... a do tego jeszcze stwarzać pozory, że wszystko jest ok, że jest ze sobą powiązane, że loot pool istnieje i, że każdy ma szansę :) <- to tylko pozory i złudzenie... TAKIE JEST MOJE ZDANIE ! :) które wyrobiłem sobie po przepaleniu trochę PEDów :D
Pozdrawiam.

Skoro tak uwazasz,to po co jeszcze polujesz? Bo piszesz mniej wiecej to samo ('system kradnie') prawie w kazdym poscie,ale nic wiecej z tego nie wynika ;P

@Tytanick
Zaciekawiles mnie z tymi hofami po powrotach. Jak puscilam pare bomb po 2 latach nieobecnosci to nic nie trafilam,ale mzoe bylo ich za malo,bo tylko 20 ;d (niestety interfejs sprawia,ze ta gra jest teraz dla mnie calkowicie niegrywalna). Ciekawe,czy hofy mieli tylko wplacajacy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Gru 2009, 16:51 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
jeśli by mieli wpłacajacy to ath powinienem ja trafic a nie nizioł lol jak dla mnie to loteria jak w totka masz fart masz hofa nie masz farta masz gówno a co do zwrotów z huntu kraftu czy miningu jest sterowany np teraz jest tak jak napisał XII jest zaledwie 50-60 % zwrotu i to widze od czasu odkąd są te j.....e eventy i pewnie tak zostanie do kona roku żal SGA? nowa złota era (chyba przej...a w pokera lol)lol paranoja i teraz te ulepszacze niby gówno warte badziewia zwykłe mydlenie oczu żeby ludzie nie płakali że loot został zredukowany o jakieś 40% zwykłe jaja sobie z grzaczy robią i tak naprawde jedynym i zawsze wielkim wygranym jest tu MA


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 21 Gru 2009, 17:06 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
Tzn mi się też wydaje, że swoją drogą są te globy i hofy dla tych co stracili (mozliwe ze dla tych co robią duży obrót na uakcji czyli płacą duże prowizje fee na aukcji)
Ale także myśle ze są hofy "przypadkowe" czyli takie które może trafić każdy :)
Wszystko to są przypuszczenia poparte mniejszymi lub większymi "faktami" - ale 100% pewności nigdy nie będzie.
Kumpel teraz pójdzie po przerwie w graniu i po wyjęciu skili na mining - zobaczymy co z tego wyjdzie i wam napisze albo ja albo on.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Gru 2009, 14:18 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
@Muti - zapomniałeś jeszcze dodać, że kiedy jest źle to święty Boże nie pomoże, sranie na monitor też nie. W wolnym przekładzie - uj interesuje ich czy wpłacasz czy nie wpłacasz, jesteś podstawiony przez MA dostajesz. Masz lipę, to obojętnie ile wpłacisz, to ta lipa nagle nie zniknie.
"Dostałem ATH, a nigdy nie wpłacałem, nie mam żadnych koneksji z Mindarkiem, haha, to co piszesz to same głupoty!"
-MA potrzebuje takich ludzi. "Spójrzcie - ten gość nigdy nic nie wpłacił, a trafił ATH, i ciągle profituje - widzicie w naszej grze możecie zarobić, nic nie wpłacając! Każdy tak może!"

Kradnie czy nie kradnie, i tak będziemy w to grać :lol:


Profil E-mail Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 106 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso