Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 08:10 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Witam wszytkich.

Mam ostatnio poważny problem. Od niedzieli nie mogę się zalogować do EU co wynika najprawdopodobniej z zapomnienia jednej z cyferek w haśle :oops: (tak to jest jak się za dużo pracuje i gra a za mało śpi).

Niestety "Re-Activation Account" nie wysyła linka do odnowienia hasła na mojego maila :x ...
( :idea: na stronie entropiauniverse.com dział "My section" i odsyłacz tuż nad forularzem logowania).

MA twierdzi uparcie że mam spam-filtra pewnie włączonego :omur:(co oczywiście ma miejsce, ale spamy idą do osobnego folderu a nie są kasowane), niemniej na 2 "zaprzyjaźnione" konta, także nie przychodzi link do odnowienia hasła, mimo że wszytkie są na innych serwerach. Być może dlatego że wszystkie te konta miały zmianiany adres e-mail od czasu ich założenia, niemniej po tej zmianie wszytko działało.

I tu moja prośba: czy jeszcze ktoś mógłby sprawdzić czy ta funkcja obecnie działa? (dodam że użycie tej funkcji nie blokuje aktualnego hasła). Jeśli nie działa to oprócz potwierdzenia w tym wątku, bardzo proszę o Support Case do MA

Dzięki za pomoc

Aster

PS. Gold-Card jest bardzo przydatną zabawką, dzięki której mogę jednak spokojnie spać.I wyspać się na zapas :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 09:02 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Przed momentem sprawdziłem. Też użytkownik gold member card.
Działa wszystko prawidłowo.

Wchodziłem przez:
https://account.entropiauniverse.com/pe ... /5514.html

Podałem adres e-mail podawany przy rejestracji (nigdy nie zmieniany).
Po około 15s sprawdziłem pocztę - e-mial już był.


Cytuj:
Dear Sir/Madam,

Your Entropia Universe account with login: (login) is ready for re-activation.

To re-activate your account, please use the following link:
https://account.entropiauniverse.com/pe ... gin=(tutaj user)&Code=(tutaj kodzik)

Regards,
Entropia Universe Support Dept.


Po kliknięcu dostałem

Image
i

Image

Wszystko opisuję, bo może ktoś inny będzie ciekaw jak to wygląda, a szczególnie CI NOWI CO REJESTRUJĄ KONTA NA LEWE DANE !!!


Nie mam pomysłu co może być u Ciebie nie tak. Chyba odwyk Cię czeka na czas przesłania ksero danych :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 09:11 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
abyss napisał(a):
Podałem adres e-mail podawany przy rejestracji (nigdy nie zmieniany).
Po około 15s sprawdziłem pocztę - e-mial już był.


Dzięki za info. Bardzo prosze jeszcze o test taką osobę która zmieniała kiedykolwiek e-mail kontaktowy podawany w danych (do niedawna taka opcja była przy edycji konta, teraz już nie)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 13:23 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
aster napisał(a):
abyss napisał(a):
Podałem adres e-mail podawany przy rejestracji (nigdy nie zmieniany).
Po około 15s sprawdziłem pocztę - e-mial już był.


Dzięki za info. Bardzo prosze jeszcze o test taką osobę która zmieniała kiedykolwiek e-mail kontaktowy podawany w danych (do niedawna taka opcja była przy edycji konta, teraz już nie)


zapewne zmiane maila przez support zrobili z mojej inicjatywy :P opisalem im poproastu w jak prosty sposob obca osoba mogla pozbawic konta prawowitego wlasciciela... jako lekarstwo na to (co do konca i tak nierozwiazuje tego problemu, jedynie tylko przedluza czas) podalem im wlasnie to aby maila bylo mozna zmienic tylko i wylacznie za pomoca supportu piszac odpowiedni temat... Co do reaktywacji konta... jesli konto e-mailowe masz na wp.pl to nigdy Ci mail od MA nie dojdzie... poza tym reaktywacja dziala prawidlowo... wracajac do zmiany e-maila w danych konta PE... mimo wszystko musisz sie tam najpierw zalogowac takimi samymy danymi co logujesz sie do PE ;) wiec jesli mozesz zalogowac sie do Supportu, to... :D

Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 14:30 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
DoprecyzjujÄ™:

Mogę się zalogować do supportu z konta "brata". Na swoje "normalne" konto zalogowac się nie mogę. Ani na konto brata (w gazeta.pl) ani na moje (duzy serwer akademicki) nie przychodzi link aktywacyjny. Oba konta po rejestracji mialy zmieniany adres e-mail. Mam tez avatara kupionego kiedys (nie wiem po co) i tez ze zmienionym mailem (tez duzy serwer akademicki) i tez nie przychodzi potwierdzenie. 3 różne konta, 3 różne serwery, wszystkie z wyłączonym anty-spamem.

Jako ze Support MA twierdzi ze "dziwne u nas działa" staram się znaleźć samodzielnie rozwiązanie i dochodzę do wniosku iż problem moze dotyczyc kont które mialy zmienianego emaila od czasu rejestracji konta. Dlatego tez proszę osoby które są w podobnej sytuacji (czyli zmienialy maila) o sprawdzenie, czy moja teoria jest słuszna.

A co do sposobu zabezpieczenia to delikatnie mówiąc ma to jakieś "kaczki" (ciężka inwektywa). Najprostszym zabezpieczeniem zmiany maila bylo by wyslanie linku na starego maila z linkiem potwierdzającym zgodę na zmianę LUB jeśli stary mail nie jest już osiągalny to dopiero wtedy kontakt z Supportem


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Paź 2006, 16:03 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
heh wspolczoje...

swoją drogą cio wy tam w Enclave wyrabiacie że was suport nie lubi :lol: ... wcześniej Lunix bawił się craftem i poznikały mu temki stakowane (hehe piany ba bił z własnej niewiedzy że jest limit na ilość itemów a wine na MA zwalił heheh ale fakt nie świadomie) teraz ty masz problemy z logowaniem i zmianą w haśle... może coś mieszasz samemu nie do końca też nie świadomie popełniając błąd ?

proponuję na spokojne jeszcze raz pobawić się z kontami email - tam tkwi problem myślę

pozdróóówka


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 10 Lis 2006, 20:25 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Odnawiam wątek, jako że nadal mam problem z tą *!@#$!@$# reaktywacją hasła.

Czy ktoś z Was ma konto na gazeta.pl i może potwierdzić że maile od MA na ten server przychodzą?

Ewentualnie proszę o wskazanie z którymi darmowymi serwerami nie ma problemu w tej kwestii (wp.pl, onet.pl, o2.pl, itp ...)

a tak BTW to wszystkim radzę sprawdzić czy do Was maile docierają, bo przy zakładaniu konta ponad rok temu na gazeta.pl potwierdzenie przyszło, a reaktywacja jakoś nie chce ...


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 10 Lis 2006, 20:38 
u mnie docierajÄ… na gmail, hotmail, onet.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2006, 01:09 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 95
HP: 0
Nick w grze: Simanth
z pewnościa Yahoo..... ale tez Onet chociaż szybkość połaczeń z Onetem to nędza....

natomiast WP.pl to porażka.... nawet nie sprawdzaj.....


Profil E-mail Offline
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2006, 01:11 
a i interia działa, o2 też ale o2 to tam prosto konto mailowe shakować więc odradzam.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2006, 13:47 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Interia dziala.
Moge zapytac jakiego programu pocztowego uzywasz Aster?
Ja juz 2 krotnie zanotowalem samodzielne KASOWANIE maili przez Thunderbirda (pod winde). Wiem, ze to brzmi dziwnie, ale mialo miejsce 2 krotnie i wygladalo tak: poczta zostala odebrana, mail sie pojawil "na liscie" i w chwili proby odczytu ginal (nie wczesniej i nie pozniej) - a nie byly zdefiniowane zadne filtry ktore powinny go usuwac lub tez przenosic poczte. Od tego czasu mam czesto wylaczone "usuwaj poczte z serwera"


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 11 Lis 2006, 22:12 
Newbie
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 1
HP: 0
Przy okazji jak jesteście przy temacie reaktywacji to się was zapytam...
Na początku 2005go zaczalem grac w EP(EU) i grałem tak kilka miesiecy...
Teraz mi sie zachcialo pograc wiec reaktywowalem konto... na stronke sie logule zaś do gry jeszcze nie... teraz moje pytanie: Ile mogę czeka na odzyskanie (ewentualnie zaczecie nowego "zycia") konta? Konto reaktywowałem w czwartek... Wczoraj napisałem do supportu ale jezcze ie odpowiedzieli... Co moge jeszcze zrobi, żeby to jak najkrócej trwalo?


Profil E-mail Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso