Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 22 Lut 2006, 23:17 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Zatem, oststnio z klkoma osobami robimy cykliczne wypady na HOGGLO, team 10 - 12 osób, giwery ... hogglo pada co chwilkę ... zresztą ostatnio nawet globali i hofów parę było więc możecie coś kojażyc :)

... uwaga, na ef, jest organizowany teg typu evencik, zainteesowanych zapraszam do zapoznania się z treścią : http://www.entropiaforum.com/forums/sho ... hp?t=17602

za jakiÅ› czas, zorganizujemy coÅ› podobnego :) z naszymi zasadami

proszÄ™ o sugestie i opinie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 00:35 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
moja sugestia: nie kończmy tak szybko!!!!

a poważnie może warto zorganizować cykliczne wypady, umówione miejsce i godzina, gracze juz czekają, bo ten bałągan w ściagnianiu przez FL niczemu nie służy, ja sie pisze :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 15:13 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
pomysły :

-tylko wybrana broń : tzn uczestkm MUSI używać ogólnie zatwierdzonego arsenału by podział kasy był w miarę sprawiedliwy : MK2, BRAVO, EP40 i ...

-armory i fapy dowolne ...

-podział w timie : kasa od obrażeń(to motywuje do walki), itemki dla kapitana(a po rundzie dzielimy po równo na uczestników)

-hofy powyżej 500? ped dzielimy po równo po rundzie

-uczestnik timu biorący udział w podziale łupów MUSI być do końca, jeśli wcześniej z jakiegoś powodu zrezygnuje to nie będzie brany pod uwagę, zapobiegnie to bałaganowi i wyselekcjonuje najbardziej oddanych i zdeterminowanych hunterów

-obowiązkowo każdy musi mieć TP czipa

...tyle na razie


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 17:01 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
- jeśli już ustalać guny niech kryterium bedzie może dmg/sec
- armorki i fapy pełna zgoda
- itemki również
- hof od 1k proponuje
- tp chip? chyba każdy ma ale trzeba używać, wczoraj widziałem tylko 1 osobe oprócz mnie co nie biegła z buta :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 17:05 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Broń mysle ze dowolna i ustawić "damage decides", w tym przypadku jest problem z itemami - wyobrazcie sobie sytuacje w ktorej ktoś mało strzela bo liczy na podział itemów (hogglo w ogole cos rzuca?) albo hofa.

reszta spoko ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 17:41 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
posse, masz racje, ktoś może nie strzelać... ale na te wypady chodzą "ziomale" i nikt nikogo nie oszukuje i nie oszuka :) ja się tego nie obawiam, ufam


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 17:48 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Chyba jedyne sprawiedliwe rozwiÄ…zanie to obowiÄ…zek robienia fotek przy Globalach – po wysokoÅ›ci lotu widać jaki ktoÅ› miaÅ‚ udziaÅ‚ w Globalu (czyli jakÄ… część obrażeÅ„ zadaÅ‚). Potem wyciÄ…gamy Å›redniÄ… z takich fotek i już mamy jaki powinien być jego udziaÅ‚ w itemach i Globalach powyżej 0,5/1k. Problem jest taki że bÄ™dzie to dosyć pracochÅ‚onne. System w peÅ‚ni motywuje żeby nie ginąć (a jak siÄ™ zdarzy to wrócić jak najszybciej) i zadawać jak najwyższe obrażenia.
Pomysł na klasy dopuszczalnych broni IMO kiepski ja nie wiem jak poznać kto używa (i nie zmienia) Punisher MkI+amp104 czy Justifier mkII+amp106.
Co do TP to dobry pomysÅ‚ – jak ktoÅ› chce zwiÄ™kszyć swój udziaÅ‚ to bÄ™dzie jak najszybciej zasuwaÅ‚ z powrotem.
Wszelkie systemy equal to pole żeby ktoś niechcący (specjalnie) zaniżał swój wkład finansowy w przedsięwzięcie.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 18:06 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
oj te fotki to chyba porażka, kto by sie tym bawił szczególnie po owocnym wieczorze :)))

posse dają śmieci, hidesy, heal chip i deski, nic nam konkretnego nie wypadło :( jeszcze :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 18:42 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 211
HP: 100
Nick w grze: Simone
Nom tylko patrzec jak pierdyknie shadow =)
Tak wiec moja propozycja jest taka sama jak ducha
-hofy od 500ped
- taka sama bron , zeby np ktos sie nie wywalil z asem i zabieral wszystko tym co wala z mkII
- itemki po rowno chyba nikt nie bedzie oszukiwal i specjalnie nie strzelal
- a przedewszystkim tu zabawa jest an 1 miejscu ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 18:50 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
a co z ampami ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 19:13 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
co Wy macie do ASa?

Kod:
                mk II     AS98
range           71.5      71.5
dmg             43        45
attacks         40        46
reload          1.5       1.3
dmg/sec         28.7      34.5

troszke szybszy, wiecej dmg, ale:

1) 1 hooglo to ok 10 shotów ASem, 9 MK wiec różnica 1 shot, tyle co strit lub czas poświęcony na fapa, generalnie broń bardzo porównywalna i tyle. nie marudzić :)

panie mod spacje mi kasuje :) przestawia sie zestawienie :(

[ Komentarz dodany przez: CvX!: Czw 23 Lut, 2006 20:39 ]
Tak lepiej? :wink:

bardzo Å‚adnie :)


Ostatnio edytowany przez Chudy 23 Lut 2006, 20:49, edytowano w sumie 4 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Lut 2006, 19:44 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
AS-98 bardzo miła broń - niestety dla mnie troszkę za droga (dlatego sprzedałem, ale jak będę miał kasę i trochę wytższe skile - to znowu postaram sie kupić)

edit: w wyniku polowanka na atraxa udało mi się pozyskać marber bravo :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Lut 2006, 14:16 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Proponuję rozważyć jeszcze jeden element :
Wycofywanie siÄ™ po np 30 minutach bez globala.
Kontunuowanie min 30 minut po globalu.
W czwartek skończyliśmy po długim okresie bez globala za to dokładnie w momencie kiedy dostaliśmy pierwszego globala. Uważam, iż w PE funkcjonuje prawo serii (tzn. okresy "no loot" i okrest z lootami tak jak w każdym kasynie) dlatego po każdym globalu powinniśmy jeszcze pociągnąć jakiś określony czas. Co myślicie ?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 26 Lut 2006, 18:09 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
uważam że wycofanie sie po 30 min bed globala jest tym samym co wsadzenie 50 ped do tt. Wycofanie sie w takim momencie to czyste oddanie kasy, myśle że w grze jest coś takiego jak happy hours, przypomnijcie sobie 1 hooglo, w godzinke 4 hofy, wiec im dłużej je trzaskasz tym masz wieksza szanse na załapanie sie w ten happy time. jedynym wyjściem w którym nalezy sie wycofać to trafiając globy zakończyć, bo wiadomo że prosperity nie trwa wiecznie, bedąc zarobionym można zawijać.

więc krótko:

1) jak są globy kończyć.
2) jak nie ma walic (nabijając pulę) czekac aż bedą żeby zminimalizować poniesione koszty.

[ Komentarz dodany przez: CvX!: Nie 26 Lut, 2006 18:20 ]
wsadzenie 50ped do tt powoduje dodanie tej gotówki do ped karty. Czyli wychodzimy na zero. :wink:

[ Dodano: Nie 26 Lut, 2006 21:28 ]
w sumie racja ale każdy wie o co chodzi ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Lut 2006, 09:40 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
Chudy chodzi o to żeby mieć jakąś strategię ogólnie zaakceptowaną. Ja mogę naparzać i 2h bez globala. Zwracam uwagę na 2 rzeczy :
1. Prawo serii (pierwsze polowanie 4 globale, 2gie polowanie 1 global marniutki na sam koniec)
2. Zasad stop loss - czyli jeśli coś nie idzie to przy osiągnięciu zadanych parametrów kończy się to.
IMO powinien być określowny jakiś moment do którego gramy np 1,5h grania. Jeśli nic nie ma to kończymy, jeśli jest to licznik bije od nowa.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 27 Lut 2006, 16:14 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
takim parametrem na szybko gdy graliśmy była ilość ammo 200 ped o ile mnie pamiec nie myli, spoko wystarczy na 1.5 godzinki łupienia.


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso