Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 11:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Pojawił się oczekiwany patch.

-naprawiony bład wizualny przy zakładaniu płaszcza i zbroi (harness),
-puste ksiegi bp można sprzedać w tt,
-poprawiony wyglÄ…d bp od mechanical equipment,
-wiadomości z aukcji będą widoczne gdy jest się "w trybie aukcji",
-zmieniono rozkład złóż w miningu zwiększając ich ilość oraz średnią wartość
(rozmiary sprzed VU 7.6 nie sÄ… tym samymi co teraz - dawne "medium" to nie to samo co dzisiejsze).
-dodano nową statystykę do narzędzi górniczych - "Max efficiency" - maksymalna wydajność,
-poprawiono możliwość upuszczania przedmiotów o niskiej wartości - teraz można rozrzucać wiecej ;) (np. bp)
-poprawiono zasięg Mindforce Focus Implant,
-znacznie zmniejszono zużycie (decay) na refinerach od tailoringu,
-poprawiono błąd polegający na zużywaniu "odbarwiacza" podczas kolorowania przedmiotów,
-zmniejszono czas oczekiwania na pojawienie siÄ™ claima w miningu z 3 do 1 sekundy,
-zwiększono stabilność.


Cytuj:
VU 7.6.2 applied 27 Sep 2005
An update has been applied to Project Entropia.
Fixed an visual issue when combining a coat and a harness.
Empty blueprints books now can be sold in the Trade Terminal.
Fixed the faulty look on the Mechanical equipment blueprints.
Changed so auction messages are visible while in the auction interface.
The mining clusters are re-adjusted to allow for much more resource sites with a greater average value (please note that the old-Pre-VU deposit sizes no longer are the same, meaning that a "Medium" today does not necessarily equal a "Medium" prior to the VU 7.6. The size at a specific level holds more minerals than before -- a "Poor" of today contain more minerals than a "Poor" before the VU).
Added "Max Efficiency" statistic onto mining tools.
Fixed an issue with the item value being too low when dropping the item, allowing for more items to be dropped.
Fixed a range issue with the Mindforce Focus implant.
Reduced the deterioration values on tailoring refiners a great deal.
Fixed an issue where the bleaching attachment deteriorated when you colored an item.
Reduced the resource claim time from three seconds to one second.
Several stability issues corrected.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 12:56 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 41
HP: 0
Nick w grze: WhiteGuy
Troche tego naprawili...


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 13:03 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:33, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 14:06 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Część zmian była niezbędna i niemal pewna, ale znamy MA i cieszymy się, że to poprawili. :wink:

...ale do 1x0 nie dodali tych kilku dmg (cut) :roll:

:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 14:10 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
CvX! napisał(a):
Część zmian była niezbędna i niemal pewna, ale znamy MA i cieszymy się, że to poprawili. :wink:

...ale do 1x0 nie dodali tych kilku dmg (cut) :roll:

:P

I nie dodadzą, bo za dobra ekonomia tej broni była. Czas się przesiąść na x2.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 15:26 
Mam nadzieje ze sie lepiej bendzie kopac wczoraj wywalilem 12 bomb i 2 złoża po 50 lysta :evil:


Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 15:43 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
teraz kopaczom i handlarzaom pozostaje tylko poczekać, aż zaczną wypadać pierwsze L bps ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 21:08 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
ten mini vu to coś na co wsyzscy czekali od tygodni (moze nawet miesięcy). Zobaczymy czy zyski na miningu się utrzymają


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 22:03 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
mining będzie dobrze szedł przez kilka dni (odłamki z meteora) później wróci normalność ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Wrz 2005, 06:24 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Taa tez się tego boje ale mam nadzieje ze w weekend też będzie dobrze szło bo ja np dziś ze szkoly wracam o 18 :/


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Wrz 2005, 12:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Dzis ma sie pojawic vu 7.6.3 i dodana bedzie ta brakujaca statystyka w narzedziach gorniczych: "max efficiency". Co jeszcze - nie wiem.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Wrz 2005, 13:17 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
znowu mi cos sciaga teraz jak zaczna poprawiac to juz bedzie pewnie nam sie zajebiście grało :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Wrz 2005, 13:48 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
ojjjjjjjj
to już się boje że mining się zmieni na troche gorsze (mniej i mniejsze złoża)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2005, 07:49 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
narazie chyba się nie zmieniło

ktoś tu krzyczał, że czas skończyć z minerałami po 110%

dokładnie, teraz będą po 105% heh


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2005, 08:00 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
coover napisał(a):
narazie chyba się nie zmieniło

ktoś tu krzyczał, że czas skończyć z minerałami po 110%

dokładnie, teraz będą po 105% heh

Ja krzyczałem. 105% nie będzie przy tym boomie na craft i fakcie, że zwiększono tt crafconych przedmiotów. Garcen przykładowo wcale nie potaniał, wręcz przeciwnie. To samo melchi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2005, 10:43 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
Warlock napisał(a):
Garcen przykładowo wcale nie potaniał, wręcz przeciwnie. To samo melchi.


A to tylko dlatego ze enourmous melchi sie dlugo kopie:P, jak ludzie wykopia te 3k melchi (chyba ze 4 takie hofy byly) to potanieje =)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2005, 11:29 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
s2k napisał(a):
Warlock napisał(a):
Garcen przykładowo wcale nie potaniał, wręcz przeciwnie. To samo melchi.


A to tylko dlatego ze enourmous melchi sie dlugo kopie:P, jak ludzie wykopia te 3k melchi (chyba ze 4 takie hofy byly) to potanieje =)

To już zależy od tych co wykopią. Jeśli nieprofesjonalnie rzucą wszystko na aukcję, by jak najszyciej sprzedać za jak najniższą cenę, to chwilowo cena spadnie. Jeśli zaś będą inteligentnie wypuszczać mniejsze ilości, nadal trzymając się średniej ceny aukcyjnej, wówczas nic się nie powinno zmienić.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2005, 14:45 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 580
HP: 0
Society: RED LEGION
Nick w grze: ASTAROTH KWICOL de'Beliar
Warlock napisał(a):
To już zależy od tych co wykopią. Jeśli nieprofesjonalnie rzucą wszystko na aukcję, by jak najszyciej sprzedać za jak najniższą cenę, to chwilowo cena spadnie. Jeśli zaś będą inteligentnie wypuszczać mniejsze ilości, nadal trzymając się średniej ceny aukcyjnej, wówczas nic się nie powinno zmienić.


To świetnie sie sprawdza w czasie "normalnej" sytuacji rynkowej. Teraz podaż zdecydowanie przewyższa popyt na ponad 95% towarów. Nie muszę chyba pisać co to oznacza? :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2005, 15:13 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Warlock napisał(a):
coover napisał(a):
narazie chyba się nie zmieniło

ktoś tu krzyczał, że czas skończyć z minerałami po 110%

dokładnie, teraz będą po 105% heh

Ja krzyczałem. 105% nie będzie przy tym boomie na craft i fakcie, że zwiększono tt crafconych przedmiotów. Garcen przykładowo wcale nie potaniał, wręcz przeciwnie. To samo melchi.



garcen jeszcze siÄ™ chyba trzyma
melchi po 102 103 wczoraj kupiłem sporo, z aukcji nie z ulicy, to, że kilku spekulantów próbuje mieszać w cenach nie znaczy, że ceny wzrosły, wystarczy obserwować podaż i popyt

jeszcze trochę potrwa zanim wzrosną ceny na minerały, crafters nie są w stanie wciągnąć nadpodaży, narazie ;)
ale i w przyszłości może być ciężko z common minerals, bo skilling na lvl1 nie ma sensu dla crafterów na średnim poziomie, nie mówiąc o uberach

meteor też może trochę namieszać


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso