Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 07:57 
Inept
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 12
HP: 92
Society: no name
Tak jak w temacie chce sie troszke zabawic w to ale nie wiem ak sie do tego zabrac. Rozumiem, że to jest trudna profesja na poczatek ale coz mi sie przyda taka odmiana.
Mam pare materialow przygotowanych ale jeszcze nie wiem co dokladnie jest potrzebne do tej profesji, wiec pierwsza lekcja moze byc tylko teoretyczna 8)


na gwalt szukam craftera i postuluje do crafterow: Nie zostawiajcie tej wiedzy tylko miedzy wami. Dajcie chociaz troszke uszczknac maluczkim(znaczy mnie :P )


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 08:23 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
Mrowek napisał(a):
na gwalt szukam craftera


ty zboczencu :P
a feeeee.... :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 08:32 
Green
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 200
HP: 138
Society: FoxHunt (General)
Witaj,

to co wiem. to na poczatek Basic Filters (1 Lyst ignot i 1 (ref) Oil)
No i ciachasz gdzies przynajmniej do 1,5k engeniring,
zanim zaczniesz cos konkretnego tworzyc.

P.S. Nie jestem krafter ale tak mi jeden podpowiedzial.
Moze jakis krafter tobie dokladnie wytlumaczy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 08:36 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
Ktoś tu w jakimś temacie powiedział że najpierw kopanie rośnie enginering puzniej kraft


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 09:17 
Inept
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 12
HP: 92
Society: no name
ok jedna osoba zgodzila sie zostac moim mentorem od crafcenia ;] i tracenia kasy zobacze ak mi w tym pojdzie. Byc moze szybko sie poddam ale puki co jestem oszolomiony iloscia globali z tej profesji :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 09:47 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
To nalezy dodac zeby miec takie globale trzeba być pro ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 09:59 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
Szakal napisał(a):
Witaj,

to co wiem. to na poczatek Basic Filters (1 Lyst ignot i 1 (ref) Oil)
No i ciachasz gdzies przynajmniej do 1,5k engeniring,
zanim zaczniesz cos konkretnego tworzyc.

P.S. Nie jestem krafter ale tak mi jeden podpowiedzial.
Moze jakis krafter tobie dokladnie wytlumaczy.


w rzadnym wypadku!!!!!!!!!

tylko standard dumper, na poczatku kupic z QR=100

filtry to strata kasy


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 10:10 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
dreamer napisał(a):
Szakal napisał(a):
Witaj,

to co wiem. to na poczatek Basic Filters (1 Lyst ignot i 1 (ref) Oil)
No i ciachasz gdzies przynajmniej do 1,5k engeniring,
zanim zaczniesz cos konkretnego tworzyc.

P.S. Nie jestem krafter ale tak mi jeden podpowiedzial.
Moze jakis krafter tobie dokladnie wytlumaczy.


w rzadnym wypadku!!!!!!!!!

tylko standard dumper, na poczatku kupic z QR=100

filtry to strata kasy


a nie daloby rady "wypozyczyc" mu tego za drobna oplata (lub bez :P ), sam bp standard dumpera QR=100 to wydatek paruset ped (chyba :? )


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 10:49 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
heh mój BP ma już 80% a taki był cieniutki na początku ceiniuteńki - wręcz go nie było 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 11:01 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
[un]Lucky Fox napisał(a):
a nie daloby rady "wypozyczyc" mu tego za drobna oplata (lub bez :P ), sam bp standard dumpera QR=100 to wydatek paruset ped (chyba :? )


wydatek ok 100ped a racze inwestycja bo przeciez kiedys moze go sprzedac :)


Ostatnio edytowany przez dreamer, 29 Sie 2006, 11:12, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 11:07 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
dreamer napisał(a):

wydatek ok 100ped a racze inwestycja bo przeciez kiedys moze go sprzedac :)


sugerujesz ze cena bp pojdzie w gore? :)
wedlug mnie spadnie bo coraz wiecej ich bedzie na rynku (ale nie ja jestem ekspertem od kraftu i nie ja analizuje rynek )


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 11:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
[un]Lucky Fox napisał(a):
dreamer napisał(a):

wydatek ok 100ped a racze inwestycja bo przeciez kiedys moze go sprzedac :)


sugerujesz ze cena bp pojdzie w gore? :)

Sugeruje tyle, że ceny BP są raczej stałe. I jak go kupisz za 100ped, to zdobedziesz skille, a potem sprzedasz za mniej-więcej tyle samo. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 11:34 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
jak tak, to kto chce sprzedac QR=100? :lol:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 12:07 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
mam wrzuconego jednego na aukcje z BO 110ped :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 12:17 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
Adam wytlumacz na forum , dlaczego tak jak napisales filtry sa strata czasu , jezeli ktos rozpoczyna craft czyli zaczyna skilowanie to powinien zaczac od 1 level -tak mi sie wydaje .
Koszty 3 levelu sa duzo wieksze a przy braku skilli albo malych to wiecej straci jakby zaczal od 1 levelu i przeszedl pozniej na ten 3 level .

Ja naprzyklad mam 590 w inzynierji i wiem ze trace na kazdym bluprincie - zreszta jak kazdy nawet ,Ty Adam . sugerujesz ze trzeba odrazu uderzyc od wiekszego stopnia bluprinta , ale to zwiekszy koszty na poczatku i napewno poczatkujacy sie zniecheci.

ja mam bluprint 4 levelowy nawet na QR -100 , ale nie robie go bo przy obecnych cenie materialu i w plecy bede znacznie ( zbyt duzo chetnych na craft jest :) ).

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 12:23 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
JC Krakow napisał(a):
Adam wytlumacz na forum , dlaczego tak jak napisales filtry sa strata czasu , jezeli ktos rozpoczyna craft czyli zaczyna skilowanie to powinien zaczac od 1 level -tak mi sie wydaje .
Koszty 3 levelu sa duzo wieksze a przy braku skilli albo malych to wiecej straci jakby zaczal od 1 levelu i przeszedl pozniej na ten 3 level .

Skille na lv 3 lecą znacznie szybciej, a koszty nie są dużo większe.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 12:34 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
od razu zaznaczam, ze sie za bardzo nie znam, ale

mi sie wydaje ze nalezy dostosowac level bp do swoich skilli w celu uzyskania maxymalnie wysokiego skill gain.
Ja na przyklad crafcac 4 level bp mam wiekszy skill gain niz crafcac 5, wydaje mi sie ze 5 to jeszce dla mnie za wysoko wiec i skille wolniej leca.


Ostatnio edytowany przez s2k, 29 Sie 2006, 12:35, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 12:34 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
najprosciej wytlumacze tak:
- zalozenie masz zmaxowana szanse (kupujesz z QR=100)

- koszt na klik filtry 5pec dumpery 7pec

- uzyskane skille ok 3x wiecej na dumerze niz na filtrze (kiedys sprawdzilem)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 12:56 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Mrowek napisał(a):
jestem oszolomiony iloscia globali z tej profesji :)


Bardzo złudna rzecz. "Global" w crafcie pojawia się przy wytworzeniu przedmiotu
o wartości powyżej 50 ped - czyli np głupiego ampa do miningu. I nie oznacza on
jakiegoÅ› wyjÄ…tkowego wyniku (bonusa itp) jak globale w huncie czy miningu.
I tak koszt tt włożonych komponentów jest wyższy niż uzyskany przedmiot.
Więc globale w crafcie to ostatnia rzecz jaką należy się sugerować przy wyborze tej
profesji.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 13:50 
dobrze ateush powiedział-te globale w crafcie są wynikiem włożenia kasy w samo tt...sam mozesz globalowac jak kupisz sobie metal residue,bp na ampa do miningu no i komponenty żeby zrobić ten amp. Tylko że stracisz na tym więcej niż to warte. Średnie tt wychodzącego ampa bez odpadków to około (załózmy bo nie wiem) 4ped..teraz gość robi drugą próbe ale razem z 50 pedami metal residue...udajemu sie i dostaje global 54pedy...z czego 50ped sam sfinansował lol :o tak to mniej więcej wygląda.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 14:20 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
dreamer napisał(a):
- uzyskane skille ok 3x wiecej na dumerze niz na filtrze (kiedys sprawdzilem)


teraz to zupelnie inaczej skile w krafcie leca... :cry:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 15:13 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
nie zauwazylem jakos zmiany w ilosci skilli lecacych na dumperze wiec zakladam ze ilosc na filtrze tez sie nie zmienila od mojego testu :P

moze sie poswiece dla "comunity" i zrobie test jeszcze raz zeby byc pewnym.... nie wiem czy mi sie chce :P

[ Dodano: Wto 29 Sie, 2006 16:48 ]
Level napisał(a):
dobrze ateush powiedział-te globale w crafcie są wynikiem włożenia kasy w samo tt...sam mozesz globalowac jak kupisz sobie metal residue,bp na ampa do miningu no i komponenty żeby zrobić ten amp. Tylko że stracisz na tym więcej niż to warte. Średnie tt wychodzącego ampa bez odpadków to około (załózmy bo nie wiem) 4ped..teraz gość robi drugą próbe ale razem z 50 pedami metal residue...udajemu sie i dostaje global 54pedy...z czego 50ped sam sfinansował lol :o tak to mniej więcej wygląda.

wartosc dodanego residue nie liczy sie do wartosci liczonej do globala/hofa tylko wartosc "golego" przedmiotu


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Sie 2006, 19:48 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
[un]Lucky Fox napisał(a):
dreamer napisał(a):
- uzyskane skille ok 3x wiecej na dumerze niz na filtrze (kiedys sprawdzilem)


teraz to zupelnie inaczej skile w krafcie leca... :cry:

Na EF ostatnio potwierdzali, że nadal są takie przyrosty skilli.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Sie 2006, 12:08 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 526
HP: 105
Society: Kingsajz
Nick w grze: Furion Fox PL
na ok. 100 klikniec udalo mi sie zlootowac 1 bp lvl. II :P
a engineering podrosl z 55 do 58 :shock:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Sie 2006, 13:32 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
a ja mam pytanie czy na 1.0 lecą skile gorzej niż na niepełnym bp, przynajmniej sie tak zastanawiam bo gdzieś tak wyczytałem, ma ktoś doświadczenie w tej kwestii.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Sie 2006, 14:39 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
dizet napisał(a):
a ja mam pytanie czy na 1.0 lecą skile gorzej niż na niepełnym bp, przynajmniej sie tak zastanawiam bo gdzieś tak wyczytałem, ma ktoś doświadczenie w tej kwestii.


skille leca dokladnie tak samo, notuje wszystkie wiec jestem pewien


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Sie 2006, 16:38 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
a jak jest z poziomami sprawdzałeś jaka jest różnica pomiędzy 3lvl czy 4lvl
np. Standard Transparency Layer 0.16 TT cost i 1,09 TT Market Cost/TT Cost.
Może na tym lepiej by szło.
Aha i jakie masz straty i czy widziałeś różnice w stratach wraz ze wzrostem enga?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 30 Sie 2006, 17:03 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
dizet napisał(a):
a jak jest z poziomami sprawdzałeś jaka jest różnica pomiędzy 3lvl czy 4lvl
np. Standard Transparency Layer 0.16 TT cost i 1,09 TT Market Cost/TT Cost.
Może na tym lepiej by szło.
Aha i jakie masz straty i czy widziałeś różnice w stratach wraz ze wzrostem enga?


wraz ze wzrostem engi nie zmienia sie strata tylko podstawowa szansa na craft

najgorsza strata na 5k klikach na dumperze (350ped TT) byla ok 100ped na TT

roznice "troche" testowalem na 6lvl durable dumper przyrost skilli byl niecale 2x wiekszy niz przy 3lvl wzrost kosztow ponad 2x wiec zostalem przy 3lvl (doszedlem do wniosku ze 1lvl to podstawowy przyrost kazdy lvl wyzej odpowiednio ja pomnaza)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Wrz 2006, 12:30 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 132
HP: 123
Society: Kingsajz
Nick w grze: Logic
dreamer napisał(a):
wraz ze wzrostem engi nie zmienia sie strata tylko podstawowa szansa na craft



Z tego co pisali na EF, to
engineering wpływa na wysokosc tt kraftowanego przedmiotu,
blueprint comprehension zwiększa szanse na udany kraft.

W przypadku skilowania na damperach, szanse na udany kraft zwiększają mechanics i manufacture mechanical, oraz bpc jesli jest odkryty.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Wrz 2006, 13:07 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
Logic napisał(a):
dreamer napisał(a):
wraz ze wzrostem engi nie zmienia sie strata tylko podstawowa szansa na craft



Z tego co pisali na EF, to
engineering wpływa na wysokosc tt kraftowanego przedmiotu,
blueprint comprehension zwiększa szanse na udany kraft.

W przypadku skilowania na damperach, szanse na udany kraft zwiększają mechanics i manufacture mechanical, oraz bpc jesli jest odkryty.


jesli zwieksza wartosc TT craftowanego przedmiotu tak niewiele ze tego nie zauwazylem :P
ale moze mam jeszcze za malo zeby to zauwazyc bo mam tylko ok 3k


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Wrz 2006, 13:28 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 132
HP: 123
Society: Kingsajz
Nick w grze: Logic
dreamer napisał(a):
jesli zwieksza wartosc TT craftowanego przedmiotu tak niewiele ze tego nie zauwazylem :P
ale moze mam jeszcze za malo zeby to zauwazyc bo mam tylko ok 3k


Nie wiem jak to jest liczone. Masz 3k to powinienes zauważyć róznice, że częsciej na dameprach masz wiecej jak 7 sztuk. Nie ma tak że eng podnosci ci minimalną wartosc tt,
tylko zwiększa szanse na zrobienie itemu o wiekszej wartosci tt. Ale to tylko moja opinia :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Wrz 2006, 13:50 
Poor
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 27
HP: 165
Society: DASK
IMO wszystkie te teorie są nic nie warte .Ale dla dobrego samopoczucia każdy może mieć swoją teorie odnosnie craftu , podobnie jak miningu.
Jeśli chodzi o przyrost skili , jest coś takiego w PE jak bonus skill gain ,dlatego wszelkie obliczenia przyrostu skili na seriach nawet po kilka k nie będa dokładne.
Co do wpływu skili na wartośc tt ,jest to taka sama bajka jak wpływ perception na wysokość lootów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Wrz 2006, 14:02 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 132
HP: 123
Society: Kingsajz
Nick w grze: Logic
Szczecioo napisał(a):
IMO wszystkie te teorie są nic nie warte .Ale dla dobrego samopoczucia każdy może mieć swoją teorie odnosnie craftu , podobnie jak miningu.
Jeśli chodzi o przyrost skili , jest coś takiego w PE jak bonus skill gain ,dlatego wszelkie obliczenia przyrostu skili na seriach nawet po kilka k nie będa dokładne.
Co do wpływu skili na wartośc tt ,jest to taka sama bajka jak wpływ perception na wysokość lootów.


Hehe, i tym sposobem doszliśmy do końca tematu, że skile sa tylko po to zeby poprawić samopoczucie graczy, ale czy je masz czy nie to i tak nie ma znaczenia :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Wrz 2006, 13:48 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 44
HP: 112
Society: Kingsajz
Nick w grze: Diz
eng zwiększa TT craftowanych przedmiotów, ale komponenty mają stałe TT, dlatego nie wpływa na crafcenie elementów, służy głównie do innych craftów. Komponenty są elementami składowalnymi jedynym sposobem na zmniejszenie strat z ich crafcenia jest zwiększenie ilości elementów w pojedyńczym loocie i za to ""ponoć"" odpowiada np. dla mechanicznych mechanical. Więc automatycznie mija się z celem crafcenie różnych elementów.

P.S.
dlatego zna ktoś jakiegoś ubera co ćwiczy na robotach dodge z chęcią bym je poskanował ;)[/i]


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 173 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso