Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 01:26 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Zachciało mi się robić testy Opalo - tak dla weryfikacji danych w wikipedi. No i mi wychodzi decay dla Opalo + amp 103 1,93 a nie 1,626 jak podają (z tego oczywiście automatycznie spada eco - z podawanego 4,32 do 4,06). Zawsze myślałem, że decay jest niezależny od stanu ampa/broni - a moze się mylę i trzeba polować z naprawionymi na full? Moje testy robiłem na naprawionym w 1/3 ampie i full naprawionym opalo, na próbce 990 ammo, do tego założony scope Alekz (naprawiony w 1/3). Amp przy 990 ammo został zużyty 6,3PED; opalo 0,07PED; scope 0,01PED.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 07:21 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
za mała próbka...

ludziska moi drodzy, czy ktoś z Was miał w szkole lub na uczelni taki przedmiot jak statystyka? analiza ilościowa? itp? aby powstało konkretne opracowanie o danym itemku, jego decaju itp muszą być przeprowadzone konkretne badania...

Abys, np.: opalo + wszystkie możliwe ampy, na każdym full repair przepal amo ile się da, wykonaj to po 10 razy dla każdego ampa, itp itd ...

btw, to pracochłonne i męczące ale wynik może być precyzyjny


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 07:21 
Mediocre
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 76
HP: 0
bo walisz srednim dmg a tam jest liczone tak jak bys walil caly czas maxem bez ani jednego pudla. Czyli w wikipedi eco jest troche wyidealizowane.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 09:07 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
studentwip napisał(a):
bo walisz srednim dmg a tam jest liczone tak jak bys walil caly czas maxem bez ani jednego pudla. Czyli w wikipedi eco jest troche wyidealizowane.


Czyli Twoim zdaniem decay weapona jest zależny od tego ile zadajesz potencjalnych obrażeń w danym momencie? Może jeszcze od Twoich skilli? Bo wtedy to uberzy zgarniają wszystko, a "zwykli", wpłacający często małe sumy gracze ich opłacają :)

W praktyce nigdy nie mamy warunków idealnych, bo się bawimy i walczymy, a nie po każdym strzale biegamy naprawiać ampy i guny. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że to, co podaje pe-wiki odbiega od realiów (i nie ma się co podniecać statsami). Potestuję inny zestaw naładowany na full z kilka razy, zobaczymy co wyjdzie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 09:19 
Mediocre
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 76
HP: 0
Cytuj:
Czyli Twoim zdaniem decay weapona jest zależny od tego ile zadajesz potencjalnych obrażeń w danym momencie? Może jeszcze od Twoich skilli? Bo wtedy to uberzy zgarniają wszystko, a "zwykli", wpłacający często małe sumy gracze ich opłacają


jest dokladnie tak jak mowisz :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 13:33 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
studentwip napisał(a):
jest dokladnie tak jak mowisz :D

Eee, minÄ…Å‚ mnie jakiÅ› update?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 14:47 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 122
HP: 121
Nick w grze: Helllreiser
Abyss jezeli chodzi o Opalo to ostatnio zauwazylem i nie tylko ja ze sredni dmg zadawany na moobach spadl o okolo 5 pkt. Opalo zrobil sie nagle slabszy (dla mnie) pomimo ze mam wszystko w nim na maxa lol. Kolejna przewalka MA. Proponuje przetestowac Outbacko powinen byc lepszy od Opalo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Kwi 2006, 15:08 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 132
HP: 123
Society: Kingsajz
Nick w grze: Logic
Tez to zauwazyłem, ale po tym VU jakby lepiej jest :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Kwi 2006, 00:26 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
abyss napisał(a):
studentwip napisał(a):
bo walisz srednim dmg a tam jest liczone tak jak bys walil caly czas maxem bez ani jednego pudla. Czyli w wikipedi eco jest troche wyidealizowane.

Czyli Twoim zdaniem decay weapona jest zależny od tego ile zadajesz potencjalnych obrażeń w danym momencie? Może jeszcze od Twoich skilli?


Troche sie chyba nie zrozumieliscie.. jeden mowi o tym ze eco na wiki nie jest rzeczywiste (bo jest wyidealizowane) a drugi o tym ze sie decay nie zgadza. W tym rozumieniu co napisales abyss (a mzoe raczej studentwip) to to sÄ… brednie bo decay nie zalezy od sredniego dmg czy w ogole od jakiegokolwiek dmg

Mysle ze probka 1k jest wystarczająca.. pamietajcie jednak przy takich probach ze to co widzimy w stanie itemu (wartość) to nie wszystko.. bowiem widzimy xx Ped xx Pec natomiast to moze wygladac 10,102345135 PED, taki tylko przyklad :)
Aha lepiej robic wszystko full tt bo wtedy chociazby eliminujemy tą końcówke


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Kwi 2006, 07:18 
Mediocre
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 76
HP: 0
mialem caly czas na mysli eco czyli dmg/pec :roll:


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Kwi 2006, 08:00 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Pozwole sobie zauważyć, że to, co nazywają Eco/M w wikipedii PRAKTYCZNIE jest w niej liczone w ten sposób:

EcoM=Damage/(Ammo[w pec]+Decay[w pec])

Mimo, że piszą o mark-upie to ja go tam nie widizałem. Jakiś czas temy wprowadziłem większość dostępnych danych z wiki do arkusza kalkulacyjnego i sam przeliczałem. Niestety wielu danych nie ma (więc i z analiz niektóre ciekawe bronie mi odpadły - jak Tergetovy), ale już na etapie zwykłego przeliczania pojawiały się błędy - w powiedzmy 5% wypadków.

Co do ilości testów, to niestety przychylam się do zdania DUCH'a - realnie reprezentatywne były by większe testy (ale raczej na ilości userów, a nie ammo) by wyeliminować czynniki których nie jesteśmy w stanie się domyślać (bugi, problemy z kompem i inne). Natomiast ilość ammo moim zdaniem jest wystarczająca do testów. Przeliczałem to sobie zaraz po teście i gdyby wszystko poszło tak jak w wikipedii, to zużycie a103 zamiast 6,3 powinno wynosić około 5,3 PED'a - a to się gołym okiem widzi.

Poruszę natomiast zupełnie inną rzecz - testy robiłem tuż przed UV - i zastranawiam się, czy to nie miało jakiegoś wpływu, bo z lootami w niedzielę było gorzej niż źle.

Jak ktoÅ› jest zaiteresowany analizowaniem takich rzeczy to zapraszam na priv.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso