Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 21:52 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
311 napisał(a):
W huncie skille nie wpływają na wielkość loota,a liczy się tylko czas i miejsce.Dokładnie to samo zrobili z miningiem;\


Ale w huncie majac wysokie skille dajesz wiekszy sredni dmg czyli wydajesz mniej kasy na zabicie moba niz noob, w miningu noob czy uber i tak i tak jest 1 ped za bombe.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 22:09 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
s2k napisał(a):
311 napisał(a):
W huncie skille nie wpływają na wielkość loota,a liczy się tylko czas i miejsce.Dokładnie to samo zrobili z miningiem;\


Ale w huncie majac wysokie skille dajesz wiekszy sredni dmg czyli wydajesz mniej kasy na zabicie moba niz noob, w miningu noob czy uber i tak i tak jest 1 ped za bombe.

Dlatego piszę o WIELKOŚCI LOOTA a nie o kosztach.Czyli coś na co nie masz wpływu i od nas nie zależy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 22:12 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
btw jeszcze jedno o którym chyba nikt nie wspomiał, przy kopaniu/huncie będzie trzeba sie dość często wypróżniac do store z powodu obciążenia, już nie można zostawiać w okienku z lootem, ponieważ automatycznie przechodzi nam stuff do ekwipunku


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 22:27 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
311 napisał(a):
s2k napisał(a):
311 napisał(a):
W huncie skille nie wpływają na wielkość loota,a liczy się tylko czas i miejsce.Dokładnie to samo zrobili z miningiem;\


Ale w huncie majac wysokie skille dajesz wiekszy sredni dmg czyli wydajesz mniej kasy na zabicie moba niz noob, w miningu noob czy uber i tak i tak jest 1 ped za bombe.

Dlatego piszę o WIELKOŚCI LOOTA a nie o kosztach.Czyli coś na co nie masz wpływu i od nas nie zależy.


Chodzi mi o to, ze przed vu7.6 w huncie bylo (i jest nadal) tak ze skille nie zwiekszaly loota, za to zmieniszaly koszt, a w miningu nie mogles zmiejszyc kosztu, wiec skille pomagaly zwiekszyc loot i to bylo w miare sprawiedliwe, natomiast teraz jest tak, ze w miningu skille nie pomagaja ani zmiejszyc koszt, ani powiekszyc loot, wiec sa bezuzyteczne, co jest bez sensu w grze opartej w glownej mierze na skillach..

No ale zobaczymy co wymysla w patchu..


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 06:26 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
lol ludzie opanujcie się troche :P wchodze tu 2 razy dziennie i ostatnio widze "17nowych postów" lol : >

Najbardziej mnie wkurza to (choć nie powinno bo to też coś dla mnie) że ostatnio padły dwa hofy w krafcie: 7k na MANN MPH DLx!!! (2lvl) i 4k na OF101!!!!(1lvl)
Wkurza mnie to bo np. z argo nie walniesz 4k a z atroxa old nie walniesz 7k.

Warlock MA mocno by przesadziło jakby tylko słabsi gracze mieli tak zrypany mining.
Ja bym np. odrazu skończył grać bo to byłby skandal :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 12:46 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Witam,

Ja wczoraj znalazlem takie coś... więc mining teraz wygląda tak, że podczas claimowania zloża jeśli jest ono duże odrazu dostaje się hof/globala potem się kopie... torche dziwne.. ale tu widać z góry narzuconą wieklość złoża. Dodatkowo "stary" system opisujący wkielkość złóż już się nie sprawdza co widać na zalączonym screenie :) Poprzeczka w górę jak nic... tak na marginesie dodam, że jeśli bym tego nie znalazł to na sam konieć miał bym tylko jakieś 15 ped po tt z wykopek za 100 ped ;)

Image

btw. co do głębokości moim zdaniem jest losowa od 1 do 800m :D lub wiecej.. jak widać nawet na 25m mozna znaleść niezłe złoże, a tiny czasami trafiam na 300m :D ale to jest fajne bo głębokość zawsze się wyświetla, a jeśli do tego dodamy Unkown dla wielkości i Unkown dla minerałka może być całekim ciekawy dreszczyk emocji :P haha ale przeważnie na dreszczyku się kończy :D

Pozdrowionka.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 14:41 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
XII napisał(a):
Witam,

Ja wczoraj znalazlem takie coś... więc mining teraz wygląda tak, że podczas claimowania zloża jeśli jest ono duże odrazu dostaje się hof/globala potem się kopie... torche dziwne.. ale tu widać z góry narzuconą wieklość złoża. Dodatkowo "stary" system opisujący wkielkość złóż już się nie sprawdza co widać na zalączonym screenie :) Poprzeczka w górę jak nic... tak na marginesie dodam, że jeśli bym tego nie znalazł to na sam konieć miał bym tylko jakieś 15 ped po tt z wykopek za 100 ped ;)

[url=http://img281.imageshack.us/img281/1360/hof1qi.th.jpg]Obrazek[/URL]

btw. co do głębokości moim zdaniem jest losowa od 1 do 800m :D lub wiecej.. jak widać nawet na 25m mozna znaleść niezłe złoże, a tiny czasami trafiam na 300m :D ale to jest fajne bo głębokość zawsze się wyświetla, a jeśli do tego dodamy Unkown dla wielkości i Unkown dla minerałka może być całekim ciekawy dreszczyk emocji :P haha ale przeważnie na dreszczyku się kończy :D

Pozdrowionka.

Pytanie: skoro wyślwietla się wielkość złoża zanim się je wydobędzie, to czy oznacza to, że nie masz szans na zwiększenie tt wydobywanego złoża poprzez wysokie umiejętności? A może system automatycznie oblicza ile wydobyłbyś, jeśli wziąć pod uwagę umiejętności danego avatara? (np. dla XII było to 223, ale jeśli sprzedałby claima np. strakkanowi, to on wydobyłby np. 250?)

PS. Czy zauważyliście może zwiększonie odległości między poszczególnymi złożami? Na swoim przykładzie powiem, że przed ostanim VU można było znaleźć położone dość blisko siebie złoża. Teraz mam wrażenie, że trzeba odbiec na spory kawałek i tam dopiero szukać. :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 14:47 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
hmmmm Wydaje mi się, że co do wielkości ona jest stala po zaclaimowaniu dla każdego.. wiec jeśli ja zaclaimowałem 223PED to nawet jeśli strakkan by ode mnie kupil claima to też wyssał byl 223 PEDy niestaty :)
Co do odległości między złożami, TAK stanowczo TAK... jest zancznie więcej pojedyńczych złóż a odległości pomiędzy złożami są ogromne... teraz trzeba nisamowitego fuxa mieć, żeby udało się trafić na złoże które jest w zasiegu tego pierwszego czyli ~50m od niego.
Pozdro.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 14:56 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Warlock napisał(a):
Pytanie: skoro wyślwietla się wielkość złoża zanim się je wydobędzie, to czy oznacza to, że nie masz szans na zwiększenie tt wydobywanego złoża poprzez wysokie umiejętności?


Wyglada na to, ze umiejetnosci do wydobycia nie maja nic...

W tej chwili prawdopodobnie skille wplywaja jedynie na efektywnosc wykorzystania narzedzi (zasieg wykrywania czy umiejetnosc efektywnej obslugi zaawansowanych extraktorow). I tyle.
Ciekawe tylko czy to juz tak zostanie czy to tylko bug...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 15:05 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
ateush napisał(a):

Wyglada na to, ze umiejetnosci do wydobycia nie maja nic...

W tej chwili prawdopodobnie skille wplywaja jedynie na efektywnosc wykorzystania narzedzi (zasieg wykrywania czy umiejetnosc efektywnej obslugi zaawansowanych extraktorow). I tyle.
Ciekawe tylko czy to juz tak zostanie czy to tylko bug...


W tej chwili skille w miningu wplywaja tylko na to czy masz learning skill bonus czy nie, a majac go czy nie majac i tak dostajesz tyle samo skilli :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 15:09 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Tz. wydaje mi się, że wartość złoża jest wyliczana podczas calimowania przez danego gracza (wg skilli).. potem po zaclaimowaniu wartość jest stałą dla każdego... Kiedyś w starszych VU niezgodzę się z wami, że skile miały znaczenie podczas wyciągania... ale racja czym wiekszy skill tym wiecej maszynka brała na raz... ale nieznaczy to, że ktoś wydobywałtym sposobem więcej z tego złoża... ograniczło się to jedynie do szybkości wydobywania jak i również do zmniejszenia kosztów tego wydobycia... ja co zdążyłem zaóważyć w starych wersjach to to, że np. great cumba na głębokości 42m miał 39 PED, great cumba na głębokości 50m miał 48 PED, a great Cumba na głębokości 62m miał 61 PED... tyle...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 16:36 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Niestety patch dopiero jutro moze sie pojawic:
Marco|MA napisał(a):
The next update is scheduled to Tuesday morning, at around 07.00 UTC.


I jeszcze w temacie znaczenia skilli w miningu:

Marco|MA napisał(a):
and as to the skills don't matter - I think you would be suprised when you notice it does matter - a great deal more than before, but in other ways


- czyli mniej wiecej:
"bylibyscie zdziwieni gdybyscie zauwazyli jak wiele teraz znacza skile - znacznie wiecej niz do tej pory tylko w inny sposob"...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Wrz 2005, 18:36 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Co do skili to chyba maja racje... wczesniej skile dawaly tyle ze czym wiecej ich sie mialo tym taniej sie wydobyalo dane zloze... tylko tyle... i to w sumie chodzilo o pece... a teraz podejzewam ze kiedy claimuje sie zloze wielkosc tego zloza wyliczana jest ze skili... z tym ze tego naocznie nie widac... co sprawia negatywne wrazenie w sumie... a jesli by tak bylo z tymi skilami teraz to i tak bedzie lipa przy takich zlozach jakie znajdujemy :D ilos i wielkosc... (przewaznie) kazda wyprawa bez globala, hofa to porazka... i to nie rzedu kilku ped po tt jak kiedys... ale np. na 50 bomb 12 ped mineralow po tt... tragedia... albo mineraly zdrozeja bardzo duuuzo, albo to zmienia, albo wszystkie pier...nie szybciej niz sie spodziewamy :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 08:29 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 122
HP: 121
Nick w grze: Helllreiser
wlasnie bylo mini Update zobaczymy co zrobili :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 13:21 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
poszedlem na mining i albo byl juz ktos w tym iejscu przedemna albo dupa i nic nie poprawili :evil:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 13:39 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 122
HP: 121
Nick w grze: Helllreiser
udalo mi sie znalesc Belkar za 6 pedow to juz cos!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 13:44 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Poprawili - bardzo ladnie sie kopie 90% zwrot w tt mialem (50 ped sond i 20 ped bomb na probe).
Teraz ceny poleca w dol pewnie i tragarze beda potrzebni bo po takim krotki wypadzie ledwo doczlapalem do tp...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 14:01 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
ateush napisał(a):
Poprawili - bardzo ladnie sie kopie 90% zwrot w tt mialem (50 ped sond i 20 ped bomb na probe).
Teraz ceny poleca w dol pewnie i tragarze beda potrzebni bo po takim krotki wypadzie ledwo doczlapalem do tp...

Może zaimplementują w grze wózki sklepowe - ktoś to proponował na EP. :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Wrz 2005, 15:40 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
najlepiej crafcone :P


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso