Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2009, 13:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Image
PLANET CALYPSO VERSION UPDATE 10.1
2009-10-06

Informacje nt ponownego zasiedlania Calypso.

Minęło półtora miesiąca od czasu kiedy Calypso udostępniono do ponownego zasiedlania. Podczas tego okresu teleportacja była ograniczona jedynie do dużych stacjonarnych teleportów na skutek wysokiej radiacji spowodowanej uderzeniem War Titan Typhoon. Aktualnie poziom promieniowania zmniejszył się na tyle, że jest już możliwe używanie teleportacji za pomocą MindForce. Administracja kolonii zdecydowała o natychmiastowym uruchomieniu tej możliwości

Pomimo prób sabotażu platformy Oil Rig i dzięki dzielnym kolonistom broniącym instalację przed bandytami – udało się zakończyć budowę i testy. Oil Rig produkuje już olej.

Naprawiono:

Przywrócone systemy:

* teleportacja za pomocą MindForce przywrócona w uproszczonej formie(szczegóły poniżej)
* Oil Rig produkuje ponownie olej
* wkładanie i wyjmowanie skilli działa (szczegóły poniżej)
* przywrócono zarządzanie obszarami ziemskimi (szczegóły poniżej)
* wróciły owoce, dung i kamienie

Poprawki w tekście

* Poprawiono tekst przy wybieraniu nazwy awatara
* Poprawiono podpowiedź nt zużycia (condition) w oknie informacji o przedmiocie
* wprowadzono wersje językowe dla okna potwierdzającego Reset opcji podczas logowania
* błędy związane z obszarami ziemskimi i nieruchomościami
* okres ważności nieruchomości został wydłużony o czas przez który była ona niedostępna

Problemy z zarządzaniem obszarami ziemskimi (land areas)

* naprawiono edycję podatku
* naprawiono problem z przyciskiem Claim w interfejsie Land area
* punkty ulepszeń nieruchomości (Improvement points) będą się znów zużywały
* punkty ulepszeń nieruchomości (Improvement points) i ich koszty zostały pomnożone przez 20.
* dodano terminale do pokoju kontrolnego na asteroidzie do zarządzania obszarami ziemskimi
* dodano ikony dla DNA, ustawień i zarządzania obszarami ziemskimi (landami)
* ponownie można edytować tekst powitalny na obszarach będących własnością społeczności (society-owned Land Areas)

Problemy z interfejsem użytkownika

* posortowano menu wyboru landów w Club Neverdie
* nazwy obszarów ziemskich są już poprawnie wyświetlane w interfejsie społeczności (Society UI)
* zwiększono maksymalny rozmiar głównego okna chatu
* naprawiono problem z niewyświetlaniem nadchodzących wiadomości prywatnych
* naprawiono problem z niewyświetlaniem pierwszej linii treści wiadomości prywatnych
* naprawiono problem z niewłaściwą informacją o błędzie podczas brania pożyczki w banku używając manekina z przedmiotami jako zabezpieczenia
* nazwa nieruchomości jest wyświetlana w tytule interfejsu bankowego

Problemy z produkcją (crafting)

* dodano możliwość pracy w trybie auto – po zaznaczeniu maszyna będzie produkowała automatycznie do czasu zatrzymania
* poprawiono błędy z produkcją tekstury Trutun
* usunięto problem ze znikającym paskiem postępu podczas produkcji
* przycisk „Manufacture” powinien powracać prawidłowo po zniknięciu paska postępu

Problemy z przedmiotami i bronią

* zwiększono prędkość przybliżania lunet
* rakiety z wyrzutników powinny przebywać odległość zgodnie z zasięgiem zawartym w opisie przedmiotu
* skanery otrzymały informację o zasięgu działania

Różne błędy

* przywrócono ograniczenia w tworzeniu nowych postaci/avatarów które były wyłączone w VU 10.0
* Client Loader zapisuje ustawienia trybu okienkowego
* pobieranie aktualizacji zostało zintegrowane z głównym oknem Client Loadera
* poprawiono stabilność

Instrukcja do przywróconych systemów:

Uproszczona teleportacja MindForce

1. Założyć MindForce Teleporter chip (prawy guzik myszy na przedmiocie w inventory i kliknąć "equip").
2. Użyć TP chip - wymagane jest Mind Essense.
3. Po chwili na ładowanie otworzy się interfejs z mapą.
4. Wybrać miejsce docelowe w promieniu zasięgu TP Chip'a (okrąg wokół pozycji gracza).
* przy wybraniu lokacji z listy lokacji (np. miasto) pozycja jest automatycznie wybierana w pobliże teleportu w tej lokacji.
* przy wybraniu teleportacji do domu pozycja zostanie wybrana w pobliże terminala przy domu, nawet poza obszarem teleportacji.
* miejsce docelowe musi być na tej samej planecie.
5. Kliknąć przycisk telportacji.

Wyjmowanie skilli

1. Dołączyć ESI (empty skill implant) do implantera (przeciągnąć i upuścić).
2. Założyć implanter (equip).
3. Użyć implanter. Wyświetli się interfejs skilli.
4. Wybrać skill do wyjęcia.
5. Kliknąć ikonę "Extract Skill".
6. Wybrać ilość skilli do wyjęcia w wyświetlonym oknie.
7. Pojawi się okno z nowym chipem zawierającym wyciągnięty skill. Wartość ESI zostanie zaktualizowana.

Wkładanie skilli

1. Dołączyć implant ze skillem do implantera (przeciągnąć i upuścić).
2. Założyć implanter (equip).
3. Użyć implanter.
4. Otworzy się okno z prośbą o potwierdzenie. Kliknąć "Yes" aby włożyć skill.
5. Skill jest włożony

Źródło: www.planetcalypso.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2009, 14:01 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
16,7MB - ot cały VU ;) mam nadzieję, że o niczym istotnym nie zapomnieli? :D
Jeśli to all co miało być to oznacza to, że systemy były napisane i rozesłane na nasze kompy wcześniej ;) a aktualizacja ta to tylko małe ich poprawki z uaktywnieniem :D ...czyli możemy się spodziewać, że nawet teraz mamy na kompach coś co będzie za jakiś miesiąc czyli v10.2 :P Wniosek... celowa gra marketingowa + przeciągniecie braku różnych systemów w celu.... ja nie wiem jakim :D ciekawe jak bardzo będzie różnił się system wyjmowania skili... widać, że MA czekał z tą aktualizacją aż wszystko (czyli esi, skile) zejdzie z aukcji, po co? się okaże :D

Zdrów!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2009, 14:25 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
mogla byc przygotowana grafika bez kodu zrodlowego do obslugi systemu ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2009, 14:41 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
JIIIS napisał(a):
mogla byc przygotowana grafika bez kodu zrodlowego do obslugi systemu ;)

co by nie było, wydaje mi się, że powielasz bez sensu moje informacje :D zbędnie zresztą.

Zdrów!


...i oby mniej takich postów :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2009, 15:44 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
ależ to są głąby, nie wiem czy zwróciliście uwagę ale po dopaleniu klienta wyświetlała się przez chwilę EULA po czym dość prędko zmienili na TOU, szkoda że screena nie zrobiłem, ręce opadają takie niby drobiazgi niedopatrzenia ale ... ciekawe może Marco też nie dopatrzył i zwrot zamiast 90% pyknał 60, no co 6 i 9 podobne ale to chyba dygresja do innego tematu :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2009, 15:56 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jak już sobie marudy ponarzekały to ciekawe czy ktoś zauważył wbudowanie autoklika do craftu ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Paź 2009, 15:58 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
ateush napisał(a):
Jak już sobie marudy ponarzekały to ciekawe czy ktoś zauważył wbudowanie autoklika do craftu ?

zauwazyl :P zobaczymy jakie zmiany to przyniesie ;)

EDIT: doszly mnie sluchy, ze PVP na Oil Rigu nie dziala, nie wiem na ile to prawda, bo nie sprawdzalem, i ze strasznie duzo ponoc ludu tam sie kreci... i czeka na oil :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2009, 21:08 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Support otrzymuje sporo zgłoszeń, że system wyjmowania skilli może nie działać prawidłowo.
Sprawdzają to i proszą aby wstrzymać się na razie z wyjmowaniem skilli.

Źródło: planetcalypso.com


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2009, 22:12 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
XII napisał(a):
JIIIS napisał(a):
mogla byc przygotowana grafika bez kodu zrodlowego do obslugi systemu ;)

co by nie było, wydaje mi się, że powielasz bez sensu moje informacje :D zbędnie zresztą.


Nie powiela :) Ty napisałeś że system był napisany wczesniej a JIIIS że tylko grafika.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2009, 22:37 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
JIIIS napisał(a):
EDIT: doszly mnie sluchy, ze PVP na Oil Rigu nie dziala, nie wiem na ile to prawda, bo nie sprawdzalem, i ze strasznie duzo ponoc ludu tam sie kreci... i czeka na oil :D


dodam, ze MA jest bardzo hojne i rocznie przeznacza na Oil Rig 9000$, wychodzi 1$ na godzine :lol: :mrgreen:

http://www.planetcalypso.com/news/pages ... /index.xml


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2009, 08:48 
Weak
Dołączenie:
Luty 2008
Posty: 53
HP: 139
ateush napisał(a):
Jak już sobie marudy ponarzekały to ciekawe czy ktoś zauważył wbudowanie autoklika do craftu ?


Mam wrazenie ze za wygode MA kaze sobie dodatkowo placic, bo w moim wykonaniu craft na "ich" autokliku to jakas maxymalna porazka. Obserwujac proces craftu w stosunku do tego co bylo wczesniej to crafcac na autokliku jest o wiele wiecej nieudanych prob niezaleznie jak sie ustawi wajche. Zrobilem wczoraj na autokilku jakies 2000 strzalow simple I conduktors i zwrot wyszedl 29% wiec rece mi opadly (pomine juz ze nie bylo nawet malego globka ale na 2k prob ani razu nie wylecialo mi wiecej niz 10 ped.

Oczywiscie mogla to byc zwykla zjeb...seria ale z racji tego ze bylo to robione pierwszy raz na "ich" autokliku w tym upatruje wine :evil: ave teorie spiskowe :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2009, 11:44 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
lechukorn napisał(a):
ateush napisał(a):
Jak już sobie marudy ponarzekały to ciekawe czy ktoś zauważył wbudowanie autoklika do craftu ?


Mam wrazenie ze za wygode MA kaze sobie dodatkowo placic, bo w moim wykonaniu craft na "ich" autokliku to jakas maxymalna porazka. Obserwujac proces craftu w stosunku do tego co bylo wczesniej to crafcac na autokliku jest o wiele wiecej nieudanych prob niezaleznie jak sie ustawi wajche. Zrobilem wczoraj na autokilku jakies 2000 strzalow simple I conduktors i zwrot wyszedl 29% wiec rece mi opadly (pomine juz ze nie bylo nawet malego globka ale na 2k prob ani razu nie wylecialo mi wiecej niz 10 ped.

Oczywiscie mogla to byc zwykla zjeb...seria ale z racji tego ze bylo to robione pierwszy raz na "ich" autokliku w tym upatruje wine :evil: ave teorie spiskowe :twisted:


faktycznie strasznie kiepski ten zwrot, aczkolwiek u mnie nie zauwazylem jakiegos drastycznego pogorszenia wynikow, potrzeba troszke czasu, zeby zobaczyc, czy zwrot sie zmienil, bardziej wydaje mi sie, ze dosponsorowales kolejne ATH, nie wiem, czy zauwazyliscie, ale codziennie teraz pada jedno, od dobrych kilku dni, a my sie na to zrzucamy :D jest temat na kolejna teorie, czemu tyle ATH ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2009, 12:25 
Weak
Dołączenie:
Luty 2008
Posty: 53
HP: 139
Z tym ATH moge sie zgodzic bo jak w nocy konczylem zabawe przy maszynie to akurat padlo ATH 33k z OA-101, pomijajac fakt ze w trakcie jak crafcilem to gdzies po drugiej stronie calypso Jeff szalal od kilku godzin z ampami roznej masci trafiajac chociazby 23k



Ale mimo to twierdze ze to wina autoclica :mrgreen:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2009, 12:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Zawartość patcha 10.1.1.


* Ograniczenia w tworzeniu avatara zdjęte dla osób którym pozwolono na ponowne stworzenie postaci.
* Maksymalny limit skilli jaki można wyjąć zwiększono do poziomu z VU 9.4. Żadne skille nie zostały utracone.
* Limit minimalny wartości skilli jaki można wyjąć został usunięty.
* Naprawiono problemy z blueprint'ami tekstur kamieni.
* Zwiększono stabilność.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2009, 18:04 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Ciekawostka:
Cytuj:
Concept Design Sketch for Improved Sweat Gathering System
402


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2009, 18:45 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Northberg napisał(a):
Ciekawostka:
Cytuj:
Concept Design Sketch for Improved Sweat Gathering System
402

a to ciekawe :myślę:
pytania: to ma mieć własne tt ?! :lol:
jaki decay ? :lol:

tak czy inaczej, nie ma się czym jarać, nadal sweat będzie miał tt 0.01 PED za 1k sztuk :P

Tym niemniej, ciekawa sprawa, byłoby zajebiście, gdyby sweat tak jak skanery, miał tool, a wraz ze wzrostem skilla...lepszy tool i bardziej wydajny sweating (szybciej+więcej). Szkoda...że raczej nierealne "marzenie". :)

już to widzę :D

Chikara SweatHoover SH100 Modified:P (10 sweat/2 sec reload) :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2009, 19:37 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2008
Posty: 20
HP: 89
Society: Entropia Directory
Nick w grze: Jaff
Jeżeli to by miało tt i się niszczyło, to sweating nie był by sposobem na darmowy zarobek, a tych sposobów z tego co gdzieś pisało miało przybywać przy którymś update... I sweat na rynku by podrożał...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2009, 19:46 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
jaff napisał(a):
Jeżeli to by miało tt i się niszczyło, to sweating nie był by sposobem na darmowy zarobek, a tych sposobów z tego co gdzieś pisało miało przybywać przy którymś update... I sweat na rynku by podrożał...


nic nie stoi na przeszkodzie...aby taki tool miał decay równy 1 sweatowi


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Paź 2009, 07:49 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
jeśli będzie jakaś zmiana w dziedzinie sweatowanie to tylko i wyłącznie na niekorzyść gracza... jak wszystko... każda zmiana od VU 5.0 jest na niekorzyść gracza, w ostatnim czasie idą ostrzej - z tą różnicą... nie ma się czym jarać ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Paź 2009, 08:29 
Mediocre
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 78
HP: 101
Society: armia krajowa
Nick w grze: quent71 quent71 quent71
:shock: beda globale ze sweata :mrgreen:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Paź 2009, 10:19 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Czarno to widzę... :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Paź 2009, 20:11 
Poor
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 28
HP: 0
EU to zwykła piramida finansowa i tyle.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Paź 2009, 22:25 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Może i tak, ale nie sprowadza się wyłącznie do płacenia - trochę gry też jest. ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Paź 2009, 22:27 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
gry malo, zwiedzania wiecej ;)


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso