Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2009, 15:45 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Pytanko - czy dla każdego ava wypalenie 2k PED ammo używając Opalo da dokładnie tyle samo exp (zakładając, że każdy strzał będzie oddnay w moba, nie ma chyba sensu brać pod uwagę hit/miss)? Czy może podobnie jak dmg doświadczenie jest przydzielane losowo z danego zakresu? Wiecie może, czy ktos przeprowadzał jakieś testy dot. tego tematu?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2009, 16:06 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
zalezy od moba, reszta to pewnie stosunek hit/miss ktory imo jest przypadkowy w pewnym procentowym przedziale, zaleznym od skilla
z moba z mniejszym hp, dostajesz wiecej bonus killow, i w zwiazku z tym skill powinien szybciej leciec ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2009, 16:13 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Martre napisał(a):
zalezy od moba, reszta to pewnie stosunek hit/miss ktory imo jest przypadkowy w pewnym procentowym przedziale, zaleznym od skilla
z moba z mniejszym hp, dostajesz wiecej bonus killow, i w zwiazku z tym skill powinien szybciej leciec ;)


Jak duża może być ta różnica dzięki bonus kills? Zastanawia mnie ile trzeba by zainwestować w discipla (jakis przedział kasy), aby skończył mentorship? Innymi słowy - jak PED przekłada się na skill? Która dziedzina wyjdzie najtaniej (nie biorąc pod uwagę zwrotów tylko wydatki) i ile (+/- 5%) to łącznie wychodzi?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2009, 16:25 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
roznica jest spora ;)
to sivy chodzi o szybkosc zabijania moba, jesli lejesz daikiby lejesz je szybciej niz np exa, a za w zasadzie kazdego ubitego moba, jest bonus kill
czy ja wiem, sam mentoringu nie robilem, a dyscipli nigdy nie bralem ;) leniwy jestem
ale mentroing da sie zrobic i za 200 ped, z tym, ze nie przy obecnych lotach czy zlozach
najtaniej to wyjdzie imo, masher unl na daikibach wlasnie ;)
pozycz od kogos pod zastaw i niech wali masherem daikiby ;)
albo jesli niewazna jest ilosc wywalonych ped to niech idzie droga pistola, przy k380/k400 powinien skonczyc mentoring, a to sie da zrobic bardzo szybko


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Wrz 2009, 17:26 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
najszybszÄ… formÄ… budowania skilla w huntingu jest kill-bonus-spam(lub grind...jak kto woli)
(chyba, że coś zmienili)

jest najtańsza i najprostsza.

Wymagania:
-mob o bardzo małej ilości hp
-bardzo gęsty respawn z ogromną ilością mobów upakowanych obok siebie
-dopasowana broń

Najłatwiej jest w melee zrobić mentoring, Clubs bądź tez powerfists.

Masher One lub jeżeli Cię stać...Omegaton Power Claw Mentor Edition.

EDIT: a..zaponmniałem. jesteś w stanie zrobić cały mentoring W DZIEŃ przy dedykowanym dniu...a teraz ze skill-bonusem 200% zrobisz to nawet w 6 godzin :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Wrz 2009, 07:04 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 248
HP: 156
Society: P.L.
Nick w grze: Pawel Zari Zareba
Level rozpędziłeś się...
Cytuj:
Masher One lub jeżeli Cię stać...Omegaton Power Claw Mentor Edition

Power Claw Mentor Edition? to tylko dla mentorów nie discipli :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Wrz 2009, 09:22 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
Hmm... zeszło na mentoring a nie o to mi chodziło. Inaczej:

Dwa świerze avy, każdy za pomocą Opalo zabije 400 daikib (young), załóżmy, że ilość strzałów na zabicie jednego się wyrówna (np. do 6). Czyli każdy odda 2400 strzałów, i zabije taką samą ilość mobów - czy te dwa avy po tym zabiegu będą miały taki sam poziom exp?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Wrz 2009, 09:34 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Sivy napisał(a):
Hmm... zeszło na mentoring a nie o to mi chodziło. Inaczej:

Dwa świerze avy, każdy za pomocą Opalo zabije 400 daikib (young), załóżmy, że ilość strzałów na zabicie jednego się wyrówna (np. do 6). Czyli każdy odda 2400 strzałów, i zabije taką samą ilość mobów - czy te dwa avy po tym zabiegu będą miały taki sam poziom exp?


mysle, ze zblizony, ale nie taki sam, przeciez program (EU) musialby przyznawac dokladnie tyle samo skilla za zabicie kolejnej Daiki (czy innych mobow, czy kombinacji roznych mobow) dla kazdego avka, a raczej robi to uzywajac funkcji losowej bazujac w pewien sposob na typie zabitego moba, uzytej broni i obecnego skilla


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Wrz 2009, 09:53 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
Sivy napisał(a):
Hmm... zeszło na mentoring a nie o to mi chodziło. Inaczej:

Dwa świerze avy, każdy za pomocą Opalo zabije 400 daikib (young), załóżmy, że ilość strzałów na zabicie jednego się wyrówna (np. do 6). Czyli każdy odda 2400 strzałów, i zabije taką samą ilość mobów - czy te dwa avy po tym zabiegu będą miały taki sam poziom exp?


mysle, ze zblizony, ale nie taki sam, przeciez program (EU) musialby przyznawac dokladnie tyle samo skilla za zabicie kolejnej Daiki (czy innych mobow, czy kombinacji roznych mobow) dla kazdego avka, a raczej robi to uzywajac funkcji losowej bazujac w pewien sposob na typie zabitego moba, uzytej broni i obecnego skilla


I o to właśnie mi chodziło ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Wrz 2009, 10:23 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Sivy napisał(a):
JIIIS napisał(a):

mysle, ze zblizony, ale nie taki sam, przeciez program (EU) musialby przyznawac dokladnie tyle samo skilla za zabicie kolejnej Daiki (czy innych mobow, czy kombinacji roznych mobow) dla kazdego avka, a raczej robi to uzywajac funkcji losowej bazujac w pewien sposob na typie zabitego moba, uzytej broni i obecnego skilla


I o to właśnie mi chodziło ;)


moznaby to jeszcze inaczej sprawdzic, zakladajac, ze system skilla jest dla kazdej profesji taki sam, bo czemu mieliby sobie komplikowac zycie, tworzysz dwa avki, 0 skilla, zaden nic nie wplaca, kazdy dostaje 1k oila i 1k lysta i BP na filtry, robia 1k klikow na tej samej maszynie, zeby nie bylo, ze od maszyny zalezy ;) i patrzysz ile uzbierali skilla ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Wrz 2009, 10:28 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2009
Posty: 1220
HP: 142
Society: Freelancer
Nick w grze: Ralph Sivy Bittner
JIIIS napisał(a):
Sivy napisał(a):

I o to właśnie mi chodziło ;)


moznaby to jeszcze inaczej sprawdzic, zakladajac, ze system skilla jest dla kazdej profesji taki sam, bo czemu mieliby sobie komplikowac zycie, tworzysz dwa avki, 0 skilla, zaden nic nie wplaca, kazdy dostaje 1k oila i 1k lysta i BP na filtry, robia 1k klikow na tej samej maszynie, zeby nie bylo, ze od maszyny zalezy ;) i patrzysz ile uzbierali skilla ;)


Fakt - biorąc pod uwagę, że system skilla dla craftu/huntu jest taki sam ;)


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso