Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 15:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Malutkie ale bardzo praktyczne uaktualnienie:

- po VU 8.3 niektóre avatary były zbytnio wyszczuplone - powróciły juz do normy,
- nowe opcja w Client Loaderze (zmiana aspektu, antyaliasing, sychronizacja pionowa),
- połączenie teleportem pomiędzy Nymphtown a New Oxford przywrócowne,
- residue można wystawiac na aukcję,
- wszystkie farby można wystawiac na aukcję,
- okienko aktualnego eventu (active event) jest dostępne dla wszystkich uczestników
niezależnie od czasu zalogowania. Podgląd nagród również jest możliwy z interfejsu aktywnego eventu,
- dodano możliwość przeskakiwania na stronach aukcji do strony pierwszej i ostatniej,
- chodzenie w powietrzu w niektórych rejonach New Oxford zostało usunięte,
- czas zarezerwowany dla MA w event systemie został dopasowany do czasu UTC,
- przywrócono potwierdzenie wpisania kodu enterem przy logowaniu za pomocą karty Gold Card.

Napewno sporo użytkowników z lepszym sprzętem ucieszy się z możliwości
włączenia antialiasingu. Ja osobiście cieszę się z możliwości ustawień aspektu/proporcji :)

Cytuj:
Entropia Universe VU 8.3.1 Update
26 Apr 2006


The Entropia Universe has been updated with VU 8.3.1. It contains the following enhancements (amongst others):

Certain avatars that appeared gaunt after VU 8.3 have now had their complexion restored.
A new option for 1024x768 widescreen has been added to the Client Loader.
The Nymphtown/New Oxford teleport link has been brought back online.
Residue can now be sold in the Auction.
All paint colors can now be sold in the Auction.
The Active Event window is now available for all event participants, regardless of when you log into the event. Prize items can now also be seen from the Active Event UI.
The 'previous' and 'next' buttons in the Auction can now be used to go from the first page to last and from last to first.
Walking in mid-air in certain New Oxford locations has been revoked.
Reserved MindArk times in the Event System have been altered to display UTC time.
The Enter key has been enabled again for easy access when logging in with the Gold Card.


Ostatnio edytowany przez ateush 04 Maj 2006, 07:18, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 15:59 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
heh byłem szybszy ale w innym temacie, mżna przenieść


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 16:10 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
HduchC napisał(a):
heh byłem szybszy ale w innym temacie, mżna przenieść


Zauważyłem :) niestety nie przeniosę bo wtedy wcześniejszy post wskoczy na górę :(

Wam powiem, że chyba wreszcie widać wyraźnie pracę MindArku nad entropią :brawo:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 16:12 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Była też zmiana czcionki nazw (przy najechaniu kursorem na przedmioty, postaci, moby). Teraz napisy są lepiej widoczne dzięki czarnemu cieniowi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 18:02 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Dodam jeszcze w tym miejscu co tam MA nam szykuje na najbliższy czas:

Marco|Mindark napisał(a):
(...)We have some very exciting systems up our sleeve for the future that is the prime focus on Entropia participants and their in-world contributions and skills (including tailoring, as well as other aspects of "crafting"). When Massive and "the big news in May" is ready, we will tend to Entropia, nurture and polish it and evolve the systems already in place, instead of running full speed forward and adding new systems. I'd not be suprised if Mindforce, Beauty and Taming will be greatly expanded in a couple of VU:s.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 18:04 
Unskilled
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 132
HP: 0
ateush napisał(a):
Napewno sporo użytkowników z lepszym sprzętem ucieszy się z możliwości
włączenia antialiasingu.

Z anti-alingu'u mozna bylo juz wczesniej kozystal ale sposobem :wink:
http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... light=anti

A co do tego "mini UV" to calkiem niezly, chociaz ciekawe czemu nie dodali tych rzeczy przy UV 8.3 :?:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 18:35 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Sisior napisał(a):
A co do tego "mini UV" to calkiem niezly, chociaz ciekawe czemu nie dodali tych rzeczy przy UV 8.3 :?:


To jako praktyk od uruchamiania drogich systemów w pracy ciągłej on-line odpowiem Ci:

Im mniej zmian w danej wesji wprowadzasz, tym łatwiej wykryć ewentualne problemy. Jeżeli zrobisz to naraz, to nie wiesz/nie jesteś pewien co mogłeś nabroić :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 18:47 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 206
HP: 92
Society: 3lancer
Nick w grze: loading...
oj chyba mi sie nie przyda. Z radeonem 9200 :)) chyba że podkręce. Ale wreszcie przynajmniej to wprowadzili bo raczej jest mało opcji wyboru co do grafiki w PE ojojo sry EU


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 18:53 
Unskilled
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 132
HP: 0
Tylko ze oni mieli czas na poprawki i wykrycie bledow bo UV mialo byc w maju :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 19:31 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 206
HP: 92
Society: 3lancer
Nick w grze: loading...
lol wlaczam z AA*4 a tu monitor oFF. Naciskam alt+tab i zawiesza sie jak niewiem co. Chyba czas na jakÄ…Å› nowÄ… karte bo inaczej nie pociÄ…gnie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 20:04 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
lol...

Widać, widać prace MA, drobne poprawki, a AA i AF to "skórty" do opcji naszej karty i tyle, nic specjalnego, juz rok temu mialem AAx4 ;) tak jak Sisior napisal, dobrze, że to "mini", bo tylko korekty :)


Profil Offline
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 22:08 
helfasy-tak to wina karty, jestem na 80% pewien, wbrew pozorom Radeon 9200 nie jest taki mocny (jego wydajność jest podobna do GeForca 3 Ti200) no i jest stary. żeby ci te nowe opcje jako tako chodziły musiałbyś kupić minimum 9550 ale on ma zbliżoną wydajnośc co jest śmieszne:D ewentualnie sterowniki


Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Kwi 2006, 22:17 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Jak szybko to nowe 8.3.1 ;) Fajnie ze dali te graficznie zmiany - jeszcze bardziej mnie to przycisnie to zmiany karty i kompa ;)

Btw zauwazyliscie jak często uzywaja słowa polish (wypolerować, doszlifować) ale za kazdym razem jak czytam to słówko to mnie przechodza ciarki po plecach (a nóż wspomną cos o polakach? :> moze i glupie ale..) ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Kwi 2006, 07:00 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Sebek napisał(a):
lol...

Widać, widać prace MA, drobne poprawki, a AA i AF to "skórty" do opcji naszej karty i tyle, nic specjalnego, juz rok temu mialem AAx4 ;) tak jak Sisior napisal, dobrze, że to "mini", bo tylko korekty :)


Sebek - miałem na myśli zmianę aspektu (bo to mnie najbardziej interesuje)
i inne pożyteczne poprawki które pojawiły się tak szybko po VU 8.3.
A to, że jest to "mini" widnieje nawet w tytule - ale nie dostrzegłeś widocznie.

Ciągle nie rozumiem po kiego tu trollujesz skoro już nie grasz i te zmiany cię nie dotyczą ?
Tylko prośba - nie odpowiadaj mi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Kwi 2006, 07:51 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
Hm..."..po kiego tu...skoro nie grasz.." odpowiem ja. Mi sie wydaje ,ze wypowiedzi doswiadczonych graczy , ktorzy nawet juz skonczyli swoja przygode z PE , sa cenne dla takich co dopiero stawiaja pierwsze kroki,nawet baardzo cenne ( wiadomo ,informacja to najdrozszy towar w PE). A gracz ,doswiadczony ,ktory juz nie gra , to przekazuje swoja wiedze za darmo , nie ma oporow ,"ze mi sie to przyda ".

btw. nie gram juz w UO; EQ; EQ2; DAOC'a...ale tam sie wypowiadam i jakos moderator nie napisal "s.......j" he he


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Kwi 2006, 08:33 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
dla szybszego działania polecam : wyłączyć ANTIALIASING i odznaczyć "ptaszka" przy "Wait for Vertical Synch" to doda parę fps'ów - taki tips

swoją drogą jeśli wcześniej w grze była domyślnie włączona synchronizacha vertykalna to teraz przy jej wyłączeniu gra powinna przyspieszyć ale nie wiem o ile, różnica powinna być dostrzegalna (zależy od kompa i karty graf jaką mamy)

aha, i jak siÄ™ szarpneli... na stronie www jest GUZIK "LOGOUT" :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Kwi 2006, 12:36 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
EDO napisał(a):
Hm..."..po kiego tu...skoro nie grasz.." odpowiem ja. Mi sie wydaje ,ze wypowiedzi doswiadczonych graczy , ktorzy nawet juz skonczyli swoja przygode z PE , sa cenne dla takich co dopiero stawiaja pierwsze kroki,nawet baardzo cenne ( wiadomo ,informacja to najdrozszy towar w PE). A gracz ,doswiadczony ,ktory juz nie gra , to przekazuje swoja wiedze za darmo , nie ma oporow ,"ze mi sie to przyda ".

btw. nie gram juz w UO; EQ; EQ2; DAOC'a...ale tam sie wypowiadam i jakos moderator nie napisal "s.......j" he he


Tak, Sebek jest bez wątpienia doświadczonym graczem i w tym temacie zamieścił masę cennych informacji.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Kwi 2006, 15:01 
Unskilled
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 132
HP: 0
HduchC napisał(a):
dla szybszego działania polecam... ...odznaczyć "ptaszka" przy "Wait for Vertical Synch" to doda parę fps'ów - taki tips


Moze i gre przyspiesza ale gra sie jakby lagi byly( chodzi mi o rozgladanie sie na boki przy wylaczanym) no chyba ze to tylko ja tak mam :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Kwi 2006, 15:15 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
sisior a gdzie powitanie jak mi wiadomo zrezygnowałes z pe
no tak lol teraz mamy eu a to co innego :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 01 Maj 2006, 10:26 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 206
HP: 92
Society: 3lancer
Nick w grze: loading...
włączam AA*4 i nic sie nie zmienia w grafice :( a ze sterownikami se poradzilem


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 02 Maj 2006, 12:12 
Poor
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 25
HP: 0
Sisior napisał(a):
HduchC napisał(a):
dla szybszego działania polecam... ...odznaczyć "ptaszka" przy "Wait for Vertical Synch" to doda parę fps'ów - taki tips


Moze i gre przyspiesza ale gra sie jakby lagi byly( chodzi mi o rozgladanie sie na boki przy wylaczanym) no chyba ze to tylko ja tak mam :?


Skoro wyłączasz synchronizację to jest to możliwe, coś za coś. :)


Profil E-mail Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso