Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Paź 2008, 17:54 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
First Planet Company AB utworzone przez MindArk AB którego prezesem został Marco Behrmann będzie tworzyło, rozwijało i zajmowało się dotychczasową planetą EU - Calypso.
First Planet Company ma zadbać o rozwój planety jej grywalność, "storyline", tworzenie questów/eventów, zawartości itp.
Wszystkie wirtualne przedmioty, PED, ekonomia itp. będą ciągle utrzymywane i zarządzane przez MindArk.

Cytuj:
First Planet Company to take over Planet Calypso

My fellow Calypsians,
This is a day of great fortune and aspirations, of excitement and hope, of respect and history. Continued operation and development of the planet Calypso is to be handled by MindArk PE AB subsidiary First Planet Company AB. I have been asked and I have accepted the role of CEO and Creative Director for First Planet Company, along with the responsibility of developing and marketing the MMORPG “Planet Calypso”.

The Calypso journey began in mid-2002 when the commercial open trial phase started, leading up to the gold release of “Project Entropia” on the 30:th of January 2003. I still remember the launch day as if it were yesterday. At seven minutes to midnight VU 4.2 was applied and Entropia officially went live. In April 2006 Project Entropia evolved into “Entropia Universe”. And, now the online game known as Entropia Universe will evolve again to become “Planet Calypso”.

The “Entropia Universe” brand will continue as the name of the platform all planets will operate on, continuously developed by MindArk PE AB. The creation of First Planet Company allows for focused and efficient development of both the Entropia Universe platform as well as development of Planet Calypso. First Planet Company will act as a partner planet within the Entropia Universe.

My vision is to supply the resources needed for the creative team to allow them the freedom and time to create interesting short- and long-term storylines, enhance and polish game-play, add role-playing aspects, and cater to events. It is also important to develop participant-based tools for creation of activities, add depth to the various activities present today, and of course introduce new activities not before seen.

My role will be to bring and maintain a coherency to the Calypso history and storyline. The over-arching goal is to make Planet Calypso a truly kick-ass Massively Multiplayer Online Role-Playing Game!

All virtual items, records, PED’s, and item values will still be maintained by MindArk PE AB – as before. The change applies to the development side of game-play, design, content development and storyline.

With highest regards and a commitment to a fun and exciting future,

-Marco Behrmann
-CEO / Creative Director
-First Planet Company AB – Planet Calypso


A więc mamy początek metamorfozy EU. MindArk bedzie tworzył i zarządzał całym "szkieletem" universum. Konkretnymi planetami będa zarządzały oddzielne firmy jak nowo powstałe First Planet Company. Wydaje mi się, że Marco jako prezes tej firmy-córki dobrze wróży grywalności Calypso. Ciekawe czasy przed nami.


Ostatnio edytowany przez ateush, 15 Paź 2008, 19:09, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Paź 2008, 18:48 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Warto zwrócić uwagę na fakt, iż Marco będzie nie tylko prezesem ale również dyrektorem kreatywnym (Creative Director) jak za starych, dobrych czasów. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Paź 2008, 20:10 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
W sumie dobrze, właśnie chodziło mi jak to będzie się miało od strony "politycznej" - zapowiada się nieźle o ile to co piszą nie będzie mijało się z prawdą, celem... być może tekst ten miał na celu uświadomienie graczom którzy ostatnio mało czasu spędzają (lub też wyprzedają stuff, skile) w grze z kilku powodów, między innymi z powodu złych lootów, a co za tym idzie samych strat..., że dzieje się dobrze, że nie ma powodów do paniki i do wyprzedawania się itp. MA widzi, że ludzi aktywnych w grze jest coraz mniej... :) myślę, że w najbliższych dniach można spodziewać się powrotu dobrych lootów :) oczywiście, żadna promocja trwać wiecznie nie będzie ;)


Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Paź 2008, 20:52 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
XII napisałeś ważną rzecz..."ludzi jest coraz mniej"
związane to jest nie tylko niskim lootem, ale też z niespełnionymi oczekiwaniami odnośnie gameplay. Bądźmy szczerzy...w czasie ostatnich paru lat na EF i nie tylko tam, środowisko graczy stworzyło sporo fantastycznych pomysłów na urozmaicenie gameplaya...a mindark swoje robił...makeup system itd...gra stawała się czymś w rodzaju :
-wpłać kasę
-kup ciuchy
-umaluj siÄ™
-stań w mieście i chatuj

To w znacznym stopniu zmieniło oblicze gry z jakim dane nam było obcować 5-4 lata temu (może 3 też).
Pan Marco jest nadzieją. Z tego listu można wywnioskować, ze w końcu ktoś zapiekuje się nami, tj żądnymi gameplaya a nie dekoracji (tzw eye candies?) :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Paź 2008, 22:13 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
wiadomo, ze Marco cudow tez nie zrobi, ale jest to wreszcie jakis postep w kierunku zwrocenia uwagi na graczy, mam nadzieje, ze cos z tego dobrego wyjdzie i beda ciekawsze rzeczy niz organizowane przez MA tp runy :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2008, 06:42 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
Hm... a moim skromnym zdaniem powstaje "nadbudowa" i jeszcze " jedna gęba do wyżywienia wiecej" Takie coś to nie przyciągnie graczy a wręcz zniechęci Marco i jego "team"?
Jak mu przyjdzie płacic procent za obslugę dla MA.
Reasumując , troche mi to "śmierdzi" ",spółką -corką -wydmuszką" Obym się mylił he he


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2008, 08:21 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 111
HP: 100
Szczerze, nie grałem w EU już chyba ze 4 miechy albo i więcej.
Czasem zapuszczę grę i poklikam. Coś tam upoluje wydobędę wykrafcę :)
Nie ma już tego czegoś w tej grze co sprawiało, że każdą wolną chwilę spędzałem właśnie w EU, bo dobrze się tam bawiłem.
Boję się kolejnych zmian bo to właśnie zmiany sprawiły, że już tak często nie gram.

Oby było lepiej. Bo naprawdę z miłą chęcią chciałbym zobaczyć grywalne EU.

pozdrawiam
hoek


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2008, 08:49 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
Fajnie i niefajnie.
Fajnie bo pamiętając czasy kiedy to Marco "kierował" cyrkiem wiemy że było lepiej - vide powinny wrócić dobre czasy. Marco jako człowiek obdarzony niezłym wyczuciem zabawy z pewnością zapewni nam gameplay na jaki ta planeta zasługuje - być może wrócą dawne - ucięte eventy, może pociągnie zapomniany storyline, może...
Problem jaki tu widzę to ekonomia którą dalej będzie kierować MA. Ekonomia świata, a za tym grania, ma kolosalny wpływ na fun. Co z faktu że będą genialne eventy i szokujące historie jak 90% graczy dalej nie będzie mogła sobie pozwolić na wkręcenie się w mainplot wydarzeń. Grywalność gry to przede wszystkim możliwość uczestniczenia w zabawie.
Trzymam kciuki za to żeby Marco ulepszył tą planetę, ale niestety prężność ekonomiczna została na tyle zachwiana że nie będzie to łatwe.

Pamiętacie ile miała kosztować godzina efektywnego grania? A ile kosztuje teraz? Głównie dzięki wysokiemu hp/regen. To są olbrzymie bariery do pokonania w projekcie aby nadać mu wymagany fun, fun który będzie na tyle odpowiedni aby można było uznać że równoważy poniesione koszta.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2008, 09:29 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
a zauwazyliscie wczoraj jakis taki podejrzany wzrost liczby i wielkosci hofow? :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2008, 13:22 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
HP: 145
Society: Poltropia
Mysle, ze Marco "da" troszke wiecej zabawy, ale watpie, aby to sie odbylo kosztem ich (MA lub Teamu Marco). Gra bedzie "troszke" przyjazniejsza (chyba), ale to juz nie bedzie to samo co kiedys.

Co do postu powyzej, zerknij kolego tutaj , przewin na sam dol strony i bedziesz widzial jaki jest wzrost/spadek ilosci globali/hof'ow. Dodam tylko, ze narazie mining jest profesja na ktorej da sie jeszcze wyjsc na zero...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Paź 2008, 13:25 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
PL napisał(a):
Mysle, ze Marco "da" troszke wiecej zabawy, ale watpie, aby to sie odbylo kosztem ich (MA lub Teamu Marco). Gra bedzie "troszke" przyjazniejsza (chyba), ale to juz nie bedzie to samo co kiedys.

Co do postu powyzej, zerknij kolego tutaj , przewin na sam dol strony i bedziesz widzial jaki jest wzrost/spadek ilosci globali/hof'ow. Dodam tylko, ze narazie mining jest profesja na ktorej da sie jeszcze wyjsc na zero...


hej dzieki PL, ale znam te statsy ;) co prawda wczoraj ich nie sprawdzalem, ale mialem takie subiektywne odczucie jak gralem, co do miningu to ja wychodze nie najgorzej na plus :D


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso