Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2009, 14:41 
Weak
Dołączenie:
Sierpień 2009
Posty: 52
Plusem miecza jest to, że nie zużywa naboi i można polować nim na silne moby. Ogromnym minusem jest to jak szybko się niszczy i trzeba go naprawiać, a nie jest to tanie. Dlatego mam pytanie, na co polować, żeby nie tracić posiadając miecz i czy idzie coś zrobić, aby spowolnić jego zużywanie się ?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2009, 14:52 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
da sie spowolnic zuzywanie... poluj wolniej :mrgreen:

to ze nie zuzywa naboi nie jest zadnym plusem, generalnie ekonomicznosc broni liczy sie w ten sposob:

dmg/pec, czyli ile obrazen zadasz za jaka cene (tu sie uwzglednia koszt jednego uzycia broni + markup broni jezeli jest ona (L), amunicje w przypadku gunow, ampy w przypadku gunow, itp.), dla kazdej broni jest to policzone na entropedii:

np. Killian Sword Dmg/PEC: 3.030 HP, a Opalo Dmg/PEC: 3.960 HP

o ile pamietam podane tam wartosci uwzgledniaja najlepszy przypadek, czyli przy zadaniu max. dostepnego dla broni obrazenia, czyli normalnie nie jest tak pieknie juz ;) ale jest porownanie

czasem zamiast Dmg/PEC wazniejszy jest Dmg/sec, tez masz na entropedii

dodatkowym minusem miecza jest to, ze zuzywasz wiecej zbroi i apteczek, plusem w tym jest to ze rosna ci szybciej skille defensywne, musisz wybrac co wolisz

PS. super narzedzie do porownywania broni: http://entropiatools.com/avgdmgpec.php


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 12:08 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
JIIIS, zapomniałeś jeszcze dodać, że używając broni melee (w szczególności longblade'sów) przyrost HP jest szybszy niż podczas używania gunów. Dodatkowym plusem broni melee jest przyrost atrybutu Strenght, którego nie ma przy używaniu gunów.

Tak jak już napisałeś dla Kilian Sworda max dmg/pec to 3.03, ale avg (średni) dmg/pec to 2.091
dla Opalo avg dmg/pec to 2,733.

Dodatkowo HA w przypadku Killiana będzie niższe niż w Opalo, które jet bronią dostępną z TT.
Ale za to już Castorian Combat EnBlade A (longblade dostępny z TT)
avg dmg/pec to 2,71.
Gorzej niż w przypadku Opalo, którym możesz jeszcze strzelać z odległości 50 metrów, ale lepiej niż z Killianem.
Opalo niestety przegrywa w avg dmg/sec. jest to 4.048. Natomiast Killian i Castorian A majÄ… taki sam avg dmg/sec = 5.06


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 13:45 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
A sprawy nie komplikuje dodatkowo fakt, że chybienie bronią melee nic nie kosztuje, tym czasem strzał z broni zawsze powoduje decay broni/ampa i stratę ammo? Jeżeli tak jest, to proste liczenie dmg/pec nic nie da, bo trzeba by uwzględnić chybienia.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 13:58 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Northberg napisał(a):
A sprawy nie komplikuje dodatkowo fakt, że chybienie bronią melee nic nie kosztuje, tym czasem strzał z broni zawsze powoduje decay broni/ampa i stratę ammo? Jeżeli tak jest, to proste liczenie dmg/pec nic nie da, bo trzeba by uwzględnić chybienia.


jak machasz sobie np. w miescie to decay nie idzie, ale jak stoisz w poblizu mobka i chybisz to decay nie jest liczony czasem? w sumie nigdy tego nie sprawdzilem

@[un]Lucky Fox: no nie wspomnialem o szybszym przyroscie HP ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 13:59 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
nigdy nie byl, nie trafienie melee nie powoduje utraty decayu


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 14:16 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Martre napisał(a):
nigdy nie byl, nie trafienie melee nie powoduje utraty decayu


a dziekuje, cos sie wreszcie dowiedzialem z forum :mrgreen:

no to troszke, ale tylko troszke zwieksza to eco melee

plusem melee jest moze i to, ze jak sie ma juz bardzo, ale to bardzo wysoki level to miecze sa wtedy prawie po TT (wersje L), natomiast guny na wyzsze levele sa coraz drozsze


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 14:16 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
jeżeli masz nacelowanego moba i nie trafisz go...to decay jest liczony

jeżeli machasz sobie od tak, nawet obok moba, ale nie masz go nacelowanego, to decay nie jest liczony.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 14:46 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Martre napisał(a):
nigdy nie byl, nie trafienie melee nie powoduje utraty decayu


Not true - walcząc w mele też są missy (wydaje mi się nawet, że teraz kiedy mam 6,5K w LB są częściej niż na począktu), decay za to jest liczony (tak jak skille - możesz nie trafić zale skille i tak dostaniesz za atak). Co do samego machania, czyli wykonanie ataku nie na mobie decay nie jest liczony. Ot, tyle w tym temacie :wink:

Ja zawsze byłem za mele, nigdy nie chciało mi się liczyć decayu pistola/rifla, do tego scopy, laser sighty, apmy, ammo... a tak bierze się kilka katsuichi do plecaa i w tany z atroxami! :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 14:52 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Level napisał(a):
jeżeli masz nacelowanego moba i nie trafisz go...to decay jest liczony

jeżeli machasz sobie od tak, nawet obok moba, ale nie masz go nacelowanego, to decay nie jest liczony.


lev ale co to znaczy nacelowanego, ztagowanego ?
bo jesli tak, to pytanie kto tak hunci....
to teraz ja sie czemus dziwie, huncac normalnie, czyli w fpp, walac jakimkolwiek melee nigdy nie mialem dekaju przy missie
byc moze teraz jest inaczej


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 14:57 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Martre napisał(a):
Level napisał(a):
jeżeli masz nacelowanego moba i nie trafisz go...to decay jest liczony

jeżeli machasz sobie od tak, nawet obok moba, ale nie masz go nacelowanego, to decay nie jest liczony.


lev ale co to znaczy nacelowanego, ztagowanego ?
bo jesli tak, to pytanie kto tak hunci....
to teraz ja sie czemus dziwie, huncac normalnie, czyli w fpp, walac jakimkolwiek melee nigdy nie mialem dekaju przy missie
byc moze teraz jest inaczej


Dziwne - ja zawsze miałem :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:05 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Sivy napisał(a):
Martre napisał(a):

lev ale co to znaczy nacelowanego, ztagowanego ?
bo jesli tak, to pytanie kto tak hunci....
to teraz ja sie czemus dziwie, huncac normalnie, czyli w fpp, walac jakimkolwiek melee nigdy nie mialem dekaju przy missie
byc moze teraz jest inaczej


Dziwne - ja zawsze miałem :lol:

dziwne....
zwazywszy na to, ze wiele osob dawno temu, polecalo te forme huntu ze wzgledu na dekaj , a w zasadzie jego brak przy nietrafieniu w moba...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:07 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
ja gram tylko w widoku fpp i na masherze i innych melee typu katana, przy "miss" miałem zawsze decay (tested on daikiba/exo/drone/feffoid)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:14 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
k, chodzi mi o to czy zaznaczales moba jak przy słitingu np


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:15 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
nigdy nie zaznaczam, ale mam celownik na nim tak jak w grach fpp :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:26 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
nom ok, to tak jak ja, to w takim razie jestem/bylem slepy bo nie obserwowalem zuzycia broni, badz tez, tkwie w glebokim bledzie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:28 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
no namieszaliscie, czyli jest normalnie decay przy nietrafieniu moba na huncie :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:28 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Level napisał(a):
ja gram tylko w widoku fpp i na masherze i innych melee typu katana, przy "miss" miałem zawsze decay (tested on daikiba/exo/drone/feffoid)


U mnie dokładnie tak samo (tested on atrox/atrax/argo/armax... ehh, na 90% mobów) :lol:

Pewnie Martre znowu fantazjuje :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:31 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Martre napisał(a):
nom ok, to tak jak ja, to w takim razie jestem/bylem slepy bo nie obserwowalem zuzycia broni, badz tez, tkwie w glebokim bledzie


Ja z kolei mam zboczenie na tym punkcie i zawsze liczę ilość ataków na moba a wyrywkowo później sprawdzam jak to się przekłada na decay/eco :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 15:47 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
pff, az sam sprawdze dzis lol


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 16:26 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
@Martre - niestety, majÄ… racjÄ™... :P
A nawet jeżeli by tak było to przy HA=10 ilość missów to 8%. Zawsze można policzyć avg dmg/pec opalo przez -8%.
Ale to już zostawiam dla zainteresowanych gdybaniem... ;-)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 16:32 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
[un]Lucky Fox napisał(a):
@Martre - niestety, majÄ… racjÄ™... :P
A nawet jeżeli by tak było to przy HA=10 ilość missów to 8%. Zawsze można policzyć avg dmg/pec opalo przez -8%.
Ale to już zostawiam dla zainteresowanych gdybaniem... ;-)


Dlaczego niestety? Jest to w pewnym sensie sprawiedliwe... inaczej RepEdge byłby w .uj drogi a większość graczy biegałaby z mele - a tak, jest wybór "wedle uznania" ;)

A mówiąc o RepEdge - to był niezły myk jak przez jakiś czas miał avg dmg/pec w okolicach 5 dmg, wtedy rzeczywiście widać było graczy z siekierką na każdym rogu :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 16:49 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
RepEdge 1x0 miał kiedyś 6,3dmg/pec chyba, takie eco, z racji dodatkowych 5dmg od electric. brało sie po +10 i szło się na N od Argus na krewetki albo jak większość na moliski/drony, plus prawie gwarantowany, a w dłuższym okresie czasu zarobek na 100% :)

decay też miał mniejszy


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 16:56 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
z faktami dyskutowac nie bede w takim razie :)
aczkolwiek podejzewam, ze wieksza czesc osob, niezbyt czesto huncacych melee, tkwila w tym bledzie
woce do domu to przeszukam forum dokladnie, pewny jestem, ze z palucha tego nie wyssalem, tylko przeczytalem, badz ktos mi powiedzial, dawno temu, sam widocznie zbyt malo hunce melee, zeby to zaobserwowac


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2009, 17:05 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Level napisał(a):
RepEdge 1x0 miał kiedyś 6,3dmg/pec chyba, takie eco, z racji dodatkowych 5dmg od electric. brało sie po +10 i szło się na N od Argus na krewetki albo jak większość na moliski/drony, plus prawie gwarantowany, a w dłuższym okresie czasu zarobek na 100% :)

decay też miał mniejszy


To były czasy... i sweat za 5.6 pec za butelkę :lol:


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso