Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 08 Lip 2008, 18:41 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 68
HP: 108
Society: Kanwo
Nick w grze: Marcjan Martinus Tydeusz
Pan Berny z Creative Kingdom (firma tworzaca kolejna planete w EU) udostepnil kilka obrazkow oraz udzielil wywiadu dla Entropia Radio, prawdopodobnie w piatek bedzie mozna posluchac ;)

wiecej informacji na :
http://www.entropiaforum.com/forums/ent ... ngdom.html

ImageImageImage


Ostatnio edytowany przez marcjan, 08 Lip 2008, 19:03, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 08:11 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
Hmm...
Prawdę mówiąc spodziewałem duuuużo wyższej jakości, wygląda to raczej jak kaprys jednego z szefów korporacji, który jest robiony po godzinach.
Widziałem amatorskie projekty, które miały o niebo lepiej wykonane koncepty.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 08:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Koncepty jak to koncepty - nie są robione po to żeby zachwycać swoją jakością.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 09:04 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 230
HP: 122
Society: www.*****
Nick w grze: TytanickPL
dokładnie CVX
Wogóle w pierwszej chwili jak zobaczyłem te obrazki, myślałem ze przerabiają drony i warriory na takie coś :-P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 09:22 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
mi się podoba w sumie ;)
lecz wydaje mi się, że nie ma co się podniecać bo zanim cokolwiek nowego zobaczymy minie (czyt. nowe planety) minie kupa czasu... najpierw muszą zmodyfikować (moby, textury, itp... decay, koszty :D) wszystko w tych lokacjach co są udostępnione, wtedy może coś się ruszy z nowościami w co osobiście i tak mimo wszystko wątpię. :D

Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 09:53 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 68
HP: 108
Society: Kanwo
Nick w grze: Marcjan Martinus Tydeusz
to fakt, daleko im do konceptow powiedzmy Age Of Conan czy Star Wars ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 10:27 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
CvX! napisał(a):
Koncepty jak to koncepty - nie są robione po to żeby zachwycać swoją jakością.

Jednak są! Koncepty z założenia, a i w efekcie wyznaczają cały styl graficzny, artystyczny oraz klimat danego otoczenia dla którego są tworzone. Więc czy są to "tylko koncepty" czy "aż koncepty" wskazuje przede wszystkim na to czy podejście twórców do zadania jest niechlujne i "na odpieprz się", czy są spójne z jakąś określoną wizją.
Jak na tak dużą firmę z takim dorobkiem spodziewałem się jednak efektów prac nad tematem, a nie kilku niedbałych szkiców wyciągniętych z czyjejś szuflady.
Problem, który tu się nasuwa, leży dokładnie w twojej frazie CvX!, dodałbym tylko że: TE"koncepty - nie są robione po to żeby zachwycać swoją jakością."


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 12:57 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
wasooth napisał(a):
Jak na tak dużą firmę z takim dorobkiem spodziewałem się jednak efektów prac nad tematem, a nie kilku niedbałych szkiców wyciągniętych z czyjejś szuflady.

Raczej nie należy oczekiwać screenów z gotowych miejsc, gotowych modeli itp. Rzucili kilka artworków i jest dobrze, bo przecież nie musieli. :wink:
To czy rysunki koncepcyjne mają duży wpływ na końcowy efekt zależy od wewnętrznych ustaleń w firmie. Z resztą to tylko kilka obrazków, kilkadziesiąt innych nie zostało i już pewnie nie zostanie pokazanych. Może nawet te które widzimy nawet nie zostaną użyte.
Ja tam jestem spokojny o jakość grafiki po VU X. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 13:43 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
Owszem racja, to że znikomy promil ilości konceptów jest publikowany wszystko prawda.
Tylko nie publikuje się byle czego, tak? Publikuje się coś co ma przybliżyć efekt pracy, tak? Ubiera się to w ładne szatki żeby wywołać zamierzony efekt, tak? Ma się sprzedać, zachęcić i w miarę możliwości obronić przed krytyką.
Tu są skrawki nad którymi jedyna praca, na oko, skupiła się na usunięciu kartki w kratkę z tła :/

Cytuj:
To czy rysunki koncepcyjne mają duży wpływ na końcowy efekt zależy od wewnętrznych ustaleń w firmie.

Nie. Proces projektowy wymaga pewnych skutecznych zasad stosowanych od lat, im większa produkcja tym większą wagę się do tego przykłada. Etap koncepcji kończy się zamknięciem całego ideowo-wizualno-technologicznego procesu - potem się robi tylko bebechy- zawartość. Tak że koncepcja jest zawsze tym najważniejszym procesem. Inaczej nie ma sensu jej zaczynać. Od razu posadzić można programistów i modelarzy do kompów niech każdy stuka swoje, a nóż im wyjdzie coś zbieżnego tematycznie :P.

Wracając do tematu. Kwestia dotyczy faktu, że CKI nie działa w warunkach badania rynku - nie tworzy nowości, a ma stricte określony target - nas, graczy EU. Teraz wypluwając kilka, bądź co bądź, kiepskiej jakości konceptów, nie powoduje, że człowiek otworzy oczy w niemym zachwycie, nie wzmaga to chęci doczekania się nowej planety. Ot - jakiś dodatek - robiony na kolanie...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 14:02 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
To że MA i firmy zaprzyjaźnione nie działają zgodnie z logiką marketingu to rzecz wiadoma. ;) A te artworki to nie tyle publikacja materiałów prasowych co po prostu kilka obrazków wysępionych przez dzielnego reportera EF. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 14:06 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
...a CKI je dało w przekonaniu, że świat ich nie zobaczy.... right! :mrgreen2:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 14:50 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2008
Posty: 20
HP: 89
Society: Entropia Directory
Nick w grze: Jaff
Wyglada dosyc ciekawie, tylko mam nadzieje ze potwory nie beda mialy tyle vertexow (wierzcholkow w siatce) co na 2 screenie... bo moj komp tego nie udzwignie :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 15:02 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
Nie będą miały. Ilość poligonów w CryEnginie zastępują z powodzeniem specyficzne rodzaje mapowań. Co do ilości poligonów to nie będzie ich więcej, biorąc pod uwagę przerobione modele niektórych, ulepszonych ostatnimi VU, mobów. One są przygotowywane już pod nowy silnik. A wcześniej CKI się nie dołączy na mój nos.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 15:53 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2008
Posty: 20
HP: 89
Society: Entropia Directory
Nick w grze: Jaff
I tak jak znam zycie bede musial zaczac zbierac na nowy sprzet, bo na Celeronie 2,13 i 768mb ramu nie poszaleje na cry engine...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lip 2008, 17:01 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 277
HP: 0
Society: EF.pl
Drugi shocik pochodzi z zbrusha, gdzie tworzy sie model hi poly, aby pozniej wypalic teksturki dla postaci low poly....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2008, 13:30 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
hmmm ale cemu to są przeróbki/podróbki starcrafta ??
raczej nie sądze aby blizz chcial sie angażować w EU skoro może uzyskac od obecnego klienta równowartośc 7-10k ped rocznie (abonamenty i upgrejdy do gry)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2008, 17:47 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ale czemu od razu robale=starcraft?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2008, 22:09 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
CvX! napisał(a):
Ale czemu od razu robale=starcraft?


gdzie wy tam widzicie robale ? bo ja widzę same kolorowe misiaczki, w sam raz do przytulania lol


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2008, 23:38 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
HduchC napisał(a):
CvX! napisał(a):
Ale czemu od razu robale=starcraft?


gdzie wy tam widzicie robale ? bo ja widzę same kolorowe misiaczki, w sam raz do przytulania lol

tia, misio - zelki


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2008, 12:02 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 68
HP: 108
Society: Kanwo
Nick w grze: Marcjan Martinus Tydeusz
jest juz pierwsza czesc wywiadu na www.entropiaradio.com - Pan Berny uchyla rabka tajemnicy odnosnie tworzenia nowej planety przez zespol creative kingdom i opowiada jak ogromne jest to przedsiewziecie, samo wymyslenie nazwy planety zajelo ponad dwa miesiace ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2008, 12:41 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
no to gratuluję :D jeśli wymyślenie nazwy dla planety zajęło 2 miesiące to jej zaprojektowanie, zrealizowanie, wykonanie i wdrożenie zajmie ze 100 lat :D
...tak się zastanawiam czy ta informacja to czasami nie jest podtekstem typu:

"Nie róbcie sobie nadziei, może jak się uda to będzie nowa planeta, a jak nie to przynajmniej pozostaną jakieś obrazki z projektu krążące po necie i mówiące jakich to planów nie mieliśmy..."

Może to ma na celu przyciągnąć tylko nowych graczy, może nigdy nic takiego nie będzie i wreszcie może nie trwają nawet prace nad tym projektem ;) marketing... i chęć wyssania większej kasy z graczy? No przecież nie bez powodu modyfikują moby, dając na starcie większe looty (które później z VU na VU stają się coraz to niższe żeby w końcu przypominać do złudzenia to co było przed modyfikacją z tym, że ze zwiększonymi kosztami zabicia... dla przykładu allophyl ;) nie miał NL później zaczęły sie NLty do Olda, a teraz nawet Alphy mają NLty, gratz MA!! Jak zwykle robicie nas w balona) Szkoda tylko, że nie zwiększają umiejętności naszych avatarów (skili za free), czy też statsów posiadanych pukawek (itemów) w sumie wręcz przeciwnie robią wszystko abyśmy więcej płacili za zabicie moba :D np. więcej spudłowanych strzałów mając do tego zarąbiste wytłumaczenie jeśli ktoś pożali się na to do supportu... że to lagiiiii :D i wina naszego internetu, czyt. ping za duży :D


eeech co ja się będę rozpisywał, mógłbym tak pisać i pisać ale co mi to da? nic...

Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2008, 13:28 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
XII napisał(a):
mógłbym tak pisać i pisać ale co mi to da? nic...

Kwintesencja :P

Warto tylko zauważyć, że dzięki nowej planecie nie tylko MA będzie robiło kasę na graczach ale również pośrednik CKI :D

Natomiast co do tego czy będzie to raczej nie ma wątpliwości, zbyt intratne ciastko aby tylko bić pianę.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2008, 14:22 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
...nie potrafisz być niezłośliwy, rozumie? :D

Co do zysków dla pośrednika... w głównej mierze będzie zależało to od MA ile tamci dostaną, jak zwykle MA tak samo jak nas i ich wydmucha... :D i to być może będzie początek końca gry - kłótnia o kasę :D

...wiem, wiem opowiadam herezje do których nie mam podstaw :D by je pisać ale do których również Ty nie masz podstaw by komentować lub myśleć jak i nie myśleć tak czy inaczej :D

Wszystko może się zdarzyć, tak naprawdę to tylko oni wiedzą co będzie i co jest ;)

Wyjaśniłem się chyba jasno? :P

Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2008, 14:34 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 68
HP: 108
Society: Kanwo
Nick w grze: Marcjan Martinus Tydeusz
z tego co mowia w tym wywiadzie to warunki finansowe i zasady wspolpracy zostaly brdzo dokladnie wyjasnione prawie rok trwalo przeciez przygotowanie, negocjacje i podpisanie wstepnej umowy miedzy MA i CKI - nie sadze zeby nagle zaczeli sie klocic o kase ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2008, 14:50 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
XII napisał(a):
...nie potrafisz być niezłośliwy, rozumie?

Staram się nie wyjść z wprawy :twisted:

XII napisał(a):
...wiem, wiem opowiadam herezje do których nie mam podstaw by je pisać ale do których również Ty nie masz podstaw by komentować lub myśleć jak i nie myśleć tak czy inaczej

Jasne - każdy z nas ma swoje własne zdanie poparte bardziej lub mniej. Ja się staram tylko logicznie rozumować, a swoje zdanie opieram niejako wiedzą z branży, aczkolwiek dalej bez dowodów :P ale co z tego?

XII napisał(a):
Co do zysków dla pośrednika... w głównej mierze będzie zależało to od MA ile tamci dostaną, jak zwykle MA tak samo jak nas i ich wydmucha... i to być może będzie początek końca gry - kłótnia o kasę

Właśnie tu uważam ze nie masz racji w zupełności. MA jest tutaj w bardzo komfortowej sytuacji. Sytuacji która pozwala im czerpać zyski nie robiąc zupełnie nic, udostępnili technologię, nawet nie platformę - bo CKI musi sobie sama planetę zbudować.
Więc MA ich nie ma co dmuchać, mają dojną krowę - która w dodatku sama będzie zabiegać o to żeby mieć co jeść.
Kłótni też raczej nie będzie, MA mocno dba o swoje interesy - rok negocjacji = tonom papierów, umów, aneksów, aneksów do aneksów i aneksów do aneksów do... To ich zabezpiecza ale również zabezpiecza CKI przed zaborczymi zapędami MA. Trzeba pamiętać że obie firmy odniosły wielki sukces (ogólnie rzecz biorąc, nie w stosunku do EU) - idiotom się to nie udaje.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Lip 2008, 20:52 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
...szczerze to cała ta sprawa, a w szczególności na tym poziomie ...całą szerokością i długością... mnie nie interesuje, a wszystko to co napisałem, napisałem z nudów. :) My jesteśmy tylko prostymi graczami, ostatnim czynnikiem lub ogniwem (jak kto woli) w tej grze, która bez niego przestałaby istnieć. Więc wydaje mi się, że stawianie siebie w świetle fachowców od marketingu, grafiki czy procesów rozwoju danego produkty w tym przypadku gry jest normalnie nienormalne :D a uzupełniwszy swoją płytką wypowiedź dodam, że zaczynając w ogóle jakikolwiek temat i pisząc w nim na ten temat myślisz logicznie bez względu na to jaki charakter ma Twoja wypowiedź (np. czy to są Twoje własne wnioski bez względu na opinię innych użytkowników, czy też pisane pod publikę z oczekiwaniem na wspólną reakcję zgodności i końcową satysfakcję z tego co się napisało).

Reasumując odczułem z Twojej strony złośliwy podtekst, że ja logicznie nie myślę wypisując takie rzeczy... nie rozumiem tylko po co... starasz się być upierdliwym?

Ja proponuję wczuć się w rolę gracza i ze smutkiem lub radością cieszyć się tym co MindArk nam w przyszłości zaserwuje, a nie strugać z siebie nie wiadomo kogo jak to sam napisałeś bez dowodów, których tak szczerze oglądać nie muszę bo również mało akurat mnie to interesuje, mam inne, bardziej mnie interesujące sprawy na głowie.

...a masz :P


Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Lip 2008, 11:13 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
Cytuj:
Reasumując odczułem z Twojej strony złośliwy podtekst, że ja logicznie nie myślę wypisując takie rzeczy... nie rozumiem tylko po co... starasz się być upierdliwym?

Mutaku odczułeś co chciałeś, niezależnie od moich intencji. Jak bym chciał być upierdliwym dałbym Ci warna za offtop i wywalił posty, natomiast staram się pokazać Ci inną stronę medalu. To nie są ludzie którzy się kłócą o pieniądze, bo od tego mają kontrakty i zapisy w umowach. MindArk też nie jest bandą idiotów i nie zwinie nagle cyrku wbrew różnym głupim teoriom co po światku krążą, bo to byłby typowy przykład postrzału w stopę - nie zabija się złotojajnej kury - prawda?
Więc dowodów żadnych nie mam na nic, bo nie są mi potrzebne żeby wyrobić sobie swoje zdanie, tak jak i tobie dla twojego.
Apropos logiki, to zwróciłem uwagę tylko na fakt istnienia jej w mojej wypowiedzi, nie zwracałem żadnej uwagi na brak takowej w twojej przecież... prawda?

Cytuj:
...a masz :P

..auć! :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sie 2008, 17:41 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 68
HP: 108
Society: Kanwo
Nick w grze: Marcjan Martinus Tydeusz
tak wracając jeszcze na chwile do tematu

to na stronie:
http://www.ckachiangmai.com/en/index.html
można zobaczyc dorobek nowego partnera MindArk


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso