Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 25 Lip 2007, 21:13 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Dzisiaj MindArk ogłosiło, że silnik graficzny, który będzie napędzać w przyszłości Entropię to... CryENGINE 2 opracowny przez studio Crytek - twórców "Far Cry®" i nadchodzącego "Crysis®".
Dzięki temu Entropią będzie najbardziej realistycznie wyglądającą grą z gatunku mmog (Massively Multiplayer Online Game).
Przejście na nową platformę graficzną powinno zakończyć sięw połowie 2008 roku.

Pod tym linkiem można obejżeć filmik prezentacyjny: ftp://ftp1.entropiauniverse.com/movies/cryengine2.wmv

Cytuj:
Virtual World Entropia Universe Selects State-of-the-Art CryENGINE 2(R) to Create the Future
25 July 2007

Cutting Edge CryENGINE 2(R) to Bring Real-Life Look to World's Safest Virtual Universe

GOTHENBURG, SWEDEN and FRANKFURT, GERMANY -- Entropia Universe, the safest virtual world utilizing a real cash economy, has signed a license agreement to use the stunning high-tech game engine CryENGINE 2®, from German developer Crytek, creators of "Far Cry®" and upcoming "Crysis®." This will make Entropia Universe the closest-to-reality looking massively multiplayer online game ever seen. The transition to an Entropia Universe platform built around this new technology is expected to be finished by mid-2008, and will be available to all Entropia Universe partners.

Read the entire Press Release here.

View the video demo (~150Mb) here.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lip 2007, 21:19 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
oj toć troszkę wymagania urosną - sprzedawac pedy, ciułać na nowe maszyny...kekekeke


Profil Offline
PostWysłany: 25 Lip 2007, 21:22 
z tego co pamiętam to Marco na początku 2006 albo kiedyś tam pisał, ze po wejściu nowej grafiki żeby utrzymać liczbę graczy będzie opcja przełączenia na starą wersję graficzną....

osobiście sobie tego nie wyobrażam, ale zobaczymy...
99% tego forum czekałby koniec:D w tym mnie bo co mi z mojego 7900gt:(


Nie podano
PostWysłany: 25 Lip 2007, 22:17 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 46
HP: 0
Society: DASK
Nick w grze: Grand Master Pelzak PRO
To już nie pierwszy raz jak EU, niegdyś aka PE zmienia engine. I bardzo dobrze. Wszystko idzie do przodu i musi się zmieniać z biegiem czasu, żeby mogło funkcjonować. Osobiście się cieszę z tego faktu, gdyż nowy engine będzie przyjemniejszy dla oka. Na pewno po krótkim czasie wszyscy sie zaaklimatyzują. Osobiście cieszę się z tego faktu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lip 2007, 22:36 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Filmik sporo waży wlasnie sie sciaga - gdy probowalem go streamowac WMP wypalił ze nie moze go odtworzyc :/ zobaczymy jak bedzie gdy go sciagne

Przydalaby sie zmiana grafiki juz dawno :) Tylko to spowoduje pewien dyskomfort u ludzi ze starszym kompem. Pamietam jak wprowadzili dynamiczne oswietlenie na mojej GF2Ti ło matko :P

edit: no nie, udusze, filmik który juz dawno widzialem, baah


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lip 2007, 23:43 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
jezeli ktos mysli ze MA da taką grafe jak w crysis to się myli. Gracze teraz narzekają na lagi a wyobrazacie sobie co bedzie z taką grafiką?; >


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Lip 2007, 23:54 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Marciol napisał(a):
jezeli ktos mysli ze MA da taką grafe jak w crysis to się myli. Gracze teraz narzekają na lagi a wyobrazacie sobie co bedzie z taką grafiką?; >

Przypuszczam, że zmiana silnika graficznego nie będzie miała wpływu na ilość przesyłanych danych przez sieć, przecież wszystkie tekstury/obiekty/skrypty, a chyba nawet teksty opisów są trzymane lokalnie na dysku.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 05:39 
Poor
Dołączenie:
Czerwiec 2007
Posty: 21
HP: 0
Tak mnie zastanawia koncowka newsa: "..dostępna dla partnerow". Czyli nie dla graczy ?
Dla tej firmy co dystrybuuje po kafejkach, Ukash, itp... Smutne, ale to zwykle posuniecie
biznesowe. Anarchy Online tez jest darmowe w podstawowej wersji... Tylko, ze sa niedostepne
niektore profesje i takie tam :) No ale przynajmniej (na 100%) PE/EU bedzie darmowe :)

O.

PS. Nie sadze aby to byl powod do konczenia grania w PE, jak pewnie niektorym przyjdzie do glowy :) mid-2008, czytaj mid-2009 :>


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 07:52 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
I bardzo dobrze że ktos o tym pomyślał wreszcie bo za rok to już pewnie pojawią się komórki które pociągną entropie z obecną grafiką :P a ceny sprzętu lecą w dół z taką szybkością że wymagania sprzętowe nie będą aż takim problemem jak by się mogło wydawać.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 08:19 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Tia... to będzie prze ŁOM... a w sumie złom :D Póki MA nie kupi porządnych serwów to tego nie widze. No ale niech coś robią jak już pieniądze kradną.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 08:28 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Mortifer napisał(a):
Tia... to będzie prze ŁOM... a w sumie złom :D Póki MA nie kupi porządnych serwów to tego nie widze. No ale niech coś robią jak już pieniądze kradną.

A skąd wiesz, że nie mają porządnych serwów? Może to kwestia źle napisanego kodu? Może kwestia sieci? A poza tym co ma wspólnego jakość grafiki na kliencie z serwerem, renderowanie/tekstury itp chodzi lokalnie.

Ech specjalista z bożej łaski :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 08:36 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ogilvy napisał(a):
Tak mnie zastanawia koncowka newsa: "..dostępna dla partnerow". Czyli nie dla graczy ?

Tu pewnie chodzi o współpracę z np. Vexed Generation (ciuchy) i rządem chińskim. Oni też będą mieli dostęp do odpowiednich narzędzi, by stworzona przez nich zawartość nie odbiegała jakością od tego co zrobi MA.

Mortifer napisał(a):
Tia... to będzie prze ŁOM... a w sumie złom :D Póki MA nie kupi porządnych serwów to tego nie widze. No ale niech coś robią jak już pieniądze kradną.

Mort, servery i silnik graficzny to całkowicie odmienna sprawa. Jedno nie ma zwiazku z drugim. Możesz mieć, mówię o bieżącej sytuacji, dobre łącze lecz bardzo słabego kompa i gra nawet na niskich detalach będzie się "cięła" (niska liczba fpsów), lub bardzo dobrego kompa i łącze 128 i wtedy gra też nie będzie działała płynnie, bo będą lagi (bardzo wysoki ping spowodowany "zatorem" danych, więcej jest przeznaczonych do wysłania/pobrania niż dopuszcza łącze).

Jeśli twój komputer będzie spełniał wymagania techniczne (newet te minimalne) to nie będzie żadnych problemów. Zmiana serwerów nic tu nie pomoże.


Ostatnio edytowany przez CvX!, 26 Lip 2007, 17:28, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 08:40 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
A ja mam i dobrego kompa i dobre łącze i chodzi EU jak chodzi...
Zobaczycie ze przez ta grafike nowa sie wszystko skrzaczy i po grze :P

***

Będzie cudownie :D MA zacznie dawać loota bo nowa grafika przyciągnie miliony graczy. Bezmózgie amerykańce będą huncic i kopac, handel rozkwitnie :D


No zeby nie bylo ze się mylilem :D Któraś wersja się sprawdzi :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 13:49 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Hmm ale taki silnik to chyba spowoduje ze wiekszosc rzeczy napiszą od nowa? Bo chyba nie ma tam guzika UPDATE :lol: A my wiemy jak sie to sie kończy gdy wprowadzaja poprawki - a to bedą MEGA poprawki.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 14:02 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Posse napisał(a):
Hmm ale taki silnik to chyba spowoduje ze wiekszosc rzeczy napiszą od nowa?

Raczej nie. Najwięcej roboty będą mieli graficy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 14:09 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 21
HP: 0
Society: Freelancer
Nick w grze: Ajskjup
Ej podajcie jakies linki screeny cokolwiek abym mogl zobaczyc jak to bedzie mniej wiecej wygladac bo link podany przez CvX! mi nie dziala :(

... juz nie trzeba :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 14:32 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
I tak to nie bedzie wygladac tak jak na tym filmiku. Ten filmik prezentuje high-endowe mozliwosci silnika - nie sadze zeby skorzystali z połowy dostępnych opcji (na początku). Poza tym ten filmik jest oparty na DX10, a jak sie domyslam PE bedzie na DX9 - no chyba ze za rok juz tak wszystko pojdzie do przodu ze wszyscy zostana zmuszeni na przesiadke na karty z DX10 (i tym samym Viste - wiec pewnie M$ juz o to zadba :P)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 14:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Marco|MindArk napisał(a):
Details are still not completely set, but we are developing with the notion to support DirectX9 and Windows XP.


I mam nadzieję, że szybko na Vistę się nie przesiądę...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 16:05 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
CvX! napisał(a):
Ogilvy napisał(a):
Tak mnie zastanawia koncowka newsa: "..dostępna dla partnerow". Czyli nie dla graczy ?

CvX! napisał(a):
Tu pewnie chodzi o współpracę z np. Vexed Generation (ciuchy) i rządem chińskim. Oni będę też mieli dostęp do odpowiednich narzędzi, by stworzona przez nich zawartość nie odbiegała jakością od tego co zrobi MA.


masz łep do kojarzenia faktów ;)


grafika miodna, ale z tą przesiadką na Vista i DX10 to jak dla mnie mogliby się wstrzymać nieco


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 16:09 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
prosze , prosze i blagam tylko nie vista - najbardziej nie dopracowany system i pamiecio-zerny .

to nie prawda co mowicie, ze bedzie vista - prawda ?

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 16:39 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Prawda :)
Jak cytowałem powyżej - Marco zapewnia, że ich celem jest DX9 i XP.
Jednak M$ już coś wykombinuje, że przesiadka prędzej czy później będzie konieczna.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 16:49 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Dokładnie np HALO2 wydawane jest oficjalnie na Viste - chyba jakas przerobka jest na XP ale nie wiem czy oficjalna. I takich gier bedzie coraz wiecej - i oczywiscie wszystkie z DX10 a tych tez bedzie coraz wiecej.

Ale nie martwmy sie! Przesiadka bedzie konieczna gdzies za rok wiec do tego czasu poprawią Viste, pewnie wyjdzie SP2 lub 3 i bedzie troche lepiej :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 17:31 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Posse napisał(a):
Dokładnie np HALO2 wydawane jest oficjalnie na Viste - chyba jakas przerobka jest na XP ale nie wiem czy oficjalna. I takich gier bedzie coraz wiecej - i oczywiscie wszystkie z DX10 a tych tez bedzie coraz wiecej.

No właśnie. Halo 2 np. oferuje grafikę o jakości, którą można porównać do gier jeszcze z czasów dx8.. Dx 10 to głównie marketingowa ściema - większość efektów graficznych można bez straty jakości i wydajności stworzyć także dla dx9. Szczególnie bawią mnie screeny z gier (m.in. Crysis) porównujące grafikę w dx9 i 10.


Profil Offline
PostWysłany: 26 Lip 2007, 18:21 
wszyscy wiedzą że entropia ma zrypany Kod i oni już raz chyba pisali o tym, ze nie mogą go od tak poprawić bo musieliby przepisywać wszystko i od nowa jechać....jakoś tak

AW ma doskonały Kod:d


Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 20:53 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 150
HP: 95
Nick w grze: Michael Amar Vahail
Szczerze mówiąc, to PE mało kiedy mi się haczy, czasem się zdarzy w PA, albo gdy gra ma zły dzień, lecz bardzo rzadko zdarzają się takie ciągłe lagi.
Co do grafiki, to mogą być tylko te motion lagi, czy jak to tam się nazywa, z powodu zbyt dużych wymagań sprzętowych. Lagów na serverach raczej nie powinno być z powodu grafiki.


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 26 Lip 2007, 21:01 
a co do halo2 bo mam klopoty z zasnieciem jakies, to gigant z redmound zadecydowal ze wraz z premierą Halo 2 w Europie wyjdzie oficjalny patch do gry który pozowli na granie w Halo 2 na Windzie XP :)


Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 21:08 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 94
HP: 145
Society: Eldorado
Nick w grze: MrBlonde
O wymagania nie ma co się bać z góry. Jeśli planują go wprowadzić engine w połowie roku (szczerze wątpię) to na pewno większość tektur i modeli zostanie starych. Jeśli silnik jest nowoczesny i elastyczny (a na taki wygląda) to z wyłączonymi pierdołami z dx9 i 10 powinien być co najmniej tak samo szybki jak ten obecny, który szczytem techniki od dawna już nie jest. W interesie MA leży przecież zatrzymanie jak najwięcej klientów więc narzucając takie wymagania jak ma mieć na przykład Crysis (czy jak tam się ta gra nazywała) byłoby jak strzelenie sobie w łeb. Mały problem mogą mieć ci z kartami wybitnie starszej generacji. Im radziłbym powoli rozglądać sie za czymkolwiek co ma support dla dx9.
Ci co twierdzą, że nowy engine zwiększy lagi niech się lepiej nie wypowiadają bo nie wiedzą o czym piszą :)
Swoją drogą, ciekawe czemu MA kupowało niedawno ten słynny PhysX bo Cry na pewno fizykę obsługuje bardzo dobrze. PhysXa nie potrafili na początku nawet porządnie zaimplementować a co dopiero sensownie wykorzystywać. Chyba tylko zrobili rag doll (trupy fajnie sie przewracają) i tyle. Pieniądze w błoto? Tak mi się właśnie wydaje.
Acha, sprawa Visty. Dodanie jej supportu dla EU nie znaczy że gra przestanie działać albo w jakikolwiek sposób zwolni. Inaczej byłby to kolejny samobójczy ruch dla MA.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Lip 2007, 22:00 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
MrBlonde napisał(a):
Swoją drogą, ciekawe czemu MA kupowało niedawno ten słynny PhysX bo Cry na pewno fizykę obsługuje bardzo dobrze.

Widocznie nie przewidywali takiego zakupu. :)
MrBlonde napisał(a):
PhysXa nie potrafili na początku nawet porządnie zaimplementować a co dopiero sensownie wykorzystywać. Chyba tylko zrobili rag doll (trupy fajnie sie przewracają) i tyle. Pieniądze w błoto? Tak mi się właśnie wydaje.

Nie do końca. PhysX jest wykorzystywany do obsługi całego "movementu" postaci. Widocznie ich stary silnik fizyczny, który chyba sami opracowali nie sprawdzał się przy np. większej ilości obieków. No i nie obsługiwał wielu rzeczy - m.in. nadchodzących (od dawna ;) ) pojazdów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lip 2007, 07:49 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 27
HP: 247
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Adrelina Tasior`ek Unknown
Bedzie super. Ja odpalalem FarCry na maszynie z grafa majaca o polowe mniej niz min wymagane pamieci. Z prockime 2 razy slabszym niz min. Z ramem na styk a i tak po wylaczeniu wszystkich bajerow gra wygladala miodzio. A to byl rpzeciez CryEngine1.3 Zupelnie inny swiat. Z tego co czytalem na Crytek'u to jedna z wlasciwosci enginu jest jego elastycznosc iw sensie obslugiwanego sprzetu. Silnik wybiega kilka lat w przyszlosc z mozliwosciami ale rowniez jak psiza 2 lata wstecz. Wiec nie ma co sie martwic na zapas tylko czekac na nowy engine. P.S. Jesli ma nie zmieni przy okazji wprowadzania nowego enginu grafiki, czyli nie doda nowych obiektow, mozliwosci to powinno sie zauwazyc poprawe dzialania, bo ten sam swiat bedzie odwzorowany na duzo lepszym silniku. Zmiany to poczulibysmy jak by np wprowadzili wiecej elementow srodowiska i wykozystali mozliwosci silnika. Np interackja srodowiska z graczem czyli fajne odbijanie sie lisci drzewek jak trafimy je pociskiem albo wrecz lamanie sie calych drzew jak je rozwalimy. lol
Ja sie doczekac nie mge ze swojej strony. A demo jest super :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lip 2007, 09:51 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Tasior`ek napisał(a):
Zmiany to poczulibysmy jak by np wprowadzili wiecej elementow srodowiska i wykozystali mozliwosci silnika. Np interackja srodowiska z graczem czyli fajne odbijanie sie lisci drzewek jak trafimy je pociskiem albo wrecz lamanie sie calych drzew jak je rozwalimy.


Hmmm to ja to by miało działać?
Znaczy się, że jak ktoś walnie w drzewo to poleci trochę liści, ułamie się gałąź, przygniecie jakiś krzak i będzie tak leżeć całą wieczność a inni gracze przewijając się przez obszar dostaną dodatkowe dane o zmianie środowiska?
Czy może po jakimś czasie będzie to znikać i jak za dotknięciem magicznej różczki pojawi się nowo odrodzone drzewo? Jak respawn mobów? Czy to co zniszczone będzie nowym leżącym obiektem (rozwalone budynki itd) i pojawią się zawody naprawiaczy (ale kto im zapłaci za naprawę?) czy też MA będzie restartowało servery "naprawiając" "uszkodzenia"? Jak to miało by działać?

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lip 2007, 10:27 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Raczej na stałe zniszczenia drzew i innych obiektów nie mamy co liczyć - i dobrze.

Jeśli już to będą to drobniejsze efekty graficzne, np. strzelisz w liście na drzewie - to poruszą się, ew. spalą i po kilkunastu sekundach odnowią się (to tak jak z dziurami po pociskach w typowych strzelankach), krzaki przez które będziemy przebiegać ugną się pod naszym ciężarem, by po chwili, gdy z nich zejdziemy, wyprostować się do pierwotnego kształtu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lip 2007, 13:22 
Green
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 205
HP: 0
Society: Solaris
Nick w grze: Hawkwood
Oj, mam nadzieje, ze ta przesiadka jeszcze nie szybko. Bo musialbym zrobic dwa nowe kompy, a na razie mam oplacenie mieszkania na glowie. I tak planuje jeden, ale jesli jeszcze troche posiedzimy na obecnym silniku, to raczej lapka na razie kupie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lip 2007, 15:17 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 27
HP: 247
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Adrelina Tasior`ek Unknown
Okta napisał(a):
Hmmm to ja to by miało działać?
Znaczy się, że jak ktoś walnie w drzewo to poleci trochę liści, ułamie się gałąź, przygniecie jakiś krzak i będzie tak leżeć całą wieczność a inni gracze przewijając się przez obszar dostaną dodatkowe dane o zmianie środowiska?
Czy może po jakimś czasie będzie to znikać i jak za dotknięciem magicznej różczki pojawi się nowo odrodzone drzewo? Jak respawn mobów? Czy to co zniszczone będzie nowym leżącym obiektem (rozwalone budynki itd) i pojawią się zawody naprawiaczy (ale kto im zapłaci za naprawę?) czy też MA będzie restartowało servery "naprawiając" "uszkodzenia"? Jak to miało by działać?

pozdro


Hehe super. Ja mysle ze bedzie przyroda odradzala sie naturalnie. Drzewka beda rosly i tyle :). Ale to byl taki przyklad tylko. Liscie mogly by sie ruszac ale tego by inni gracze nie widziaeli. Tak jak teraz jest np z aukcjonerem ze patrzy sie zawsze w strone gracza. Czyli rownoczesnie w strone wszystkich graczy. Tak samo wierzyczki robia. Kiedys bylo widac gdzie aukcjoner sie patrzy czy wierzyczka strzela naprawde teraz juz nie. oszczednosci w pasmie :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Lip 2007, 16:04 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ale z drzewami takie uproszczenie by raczej nie przeszło.

Jeśli wyciąłbyś w pień cały las, ktoś przechodzi i mówi "o jakie ładne drzewa" a wokół Ciebie pustkowie. :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2007, 02:05 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 21
HP: 0
Society: Freelancer
Nick w grze: Ajskjup
Wiecie czemu to sie nazywa Cry Engine ... ? Bo jak bedzie update kazdy zacznie plakac ze mu komp sie pali przez EU ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2007, 08:35 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 97
HP: 106
Society: Blood & Sand
Nick w grze: Johny Harnas Beegood
Aaaaa .... filmik mnie powalił - szczególnie ten rapujący koleś :shock:

A swoją drogą jakby zrobili "Breakable Buildings"
i "Breakable Vegetation Systems" to :twisted: :evil:
to już widzę te tłumy demolujące mapę :D
A jak efekt byłby trwały to juz wogóle ... :lol:

A może jeszcze do tego Atroxy odgryzałyby Ci
rękę albo nogę - "Component Damage" :o

Ciekawe czy podadzą termin 2011 czy 2012 :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Lip 2007, 14:13 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
harnas napisał(a):
A może jeszcze do tego Atroxy odgryzałyby Ci
rękę albo nogę - "Component Damage" :o


Boskie :)


Strzykając na lewo i na prawo krwią z odgryzionego kikuta Avatar podszedł do medical-terminala. Szło mu się z trudem, bo podłoga była śliska od krzepnącej juchy. Może lepiej by było w jakimś odludnym outpoście - pomyślał - no, ale wtedy musiał by dokupić kolejne litry krwi (1 pec za 100ml, z hodowli MA) a jak zwykle z kasą było ciężko. Podobno w med-refinerach można transformować krew umbra, tak słyszał wczoraj. Tylko lesser medical refiner to skromne tt+290 ped , a jeszcze trzeba go kupić...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sie 2007, 03:58 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 21
HP: 0
Society: Freelancer
Nick w grze: Ajskjup
Jak juz bedzie ten engine caly i odpale Entropie ... to mi sie komp zjara chyba. Ciekawe jakie beda wymagania ... :roll:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sie 2007, 11:53 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 150
HP: 95
Nick w grze: Michael Amar Vahail
Skoro to Cry Engine to wymagania będą podobne do gry Far Cry, ale mogą być zmniejszone lub zwiększone.
Mi się to podoba, gra z taką grafiką i fizyką będzie bardziej atrakcyjna;)

EDIT: Far Cry, nie Cry XP


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sie 2007, 12:26 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2006
Posty: 269
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Andrew Naturek Naturat
Tam przy nazwie engine'u jest taka mała dwójeczka co znaczy, że... *fanfary* jest to silnik graficzny, na którym będzie opierać się dwójka. Chodzi tu chyba tylko o silnik graficzny ergo rozwiązania takie jak ucinanie drzew nie dla nas. :) Swoją drogą ja już rozmyślam wyprzedaż entropijnego konta, aby moc grać dalej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Sie 2007, 19:45 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Już widzę masowe wyprzedaże w EU, żeby sobie sprzęt nowy kupić, lol - ciekawe czy o tym pomyśleli :)


Profil Offline
PostWysłany: 09 Sie 2007, 19:50 
nie będzie masowych wyprzedaży...wystarczy ci karta z dx10 obojętnie jaka przecież...najsłabsze są wydajnościowo lepsze od GF 4 TI, a już wspominałem o tym jak Marco kiedyś gadał, że po wprowadzeniu nowej grafiki...posiadacze starego sprzętu będą mogli nadal grać na "starej" grafice....hmm


Nie podano
PostWysłany: 11 Sie 2007, 00:00 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 150
HP: 95
Nick w grze: Michael Amar Vahail
DX10? Nie przesadzaj, nie robią tego pod DX10 , to będzie chamstwo -.-. Nie każdy będzie miał ochotę mieć Viste, a DX10 jest obsługiwany tylko pod Viste jeśli się nie myle.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Sie 2007, 23:25 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2006
Posty: 269
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Andrew Naturek Naturat
Trzeba iść z duchem czasu ;) Nie ma sensu teraz robić jakiejś gry na dx9 bo za kilka lat bedzie
przestarzaly i krytki :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sie 2007, 00:42 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 150
HP: 95
Nick w grze: Michael Amar Vahail
Ale to jest MMO, a nie jakiś super uber FPS.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sie 2007, 12:53 
Poor
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 22
HP: 96
Society: General "Demoniczni Wojownicy&
Nick w grze: Alex Olek Gorski
hmm to jest CryENGINE czyl isilnik Far Cry.Mialem na swoim kompie far cry i zadnych zacinek nie bylo. Jak szlem na niskich detalach to i tak grafika byla wspaniala i gralem w normalnej szybkosci a nie 1 krok na 3 mnuty. A warto wspomniec ze ja mam slabszy komp niz wiekszosc tutejszych osob. Mysle ze jak ustawicie entropie na mini detale jak juz dodadza ten "Przelom" do gry to bedzie wam dobrze chodzic
Ale jest to Entropia an ie Far Cry dlatego lagi i zacinki beda ale to bedzie wina RAMu a nie grafiki.Ja dokupuje 1000 wiec niebede miec zbyt duzy wiec jak ktos ma malo to radze dokupic


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sie 2007, 13:15 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 626
HP: 121
Society: Kingsajz
Nick w grze: Mariusz Garwen Szybki
Nie wiadomo jakie są różnice w wymaganiach sprzętowych między CRYEngine 1 i 2. Więc sie tak nie cieszcie że jak chodziła jedynka to i dwójka pójdzie. :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Sie 2007, 22:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Jeśli ktoś jeszcze nie widział filmu prezentującego mozliwości silnika graficznego cryENGINE a chciałby obejżeć go nie ściągając całości na dysk - może teraz wyświetlić filmik na stronie:
http://www.entropiauniverse.com/movies/ ... _DEMO.html


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Sie 2007, 23:22 
Newbie
Dołączenie:
Czerwiec 2007
Posty: 6
HP: 93
ciezko troche wyobrazić sobie EU na silniku Crisisa ale zobaczymy co to będzie (FarCry 3? :D)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Sie 2007, 08:06 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Nie tylko MA się zabiera za CryEngine:
http://newsroom.chip.pl/news_180751.html?rss


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 28 Sie 2007, 15:18 
Newbie
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 7
HP: 0
Nick w grze: Xender Tarnad Xerendir
Wymaganie cryengin 2?

To mniej więcej tak:

-DX10 prawdopodobnie
-procesor dwu rdzeniowy prawie na pewno
-1gb ramu minimum.


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 28 Sie 2007, 15:26 
do crisisa zalecane jest 4 rdzeniowiec i 2 gb albo 4 gb ram, nie pamiętam...demo wychodzi 25 września


Nie podano
PostWysłany: 31 Sie 2007, 09:49 
Green
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 205
HP: 0
Society: Solaris
Nick w grze: Hawkwood
Mnie tam wszystko jedno, na jakim to silniku graficznym bedzie. Ale moim zdaniem lepiej byloby, gdyby MA wreszcie popracowalo nad sama gra, a nie nad jej wygladem. Chcialbym zobaczyc jakies nowe mozliwosci swiata, a nie testowac mozliwosci karty graficznej. Bo skonczy sie tak, ze bedzie duzo graficznych cudownosci, a wszystko bedzie sie sypac, bo nie dopracuja. Daliby na przykad space combat jakis i jakies nieduze chociaz statki kosmiczne (a nie tylko promy), daliby pojazdy do poruszania sie po Calypso, daliby nowe moby, szczegolnie w srodowisku wodnym, daliby mozliwosc pozyskiwania niektorych surowcow w sposob inny niz hunting i mining (np. wycinka drzew), daliby nowe beacon missions czy cos na ksztalt tego... Sporo moga zrobic bez zmiany silnika graficznego i sprawic, zeby swiat gry byl atrakcyjniejszy. Spojrzmy prawdzie w oczy, zmiana grafiki nie jest przeznaczona bezposrednio dla graczy. To kolejny krok z mysla o sponsorach, ktorych mozna przyciagnac odjechana grafika... A ja tylko chcialbym, zeby zrobili wreszcie pare rzeczy dla nas.


Profil Offline
PostWysłany: 09 Wrz 2007, 16:08 
Crisis sie zbliża...z tego co wiem działa on na DX 9.0...
przy takiej konfiguracji:
Graphics - nVIDIA 7900 GT
Proccesser - AMD Athlon 64 X2 4400 Dual Core
RAM - 2 Gigabytes

Wychodzi takie coś:
Cytuj:
Some extra ram would make the fps more consistant as it wouldn't bog down as much when travelling in a vehicle (becuase of map loading).

Resolution: 1024x768
Textures: Max
Models: High
Shading: High
Motion Blur: Off
Shadows: Soft
Diffuse Ray: On
Effects: High
Cloud Detail: High
Smoke Detail: High
Particles: High

Expect 30+fps on those settings. If you want higher fps then you'd have to tone things down.


W pe zapewne będzie mniej bajerów...tak więc nie ma co panikować tylko spokojnie czekać na CryEngine 2.0 w EU
:piwko:


PostWysłany: 14 Wrz 2007, 19:06 
ok, nowe 2 gameplaye z crisisa tym razem Zima...
http://www.sendspace.com/file/0hllwk


PostWysłany: 06 Lis 2007, 01:02 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 21:20, edytowano w sumie 1 raz

PostWysłany: 04 Gru 2007, 23:52 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:59, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 06 Gru 2007, 13:44 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 68
HP: 108
Society: Kanwo
Nick w grze: Marcjan Martinus Tydeusz
Level napisał(a):
ciekawe, kiedy moby z PE będą miały tyle...bo obecnie mają coś od 46 do 90 iluś wielokątów :(


jeszcze bardzo dlugo nie - bo zdjece, ktore zalaczyles z ut3 to tzw "high poly model" na podstawie ktorego przygotowuje sie zestaw kilku lub kilkunastu "map" czyli tekstur (np odbicia i refleksy, bump, specular itp) nastepnie obklada sie nimi "low poly model", ktory nie musi miec juz takiej liczby poligonow;
w obecnych produkcjach wystarczy kilkaset - co nie zmienia faktu ze w entropii nasz atrox dalej ma tych poligonow kilkadziesiat i wyglada strasznie topornie ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Gru 2007, 13:58 
Mediocre
Dołączenie:
Czerwiec 2007
Posty: 74
HP: 93
Society: Wolny Człowiek
Nick w grze: Maddox Lantra
do wcześniejszego posta na temat gry Crisis:
Odpaliłem ją na moim sprzęciku , a mianowicie jest to AMD Athlon X2 64 4600 + grafika GF 8500GT 512MB DDR2, i 2 Gb Ramu na płycie w Dualu to wszystko na płycie Gigabyte na z Chipsetem N-Force 550 :-) sądziłem że wszystko będzie śmigało jak trza a tu widzę taki przycisk w grze by zoptymalizować ustawienia graficzne do sprzętu ....naciskam i już się cieszę :-).....aż tu nagle, gra zmienia ustawienia graficzne na rozdzielczość 800*600 oraz wszystkie inne możliwe na jak najmniejsze i powiem wam że w takim ustawieniu da się grać inaczej jak odpalę inną rozdzielczość bądź połączam więcej czegokolwiek to niestety jak jest jakaś większa masakra to mam slajdy z wycieczki.....a moje pytanie brzmi tak nie doszukałem się rekomendowanych ustawień systemu...może ktoś wie przy jakim ustawieniu hardware Crisis będzie ładnie chodził na dużej rozdzielczości oraz co najmniej z detalami medium ?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Gru 2007, 14:07 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Przeczytaj stopkę Levela:
Cytuj:
Gamespot about crysis: "Will laugh at every CPU and GPU thrown at it "


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Gru 2007, 15:33 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 68
HP: 108
Society: Kanwo
Nick w grze: Marcjan Martinus Tydeusz
Loko Moko napisał(a):
...może ktoś wie przy jakim ustawieniu hardware Crisis będzie ładnie chodził na dużej rozdzielczości oraz co najmniej z detalami medium ?


na gf8800gts chodzi bardzo plynnie w rozdzielczosi 1200x1600 z detalami na maks


Profil Offline
PostWysłany: 06 Gru 2007, 15:52 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2008, 17:10 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
Panie i panowi jest na teraz jakiś laptop który strzymie CE2 ile za taki trzeba wywalić a najlepiej dajcie linka do takiego sprzetu :)

THX za odpowiedzi


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2008, 17:23 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
http://www.bluemobility.pl/product_info ... ts_id/2174

chyba linkow nie mozna na forum, ale moze mod wykasuje po tym jak przeczytas :P

np cos takiego :D

[ Komentarz dodany przez: CvX!: Pon 16 Cze, 2008 18:43 ]
można linki umieszczać


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2008, 17:23 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
sexy69 napisał(a):
Panie i panowi jest na teraz jakiś laptop który strzymie CE2 ile za taki trzeba wywalić a najlepiej dajcie linka do takiego sprzetu :)

THX za odpowiedzi


http://cgi.ebay.pl/DELL-XPS-M1730-Lapto ... dZViewItem


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2008, 17:41 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
a coś realniejszego z niższej półki cenowej :) ja nie Kora że mieczyk za 80 k ped zlotowałem :P jak zlotuje to se kupie takiego jak daliście na skrenach :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2008, 17:52 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
sluchaj, lapki nie so do CE...
lapki to maszyny do pisania, do gier sa desktopy...
pracuje w sklepie komputerowym i juz niejednego gracza nawrocilem na desktopa...
no chyba ze jestes studentem w nie swoim miescie i cenicz sobie mobilnosc, to jestes skazany na: http://www.komputronik.pl/Notebooki/Asu ... ,id,50482/
calkiem fajny komp ponizej 4000zl :D

ewentualnie cos takiego: http://www.komputronik.pl/Notebooki/Tos ... ,id,55108/


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2008, 18:17 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
@Soltys83

No i te dwie sztuki co dałeś linki do nich bardzo mnie zainteresowały :)

Więc jest wyjście jak wprowadzą CE2 terazniejszy komp dzieciom a ja se kupie któregoś z nich :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 16 Cze 2008, 18:20 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
jak wejdzie, to daj mi znac na pm, ze chcesz kupic, to jeszcze jakis inny, moze nawet lepszy i w lepszej cenie znajde...


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2008, 09:20 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
@Soltys83

Co do jednego z nich patrząc na test http://www.benchmark.pl/r.php?file=http ... ws2341.php mogą być problemy na nim z CE2


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2008, 10:32 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
dlatego najlepiej teraz sobie znalezc lapka z dobra grafa np 8700, ale np w ofercie komputronika sa tylko 3 takie, zatem narazie trzeba jeszcze poczekac, a co do 9500 w tym asusie to mi sie tak rzucilo... dlatego jak wejdzie cry to postaram sie bardziej i wtedy zarzuce w ruznych przedzialach cenowych lapki, ale pewnie 8700 bedzie rzadzilo :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2008, 15:00 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Zaden lapek nie bedzie w stanie nawet 10 % dorownac stacjonarnym komputerom z grafika, dlatego nei wiem czym sie ludzie podniecacie, powiedzcie mi tylko w jaki sposob z laptopa moze zostac odprowadzone cieplo z karty graficznej ktora ciagnie 250 W , albo jak dostarczyc do lapka tak potezna moc ? :) Batwerie w laptopie by zwyczajnie eksplodowaly . Wszystko to sa zwykle chwyty marketingowe, oznaczaja sobei te karty tymi samymi sybolami co karty do komputerow stacjonarnych, dopiero w dokladnej specyfikacji jest literka M na koncu . Karta taka ma wiekszosc instrukcji z normalnej karty ale potoki renderujace i cala architektura to inny wymiar karty. Spora czesc instrukcji jest zwyczajnie emulowana, efekty takie jak shadery sa emulowane na nizsze, czyli wszystko chodzi ale wyglad pozostawia wieeeele do zyczenia . Na koniec od siebie dodam ze nie ma i nie bedzie nigdy lapka ktory bedize w stanie pociagnac jakakolwiek gre z CE2 ( efekty + moc obliczeniowa potzrebna do tego silnika ) . Bedzie go emulowalo a to jest taka roznica jak dolar do rubla .

Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2008, 15:41 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Oczywiscie ze bedzie lapek ktory pociagnie. Technika idzie do przodu wszystko jest coraz mniejsze/tansze/wydajniejsze/energooszczedne. Kwestia czasu. Ale pewnie kiedy lapek w rozsadnej cenie bedzie w stanie pociagnac CE to dla stacjonarnych CE bedzie juz przezytkiem. Do PE lepiej kupic desktopa. Za 2k zeta mozna kupic fajny computer, moze nie pociagnie crysisa na full detalach ale przeciez entropia nie bedzie miala wymagan jak crysis ( mam nadzieje :D ).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Cze 2008, 15:53 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 105
HP: 132
Society: Jestem Free
Nick w grze: YUBY
Hej.
Ja mam od jakiegoś czasu coś takiego http://www.play.com/PC/PCs/4-/5314353/A ... oduct.html
( stronka z której kupowałem laptopa ) W tym laptopie znalazłem wszystko czego szukałem.

* Processor: Intel Core 2 Duo T9300 2.5GHz
* Memory: 4GB (2x2GB)
* HD Capacity: 640GB (2x320GB)
* Display: 18.4" WUXGA CrystalBrite Display
* Graphics Card: NVIDIA GeForce 9650M GS 512MB
* Operating System: Windows Vista Ultimate
* Optical Drive: Blu Ray
* Networking: Ethernet Gigabit LAN, Wireless N WLAN, Bluetooth 2.0
* Sound: Dolby-certified 5.1 surround sound system (5 speakers + subwoofer)
* Features: HDMI, CrystalEye Camera, Finger Print Recognition, 6-in-1 Card Reader

Jestem bardzo zadowolony i polecam innym którzy zdecydowali sie na kupno laptopa.


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso