Odpowiedz

Co lepiej ciągnąć - riffle czy pistola ?
Rifle 69%  69%  [33]
Pistola 31%  31%  [15]
Razem głosów : 48
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 10:44 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Witam,
Moje skile wyglądają tak (wiem, że małe ale dopiero 3ci miech gram) :
Hit Points: 107
Agility: 49
Strength : 45
Longblades : 3450
Rifle: 2824
Gun: 1694
HA : 2,1 / CHA 4,2 w riflach
Wczoraj profstanding wskoczyÅ‚ mi na Capable Laser Sniper (chociaż statnio wale tylko z pistola i raczej bÄ™dÄ™ to kontynuowaÅ‚ z przyczyn ekonomiki – uzasadnienie w oddzielnym poÅ›cie). Jedyne ruchy na skilach jakie robiÅ‚em to zakup i implementacja 2 peÅ‚nych LB. ZakÅ‚adam, że nie bÄ™dÄ™ kupowaÅ‚ ani sprzedawaÅ‚ skili.
I na bazie powyższych danych mam dwa pytania odnośnie skili :
1. czy i kiedy Waszym zdaniem używając pistola złapie RDA (wymagany wzrost HG a nie riffle)
2. czy i kiedy Waszym zdaniem używając pistola złapie serendipity (wymagany wzrost HG a nie riffle)
czy tez muszę z powrotem usiąść na riflu bo w piostolu długa droga przede mną ?
Informacja w trakcie jakiego VU złapaliście takie skile będzie mile widziana.
EDIT : Opinia o wpływie RDA i serendipity na ekonomike i "komfort" polowań mile widziana też jest 8) .
Pozdawiam & GL
Lu
*******
update
RDA mi się odblokowało bez zmian w HA i CHA, podciągnąłem za to w międzyczasie HG (z 1k na 2k), polowąłem właściwei wyłącznie pistoletem


Ostatnio edytowany przez Lu_NiX 04 Lip 2006, 08:14, edytowano w sumie 6 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 11:08 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 127
HP: 93
Society: było PL RANGERS i Enclave
ja złapałem RDA przy 3.1K rifla, 2.6K HG
RDA zależy od skilli w broniach ranged + WH i (chyba) LWT


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 11:14 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
czyli nic nie majstrowałeś przy skilach i dostałeś RDA przy 3,1k rifle i 2,6k HG a jaki miałeś profstanding i HA/CHA na riflach i pistolach pamiętasz ? na wikipedi jest info że lapiesz RDA przy adept-experienced sniper/pistolier, ja pisałem mam capable laser sniper i dylemat jak najszybciej/najtaniej dobić się do RDA.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 11:41 
z mojego doświadczenia wiem, że od 0 do 3k w HG strzelając z m2875 w longu/atroxsy codziennie po 1kped ammo 3000 w skillu HG osiągnołem w 2 tygodnie. tak więc jak masz lepsze eco na pistolu to pistol, nic na siłę.
a jesli chcesz jak najszybciej i najtaniej dojść to z RIFLA (mk2,mk3,mk4,ewentualnie starkhov 117)


Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 12:33 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 127
HP: 93
Society: było PL RANGERS i Enclave
majstrowałem przy LWT i WH - kupiłem niepełne implanty, ale ile mi podskoczyło to za Chiny teraz nie pamiętam...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 13:27 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
hmm bo agi i streght mamy identyczne look, ale z tego co mówisz to powinienem HG min do 3,1k podpompować czyli o 3,5 skil implanta, z Korsem powinno mi się udać w jakieś 20 polowań. Pozostaje kwestia LWT i WH, rozwiązę ją jak dojdę do 3,1k w pistolu 8) .


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 14:40 
Mediocre
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 83
HP: 0
Nick w grze: Zyta Ziutka Gilowska
Ranged Damage Assessment pojawia siÄ™ po uzyskaniu statusu Adept-Experienced Sniper lub Pistoleer w profesji, a Serendipity pojawia siÄ™ po uzyskaniu statusu Great w jakiejkolwiek profesji
polecam wiki
http://www.pe-wiki.info/Chart.aspx?chart=Skill


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 15:25 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Droga Ziutko, to ja sam wycztytałem w wikipedi dawno temu. 8) "lu_nix napisał : na wikipedi jest info że lapiesz RDA przy adept-experienced sniper/pistolier, ja pisałem mam capable laser sniper i dylemat jak najszybciej/najtaniej dobić się do RDA."

Wczoraj złapałem capable laser sniper w trakcie skilowania HG czyli wnioskuje, że używanie pistola na tyle zwiększyło mi skile uboczne, że chociaz nie używałem riffla złapałem wyższy profstanding.
Moje pytanie jest takie :
Czy w celu złapania RDA lepiej dalej skilowac pistol czy powrócić do rifla, czyli czy nie mam takiej sytuacji że skilując pisto dostanę RDA za 2 miechy a skilując riffle dostanę go za 2 tygodnie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 16:07 
Mediocre
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 83
HP: 0
Nick w grze: Zyta Ziutka Gilowska
No tak nie przeczytałem widać dokładnie...i nie wszystkie posty z tego tematu. Zapierdziel kilka chipów i po sprawie.
A tak na poważnie to przecież profesja("hunterska") nie zmienia się tylko od wzrostu hg czy rifla, a także tych ubocznych skilli, a one rosną niezależnie od rodzaju spluw jakich używasz.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 16:07 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Skilluj obojetnie co ale imho lepiej doskiluj rifla. RDA juz masz bardzo blisko, ja odkrylem jak mialem 2.5k rifla i 2.5k hg, HA zarowno na riflach i pistolach bylo 2.0, a rank mialem adept laser sniper.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 17:12 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej,

Za duzo skili się sumuje by odblokować ukryty, w wyniku czego każdy dostanie w innym momencie. RDA dostałem jak miałem 2,2k i w rifle i w hg. Pozostaje po prostu grać a skile same się odblokują ;)

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 18:34 
Green
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 203
HP: 112
Society: Freelancer :P
nie rozumiem istoty tematu =D
wyczytales na wiki kiedy sie dostaje co, domyslam sie ze wiesz jakie mniej wiecej skille wplywaja na prof standings, a wniosek jak najszybciej/najtaniej chyba sam sie nasuwa na mysl ;P kupic te skille, ktore wplywaja na prof standing w hg/riflu, przy okazji dobrze by bylo bys mial ich malo, wtedy jeden chip daje ci lepszy numerek, no i niech beda tanie. ciezko cos konkretniej powiedziec nie znajac weaponry teknolodzi, aim i te pe


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 19:56 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
Linux - ja od poczatku gram Rifllem laser i powiem Ci ciezko idzie na typie bronii ,o wiele lepiej idzie na rifflu BLP - poprostu wiecej z niego strzalow odajesz na minute ,

jezeli mam poradzic to pistol LWT jak najszybszy :)) czyli MPH lub mod EP 40 :))) i jazda skille general i hunterskie przy pistolu szybciej Ci wpadna a pozniej przerzucenie sie na riffla zaprocentuje Ci , Z mojego doswiadczenia wiem jak ciezko ida skille w rifflu , a na pistolet nigdy sie nie moglem zmusic bo zawsze mialem wrazenie ze zwierze jest za blisko i zgine , a mod EP40 nie stac mnie . ostanio sprobowalem jak byl popyt na zeby moliska i w ciagu 2-3 tygodni zrobile HG do 2400 ( 2875 +amp103 lub 104 , dobijanie MPH +103 ) ale cena spadla wiec przestalem :))) -1000 % bylo swietna cena .

co do odblokowania jak ladujesz implanty to jest problem dla przeliczenia kiedy co wskoczy czyli sie odblokuje bo avatar musi miec pozostale skille na jakims poziomie czyli wg mnie wyrownac je do pozimu skilla ktory wlozyles , ja kupilem tylko jeden implant Evada bo nie chcialem ginac co chwila


JC Krakow


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 05 Maj 2006, 20:43 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 580
HP: 0
Society: RED LEGION
Nick w grze: ASTAROTH KWICOL de'Beliar
A ja w ciągu ostatnich tygodni wręcz upewniłem się, iż dodatkowe skile nie zależą od rangi w prof. ale od poziomu pewnej umiejetneśći okreslonej jako "zdonlość trafienia". Ja w tej chwili mam 3.8/10 na mieczach i wiem iż coolness mi sie odblokowac powinno przy 4/10, bez względu na to jaką będę mieć wtedy rangę w tej broni czy poziom skila. W 90% przypadków poziom umiejetności zawsze odpowiada randze, która bazuje na średniej danej grupy skili, lecz nie uwzględnia niestety wpływu atrybutów, które mają wpływ na "hit ability" a tym samym na dodatkwoy skil. To może tłuaczyc te różnice w skilach między ludzmi, którzy dostaja dodatkowe skile.

Na forum EP piszą gracze więcej na ten temat. Ktoś tam podał nawet pełną listę tych zakreśów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2006, 00:41 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Na samym rifle ciezko dobic sie do tych ukrytych skilli. Ja juz nie pamietam u siebie ale bylo to cos 3,x w rifle i 0 HG
Wiec lepiej podbic ten HG troszke, ale swoja drogÄ… ze te ukryte skille jakos marnie sie majÄ… do czegokolwiek ;/


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2006, 10:49 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
powinien tutaj sie odezwac Joe XII - ma najwieksze skille z nas wiec wie jaki maja wplyw na jego polowanie :))))


JC Krakow


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2006, 12:36 
Green
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 203
HP: 112
Society: Freelancer :P
im wieksze skille tym gorsze looty ! :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2006, 16:20 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 248
HP: 156
Society: P.L.
Nick w grze: Pawel Zari Zareba
Cytuj:
im wieksze skille tym gorsze looty !

znawca sie odezwal ;)
no w sumie masz wiecej w HG wiec przepraszam moze masz racje :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 06 Maj 2006, 17:32 
Green
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 203
HP: 112
Society: Freelancer :P
Zari napisał(a):
Cytuj:
im wieksze skille tym gorsze looty !

znawca sie odezwal ;)
no w sumie masz wiecej w HG wiec przepraszam moze masz racje :lol:


opieram to stwierdzenie na wypowiedzi pewnego skillora :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Maj 2006, 09:38 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
RDA mi się odblokowało bez zmian w HA i CHA, podciągnąłem za to w międzyczasie HG (z 1k na 2k), polowałem właściwie wyłącznie pistoletem


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Maj 2006, 11:31 
Weak
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 52
HP: 123
Society: chłopaki z ferajny
Nick w grze: borq
Wątpie żeby pytanie XII coś dało on te skille uzyskał w epoce kamienia łupanego PE.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 16 Maj 2006, 11:59 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
Tak dodam troszke offtopic,
RDA im wyzsze tym wyzsze obrazenia zadajesz, nie jest to duzo jak dostalem dorwalem chipa tanio na aukcji i se wrzucilem, cos ok 1k w nim dodalo kilka dziesiatych w minimalnym damage w statystykach FF DAR wiec prawie nic (ale zawsze cos :P)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Cze 2006, 16:21 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
witam ponownie
jako że pracuje na serenem zależy mi na prof standing : celuje w greate pistoljer ( :wink: )
niestety "utknąłem" na proficient chociaż HA podesżło mi na 2,8, więksozśc skili rosnących przy używaniu pistola mam w okolicach 3k i teraz pytanie 'what say you" ? Czyli pokornie proszę o rady osoby które seren odblokowały.
pozdro & gl
Lu


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Cze 2006, 16:38 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Skilluj dalej hg az osiagniesz 3.0 w hit ability... jak chcesz to mozesz sobie podskilowac rifla jesli masz malo bo przy riflu rosna te same skille co przy hg i tez wplywaja na hit ability w pistolu. Ale najlepiej wal dalej z hg. Ja serendipity odkrylem jak mialem 4k w hg i 3.2k w riflu i oczywiscie 3.0 w hit ability czyli great w pro standing.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Cze 2006, 20:34 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
musze zwrocic uwage ze chyba cos sie przyblokowalo , mam ten sam problem ale wyzej i nie ma zmiany prof.standing na nowy, a dostalem nowe HA. wg mnie juz dawno powinna byc zmiana mojego levelu a tutaj stoje , skille rosna a nie dostaje wyzej levelu postaci .

i chyba mnie to nie dotyczy - bo spytalem sie jednej osoby i dostala nowy skill ale nie dostala zmiany prof.standing a wg mnie i tabel powinna dostac .

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Cze 2006, 20:59 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Bo hit ability sie zaokragla a rank w pro standing nie. Tzn. na przyklad jesli masz hit ability 2.95 to ci sie zaokragli i na broni bedziesz mial 3.0, natomiast w pro standing dotaniesz nastepny rank ( w tym przypadku great) gdy bedziesz mial dokladnie 3.0 a nie 2.95-2.99.


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 26 Cze 2006, 21:35 
dobra ja mam przy qualified laser sniper hit ability na mk5 3.3 i nie mam nic skilli odblokowanych prócz marksmanship obecnie^^ co powiecie na to :?: :twisted:


Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Cze 2006, 21:52 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Eee.. masz jakiegos niedorobionego avatara :P

Imo troche dziwne.. moze czesc skilli wplywa na hit ability i jednoczesnie nie wplywa na pro standing? Mi sie zdawalo ze hit ability i pro standing sa od siebie zalezne. Moze dlatego ze sprzedawales skille takie cuda ci wychodza Level :D


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 26 Cze 2006, 22:10 
no własnie czyściłem psotać 3 razy:D miałem jazde bo np przy 400 w riflu w statsach breera m2a miałem hit i critical na 10/10, procenty tez max a dmg od 25-50%:D chyba w końcu napisze supporta do MA


Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 09:22 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Ja bym do supoprtu nie pisał.
Ablukajcie skila wszytskie powiązane z używaniem rifle/hg wg. wikipedi. IMO HA jest równe sumie tych skili podzielonych przez "ilość skili"*1.000. Wytłumaczenie Kendziora do mnie najbardziej przemawia bo jak policze skile typu combat, wykazywane w wikipedi jako powiązane z HG (8 skili) i podziele przez 8 to dostaje 2.7xx a HA mam 2,8
Level jak czyściłeś postać to wyczyściłeś może większośc skili związanych z riflem (aim, weapon handling, combat ref, inflict ranged dam. laser weapon tech, marksmanship) a zostawiłeś sobie 1-2k w riflu ? bo to może być odpowiedzią ...
a RDA bardzo mi się opłaciło odblokować - od tego czasu nabiłem jed do 2,5k - gdybym sprzedał to dodatkowe 440ped na pokrycie strat z polowań.
No i po odblokowaniu RDA miałem "złoty okres" - sypiące moby, ESI a nawet rekordowe 3 globy jednego dnia. Ciekawe czy po odblokowaniu serenu to się powtórzy.
No i ciekawe czy poprzestane na coolnes czy też stanę się Mutako-maniako skilerem :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 09:28 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
level, agility :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 10:40 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Yekyl ale jak wyciągasz skile to agi IMO nie spada - więc co Level ma za wysokie agi ?
pytanie do Levela - jak się czyściłeś to czy agi, strenght (jakiekolwiek general skils poza HP) Ci spadały ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 10:48 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Yekyl'owi chyba chodzilo o to ze agi wplywa na wzrost hit ability. Prawde mowiac to pierwsze slysze :shock:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 10:51 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
wiem ze Level czyscil z rifla , wiec pozostale skille zostaly tak mysle .

dobrze ale wracajac do mnie ja mam 4 HA i co jak mam liczyc prof. standing ?

z avatara nie sciagalem nic a wrecz przeciwnie mam dokupiony evade i weapon handling oraz athetic . poziom rifla u mnie to 5030 , hungana 2890 :), innych broni nie uzywam przekroczylem juz 6000 w LWT , agility mam 77 .

wiec powiedzie jak to policzyc- prof. standing co wchodzi do sredniej bo mnie nijak nic nie wychodzi, te 8 skili to sa zwiazane HA ?


JC


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 11:08 
czyściłem postac i ani razu mi Agility, Strenght, Stamina, Psyche, Inteligence nie spadły, po ostatnim czyszczeniu miałem 101HP, obecnie 103 mam i staram się coś skillwać, dzisiaj 1600 rifla przekroczę przy Qualified Laser Sniper, heh.


Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 11:36 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
JC jesli masz 4.0 w hit ability to twoje pro standing powinno byc specialist laser sniper. Nie musisz tego liczyc, masz to napisane..


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 12:39 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Za wikipedią info jakie skile rosną przy używaniu HG / rifle

Laser Rifle : (http://www.pe-wiki.info/Info.aspx?chart=Activity&id=33)
Combat: Aim
Combat: Combat Reflexes
Combat: Combat Sense (skil ukryty)
Combat: Inflict Ranged Damage
Combat: Marksmanship
Combat: Ranged Damage Assessment
Combat: Rifle
Combat: Weapons Handling
Construction: Laser Weaponry Technology

Laser pistol (http://www.pe-wiki.info/Info.aspx?chart=Activity&id=19)
Combat: Aim
Combat: Combat Reflexes
Combat: Handgun
Combat: Inflict Ranged Damage
Combat: Marksmanship
Combat: Ranged Damage Assessment
Combat: Weapons Handling
Construction: Laser Weaponry Technology


Uważam że
Construction: Laser Weaponry Technology
Ma wpływ na pro standing podobnie jak plasma i blp Weaponry Technology (mam trochę plasma WT dzięki lurowaniu mobów i mam wyższy pro standing jako plasma pistolier niż jako blp pistolier)

Czyli wymienione skile combat rosną niezależnie od tego czy używamy lasera, blp czy plazmy natomiast specjalizacja wynika z laser/plasam/blm Weaponry Technology, który rośnie wraz z używaniem danego typu broni

Jak sobie zsumujecie te skile i podzielicie przez ich ilości wyjdzie +/- HA jakie macie.
Na i jest tak jak Kedzior zauważył HA jest liczone co 0,1 i system zaokrągla dla potrzeb HA natomiast dla pro standing trzeba soiągnąc dane poziom

Na deser link do tabelki ze skilami (jaki pro standing w zależności od wartości skili) :
http://www.pe-wiki.info/Chart.aspx?chart=SkillRank


moje uwagi i spostrzeżenia :
- IMO liczenie wartości HA jako sumy skili / ilośc skili nie jest dokładne bo
Po pierwsze
skile ukryte po odblokowaniu nie majÄ… prostego wpÅ‚ywu na pro standing – jeÅ‚ki by tak byÅ‚o to odblokowanie skila „na wejÅ›ciu” uwalaÅ‚oby HA i pro standing :
Dowód :
6 skili
Combat: Aim
Combat: Combat Reflexes
Combat: Inflict Ranged Damage
Combat: Rifle
Combat: Weapons Handling
Construction: Laser Weaponry Technology
Każdy po o wartości 1.000 czyli średnia z tych skili = 6.000/6 = 1.000
Odblokowywuje siÄ™ Marksmanship
Dalej mamy 6.000 ale dzielone przez 7 daje 8857 czyli HA powinno spaść

Po drugie
Gracz z zerowymi skilami nie ma chyba HA = 0 ? KtoÅ› kto nie ma skili i tylko handluje mógÅ‚by siÄ™ wypowiedzieć jaki mam HA na starych broniach 
Gracz któremu się odblokowywuje marksmaship nie ma chyba HA=1
Jeśli się mylę to nowi mają naprawdę ciężkie życie na starcie

Pozdro & GL

Lu

PS
Ktoś całe przeczytał ?
I dzięki JC za poniższą uwagę odnośnie combat sense - pokiełbasiło mi się z combat reflexes, tyle tych skili no że człoweik nie może tego ogarnąć :wink:


Ostatnio edytowany przez Lu_NiX, 28 Cze 2006, 07:47, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 12:45 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
...wypowiem sie potem ;P i ponizej :D ze wzgledu na to ze dane byly nieaktualne... wiec je wykasowalem ;)


Ostatnio edytowany przez XII, 27 Cze 2006, 14:37, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 12:56 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
na mi się RDA odblokowało jak miałem HA=2,2 czyli skilled laser sniper i to na skutek używania pistola. IMO to co podał mutak obowiązuje jeśli używa się tylko 1 broni.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Cze 2006, 18:31 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
1. kedzior mam dalej profesjonal , a na laserach mam 4/10 HA

2 .Lunix przeczytalem to co napisales i tam jest jedna ale duza pomylka skad na poczatkujacej postaci wezmiesz combat sens to jest skill bardzo wysoki wiec ma go kilka z plakow np .XII Joe i jeszcze kilku . uzywanie pistola czy rifla nie powinno miec na srednia - poprostu powinny isc te same ale zmienia sie typ broni , nie mowie o uzywanej technologii

rozmawialem w grze z jedna z postaci ktora dostala coolness a nie zmienilo to jej prof. standing'
podam Wam moje skille i powiedzcie na moim przykladzie jak to obliczyc :

aim - 3425
combat refleks- 2718
hungan 2926
IRD 2861
Markmans. 4525
RDA 3787
Rifle 5054
Weapons Hand. 3949
LWT 6019
serendipty 2140
( prosze sie nie smiac ,wiem ze sa slabe ale ja gram slabo )
zaznaczam ze zadnego skilla nie sprzedawalem

JC

[ Dodano: Wto 27 Cze, 2006 19:39 ]
ups
mam pomylke :
uzywanie rifla czy pistola wplywa na srednia ale obojetnie jakiej bronii uzywamy czy to rifla czy hungana


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Cze 2006, 12:24 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
o boze sek w tym kiedy tworzyliscie avatara.
bylo duzo zmian naliczania skilli, gainowania i dlatego Jc czy ktokolwiek z inny ze starszych graczy, np lvl ma pokrecona postac wedlug was. Nowym wszystko sie zgadza i tak po prostu jest. agility to atrybut ktory jest obecnie najbardziej wplywowy, nie chce mi sie pisac bo ten temat juz kiedys na tym forum wozik tlumaczyl, a ja nie mam takie zmyslu dydaktycznego jak on.

Jak jeszcze czyta for. to pozdro dla wozika :P
A tego czy ag. ma wplywa nie da sie dokladnie zbadac bo jeszcze nikomu sie jej na implant nie udalo wrzucic. A jesli lvl wyczyscil wszystko na czysto to wniosek nasuwa sie tylko jeden.
ale sie rozpisalem :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Cze 2006, 13:49 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Yekyl napisał(a):
...A jesli lvl wyczyscil wszystko na czysto to wniosek nasuwa sie tylko jeden.
...

że handlował skilami :wink:


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 28 Cze 2006, 14:44 
handlować to handluje nie swoimi:D a czyściłem bo kasy potrzebowałem In RL heh, ale obserwując sytuację nie będzie czwartego razu.
i yekyl napisał to co chciałem przeczytac, wpadł na to
+rep (ach brak mi tego systemu:D )


Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lip 2006, 08:12 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
no i SERENDIPITY się odblokowało (tylko i wyłącznie dzięki właściwemu podejściu do EULA)
:wink:

Image

wieczorem dodam zestawienie skili 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 04 Lip 2006, 15:51 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
lunix podaj dane 8 skilli , ktore miales przed serenpidty , ja dostalem coolness wczoraj wiec jezeli moje wyliczenia sie sprawdzam podam jakie w przyblizeniu skille wchdza do liczenia prof standing.

a tutaj wypowiedz na forum HunteraZ

Hi all !

some time ago i promised Tory add some info about skills here - i was busy a litle bit, but now here we go

i could use 3 types of text:

BOLD - for things i know for sure or values where mistake is max 10%.

ITALIC - for things i think where i think i am right but i cant proof for sure or for values where mistake is 10-50%

regular text - for coments or not sure things

i dont speak here about minimal effects like 1 % or point on 5k


Alertness - under invetigation atm.

Athletics - gives some health. i think 1000-1500 gives u 1 HP

Bravado - under investigation

Coolness - gives health, ~500 points =1 HP, doesnt do anything with profstanding and minimal damage.

Courage - gives heatlh 1000-1500 point ~1 HP

Dexterity - litle affect on profstanding, gives health 1300-1500 =1 HP, doesnt affect damge % seems affects hit % litle bit

Intuition - under investigation , i think no affect on health and profstanding.

Perception - gives health, litle affect on profstanding (same as dexterity), 1300-1500=1 HP seems affects hit % litle bit

Quickness - under investigation , i think no affect on health and profstanding.

serendipity - gives health


Aim - affects profstanding and hit %

Combat reflex - affects profstanding seems affects a damage % a litle, and some health too

Combat sence - nice health giver - still trying to found some correct numbers.

Marksmanship - under investigation

Commando - nice health giver, probably best one , ~160+ points = 1 HP. no influence on profstanding or minimal damage.

Rifle/Handgun - hit % modifiers, doest affect damage %, significant proffstanding modifier.

Inflict ranged damage - damage % modifier, i give imagination value 1 for it., doest affect profstanding and health

Ranged damage assesment - damage % modifier, i give him imaginated value 2 , compared to IRD, doest affect profstanding and health

Wounding - damage % modifier, i give him imaginated value 3.5-4 compared to IRD, doest affect profstanding and health

Weapon Handling - affects profstanding, also gives some health 1000-1500 point = 1 HP

LWT/BLP - damage % modifier, 1k adds 0,45% to minimal damage, also weak profstanding modifier, gives ~10% from prostanding.

Melee damage - ~1200-1500 point gives ~ 1HP


i cant say a lot about melee skills i use mostly rifles or pistols, but some info will come soon.

in general i can say:

Hunt hard - rifle/pistol and LWT/BLP raises good atm - it will give u nice profstanding and good hit/crit %

try to open RDA, WOUNDING - it will give u nice damage %

Aim for Combat sence, coolness and commando - it will give u nice HP

Forgive me if i missed something, also feel free to ask.

HunterZ


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Lip 2006, 08:20 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
JC. Mówisz,że masz 4.0 w HA za swoimi skilami i dostałeś coolness.
Ja mam podobny poziom skili ale w broniach ręcznych i mam tylko 3.0 HA.
TroszkÄ™ to dziwne
Mam w lb 5008 i w shortblades około 1800 , fists chyba 800 i mam 3.0 w HA (do tego trochę rifla i handguna na poziomie 1.4k - proszę się nie śmiać, lol )
Niedawno wskoczyło mi serendipity

Dziwi mnie jednak to, że mając 5k w riflach i 5k w lb HA tak bardzo się różni, bo aż o jeden (1) punkt.

Dlatego zacząłem skilować rifle a katanki idą do storage :)
Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Lip 2006, 08:53 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
info na wiki o skilach "samurajskich" :wink:
http://www.pe-wiki.info/Info.aspx?chart=Activity&id=24
IMO Hit Ability -> prof standing / odblokowanie serenu, coolnes zależy od średniej KILKU podstawowych skili
pytanko Jaśku czy ty masz równie wysokie jak LB skile typu
Combat Reflexes
Heavy Melee Weapons
Inflict Melee Damage
Melee Combat

bo ide o zakład że jak policzysz sumę ww. skili dodasz LB i podzielisz to przez 5 to otrzymasz cyfrę zblizoną do swojego HA - czyli może jakiś implancik w wolno rosnące skile warto włożyć żeby odblokowac coolnes ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Lip 2006, 08:57 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Lu_NiX napisał(a):
bo ide o zakład że jak policzysz sumę ww. skili dodasz LB i podzielisz to przez 5 to otrzymasz cyfrę zblizoną do swojego HA - czyli może jakiś implancik w wolno rosnące skile warto włożyć żeby odblokowac coolnes ?


prawda jest taka że skile ukryte zależą od średniej skili wcześniejszych, co z tego że LB czy RIFLE ma się wysoko jak inny skil potrafi skutecznie średnią zaniżyć... jeśli komuś bardzo zależy na tym to proponuję zakup implantu skila tego co się akurat ma najmniej - to bardzo pomaga :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Lip 2006, 09:52 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Panowie, ja to wszystko rozumiem.
Chodziło mi tylko o to, że właśnie skilując rifle szybciej dostaje się wyższe HA (tak, LWT rośnie szybko wiem o tym)

Lu, w Twojej tabelce znalazł się marksmaship, lol, trochę się komuś pomyliło.
Skile poza LB są 2x mniejsze z regóły.

Oki, czyli jeszcze jedno pytanie:

Mówicie o średniej skili podstawowych do wyliczenia HA, a co z dodatkowymi? też należy je doliczyć jak już się pojawią? Bo jeśli tak to będą zaniżać nam średnią.

DUCH, hehe, skili ładować nie będę bo IMD (to rośnie najwolniej) czy HMW są trochę drogie. Koszt obu to 1k ped.( z całego implanta z moimi skilami dostanę po ok 800 punktów)... ale myślę, że dokupienie będzie mnie mniej kosztować niż wyskilowanie (przy obecnych lootach :) )

I jeszcze jedno. Na HA wpływają też inne skile (podobno) jak dexterity

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Lip 2006, 10:37 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Jaśku tabelka nie moja tylko wikipedyjna a ja zacytowałem bez markmanshipu bo mi nie pasował. 8)
Z drugiej strony jak coolnesik odblokujesz to zobacz jakie masz korrzyści z samego odblokowania - skil rośnie można go sprzedać a coolnes drogawy oj drogawy jeeeeest :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Lip 2006, 12:33 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 706
HP: 162
Society: SoD
Nick w grze: sexi69 sexowna69 sexy69
Ale poco skilować postać jak sie puzniej sprzedaje skile moim zdaniem bezsens lepiej chyba skilować i trzymać lepiej postać sprawuje sie w terenie ze skilami niz bez a po drugie mniej wszystkiegi idzie jak sie ma większe skile mniej ammo zmiszczenia zbroi itp...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Lip 2006, 14:31 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Lu, ja nie mówie, że Ty się w tablce pomylileś tylko "ktoś" :)

A co do skili to sprzedam jak już będe miał dosyć EU.
Może nie podzielicie mojego zdania, ale myślę, że skile to najlepsza inwestycja.

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 19 Lip 2006, 10:46 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
Jasioq na poczte Ci przesle moje skille w combacie - chyba wiem gdzie jest mykz liczenie male to Ty tez musisz wedlug swojej postaci obliczyc


JC , zrobilem w exelu tabelke

[ Dodano: Sro 19 Lip, 2006 13:00 ]
aha , przeczytaj sobie post moj wczesniej tam gdzie wklejilem z innego forum wypowiedz HunteraZ , uwazam ze to Ci pomoze .

moja rada jest taka - bierz pistol , bo masz bonus z machaniem miecza - bonus to evadei wszystkie skille do close atak ( tak to ujme ) . Biedziesz miaj bardzo duza progresje na tej recznej bronii .

HunterZ powiedzial tez kiedys ze po wprowadzeniu implantow riga team duzo eksperymentowali co dodaje i co wplywa na rozwoj postaci z bronia ( oni tylko strzelaja ).

jakbys dorwal hyperiona lub krk ( nieraz jest w Ithace ) Oni by ci powiedzial kiedy wyskakuje w melle skille w general ale mysle ze jak bedziesz mial odpowiedni poziom serenpidty to to sie zaraz uaktywni - ja mialem 5090 w riflu i 2250 w serendipity.

JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Wrz 2006, 10:33 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
krótki raport :
odblokowanie seredipity zaawocowało serią hofików (może zbieg okolicznosci moze nie)
skilowałem praktycznie tylko HG, obecnie pracuję na coolnes (mam HA 3,7 więc IMO wzrost skili o 20% powinien mi to odblokowąc co zajmie do 1miesiąca)
RDA - wg wiki (i to chyba jest prawda ) odblokowywuje siÄ™ przy min.dmg na poziomie 29,5%
czyli mamy skile zależny od HA (serendipity, coolnes)
i zależne od min.dmg (RDA, wounding)
i teraz pytanko do uberów
jak daleko Waszym zdaniem jest od min.dmg 33,13% do 36,25% (wounding się wtedy odblokowywuje) czyli ile czystego skilowania to będzie (średnio 400ped amma na korsie+a106 dziennie przepalam) ?
chodzi mi o to czy min.dmg rośnie w miare liniowo czy wykładniczo ?
jak wykłądniczo to klampa z 33% na 36% będę musiał skile podbic o jakies 50% czyli
HA z 3,7 na 5,4 (15 implantów z obecnych 5 ciu) czyli zajmie mi to bagatelka 8-12mieisęcy skilowania .
Co daje Waszym zdaniem skil wounding ?
Wiem że może trochę zbyt perspektywiczne pytania ale mam dylemat co robić po odlokowaniu coolnes, skilowac dalej czy zająć się "produkcją skili".
Z góry dziekuję za odpowiedzi.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 71 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso