Odpowiedz

Czy resseling jest istotnÄ… i pozytywnÄ… stronÄ… EU ?
Ankieta zakończyła się 28 Kwi 2006, 15:48
TAK! 29%  29%  [17]
bardziej tak, niż nie 21%  21%  [12]
nie wiem, nie mam zdania 21%  21%  [12]
raczej nie jest pozytywny 19%  19%  [11]
zdecydowanie NIE! resselingowi 10%  10%  [6]
Razem głosów : 58
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2006, 15:48 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Ostatnio temat wzbudził nieco emocji. Jakie jest Wasze zdanie?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2006, 15:56 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
No ale żeby tak trzymać nas w napięciu? :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2006, 15:57 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 197
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny
Nick w grze: Shein
Siemka

Ja powiem tak:

Dla znacznej liczby graczy, zaznaczam ze tych którzy wpłacają mało, PE jest źródłem zarobku (jak ja np. mam tylko 16 nie pracuje :P a kasę na wszystko mam właśnie z PE tyle za ja tylko poluje i tej kasy dużo nie jest :P ) I logiczne ze będą robić to co da im konkretny zarobek, czyli (chyba):P właśnie resseling, a nie mają zamiaru tracić czasu na polowanie jak mogą robić cos co da im znacznie większy zarobek, bo niby po co mieli by trącić czas na polowanie? dla nich nie liczy się zabawa czy inne bzdety jak skille, tylko kasa. A czy są oni złą stroną to nie wiem, nigdy się nie zastanawiałem co by było gdyby ich nie było :P może uber itemy były by tańsze :P


Osobiście nic do resselerów nie mam, żaden mi nigdy w niczym nie zawadził, sam ani nie reseluje ani nie handluje (dla mnie to jedno i to samo). Ale nie wiem czy bym nie zaczął jak bym miał porządny kapitał (co jest praktycznie niemożliwe)

Pozdrawiam :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2006, 16:08 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Heh wiadomo że nie. Ale wiadomo że wiele osób może dzięki temu grac bo nie bardzo mają kase na wpłate albo im szkoda pieniędzy.

Reselling nigdy nie będzie pozyteczny dla gry bo przez to przedmioty są droższe, najwyżej może byc pozyteczny dla niektórych graczy


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2006, 19:57 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
CvX! napisał(a):
No ale żeby tak trzymać nas w napięciu? :P


Bieżąca widoczność tego w typu ankietach wpływa częściowo na wyniki. Natomiast gdy aktualna skala jest ukryta, to się wypowiadają ludzie i wynik jest nieco jaśniejszy :).

Z ciekawości zapytam, czy admin/moderatornia może podglądać aktualne wyniki?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2006, 20:13 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Moderatorzy i junior-admin nie mogą. A admin zawsze może - chociażby przez wgląd do bazy danych forum.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Kwi 2006, 21:41 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Istotna, a pozytywna strona to co dwie rozne rzeczy,

Jakby nie bylo resellingu to, wszystko by było tańsze - źle dla MA, wszyscy by musieli siedziec na oilu, sweatować lub wplacać jakby sie nie dalo resellować, ale da się i jest to istotna sprawa, pozytywna dla MA


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 08:31 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
no tu niestety muszę się zgodzić z przedmówcą ;)

istotna w tym przypadku powinna być oddzielona od pozytywna

istotna zdecydowanie tak, w końcu potężny obrót jaki generuje PE nie bierze się z powietrza

pozytywna dla MA, ale do pewnego stopnia, zbyt wysokie ceny odstraszÄ… ludzi
dla ludzi zbyt niskie ceny to mniejszy profit w razie trafienia jakiegoś itemu i niechęć do investowania w estates


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 09:52 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Wybrałem 1szą opcję bo :
1. CzÄ™sto gracze sprzedajÄ… tak maÅ‚e iloÅ›ci, że próby sprzedaży na aukcji (cena pomniejszona o 1ped i nie wiadomo czy zejdzie) jest opcjÄ… równie kiepskÄ… jak wrzucenie do TT dla takich graczy handlarze sÄ… bardzo pożyteczni – to jedyna opcja.
2. Reseler/trader poÅ›wiÄ™ca swój czas – należy mu siÄ™ za to jakaÅ› gratyfikacja (a zajÄ™cie czasem mocno nudnawe)
3. Reseler ryzykuje swoje pedy (że cena spadnie) i inwestuje je w itemy (zamraża) – należy mu siÄ™ za to jakaÅ› gratyfikacja
4. Inwestycje reselerów w staff stabilizują jego ceny.
ReasumujÄ…c :
IMO reselerzy sÄ… BARDZO POZYTYWNI dla grajÄ…cych w PE a jeÅ›li ktoÅ› ich nie lubi – po prostu niech nie korzysta z ich usÅ‚ug. Przecież nie sÄ… przymusowe.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 12:46 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Jasne Lu, ale to chorzy na chciwość reselerzy windują ceny itemów w górę.
2 lata temu ceny były zupełnie inne.
No fakt, na kilku rzeczach udało mi się zarobić nawet 400%czy 500%, ale tylko dlaltego, ze kisiłem je w storagu pół roku zupełnie przypadkiem.

Reselowanie w PE jest jej nieodłącznym i charakterystycznym zjawiskiem od którego nie uciekniemy. Więc albo się to zaakceptuje albo spadać grać w WOW, AO lub inne tego typu.....

zawsze będą tacy, co będą chcieli szybko coś sprzedać (po odpowiednio zaniżonej cenie) i szybko coś kupić (po odpowiednio zawyzonej cenie). I tu pojawia się reseler, który może na tym zjawisku zarobić swoje 10-20%. Oczywiście chorym jest windowanie cen (jak to teraz ma miejsce) zbyt wysoko. Ale , dopóki jest ktoś kto kupi za daną cenę, doputy będzie ktoś kto będzie sprzedawać po takiej, a nie innej cenie.

Więc nie bądzmy głupi i nie kupujmy.............. jeśli nas nie stać :)

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 13:10 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Ja się chyba z niektórymi nie zrozumiałem. Na pewno nie jest uczciwe kiedy kilku gości się zmawia i windują cenę na aukcjach jakiegoś itemu (kreują sztuczny popyty i sztuczną podaż po coraz wyższych cenach) żeby potem sprzedać "po cenach rynkowych" bogu ducha winnemu hunterowi. I tu MA mogłoby żywcem zaimplementowac zsady wszelakich instytucji nadzorujących rynki kapitałowe. Myślę, że jakby zaimplementowali to i dołączyli do tego analizę transakcji i przepływuów niektórych osób - mają w końcu 100% wgląd to mogliby jeśli nie uniemożlwić to utrudnić takie transakcje. A wyeliminowac podstawiane avatary jest BARDZO łatwo - wystaczyłoby aby przy publikowanych cenach i wolumenach (MA je raczej ukrywa niż publikuje - ciekawe dla czego) była średnia ważona ATRYBUTÓW (AGILITY, STRENGHT, ) handlujących - wtedy by było wiadomo,, że jakimś uber itemem czu surowcem mocno handluje ktoś nidoświadczonym avatarem - syganł ostrzegawczy - a jak by handlowali gracze z doświadczonymi avatarami to można by ich pomęczyć za windowanie cen celem wciśniecia komuś itemów. Ot wymyślone naprędce. Ale grunt, że mamy new oxford - jak nie ma chleba to się robi igrzyska 8)

[ Dodano: Pon 24 Kwi, 2006 14:16 ]
a jeśli ktoś by chciał być "market makerem" czyli kupować jakiś itemy (surowce) w hurtowych ilościah i sprzedawać go kilka procent drożej to tylko po rękach takiego całować - większość machloj z wariacjami cen by się skończyły. W sumie jest to możliwe już teraz na surowcach jeśli chodzi o kupno (orders) ale utrudnione jeśli chodzi o sprzedaż (nie ma możliwosći dania BO który ktoś mógby zapełniać po kawałku).


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 15:50 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Lu_NiX napisał(a):
MA mogłoby żywcem zaimplementowac zsady wszelakich instytucji nadzorujących rynki kapitałowe. Myślę, że jakby zaimplementowali to i dołączyli do tego analizę transakcji i przepływuów niektórych osób - mają w końcu 100% wgląd to mogliby jeśli nie uniemożlwić to utrudnić takie transakcje.


I MA to robi. tylko w prostszy sposób. Trzepie ludziom storages. Jeśli widzą, że u kilku osób w storage leży po kilkadziesiąt sztuk tego samego towaru sypie go na rynek w mobach. Klapa murowana. Nikt nie jest w stanie wykupić wszytkich virtualnych przedmiotów heh

Lu_NiX napisał(a):
A wyeliminowac podstawiane avatary jest BARDZO łatwo - wystaczyłoby aby przy publikowanych cenach i wolumenach (MA je raczej ukrywa niż publikuje - ciekawe dla czego) była średnia ważona ATRYBUTÓW (AGILITY, STRENGHT, ) handlujących - wtedy by było wiadomo,, że jakimś uber itemem czu surowcem mocno handluje ktoś nidoświadczonym avatarem - syganł ostrzegawczy - a jak by handlowali gracze z doświadczonymi avatarami to można by ich pomęczyć za windowanie cen celem wciśniecia komuś itemów.


Kaczylandia wystarczy nam już w Polsce ;)
Armia urzędników i kontrolerów kontrolerów.
Imo lepszy jest sposób prosty, spekulanci wpakują kasę, MA jest szczęśliwy, sypną nowe, spekulanci odkupią, to sypną nowe, aż w końcu wymiękną. A depozyty zwykle zostają w Szwecji. Czy może na Bermudach.. heh


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Kwi 2006, 10:20 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Napiszcie do supportu, że nie podoba się wam, "sztuczne windowanie", pewnie nic nie da, ale nie zaszkodzi


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Kwi 2006, 19:47 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ta ankieta została przytłoczona prez sex-tapety, więc zwracam waszą uwagę na tą ankietę, a właściwie jej wyniki. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 28 Kwi 2006, 20:47 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
No i mamy wyniki.

Dziękuję za udział i liczne głosy w ankiecie. Jak widać zdania sią podzielone ze skłaninaniem się na TAK.

Ze swojej strony dodam, że EU to: "Real Cash Economy in a massive online universe" i "regulowanie ceny" jak za komuny w Polsce raczej dobrze by nie wpłynęły na taki świat. Uważam takę, że to świetne miejsce do analizowania zachowań inwestorów giełdowych, nauki handlu i wpływania na rynki.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 29 Kwi 2006, 13:47 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
abyss z tym to jest tak ze reseling ma dwie twarze dobra i zło wiadomo gdyby nie oni to jakbys trafił w locie powiecmy nema watpie abys go sprzedał gdyby nie reslerzy za tt powiedzmy 10 ped po mojemu itemki były by tanie jak barszcz mowa o cenie tt+ te iles tam ped ale z drugiej strony nie było by takiej potrzeby sprzedawania rpowiedzmy tego nemka za te tt+ 100 bo w locie pewnie bylo by wiecej kasy a tak to mamy sytuacje jaka mamy i nic na to nie poradzimy a ci co by chcieli zmienic entropie na taka gre gdzie nie istnieje ta forma handlu bo tak to sie prawidłowo powinno nazywac t nie maja czego szukac w tej grze w koncu to tylko real economy a nie gra jak sie niektórym moze to wydawac . wiadomo ze ma szuka alternatywy dla takiego obrotu sytuacji jakim jest nachalne skupowanie powiecmy jednego rodzaju iteemków czy towaru z miningu (dalej zwanego reselingiem czy jak wy tam to nazywacie) a przeciez wiadoma w entropi ma byc jak w zyciu jak nie wykombinujesz to cienko cie widze korupcjia te sprawy :wink:
hehe ma moze w takim wypadku sypnac na plan wieksza ilosc tego złoza czy itemków ale to tez jest wcale nie powiedziane ze to musi zrobic ?
bo czemu my niektóre towary kładziemy do tt?
ano dlatego ze rynek jest nasycony tym towarem i aktualnie niema szans aby go sprzedac za powiedzmy te tt+ ilestam lub ore/enma w %
dlatego ja jestem w stanie stwierdzic smiało ze resler dla mnie jest zjawiskiem dobrym w 50% i złym w 50% czyli nie wpływa negatywnie ani pozytywnie na gre
pozdrawiam fanów i przeciwników reselingu

ps. nie wiem czy dobrze pisze nazwe ale to szczegół:-)


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso