Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Gru 2006, 23:37 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Temat wielokrotnie wałkowany, ale ja tego nie kumam od poprzedniego vu. I teraz znowu coś namieszali w skilach (na poczatku szybciej rosna potem wolniej).

To moje pytania:
1. Ile esi potrzeba na ile skila np. 1k skila to ile tt esi?
2. Jak sie wyjmuje skile <ze skrenami poprosze>
3. Jak sie wklada skile. <skreny równiez prosze>
4. Jak sprawdzic ile skila jest na implancie, i jesli pisze ze np. na esi jest 10 ped tt skila to ile to skili? I ile mi doda tych skili rzeczywiście?
5. I dworotnie jak w pytaniu pierwszym, 1 esi ile zmiesci skila?

Ogólnie to przyznaje ze nuub jestem w dziedzinie skilli, nie kumam tego po prostu po tych zmianach <wczesniej tez nie kumałem, ale jakies łatwiejsze to było>.

Tematy podobne juz byly, ale nigdy nikt nie napisał tego w dostępny i przejrzysty sposób.

// Prosze o wypowiedzi osoby które są pewne tego co mówią, a nie że im się tak wydaje ;)

pzdr.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Gru 2006, 23:42 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Mortifer napisał(a):
4. Jak sprawdzic ile skila jest na implancie, i jesli pisze ze np. na esi jest 10 ped tt skila to ile to skili? I ile mi doda tych skili rzeczywiście?

Ile skilla da Ci konkretny chip dowiesz siÄ™ z okna informacji itemu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Gru 2006, 20:19 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 76
HP: 99
Society: Freelancer
Nick w grze: Tomi jupiajo Digital
Zrobiłem wykres:

Image

Wykres dotyczy wszyskich skili.
Zamiast "TT value" można sobie wstawić też "czas grania" albo "utopiona kasa".
Można też zamienić osie - może być lepiej czytelne.

Oto dane użyte w wykresie:
0,01 10
0,04 36
0,13 108
0,2 157
1,71 613
3,16 964
10,8 1943
11,23 1973
16,18 2357
25,1 2829
44,37 3476
51,13 3615
82,39 4221
143,83 4956
195,62 5377
289,31 5915
397 6374
Jak pojawią sie na aukcji chipy z większym TT to można dodać.

Badanie przeprowadzone na nowym i pustym avatarze.


Ostatnio edytowany przez jupiajo, 25 Gru 2006, 21:54, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Gru 2006, 21:26 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Tabelka jupiajo bardzo przydatna, CvX też pomógł. Wielkie dzięki!

Jeszcze tylko zostaje wkładanie i wyjmowanie skilli w instrukcji ilustrowanej z każdym etapem ;) (uwzględniając narzedzia potrzebne do tych czynności)

pzdr.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Gru 2006, 21:33 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Mortifier, wkładanie/wyjmowanie skilli chyba :wink: nie zmieniło się po ostatnich VU czyli wygląda tak:

ateush napisał(a):
Proces ladowania generica skilami wyglada tak:
- bierzesz maszynke do implantacji,
- wkladasz w nia generic i klikasz insert (ladujesz generica w baniak),
- wybierasz jaki, ile skilla i zapelniasz generica,
- znow bierzesz maszynke, po wybraniu implantu klikasz "remove" i w inv pojawia sie implant (wyciagasz go z baniaka).

A ladowanie skili w baniak tak:

- bierzesz maszynke do implantacji,
- wkladasz w nia skill implant i klikasz insert (ladujesz skille w baniak),
- skille przyrastaja, skill implant wyparowuje,

To chyba tyle :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Sty 2007, 12:23 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
A ja odświerzę temat bo jednego nie wiem:
Jeśli kupię Esi o wartości np 12 ped to czy mogę w te esi władować np 2 skile po 500 leveli?
czy dostanÄ™ jeden...
Mam kilka skili po około 500-1k których chcę sie pozbyć z innego avatara i przekazać głównemu i nie wiem ile esi mam kupic i czy to się opłaca.
Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Sty 2007, 12:30 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Możesz władować tylko jeden skill. Czemu? Bo jak władujesz np. 500 skila to nie da ci drugiego esi o mniejszym tt, tylko kase równą temu tt. :/ Heh gdyby było inaczej kupiłbym 1 esi i sobie poprzenosił skiile z kont kumpli którzy już nie grają.

pzdr.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Sty 2007, 12:38 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
JASIOQ napisał(a):
A ja odświerzę temat bo jednego nie wiem:
Jeśli kupię Esi o wartości np 12 ped to czy mogę w te esi władować np 2 skile po 500 leveli?
czy dostanÄ™ jeden...
Mam kilka skili po około 500-1k których chcę sie pozbyć z innego avatara i przekazać głównemu i nie wiem ile esi mam kupic i czy to się opłaca.
Dziękuję i pozdrawiam


nie wiem ile wartosci tt esi zabiera 500 skilla, ale jezeli wartosc tt esi schodzi ponizej 10 pedow, wtedy dostajesz juz tylko rownowartosc tt. Dlatego lepiej zaopatrzyc sie w wieksze esi i wyciagniesz sobie wszystko co chcesz :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Sty 2007, 13:25 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
Mortifer napisał(a):
Możesz władować tylko jeden skill. Czemu? Bo jak władujesz np. 500 skila to nie da ci drugiego esi o mniejszym tt, tylko kase równą temu tt. :/ Heh gdyby było inaczej kupiłbym 1 esi i sobie poprzenosił skiile z kont kumpli którzy już nie grają.

pzdr.




Jest inaczej niż piszesz. Kupujesz sobie esi o tt równym 100 i wyciągasz po koleji różne skille. Wybranie danej zdonlości pomniejsza esi, ale ono ciągle się pojawia po wybraniu skilla. Przykładowo 1tt rifla, 1 tt aim, 1 tt lwt [zostaje nam esi 97 tt]....i tak do momentu w którym esi osiągnie wartość tt =10. Wtedy esi zamienia się na pedy. Dlatego nie widze problemy z wybraniem skilli z innych słabych postaci - bierzesz wieksze esi, powiedzmy tt=50. Wybierasz po koleji z kilku avatarów wszystkie skille. Jeśli ci zostanie esi powiedzmy o tt=20 to wystawisz znów na aukcje. Ważne, żeby nie spaść poniżej tt=10...no chyba, że zapełnisz całe 10 tt jednym skillem wtedy nie ma już żadnego problemu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Sty 2007, 14:21 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Angel dzięki.
Właśnie o to mi chodziło.
Chcę wyjąć jakieś 10 skili każdy 500-1k czyli muszę mieć esi jakieś 25-30 ped?
No to zaraz biorÄ™ siÄ™ do akcji :)

Dziękuję i pozdrawiam,


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Sty 2007, 14:33 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
JASIOQ napisał(a):
Angel dzięki.
Właśnie o to mi chodziło.
Chcę wyjąć jakieś 10 skili każdy 500-1k czyli muszę mieć esi jakieś 25-30 ped?
No to zaraz biorÄ™ siÄ™ do akcji :)
Dziękuję i pozdrawiam,


dokładnie TAK

teraz dzięki dużym TT ESI można "czyścić" lub jak kto woli "zerować" avatary z małych ilości skilli, przy dużym ESI po wyjęciu otrzymamy 2 różne ESI - jeden ze skillem a drugi pusty ale o mniejszym TT, można tak długo tym się bawić aż ESI padnie do ~12 ped, potem dostaniemy kaske w pedziorach


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Sty 2007, 15:18 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
No fakt nie precyzyjnie odpowiedziałem, ale on pytał tylko o esi 12.5 ped ;)

pzdr.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Sty 2007, 23:54 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 76
HP: 99
Society: Freelancer
Nick w grze: Tomi jupiajo Digital
jeszcze 2 pytanka:

1 Utrata ~10% skila przy wyjmowaniu. Czy dochodzi do niej juz po wyciągnięciu skila do chipa? Bo to by oznaczało podwójną stratę - chipa i skila.

2 Czy jest matematyczna możliwość obliczenia wzoru na krzywą w podanym przeze mnie wykresie? Interesuje mnie z czystej ciekawości ile TT chipa trzeba na 20k skila. :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Sty 2007, 09:32 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
jupiajo napisał(a):
jeszcze 2 pytanka:

1 Utrata ~10% skila przy wyjmowaniu. Czy dochodzi do niej juz po wyciągnięciu skila do chipa? Bo to by oznaczało podwójną stratę - chipa i skila.

2 Czy jest matematyczna możliwość obliczenia wzoru na krzywą w podanym przeze mnie wykresie? Interesuje mnie z czystej ciekawości ile TT chipa trzeba na 20k skila. :lol:


1 - następuje też utrata chipa. Tracimy 10% skilla i chipa.


2 - http://www.entropiatools.com/skillcalcman.php


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Sty 2007, 11:42 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
jupiajo napisał(a):
Zrobiłem wykres:...
...Badanie przeprowadzone na nowym i pustym avatarze.


To pytanko:
Czy jak mam przykładowo 2.8k rifla i chciałbym mieć 5.35k rifla to oznacza to zakup chipa z tt=190-25=165 ped?
Jak na rysynku (przerobionym z rys "jupiajo")
Image

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Sty 2007, 13:43 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 76
HP: 99
Society: Freelancer
Nick w grze: Tomi jupiajo Digital
Tak powinno być. Jest niezmienny stosunek(?) ttChipValue do skilla wyrażony krzywą jakąś tam. Przy wkładaniu obliczenia powinny się zgadzać. Nie wiem jak przy wyjmowaniu.

Ale sie nie zgadzają! Wiec znowu noobowskie pytanie. Przy wkładaniu jest strata? :evil:

edit: A już sam nie wiem czy te moje obliczenia są coś warte. :roll: Będę to badał dalej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Sty 2007, 13:49 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Najlepiej sprawdzic na chipie, klikajac na niego prawym klawiszem i w info ;)

Ta krzywa jest do wyjmowanie, w przypadku wkładania jest chyba inaczej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Sty 2007, 14:44 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 76
HP: 99
Society: Freelancer
Nick w grze: Tomi jupiajo Digital
Ha! Porąbało mi się. Wszystko się zgadza. 8)

Wykres powstał przy badaniu chipów z aukcji na pustym avatarze po ostatnim vu. A więc przy wkładaniu należy liczyć tak jak podał Okta.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 08 Sty 2007, 17:44 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
nie zapominajcie że przy wyjmowaniu 10% skila przepada :wink:
btw znałem taki dowcip który się kończył "to w końcu wkłada Pan czy wyjmuje !!??" ale nie chce prowokowac administracji :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 03 Cze 2007, 22:17 
Unskilled
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 143
HP: 154
Society: SKILL or DIE
Nick w grze: Devour The One
Ja mam trochę inne pytanie czy po włożeniu jakiegoś esi ze skilami dochodzi HP

Z góry dzięki za odpowiedz :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Cze 2007, 06:42 
Mediocre
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 75
HP: 169
Society: ef.pl
Nick w grze: Wh1ST
HP zależy od skilli i atrybutów, więc wkładanie skilli daje HP


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Cze 2007, 07:21 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
wsadz sobie takie cos :) -przepraszam za wyrazenie :
to na poczatek
athletics
courage
dexterity
jak rozwijasz bron biala to :
melee combat
to jest dla wszystkich poczatkujacych
oczywiscie rifle , handgun ,wepons handling tez ale sa wolniejsze w przyroscie a pozniej ze skilli general najlepiej jak sie ma coolness,oraz z combatu - combat sens oraz commando ale to juz inna bajka to nam moze powiedziec wypasiony Joe XII.

Jc


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Cze 2007, 08:07 
Weak
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 42
HP: 0
Nick w grze: Seya
Wystarczy, że wejdziesz na stronkę pe-wiki. Tam w dziale skills masz wyszczególnione wszystkie skille. Masz tam podane od jakiego poziomu ogólnego uzyskuje się nowe skille, jak również wypisane ile nalezy wszczepić konkretnego skilla aby dostać nowy punkt HP. Znajduje się to w zakładce "HP increase". Np 40 agi daje nowe hp, 1600 handguna daje nowe hp itd...

Pozdrawiam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Cze 2007, 16:21 
Mediocre
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 75
HP: 169
Society: ef.pl
Nick w grze: Wh1ST
Combat sense daje mało hp...jak sobie wsadziłem chipa co mi dal 2k lvl to dostalem tylko 2 hp


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Cze 2007, 16:26 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
dobrze dało - około - na wiki stoi ze z combat sense jest 1hp co 800 lv,
KLIK


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Cze 2007, 18:21 
Poor
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 28
HP: 0
Mam takie pytanie: czy w przypadku atrybutów dostane hp jak nabije np 20agility i 20 inteligencji?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Cze 2007, 18:31 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Atrybuty jak inteligencja, agility itp to wg mnie wypadkowe innych skilli.
Pewnie dla tego też nie można ich wyciągać i sprzedawać np.
Więc jak nabijesz inne skille=wzrosną te atrybuty=przybędzie hp.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Cze 2007, 12:20 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
z atrybutów tylko hp jest wypadkową imo ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Cze 2007, 15:07 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
zachciało mi się to macie :))
http://www.entropiauniverse.pl/viewtopi ... 6150#46150

pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Cze 2007, 14:04 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Jeszcze małe pytanko:

Jeśli przykładowo odkryję skill serendipity mając 30 lvl w Laser Pistoleer (Hit) następnie wyjmę skill HG (po odkryciu serendipity) do poziomu powiedzmy 10 lvl w Laser Pistoleer (Hit) to czy zablokuje mi się z powrotem serendipity, RDA lub będą nieaktywne, czy też będą sobie spokojnie podwyższały swoje poziomy a jedynie ja będę miał niski profstanding i będę go musiał odbudowywać na nowo?

pozdro


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 11 Cze 2007, 14:07 
skill wtedy robi sie czerwony i jest "zablokowany" .. jego wartość do jakiej go wyrobiłeś pozostaje, ale staje się jakby "nieaktywny" aż do momentu "ponownego" odblokowania go

wygląda to w ten sposób:
Image

skill nie jest wliczany do profstanding ect


Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Cze 2007, 08:42 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Level to jeszcze mi powiedz czy taki zablokowany skill można wyciągnąć?

pozdro

PS: zrobiłem przeklejkę do poradnika i twoją odpowiedź też uzupełnię


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Cze 2007, 14:11 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 556
HP: 169
Society: Hunters Unlimited
Nick w grze: Infinity
Okta, można wyciągnąć zablokowany skill.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 52 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso