Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:13 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jednak VU pojawiło sie juz dziś !

Poniżej lista zmian
(tłumaczona będzie stopniowo - niektórych rzeczy nie podejmę się tłumaczyć póki namacalnie nie sprawdze "co autor miał na mysli").

Mining

Kopie sie za pomoca detektora - jego uzycie automatycznie odpala bombe lub sonde.
Po chwili pojawia sie interfejs detekotra pokazujacego odleglosc i kierunek zloza lub sygnal o braku znaleziska. Po dojsciu na odleglosc 5m i zatrzymaniu sie na ok sekunde - dostaje sie claim na zloze.

Aby wydobyc zloze nalezy miec odpowiedni claim oraz odpowiednie narzedzie (excavator).

Claim deed mozna sprzedawac innym avatarom - nie mozna ich jednak wystawiac na aukcje. Claim zawsze bedzie zawieral informacje o aktualnej wielkosci zloza.

Aktualna ilość bomb i sond z inventory bedzie wyswietlana na HUD.

Nawet z najmniejszego zloza da sie wydobyc chocby jedna jednostke surowca.

Drill towers - wieże wiertnicze

Ponownie pojawią się wieże wiertnicze - automatycznie stawiane przy znalezieniu zloza o odpowiedniej wielkosci.

Manufacturing

Zaczynamy klikajac w odpowiednia maszyne, wybieramy bp z ksiazki, dodajemy potrzebne surowce i klikamy guzik "Manufacture".

Na dole po lewej jest wskaznik powodzenia - jesli jest pelny i zielony szanse duze, jesli czerwony - mizerne. QR blueprintu i skille avatara wplywaja na szanse w produkcji.
Nie ma opisu slownego jak kiedys.

Jest tez wskaznik jakosci - pozwala on zdecydowac czy chcemy wykonac wiecej przedmiotow o niskim tt czy mniej ale o wiekszym tt. (wazne dla przedmiotow "nienaprawialnych" - z pemament decay).

Jesli posiada sie odpowiednie odpadki (residue) mozna je dodac do surowcow i zostana wowczas zuzyte w najblizszej udanej probie wyprodukowania przedmiotu zwiekszajac jego poczatkowa wartosc tt (nia wplywa to jednak na ewentualna wielkosc HOF'ow).

Refining

W refiner mozna wrzucic dowolna ilosc surowca....

Blueprinty

Dodano nowe bp - niektore z ograniczona ilosc prob uzycia (limited).

Blueprint Books

Ksiegi na bp mozna skladowac w storage. Skonsolidowano equipment w jedna ksiege,
usunieto poziomy ksiag (beginner, apprentice) zastepujac je tomami. Dodany ksiegi do bp z ograniczona iloscia prob uzycia (limited bp).

Ksiegi maja indeks umozliwiajacy latwe przeszukiwanie. Wyglad ksiegi bedzie sie zmianial w zaleznosci od stopnia skompletowania bp. BP nie beda zliczane jako oddzielne przedmioty w inventory.

Uwaga - wszystkie ksiegi sprzed VU 7.6 zostana automatycznie sprzedane do tt a ich wartosc doliczona do ped carty. To oznacza bajzel w inventory i jesli sie mialo ponad 200 bp (limit inventory) - nie beda widoczne. Nalezy kupic nowe ksiegi i poupychac. Przepraszamy za zamieszanie :)

Poruszanie siÄ™

Dodano mozliwosc wyboru na poczatku gry sposobu sterowania postacia - z widoku "sprzed oczu" lub "zza plecow". Zmieniono sposob sterowania i dodano wiecej opcji. Dostosowan nalezy dokonac w opcjach - wciskajac "O".

Jesli wprowadziles swoje ustawienia przed VU - mozesz z tego zrezygnowac wybierajac "Cancel"

Tutorial system

Wprowadzono system ulatwiajacy nowym graczom poczatki na Calypso. System pojawiajacych sie wiadomosci na temat poruszania sie i dzialania niektorych przedmiotow
ma ulatwic nowym zapoznanie sie z gra. Wiadomosci beda przechowywane i bedzie mozna do nich powrocic (nowy element w Action book pod "X").

Opcja "see again" oznacza, ze wiadomosc otrzymamy ponownie przy nastepnym zalogowaniu do PE.

Message center

Wprowadzono "centrum wiadomosci". Zawiera wszystkie wiadomosci otrzymane podczas aktualnej sesji gry. Dodana odpowiednia opcja do "action book". Wiadomosci sa kasowane po wylogowaniu.

W przyszlosci wiadomosci z friend list zostana zintegrowane z centrum wiadomosci.

Powiadomienia o wiadomosciach

W HUD jest nowa sekcja informujaca o pojawieniu sie wiadomosci.

Przedmioty "nienaprawialne" - o ogranicznej liczbie uzyc

Dodano nowe przedmioty oznaczone literka "L" (limited). Przedmioty tego typu mozna uzyc tylko pewna ilosc razy - dopoki sie nie zuzyja i ulegna zniszczeniu. Nie mozna ich naprawiac. Mozna je produkowac lub znalezc w loot.

Niekotre blueprinty rowniez maja takie oznaczenie - znaczy to, ze mozna wykonac ograniczona ilosc prob na takim bp zanim zniknie.

Przedmioty "limited" maja przewaznie lepsze parametry niz przedmioty naprawialne.

Learning bonus


Wszystkie nowe przedmioty i sprzet do wykopkow wymagaja odpowiedniego minimum skili aby mozna je bylo wykorzystywac w pelni. Jesli osiagnie sie ten poziom skilli otrzyma sie "experience bonus" (przyrost skili) ktory utrzyma sie do czasu opanowania narzedzia. Po opanowaniu narzedzia - przyrost skilli wroci do normy.

stare przedmioty z wyjatkiem narzedzi do kopania nie ulegly zmianie !

Wplyw skilli na zadawane obrazenia

Bronie pokazuje aktualny przedzial mozliwych do zadania obrazen na podstawie skllli danego avatara. Rozne bronie moga wskazywac rozne przedzialy.

Zmiany w strefach niebezpieczeństwa
ZmieniÅ‚y siÄ™ zasady niebezpiecznych stref na Ametherze. Wszystkie miasta, Trasure Island i obszar wokół terminali odnowy („Revival terminals”) i teleportów sÄ… teraz bezpiecznymi strefami, gdzie zabijanie PvP jest wyÅ‚Ä…czone.
Gdy jest się w niebezpiecznej strefie, mała ikonka na HUDzie świeci się.

Okienko lootu („Loot window”)
ZmieniÅ‚o siÄ™ znaczenie okna z lootem. Teraz jest to jakby lista, podsumowanie przedmiotów znalezionych/wykonanych. Przedmioty sÄ… automatycznie umieszczane w ekwipunku w chwili znalezienia/wykonania. Przycisk „Take all” („Weź wszystko”) zostaÅ‚ zamienony na „Close” („Zamknij”).

Statystyki przedmiotów
Wiele przedmiotów posiada teraz dokładne statystyki w opisie przedmiotu.

Nowe zaawansowane przedmioty w craftingu
Dodano 3 nowe linie do systemu wykonywania przedmiotów: adaptowane („adapted”), przerobione („customized”) i odÅ›wieżone („reworked”).
Uwaga: nazwy polskie sÄ… zaproponowane przezemnie (CvX!) i nie sÄ… finalne. Zapraszam do dyskusji nad lepszymi odpowiednikami.

Dodano wiele nowch przedmiotów do wykonania („Crafting”)

Dodano gabloty
Gabloty mogÄ… zostać użyte do prezentacji np. swojej ulubionej broni – na Å›cianie.

Dodano DNA
Dodano wiele nowch próbek DNA oraz kilka „specjalnych”.

Przedmioty ślubne
Dodano nowe przedmioty zaprojektowane sepcjalnie do dekoracji weselnych.

„Najlepiej spożyć przed…” („Time left”)
W systemach/przedmiotach gdzie obecny jest czas przedawnienia pokazywany jest teraz rzeczywisty czas jaki pozostał do końca tego okresu. Oznacza to, że mimo wyłączenia serwerów przez MA wszystkie claim rody itp. stoją tak długo jak powinny.

Zmiana limitu poziomu zużycia przedmiotu
Teraz minimalny poziom zużycia przedmotu („Condition”) to 3% (dawniej 10%).

Zmiany mozliwosci upuszczania przedmiotow
Przedmiotow o malej wartości nie będzie mozna zostawic na ziemi. Ma to zapobiegac zasmiecaniu srodowiska ;)

Zmieniono ikonę stanu życia
Mała ikonka obok paska życia nie pokazuje już tego czy jest się żywym czy martwym. Ikona ta pokazuje teraz czy jest się w strefie bezpieczeństwa czy też nie.

Dodano nowe posiadÅ‚oÅ›ci na „Treasure Island”

Eksploracja
Pojawiły się nowe, ciekawe, tajemnicze miejsca. Niewiadomo jeszcze gdzie dokłanie się znajdują.

Poziom sweatu potworów
Zwiększyła się ilość sweatu dawanego przez MOBy.

Informacje o „Land Area”
Gdy wchodzi lub opuszcza siÄ™ „land area” wyÅ›wietlana zostaje informacja o tym, a także o aktualnych ustawieniach podatku („tax”).

„Empty FAPping” (Puste fapowanie)
Częstotliwość występowanie tego błędu podczas przełączania przedmiotów została znacznie zredukowana.

Poprawiono przedmioty
Poprawiono broÅ„ broÅ„ obuchowo-siecznÄ… – RepEdge Battle Axe 1x0 już nie zadaje obrażeÅ„ od elektrycznoÅ›ci (dotychczas byÅ‚ to bÅ‚Ä…d).
Å»eÅ„ska wersja zbroi Supremacy ma teraz poprawiony opis przedmiotu – taki jak mÄ™ska wersja. Stary tekst zachowano do późniejszego użycia.

Poprawka w „Beauty items”
Poprawiono opisy przedmiotów i działanie nożyczek.

Uaktualniono fryzury
Dodano nowe style fryzur. Poprawiono również wyglÄ…d aktualnych – zawierajÄ… teraz wiÄ™cej detali (lepiej wyglÄ…dajÄ…).

Dodano nowe przedmioty

Uaktualniono opcje
Dodano kilka nowych opcji, w tym skróty nawigacyjne.

Znane błędy:

Wszystkie uszyte ubrania oznaczone sÄ… na aukcji jako „niepokolorowane”, nawet jeżeli sÄ… kolorowe.

Nie można naprawić przedmiotów z załączonym dodatkiem. Najpierw należy zdemontować dodatek.

Na razie nie można sprzedawać praw wÅ‚asnoÅ›ci do „wykopek” (mining Claim deeds). Zostanie to wkrótce naprawione.


Podziekowania dla cvx'a za pomoc :)
Zglaszajcie bledy i niescislosci.

Pełna i orginalana lista zmian:
Cytuj:
VERSION UPDATE FEATURES

Mining
Mining is launched by using a Detectonator tool. When the Detectonator tool is used, a bomb is automatically placed and detonated in one smooth motion. An interface is shown to see the result of the prospecting attempt. If a resource deposit is found, move within 5 meters of the site, wait for about one second and you will claim the deposit automatically. You will receive the Resource Claim deed in a loot window.

In order to extract the resources you need the correct Excavation tool, have the deed in your inventory, and aim the tool towards the Resource Claim rod.

The Claim Deed is transferable to other avatars and the owner of the deed is the one who may extract the deposit. Claim deeds cannot be put the auction, due to the time constraints. The Claim deed always shows the current resource deposit size, to avoid confusion when trading it.

The number of available bombs or survey probes is shown in the HUD area of the screen.

Even the smallest deposit will always yield at least one unit of the resource.

Drill towers
The mining drill towers are available once again. They are automatically constructed when a resource of sufficient size has been found.

Manufacturing
Manufacturing is initiated by clicking on the corresponding manufacturing machine. Select the blueprint in the correct blueprint book by clicking on it. Add the input materials specified by the blueprint. When ready, press the Manufacture button.

On the bottom-left side is the Success rate indicator. You have the highest rate of success when the bar is full and green. When red, the success rate on the selected item is low, with a scale in between. Higher blueprint Quality Rating and avatar skills will increase the success rate. The success rate indicator replaces the old "CoS" which displayed a text word feedback.

The Condition/Quality slider specifies whether the manufacturer would like to make fewer items but with a higher initial Condition (which can be important when making "Limited" items, please see the "Items with limited uses" entry) or a larger number of items with a lower individual Condition.

If you have residue of the correct kind you may add it to the input materials section in the interface. Residue will then be used in any following successful attempt in order to boost item Condition. Failure when making an item will not waste residue. The boosted item Condition does not count towards the value when determining a Hall of Fame entry.

Refining
The refiner now accepts any number of input materials. When refining, deterioration is calculated on each output item. The deterioration levels of all refiners are lowered to reflect this and are balanced towards the previous maximum output stack size per attempt, for example 50 ingots using pre-VU 7.6 refining.

Blueprints
New blueprints have been added to Project Entropia. Some of these are "Limited", please see the "Items with limited uses" entry.

Blueprint Books
The blueprint books can now be stored in Storage. The three equipment books are consolidated into one single equipment book for administrative purposes. The various book levels ("Apprentice", "Beginner", etc.) are removed; instead various "Volumes" are introduced. Blueprint books for limited blueprints are added.

Blueprint books have a searchable index page for quick access and evaluation. Book appearance will change to reflect the completeness of the book. Blueprints stored in a Blueprint book do not count towards the 200 visual items limit in the Inventory.

NOTE that any old pre-VU 7.6 Blueprint book will be automatically sold to the Trade Terminal. Your PED Card balance will be updated accordingly. This also means all your blueprints will be scattered in your inventory. If you have more than 200 blueprints and other items, you will not be able to see all of your carried items. You need to get a new blueprint book and place as many blueprints as possible therein and relog. We apologize for any inconvenience this may cause.

Navigation
Added the initial choice of choosing navigation when starting Project Entropia, between First Person and Third Person. The navigational control has been streamlined and more options have been added. You can customize your controls using the options interface, available through the "O" key.

If you had personalized your control setting prior to the VU 7.6 release you can press "Cancel" to keep these settings.

A method of movement is also suggested by pressing down both mouse buttons at once.



Content List, Part 2.

Tutorial system
A Tutorial system is launched in order to help newcomers find their way around in Project Entropia. The messages will explain how to navigate, how certain items work, etc, and give general pointers on what to do in Project Entropia. The tutorial messages are stored in your Tutorial messages view, available from the Action book.

The "See again" option when receiving a Tutorial message means that you will receive the same Tutorial message again in your next session in Project Entropia.

Message center
The Message center is introduced. It contains all messages you receive during your Project Entropia session. A new action for accessing the Message center is available in your Action book. Note that the messages are cleared each time you log off Project Entropia.

In later releases, the Friend messaging will be integrated into the Message center as well.

Messages notification
In the HUD, there is a new section which shows when you have a message waiting.

Items with limited uses
A number of new items are tagged with the (L) tag, which means they are "Limited". Limited items can only be used a certain number of times, after which the item is destroyed or removed. Limited items cannot be repaired. Limited items can be found as hunting loot and can be manufactured.

A select number of blueprints have this tag as well, meaning you will have a limited number of attempts of making the output item.

Limited items usually have better stats than normal, unlimited items.

Learning bonus
All new items and all mining equipment have a learning bonus. This means that you need a certain minimum skill level in order to use the item to the full effect. When this minimum skill level is reached, you will receive an experience bonus that will be active until you are considered to master the item. After mastering the item your experience gain will return to normal.

Old items, excluding mining equipment, are not changed.

Skill influence damage
Weapons now shows the actual damage intervals the weapon has, based on avatar skills and mastery. Different weapons may show different intervals.

Unsafe zones changes
The nature of the unsafe zones has changed on Amethera as colonists tame the wilds. The cities, Treasure Island, and the area around the Revival terminals and Teleporters are now safe zones, where PvP killing is disabled.

When you are located in any unsafe zone, the small figure icon in the HUD will be glowing.

Loot windows
The loot window functionality has changed. They are now merely a "receipt" of the items found or made. The items are instead automatically placed in your inventory when found or made. Stackable items are automatically stacked. The "Take all" button is therefore rephrased to "Close".

Statistics on items
Various items now display detailed stats when examined in the Items Info.

New advanced items in manufacturing
Three new kind of advanced item versions have been added to the manufacturing line; the adapted, the customized, and the reworked versions.

New items to manufacturing
Several new items have been added to the manufacturing system.

Display panels added
Display panels can be used to hang items, for instance your favorite weapon, on walls.

DNA added
A horde of new DNA samples has been added, and some special DNA fragments...

Wedding items
Items designed for performing wedding added.

Time left
In systems where a time limit is present, this limit is changed to show the time left until expiry. This time limit shows real time, meaning that it does not take real world incidents like Project Entropia being offline into consideration.

Condition limit change
The minimum Condition level to be able to use an item is changed from 10% to 3%, meaning an item can be used more times between repairs now than before.

Drop rule changes
Items with too low value cannot be dropped any more, in order to reduce littering.

Life state icon change
The small figure icon next to the Health bar in the HUD no longer shows whether you are alive or dead. The figure now only shows if you are in a safe or unsafe zone.

Estates to Treasure Island
Ten new estates added to Treasure Island.

Exploration
Imperial scout teams have reported that they have discovered new sites of interest. Where these sites are located is still classified awaiting further investigation.

Creature sweat levels
There are reports that the creatures of Calypso are getting sweatier...

Land Area info
When you enter or leave a land area you will receive information about this, including current tax settings.

"Empty FAPping"
The frequency of "Empty FAPping" when switching items is greatly reduced.

Fixed bugged items
Fixed a bugged melee weapon – the RepEdge Battle Axe 1x0 no longer does the strange electrical damage.

The female Supremacy armor now has the correct description (same as the male version). The old text will be saved for future use. ,-)

Bug fix to Beauty items
Bugs fixed in regards to item descriptions and to the usage of the scissors.

Updated hair looks
New and more detailed hair styles added. Also, old hair styles has been updated with more detail.

General items added
A number of other items added to expand the range of items in Project Entropia.

Updates to Options
Several new options added, including navigational shortcuts.

--

KNOWN ISSUES/MISSING FEATURES

All tailored clothes shown as “Uncolored” in the auction, even if they are colored.

You can’t repair an item with attachments attached to it. You have to detach them prior to repairing.

You cannot trade mining Claim deeds at the moment. This will be fixed shortly.


Ostatnio edytowany przez ateush 22 Wrz 2005, 20:00, edytowano w sumie 7 razy

Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:20 
No, ciekawe, już zassałem, nie mogę się teraz tylko doczekać wejścia XD


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:28 
Poor
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 23
HP: 0
Society: żaden :(
Nick w grze: Calvar Paktar Foller
A jednak :]
Ciekawe, ciekawe to będzie ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:30 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
Moze mi jakis veteran wytlumaczyc o co chodzilo z drill towerami? bo to za stare czasy dla mnie :P


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:31 
Heh mnie juz trzesie kiedy wreszcie bede mugl grac :]


PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:40 
Hm, z tym perm decayem... dobra, ide na mining, kase z miningu przeznaczam na poszukiwane perm decayujacÄ… siÄ™ wersje mod fapa. KtoÅ› idzie ze mnÄ… ? XD


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:48 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 246
HP: 186
Nick w grze: www.project-ion.pl
No wkońcu coś się zacznie dziać ,teraz wystarczy tylko czekać na połączenie z serwerem i zobaczymy czym ci z PE nas zaskoczą

[ Dodano: Czw 22 Wrz, 2005 15:50 ]
Matlush napisał(a):
Hm, z tym perm decayem... dobra, ide na mining, kase z miningu przeznaczam na poszukiwane perm decayujacÄ… siÄ™ wersje mod fapa. KtoÅ› idzie ze mnÄ… ? XD


Zapowiada się nieźle ,jeśli zyski z tej wyprawy też będą możliwe do przełknięcia to ja się na to piszę:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:54 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 144
HP: 119
Society: Poltropia
Nick w grze: Misiek Misior Misiorny
Drill Tower to było kiedys takie ustrojstwo które pokazywało sie zamiast tyczki jak znalazłeś bardzo duże złoże .... Po prostu wieża zamiast Claim Roda :) Widziałem tylko jedna taka .... ale sa tez teorie ze wypadały one z mocnych mobów .... tzn wtedy z Atroxów bo o ile mnie pamięć nie myli mocniejszych nie było :)
Gdybym sie mylił proszę o sprostowanie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:57 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
I wiazalo sie to z automatycznym wydobyciem zloza - bez klikania... ale czy tez bez przyrostu skilli to nie wiem...

Ehh - biore sie za tlumaczenie bo cos chyba u nich lezy i update mi caly nie poszedl.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 14:58 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
CieszÄ™ siÄ™ z tego VU, szczerze siÄ™ cieszÄ™.

Jeśli chodzi o ilość i powagę zmian to... jest to Best Update Ever! :o


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:02 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 246
HP: 186
Nick w grze: www.project-ion.pl
Z tego co tu udało mi się wytłumaczyć to wiem że zmienili wydobywanie złóż ,bomby będą się wysadzać automatycznie a nie jak wcześniej po kliknięciu detonate , zostało również zmienione konstruowanie przedmiotów , dodano nowe style włosów i takie tam. Zmienili też działanie toporka AXE 1.0 ,ponoć ma nie zadawać jakichś dziwnych obrażeń jak wcześniej . Jednym słowem wprowadzili wiele poprawek ,mie doczytałem tego do końca więc nie mogę stwierdzić czy ten statek który rzekomo zbliża się do Calypso już udeżył czy nie ,w każdym bądź razie zobaczymy kiedy uruchomią serwer.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:04 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
Tłumaczcie tłumaczcie bo ja nic nie rozumiem ;-(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:08 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Raddim napisał(a):

Z tego co tu udało mi się wytłumaczyć to wiem że zmienili wydobywanie złóż ,bomby będą się wysadzać automatycznie a nie jak wcześniej po kliknięciu detonate , zostało również zmienione konstruowanie przedmiotów , dodano nowe style włosów i takie tam. Zmienili też działanie toporka AXE 1.0 ,ponoć ma nie zadawać jakichś dziwnych obrażeń jak wcześniej . Jednym słowem wprowadzili wiele poprawek ,mie doczytałem tego do końca więc nie mogę stwierdzić czy ten statek który rzekomo zbliża się do Calypso już udeżył czy nie ,w każdym bądź razie zobaczymy kiedy uruchomią serwer.

!!! Może zaczekajmy aż Ateush to przetlumaczy?I po cholere cytowac info???
Podoba mi siÄ™ wzmianka o axe1x0...buahaha koniec z ekonomia tego toporka? rofl


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:08 
Mediocre
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 70
HP: 98
Nowe interesujące miejsca się pojawiły (nie wiadomo jednak, gdzie, lol). Moby się bardziej pocą (tanieje sweat), nowe posiadłości na wyspie skarbów (to nie dla nas ;-), przedmioty nieulegające naprawie, ale o zwiększonych właściwościach, axe 1x0 będzie miał o 5 mniejszy damage (odpada 5dmg elektrycznych), ale jeszcze nie wiadomo, jaki będzie miał decay(jeżeli się nie zmieni, tańszy będzie axe 2x0)...

Coś jeszcze z dropami... że niby przedmioty o niskim TT nie mogą zostać wyrzucone?


Ostatnio edytowany przez fac, 22 Wrz 2005, 15:12, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:11 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:34, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:15 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Raddim: nie cytuj tak długich postów jak ten ateusha
311: nie cytuj postów cytujących długie posty. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:15 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Ehhh

-primo - jak jeszcze ktos zacytuje cala liste - dostanie warna,

-secundo - nie spekulujcie, nie domyslajcie sie - tylko czytajcie lub sprawdzajcie sami
a po sprawdzeniu - opisujcie spostrzezenia. Dosc bylo domyslow przed VU - a teraz kiedy VU juz jest - znow jakies domysly...


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:19 
Z małym uszczerbkiem dla traderów ale da sie grać.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:22 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
CvX! napisał(a):
Raddim: nie cytuj tak długich postów jak ten ateusha
311: nie cytuj postów cytujących długie posty. :wink:

Spoko to było celowe z mojej strony i dobrze ze w porę zostało naprawione;)
Tak jak mówi Ateush...cierpliwości ,a spostrzeżenia i wrażenia po dokładnym obcykaniu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:25 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Ciekawią mnie ten drill towers, bo nigdy takowej nie widziałem.
Powstrzymajcie się z opiniami "the best update ever", bo ja to już wiele razy słyszałem i wiem jaki potem był płacz :P


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:31 
mi to na best update nie wyglada szczegulnie z axe 1x0


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:34 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
Prayer/Devour napisał(a):
Ciekawią mnie ten drill towers, bo nigdy takowej nie widziałem.


Tak kiedys wygladaly

http://entropia-pioneers.kicks-ass.org/ ... pic_id=879

http://entropia-pioneers.kicks-ass.org/ ... pic_id=927


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:46 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
no całość jak pisałem wcześniej zapowiada sie ciekawie i sam niemoge sie doczekać potestować nowe opcje ;)

co do rzeczy z perm decay to gł pewno będą jakies fajne BP bardzo ciekawy pomysl mysle bo niewystarczy miec taki BP by zostac miliarderem :wink: no i sam fakt ze mozna to znalezc w lotach mniam :twisted: z tego co zrozumialem te rzeczy z perm decay maja dawac dodatkowe bonusy np wysoki przyrost skili itp :wink:

Drill tower pojawiał się automatycznie po trafieniu zloza min vast działało to w taki sposob ze surowce byly wydobywane i co jakis czas transportowane do storage. No i ta smutna wiadomosc to to ze skile nie dochodziły. Nieznaczy to jednak że teraz będzie tak samo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 15:58 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
Drill Tower - Lucek pojawial sie tak jak mowi Dragon jak ktos mial vesta lub wyzej -zamiast claima za plecami lub przed Toba wyrosla wieza z guziczkami .Przyciskales i wydobywal zloze bez klikania -teoriamowila ze sie odnawial zle chyba nie mozan bylo Tower zostawic i przyjsc na drugi dzien i znow przycik clik i znow zloze sie wydobywalo .
Co do skilla to tutaj musze powiedziec ze chyba na koniec wydobycia masowy skill wchodzil widzialem to na jednej postaci ktora grala ze mna w cafecjce tak ze moge to potwierdzic ze skill rosly jak szalone na koniec wydobycia poprostu server za jednym zamachem naliczal je. Widzialem osobiscie dwa drill tower nie moje ale bawilem sie nimi


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:12 
Jeśli te rzeczy bez możliwości naprawy przyjmą sie to dobra nowina dla crafterów:]


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:12 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
a ja mam takie pytanie czy można będzie wydobyć np. vasta samemu tak żeby skille leciały?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:15 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Marciol napisał(a):
a ja mam takie pytanie czy można będzie wydobyć np. vasta samemu tak żeby skille leciały?


Zalezy od jakiej wielkosci zloza beda pojawialy sie drill towers - ale nie bedzie mozliwowsci wyboru w stylu "kopie szpadelkiem lub stawiam wieze".


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:18 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
pawiu napisał(a):
mi to na best update nie wyglada szczegulnie z axe 1x0

Spokojnie, zapewne po prostu zmnienili electrical na cut. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:24 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Pełne tłumaczenie jest już tuż-tuż, więc wszyscy nie anglojęzyczni strzeżcie się - oto nadchodzi koniec epoki domysłów i plotek!

:wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:34 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Warlock napisał(a):
Spokojnie, zapewne po prostu zmnienili electrical na cut. :wink:


Dokladnie tak tez to zrozumialem - wiec nie wiem o co ta panika :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:37 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

:verymad: :verymad: :verymad: :verymad:

:shock: :shock: :shock: :shock:

o zesz ty...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:45 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
LORD_VOLDEMORT napisał(a):
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

:verymad: :verymad: :verymad: :verymad:

:shock: :shock: :shock: :shock:

o zesz ty...


??? :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 16:56 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
duzo zmian ;]

az sie denerwuje :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:00 
Wiekszosc jak tu widze to czeka chyba na translacje tego tekstu z upadate :]


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:04 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Myślę, że do 21.00 się wyrobią :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:04 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
To tez ale tez dla tego ze grac nie mozna grrrrr :twisted: :twisted:

No ja MAM nadzieje ze szybciej :roll:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:08 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
pawiu napisał(a):
Wiekszosc jak tu widze to czeka chyba na translacje tego tekstu z upadate :]


To niech nie czekajÄ… tylko czytajÄ…:
http://entropia.type.pl/portal.php?article=0

lub tu:

http://entropia.type.pl/viewtopic.php?t=536

:)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:09 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
JA JUZ GRAM !!!!!!!!!!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:19 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
I dupa - skopali axe1x0 :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:37 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
ateush napisał(a):
I dupa - skopali axe1x0 :(

Bo się na nich zarabiało. :? MA - kolejny przykład jak skopać VU. Wielu ludzi na tym opierało swój hunt/skillowanie. Cóż, kolejna grupa odejdzie.

Testował ktoś czy decay jest odpowiednio zmieniony, czy też pozostał taki sam (co oznacza dużo mniejszą ekonomię)?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:41 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
mój MD40 materaz gorszy zasieg niz of101, gratz MA heh


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:41 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Olac axe - czy ktos znalazl bron dajaca mu bonus ?? U mnie tylko narzedzia niektore daja bonus - bron zadna.
Czy to znaczy, ze jestem taki cienias, ze nawet jestera nie mam opanowanego ?


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 17:46 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:34, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 18:07 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
moje pierwsze wrazenie : WTF ?????

tragedia jak dla mnie :(

mining do dupy :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 18:25 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
To idźcie sobie pokopać, 40 bomb, 8 ped oresów, największe złoże very poor na głębokości 440 metrów!


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 18:27 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:34, edytowano w sumie 1 raz

PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 18:30 
Mam pare screenow, ale udostępnie je później.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 18:40 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
LOL jak zwykle po vu :P zaczyna siÄ™ fala gadania ze znow MA zrypalo sprawÄ™.
Co do zasięgu kopaczek - przesadzili bo ja i s2k na md10 mamy po 100 a roznica w skillach jest ogroooomna - a on na md nie ma 100.

Co do oglnie złóż na miningu - nic dziwnego ze nie znaleźliście dużo bo:
po pierwsze całe PE poszło kopac
po drugie MA mogło zrobić tak że złoża wyzerowała bo wiedzieli że wszyscy pojda kopac
tyle :P

btw. sterowanie jest do dupy :/


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 18:56 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Mi siÄ™ dodatkowo gra Å‚aduje 5 minut.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 18:59 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:33, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 19:17 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
lista zmian jest imponująca, jeszcze czegoś takiego w PE nie widziałem, na razie miałęm krótki login i mnie wywaliło, zmiana wuglądu przedmiotów jest ok, szybko sie przyzwyczaicie, w te 1 min nie załapałem jak to z OF i MF ale do wszystkiego dojdziemy, spokojnie panowie, nie ma co panikować

ps. o crafcie było wcześniej, widziałem przez ten krótki czas hofy na valorze i mtkit2600, co do apteki wiem że wcześniej wychodziły po 60-110 ped, teraz były po 350, stawiam tezę że wyskillowanym idzie duuuużo lepiej niż "newbie", co idzie za tym, szanse na dogonienie i zarobek na crafcie spadają jak do 6 z 49, no cóż, może się wypośrodkuje, zawsze po VU były artefakty, pozdrawiam i czekam niecierpliwie na brak napisu: server when your avatar is lookated is close czy jakoś tam :wink:


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 19:48 
Okej, obrazeczki, robiłem ich więcej, ale coś się nie zapisały:

Znalazłem! Very Poor, teraz odległość pokazuje co do 0.1 metra, a owy very poor warty był 1.6 ped.. hm. A ten team create window wyskoczył, gdyż na F10 miałem owe cuś, a śpieszyło mi się bardzo XD

Image

Znaleźiski kiedy dotarłem na miejsce: Claim Deed, wyskoczyło, i odrazu podało mi lokacje. (Nie, nie dbam o odkrycie miejsca w którym kopałem: Poszedłem se tam tak sobie XD)


Image

I teraz sam proces wykopywania.. troche doszło animacji, niestety uchwycony tutaj tylko początek owej animacji.

Image

Powiem jeszcze tylko tyle, że kiedy refinowałem 500 ME, decay był 15 peców, nie 10... no cóż, decay chyba wzrósł, ale nie wiem czy za taką "wygode" powinno być tak.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 20:04 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
lol jaka tyczka nie widziałem jeszcze jej :)

Co do craftu powiem wam że idzie pięknie - zrobilem sobie 100 prób of101 z bp qr1.0 i wypadł mi bp na of 105 lol więc powiem na razie że kraft rulez :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 21:19 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Matlush: Å‚adne foto story. :)
Btw. z jednego z tych screenów wynika, że dung też wyskakuje w loot window. Czy to prawda?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 21:21 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Level napisał(a):
a mnie wyrzuca z gry co jakiś czas, znaczy resetuje mi kompa?! nie miałem tak wcześniej.
Btw. sterowanie jest ok, wystarczy wybrać first person a to się nie zmieniło wogóle.


trochę sie zmieniło bo z FPV nie można klikać, aby chodzić, czyli jest jak dawniej, a już się przyzwyczaiłem do wygody...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 22:17 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 92
HP: 98
Society: Red Legion Cadets
Nick w grze: Fanthom
CvX! napisał(a):
Matlush: Å‚adne foto story. :)
Btw. z jednego z tych screenów wynika, że dung też wyskakuje w loot window. Czy to prawda?


prawda o to mój screen:

Image

a zaraz po update pobiegałem troche po bagnach i znalazłem stufu za 9 ped, dobre i to.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 22:54 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 286
HP: 0
Nick w grze: Ar predus Ku
no z moich obliczen szybkich po 10 zadanych ciosach wyszlo ze decay na axe 1x0 wynosi 5,6 - czyli tak jak bylo. z racji ze dmg zostal zmniejszony do 24 to eco wynosi 4,285
kiszka


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 22 Wrz 2005, 23:00 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:33, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 01:09 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Mi siÄ™ gra Å‚aduje 5 minut.

Ja mam 5k minerałów w storage, chomikował przez cały czas, pomimo docinek ze strony kilku osób "taaa, myśli, że zarobi". Tak czy siak, wyjdę na swoje :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 04:48 
Mediocre
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 92
HP: 168
Witam

Holy shit, jest 6 rano, właśnie skończyłem pracę i pomyślałem sobie że sprawdzę zmiany jakie zaszły po updacie. Axe to bardzo zła nowina, mogę je właściwie na śmietnik wyrzucić.
Natomiast mam pytanko o ten bonus do skili w przedmiotach, jak to jest że mając 4000 lb nie mam żadnego w żadnej broni mele a będąc początkującym kopaczem mam niby jakiś w koparce i wydobywarce? 102 mam bodajże koparke. Bardzo bym prosił o wytłumaczenie mi o co dokładnie chodzi w tych bonusikach.

Pozdrawiam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 06:48 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
ejj mój kolega (~4.5klb bez impl iwec reszta skilli tez wysoko) powiedfział że udeza z valora średnio po 30dmg a przed vu zadawał 55 :>, więc mam pytanie taki: Czy wy też macie gorszy dmg? I czy w range weap też tak jest?:>


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 07:00 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Wynik usunięcia rzekomego bugu z axe, to nic innego jak whining (jojczenie) uberów. Uberzy oczywiście nie robią tego otwarcie, ale do supportu. Przeczytałem kilka postów na innych forach i oczywiście. I pojawiły się głosy: " (...)najwyższy czas(...), "wielu graczy traciło kasę, bo axerzy wyczerpywali cały loot pool (...), albo "dobrze MA zrobiło, bo dziwnym jest, że taka pospolita broń ma lepszą ekonomię niż bronie za 35k(...)". No, ale przecież skoro był bug, jeśli axe zadawał electrical, to logicznym(określenie niepasujące do MA) wydawało się, że obrażenia te powinny przejść na cut. Widocznie MA zrobiło analizę przychodów i strat, biorąc pod uwagę także rzekomą "niesprawiedliwość" jeśli chodzi o bronie i zmniejszyło obrażenia jakie może zadać axe.
Co dalej pytam? Może handel opodatkujmy, dla tych co nie wpłacają. No wiecie, żeby było sprawiedliwie. :lol:
Pomimo ciężkiego mongolizmu na jaki cierpi MA, niewątpliwie pozytywną zmianą jest fakt, iż zyskuje się teraz, o wiele częściej, doświadczenie w umiejętnościach związanych z górnictwem, nawet jeśli nie trafia się złóż. Tak, ceny implantów z tymi umiejętnościami spadną b. szybko.
Inne plusy to:
a)przedmioty używane określoną ilość razy (także craftowalne) => craft ruszy, ceny materiałów pójdą w górę.
b)szybszy wzrost bp blueprintów oraz przyrost skilli związanych z craftem + wyższe tt przedmiotów craftowanych => efekt analogiczny do powyższego.
c)wydobywane złoża podobno uległy zmniejszeniu => mniej złóż=ceny w górę.
d)hunt z toporkami nieopłacalny, więc rynek w mniejszym stopniu będzie zasilany materiałami do tailoringu => wiadomo. :lol:
Legioniści i inni, obserwujmy rynek.

PS. Czy także zauważyliście dość poważny spadek, jeśli chodzi o looty? :?


Ostatnio edytowany przez Warlock, 23 Wrz 2005, 08:26, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 07:04 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Co do tych bonusów pisali wyraźnie że tylko stare "minig tols" mogą dawać jakiegoś bonusa, z broni dodajacych bonus będą to nowe przedmioty tak więc nieprzeglądajcie aukcji sprawdzając wszystko jak leci.

Co do dmg to ja niezauwazyłem większej roznicy.
Wzamian zato dostaje znacznie więcej skili niż przedtem (przynajmniej tych napisow jest wizualnie wiecej) a co lepsze dośćczesto wyskakuje evade itp ale chyba stanie z 20 mobami odpada itak przetestuje i dam znac :wink:

Pamiętajcie że pewno na dniach pojawi się kilka mini patchy więc nie załamujcie sie odrazu :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 07:17 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 197
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny
Nick w grze: Shein
Powiem tyle:

Co do huntu, dmg i itp. nie sprawdzałem i jaks mnie nie korci:)
jesli chodzi o mining to totalna padaka max złoze to very poor a standard to tiny? to to kurde ma być? i jeszcze mas pomedzy wybuchem bomby i pojawieniem sie okienka jest spory;/ (ale to po prostu lag który trwał kilka h). Ja mam bonus do skilla na mojim starym of05 (chociaz i tak of01 mam większy zasięg). Uwazam ze craft jest dobrze zrobiony, moze sie nie znam nie wiem ale ten nowy system crafcenia mi sie podoba. Mam nadzieje ze MA da szybko poprawki do miningu bo jak tak ma zostać to mining bendze martwy a ore po 400%;/;/


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 07:29 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Jeszcze jedna ciekawa rzecz. Oto wypowiedź jednego z graczy na zagranicznym forum:
Cytuj:
I've discoverd an undocumented feature of this vu... i can sweat again thought id lost that ability for ever after passing mentorship months ago.

Ja pewnie późną nocą to sprawdzę, ale czy inni skill capowcy mogą ponownie sweatować? Byłoby super.
PS. Jeśli zdjęli skill capa (oczywiście ze względu na support zirytowanych uberów, którym nie w pasi taka cena ME) to możnaby wreszcie poskilować mindforce.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 07:34 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
taa już widziałem ze ktos zlozyl bida na 128ped cumba po 180% : >

btw. shein to nie twoja 105


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 08:45 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 197
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny
Nick w grze: Shein
hehe Marc socowe of-04 zawsze moge Dynowi oddać:P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 10:51 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
Warlock napisał(a):
Jeszcze jedna ciekawa rzecz. Oto wypowiedź jednego z graczy na zagranicznym forum:
Cytuj:
I've discoverd an undocumented feature of this vu... i can sweat again thought id lost that ability for ever after passing mentorship months ago.

Ja pewnie późną nocą to sprawdzę, ale czy inni skill capowcy mogą ponownie sweatować? Byłoby super.
PS. Jeśli zdjęli skill capa (oczywiście ze względu na support zirytowanych uberów, którym nie w pasi taka cena ME) to możnaby wreszcie poskilować mindforce.


Ja wczoraj probowalem i nie moglem... a juz sie tak napalilem ze sobie posweatuje lol


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 11:20 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :(

Moje pierwsze odczucia

1. Axe1x0 - MA pokazała, że ma w dupie swoje wcześniejsze postanowienia o nie zmienianiu statystyk przedmiotów, które już są w grze. Może to "mały" problem dla uberów ale równie dobrze mogą zmienić np mod fap czy dobre bronie blp. Axe raczej nie dotknęło uberów więc im to wisi.

2. Pomimo, iż numerycznie mam te same skile to zadaję mniejszy dmg z broni (tak jakbym miał mniej skili) i moby mnie częściej trafiają (jakbym miał mniej evade). MA podkręciło śrubę - potrzebuję więcej wydać by zabić moba. O loocie się nie wypowiem ponieważ wydaje mi się, iż loot pool musi się ustabilizować po VU.

3. Po pierwszym wrażeniu mam ochotę pierd... tą grę i się więcej nie denerwować.

Jeżeli uważacie, że przesadzam to wasza sprawa. Mam prawo do swojego zdania a właśnie czuję się oszukany. Na EF piszą o przystosowaniu się ... ha, ha, ha ...

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 15:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Martin Drake napisał(a):
Bardzo bym prosił o wytłumaczenie mi o co dokładnie chodzi w tych bonusikach.


Sam sie na to nacinalem :) Bonusy sa tylko dla narzedzi gorniczych i nowych broni.
Stare ich nie posiadaja. Nie wiem czy te nowe to poprostu swiezo zlootowany mk2 czy zupelnie
nowy typ broni ? :nie wiem:

Pio - ja sprobowalem kopac wczoraj - makabra zupelna :(
Generalnie wstrzymam sie z aktywnoscia pare dni w nadzieji, ze cos sie ustabilizuje.
Wspominali przeciez o scislejszym powiazaniu craftu z miningiem co moze byc
wytlumaczeniem mizerii w wykopkach (ludzie nagromadzili surowcow).
Skopanie axe1x0 to faktycznie przesada i jesli ludzie o to burzy nie zrobia
to sie mocno zdziwie...

Dodam jeszcze, ze na dzis jest planowany update do 7.6.1. - wiec cierpliwosci...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 16:10 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Warlock napisał(a):
[...]
Inne plusy to:
a)przedmioty używane określoną ilość razy (także craftowalne) => craft ruszy, ceny materiałów pójdą w górę.

<<<< o ile znajdą się chętni do wywalania masy pieniędzy w złudnej nadzie trafienia czegośwyjątkowego

b)szybszy wzrost bp blueprintów oraz przyrost skilli związanych z craftem + wyższe tt przedmiotów craftowanych => efekt analogiczny do powyższego.

<<<< nic takiego nie zauważyłem, jest jak przed vu

c)wydobywane złoża podobno uległy zmniejszeniu => mniej złóż=ceny w górę.

<<<< zbyt wysoka cena zabije craft => ceny w dół

PS. Czy także zauważyliście dość poważny spadek, jeśli chodzi o looty? :?

<<<< tak, dzisiaj rano na bp lvl1 qr100 na 100 prób 0 success, kilka near reszta fail...




zanim nie osiągniemy stabilizacji za wcześnie na spekulacje

aczkolwiek chętnie opchnę moje minerały po 180% jak ktoś wcześniej napisał, nie ma sensu przerabiać ich na residue w takiej sytuacji :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 16:16 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
gadacie głupoty kraft jest bardzo dobry znaczy taki jak był kiedys


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 20:44 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
coover napisał(a):
<<<< o ile znajdą się chętni do wywalania masy pieniędzy w złudnej nadzie trafienia czegośwyjątkowego

Uberzy. Wielu z nich cierpi na schorzenie "być zawsze pierwszym we wszyskim i jako pierwszy mieć unikatowe przedmioty/skille" itp. Wykorzysta się to.

coover napisał(a):
Cytuj:
b)szybszy wzrost bp blueprintów oraz przyrost skilli związanych z craftem + wyższe tt przedmiotów craftowanych => efekt analogiczny do powyższego.
<<<< nic takiego nie zauważyłem, jest jak przed vu

U mnie jednak się zmnieło. Wypróbowałem o na kilku bp, by być pewnym.

coover napisał(a):
<<<< zbyt wysoka cena zabije craft => ceny w dół

Skądże. Po prostu ustawi się na tzw. maksymalnej opłacalnej dla crafterów, a skoro obecnie craftowane przedmioty mają wyższe tt niż w poprzednim VU, cena będzie także adekwatnie wyższa. Czas najwyższy skończyć z materiałami z średnią 105/110%.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Wrz 2005, 21:04 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
Warlock napisał(a):
Czas najwyższy skończyć z materiałami z średnią 105/110%.


hmm, tu bym się raczej nie był naiwny, kto pocrafcił troszke już wie że w nieudanej próbie nie wypadają tylko śmieci tylko czasem ingoty!!! co oznacza że pewnie extra wyskillowany crafciarz 1 ingot użyje 2 razy, więc mimo dupowatego kopania, towaru dla nich nie zabraknie, oooo, mam nadzieję że sie mylę.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Wrz 2005, 10:02 
Poor
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 23
HP: 0
Society: żaden :(
Nick w grze: Calvar Paktar Foller
Przy krafcie czasem było tak że nie pobierało za próbę albo ingota albo enmatter i to nie jest żadna nowość. Jedynie teraz widzisz to w loot window.
Poza tym axe był za ekonomiczny i ten krok MA powinna już dawno zrobić :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Wrz 2005, 10:20 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Paktar napisał(a):
Przy krafcie czasem było tak że nie pobierało za próbę albo ingota albo enmatter i to nie jest żadna nowość. Jedynie teraz widzisz to w loot window.
Poza tym axe był za ekonomiczny i ten krok MA powinna już dawno zrobić :twisted:

gadanie :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Wrz 2005, 11:04 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Chudy napisał(a):
Warlock napisał(a):
Czas najwyższy skończyć z materiałami z średnią 105/110%.


<<<<<<< czemu nie, jeśli tylko opłacalność craftu wzrośnie, ale na to się nie zanosi, MA wykombinował sobie tak: craft zostaje jak był, czyli nędza, mining pogarszamy, ale zwiększamy przyrost skills (vide skill bonus tylko na mining tools) żeby łosie mimo wszystko kopały w pogoni za skills imo


hmm, tu bym się raczej nie był naiwny, kto pocrafcił troszke już wie że w nieudanej próbie nie wypadają tylko śmieci tylko czasem ingoty!!! co oznacza że pewnie extra wyskillowany crafciarz 1 ingot użyje 2 razy, więc mimo dupowatego kopania, towaru dla nich nie zabraknie, oooo, mam nadzieję że sie mylę.


Paktar ma najzupełniej rację, od zawsze przy near success nie pobierało jakiegoś minerału z okienka, teraz też nie pobiera, a jedyna zmiana to to, że nie pobrany minerał pojawia się w loot window, ale to wogóle nie zmienia stanu rzeczy, żaden crafter nie produkuje minerałów lol wystarczy się przyjżeć cyferkom w okienkach, loot i inventory

i proponuję pocrafcić trochę i poobserwować uważnie zanim się będziemy wypowiadać
a nie zapychać forum postami, w które zawierają tylko szczeniackie "jeseście głupi" albo "gówno wiecie"
może trzeba zwiększyć liczbę etatów dla moderatorów?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Wrz 2005, 11:22 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
coover napisał(a):

i proponuję pocrafcić trochę i poobserwować uważnie zanim się będziemy wypowiadać
a nie zapychać forum postami, w które zawierają tylko szczeniackie "jeseście głupi" albo "gówno wiecie"
może trzeba zwiększyć liczbę etatów dla moderatorów?


drogi Panie Coover, jakoś nigdy nie wpadło mi w oko żeby ZAWSZE przy near sukces nie pobierało któregoś z surowca, ponieważ mim skromnym zdaniem przy near sukces wypada i metal residue oraz bąbelki (zapomniałem nazwy), tzn że pobiera OBA surowce, więc tu niestety nie mogę sie zgodzić.

Nikt też nie napisał że crafter produkuje minerały! jedynie miałem na myśli że robiąc jakiś item np z platiunum (proponuje sprawdzić tt i %), będzie go mógł użyć drugi raz jeśli mu wypadnie przy near sukckses (co oczywiście dla crafciarza będzie miało znaczenie ekonomiczne ponieważ nie musi go kupić a zachowa na następną próbę).

Nie zauważyłem też uwagi typu: "jeseście głupi" albo "gówno wiecie". Co do szczeniactwa hmm mam 27 lat, jakieś uwagi jeszcze?

Poza tym forum samo w sobie służy do dyskusji tzn do przedstawiania swoich racji/zdania, nikt nikomu nie wmawia na siłę, sądzę że im więcej informacji sie przewiją tym większa korzyść dla wszystkich.

Jeszcze wracając do "zawierają tylko szczeniackie "jeseście głupi" albo "gówno wiecie" " proponuje ograniczyć sie z tego typu komentarzykami, patrz regulamin.

Pozdrawiam, mam nadzieję że miałeś tylko zły dzień :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Wrz 2005, 12:02 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Chudy napisał(a):
drogi Panie Coover, jakoś nigdy nie wpadło mi w oko żeby ZAWSZE przy near sukces nie pobierało któregoś z surowca, ponieważ mim skromnym zdaniem przy near sukces wypada i metal residue oraz bąbelki (zapomniałem nazwy), tzn że pobiera OBA surowce, więc tu niestety nie mogę sie zgodzić.

<<<<<<fajnie że jesteś taki skromny, ale w którym miejscu napisałem, że ZAWSZE nie pobierało? napisałem, że od zawsze nie pobierało, gdzie zawsze dotyczy horyzontu czasowego, a nie faktu niepobierania ZA KAŻDYM razem minerału przy near success


Nikt też nie napisał że crafter produkuje minerały! jedynie miałem na myśli że robiąc jakiś item np z platiunum (proponuje sprawdzić tt i %), będzie go mógł użyć drugi raz jeśli mu wypadnie przy near sukckses (co oczywiście dla crafciarza będzie miało znaczenie ekonomiczne ponieważ nie musi go kupić a zachowa na następną próbę).

<<<<<< zdanie o produkcji minerałwów to przenośnia, która mi przyszła do głowy czytając Twojego posta, sorry jeśli wziołeś to do siebie


Nie zauważyłem też uwagi typu: "jeseście głupi" albo "gówno wiecie". Co do szczeniactwa hmm mam 27 lat, jakieś uwagi jeszcze?

<<<<<<<<< uwaga jest prosta, można mieć 40 lat i być szczeniakiem, a można mieć16 i być dorosłym...
po drugie moja wypowiedź stanowczo nie dotyczyła Ciebie, za bardzo się przejołeś ;)
po trzecie nie trzeba daleko szukać komentarzy o jakich napisałem, wystarczy, że się trochę rozejrzysz na forum

Poza tym forum samo w sobie służy do dyskusji tzn do przedstawiania swoich racji/zdania, nikt nikomu nie wmawia na siłę, sądzę że im więcej informacji sie przewiją tym większa korzyść dla wszystkich.

<<<<< jak najbardziej, dlatego jestem za dyskusją nawet ostrą, ale na argumenty, a nie komentarze typu "jesteście głupi"

Jeszcze wracając do "zawierają tylko szczeniackie "jeseście głupi" albo "gówno wiecie" " proponuje ograniczyć sie z tego typu komentarzykami, patrz regulamin.

<<<<jestem za, w końcu po co wprowadziliśmy ostrzeżenia?

Pozdrawiam, mam nadzieję że miałeś tylko zły dzień :wink:


lol dzień mam ok, bo siedze w robocie i mam mam kupę czasu na bazgranie na forum, a w domu leci seryjka 2k prób i po ostatnim vu wiem, że nawet jeśli będę miał ctd to nie będę nic musiał zbierać, bo po zmianach wszystko co jest w loot window automatycznie jest zapisywane w inv albo okienku z minerałami ;)

cool :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Wrz 2005, 15:41 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 41
HP: 0
Nick w grze: WhiteGuy
Heh kolejny VU i kolejne straty... niedługo trzeba będzie płacić za wchodzenie do gry ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Wrz 2005, 20:03 
Poor
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 23
HP: 0
Society: żaden :(
Nick w grze: Calvar Paktar Foller
White Guy napisał(a):
Heh kolejny VU i kolejne straty... niedługo trzeba będzie płacić za wchodzenie do gry ;)


hehehe
taaa i jeszcze za korzystanie z TPków :D

a tak poważnie to potrzeba trochę czasu żeby każdy mógł się zapoznać ze zmianiami i je jakoś przetrawić. Z tego co pamiętam to przy każdym vu było narzekanie itd, a potem okazywało się że jest OK.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Wrz 2005, 22:55 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
zwykle tak, aletrafiło nam się takie jedno vu, że ludzie naprawdę zaczeli rezygnować z gry

często wracają, ale to już nie jest to co wcześniej


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 00:16 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 144
HP: 119
Society: Poltropia
Nick w grze: Misiek Misior Misiorny
Ludzie .... zastanówcie sie :)
1. MA musi zarabiać .... na kim ? na graczach
2. Nikomu się nigdy nie podoba vu .... a ilu zrezygnowało ?
3. Pieprzycie smuty .... jak każdy najlepiej by było żeby każdy co ma PL w nicku dostał zaraz po wejsciu po VU - unique item worth 19k PED , All Time Hof in mining i przynajmniej 1234 globale w crafcie .... bo inaczej gra jest do dupy i nikt polaków nie kocha ....
4. TO JEST GRA I NIKT DO NICZEGO NIE ZMUSZA !!!!!!


Nie pasuje Ci ? To przestań grać !!!! To ma być zabawa - jeżeli Cię na nią nie stać to zabierz swoje zabawki i idz do innej piaskownicy !!!! Nie miej pretensji do tych dla których jest to praca ( dla mało zorientowanych - chodzi o MA) - to jest twój wybór!!!!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 09:05 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
hm... Misior ma rację ale założe się że jak straci za dużo to też narzeka - kazdy tak ma


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 10:04 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
każdy ma, że narzeka, zwłaszcza Polak, to już taka cecha narodowa


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 12:48 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Z ciekawych nowosci w tym VU:

Image

Efekt byl taki, ze nie moglem uzyc broni ani jej zmienic. Jakby sie cos zacielo.
Po pewnym czasie dzialalo normalnie. Kogos jeszcze to spotkalo ?

I wlasnie pisze do supportu bo juz 2gi raz przez to zginalem :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 14:20 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
ja z opinią poczekam trochę, jeszcze za wcześnie na to, poczekajmy około tygodnia na poprawki w minivu (myślę że będą)

co do lootów z hancenia i kopania : myślę że wszystko się wyzerowało po vu i wymaga to czasu na ustabilizowanie/napełnienie póli itp

generalnie :
cierpliwości, cierpliwości i cierpliwości - tego nam teraz trzeba

SALUT !


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 14:24 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 41
HP: 0
Nick w grze: WhiteGuy
Narzekanie narzekaniem później wszyscy i tak sie jakoś dostosują... heh ja tam nie mam zamiaru rezygnować z gry... jest ciężko i za to właśnie ją lubie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 14:40 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
strakkan napisał(a):
The fields DEFINATELY hasnt got the same amount of ore as they used to. Last night I mined one of my favorite spots and found 25.6 peds of ore with 50 bombs. I have never left this field before with less than 130-150 % profit.
A comparison would be very interesting now with diffrent levels of mining/extraction/engineering skills and sizes of claims.
I am yet to find a average claim of ore but I have found a few very poor and they have been between 1.2-1.7 in size. I have 8930 in mining, 4970 in extraction and ~5k in engineering.
Im trying to find out if miningskills means anything at all in this VU.
Keep posting skills and sizes of you claims people.

Cytuję wypowiedź strakkana z innego forum, aby polscy górnicy nie myśleli, że tylko im źle się wiedzie. Najwyraźniej ostro MA zacisnęło pasa jeśli chodzi o górnictwo. Może trzeba trochę poczekać?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 17:22 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 144
HP: 119
Society: Poltropia
Nick w grze: Misiek Misior Misiorny
Marciol ..... przegrałeś zakład :)
Nie narzekam .... tylko sie bawię .... jak mam kase to wpłacam, jak nie mam czyszcze storage , czasami cos trafie czasami pohandluje .... ale nie narzekam ..... to gra :)


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 17:38 
ateush ja mialem cos takiego wczoraj... po chwilowej zwiesze juz moglem uzywac broni tylko... z moja mk2 dostawalem skile do longbladow... dmg tez byl taki jakbym siekal toporkiem... po sprawdzeniu plecaka axe byly nie naruszone a nie bylo odpowiedniej ilosci ammo... :roll: zrobilem reloga i wszystko wrocilo do normy


Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 17:46 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
no i , nio i nic sie nie dowiedzialem - jak zawsze pelno postow a danych zero ( sa jakies ale bardzo malo )
Moi drodzy mowcie co zauwazyliscie ja jestem teraz taki niedzielny gracz a tutaj rozpacz na forum jakby Katrina przeszla .
Ja mam konkretne pytanie dostalem nagle nowego skill nie mialem jeszcze prawa bo powinien byc jak mi sie zmienil status postaci a zostal na tym samym - mam zaledwie Good Sniper a wskoczyl mi Serendipity po dwoch strzalach do zwierzakow .
czy zauwazyliscie tez cos takiego u siebie ?
i tyle moje drodzy gracze >nic nie wiem wiecej

samych duzych lootow


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 18:09 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
lol to siÄ™ ciesz JC :P

nie wiem po co ta wypowiedź strakkana była cytowana - przeciez kazdy wie ze kazdemu źle idzie na miningu teraz.

btw to że uber w swojej ulubionej miejscowce stracił to nie znaczy że ma być źle na całej calypso - może MA poprostu zakręciło kurek w tym miejscu?:P (chodzi mi tu o to żebyście nie traktowali uberów za największe księgi wiedzy czy coś takiego)

Przestańcie narzekać - poczekajcie z tydzień złoża muszą się odnowić (od razu widać ze MA zrobiło wszędzie złoża 0 po VU) dzień po już były jakies hofy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 19:10 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 197
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny
Nick w grze: Shein
Co do dziwnych "zdarzen" w skillach to zauwazyłem ze kiedys by wydobywac 18 kamyków trzeba było miec ~2,5k miningu a teraz niektórzy mając ~800 wyciagają te 18 kamyków;/ i mojim zdaniem nie jest to nic dobergo;/


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 19:17 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Obawiam sie, ze do wydobywania 18 kamykow nie trzeba skilli tylko... maszynke z tt.
Tak to teraz raczej wyglada.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 19:17 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
przyznam że coś się pokręciło przy wydobywaniu, przy ok 650 drilla i 450 miningu nie ma problemu z ilością 18-19, przed VU 15 to był szczyt, może to i lepiej, jednakże należy sprawdzić decay czy pozostał na swoim miejscu

Marciol napisał(a):
l

Przestańcie narzekać - poczekajcie z tydzień złoża muszą się odnowić (od razu widać ze MA zrobiło wszędzie złoża 0 po VU) dzień po już były jakies hofy.


z tymi hofami to też chyba trza uważać, z tego co widziałęm z reguły był to lyst!!! czyli moim zdaniem 90% tych hofów/globali to końcówka kopania z przed VU


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 20:13 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
był też melchi

może to poprostu dlatego, że sporo osób crafci w nadziei na nowe bps na "tanich" minerałach i sporo tego wraca do gleby

tak czy inaczej kto nie ma żyłki ryzykanta i kilkaset ped do stracenia, niech się wstrzyma z kopaniem do patcha obiecanego na next week

w craft zauważyłem coś, powiedzmy nowego, kiedy mam success i uda mi sie wyprodukować item dostaję też do tego residue, przed kilkoma vus było tak, że wartość tt wyprodukowanych itemów powoli rosła wraz ze wzrostem skills, później to wyłączyli, i wartość tt tej samej ilości items była stała dla nooba i wyskillowanego avatara może teraz jest to forma powrotów do poprzedniej zasady,
items=components dla ścisłości


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 21:34 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Niestety teraz skile w miningu się nie liczą..Co z tego ,że ktoś ma ponad 5k w miningu skoro noob z paronastoma skilkami wydobędzie tyle samo.Teraz mining polega mniej wiecej na takiej zasadzie jak hunt.W huncie skille nie wpływają na wielkość loota,a liczy się tylko czas i miejsce.Dokładnie to samo zrobili z miningiem;\Wcześniej było widać róznicę w skilach a wielkością złoża(np. Strakan z average wyciagał 5-5.5ped a początkujacy 3ped).
Dlaczego teraz już przy postawieniu claima(automatycznym)masz komunikat ,że trafiłeś globala\hofa...bezsensu;\
Co do tych maszynek to tez paranoja że ch...
No nic trza poczekać na patcha,może coś poprawią;\


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 21:38 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Marciol napisał(a):
lol to siÄ™ ciesz JC :P

nie wiem po co ta wypowiedź strakkana była cytowana - przeciez kazdy wie ze kazdemu źle idzie na miningu teraz.
btw to że uber w swojej ulubionej miejscowce stracił to nie znaczy że ma być źle na całej calypso - może MA poprostu zakręciło kurek w tym miejscu?:P (chodzi mi tu o to żebyście nie traktowali uberów za największe księgi wiedzy czy coś takiego)

Wypowiedź strakkana była cytowana, bo nie każdy może wiedzieć, że wszystkim źle się wiedzie na miningu. Notki są pisane nie tylko, aby informować starych wyjadaczy, ale także z myślą o nowych graczach. :wink:



PS. Ja np. nie wiedziałem, że nawet uberom źle się wiedzie, myśląc, że, jak to zwykle bywa, niewpłacający muszą pocierpieć. Strakkan jest dla mnie, w tym przypadku, miarą zdesperowania MA i podjętch przez nich prób odzyskania kasy, jaką wyskubali od nich min. axerzy. Widać teraz (choć Marco twierdzi, że sytuacja z miningiem jest rzeczywiście nienaturalna), że MA musi odrobić poważne straty i zdecydowało się sięgnąć nawet do kieszeni uberów. :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Wrz 2005, 21:47 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
tzn o jakich stratach MA mówisz? miałeś może na myśli tylko 95% planu? ehh

co do wpłacania czy nie, tak czy siak każdy avatar jest gdzieś rekordem w ich bazie, liczy sie pewnie ile ktoś wydaje a nie skąd to ma (wpłąta/zysk z resela)

pomyślcie, taki XII (pozdro dla niego) ma prawie codziennie globala którego ja widzę na czacie, więc jeśli nie wiedziałbym że to Polak miałbym tez powiedziec ze to super wpłacający uber???? to chyba nie tak że uberzy wpłącający zgarniają wszystko, dlaczego? bo tych 100 uberów nie przebie 200.000 zwykłych graczy i tyle, takie mam zdanie.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso