Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 02 Paź 2008, 10:12 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Jako kontynuację pradawnego tematu: LET THE DRONING BEGIN

Witam.

ZAŁOŻENIA:
1. 1k PED na Argokilling,
2. Respawn -> Argo koło Nymph,
3. Argowanie dopóki bilans będzie poniżej 100 ped,
4. Odsłonięcie SERENDIPITY jeśli bilans na to pozwoli,

Wyposażenie:
Podstawowa broń: hl6L+104,
Podstawowy armor: ghost+5b,
Podstawowa apteczka: Ek-2600
Broń do tagowania: Marber Bravo+104+Abrer

Zakupy:
hl6L = 255ped tt po 127%
Fap L będę wliczał do KOSZTÓW w momencie kupienia.

RUNDA 1
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (127% full tt)= 36,72 * 1,27 = 46,63
A104 = 38,8
fap 2600 = 11
fap sk-20L = 15 * 1,24 = 18,6
ghost+5b = 34
razem = 358,25 ped

LOOT tt = 420 tt + 40 markup = 460 ped
Image

Image

Bilans = 1000 - 358,25 + 460 = 1101,75 ped

Średni zwrot po 1 rundach = 101,75 **
Średni procentowy zwrot po rundach = 128,4% ***
skille:
HG 3478 -> ?
Evade 1578 -> ?

* - do bilansu dokładać będę plus wynikający ze sprzedaży itemów i minerałów, które trzeba

"paczkować" po ok 100 ped i na giełdę.
** - Średni zwrot liczę jako (bilans - 1k ped)/ przez liczbę rund
*** - Procentowy zwrot jako (całkowity loot/ całkowite koszty)/ liczba rund *100%


pozdro


Ostatnio edytowany przez Okta, 04 Paź 2008, 00:51, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Paź 2008, 00:46 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
RUNDA 2
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (127% full tt)= 36,72 * 1,27 = 46,63
A104 = 38,8
fap 2600 = 8,1
ghost+5b = 26,83
razem = 329,58 ped

LOOT tt = 260tt + 44 markup = 304 ped
ImageImage

Bilans = 1101,75 - 329,58 + 304 = 1076,17 ped
całkowity loot = 460 + 304 = 764
całkowite koszty = 358,25 + 329,58 = 687,83

Średni plus/minus po 2 rundach = +38,08
Średni procentowy zwrot po rundach = 111,07%


RUNDA 3
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (127% full tt)= 36,72 * 1,27 = 46,63
A104 = 38,8
fap 2600 = 12,33
ghost+5b = 32,15
razem = 339,13 ped

LOOT tt = 285tt + 10 markup = 295 ped
ImageImage

Bilans = 1076,17 - 339,13+ 295 = 1032,04 ped
całkowity loot = 764 + 295 = 1059
całkowite koszty = 687,83 + 339,13 = 1026,96

Średni plus/minus po 3 rundach = +10,68
Średni procentowy zwrot po rundach = 100,5%
pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Paź 2008, 09:29 
Inept
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 19
HP: 0
NO ladnie ladnie pojechales z nimi oby tak dalej :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Paź 2008, 10:28 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
fajnie Okata, bede chetnie sprawdzal kolejne rundy, moje dotychczasowe 4 wypady na argo byly kleska (zwrot ponizej 50%, przy 50 ped ammo ;)), global skusil i bida :D wiec dalem na razie spokoj :) powodzenia


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Paź 2008, 10:49 
Poor
Dołączenie:
Lipiec 2008
Posty: 33
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Czosnus
Ładnie stary:)Jedziesz dalej Okta:P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Paź 2008, 08:07 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
RUNDA 5
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (127% full tt)= 36,72 * 1,27 = 46,63
A104 = 38,8
fap 2600 = 12,87
ghost+5b = 31,71
razem = 339,24 ped

LOOT tt = 231 tt + 20 markup = 251 ped

Bilans = 1032,04 - 339,24+ 251 = 943,80 ped
całkowity loot = 1059 + 251 = 1310
całkowite koszty = 1026,96 + 339,24 = 1366,20

Średni plus/minus po 5 rundach = -11,24
Średni procentowy zwrot po rundach = 95,88%
pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Paź 2008, 08:58 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
Powiedz jak postepy w odslanianiu serendipity... Bo z lootami tendencja spadkowa jest :/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Paź 2008, 11:12 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
PL napisał(a):
Powiedz jak postepy w odslanianiu serendipity... Bo z lootami tendencja spadkowa jest :/


Serki w zasięgu jak tak dalej będzie szło :) na razie 25lvl więc jeszcze sporo rund, a oto wyniki kolejnej:

RUNDA 6
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (127% full tt)= 36,72 * 1,27 = 46,63
A104 = 38,8
fap 2600 = 9,27
ghost+5b = 28,29
razem = 332,21 ped

LOOT tt = 514 tt + 38 markup = 552 ped

ImageImage

ImageImage

Bilans = 943,80 - 332,21+ 552 = 1163,59 ped
całkowity loot = 1310 + 552 = 1862
całkowite koszty = 1366,20 + 332,21 = 1698,41

Średni plus/minus po 6 rundach = +27,26
Średni procentowy zwrot po rundach = 109,63%
pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 07:54 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
RUNDA 7
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (127% full tt)= 36,72 * 1,27 = 46,63
A104 = 38,8
fap 2600 = 14,67
ghost+5b = 38,13
razem = 347,45 ped

LOOT tt = 322 tt + 40 markup = 362 ped

ImageImage

ImageImage

Bilans = 1163,59 - 347,45 + 362 = 1178,14 ped
całkowity loot = 1862 + 362 = 2224
całkowite koszty = 1698,41 + 347,45 = 2045,86

Średni plus/minus po 7 rundach = +25,44
Średni procentowy zwrot po rundach = 108,71%
pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 14:00 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
naprawdę masz prawie 40 ped decayu na armourze na 1 ampie? oh my freaken god...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 14:37 
Mediocre
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 82
HP: 144
Society: P.L
Nick w grze: Pawel Modras Modras
Przecież to jest chyba nierealne !!! Znaczy jest stojąc i tylko się lecząc !! Ale na normalnym huncie ja bynajmniej jeszcze czegoś takiego nie miałem !! Z ampami to tak :/
Pozdrowionka


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 14:39 
Unskilled
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 141
HP: 161
Society: Kingsajz
Nick w grze: Lucas Damage Kovalsky
Hm, tylko że z tego co mi wiadomo to Okta nie ma za wiele skili hunterskich i stąd ten dacay. Swoją drogą argo często trafiają, gdy polowalem na nie to tez decay byl duzy.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 14:44 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Courtney napisał(a):
naprawdę masz prawie 40 ped decayu na armourze na 1 ampie? oh my freaken god...


no jak na 200 ped ammo to mi sie tez sporo wydaje, a i na apteczke sporo wydaje

no ale ja jeszcze noob jestem i chodzilem na argo z breer m3a+eamp11 albo 12 i pixie i vito t1 i 50 ped ammo :D do scouta dalo rade ubic ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 14:48 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Jak sie bierze po 10 argo na klate to nic dziwnego. 15% kosztow to armor + fap. Ja nie poluje jak mi te koszty wychodza wiecej niz 5% (no chyba ze mob rzuca jakies fajne itemy z % albo poluje dla funu). I pozniej sie ludzie dziwia ze traca....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 18:56 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Decay wacha sie pomiędzy 24-38 dla armora z platami i 8-15 dla ek-2600 w zalezności od respawnienia mobów. ściągam zawsze pojedyńczo albo podchodzę na zasięg radaru ale czesto jak w polu walki kilku hunterów to potrafią latać argosy pomiędzy i wtedy 2-5 mobów to normalka. Screen z wariorem był po 3 revach i akurat trafiłem po tepie na stado ale sie utrzymałem (war x 1, hunter x 3 , ridery scavy itp łącznie 8 sztuk).

pozdro

PS: bardzo chętnie posłucham porady jak zmniejszyć decay zmieniając zestaw armora... na jaki?...
PS2: evade na razie na poziomie ok 1,6k więc biorąc pod uwagę że skilluję z różnych powodów już 3 raz to reszta skilli jest jeszcze za niska na pożądny poziom evadera. :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 20:31 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
potestuj grem i 2a moze 5b jak nie lubisz sie leczyc

ja tak dawalem rade... hym... na ghostcie nosisz 2a czy 5b? jak 5b to zmien na grema i taniej wyjdzie


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Paź 2008, 23:06 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Okta napisał(a):


PS: bardzo chętnie posłucham porady jak zmniejszyć decay zmieniając zestaw armora... na jaki?...


Zmien moba, skille masz delikatnie mowiac kiepskie, za slaby jestes na argo huntery-warriory. Young-guardian bylyby spoko i tez starac sie po 1 sztuce brac. Armor rascal/shogun + jakis L fap w zaleznosci od skilli.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Paź 2008, 06:12 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
po 1. Argo rzadko trafiają
po 2. no sa to nierealne liczby dla mnie, ostatnio raz miałem taki decey na ghost+5b na troxach w ithace z hl12 na 2 ampach :). a polowałem koło jakiegoś szpanera co musiał kozaczyć i wchodzić ze swojim pieprzonym DOA w srodek stada...
Dobra rada, zmień armour albo po prostu go nie naprawiaj :). może zombie L?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Paź 2008, 08:38 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Sprawdzę 2 zestawy: Zombi(L)+5A oraz Raskal(L)+5A (gremlin+5a odpada bowiem decay niewiele mniejszy a ochrona prawie jednakowa)pytanie tylko czy się będę w stanie utrzymać przy 2 hunterach... Cóż większa ostrożność w podchodzeniu mobów i możę się powiedzie tym bardziej, że wolę FA sobie podskilowywać niż ładować w decaye.

Prośba: Jeśli ktos ma w/w Lki to wyożyczę na 1 max 2 rundy aby sprawdzić... oczywiście decay zwracam.

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Paź 2008, 18:16 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
okta , rada jest jedna argonauty maja podwyzszone agro ( sciagasz na siebie odrazu kilka jezeli sa na radarze nawet jak zaczynasz strzelac tylko do jedenego - tak sie dzieje w broniach krotkich ) , pozatym masz malo skili obronnych - alertness, athletics,courage , evade to z tych podstawowych.
do zestawu dolacz jakiegos taniego rifla i sproboj sciagac z daleka , bledem jest tez wedlug mnie teleportowanie sie w to miejsce ,bo zawsze mozesz trafic na stado .

ARGONAUTY bardzo czesto trafiaja , nawet UBEROW.

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Paź 2008, 19:56 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
JC Krakow napisał(a):
okta , rada jest jedna argonauty maja podwyzszone agro ( sciagasz na siebie odrazu kilka jezeli sa na radarze nawet jak zaczynasz strzelac tylko do jedenego - tak sie dzieje w broniach krotkich ) , pozatym masz malo skili obronnych - alertness, athletics,courage , evade to z tych podstawowych.
do zestawu dolacz jakiegos taniego rifla i sproboj sciagac z daleka , bledem jest tez wedlug mnie teleportowanie sie w to miejsce ,bo zawsze mozesz trafic na stado .

ARGONAUTY bardzo czesto trafiaja , nawet UBEROW.

JC

zwlaszcza uberow ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Paź 2008, 21:29 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 414
HP: 167
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: Fred Ice Issue
rofl marte :P Zwlaszcza


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2008, 12:29 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
Zrobiłem mały teścik i z p5a+a104, plazma, ghost+5b, ek2600+T20 na 19k ammo:
Armor decay: 12,98
Fap 2600: 1,71
T20: 0,6*150%=0,90

Tagowalem te wieksze, czasem strzelalem z gorki i nie dochodzily, a czasem mialem po kilka na glowie. Tak ze nie wyszlo jakoś duzo, a gun slabszy mialem.
Dlatego na pewno za duzo naraz ich bierzesz ;)

(moj evade 2909/ pro level 20).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2008, 13:15 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
buzz napisał(a):
(moj evade 2909/ pro level 20).


uuu, jak dla mnie to duzo evade'a ;) skillowales go jakos specjalnie, czy tak sam z siebie na huntach rosl?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Paź 2008, 13:38 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
JIIIS napisał(a):
buzz napisał(a):
(moj evade 2909/ pro level 20).


uuu, jak dla mnie to duzo evade'a ;) skillowales go jakos specjalnie, czy tak sam z siebie na huntach rosl?


normalna sprawa jak się poluję... kwestia czasu, poza tym na CP szybko rośnie czyż nie?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Paź 2008, 06:31 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
buzz napisał(a):
Zrobiłem mały teścik i z p5a+a104, plazma, ghost+5b, ek2600+T20 na 19k ammo:
Armor decay: 12,98
Fap 2600: 1,71
T20: 0,6*150%=0,90

Tagowalem te wieksze, czasem strzelalem z gorki i nie dochodzily, a czasem mialem po kilka na glowie. Tak ze nie wyszlo jakoś duzo, a gun slabszy mialem.
Dlatego na pewno za duzo naraz ich bierzesz ;)

(moj evade 2909/ pro level 20).


Najbardziej przekonuje mnie poziom evdera. Podobne w znaczeniu niskie decaye miał Norb na dronach w porównaniu do mnie a miał dużo dużo wyższy poziom dogera od mnie.
Pozostaje - biorąc pod uwagę evade taki jaki mam - zastosować prawie wszystkie rady czyli: zombie(L)+5A (ew 5B jak nie będę dawał rady), plazma do tagowania, cb19(L)+beast na większy zasięg i HL6(L)+104 (ew p5L+104 lub jak doskiluję do HL8L) na bliskie zasięgi, t15L jako podstawowa apteka, 2600 na "oblężenie" i unikanie stada jak ognia :)

dzięki za porady

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Paź 2008, 09:53 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
RUNDA 8
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (123% full tt)= 36,72 * 1,23 = 45,17
A104 = 38,8
fap 2600 = 14,31
Zombie L(średnia cena zakupu 112%) = 12,01 * 1,12 = 13,45
Platy 2A = 2,76
razem = 323,71 ped
zakupiłem:
sk20L = 34,10 * 1,25 = 42,63
LR32L = 66,27 * 1,25 = 82,83
co daje razem w tej rundzie 449,17 (decaye sk20L i LR32L wliczam całkowicie w tej rundzie)

LOOT tt = 540 tt + 10 markup + markup ze sprzedaży partsa HermesL (?)= 550 ped +(? - doliczę po sprzedaży)
ImageImage
ImageImage
ImageImage WOW! cichy hofik :) ;)

Bilans = 1163,59 - 449,17 + 550 = 1264,42 ped
całkowity loot = 1862 + 550 = 2412
całkowite koszty = 1698,41 + 449,17 = 2147,76

Średni plus/minus po 8 rundach = +33,05
Średni procentowy zwrot po rundach = 112,30%
pozdro

PS: po sprzedaży hermesa doliczę do którejśtam rundy...

PS2: aktualnie Laser Pistoler (Hit) 26,69 lvl jedna runda dodaje ok 0,5 ped tt skilla HG a w/g chipping optimizera brakuje (po poprawkach) 35 ped tt skilla więc raptem to 70 rund do serendypity


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Paź 2008, 10:32 
Poor
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 29
HP: 0
Society: The Gladiators
Nick w grze: Braden
Gratki fajny loocik :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Paź 2008, 21:13 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
RUNDA 9
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (123% full tt)= 36,72 * 1,23 = 45,17
A104 = 38,8
fap 2600 = 13,95
Zombie L(średnia cena zakupu 112%) = 13,36 * 1,12 = 14,96
Platy 5B = 7,6
razem = 329 ped

LOOT tt = 406 tt + 20 markup = 426 ped
ImageImage

Bilans = 1264 - 329 + 426 = 1361 ped
całkowity loot = 2412 + 426 = 2838
całkowite koszty = 2147 + 329 = 2476

Średni plus/minus po 9 rundach = +40,11
Średni procentowy zwrot po rundach = 114,62%

pozdro

PS: po huncie spostrzegłem że nie miałem dołączonego jednego plata do harnessa więc wyniki mogą niczego raczej nie sugerować :(... następna w pełnym rynsztunku :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Paź 2008, 21:28 
Poor
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 29
HP: 0
Society: The Gladiators
Nick w grze: Braden
Ładnie Ci idzie :)
Oby tak dalej ;)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 20 Paź 2008, 23:51 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
gratki i dalszych sukcesow, widze, ze kolejna runda powinna byc na plus bo globalek 130 polecial z huntera ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Paź 2008, 12:03 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
RUNDA 10
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (123% full tt)= 36,72 * 1,23 = 45,17
A104 = 38,8
fap 2600 = 9,27
Zombie L(średnia cena zakupu 112%) = 12,42 * 1,12 = 13,91
Platy 5B = 9,44 (tu już cały set platów miałem dołączony)
razem = 326 ped

LOOT tt = 302 tt + 22 markup = 324 ped
ImageImage
ImageImage

Bilans = 1361 - 326 + 324 = 1359 ped
całkowity loot = 2838 + 324 = 3162
całkowite koszty = 2476 + 326 = 2802

Średni plus/minus po 10 rundach = +35,9
Średni procentowy zwrot po rundach = 112,84%

pozdro

PS: Tym razem cały set 5b był na miejscu. 2 Huntery na raz z jakim dodatkiem typu rider scav dało radę wykillować. EK-2600 mniejszy decay o ok tyle ile więcej pochłoneły platy 5B względem 2A. Wniosek: Skilluję FA więc wracam do 2A w następnej rundzie.


RUNDA 11
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (123% full tt)= 36,72 * 1,23 = 45,17
A104 = 38,8
fap 2600 = 13,23
Zombie L(średnia cena zakupu 112%) = 10,13 * 1,12 = 11,35
Platy 2A = 2,35
razem = 321 ped

LOOT tt = 510 tt + 45 markup = 555 ped
ImageImage
ImageImage
ImageImage


Bilans = 1359 - 321 + 555 = 1593 ped
całkowity loot = 3162 + 555 = 3717
całkowite koszty = 2802 + 321 = 3123

Średni plus/minus po 11 rundach = +53,90
Średni procentowy zwrot po rundach = 119,00%

pozdro

PS: Platy 2A sprawdzają się na pojedyńcze Huntery przy niższych maturity jeśli tylko się nie wpadnie w stado to idzie wytrzymać, przy 2 Hunterach decay ek-2600 wzrasta znacząco. Co dziwne decay sumaryczny niższy niż przy 5B... hmmm... Czyżby platy były jakoś faworyzowane w zestawach?... W tej rundzie starałem się podchodzić z góry do moba aby miał więcej wspinaczki i ściągać najpierw huntery z pobliża pojedyńczo co ma odzwierciedlenie na decayu Zombie L.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Paź 2008, 21:16 
Poor
Dołączenie:
Październik 2008
Posty: 27
HP: 0
Dużo lepiej to wygląda niż grudniowy DRONING, czekam na więcej!


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Paź 2008, 08:46 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 414
HP: 167
Society: Niveus Lupus
Nick w grze: Fred Ice Issue
moze tak 4A? na próbe


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Paź 2008, 21:55 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Fred napisał(a):
moze tak 4A? na próbe

zastanawiałem się nad nimi Fred ale postanowiłem, skoro mogę sie "utrzymać" na spawnie max na 3-4 tepy, pozostać przy 2a jako bardziej "zmuszające" do skillowania FA. :)

a oto kolejne wyniki:


RUNDA 12
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (123% full tt)= 36,72 * 1,26 = 46,27
A104 = 38,8
fap 2600 = 20,43
Zombie L(średnia cena zakupu 112%) = 12,59 * 1,12 = 14,10
Platy 2A = 2,99
razem = 332 ped

LOOT tt = 413 tt + 15 markup = 428 ped
ImageImage
ImageImage

Bilans = 1593 - 332 + 428 = 1689 ped
całkowity loot = 3717 + 428 = 4145
całkowite koszty = 3123 + 332 = 3455

Średni plus/minus po 12 rundach = +57,41
Średni procentowy zwrot po rundach = 119,97%

pozdro


RUNDA 13 (hmm czyżby pechowa :) )
KOSZTY:
ammo = 209,22
hl6L (123% full tt)= 36,72 * 1,26 = 46,27
A104 = 38,8
fap 2600 = 12,51
Zombie L(średnia cena zakupu 112%) = 10,54 * 1,12 = 11,80
Platy 2A = 2,46
razem = 321 ped

LOOT tt = 235 tt + 7 markup = 242 ped


Bilans = 1689 - 321 + 242 = 1610 ped
całkowity loot = 4145 + 242 = 4387
całkowite koszty = 3455 + 321 = 3776

Średni plus/minus po 12 rundach = +46,92
Średni procentowy zwrot po rundach = 116,18%

pozdro

PS: skille aktualnie mam na 27,33 lvl laser pistolera (hit)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 29 Paź 2008, 10:30 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
RUNDA 14-15
KOSZTY:
ammo = 209,22 *2
hl6L (123% full tt)= 36,72 * 1,26 = 46,27 *2
A104 = 38,8 *2
fap 2600 = 9,0 + 13,59
Zombie L(średnia cena zakupu 112%) = (10,34 + 13,24) * 1,12 = 26,41
Platy 2A = 2,27 + 2,64
razem = 644 ped

LOOT tt = 173+5 + 295+10 = 483 ped
ImageImage

Bilans = 1610 - 644 + 483 = 1449 ped
całkowity loot = 4387 + 483 = 4870
całkowite koszty = 3776 + 644 = 4420

Średni plus/minus po 15 rundach = +29,93
Średni procentowy zwrot po rundach = 110,18%

pozdro

PS: Słabiutko słabiutko.. no ale dały to odbieraja :(

PS2: Po małych poprawkach wyliczyłem że potrzeba mi 27 rund na odkrycie Serków :). Przyjmując, że tym razem MA zacznie stale odbierać wcześniejsze looty czyli ok 70 ped strat na każdej rundzie wychodzi 1870 ped strat (czyli mieszczę się w budżecie). Zastanawia mnie czy i zjakimi stratami oraz w jakim porównywalnym czasie mogę osiągnąć ten sam lvl za pomocą daiki (P3L+102 - na 2 hity plus dobicie, lub UkashIW36L+101 - na 3 hity plus ewentualne dobicie). Od "wieków" robię eksperymenta na daiki więc chwilowo zawieszam argokilling w celu dogłębniejszego przeanalizowania skillingu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lis 2008, 08:17 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Dodaję swoje skille wpływające na lvl lasser pistoler (HIT):

5 rund w tt ok 1424 kosztów broni ammo i ampa

Agility60% =63
Courage3% =1996(10,42) ->1974(10,12)
Dexterity3% =1626(7,19) ->1587(6,88)
Perception2% =1861(8,83) ->1833(8,6)
Aim4% =1520(6,26) ->1485(5,93)
Combat Reflexes3% =2160(12,53) ->2121(12,09)
Marksmanship7% =3085(29,27) ->3036(27,82)
Handgun38% =3692(48,7) ->3595(45,27)
Weapons Handling9% =2375(14,87) ->2304(13,91)
Laser Weaponry Technology14% =4220(74,44) ->4137(70,51)

pozdro

PS: w nawiasie wartości skilla w tt
PS2: hmm zamienioną mam kolejność (dla tych co nie zauważą) i najpierw skill po a potem przed rundami.


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso