Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 07 Lis 2006, 08:47 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Witam i o nowe esi pytam.

MA zakombiowało ostatnio ze sposobem ładowania esi i ich cenami.
Proszę się podzielić swoją wiedzą na ten temat.
Jeśli ktos wie jak teraz należy ładować esi i co z tego wynika niech proszę umieści tu nowy poradnik.
Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Lis 2006, 15:54 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 160
HP: 100
Society: Mlode Wilki
Tak się składa, że ładowałem pare esi :) no i sprawa wygląda tak:

Kiedyś określało się do jakiego poziomu się chce napełnić esi, teraz określasz ile skilla chcesz tam wbić. Jeśli niewykożystasz całego esi to dostajesz różnice tt a tego co wypełniłeś w pedach.

Jak jakieś precyzyjniejsze pytania zadasz to też mogę odpowiedzieć:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Lis 2006, 16:26 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
1k skilla to ile tt esi? ;)


Profil Offline
PostWysłany: 07 Lis 2006, 17:10 
około 3.44
Hellfire z forum EF zrobił graf oraz liste (ciagle updatowana) ile skilla daje ile tt esi, tutaj link:
http://dk.starbase.se/skill87print.html
miłej zabawy.


Nie podano
PostWysłany: 07 Lis 2006, 17:10 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 160
HP: 100
Society: Mlode Wilki
2,8-3,0 jakoś tak

ja wyciagnęłem 950 to było to 2,81


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 08:24 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Czyli im więcej jest wart esi, tym więcej możemy przelać skila?
Rozumiem, że jesli:
(przyjęte wartości nie odpowiadają faktom)
esi ma 12 ped to mogę władować 1k skila maksymalnie, ale jeśli właduję tylko 500 to otrzymam rekompensatę w pedach (powiedzmy 6 ped) ? ale ile będze warty po tt esi ?
esi ma 120 ped to właduję maksymalnie 5k skila, ale jeśli władujętylko 1k to otrzymam ok 100 ped rekompensaty....

Nie wiem czy dalej kumam

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 09:43 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 127
HP: 93
Society: było PL RANGERS i Enclave
JASIOQ napisał(a):
esi ma 120 ped to właduję maksymalnie 5k skila, ale jeśli władujętylko 1k to otrzymam ok 100 ped rekompensaty....


Z tego co Aster mówił, to jeżeli tt ESI zostanie poniżej 10.0 ped to dostaniesz rekompensatę w pedach a jeśli więcej to dostaniesz ESI z mniejszym tt.
Nie wiem czy jasno się wyraziłem... :-)


Profil Offline
PostWysłany: 08 Lis 2006, 13:11 
tak, mozesz sobie kupic esi 1250pedowe i wladowac tam 5k skilla...system odda ci reszte w postaci nowego esi o tt równym stare esi-skill (tt skilla) i tak mozna az do zjechania całego esi:)


Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 13:26 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
No właśnie, czy tu nie ma ukrytych strat/dacayów gdzieś po drodze(MA lubi takie zabawy). Czyli np jeśli będzie eksperyment: biorę esi za 200ped i ładuję je na full skillami, oraz biorę esi za 200ped i wpierw ładuję je skilami do 100PED, a potem jeszcze raz skilami za 100ped, czy obie operacje będą równo (nie)opłacalne.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 13:30 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Przy każdej operacji traci się 10% skilla.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 13:56 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
ateush napisał(a):
Przy każdej operacji traci się 10% skilla.

No właśnie, a ponieważ skile nie ładują się na esi liniowo, to np za tabelką z http://dk.starbase.se/skill87print.html
mamy na 100PED około 4500 skili, czyli straciliśmy faktycznie 4500/90% = 5000 skili
a na 200ped około 5600 skili, czyli straciliśmy faktycznie 5600/90% = 6222 skili

No to ładując dwa razy esi po 100ped tracimy 10000skili, a jeśli załadujemy raz za 200PED tracimy 6222skili, różnica znaczna.
Teraz tylko pytanie czy te wyliczenia są prawidłowe (+/-)?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 14:02 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
misko napisał(a):
ateush napisał(a):
Przy każdej operacji traci się 10% skilla.

No właśnie, a ponieważ skile nie ładują się na esi liniowo, to np za tabelką z http://dk.starbase.se/skill87print.html
mamy na 100PED około 4500 skili, czyli straciliśmy faktycznie 4500/90% = 5000 skili
a na 200ped około 5600 skili, czyli straciliśmy faktycznie 5600/90% = 6222 skili

No to ładując dwa razy esi po 100ped tracimy 10000skili, a jeśli załadujemy raz za 200PED tracimy 6222skili, różnica znaczna.
Teraz tylko pytanie czy te wyliczenia są prawidłowe (+/-)?


to nie tak.... jednego skilla 10000pkt potrzebujesz ok 1200ped tt na esi a nie 200ped :P


Profil Offline
PostWysłany: 08 Lis 2006, 14:03 
misko napisał(a):
No to ładując dwa razy esi po 100ped tracimy 10000skili

?! coś namieszałeś, a ta tabelka to prawidłowa


Ostatnio edytowany przez Level, 08 Lis 2006, 14:17, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 15:39 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Level napisał(a):
misko napisał(a):
No to ładując dwa razy esi po 100ped tracimy 10000skili

?! coś namieszałeś, a ta tabelka to prawidłowa

No faktycznie, tu się rąbnąłem, ale wynik za to bardziej dramatyczny :)
Tutaj znowu trzeba zastosować tabelkę, tylko w drugą stronę - skile się nie dodają przecież liniowo, dzięki.
No to poprawiam obliczenia, ale teraz to już trochę to akrobatycznie wygląda:
5000skilli to wg tabelki 135ped
czyli jeśli 2 razy wyciągniemy 5000skili to zużyjemy faktycznie skili za 2*235ped=270, a z tabelki to jest około 6050.

Różnica 6050 i 6222 już nie taka duża, ale odwrotna niż się spodziewałem :)
Czyli bardziej by się opłacało dzielić skile niż sprzedawać w całości :) Niech mnie ktoś poprawi :)

Inaczej to ujmując: lepiej wyciągać skile w małych porcjach, niż wszystko za jednym zamachem, przynajmniej w tym przypadku.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 21:57 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Co to za herezje??

Ładujesz 6000 skilla to tracisz 600..
A przede wszystkim to trzeba zwrocic uwage na cene esi, te z wyzszym tt prawdopodobnie beda tansze, wiec opłaca sie ładowac od razu wiecej skilla
Ale jezeli raz załaduje 3000 skilla strace 300, i drugi raz robisz tą samą operacje to rowniesz tracisz 300 skilla czyli łacznie 600 ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lis 2006, 23:03 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
Posse napisał(a):
Co to za herezje??

Ładujesz 6000 skilla to tracisz 600..
A przede wszystkim to trzeba zwrocic uwage na cene esi, te z wyzszym tt prawdopodobnie beda tansze, wiec opłaca sie ładowac od razu wiecej skilla
Ale jezeli raz załaduje 3000 skilla strace 300, i drugi raz robisz tą samą operacje to rowniesz tracisz 300 skilla czyli łacznie 600 ;p


Zgadza się, ale przy takiej sytuacji będzisz miał, że z ten duży implant będzie mniej warty niż suma tych dwóch małych, i nie chodzi o to, że na małe będzie więcej chętnych, tylko że skile uzyskane z dużego będą mniejsze od sumy skili uzyskanych z dwóch małych.

Albo inaczej, tak "na zdrowy rozum"": Każdy widzi że początkowe skille zdobywa się bardzo szybko - parę strzałów i liczba się zwiększa, jeśli zaś skili mamy dużo to rosną znacznie wolniej, czyli te 'wysokie' skile są dużo bardziej 'wartościowe'(zresztą to widać z tego wykresu skile/esi), co oznacza, że ucinając 10% z 6000 skilli ucinamy więcej niż dwa razy ucinając po 10% z 3000 skili.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2006, 08:16 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
misko napisał(a):
Zgadza się, ale przy takiej sytuacji będzisz miał, że z ten duży implant będzie mniej warty niż suma tych dwóch małych, i nie chodzi o to, że na małe będzie więcej chętnych, tylko że skile uzyskane z dużego będą mniejsze od sumy skili uzyskanych z dwóch małych.

Albo inaczej, tak "na zdrowy rozum"": Każdy widzi że początkowe skille zdobywa się bardzo szybko - parę strzałów i liczba się zwiększa, jeśli zaś skili mamy dużo to rosną znacznie wolniej, czyli te 'wysokie' skile są dużo bardziej 'wartościowe'(zresztą to widać z tego wykresu skile/esi), co oznacza, że ucinając 10% z 6000 skilli ucinamy więcej niż dwa razy ucinając po 10% z 3000 skili.


a 6k skilli to nie 2 ale około 8 implantów po 3k skilli.
:wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2006, 09:06 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
buahahha Misko większej bzdury dawno nie słyszałem ;) Załóżmy, że uber sobie wkłada 2k riffla, to myslisz ze da mu te 2k? Da mu dajmy na to 10 skila :) A teraz domyśl się dlaczego.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2006, 12:30 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Może źle (krzywo) włożył czipa ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2006, 12:50 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Taaa włożył sobie ESi do du.. i teraz musi strzelać gówno-rifllem "Sollosmród Łotpalo z ampem A1001 Drobiazgów" (dodaje 7 smrodów do jednego pierdnięcia :D )

pozdro hahahaha


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2006, 16:40 
Amateur
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 577
HP: 0
Nick w grze: Eol
No cóż, może niezbyt jasno tłumaczę, ale nie wiem jak jaśniej, bo problemik nie jest z gatunku 2+2=4, więc z mojej strony EOT.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lis 2006, 16:52 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 160
HP: 100
Society: Mlode Wilki
No przy skillach 2+2 nie jest równe 4. Po pierwsze przykład na niższych skillach. Mając 2k skilla napełnisz 9,99 implanta ,a mając 3k napełnisz 29,99 implanta (wartości mocno przybliżone :P)
Czyli jak widać ten 1k który jest ponad 2k napełni 2 implanty (stare). Teraz ceny skilla podaje się głównie w % i dlatego nie ma róznicy czy wpakujesz w implant 6k czy rozdzielisz to na 2. Może mieć to tylko znaczenie w przypadku esi bo z mniejszym tt mogą chodzić za większy %.


Najważniejsze jest to, że jak nie rozłożysz tego to tyle samo wyciągniesz i ludzie tyle samo ci zapłacą. Róznica jest tylko w cenie esi.

Wybaczcie jak niezrozumiale piszę ale jestem chory i trudno mi się skupić:)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lis 2006, 09:10 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Okta :
Czy Twoja teoria brzmi :
straty przy wyciąganiu skili z 5k do 0 będa mniejsze jeśłi użyjemuy do tego jednego czipa o wartości tt 150 ped (to tylko przykład) zamiast 10 czipów o sumarycznej wartości 150 ped ?
Jesłi tak jest to z czego ma wynikac różnica ? (np jakaś stała cześć ESI zawsze zostaje niewykorystana itp ???)


Profil Offline
PostWysłany: 10 Lis 2006, 13:15 
dam przykład jak to ze skillami jest:
9011 rifla włożone na czip daje nam około 750ped w tt czipa:D
10000 rifla włożone w czip daje nam około 1250ped w tt czipa:)
Więc :oops:


Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso