Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2009, 19:40 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Kupiłem z ponad rok temu E-amp-15 do plazmy dla Tagowania a że mi kiedyś padł A104 w polu to podmieniłem i...

no właśnie co się okazało podam na przykładzie:

MOB: kreltin Y (jak je killowałem to irytował mnie ich regen a szczególnie w trakcie podfapowywania)
HP 1390 regen 13,9/sec
broń HL8(L)

dla 104 wyglÄ…da to tak:
ilość hitów do wykonania = 40,64
czas potrzebny do zakillowania = 48,13
ilość HP do zdjęcia z moba w czasie 48,13 wynosi = 2060 HP
decay weaponu = 17,93 pec
koszt zakillowania = 7,28 ped

dla E-amp-15 wyglÄ…da to tak:
ilość hitów do wykonania = 34,33
czas potrzebny do zakillowania = 40,64
ilość HP do zdjęcia z moba w czasie 48,13 wynosi = 1955 HP
decay weaponu = 21,53 pec
koszt zakillowania = 7,39 ped

Koszt zabicia moba jest wyższy o 11 pec ale w czasie mniejszym o 8 sek. co w przypadku kreltina daje kilka hitów do przyjęcia dodatkowo.
Przyjmuję, że w czasie tych 8 sekund kreltin hitnie nas 3 razy czyli przy gremlinie z 5b daje to dodatkowo 8,7 pec decayu armora oraz ok 30 HP do podciągnięcia czyli ok 4 pec co razem daje 12,7 pec więcej.

Mamy więc HL8(L)+104 ekonomiczniejsze od HL8(L)+ E-amp-15 o 11 pec ale z decayem armora i fapa podniesionym o 12,7 pec.
Stosując E-amp-15 do HL8(L) mamy "podobne" a dla aptekarzy mniejsze koszty niż przy stosowaniu A104 ale tylko dla mobów agresywnych, zadających wysokie obrażenia, posiadających szybki regen i pożądne HP (aurli, kreltiny, freski, silne troxy).
A co dla niektórych ważniejsze czas potrzebny na zakillowanie jednego moba zmniejsza się o 20% czyli więcej mobów więcej szans na ATH :) albo na większą stratę :)

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2009, 20:38 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
okciuch dosyc intensywnie polowalem z tym ampem, komfort bicia niezly i to wszystkie plusy, reszta to same minusy, wiekszy dekaj, szybciej sie psuje, drozsze naprawy, zauwazalna roznica w locie...
ale dmg tez mi sie podoba, zwlaszcza w polaczeniu z hl8 czy hl11.....


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2009, 20:44 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
witam

nie umiem tak pieknie analizowac jak Tygrysek, ale wdepnales w "zielone pomidory ".

Mam pytanie ile masz : w LWT , pistol, anatomii oraz ile masz rank profesjon w pistol Hit i DMG.
nastepne pytanie jak dlugo uzywales na zmiane amp 104 i E15 ,tzn. ile polowan przeprowadziles raz jednym ampem raz drugim . Co do "aptekarstwa" to wybrales nie porownywalne ampy do bronii - roznica dmg jest 9 dmg na korzysc E15 . Polecam Ci ze swojej strony popolowac z amp15 tak z dwa- trzy tygodnie , a pozniej popolowac z ampem 104 tez z tej samej broni i w tej kolejnosci , spisac sobie rezultaty "ekonomiczny " .
taki test najlepiej przeprowadzic na moba z mniejsza regenracja i tez silne , nie pamietam czy juz wszystkie moby powyzej 1000 Hp maja tak szybka regeneracje , ale moze znajdzie sie jakis silny . a moze wez pod lupe ampa XR60 i ampa 104 .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2009, 20:54 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Dlatego Mart najważniejszy jest wybór tego ampa w zależności od moba bo przykładowo jak zrobiłem test h400(L)+104 vs HL6(L)+E15 na słabych troxach to wyraźnie wygrywał korsik pod względem ekonomi biorąc pod uwagę nie tylko koszty guna, ampa ale i decayów fapa i armora (7% różnicy na niekożyść E15) natomiast już na hogglo te ok 8 sekund mniej na teoretycznych rozważaniach daje w rezultacie ok 15 sek bo te 2-3 hity od hogglo powodują konieczność urzycia fapa i w ten spodób dostajemy kolejne 2-3 hity czyli powiedzmy 5 dodatkowych hitów każdy po 7 pec plus ze 2 machnięcia ek2600 czyli kolejne 16 pec co suma sumarum deje ok 55 pec więcej nie mówiąc już o czasie i zwiększonym prawdopodobieństwie zarobienia crita.

pozdro

EDIT:
JC oczywiście, ze nie biorę pod uwagę lootu bo z nim jest różnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Lis 2009, 21:36 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
Okta, oka ale mowisz o dwoch roznych rodzajach huntu, ok na cypy i srogach krotkie wypady, dawaly radosc z wiekszego dmg i szybszego zabijania moba, tyle, ze trudno mi porownac ekonomie takich huntow, na cypy nie siedze nigdy dluzej niz 2 dnia a na hogach robie maks 3 rundy na raz, jak dlugofalowo huncilem ambule i toxy, juz tak rozowo nie bylo, nawet jesli byly to srednie ambu, a nie male, ok fajnie sie bije guarda czy prova, dosyc szybko i przyjemnie, ale w dluzszej perspektywie, wychodzilo to slabo, w kazdym razie u mnie ;P
na tyle slabo, ze nie hunce od miesiaca ;P
btw z powodu dmg, raczej 105 lub 106, byloby lepiej porownywac....


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso