Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 16:03 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Nadszedł czas na jedyny w swoim rodzaju Merry Mayhem Drugiej Złotej Ery!
Punkty będą przyznawane uczestnikom za upolowanie określonych stworzeń podczas trwania eventu. Uczestnicy z największą ilością punktów otrzymają nagrody.

Termin konkursu:
Rozpoczęcie 26 grudnia godz. 00:00 UTC (1:00 naszego czasu) - zakończenie 30 grudnia godz. 23:59 UTC (00:59 naszego czasu).

Ogłoszenie zwycięzców:
8 stycznia 2010 - łącznie z listą TOP 200 we wszystkich kategoriach z punktami i czasem

Uczestnicy konkursu zostaną podzieleni na 4 kategorie. Przydział do kategorii określony będzie na podstawie najwyższego poziomu z następujących profesji:
BLP Sniper (Hit)
BLP Pistoleer (Hit)
Laser Sniper (Hit)
Laser Pistoleer (Hit)
Swordsman (Hit)
Knife Fighter (Hit)
Brawler (Hit)

Najwyższy poziom z wymienionych profesji oznaczał będzie zakwalifikowanie do poniższych kategorii:

Kategoria 1: najwyższy Professional Standing 0 do 24 włącznie
Kategoria 2: najwyższy Professional Standing 25 do 49 włącznie
Kategoria 3: najwyższy Professional Standing 50 do 69 włącznie
Kategoria 4: najwyższy Professional Standing 70+

Kategoria do której zostanie się zakwalifikowanym na początku jest kategorią w jakiej należy pozostać poprzez cały konkurs - nawet jeśli doskilluje się do wyższej.

Stworzenia przydzielone do poszczególnych kategorii to:

Kategoria 1: Cornundacauda
Kategoria 2: Feffoid
Kategoria 3: Itumatrox
Kategoria 4: Chomper

Pojawia się nowe skupiska:

Cornundacauda: południe od Fort Ithaca, północny zachód od Fort Zeus, południe od Minopolis, zachód od Minopolis.

Feffoid: południowy zachód od Fort Fury, zachód od Aegis Mound, południowy wschód od Fort Zeus i Amethera Outback Land: 64.

Itumatrox: południe od Cape Corinth, północny wschód od Fort Ares, północny wschód od Myrene Island i Amethera Outback Land: 60.

Chomper: Amethera Outback Land: 50, 51 i 66.

Punkty będą przyznawane uczestnikom według dojarzałości (maturity) upolowanych stworzeń:

Kategoria Stworzenie Poziom
1 Cornundacauda Young, Mature Old, Provider Guardian, Dominant Alpha, Old Alpha Prowler, Stalker
2 Feffoid Outcast, Bandit Guard, Raider Warrior, Berserker Hunter, Warlord Champion, Clan Warlord
3 Itumatrox Young, Mature Old, Provider Guardian, Dominant Alpha, Old Alpha Prowler, Stalker
4 Chomper Young, Mature Old, Provider Guardian, Dominant Alpha, Old Alpha Prowler, Stalker
Punkty 1 2 3 4 5


Nagrody:

10 nagród zostanie przyznanych uczestnikom którzy zdobędą największa ilość punktów w każdej kategorii:

Kategoria 1

1. Mayhem Helmet + pełny zestaw Jaguar Armor, SGA Edition
2. Mayhem Helmet + pełny zestaw Boar Armor, SGA Edition
3. Mayhem Helmet + pełny zestaw Vigilante Armor, SGA Edition
4. Mayhem Helmet
5. Mayhem Helmet
6. Mayhem Helmet
7. Mayhem Helmet
8. Mayhem Helmet
9. Mayhem Helmet
10. Mayhem Helmet

Kategoria 2

1. Mayhem Helmet + pełny zestaw Angel Armor, SGA Edition
2. Mayhem Helmet + pełny zestaw Martial Armor, SGA Edition
3. Mayhem Helmet + pełny zestaw Boar Armor, SGA Edition
4. Mayhem Helmet
5. Mayhem Helmet
6. Mayhem Helmet
7. Mayhem Helmet
8. Mayhem Helmet
9. Mayhem Helmet
10. Mayhem Helmet

Kategoria 3

1. Mayhem Helmet + Land Area
2. Mayhem Helmet + pełny zestaw Shadow Armor, SGA Edition
3. Mayhem Helmet + pełny zestaw Martial Armor, SGA Edition
4. Mayhem Helmet
5. Mayhem Helmet
6. Mayhem Helmet
7. Mayhem Helmet
8. Mayhem Helmet
9. Mayhem Helmet
10. Mayhem Helmet

Kategoria 4

1. Mayhem Helmet + Land Area
2. Mayhem Helmet + pełny zestaw Eon Armor, SGA Edition
3. Mayhem Helmet + pełny zestaw Angel Armor, SGA Edition
4. Mayhem Helmet
5. Mayhem Helmet
6. Mayhem Helmet
7. Mayhem Helmet
8. Mayhem Helmet
9. Mayhem Helmet
10. Mayhem Helmet

Dodatkowo każdy uczestnik z top10 z każdej kategorii otrzyma specjalny dyplom Merry Mayhem.

Zasady

Podczas 5 dni konkursu każdy uczestnik może w nim brać udział przez maksimum 30 godzin.
  • Łączny czas uczestnictwa w konkursie od jego rozpoczęcia do zakończenia nie może przekroczyć 30 godzin.
  • Można rozplanować sobie dowolnie wykorzystanie czasu podczas 5 dni konkursu tak długo póki łączny czas nie przekroczy 30 godzin.
  • Graj odpowiedzialnie! First Planet Company zaleca robienie regularnych przerw oraz dłuższych przerw po długich sesjach gry.

Biorącym udział w konkursie nie wolno "chipować" skilli pomiędzy 21 grudnia godz 12:00 UTC (13:00 naszego czasu) a 31 grudnia godz. 12:00 UTC (13:00 naszego czasu)

Zespoły wspierające zawodników są dozwolone.

Nie jest wymagana żadna rejestracja ani zgłoszenie udziału. Każdy polujący postępujący zgodnie z zasadami zostanie automatycznie zarejestrowany.

Każdy uczestnik pozostaje w swojej kategorii z chwili rozpoczęcia konkursu -nawet jeśli w jego trakcie zakwalifikuje się do wyższej.

First Planet Calypso będzie monitorować współzawodnictwo bardzo dokładnie aby zapewnić sprawiedliwe uczestnictwo dla wszystkich.

Jakiekolwiek złamanie zasad powoduje natychmiastową dyskwalifikację.


Źródło: www.planetcalypso.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 16:07 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
blech znowu sie zjebia loty... ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 16:34 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Punkty powinny byc albo od 1 do 6, albo MA nie potrafi policzyc do 5, bo kazda kategoria jest podzielona aktualnie na 6 czesci


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 20:36 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Nie wiem jak było wcześniej ale teraz jest chyba ok. Mamy 10 poziomów maturity, po 2 na kategorię punktową - czyli 5 przedziałów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 21:02 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
CvX! napisał(a):
Nie wiem jak było wcześniej ale teraz jest chyba ok. Mamy 10 poziomów maturity, po 2 na kategorię punktową - czyli 5 przedziałów.


chodzi mi o ten ich zapis:

1 Cornundacauda Young, Mature Old, Provider Guardian, Dominant Alpha, Old Alpha Prowler, Stalker

ja to rozumiem tak (moze zle):

- young
- mature i old
- provider i guardian
- dominant i alpha
- old alpha i prowler
- stalker

podobnie pozostale przypadki, a to mi daje 6 przedzialow ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 21:14 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Przetłumaczyłem i "pokolorowałem" przedziały punktowe - teraz chyba widać co autor miał na myśli (w oryginale była tabelka).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2009, 21:23 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
A, no właśnie, ja o tabelce mówiłem cały czas. ;)


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 99 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso