Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 16:04 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Marco przypomniał sobie o swoim "Developers Blog"!
We wczorajszej aktualizacji możemy przeczytać o przemyśleniach i planach MA dotyczących "Limited Items". Dowiadujemy się, że L-ki dają nam wiele korzyści, m.in.:
  • dziÄ™ki ich krótkiemu cyklowi życia produktu, utrzymujÄ… inflacjÄ™ na niskim poziomie,
  • ograniczenie broni nie-limitowanych byÅ‚o konieczne dla "in-world balance", czyli dla utrzymywania porzÄ…dku w tym nieprzyjaznym, kapitalistycznym Å›wiecie. :wink: Marco podaje przykÅ‚ad zbroi Shadow - nie byÅ‚o by konkurencji gdyby wszyscy jÄ… mieli. Czyli (L)=zabawa.
  • Limitowane przedmioty to oczywiÅ›cie także zajÄ™cie dla crafterów.
    MindArk zamierza jednak nadal wypuszczać od czasu do czasu nowe nie-limitowane itemy. Mają w planach kolejne "ekscytujące" rzeczy.
Zaznaczyli jednak, że nie zamierzają (a przynajmniej na razie) zlikwidować Repair Terminala, a także nie wprowadzą opłaty za naprawę. Również nie chcą za bardzo zmieniać statsów już istniejących itemów, i nie planują zmiany nie-limitowanych przedmiotów w limitowane.

Źródło: http://www.entropiauniverse.com/en/rich/5347.html


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 16:12 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Słusznie! Całkiem logiczne posunięcia, mam nadzieje ze naprawde nie usnuną tych nie-L itemow

Pozytywna wiadomosc:)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 16:30 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
a może kolejna cegiełka do wspaniałej budowli? :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 16:31 
Weak
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 45
HP: 0
tak jak mowilem, na psy EU schodzi. Jak bedzie mozna zyc bez repair terminali??!! Porobalo juz ich do konca :evil:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 16:37 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2006
Posty: 109
HP: 100
Nick w grze: Maciejjy vel Galka
Grievous napisał(a):
tak jak mowilem, na psy EU schodzi. Jak bedzie mozna zyc bez repair terminali??!! Porobalo juz ich do konca :evil:


Cytuj:
Zaznaczyli jednak, że nie zamierzają (a przynajmniej na razie) zlikwidować Repair Terminala


:roll:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 16:42 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
Ad.1 schładzanie gospodarki poprzez zmniejszanie inflacji i utrzymywanie jej na niskim poziomie znamy z autopsji ( patrz Balcerowicz) czyt bull shit
Ad.2 MA robi to konsekwentnie od ucięcia ampów , poprzez mniejszy loot . czytaj zostaną tylko Ci co już mają pare tys ped na końcie.
Ad.3 czy ktoś zauważył że limitowane bronie mają koszmarny decay? Niestety nie ma alternatywy dla nich i to jest celowe działanie . Po wyskilowaniu breer M1a musze przejsc na następną limited Breer M2a. Z tym jej koszmarnym decay :x . W sumie byłby on jeszcze do zaakceptowania gdyby nie chol....na ilośc missów , sięgająca u mnie nawet 20% przy pełnym wyskilowaniu :evil:

A tak naprawde MA dba o to żeby się już nikt więcej nie wzbogacił grając. Więc po co te ahh i ohh nad kolejnymi działaniami MA?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 16:56 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
fubuki napisał(a):
Ad.1 schładzanie gospodarki poprzez zmniejszanie inflacji i utrzymywanie jej na niskim poziomie znamy z autopsji ( patrz Balcerowicz) czyt bull shit
Ad.2 MA robi to konsekwentnie od ucięcia ampów , poprzez mniejszy loot . czytaj zostaną tylko Ci co już mają pare tys ped na końcie.
Ad.3 czy ktoś zauważył że limitowane bronie mają koszmarny decay? Niestety nie ma alternatywy dla nich i to jest celowe działanie . Po wyskilowaniu breer M1a musze przejsc na następną limited Breer M2a. Z tym jej koszmarnym decay :x . W sumie byłby on jeszcze do zaakceptowania gdyby nie chol....na ilośc missów , sięgająca u mnie nawet 20% przy pełnym wyskilowaniu :evil:

A tak naprawde MA dba o to żeby się już nikt więcej nie wzbogacił grając. Więc po co te ahh i ohh nad kolejnymi działaniami MA?


cry more noob :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 22:24 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
Nie cry more noob :P tylko nie lubie jak ktoś wciska gówno i zachwala jakby dawał ambrozje :evil:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 23:00 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 160
HP: 100
Society: Mlode Wilki
Czlowieku wypisałeś straszne pierdoły ale kij z tym, ale co do tego decaya to poprostu Lki pala mniej ammo zato decay jest wiekszy i wychodzi na jedno.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 23:31 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 582
HP: 115
Society: K$
Nick w grze: Crynin Skanerin Utis
fubuki napisał(a):
Nie cry more noob :P tylko nie lubie jak ktoś wciska gówno i zachwala jakby dawał ambrozje :evil:


Nikt ci nic nie wciska - póki co MA nie wysyła ci akwizytorów do domu :P. Niektórzy narzekają tak, jakby był obowiązek grania w EU. A takowego nie ma, toteż morał: nie podoba się - sprzedaj itemy (jeśli jakieś są), sprzedaj skille (jeśli jakieś są) i nie graj 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 23:33 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
eSGi napisał(a):
Czlowieku wypisałeś straszne pierdoły ale kij z tym, ale co do tego decaya to poprostu Lki pala mniej ammo zato decay jest wiekszy i wychodzi na jedno.


następny zachwycony zmianami w grze :roll: , mam nadzieje że podnieta osiągnęła juz punkt kulminacyjny :wink: .
I wcale nie wychodzi na jedno kolego gdyż limitowane musisz kupowac znacznie częściej , przez to nie płacisz raz tylko kilka razy . To tak jakbyś kupował samochód z maksymalnym przebiegiem 100tys km , który rozlatuje Ci się po przejechaniu 100tys km. Ale skoro to taki genialny pomysł nikt jeszcze na to nie wpadł w realu. wszystkie samochody można naprawiać :roll: . Jak do ceny L doliczysz jeszcze koszt zakupu to juz nie jest to takie opłacalne.
A zużycie ammo jest adekwatne do zadawanego dmg i nic nie przemawia za korzysc L oprócz tego że to jest jedyna broń , którą można skillować mając ponad 1.3k w rifle ( w moim przypadku) .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 23:35 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
nie zlikwidują RP term. bo stracą to co najbardziej przyciąga co niektórych z większymi możliwościami portfelowymi: łatwą możliwość zdobycia superekskluzywnych itemów i przez to stosunkowe łatwe osiągnięcie rozpoznawalności w grze, poczucia wyższości czy też statusu ubera.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 23:40 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
Skanerin napisał(a):
fubuki napisał(a):
Nie cry more noob :P tylko nie lubie jak ktoś wciska gówno i zachwala jakby dawał ambrozje :evil:


Nikt ci nic nie wciska - póki co MA nie wysyła ci akwizytorów do domu :P. Niektórzy narzekają tak, jakby był obowiązek grania w EU. A takowego nie ma, toteż morał: nie podoba się - sprzedaj itemy (jeśli jakieś są), sprzedaj skille (jeśli jakieś są) i nie graj 8)


Nie chodzi o narzekanie chodzi o fakt podniecania się jakie to MA jest boskie i jak dobrze robi . MA wyciaga coraz więcej kasy z gry , a wszyscy klaszczą i potakują . albo wszyscy mają kalpki na oczach albo ..... I mnie to mówiąc szczerze wali bo ode mnie nie wyciągną , ale rozbraja mnie jak wszyscy się cieszą z tego że będą musieli wpłacać.
Jakby MA ogłosiło że następne VU zmieni wprowadzi oficjalnie podatek od loot jak na prywatnych landach 99% ludzi na tym forum przyklasnęłoby i zaczęłoby kiwać głowami mówiąc: :roll:
" dobrze robią , też muszą zarobić"


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 15 Lis 2006, 23:44 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 108
HP: 94
Society: E H A
:lol: Ale porównanie z tym samochodem. Tak na prawdę to wszystkie rzeczy w realu są L, bo nic nie jest wieczne i nawet jak teraz są części do samochodu, to za kilka lat wejdzie inny model, i nikt nie będzie bez przerwy produkował części do starego. A L'ki są jedynym rozwiązaniem w grze. Gdyby nie one to po jakimś czasie wszystkie przedmioty crafcone byłyby warte max TT+5. Taka jest kolej rzeczy że szybciej ktoś wycrafci full ghosta niż pojawi jakiś nowy gracz( uwzględniając to że ludzie też odchodzą z gry). A wzrost liczby przedmiotów grze gdy nie ma na nie popytu raczej nie sprzyja cenie :wink:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 00:05 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
fubuki, czy ty kiedyś grałeś w jakąś inną grę niż Entropia? Taką co się idzie do sklepu/zamawia przez internet, kupuje się, wraca się do domu i gra? Czy objechałeś sprzedawcę za to, że każe Ci płacić za coś co będzie i tak marnować twój czas? Bo Entropia to też gra. To, że opłata jest wskazana wynika z tego podstawowego założenia.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 00:12 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 360
HP: 270
Society: Kingsajz
Nick w grze: Northberg
Oj fabuki, ale pierdoły wypisujesz :P
Broń (L) ma w 90% przypadków ekonomie w oklicach 4dmg/pec (uwzględniając cenę rynkową broni), czyli bardzo podobną do broni nie limitowanej. Do tego dochodzą staty 10/10 (nie wiem skąd bierzesz te 20% missow na breerze, ale na pewno na standardowej masz ich więcej), tak więc mniej chybień i większy dmg. Do tego nie trzeba zamrażać setek pedów w pistolet który za miesiąc może być wart połowe kasy za którą go kupiliśmy. Dalsze plusy to utrzymanie łańcuszka miner -> crafter -> hunter, każda z tych profesji powinna być zadowolona ze wzrostu popularności itemów (L). Według mnie to dobry kierunek, a kto tego nie dostrzega... to dostrzeże to kiedyś :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 00:55 
Poor
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 28
HP: 0
fubuki napisał(a):
Ad.1 schładzanie gospodarki poprzez zmniejszanie inflacji i utrzymywanie jej na niskim poziomie znamy z autopsji ( patrz Balcerowicz) czyt bull shit


płakałem naprawdę łzy śmiechu lały się strumieniami jak to przeczytałem :P
:shock: studiuję zarządzanie na państwowej uczelni (nvm) i stwierdzam że fubuki nie wiesz o czym piszesz.
Nareszcie MA robi coś konkretnego w sprawie inflacji w tej grze. Podaż pedów (pieniądza) jest ogromna w tej grze ponieważ można wpłacać pieniądze. Na te wplacaone pedy nie ma pokrycia. Pieniadze bez pokrycia powoduja inflacje. Na szczescie EU to gra wiec ekonomia w tym swiecie wirtualnym jest kontrolowana. Ktos wplaci duzo to zeby to pokryc MA wrzuca np do loota jakies itemy ale nie moze tego robic w nieskonczonosc. Dlaczego? Jakby ciagle musiala pokrywac wplaty itemami to zbyt duza ilosc itemow bylaby w grze czyli staly by sie tansze bo duzo by ich bylo (nawet jakby pokrywala te wplaty roznymi itemami non limited raz takim raz innym to i tak doszloby do tego ze zbyt duza ilosc itemow zostala by wygenerowana na popyt w grze). MA wiec kombinuje i przykuwa uwage do itemow Limited czyli tych ktore ulegna zniszczeniu. Dzieki nim moze kontrolowac podaz pieniadza a co za tym idzie inflacje. Mowisz schladzanie gospodarki poprzez zmniejszenie inflacji ?? Przeciez gospodarke sie podgrzewa dzieki niskiej inflacji ceny sa wtedy stabilne i nie rosna jak przy duzej inflacji - pieniadz zachowuje swoja wartosc dzieki niskiej inflacji. Gospodarka EU sie wali wlasnie poprzez brak kontroli nad wplatami i podejrzewam ze hofom ktore czasem MA przysponsoruje (czyli da tak od sobie nie z jakiegos loot pool tylko doda pewna ilosc pieniadza do swiata gry bez pokrycia zeby zrobic reklame). A i jeszcze jedno zeby nie Balcerowicz to gospodarka Polski wtedy kiedy on wdrazal plan padla by na ryja. Zahamowal nasza hiperinflacje dzieki czemu ceny przestaly walic do nieba i sie ustabilizowaly. PIsalem to po paru browarach wiec jak pare bledow mysleniowych sie wkradlo przepraszam. Mam nadzieje ze jakos mnie skumacie.

Aaaa i jeszcze resellerzy ktorych nie trawie a wrecz zwalczam rujnuja te gre rowniez. Generuja pienadz (podaż pieniadza) jak wplaty. Przyczyniaja sie do wzrostu inflacji spadku wartosci pieniadza.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 09:10 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
coniektórych zwolenników samoobrony warto by wysłać do Czech kilka lat temu, albo na Węgry dzisiaj żeby sobie popatrzyli do czego prowadzi przegrzanie gospodarki, nie mówiąc już o azjatyckich tygrysach...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 09:29 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
FUBUKI - def. malkontent, defetysta, człowiek w skroś marudny, człowiek z nikąd, entropijny nobek i żółtodziób, jego ulubionym zajęciem jest wypisywanie negatywnie nastawionych postów na forum, posiada małą wiedzę o Entropii, małe doświadczenia a udaje eksperta

ok, tyle mówi definicja

a teraz wielka prośba : Fubuki, czy ty zaczołeś jakąś KRUCJATĘ przecie PEU ? jeśli nie jesteś zadowolony z gry itp itd to zachowaj to dla siebie, czytając 99% twoich postów widzę tylko negatywne nastawienie i marudzenie, nikt Cie nie zmusza do grania ani do pisania na tym forum, z całym szacunkiem ale oszczędz mi i innym tego

Pozdro !!


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 09:43 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
James diGriz napisał(a):
fubuki napisał(a):
Ad.1 schładzanie gospodarki poprzez zmniejszanie inflacji i utrzymywanie jej na niskim poziomie znamy z autopsji ( patrz Balcerowicz) czyt bull shit


płakałem naprawdę łzy śmiechu lały się strumieniami jak to przeczytałem :P
:shock: studiuję zarządzanie na państwowej uczelni (nvm) i stwierdzam że fubuki nie wiesz o czym piszesz.
Nareszcie MA robi coś konkretnego w sprawie inflacji w tej grze. Podaż pedów (pieniądza) jest ogromna w tej grze ponieważ można wpłacać pieniądze. Na te wplacaone pedy nie ma pokrycia. Pieniadze bez pokrycia powoduja inflacje. Na szczescie EU to gra wiec ekonomia w tym swiecie wirtualnym jest kontrolowana. Ktos wplaci duzo to zeby to pokryc MA wrzuca np do loota jakies itemy ale nie moze tego robic w nieskonczonosc. Dlaczego? Jakby ciagle musiala pokrywac wplaty itemami to zbyt duza ilosc itemow bylaby w grze czyli staly by sie tansze bo duzo by ich bylo (nawet jakby pokrywala te wplaty roznymi itemami non limited raz takim raz innym to i tak doszloby do tego ze zbyt duza ilosc itemow zostala by wygenerowana na popyt w grze). MA wiec kombinuje i przykuwa uwage do itemow Limited czyli tych ktore ulegna zniszczeniu. Dzieki nim moze kontrolowac podaz pieniadza a co za tym idzie inflacje. Mowisz schladzanie gospodarki poprzez zmniejszenie inflacji ?? Przeciez gospodarke sie podgrzewa dzieki niskiej inflacji ceny sa wtedy stabilne i nie rosna jak przy duzej inflacji - pieniadz zachowuje swoja wartosc dzieki niskiej inflacji. Gospodarka EU sie wali wlasnie poprzez brak kontroli nad wplatami i podejrzewam ze hofom ktore czasem MA przysponsoruje (czyli da tak od sobie nie z jakiegos loot pool tylko doda pewna ilosc pieniadza do swiata gry bez pokrycia zeby zrobic reklame). A i jeszcze jedno zeby nie Balcerowicz to gospodarka Polski wtedy kiedy on wdrazal plan padla by na ryja. Zahamowal nasza hiperinflacje dzieki czemu ceny przestaly walic do nieba i sie ustabilizowaly. PIsalem to po paru browarach wiec jak pare bledow mysleniowych sie wkradlo przepraszam. Mam nadzieje ze jakos mnie skumacie.

Aaaa i jeszcze resellerzy ktorych nie trawie a wrecz zwalczam rujnuja te gre rowniez. Generuja pienadz (podaż pieniadza) jak wplaty. Przyczyniaja sie do wzrostu inflacji spadku wartosci pieniadza.


Przepraszam kolego ale chyba cięzko Ci idzie na studiach :wink: . Inflacja to spadek wartości pieniądza poprzez np drukowanie dużej ilości banknotów bez pokrycia.
Jedyną rzeczą , która tłumaczyłaby inflacje jest nadmiar ped w stosunku do dolarów w grze.
Więcej pedów!!!!!!! Bez pokrycia w $!!!!!!!! Skoro przelicznik jest 1:1 to żeby była inflacja np 50% to 1$= 1.50 ped!!!!!! Jeśli liczba wpłaconcych $= liczbie ped to nie ma inflacji .

I co mają do tego reselerzy????? Jeśli ktoś wpłaca to w jaki sposób może zwiększać inflacje?????Każdy pieniądz ma pokrycie w $ !!!! A jak już pisała Nadia ten + który płacimy za itemy , idzie z kieszeni graczy nie od MA!! Nadmiar pieniądza nie powoduje inflacji!!!!
Inflacje powoduje nadmiar pieniadza bez pokrycia!!!
Więc skoro jest inflacja to czyja to wina?????
A co do Balcerowicza to z całym szacunkiem popatrzcie co poniektórzy na naszych sąsiadów z bloku komunistycznego . Tam nie sprzedawano za bezcen i popatrzcie na reforme Balcerowicza.Zasługą jego było zmniejszenie hiperinflacji , kosztem społeczeństwa.
Zrobił to w najbardziej odczuwalny sposób.
Ale moja wypowiedź dotyczyła 2 połowy lat 90 kiedy naszą galopującą gospodarke w tempie ok 6% PKB trzeba było schłodzić :evil: i mamy teraz kilkanascie % bezrobocia.
Żaden kraj mający powyżej 5% wzrostu PKB nie robi takiego idiotyzmu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 09:52 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 160
HP: 100
Society: Mlode Wilki
Fubuki widzę, że zabardzo nie rozumiesz całego sytemu broni jak dmg jest adekwatny do ammo.

Opalo 8dmg/2ammo=4dmg/1ammo
m2a 19dmg/4ammo= 4,75dmg/ammo

i z m2a robiłaby się najbardziej ekonomiczna broń w grze. Różnice ta rekompensuje decay.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 09:58 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 108
HP: 94
Society: E H A
Ja nie rozumiem tylko jednego Fubuki. Po co Ty narzekasz tu na forum na decay broni jak( według Twoich wcześniejszych teorii) i tak z każdego huntu jesteś na +. Zarabianie aż tak bardzo Cię boli?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 10:22 
Poor
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 34
HP: 0
Society: Freelancer ]:->
Nick w grze: ServantOfLolth=>HalbaradPL
sorry ze sie wtracam :) ale obskoczyliscie chlopaka... z kazdej strony... jak chce narzekac niech narzeka :D:D co komu do tego.... da sie nie czytac co niektorych postow:) wiecc w czym problem?


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 11:43 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
BlaDy napisał(a):
Ja nie rozumiem tylko jednego Fubuki. Po co Ty narzekasz tu na forum na decay broni jak( według Twoich wcześniejszych teorii) i tak z każdego huntu jesteś na +. Zarabianie aż tak bardzo Cię boli?


tylko żeby wyjść na plus musze się nieźle natrudzić. I wystarczy jedno polowanie nieudane żeby stracić plus z 5-6 polowań. A irytuje mnie postawa co poniektórych , moze dlatego że nie jestem typem gościa który przyjmuje każdy wciskany kit .
Tak poza tematem jak np chodzicie na moby , które dają wam przy loot np. co najmniej 30-40 pec. I jak przy nastepnym polowaniu na nie ,kilka loot pod rząd daje wam po połowe tego albo 1/3 to proponuje odpuścic sobie hunt na pare godzin na te mobki.
Z moich wyliczeń na kilku rodz. mobów , jest proporcjonalnie zmniejszany loot w pewnych porach.
I co do inflacji kolegi Balcerowicza :D . wyobrażam sobie wejście go do gry i jego działania:

Jest za dużo ped w grze ( patrz złotówek lata 80 - początek lat 90) , więc zmieniamy przeliczenie ped na $ od dzisiaj 1ped = 80centów ( zmniejszenie ilości pieniędzy w Polsce poprzez upadek przemysłu , mniej zarabianych pieniedzy, duże bezrobocie) . Dzięki temu inflacja spada o 20% bo już mamy pokrycie ped w $ . :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 12:02 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Eh Fubuki naprawde.. z jednej strony chwalisz jakie to Ty nie systemy powymyslales zeby wyjsc pare ped na plus (pewnie na polowaniu za 20 ped ammo ;p) teraz narzekania.. Ja tez potrafie narzekać uwierz mi, i moge Ci wymienic setki pomyslów MA które przyczyniły sie do pogorszenia stanu naszych porfeli (o ktorych Ty nawet nie masz pojęcia bo za krótrko grasz) I uwierz mi, starzy gracze naprawde mają powod do narzekan ;) (ja z MKV latałem od <1k w rifle, niech ktoś teraz tego sprobuje, ba! przy moich skillach chcialbym miec 20% missów heh)

Jednak ten temat jest o L itemach (a rozumiem ze do mnie jest post z tym gównem i ambrozją) i akurat L itemy to bardzo dobre rozwiązanie dla gry.

*edit* chyba jendak przesadziłem z tymi 20%, ale i tak missów jest sporo (a strzał kosztuje 14 pec, a nie jakies 5 pec)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 12:08 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
Juz kiedys pisalem o inflacji w pe ale napisze jeszcze raz.

Jest zbyt duza podaz pieniadza wplacanego przez uberow, w stosunku do ilosci przedmiotow dostepnych w grze. Dla nich wartosc tego pieniadza nie ma takiej wartosci jak dla innych (patrz wartosc 1000$ dla "robola" i dla milionera) i dla nich przeplacenie to jest nieawzna sprawa, a z czasem taka cena staje sie cena rynkowa, bo jest duzy popty, a mala podaz towarow.

Mozna by jeszcze sporo tu dopisac dlaczego itd... ale nie bede sie wiecej rozpisywał


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 12:09 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
ten post z ambrozją nie był do Ciebie chyba że pracujesz w MA :D

Hehe kolego przypominam że rzecza która moze spowodować inflacje jest bezwartościowy ped :) a nie nadmiar pedów. Jeśli 1ped = 1$ to nie będzie inflacji. A ewentualny wzrost cen moze być spowodowany spadkiem podaży na rynku lub w przypadku monopolistycznych działań. To że ktoś płaci za coś warte 100 ped 2 razy więcej nie powoduje wzrostu inflacji. To że kupisz Johnny Walkera na Orlenie za 100zł a w sklepie jest po 80 też nie spowoduje wzrostu inflacji. Nawet jak cena jakieś towaru luksusowego podskoczy o 50% to też nie spowoduje to wzrostu inflacji .
Bo wartośc pieniądza oceniasz wg pewnego kryterium w tym przypadku $ . A jeśli ktoś ma setki tysięcy $ i przepłaca za wszystko to jego problem , a nie gospodarki.
Wzrostu cen nie można tłumaczyć jedynie inflacją .

I tak do lvl jak widzisz ta gra wychodzi poza tylko zabawe patrz działania MA , tłumaczone czymś więcej jak dobrą zabawą . A co do postów nie musze ich nabijać , po tyg moderatorzy mogą kasować moje posty i licznik , że tak powiem kalafiorem mi to dynda :D


Ostatnio edytowany przez fubuki 16 Lis 2006, 12:25, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 12:11 
kolega nabija posty...a rozprawianie o niczym tak jak tu się to dzieje moim zdaniem powinno być zabronione bo to bezproduktywne.
A tak btw...nie wiem czy twoje porównania PE do pokera itd są właściwe:)
Ludzie...dawniej nie myślał chyba nikt o takich dziwactwach jakie wypisujecie...sie liczyło i tyle...die humanist scum :wink:
zaraz rzuce tym forum.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 12:40 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 101
HP: 103
Society: RED LEGION CADETS
fubuki napisał(a):
Jeśli 1ped = 1$ to nie będzie inflacji.


Ja zawsze myślałam że 10Ped to 1$... Ale ja sie nie znam... :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 17:05 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Z tego co mnie nauczyli inflacja to obniżanie się siły nabywczej pieniądza, czyli jego wartości rynkowej. Jeżeli średnia cena towarów rośnie, to muszę wydać więcej peds na ich zakup. Co ma do tego powiązanie walut, PED i Dolara?


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 19:45 
po prawda jest taka, że od 2 lat już forum oblegają nooby...co nam starym odbija się to na nerwach (bez urazy ale dawniej było całkiem inaczej-jakby rodzina lol serio tak się czułem 3 lata temu)
a tutaj takie coÅ›:
największym błędem i szczytem głupoty jest utrzymywanie się przy swoim stanowisku kiedy to jest ono całkowicie sprzeczne z prawdą 8) :wink:


Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 20:10 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2006
Posty: 109
HP: 100
Nick w grze: Maciejjy vel Galka
Mnie najbardziej w tym wszystkim wkurza coÅ› innego.
Osobie o której mówimy brakuje jednej podstawowej cechy : pokory.
Ja jestem noobem jeśli chodzi o EU. Na tym forum też nie jestem długo i dlatego wypowiedzi innych, bardziej doswiadczonych graczy traktuje bardzo serio. Mogę się z nimi zgadzać lub nie, ale na pewno je szanuje. A nasz nowy kolega podchodzi do wszystkich jak do jakichś półmózgów. Na zasadzie "mówcie co chcecie, ale ja wiem i tak lepiej".

Ja od zawsze słyszałem, że itemki L są bardzo ekonomiczne w użyciu. Mówili to doświadczeni gracze i ja po prostu im wierze. :)


Profil E-mail Offline
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 20:21 
bo limited itemki są super i tyle, dzięki nim każdy może sobie pozwolić na hunta gunem z 44dmg:) wymaga tylko skilli ale niewielkich.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Lis 2006, 21:34 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Po prostu wezcie poprawke na to,ze racje moze miec kazdy- zarowno jedna jak i druga strona...

A co do tych missow, to ja u siebie nie mam niczego takiego ;) Czasem tylko jest lag czy jak to nazwac,ze nie zadaje dmg strzelajac, ale wtedy tez ammo nie leci :P Poobserwujcie sobie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2006, 00:03 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
capoeritos napisał(a):
Mnie najbardziej w tym wszystkim wkurza coÅ› innego.
Osobie o której mówimy brakuje jednej podstawowej cechy : pokory.
Ja jestem noobem jeśli chodzi o EU. Na tym forum też nie jestem długo i dlatego wypowiedzi innych, bardziej doswiadczonych graczy traktuje bardzo serio. Mogę się z nimi zgadzać lub nie, ale na pewno je szanuje. A nasz nowy kolega podchodzi do wszystkich jak do jakichś półmózgów. Na zasadzie "mówcie co chcecie, ale ja wiem i tak lepiej".


Bardzo Å‚adnie powiedziane :)

Elanor farciaro ;)

Ok ale to z rifle L? Bo ja nie widze za bardzo alternatywy.. Czy te anabolici sie oplaca kupować?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2006, 09:58 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
Dobra bogowie EU
małe wyliczenie (L) :
Breer M2a (L) koszt strzału 4,68 pec max dmg 19 eco 4.06 , koszt na aukcji + 5.13
AP Series Brave ME koszt strzału 4.3 pec dmg max 18 eco 4.19 , koszt na aukcji + 15.9 .
Na oko zakupując AP Brave jestem do przodu po wystrzelaniu równowartości 3 BreerM2a (L).
1 pełny Breer poszedł u mnie w 4 dni .
Jednak polityka MA zmusza niejako graczy do strzelania (L) gdyż to jest jedyna broń pośrednia . Chcesz grać musisz kupic (L) . Kochane MA nie pozostawiło żadnej alternatywy dla tego super sprzętu . Równorzędnej alternatywy 8)


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2006, 11:08 
fubuki też troche źle liczysz ech...a tak między nami to ja już siły nie mam do was....ludzie...jak się wymaxuje broń limited to missy się nie zdarzają...bynajmniej ja tak mam...kwestia mocy kompa i wydajności łącza...
co do m2a...ja przepalać mogę i 3 m2a....i powiem tak, że gadanina: agp brave me lepszy to ***** jest nic nie warta...jak sobie wymaxujesz agp bravbe to pogadamy...średnie dmg na pec spada drastycznie bez skilla...a taki wymaxowany m2a bije na głowe all rifle dostepne dla niewpłacającego...chyba, że kupicie m3a albo m4a:)
Dodam...że 1 breer m2a starcza na 315ped ammo z 3.5 razy a103 ampem...teraz to będzie 2 razy A102 lub A201.
bić moby i polowac bo prawda jest taka, że im więcej się jest aktywnym tym lepiej...tylko trzeba to robić z rozsądkiem.
Tyle...więcej herezji typu: omg mam eco na imp defenderze aż 4.31...a korss 400 ma niecałe 4.00...to imp defender lepszya ja mam ledwo 2k w handgun.....nam nie potrzeba, bo prawda obecnie jest taka...że na broń zwykłą należałoby się przerzucić koło 6-7 w HA (Hit Ability)

I teraz ostatnie...jedni liczą, algorytmy itd...ale też popełniają błędy, niekiedy by zrozumieć jak coś działa nie trzeba uciekać się do aż tak zaawansowanej matematyki bo można to zrobić prościej...a efekt jest ten sam.

co do anaboliców diabolików itd...są dobre...ale nie za cenę równą 500% po jakiej schodzą obecnie na aukcji.
Tyle...jak komuś się zechce to poczytać po tylu dłuuugich postach to jest dobry.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2006, 11:37 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Witam.
Co do Breera m2a (L) to mała poprawka dla tych co chcą sobie nim postrzelać:
zadaje w/g opisu 9.5-19 dmg i HA, CHA 10/10 przy moim 2.7k rifla, ale: wyliczyłem sobie ze stu strzałów, że średnia jest niższa niż wynikałoby to z obliczeń 13.23 a misów mam ok 15 na 100 strzałów. Jak jeszcze posługiwałem się opalo i A103 to średni dmg. miałem ok 15 czyli trochę wyższy. Są takie moby , przy których misów mam więcej (np. bery) a przy innych nie mam prawie wcale (np. armaxy) ale to pewnie zależy od techniki polowania bo przy agro to lecą missy niemiłosiernie jeśli argo biegnie do mnie ale jak już dobiegnie to jest ok. Dlatego żeby mieć jak najmniej misów ściągam argo i czekam aż dobiegnie.
Jak zlootujÄ™ ampa 102 to opiszÄ™ wyniki.

pozdro

PS. Kumpel ma 0.8k rifla i breer m2a to porażka dla niego


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2006, 11:51 
bo kumpel nie ma skilla lol...powinien z m1a latać albo dalej z oplem aż do 1k w rifle.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Lis 2006, 12:20 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
A ja się tak zastanawiam jeśli Was ten temat fabuki'ego tak wnerwia to czemu nie wciśniecie przycisku ignoruj ? :lol:
fabuki - IMO nie masz racji i niepotrzebnie ciagniesz cały temat. Już tu nie zajrzę wiec nic mi nie odpisujcie :P
EOT


Ostatnio edytowany przez Lu_NiX, 17 Lis 2006, 13:44, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2006, 12:05 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
Hm..zastanawialem sie czy zalozyc nowy watek z pytaniem czy odswiezyc stary ?
O co mi chodzi ? Ano o "limited' zbroje. Wczesniej gdziesik wyczytalem ( i to stosuje), ze zbroje najlepiej naprawiac po/przed huntem na full, poniewaz lepiej chronia. No i 'zagwozdka" Co z (L) armor? Naprawic sie nie da, to co po huncie do tt? i kupowac nowa?
Zero ekonomi cholera. Czy tez naprawa normalnego armoru nie ma sensu?
btw. jak gdzies ten problem byl poruszany to sorka.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2006, 12:56 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
limited armory chronia na full przez caly czas a zwykle w zaleznosci od TT w stosunku do full wiec zwykle warto naprawiac, a limited jak sie zuzyja to po prostu juz nie mozesz uzywac i musisz kupic nowa (kupujac taka zbroje musisz miec na uwadze ze to jest sprzet "jednorazowy")


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 07 Gru 2006, 14:20 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 71
HP: 114
Society: Merchants of Entropia Universe
Nick w grze: Stefan moon Mapa
James diGriz napisał(a):
Aaaa i jeszcze resellerzy ktorych nie trawie a wrecz zwalczam rujnuja te gre rowniez. Generuja pienadz (podaż pieniadza) jak wplaty. Przyczyniaja sie do wzrostu inflacji spadku wartosci pieniadza.


Panie student,
rozumiem, że resellerzy mają mennice i biją pedziory :?:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Gru 2006, 22:30 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 425
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Loss_AdKos
moon napisał(a):
James diGriz napisał(a):
Aaaa i jeszcze resellerzy ktorych nie trawie a wrecz zwalczam rujnuja te gre rowniez. Generuja pienadz (podaż pieniadza) jak wplaty. Przyczyniaja sie do wzrostu inflacji spadku wartosci pieniadza.


Panie student,
rozumiem, że resellerzy mają mennice i biją pedziory :?:


Moon coÅ› w tym stylu :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Gru 2006, 11:56 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
Jasne reselerzy nabijają inflacje :roll: . Jakby tak było to mielibyśmy w kraju hiperinflacje :lol: . Zanim coś kupimy przechodzi nie przez jednego ale kilku reseleerów w Polsce.
Ale ja się nie znam na tym , w końcu jestem noobem roku :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Gru 2006, 13:26 
Newbie
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 1
HP: 0
fubuki napisał(a):
To tak jakbyś kupował samochód z maksymalnym przebiegiem 100tys km , który rozlatuje Ci się po przejechaniu 100tys km. Ale skoro to taki genialny pomysł nikt jeszcze na to nie wpadł w realu. wszystkie samochody można naprawiać.


W realu jest dokładnie tak jak piszesz. Naprawa samochodu to najczęściej wymiana (nie naprawa) starych części na nowe. Pokaż mi samochód który po przejechaniu 100tyś. km można naprawić (nie wymieniając starych części na nowe) aby wart był tyle co w dniu zakupu. Nie da się, bo wszystkie części samochodu (czy każdej innej rzeczy w RL) to Lki i co za tym idzie cały samochód to też Lka.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Gru 2006, 13:47 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Yuri napisał(a):
W realu jest dokładnie tak jak piszesz. Naprawa samochodu to najczęściej wymiana (nie naprawa) starych części na nowe. Pokaż mi samochód który po przejechaniu 100tyś. km można naprawić (nie wymieniając starych części na nowe) aby wart był tyle co w dniu zakupu. Nie da się, bo wszystkie części samochodu (czy każdej innej rzeczy w RL) to Lki i co za tym idzie cały samochód to też Lka.


No akurat funkcja decay(x) samochodu jest tak zbudowana, że :
f(time)= ( C + Cz ) * ( 1 / ( ( time - time_zero ) + C1 )) dla time>=1+time_zero ;
gdzie C- cena zakupu, Cz- współczynnik popytu 0<Cz<1, time_zero - czas zakupu, C1 - częściowe koszty napraw.


pozdro


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Gru 2006, 15:41 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
realowi odpowiada naprawa itemów a nie limitowane częsci. Przynajmniej jesli chodzi o gre.
Zużyjesz jakąś częśc wymieniasz na nową ( naprawa w repair terminal) a nie wymieniasz cały samochód ( jak jest z limited items) . Taniej jest naprawić niż kupić nowy . Taniej jest naprawić item niż zakupić nowy limited .
Ciekawi mnie nagonka na resellerów , jakby to oni byli winni inflacji ( bzdura wymyślona przez MA) . Pewnie przez resellerów w grze jest ponad 100 mln $ nie mających pokrycia w twardej walucie :roll: .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Gru 2006, 15:46 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
fubuki napisał(a):
jakby to oni byli winni inflacji ( bzdura wymyślona przez MA)

CO?! wtf! Jedyne stanowisko w sprawie resellerów jakie zajęło MA to, to, że taka działalność jest zgodna z EULA. Tyle.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Gru 2006, 16:08 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
CvX! napisał(a):
fubuki napisał(a):
jakby to oni byli winni inflacji ( bzdura wymyślona przez MA)

CO?! wtf! Jedyne stanowisko w sprawie resellerów jakie zajęło MA to, to, że taka działalność jest zgodna z EULA. Tyle.


Napisałem że bzdurą jest inflacja 8) wtf! drogi kolego śpiący na kasie :D . Póki co nikt tutaj jeszcze nie napisał kto jest winny inflacji za którą zapłacą gracze :? Wypadałoby żeby MA oświadczyło dlaczego ona powstała . Ale kogo to interesuje 8)
Za to już się cieszymy z nowych wypasionych limitowanych itemów 8)

P.S. : uwielbiam tzw. obiektywną stronniczość , jak skomentowałem że MA gada bzdury z inflacją , to ktoś wyciągnął z kontekstu zdania i musiałem sprostować. Jak ktoś pisze nieprawde że winnym inflacji w grze są reselerzy panuje cisza .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Gru 2006, 11:51 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
Spróbuje spojrzeć na problem trochę z innej strony. Inflacja jest rzeczą naturalną. Każde państwo ją posiada. Podobnie Entropia, też posiada inflację. Problem jest z wilkością %. Załóżmy czysto teoretycznie, że dobra inflacja to taka która nie przekracza wzrostu PKB. Czyli jak mam teoretycznie wzrost PKB w skali roku 5% to dobra inflacja będzie miała 3%. Mieszkańcy będą zatem mogli kupić więcej niż rok temu. Jeśli będziemy starali się ustalić dobrą inflację w EU musimy spojrzeć jak ta gra się rozwineła. O ile zwiększyły się PKB, o ile zwiększył się majątek każdego gracza. Krótko mówiąc - z kraju rozwijającego się [entropia 3 lata temu] osiągnelismy poziom kraju rozwiniętego [EU dziś]. Poziom majątku każdego obywatela jest znacznie więszky niż kilka lat temu. Podwyższyl się zatem poziom życia. Mamy zatem więcej kasy/majątku niż kilka lat temu, więc możemy sobie pozwolić na więcej. Możemy kupić więcej prezentów niż kiedyś, a to z koleji jest deflacja.

Teraz jeszcze z innej strony. Czy nawet gdy nie weźmiemy pod uwagę rozwoju PKB i majątku graczy, to czy nadal istnieje jakaś wielka inflacja której należy się bać? Nie sądze. Według mnie koszt większości przedmiotów [głównie podstawowych] zmiejszył się, a tych żadkich, wyjątkowych zwiększył się. Fapy, teleporty, surowce, podstawowy uzbrojenie jest tańsze niż to bywało w historii. Natomiast przedmioty liczone w XX sztuk zyskały na wartości. Uogólniając można powiedzieć, że bilans został zachowany i nie ma jakieś zagrażającej inflacji. Ona istnieje na uber przedmiotach, ale to wynika z tego, że MA nie przesuwa suwaka. Załóżmy, że od początku istnienia EU, w grze wypada 1 ml-35 na miesiąc. Ilość ml-35 rośnie nie proporcjonalnie do ilości graczy, więc ich cena systematycznie rośnie. Jak to zmienić? Przesunąć suwak. Wszystkie ceny tak naprawdę zależą od MA, od SUWAKA.

Podsumowując - nie widzę związku między L itemy i inflacją. Ponieważ jej tak naprawdę nie ma. Bilans cen wszystkiego moim zdaniem daje inflację równą 0*, a jeśli nawet nie, to jak weźmiemy pod uwagę rozwój PKB gry i majętności graczy skłaniałbym się do pojęcia deflacji [Ile mógł kupić przeciętny gracz 3 lata temu i teraz. Kiedyś wszyscy byli nowi i wszyscy byli biedni]. A co do walki z nieistniejąca inflacją to najlepszy jest suwak :D

* - mam tutaj na myśli porównanie % zmian w cenach. Np. lyst nie kosztuje już 200% a 110%, ale wartość jakiegoś ML to 200% poprzedniej ceny. Zatem bilans 0. Wiem, porównanie jest jak 1 do kilku tysięcy, ale zakładam, że suma przerobionego lystu równa się tym ML'kom.



[EDIT] a jeszcze dodam, że rozwiązanie z obiżką cen na podstawowe produkty i zwiększeniem cen na uber itemy wydaje mi się bardzo rozsądna. Nowi gracze mają łatwy dostęp do podstawowych produktów, a gracze którzy chcą stać się uber muszą zapłącić proporcjonalnie więcej. Napewno trudniej stać się uberem niż kiedyś [wydać więcej kasy], ale to się wiąże z rozwojem gry, majętnościa, ilościa graczy itd.. ale chyba najważniejszy argument - uber sprzed 3 lat był o wiele słabszy od współczesnego więc chcąc nie chcąc musi być wiecej wart. Sytuacja wydaje się zdrowo-rozsądkowa i logiczna...Tak powinno być i tak jest...proszę zatem nie marudzić :P


Ostatnio edytowany przez Angel, 13 Gru 2006, 12:04, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Gru 2006, 12:03 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
Hmm tylko jest potrzebne źródło zarabiana pieniędzy. Skoro ukróciło się źródło jakim jest loot. Pozostało crafcenie i mining , z którego zysk nie jest wcale większy. Największy zysk przynosi handel czyli tzw spekulacja .
Daltego uważam że to prowadzi do samodestrukcji. Coraz więcej jest resellerów , którzy już na bank nie wpłacą kasy bo wiedzą jak zarabiać . Kto na tym zyska? MA?
Ceny spadają w dół ale nie poniżej pewnego poziomu . Zamiana pedów na olejki przyniosła taki skutek , że ceny craftu nie spadły a oleje idą do TT ( podobnie jak pedy) .
Myślałem że ceny materiałow spadną z powodu większej ich ilości a cena jest bez zmian.

A co do bycia uberem taniej wyjdzie kupić skille niż skillować normalnie. Zwłaszcza że podaż skill implantów jest coraz większa :)
Najtańsza droga to zarobić na handlu i kupić skill . Taniej , bez rozczarowań no lootem . Szybciej i nie różni się niczym od zdrapek jaką zafundowąła MA .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Gru 2006, 12:24 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
fubuki napisał(a):
Hmm tylko jest potrzebne źródło zarabiana pieniędzy. Skoro ukróciło się źródło jakim jest loot. Pozostało crafcenie i mining , z którego zysk nie jest wcale większy.


Po to właśnie masz mieć pełen portfel w rzeczywistości :D Jaki jest inny cel MA, niż zarabianie? Pewnie mają jakąś misje firmy, ale to jest firma która ma przynosić dochód.

Mocno bym się zastanowił nad tym, czy craft jest dochodowy :P To są raczej nieliczni, którzy mają żadkie BP, to oni są na plus, ale nikt więcej.

fubuki napisał(a):
Największy zysk przynosi handel czyli tzw spekulacja .


Handel to nie spekulacja.

fubuki napisał(a):
Daltego uważam że to prowadzi do samodestrukcji. Coraz więcej jest resellerów , którzy już na bank nie wpłacą kasy bo wiedzą jak zarabiać .


Resellerów akurat jest coraz mniej i nie prowadzi to do destrukcji, bo po ostatnim VU wszyscy którzy handlują zostawiają mase pedów na aukcji, czyli oficjalnie dokładają się do tego, żeby np. twój loot był lepszy.
Destrukcyjna byłoba sytuacja, gdyby na aukcji kupowali tylku ludzie którzy naprawdę w danej chwili potrzebują danego przedmiotu. Przypuszczam, że byłbyś niezadowolony, gdyby twoje ciężko uzbierane skille schodził za kilka ped, bo akurat nikt ich w tej chwili nie potrzebował. Wachania cen byłyby ogromne - hipotetycznie - o 5 rano wszystko 50% tańsze, niż wieczorem. [teoretyczna sytuacja, gdy biduje tylko ten co potrzebuje]

fubuki napisał(a):
Kto na tym zyska? MA?
Ceny spadają w dół ale nie poniżej pewnego poziomu . Zamiana pedów na olejki przyniosła taki skutek , że ceny craftu nie spadły a oleje idą do TT ( podobnie jak pedy) .
Myślałem że ceny materiałow spadną z powodu większej ich ilości a cena jest bez zmian.


Ponieważ suwak materiałów się nie przesunął to i cena się nie zmieniła. Tak jak wspomniałeś wylatuje więcej olejków [zamiast pedów], które są obecnie niepotrzebne [po prostu są pedami]. Przecież nie wylatuje więcej animal hide, czy innych produktów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Gru 2006, 13:48 
Green
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 201
HP: 101
Nie zgadzam się co do zwiększonej kasy z aukcji. Ceny spadły więc fee też jest niższe zazwyczaj płaci się poniżej 1 ped . A uberowskich itemów jest jak na lekarstwo bo ludzie boją się wystawiać bo koszt jest znaczny a zysk niepewny.
A co do resellerów odpadli handlarze ME , bo nie potrafili się przystosować . Ale pozostali Ci
naprawde znajacy sie na handlu i mający dużo kaski


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Gru 2006, 15:01 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
Nie wiem czy odpisujesz na mojego posta, ale tak mi się wydaje, więc dodam kilka kwestii do "naszej dyskusji". Jak możesz to w przyszłości cytuj kogoś, bo wtedy wiadomo na co odpowiadasz, z czym się nie zgadzasz lub z jakim argumentami się spierasz.


fubuki napisał(a):
Nie zgadzam się co do zwiększonej kasy z aukcji. Ceny spadły więc fee też jest niższe zazwyczaj płaci się poniżej 1 ped . A uberowskich itemów jest jak na lekarstwo bo ludzie boją się wystawiać bo koszt jest znaczny a zysk niepewny.


Faktycznie sporo przedmiotów jest sprzedawane poniżej tt+10 [bo z tego wychodzi w sumie opłata 1 ped], ale jest też trochę przedmiotów gdzie opłata wynosi 50 ped, a to tak jakby sprzedać 50 drobnicy. Według mnie ogólnie płacimy o wiele więcej za aukcję. Tym bardziej jeśli policzymy ile przedmiotów się nie sprzedało, a koszt wystawienia był większy niż 1 ped - te przedmioty muszą jeszcze raz wylądować na aukcji, czyli jeszcze raz napełniają pule za więcej niż 1 ped.

fubuki napisał(a):
A co do resellerów odpadli handlarze ME , bo nie potrafili się przystosować . Ale pozostali Ci
naprawde znajacy sie na handlu i mający dużo kaski


Odpadło najwięcej handlarzy z działu "aukcja" , a nie z grupy "miasto"/handel sweatem. Choć przypuszczam, że tam też nastąpił spory przesiew...choć kto wie. Może i nie, ale wydaje mi się, że prawdziwi kupcy którzy czegoś szukali żadziej zaglądają do miast niż to miało miejsce kiedyś...ale to tak sobie gdybam.
To prawda, że zostali ci znający się na handlu i napewno początkujący mają o wiele trudniej niż kiedyś.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 35 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso