Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 23 Maj 2005, 21:08 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Poprawiony wygląd
Zmiany i upiekszenia w wielu miejscach.

Zmieniony system skilli
(oj...)

Przyrost skilli bedzie uzalezniony od tego jak trudne dla awatara czynnosci podejmujemy - czyli polujac na wieksze moby skille przyrosna szybciej na mniejsze wolniej. Generalnie wolniejszy przyrost skilli ale jak sie juz przytrafi - przybedzie ich wiecej. W sumie skille powinny przyrastac tak samo...

Zmiana w terminalu nieruchomosci

Mozliwosc zablokowania przedmiotow wewnatrz na okreslony czas aby np sprzedac mieszkanie razem z meblami (tak aby kupujacy mial pewnosc, ze meble nie zostana zabrane).

Zmiany w quickbar
Podczas przeladowywania broni wybor innej bedzie juz mozliwy (wykona sie po przeladowaniu).

Zablokowane moby beda ginely
Po pewnym czasie zablokowany mob padnie z wycienczenia ;)

Informacje o lezacych przedmiotach
Mozna uzyskac informacje o przedmiotach bez ich podnoszenia - prawym klawiszem myszy mozemy otrzymac takie same informacje jak bysmy mieli przedmiot w inventory.

Wiecej informacji na skill implantach
Dodana linia "zaladowania" implantu jasno pokazujaca jak naladowany jest implant

Naprawiony tp przy LA-10 na ametherze

Dodane postawy
Dodano dwie nowe postawy dla avatarkow.

Dodane obszary ziemskie dla wszystkich ;)

Pojedynczy avatar moze zakupis sobie ziemie z pelnym systemem podatkowym i stacja uzdatniania.

Wiecej mobow
Zwiekszona aktywnosc mobow w tym o wyzszym stopniu trudnosci.

Zmiany w radarze
Jesli w okolicy bedzie duzo mobow - radar pominie lub zmniejszy zasieg wykrywania malych mobow.

Dodana nowa muzyka i dzwieki

Dodane ciuchy
Nowe ciuchy do szycia: marynarki (mundurowe?), portki i sexy buciorki ;)


Dodane bronie
Nowe bronie w tym plasmy nastepnej generacji...

Nowy armor

Nowe dekoracje do domow

Zwiekszona ilosc przedmiotow w grze

Poprawione szczegoly graficczne w ubraniach, avatarach itp

Zwiekszona stabilnosc klienta


Ostatnio edytowany przez ateush 24 Maj 2005, 14:05, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Maj 2005, 22:35 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Ciekawe... system event'owy czy animal tamming :roll:
A może coś innego?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 01:33 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Pewnie obetną nam looty, ze storage zniknie pare itemów i ***** coś jeszcze, co będą naprawiać przez kolejny tydzień.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 07:45 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 111
HP: 100
haha
***** podsumowanie :P
więcej optymizmu :!: :wink:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 10:07 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Update można już ściągać. Serwery nadal 5%.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 10:33 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
ale fajnie!!! super!!! ciekawe co nowego... może w koncu beda te kije,bejzbole i pałki :twisted: i powstanie nowa profesja - kibol (czyli hooligan eventowy- tak, tak, jak ci na meczach, dres, kibicowanie i bejzbole hehehe) moze w koncy cos dla noobkow darmowego - idzesz w las strugasz palke z drzewka i nawalasz mooby za frajer :P (ktos juz gdzies o tym pisał) :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 11:06 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 92
HP: 98
Society: Red Legion Cadets
Nick w grze: Fanthom
Ta.. pewnie noobki nadal będą strugać, ale wariata między Phoenix a Zychion. Chyba że MA naprawdę zniesie blokowanie to znowu będzie pusto. :roll:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 11:08 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Liczę na wpowadzenie animal taiming. Fajnie byłoby jakby pojawiła się żywność, a jej działanie byłoby podobne jak w SW Galaxies.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 12:30 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Ja na zbyt wiele nie licze.
JAk by byly nie wiadomo jakie atrakcje - trabili by o tym od miesiaca pewnie :)
A tak to VU 7.4 pewnie wygladzi bledy po VU 7.3 ;)
Wprowadza te clubs wreszcie, naprawia aukcje itp.
Ale obym sie mylil i niech zrobia niespodzianke :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 12:59 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Nie no Ati ty sie nigdy nie mylisz :D

Jak zawsze wszyscy mamy racje :D

Napewno lepiej nie bedzie, moze byc tylko gozej :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 13:18 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
VU 7.4 wielkość ok. ~23.5 MB !!
pewnie nic dobrego same bledy z nowymi mozliwosciami i funkcjami wyludzajacymi kase od playerow :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 13:32 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Chyba sie mylilem... :) Jestem zaskoczony tym uaktualnieniem :shock:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 13:34 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 57
HP: 137
Society: > F.R.I.E.N.D.S <
hehe, bugi to jedyna pewna rzecz, jaka mozemy przewidziec z nowych 'atrakcji'


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 13:37 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Cytuj:
Content list

Visual update
Project Entropia has received a general facelift in many areas. Journey around Calypso and experience the wonder for yourself.

Skill experience system update
The Project Entropia skill experience system is updated. It is now adjusted to reward a participant, experience wise, that finds challenging tasks for him- or herself. Performing mundane tasks with low risk will yield less experience. When killing a creature, a skill experience bonus may be acquired. General skill experience is received at a somewhat lesser rate, but often with bigger increase when it occurs. The relative balance is not changed however.

Property access update
The estate terminal has a button for “Restricted” and “Unrestricted” access. While set to Unrestricted, the owner may freely add and remove items or furniture from the property. When set to Restricted, the owner may not add or remove items or furniture from the property.

When you examine an estate deed, you will see the current status on the property, noted as either “Unrestricted” or “Restricted” and a date, based on MA Time (accessed through the “C” key). This is the date when the restriction was applied to the estate. This procedure allows for safe transfers of estates with items attached. If you are on the market for an estate and see an attractive piece of property, you may look it up and see if it comes with items and furniture. If so you can be sure the items are there when you decide to buy the property, as long as you verify the restriction date on the deed being set before you investigated the estate.

Note that when you as a new owner claim your estate, you also manually need to set access to unrestricted in order to begin interaction with the property.

Buffer in the Quickbar
Added a buffer in the Quickbar system, that work when you want to change the item held by your avatar after the currently held item’s reload bar is finished.

Trapped creatures die
After a time period, a trapped creature will die.

Items info available from ground items
Using the right-click menu, you can now access the Items info viewport on items on the ground – giving you the same info as when you right-click on an item in your inventory.

Skill implant more feedback
Added info in the Items info viewport on the Skill implants, to make it extra clear to see if the implant has any skill levels added to it. If so, the line “Loaded” in visible.

Amethera LA-10 Teleporter repaired
At last, the teleporter repairman found his way to the LA-10 teleporter.

Postures added
Two new postures have been added to Project Entropia.

Shed areas added
Land areas added to Amethera, which can be acquired by a single avatar. The Shed area is complete with taxation and land management system.

More Creatures Roaming the wilderness
The overall creature activity on Calypso is increased even more, by some strange notion…

Rader ranges update
As more creatures roam around, the radar range of low-level creatures is decreased, meaning they will not show until you are closer to them. This will increase your client performance.

Music and Sounds
The Project Entropia experience is improved, with new sound effects, ambient sounds, and music.

Added clothes
New pieces of clothing added, which are tailorable, including uniform jackets and pants. The women have new sexy boots available.

Added weapons
New weapons added, including new next-generation plasma weapons.

Added armor
New armor added.

Housing decorations added
Dozens of items designed for making a home nice and comfortable have been added.

General items added
A number of other items added to expand the range of items in Project Entropia.

Visual enhancements
Several areas in Project Entropia, ranging from clothes, avatars, items and nature have been reviewed and updated from a visual standpoint, in order to remove oddities, like holes in clothes etc.

Client stability
Several potential crash issues are removed from the Project Entropia client software.

--

KNOWN ISSUES/MISSING FEATURES

All tailored clothes shown as “Uncolored” in the auction, even if they are colored.

You can’t repair an item with attachments attached to it. You have to detach them prior to repairing.


After a time period, a trapped creature will die. - no tak, początkującym sweaterom, co nie wpłacają, najlepiej wbić nóż w plecy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 14:44 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Warlock napisał(a):
After a time period, a trapped creature will die. - no tak, początkującym sweaterom, co nie wpłacają, najlepiej wbić nóż w plecy.


Nóż w plecy wbili już w poprzednich wersjach - od pewnego czasu niemożna było więcej ssać zablokowanego mobka.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:26 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
MA chciało wprowadzić miły element graficzny - korony drzew poruszające się na wietrze. W przypadku tych dużych wygląda to ok, ale małe drzewka podskakują jakby w rytm muzyki techno. :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:37 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
omg
przeszli samych siebie
te VU to kompletne DNO..... :evil:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:38 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
Po krotkim rekonesansie mozna stwierdzic ze ten VU w obecnej postaci dobija PE. Od reki pare osob stwierdzilo mi ze konczy gre ASAP, pare widzialo sie w akcji wyprzedazy ... coraz ciemniejsze chmury nad PE kraza i widzi mi sie ze ciezko bedzie te prognozowane przez innych latka przezyc ...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:43 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
No to MA sie popisala :D
kazdy gracz - wlascicel apartamentu i zawartych w nim rzeczy odwiedzajac swoj apartament dzis po VU mogl dostac zawal serca ! :D wszystkie itemki z apartamentow poznikaly ! kazdemu bez wyjatkow :D lol
Pewnie teraz to chca naprawic 17:30-18.00 naszego czasu... oby im sie udalo :D nie jeden gracz byl strasznie wku....ny :P

poza tym looty do kitu... ale mobow jest od zej...nia praktycznie stojac w jednym miejscu mozna zrobic calego hunta lol... skile podrozeja nie ma bata... skilowanie na ringu stalo sie bez sensu wraz z tym VU :D i dobrze... skopali radar ale celowo.... chca wiecej kasy z decaya fapow i armorka... teraz juz pukawka z zasiekiem powyzej 100m nadaje sie tylko na moby duuuze :D a kazdy iiny mniejszy mob ma tak wyliczony zasieg widzenia ze zanim go zabijesz musi do ciebie dobiec i cie pare razy stuknac :) i o to chodzi MA... :( szkoda ze tylko o kase... moim zdaniem kase i tak beda mieli jak nie z tego to z czegos innego.... ale takich perfidnych posuniec nie powinni robic... no chyab ze zbliza sie koniec :D i chca jak najszybciej wyciagnac ile sie da... i spakowac manatki....

Podobno zje...li fapa 5 ale nie wiem jak niezdazylem sprawdzic ...

OGOLNIE: LIPAAAA !!! z VU na VU jest coraz gozej dla gracza !!!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:48 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Ja wam już to całkiem dawno mówiłem :) wszystko się potwierdza, to źle ale taka jest prawda :( chamy, dziady jedne chcą tylko $ i reszte mają gdzieś :/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:48 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 57
HP: 137
Society: > F.R.I.E.N.D.S <
skilowanie nawet na mobach mozna juz sobie darowac...
a fap-5 leczy teraz bardziej losowo, nie po interwalach... nie wiem jak inne fapy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:50 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
o ***** :/ sam sprawdze to :/ nie no naprawde przeginają, a ***** mod fapa to gnoje nie zmniejszą max hp albo coś, tylko ***** zmieniają to na czym tracą biedniejsi, ehhh


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:51 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
XII
chyba masz racje ze zbliza sie koniec
mysle ze to juz koniec :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
ale to jest tylko moja teoria

a moze to im sie przez przypadek zrobilo :?: :?: :!: :!: :twisted: :twisted:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:55 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Ano lipa :evil:

Pomijajac chwilowe (mam nadzieje) perturbacje skopali wg mnie:

- widzialnosc mobow
Komedia istna - masz pusty radar az tu nagle w polowie radaru pojawia sie kilkanascie mobow lacznie z tak malymi jak allo czy equos...
Rozumiem takie ograniczenia na radarze - ale w widoku 3d to juz przegiecie...

- skile, skilowanie, ukonczenie mentoringu
Nie wiem ile teraz potrwa ukonczenie mentoringu jesli skile beda tak mizernie przyrastaly na slabych mobach :(

Fapa5 tylko zmienili czy tak juz bdzie ze wszystkimi apteczkami ? Teraz leczy po prostu z pewnego przedzialu pomiedzy min i max - nie tak jak kiedys w pieciu wartosciach. Nie wiem czy to cos zmienia wlasciwie...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 16:56 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Panowie, troszke cierpliwosci, dopiero to VU weszło w zycie... poczekajmy z ocenami dzien lub dwa jak sie wszystko dotze.... wiecej obiektywizmu, nie moze byc tak zle. Kazdy ma prawo popelniac blendy - pamietajmy o tym. Jak narazie jest nam (kazdemu) potzebny dokladny rekonesans, obserwacja swiata jak i rynku zbytu, mysle ze wszystko sie wyjasni lada dzien... dzis za wczesnie na opinie...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 17:41 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Tak moge zrozumiec zachowywania mobów....

Radaru nie moge zrozumiećbo tego nei zmienią, na ***** fapa zmieniali?
a oturz to zmienia i to duża Ati

patrz jak wcześniej leczyłem 3.9, 7.8, 10, 10, 10 to teraz lecze 3.9, 4.2, 4.9, 6.0, 8.3, 10 na dłuższą mete wychodzi, że leczysz kilka razy mniej niż wcześniej.......


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 19:03 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Sebek napisał(a):
patrz jak wcześniej leczyłem 3.9, 7.8, 10, 10, 10 to teraz lecze 3.9, 4.2, 4.9, 6.0, 8.3, 10 na dłuższą mete wychodzi, że leczysz kilka razy mniej niż wcześniej.......


Ano nie testowalem - liczylem, ze srednia wyjdzie taka sama :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 19:29 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
wyjdzie jeśli masz takie skile że leczysz 10 10 10 10 10 wtedy przedział to 10 - 10 więc max na każdego fapa, zrąbali z tym :/ z wszystkim ogólnie, kapa jak niewiem


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 20:10 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Ehhhh....
Jedyny plus to taki ,że przywrócili możliwość zmiany przedmiotu w trakcie przeładowywania(np gun\fap,fap\gun itp) wiec nie trzeba wyczekiwać chwili aż skończy się reload.
Reszta to niestety same minusy.
Strasznie wku.cy jest teraz radar,podczas biegu co sekundę trzeba spoglądać czy czasami nie wdepliśmy w stado jakiś mobow ,których nie ma nawet w zasięgu wzroku;(
Normalne ,że trzeba czasu aby się przyzwyczaić do każdego VU...,ale jest to raczej przyzwyczajenie z przymusu ,bo nic jako gracze nie jesteśmy w stanie zmienić(viva vote boxy).


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 20:27 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
Najwiekszym przegieciem sa skile - 5 krotnie zwiekszyli wymagana ilosc gainow przy jednoczesnym zmniejszeniu ilosci. Przyklad - przed patchem full chip hg dodawal mi 150 punktow obecnie 30, przed VU na serii robilem ca 12 punktow skila obecnie (armaxy young-old) 1.2 punkta ... zrobienie 1000 skila zajmie mi ca 3 lata ... n/c


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 20:49 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 121
HP: 0
Society: Red Legion Cadets
Nick w grze: Doro
VU sie jeszcze sciaga, ale moge powiedziec jedno:

:twisted: WELCOME TO HELL ! :twisted:

MA, wy *****, nie ciagnijcie więcej kasy od nas ! TYlko na tym wam zależy ?

Już od VU z tym, że zblokowane moby nie moga być sweatowane/atakowane to newbie mieli przechlapane.

PE się pogarsza, oj pogarsza. Teraz tylko czekac, aż jakiś gracz z finansami i możliwościami założy prywatny server PE (takie jakie są w L2, MU, UO, WoW (tak słyszałem, że do WoWa też już są)).

W PE bede grał, ale to już nie będzie to samo co kiedyś :/


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 24 Maj 2005, 21:28 
Ojoj...niedobrze bardzo niedobrze z tym radarem, jak ja teraz będe chodzić bezpiecznie na owoce do lasu? Pójde sobie taki szcześliwy i pełen energi szukać malin, a tu nie postrzeżenie wpadne na Atraxa Mature :]. Teraz to bez ammo poza miasto to niebezpiecznie się będzie ruszać i co najgorsze trudniej bedzie odkryć all tp w drugim kontynencie :|. Źle, źle i źłe....:(. Chociaż te dwie nowe postawy dodali, ale takie sobie one są wole standardowe stanie lub confidenta :). Kiedy oni wprowadzą te obiecane bajery? :x


Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 21:57 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 92
HP: 98
Society: Red Legion Cadets
Nick w grze: Fanthom
Doro, moby mogą być "blokowane" i sweatowane lub zabijane, ale z tego co ja wiem tylko koło Zychion. MA zrobiło taką oaze szczęścia, chociaż duzo sweatu sie z tego nie wyciągnie, przynajmniej jest tam wesoło. :o


Profil Offline
PostWysłany: 24 Maj 2005, 21:57 
Ten update przyniósł głównie zmiany szkodliwe dla wszysktich graczy, co sie odbije na grywalności. Już słyszałem rozmowy o wyprzedażach. Wiele osób szykuje się do odejścia.


Nie podano
PostWysłany: 24 Maj 2005, 22:26 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Co do vote boxów: w 7.4 zamknęli je na serio - w poprzednich vu poprostu nie działały a teraz zasłonili wyświetlacze grubym kawałkiem metalu :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 00:09 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
trzymajcie mnie, trzymajcie mnie do ***** nędzy bo zaraz pojadę do szwecji i zrobię im taki potop *****, że będą o mnie pisać przez tysiąclesia.

Szczerze, WHAT THE FUCK IS THAT?

Nie ma skillowania, ***** 30 ped na rifla i mi nie weszło absolutnie nic, NIC, NIC DO CHOLERY JASNEJ.

Dalej, Radar, co to ***** jest? Nie, nie mogę, taki przyjemny dzień (już piohaw w pubie mnie uprzedzał o tym) a tu co? nic nie ma, nic nie ma przez 3 minuty i nagle wali we mnie 50 atroxów ;/

Koniec, ***** się nieziemsko, od dzisiaj *****, kupuje sprzęt i siedzę na tym ***** pvp i będę napierdalał każdego szweda jakiego tylko spotkam, NIE MOGĘ, sry...


sry za moją postawe ale jestem trochę zdenerwowany

no fucking comments, it`s fucking insane, teraz żeby dobić do 3k w hg (mam 2667) to pewnie do końca życia będę próbował ;/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 00:30 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Aha jeszcze jedno:

"All tailored clothes shown as “Uncolored” in the auction, even if they are colored. "

Moje pytanie, od ilu uv ten problem występuje? Najwyraźniej widać, że naprawa tego przerasta (i to dosłownie) zdolności szwedzkich programistów. Za to falujące drzewka wyszły im perfekcyjnie, fajnie że jak teraz idę do lasu to czuję się jakbym grał w HL2 na pentium 100 ;/


Profil Offline
PostWysłany: 25 Maj 2005, 01:18 
Wiec totalna kicha. O fapie 5 faktycznie mozna zapomniec. Machnalem apteczka z 50 razy z plumami 2 ani jednego skilla tylko czerwone( uderzonko moba) i zielone ( leczenie ) nie no bez jaj albo sie to zmieni albo poddaje sie juz na cacy


Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 01:53 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
root napisał(a):
Wiec totalna kicha. O fapie 5 faktycznie mozna zapomniec.
- no i tu mamy w końcu koniec autoklikerów, najczęstsza sytuacja z aklikerem właœnie : koleœ z fapem 5 walony pzez snabla, teraz to już koniec tego typu skilowania uników,apteczki itp...
- drzewka : nawet fajne, ale cholerna małe krzaczory to wyglšdajš komicznie...
- radar : hmmm, bardzo zły pomysł, po co komu tera zwypasiona dlekosiężna giwera(chodzi o mooby bo avki to chyba normalnie widać)? nie wspominajšc z problemami dl noobków w odkrywaniu tp i zbieraniu albo sweetowaniu(i jeszcze totalny brak trap'sowania) a jeszcze coœ takiego : patzysz sobie na avka pzez lunetke a on sobie macha axem, i co? no wienc walczy z mobkiem którego nie widać! szit na maxa! cholera to juz zero realizmu!widać avka a moba nie!
- skille : więc dla poczštkujšcych to nawet fajne rozwišzanie, jak masz mało i walisz œrednie mooby to szybko awansujesz, ale jak jesteœ już zaawansowanym graczem to masz duży problem bo bardoz powoli Ci już pojdš skille w góre, i tu moja teoria: chcš ograniczyć potencjalnš liczbę uberów w przyszłoœci, poprostu mało soób wejdzie do "elity" i raczej nie dogoniš skillami obecnych wymiataczy... to krok ku temu by chyba na Calipso powstała jakaœ sekta/arystokracja uberów któży będš tzepać całym œwiatkiem i nikt im nie fiknie(a oni płacš MA za granie napewno)...tak, MA zdecydowanie chce ograniczyć liczbę wysokolevelowych graczy.
- moby: duuuuzo mooobow, hehehe mozna sie wyzyć ale z takim radarem to mozna se najwyzej pornola wlonczyc i sie wyzyć :twisted:
- pozy : 2 syfiaste pozy ale to na +
- zmiana ekwipunku : no to zdecydowanie na +, teraz toolsy sie bendš przełšczać spokojnie i bez niespodzianek
- nowe gadzety : nie zaobserwowałem nic ciekawego...

to tyle na chwilke obecnš po 4 godzinach grania... ciekawe jak to się wszystko skończy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 06:11 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Co do skilowania - teraz trzeba sie bedzie nauczyc skilowac inaczej.
Zauwazylem, ze po ubiciu wiekszego moba przyrasta sporo skilli i to ze wszystkich rodzajow broni jakich sie na nim uzywalo.
Czyli zaczepiam z plasmy a potem dobijam blp - po ubiciu sypia sie skile z plasmy i blp.
Generalnie odnioslem wrazenie, ze polujac na wieksze moby skille przyrastaja szybciej.

Inna sprawa ze skilowaniem apteczki - na to nie mam pomyslu... ale jakis musi przeciez byc! Mysle, ze z czasem cos sie wynajdzie.

O radarze i widocznosci nie bede juz pisal bo to jest przegiecie totalne :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 07:32 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 291
HP: 96
ateush napisał(a):
Zauwazylem, ze po ubiciu wiekszego moba przyrasta sporo skilli i to ze wszystkich rodzajow broni jakich sie na nim uzywalo.
Czyli zaczepiam z plasmy a potem dobijam blp - po ubiciu sypia sie skile z plasmy i blp.


Ateush to przez niemiłosiernego laga tak się obecnie dzieje, co powiesz na sytuacje jak mojego discipla przy powrocie z revivala fapowalem a on dalej dostawał skill longblade?

(żeby nie było niedomówień - mam hasła i loginy swoich discipli)

ostatnie 80 leveli w LB (od 721 do 801) wyskilowałem w nie całe dwie godziny, a i tak troszkę przydługo to trwało (przez ten radar zginąłem z 4 razy) - ciąłem berce young/mature/old i daikiby /y/m/o.
Pewnie jak bym poszedł na krewetki m/o to bym to zrobił w 30 minut.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 07:46 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Panowie...nie ma co płakać....

Zmiany będą zawsze...

Gra już coraz mniej daje możliwości aby zarobić (prawdziwą kasę - tak mi się wydaje)

Podzielę się moimi uwagami:

Radar - rzeczywiście padaka, ale moby chyba mają szybszy respawn i jest ich więcej

Przyrost skilli - nie rozumiem jak to działa: tłukłem argo young siekierką i skile idą wolno (lb mam 1984), tłukę adulta lub scouta to lecą nieco szybciej. ALE - używałem fista na jednym i drugim (skill około 50) i lipa...tak wolno że co 20te uderzenie dawało przyrost. Inna sprawa:
Przed VU miałem 1970 w lb i zużyłem 10 siekier na argo i podskoczyło mi do 1976 a po vu zużyłem 5 siekier i mam 1984 (??????) . Może jest tak, iż komonikat świadczy o przyroście, ale wartość przyrostu zależy od moba....?? I jeszcze jedno - Już chyba nie ma zależności od ilości użyć danego skilla a jego przyrost. Siekając kataną miałem szybsze przyrosty niż siekierą. Czyli skila dostaje się od zabitego moba - lub od ilości zadanych obrażeń - ---- CO o tym myślicie?------

Co do lootów to na dwa krótkie polowanka mogę powiedzieć że byłem na około +45% i zyskałem +45 PED. Ale to za mała próba ,żeby coś mówić w tym temacie.


Vote Boxy mogliby usunąć. I tak MA nie słucha większości graczy tylko tych co wpłacają (więc tacy mogą wymagać). Zapominaja tylko, że to MY - średniacy- napędzamy ceny i ekonomię. (ktoś na forum już o tym mówił i się z nim zgadzam) Więc MA strzela sobie w kolano nie wiedząc o tym.


Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 07:58 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 580
HP: 0
Society: RED LEGION
Nick w grze: ASTAROTH KWICOL de'Beliar
Ja wam mówie :

ZBLIŻA SIE APOKALIPSA!!!!!


a VU 7.4 jest tylko jej zwiastunem.

:)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 07:59 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 291
HP: 96
JASIOQ napisał(a):
Przyrost skilli - nie rozumiem jak to działa: tłukłem argo young siekierką i skile idą wolno (lb mam 1984), tłukę adulta lub scouta to lecą nieco szybciej. ALE - używałem fista na jednym i drugim (skill około 50) i lipa...tak wolno że co 20te uderzenie dawało przyrost. Inna sprawa:
Przed VU miałem 1970 w lb i zużyłem 10 siekier na argo i podskoczyło mi do 1976 a po vu zużyłem 5 siekier i mam 1984 (??????) . Może jest tak, iż komonikat świadczy o przyroście, ale wartość przyrostu zależy od moba....??


To, że macie info o przyroście skila to nie oznacza już standardowego przyrostu z przed VU (jeden przyrost to był ułamek levelu) obecnie można przy pomocy jednego przyrostu zwiekszyć level.

Dam przykład

Wspomnianym już wyżej disciplem ciąłem moby aż tu się przyczepił feffoid guard, no cóż zginę, to go zacząłem ciąć axe

oddałem 8 celnych uderzeń i dostałem tylko przyrost w LB, jak spojrzałem na skile, to tak na oko ten jeden przyrost zwiększył moje LB o jakieś 1.5 - 1.7 levela.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 08:24 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Myślę, że to dobry pomysł z tymi przyrostami :)

Dziękujęi pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 08:44 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 92
HP: 98
Society: Red Legion Cadets
Nick w grze: Fanthom
Dobrze panowie, a teraz to wszystko ładnie przetłumaczcie i wyslijcie do MA :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 08:55 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
hej ...

A propos uberów ... oni odchodzą ... zobaczcie aukcje z apteczkami ... posłuchajcie rozmów ...

Pisanie do MA ... mają nas w du.... tam już chyba rządzą księgowi (jak większością firm) ... jest taka zasada, która nazywa się Pareto ... czyli 20% (czasem podaje się 30%) wysiłku daje 80% (70%) efektów ... ale tylko debil "odetnie" te pozostałe 80% (70%)... ale tacy są księgowi .... te pozostałe "mało ważne" jest konieczne by uzyskać efekt.

Powoli zaczynam sobie śpiewać ... to już jest koniec ... nie MA już nic ... jesteśmy wolni ... możemy iść ...

Pozdrawiam,

z lekka załamany PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 09:39 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
... z entropia-pioneers.kicks-ass.org ... :

quiting because changed skills? i see that as a joke sorta.. if the funniest thing for u to do in pe is to fapskill with AC then u really should play something else

Try axe skilling South of Chimera when I only have 2k LB and getting one LB skill every 15-20 mins...

try to adjust to the system and hunt what you really should then, simple as that, prob solved
mo offence buddy, but. "skilling" in my opinion has always been klinda lame and also way too easy, I was glad when they removed trapping more or less, and I'm glad with the change of skill gains.
what I dislike however is the radar thingie, I like to be able to have more range, enough to hunt what I want and with what wep I want to do it with and still have it optimal, but well we can't have it all... (I don't see how long range mobs disvisibillity can cut on the lag though)


bardzo dobrze napisane, popieram


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 10:08 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
A ja obiecuję zostać w PE do końca, ....swojego, ... lub jej :)



Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 10:09 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
PioHaw napisał(a):
Powoli zaczynam sobie śpiewać ... to już jest koniec ... nie MA już nic ... jesteśmy wolni ... możemy iść ...



Jak już koniec nastąpi to pójdziemy na piwo ! :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 10:29 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Właściwie to jedyna rzecz jaka mnie naprawdę wkurza to ten głupi radar... mam nadzieje że to poprawią, reszta na siłę jest do przyjęcia. Kwestia skili imo jest dobra, jak się chce to można szybko zrobić sporo leveli ale tylko do pewnego poziomu bo później to już będzie cholernie trudno...
JA ZOSTAJĘ W PE NA 100%, nadal bardzo mi się tak gra podoba, myślę że nadejdzie dzień gdy MA w końcu zrobi coś naprawdę dobrego dla graczy ...

Aha i jeszcze jedna kwestia, bardzo nie lubię jak ktoś narzeka na PE gdy np. nigdy nic nie zapłacił MA za granie! Tak! Mimo wszystko chłopakom należy się coś za tak wspaniałą grę w którą niektórzy grają od lat a nawet centa nie wpłacili – dla mnie to wcale nie powód do dumy, wręcz przeciwnie – skąpstwo i brak szacunku dla twórców. Tym bardziej takie osoby NIE MAJĄ PRAWA do krytykowania MA. I jeszcze gadanie że MA to zdziercy i złodzieje... ehhh szkoda słów, osoby które tak twierdzą same są takie bo korzystają z dorobku intelektualnego a nawet wykorzystują to na maxa nie wpłacając nawet raz karierze paru dolców.
Pomyślmy : ile osób w ogóle nigdy nic nie wpłaciło? A ile to by było kasy jak by chociaż raz wpłacili?(tą kasę MA na pewno by dobrze spożytkowało – lepsze servery, więcej ludzi przy obsłudze projektu i to wszystko by wyszło nam na dobre) No i nasuwa się jeszcze jedna kwestia : MA rzuca kłody tym co nie płacą – fakt, to jakby ich wkład w to by takich ludzi zniechęcić do grania albo pośrednio zmusić do płącenia (grania? czym jest to granie? -utrzymanie sprzętu, pracowników, testowanie, wdrożenie itp. –oni tak na to patrzą)
MORAŁ : PŁACISZ WYMAGASZ – NIE PŁACISZ : NIE NARZEKAJ NA PE !


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 11:05 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Ja też w PE zostaje do samego końca, ale od dzisiaj zmieniam całkowicie mój sposób grania.

Skoro te fapy są takie kichowate, to może mod fapy stanieją? ;D j/k

PioHaw ma racje, a piwa to my się napijemy znacznie wcześniej :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 11:22 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jesli dla kogos celem w grzy byly skille - to pewnie, ze powinien odejsc :)
Ja sie staram na skille nie patrzec a czerpac z gry przyjemnosc w inny sposob: polujac, kopiac itp. W koncu skilownie to nie profesja !
Poluje sie po to aby zdobyc loot a nie skille przeciez !

Ale ta widocznosc mobow psuje nawet te podstawowe profesje i tego posuniecia nie moge zrozumiec :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 11:51 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 57
HP: 137
Society: > F.R.I.E.N.D.S <
...zreszta skille i tak nie duzo zmieniaja ;)
a co do widocznosci mobow, to trzeba jakas pikiete urzadzic pod siedziba MA, ech


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 11:59 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
...Popieram slowa upierdliwego admina :D panowie on ma racje :D jesli gracie tylko dla skili to lepiej skonczcie grac :D skille to tylko syferki ktore nic nie daja :D no moze troszke modyfikuja co niektore parametry o pare promili :D i tak jesli nawet ktos osiagnie poziom 100k w riflu czy pistolu nie zabije moba z pierwszego strzala no chyba ze bedzie mial pistolet marco :D
Co do widocznosci mobow, radaru... zaowazcie jedna rzecz... ze teraz mamy w niektorych miejscach (znacznie czesciej niz wczesniej) wieksze ilosci mobow do zabicia... taka operacja z widocznascia automatycznie zmniejsza lagi... no ale MA nie powiem oni tez na tym skozystaja :D jesli kasa z decayu idzie do ich kieszeni :D kiedys takiego slabego mobka mozna bylo stuknac z konca radaru i zanim dolecial to ginal teraz jest to nie mozliwe wiec mobek zanim zginie to do was dobiegnie, ugryzie, uszkodzi zbroje, naruszy fapa niekiedy :D i o to chodzi :D MA tez chce zyc lol :P

Pozdrawiam....

Ogolnie zmienilem zdanie na temat VU7.4 uwazam ze sznase sie wyrownaly dla wszystkich graczy....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 12:19 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 121
HP: 0
Society: Red Legion Cadets
Nick w grze: Doro
Hmm... jak narazie pod pojęciem "skill" mamy na myśli skille do combat. A jak jest ze skillami w crafting/tailoring, mining/drilling ??


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 25 Maj 2005, 12:42 
No to teraz dzięki nowemu radarowi:
1. Marbery i inne dalekosiężne bronie stanieją bo stają sie bezużyteczne, a co za tym idzie MA traci
2. Scope juz nie bedzie az tak bardzo potrzebne znowu MA traci
3. Lasery j.w MA traci

Podsumowując teraz wystarczy byle jaki scope i laser dla poprawy celnosci i dobry pistolet. A więc dla MA jest gorzej ekonomicznie.
Co innego jak radar zmienili dla zmniejszenia lagów.
Jeśli chodzi o skile, to fakt zmieniło sie. Ludzie przyzwczaili się ze te skile
łatwo się nabija, a teraz taka duża zmiana po prostu ich zniechęca.
Ale jakby taki sposób nabijania skili byłby na początku to nikt by pretensji
o to nie miał.

Ale da się zauważyć, że kolejne updaty nie wnoszą nic dla graczy pozytywnego. Te pare mobów wiecej, armorów i innego badziewia nie rekompensuje szkód które wyrządzone zostały przez inne zmiany. Dlatego jeśli MA chce zatrzymać ludzi, a nie ciągle ich zniechęcać powinni dać ludziom to co od dawna obiecuje, a nie tylko uprzykrzać życie.


Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 13:24 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
No cóż....
dodam co logic napisał:

4. Ci co skilowali mogli zawsze skile sprzedać - MA traci


HduchC - ci co nie wpłacają napędzaja ekonomię, więc są potrzebni MA

5. zniechęcając przeciętników (traderów) do gry - spadną ceny - uberzy będą kupować sprzęty taniej - MA traci.

Wpłaciem na konto MA ok 600 PLN a drugie tyle kolegom co sprzedawali pedy.

Mogę więc powymagać sobie.....I CHCE RADAR JAKI BYŁ!!!!!! :)

Skile mają wpływ i to duży. Sam widzę po First aid i Evade
W longblades tez widzę różnicę - niedużą, ale na początku zdarzały mi się damage poniżej 8. Mając prawie 2k najniższy jaki zaobsrwowałem to 8.4

http://entropia-pioneers.kicks-ass.org/ ... highlight=


Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 13:31 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 57
HP: 137
Society: > F.R.I.E.N.D.S <
lasery, przynajmniej teoretycznie, maja sluzyc glownie jako modyfikatory skilla aim, wiec ich uzywanie caly czas ma jakis sens...
jesli chodzi o lagi, to jeszcze nie tak dawno (pol roku temu?) nie bylo znaczenia ile 'kropek' jest na radarze - gra chodzila plynnie. MA dobrze wie, ze usuwanie mobow z widoku nie jest jedynym sposobem zmniejszenia lagow, problem w tym, ze tak jak juz XII zauwazyl, wybieraja rozwiazania dajace im jak najwiecej mozliwosci 'wyciagania' kasy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 13:39 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Duchu autoclicery właśnie teraz staną się jeszcze bardziej powszechne, skoro taki daikiba young da ci te 5 dmg w pixi a masz 500 first aid to się wyfapujesz, jeśli nie uzyjesz autoclicka to zajmie ci skilowanie do 1k jakieś 3 tygodnie ;) z autoclickerem nawet nie zauwazysz jak to wyskilujesz włączając go na noc lub jak idziesz do roboty/szkoły

MA jest, musze to powiedzieć, *****

Prayer, a ty co zgapiasz odemnie :P hehehe jeszcze troche i razem pozabijamy szwedów czekam na napis "Sebek From Poland killed monster Marco and claimed 999k ped" hehehe
Widać że MA jest niesłowne ( inny przykład to support mówią że naprawią, a nienaprawiają )

Co do XII to zgadzam się, tylko że jak ktośwpłaci 200$ wyskiluje wszystko z D1 i będzie miał te 1k rifla to chyba będzie niezadowolony i przestanie wpłacać, bo na ***** tracić kase, jak nie ma efektów

MA myśli, że będąrobićtakie rzeczy, a my przywiązani do PE zostaniemy, gówno prawda, wkońcu każdy da sobie spokój

Prayer ten bug jest od kąd zaczołem gre czyli ponad rok, ale przecierz MA ma ważniejsze sprawy na głowie jak naprzykład "wiatr" niż jakiśtam bug który jest rok

Acha dopisuje jeszcze do posta XII to, że twoim zdaniem jest wyrównane? lol co? chyba tracenie kasy możemy to zrobić tak samo, skoro skile tak lecą, to jak wyrównasz z uberem? nigdy a nawet jeszcze trudniej niż wcześniej. Sprzedaj sobie avatara :P dużo dostaniesz


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 14:01 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Nie wiem czy jest sens zakładać nowy temat o tym bo to jest częścią VU więc napisze tu:

Sheds - niegrałem troche ( tylko godzine po VU, potem mi się odechciało ), więc niewiem dokładnie co to jest, ale wiem, że to albo teren dla jednego kolesia ( coś jak LG ), albo meijsce do robienia mobów.

I tu jest pewien kłopot i dziwna rzecz....

Otórz Neverdie, dostał 2 te miejsca za FREE, wiecie za co? za GUIDE którego napisał z kilkoma kumplami, tylko jest sprzeczność, bo on napisał z kumplami, niewnikam czy oni też dostani ale wiem że on dostał 2 a nie jeden jak inni, czy to nie jest niesprawiedliwe? inni walczyli tracili ammo, a on dostał 2 za free bo kiedyś napisał dziadostwo które jest już bezużyteczne po tylu zmianach.

Moim zdaniem MA dało mu rekompensacje za aukcje TI, jak wiadomo nie wygrał jej chociaż chciał czy ktośpowie że MA wyrównuje szanse dla wszystkich? wątpie MA to wielkie ***** jednym słowem


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 14:46 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 291
HP: 96
Duża liczba mobów jest fajna... szczególnie jeśli są to neconu a jesteś w revivalu na S od zeus.

DWIE godziny próbowałem z jeszcze pięciorgiem innych ludzi przedostać sie do morza lub do caravan...

Dopiero jak zresetowali serwer to zmniejszyli ilość mobów i można było się przedzierać, ale nie obyło się bez pomocy jednego kolesia z adj v1 i as97...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 14:57 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
XII napisał(a):
Ogolnie zmienilem zdanie na temat VU7.4 uwazam ze sznase sie wyrownaly dla wszystkich graczy....


W takim wypadku proponuje koledze zaczac robic sobie nowego avatarka z przyslowiowa wplata 10$ i zobaczymy jak sie koledze powiedzie w VU7.4. Zobaczymy tez czy zgodzi sie na temat promilizacji skili gdy sie zejdzie z 4 czy 5k rifla na 1 i raptem jedynie jester d-1 bedzie w zasiegu. Latwo pisac takie rzeczy jak sie samemu ma juz odpowiednio spasiony charakterek. Sam mam oczywiscie rowniez taki ale widze OGROMNA przepasc jaka powstala teraz miedzy eg Starmanem, ktoremu wszyscy teraz moga skoczyc bo juz NIKT go niedogoni, a reszta ktorzy zostali pieknie zatrzymani w pol kroku. I moze dla Ciebie kolego XII wyjscie w teren z adj v1 i stracenie / zyskanie 10, 100, 1000 ped jest meritum gry, to dla mnie byl nim rozwoj charakteru ktory w tym VU zostal znacznie utrudniony.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 15:40 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
polecam wszystkim zainteresowanym te dwa tematy (a propo vu7.4):

http://entropia-pioneers.kicks-ass.org/ ... hp?t=23996

http://entropia-pioneers.kicks-ass.org/ ... hp?t=24004

...naprawde sporo trafnych spostrzeżeń :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 16:09 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
OMG wozik ty nie wiesz co piszesz... najlepiej siedziec tylko na forum i krytykowac cos co nie jest takie zle !... zacznij grac a nie marudzic :)

btw. apropo skili :D jesli dobierzesz odpowiednia bron do swoich nabyych juz umiejetnosci to przyrost skila bedzie wiekszy niz w poprzenich VU :D pokombinuj a sam zobaczysz ze glooopiego discipla np. w LB mozna zrobic w ciagu 4h nooo gora 5h :D

co do kasy... dla mnie 100 ped to jest dosc spora kasa... zawsze mam dosc PE jak strace nawet 10 ped :\

Co do wyrownania.... Sebciu skarbie ty moje :D chodzilo mi o to ze kazdy bedzie mogl zdobywac skile w rownym tepie :D skonczylo sie skilowanko evade, fapa czy innego goowna na ringu.... I BARDZO DOBRZE !!! np. wkur....lo mnie jak taki hyperion... stal na ringu calymi dniami i strzelal bez sensu... 0 sukcesow w grze a skile ma wieksze od samego Boga... 250 hp i wielki mi gracz.... Ja np. nigdy nie skilowalem na rignu, wkurzalo mnie to.... KONIEC i DOBRZE

teraz kazdy player zanim wyciagnie skila zeby go spylic dobrze sie zastanowi zanim to zrobi.... jak mozemy zaowazyc niektorzy wyciagaja skile szybko i sprzedaja za marna kase... skil nabierze teraz wartosci, sami zobaczycie...

Pozdrawiam...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 16:16 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
tak nie ma to jak iśćna skilowanie z ml 35 i 20k ammo na arenatroxy ale to chyba nie skilowanie tylko polowanie ;) skilowanie juzpotem nieistnieje jak sweating


Profil Offline
PostWysłany: 25 Maj 2005, 16:26 
Sebek zgodze sie z toba. Jednak zmien bo lepiej isc z ml-45 psg sniper :)
Calosc terazniejszej sytuacji polega na tym ze ci co maja juz wysokie skille sa zadowoleni bo beda uberami przez dlugi czas. Jedynie ci ktorzy wlasnie zaczeli gre ale i nie tylko juz z niej rezygnuja.
Widac po skillach na aukcji i implantach jak ludzie rezygnuja. Jesli Genericki schodza w porywach do 250 ped to juz jest bardzo zle.


Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 16:53 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Powtarzam - zmienil sie sposob skilowania.
Jak sie robi to odpowiednio - skille zasuwaja jak blyskawica !
Wiec napewno jest mozliwosc rozwijania swojej postaci nadal
(choc nie zdziwie sie - jesli do pewnego stopnia tylko).

Przeciez nie powiecie, ze gracz ktory walil calymi dniami z manna w snable albo stal na rigu i dorobil sie kosmicznych skilli - zdobyl jakies doswiadczenie w grze ?

Skill to umiejetnosc - jak mozna powiekszac umiejetnosc polujac najtansza bronia na najslabsze moby ? Wtedy stoi sie w miejscu a nie powieksza umiejetnosci.

Inna sprawa, ze taki system powinien byc od poczatku - teraz ci starzy "skillerzy" maja nienaturalna przewage. Ale oni tez najbardziej narzekaja na to VU i najpeniej poodchodza z gry...

I znow to powtorze: widzialnosc mobow (i ich zageszczenie) to jest to co skopali zupelnie - reszta bym sie nie martwil.

Sebek - sheds to sa jakby farmy - kawalek ziemi z szopka. Na ziemi mozna chodowac moby. I oczywiscie kasowac podatek - czyli kawalek landu jak z LG ale dla jednej osoby. Neverdie zrobil sporo dla tej gry (muzyka min) i ja osobiscie nie mam nic przeciwko temu, ze dostal te 2 sztuki za darmo.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 16:59 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Nie chodzi mi o to, że dali mu, chociaż to też jest niesprawiedliwe, ale o to dlaczego jemu? on robi piosenki ok, a jak ktos robi grafike? tego już niepotrzebują, ktos inny zna sie na programowaniu dobrze, bo pisze gry naprzykład, mógłby im pomagać ale co? ( znam takiego ) też nie bo po co im? po co im muzyka? ;) przecież im zależy na kasie, a nie na naszej przyjemności

Jest wielu ludzi, którzy zrobili wiele lepszych i pożyteczniejszych rzeczy niżte poradniki czy pioseneczka, nie chodzi tu tylko o to co zrobili ale także o postawe, pozatym Neverdie to nie jest jakby normalny gracz, on zna sie z MA ( czemu się niedziwie ) i macie tu co powiedział marco

Marco|MindArk napisał(a):
he is a spokesperson.

czyli co? jest osobą która mówi? :P chyba chodzi im o to, że jest jakimś przedstawicielem ale nie jestem pewien


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 19:28 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Chodzi o to, ze jest rzecznikiem MA.
Ale nie takim prasowym :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 20:25 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
A co mnie obchodzi disciple i skile ponizej 2k XII? A niech sobie rosna ile wleza mnie interesuje ze na 7,5k aim nie zrobilem jeszcze 2 punktow pomimo rzeczonego przez Ciebie wychodzenia w teren i ide w niezly zaklad ze spedzam w terenie tyle samo o ile nie wiecej czasu jak Ty


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 20:42 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
A ja mam pytanie co z craftem

jak teraz bedzie rozwiaznie z przyrostem skilla w crafcie ,co trzeba bedzie skilowac wyzsze bluprinty aby przyrosly skille w np. w inzynierji


JC


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 25 Maj 2005, 23:57 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
LOL wozik ile dales za tego skila w aim ? :> nie no poprostu jestes uber :)
nie slyszysz co upierdliwy admin mowi... wystarczy odpowiednio sie przystosowac a skile beda zasowac ja kbluskawica.. i on ma racje... kombinowal i wie... a ty ? obijasz sie dalej...

co do craftu... wydaje mi sie ze skile naliczane sa tak samo jak kiedys z tym ze mniej ich przybywa... :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 00:00 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
JC Krakow napisał(a):
A ja mam pytanie co z craftem

jak teraz bedzie rozwiaznie z przyrostem skilla w crafcie ,co trzeba bedzie skilowac wyzsze bluprinty aby przyrosly skille w np. w inzynierji


JC

nie jestem pewien ale chyba tak. Po pierwszym rozeznaniu tak mi się wydaje, ale dam znać po większych testach

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 26 Maj 2005, 00:09 
A ja mam juz dosc cwaniaczenia przez ludzi ktorzy maja za duzo skilli. Jesli sa tacy madrzy polecam zaczac w tej grze od zera( nowy avatarek +10 pedow ) zobaczymy dokad dojda. Jesli nie zamierzaja tego robic lepiej niech sie zamkna.

A ubersi sa wkuci bo wczesniej zarabiali na produkcji skilli ( defakto ci ktorzy wplacali kase do gry je kupowali ).

Jestem zdecydowanie przeciw VU skilli poniewaz jest teraz taka kosmiczna roznica pomiedzy uberami a nowicjuszami ze szkoda podchodzic w ogole do tematu skillowania.

I nikt mi nie powie ze teraz od 3-8k bedzie sie mozna szybko wyskillowac. Tia moze jak stracisz 1000000 pedow to sie wyskillujesz ale sorry.

Kolejna rzecz. Normalna gra typu doom3 & inne kosztuja max 300 zl a to oznacza ze MA powinno liczyc max na 400 zl od kazdego gracza. Niewiem ale ciagle wplacanie do gry kasy ludzia sie totalnie znudzi a w szczegolnosci ze jesli wplaca powiedzmy 1000 zl to cos by chcieli z tego miec a defakto Panie i Panowie co mozna kupic za 2,5k pedow ? starczy na neme+giverka + fap ek2600( bo na inny w tej cenie to nie ma co liczyc :P) i fru kasy niema a gdzie skille ?


Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 02:29 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Jezeli sie komus nie podoba nowe VU i mysli tylko nazekac to niech sie juz zastanowi nad wyjsciem z gry... glooopim gadaniem niczego nie zmienicie... a moze tylko doprowadzic do zbednych konfliktow... co do wplacania... zwykly doom 3 kosztuje 400zl ale co to ma do PE ? :> lol chyba sam nie wiesz o czym mowisz... tu nie placisz za gre, granie... tu obradzasz real kasą... tracisz, zyskujesz, itd.

mowisz sciska cie to ze inni maja wiecej skila a ty malo ? :> nie pekaj.. takich jak ty tez potrzeba :D np. do zbierania sweatu :)

Pozdrowionka...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 02:50 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Chętnie bede śledził dalszy ciąg tej dyskusji ,ale wydaje mi się ,że zmierza w złym kierunku...
Root - znam mase ludzi ,którzy zaczynali właśnie w taki sposób i teraz mają skile na przyzwoitym poziomie...więc albo zacznij sam skilować(lub rób to co Ci najbardziej odpowiada)albo się z tym pogodź.
Zabardzo nie rozumiem też o co Ci chodzi poprzez porównywanie PE do gier typu doom3 & inne oraz o ich ceny ,ale wydaje mi się ,że polega to na innej zasadzie.
Wracając do tematu to zauważylem znaczną poprawę lootow za co należy sie duży plus.
Niestety minusem dalej jest radar oraz ilość moba na metr kwadratowy...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 05:39 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
Coz pozostawie wypowiedzi XII bez komentarza juz bo jak zauwazyl 311 dyskusja nie ma sensu i zchodzi w zlym kierunku ale zauwaze tylko ze uwaga w stylu "jestescie potrzebni do zbierania sweatu" dosc jednoznacznie ujawnia postawe samego autora.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 08:25 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 363
HP: 177
Society: P.L.(Polish Legion)
Dla old graczy to nowe wyzwanie.Każda kolejna wersja ma ich w jakimś sensie zaskoczyć i spojrzeć na gre z nowej perspektywy.Dla nowych to bez znaczenia dopiero poznają PE.Pamiętam swoje pierwsze dni było ciężko ale byłem zawzięty i jakoś przetrwałem,były lepsze i gorsze dni.
Dla mnie najważniejse to znależienie knyfa (tak to się u nas nazywa).
Knyf-sposób na gre(dla mnie to obojętne czy znajdziesz buga na którym cos tam zyskasz,czy wiesz w jakim miejscu polujesz czy na co)-nie kojarzyć z hakerką-
Jak zawsze nowa wersja dla mnie to dno
Ale jak zaczynalem to zdobycie peda bylo o wiele trudniejsze niz teraz


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 08:56 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
odnosnie skilli :P
Bylem wczoraj na polowaniu z :
s2k i Szein-em na polowaniu
loty dzielily sie na nas 3
loty byly bradzo dobre
niedosc ze wyszlem na + to jeszcze skile poszly mi w góre 8)

Dziekuje i Pozdrawiam
MarO 8)


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 26 Maj 2005, 09:58 
Żeby zamknąć ten wątek dodam jeszcze tylko, ze tak naprawde poważne zmiany dotyczą dwóch rzeczy radar i skile.

Wczoraj polowałem prawie cały dzien i teraz mówie z pierwszej ręki.
Dobrze że radar jest zmieniony, jak wchodziłem w strefę z dużą ilością mobów to gra zaczynała zwalniać jak tylko kropki pojawiały sie na radarze, ale wystarczyło pare kroków dalej odejść aby część poznikała i wszystko wracało do normy. Radar jest zmieniony, może jest mało wygodny, ale dzięki temu gra jest bardzien płynna.

Co do skili, to polowanie na daikiby czy berycledy juz nie jest opłacalne. Mann i Jester mozna do tt oddac, albo zatrzymać na pamiątke :). Dobrze też bo profesja fapera już nie będzie istnieć FAP5 mozna sobie darowac, a fapować EK2600 jest drogie, ale jak ktos chce szybko sie wyskilowac,
to zawsze może. Ja na polowaniu już nie używam FAP5 skoro i tak skile
nie rosną.
Za to odczułem na plus wzrost skili polując na drony. Dodge nigdy tak szybko mi nie rosło :). To samo z FAP5, skiile rosną baaardzo wolno, praktycznie na 10-20 użyć apteczki rośnie 1-2 skile. Używając EK2600 te skile idą szybciej niż dawniej.
Looty znacznie się poprawiły, tylko wczoraj zlootowałem 2xGSI, neme gloves i kupe kasy. W sumie po odliczeniu ammo jakies 500 ped na plus.

Podsumowując, wszystko ma swoje plusy i minusy. Ktos kto troche jest wyskilowany, musi używać droższego sprzętu i polować na silniejsze moby. Ale te skile za to idą szybciej.
Przy craftingu nie jest tak bardzo zmiejszone nabijanie skili, pewnie dlatego że produkcja nie jest tania. Na filtrach może jest słabiej, ale na tailoringu, broni, toolsach ta róznica nie jest duża. Oczywiście na pewno kto ma kilka kilo w swojej profesji, nie poskiluje już na najtańszych przedmiotach. I dobrze, teraz szanse są wyrównane.


Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 11:10 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1843
HP: 291
Witam,
Logic... Mąde słowa... :)
Takie podejscie do sprawy jakim wykazał się Logic mi sie bardzo podoba... Logic napisał jak jest naprawde i o to chodzi... tak trzymać :)
Szanse sa teraz wyrównane bez wzglądu na wyskilowanie... jeśli chodzi o zdobywanie skili :)
Nowy radar teżma swoje zalety...

Pozdrawiam.

PS. poprzednich co niektórych postów nie bede komentował bo nie ma czego komentować... może i skile macie ale nie macie za grosz szacuknu i pojęcia... wolicie wszystko krytykować i wszczynać awantury... o coś co i tak jest oczywiste i czego nie da się zmienić...
Nowy gracz wchodzący do gry teraz, będzie widział to samo co my grający od paru lat... z tym że dla niego to bedzie normalne... oczywiscie dla niektorych "uberow" to bedzie lipne... i ciągle nazekanie...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 13:00 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Chcecie wiedzieć jak jest naprawde? Tu niechodzi o to, że lagi były na radarze, chodziło im o to, że będą po tym respawnie mobów, zmniejszyli radar bo aby gra ci normalnie chodziła przy 3 tysiącach daikib na radarze potrzebował byś zajebistej grafiki i z 1 giga ramu ;) nie będe wyjaśniać co jest następstwem zwiększenia liczby mobów.... to chyba proste

XII kochany :) moge powiedzeć że update jest super, a moge powiedziećże jest ***** :P to moja opinia i ty jej nikomu nie zmienisz, jest różnica pomiędzy newbie, a "uberem"

Newbie- nowy gracz poznający gre, nieznający się na wielu sprawach, przeważnie gdy zaczyna bez wpłacania chodzi mu o pedy a nie o updaty które go niedotyczą

"Uber" - gracz który ma duże doświadczenie, zna sięna grze, odpowie praktycznie na każde pytanie związane z grą, niekoniecznie ma 40k ped na karcie, full shadow, mod fap i MM ;)

Hmmm jeszcze jedno mnie zastanawia... ;)

Logic napisał(a):
Dobrze też bo profesja fapera już nie będzie istnieć

bzdury kompletne ;) jeśli piszesz o skilowaniu to pisz że chodzi ci o skilowanie, a nie o profesje fapera, wiem co gadam zajmuje się tym od roku ponad, co do skilowania to tak fapem 5 nie da się, ale jak mam fap 80 i ide kolesia fapować ( to jest właśnie profesja fapera ), na polowaniu to on mi daje za decay + za czas, mnie nie obchodzi co on miał w lootach, wiadomo hof/global więcej dla mnie, jest opcja 50/50 czyli Team :)


Profil Offline
PostWysłany: 26 Maj 2005, 13:14 
Sorki zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o skilowanie fapem na autoclicku :)


PostWysłany: 26 Maj 2005, 13:52 
XII nie skomentuje sweatowania.
Pamietaj jedno XII mi chodzi dokladnie o noobow pamietaj ze jesli nie bedzie nowych to czesc swoich lootow bedziesz mogl oddac do tt wczesniej mogles na nich zarobic chociaz 40% wiecej. Noobem nie jestem ale nie podoba mi sie ten update z punktu widzenia nowych graczy ktorzy sa potrzebni. Jesli nie bedzie sweatu skocza ceny w gore ME ja akurat bawie sie mindforce i ME na poziomie 800% mnie niebardzo cieszy. Pamietaj jedno ze ci co fapowali ulatwiali zbieranie sweatu noobom teraz juz nie beda fapowac bo jest to dla nich nieoplacalne. Wiec na rynku zrobi sie mniej tego. Jesli noob ma mniej kasy rowne jest temu ze nie schodzi czesc sprzetu.
A apropo radaru ok do tego sie nie rzucam co prawda wczoraj wdepnalem pare razy w AOA przez ten kochany radar no ale coz. Respown mobow tez jest ciekawy :) Apropo lootow to zalezy jedni maja szczescie inni nie. Nie mozna powiedziec na podstawie 2 osob ze looty sie poprawily. Przynajmniej u mnie looty sa na kiepskim poziomie. Poszedlem na moliski zabilem moze z 50 a 2 mi daly cokolwiek.
Wiec po prostu glownie chodzi mi o przepasc ktora sie teraz zrobi pomiedzy tymi co maja uber skille a nowicjuszami. Po prostu zal mi tych ktorzy teraz zaczynaja.
A porownanie do gry zastosowalem w innym celu. Kazdy zdrowo myslacy czlowiek nie bedzie wplacal do gry comiesiecznej swojej pensji do konca zycia tylko po to aby to przegrac.


Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 16:56 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
OMG lol jaki wałek :D dali wam info o skillach dziale "About" - klient

Wychodzi że sczęśniej słabiej lvle leciały...

Tylko jest jedno ale, wcześniej moze leciały słabiej, ale za to mogłeś non stop na tej samej broni i dostawałeś skile często, teraz idź skilować z ml 35 na czymś twardym zeby exp poleciał....

Szybciej poleci to normalne bo mob ma więcej HP, ale za to ile amm leci na takie skilowanie....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 18:11 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Aktualnie używając mann mph skille nie lecą tak jak dawniej. Co w takim razie proponujecie zakupić zamiast tego pistoletu? Oczywiście zamiennik skill-pistol do 7.4 powinien mieć również w miarę mały decay.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 18:16 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
ich nie obchodzi co kupisz z jaki decayem, wiedzą że nie ma dobrej broni na skilowanie jak na manie, dlatego tak zrobili, stracisz więcej niż dawniej


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 18:25 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Cytuj:
Generally, the more experienced you are, the lesser the amount of experience gained. You can influence the experience by performing tasks that are challenging for you to undertake.

Używając Valora/Honora ścinam estophyle, allophyle praktycznie nic. Ambulimaxy, atraxy i praktycznie nic. Potem Atroxy - przyrost skilla może 1 na 10-13 ciosów. Mam z Areanatroxami walczyć by rozwijać umiejętności?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 18:57 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Co wazniejsze z tej informacji: niedlugo podniosa wymagania dla discipli w zwiazku z szybszym przyrostem skilli w fazie poczatkowej !

Wiec lada moment zostane dogoniony przez noobki ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 19:01 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
Coz Warlock parafrazujac jedna ze stron wypowiadajaca sie tutaj nie pasuje ci przysrost skili - skoncz grac w PE lol albo zbieraj sweat ^^ Osobiscie radze ci przerzucic sie chwilowo na inne dziedziny w ktorych umiejetnosci masz ponizej 2k - szybkie w miare gainy na broniach do skila i nie stracisz majatku starajac sie zrobic 1 punkt a i moze hp cos wskoczy albo mimochodem skile liczace sie i w longblades podrosna, a w miedzyczasie czekaj i obserwuj reakcje MA bo widac ze wsadzili kij w mrowisko.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 19:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
I jeszcze jedno - jest tak jak pisalem tzn. skille sie "akumuluja" z wszystkich rodzajow broni uzytych na mobie i po zabiciu moga sie pojawic jako bonus.
Do tego pojawiajacy sie komunikat o przyroscie skilli nie okresla ile ten przyrost wynosi.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 26 Maj 2005, 19:52 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
Racja Sir! faktycznie czesto niewiadomo bo nawet mikrometr tego nie pokaze! :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2005, 00:11 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Wy nie zauważyliście jednego (albo ja nie doczytałem, co przyznam robiłęm po łebkach). Mianowicie, jeśli idziemy na hunt/skillowanie z np valorem i w ciągu 40 minut robimy 360 leveli w lb to co to da tak naprawdę? Tylko lb leci, cała reszta imd, anatomy itd stoi w miejscu. Na te 360 leveli lb dostałem 40 leveli w imd. Na co to wpłynie? A na to, że się obsracie a nie dostaniecie nowe skille. W ogóle to wszystko jest *****...

aha dodam jeszcze, że tak jak wozik, całym moim sensem istnienia w pe było skillowanie, a teraz mogę o tym zapomnieć i łazić po ringach, pvp itd... co mnie to obchodzi jak dostane 100 leveli w hg, jak cała reszta jak aim, rda, ird, wh wskoczy mi o 2 levele? ;/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2005, 00:14 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
na 500ped amo dostalem 3,5lvl w aim...troche frustrujace...dodam ze polowalem na atroxy od youngów do providerów.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2005, 04:22 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 580
HP: 0
Society: RED LEGION
Nick w grze: ASTAROTH KWICOL de'Beliar
Yekyl napisał(a):
na 500ped amo dostalem 3,5lvl w aim...troche frustrujace...dodam ze polowalem na atroxy od youngów do providerów.


Trzeba było polować z "mod mercenary" albo "mod ml 35", tak bys dostał
z 350 poziomów :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2005, 08:26 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
polowalem z adj97 ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2005, 08:55 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Prayer/Devour napisał(a):
Mianowicie, jeśli idziemy na hunt/skillowanie z np valorem i w ciągu 40 minut robimy 360 leveli w lb to co to da tak naprawdę? Tylko lb leci, cała reszta imd, anatomy itd stoi w miejscu. Na te 360 leveli lb dostałem 40 leveli w imd.

To zależy od wyskości skilli. Mnie, podczas walki mieczem, jeśli wogóle coś raczy się ze zdolności zwiększać, to właśnie anatomy, imd, ma czy mda, gdyż te mam o wiele niższe niż lb.

Radar. Ciekawe, ale zauważyłem, że radar działa wybiórczo :? . Tzn. nie wszyscy gracze widzą tego samego moba, choć mogą się znajdować w tej samej odległości od niego. Dziś, podczas skillowania na allo i esto, widziałem zielone kropki, które wcale nie reagowały na spawnujące się przy nich czerwone kropki. Reagowały tylko na niektóre, co najwyżej.
Z wczorajszego skilowania tekst:
Cytuj:
- Właśnie kroję dwa allo. Weź tego trzeciego.
- Co? Mam tylko Ciebie na radarze

Radar w takich sytacjach często może nas zaskoczyć, kiedy okaże się, że wkoło nas pełno jest mobów. :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2005, 09:49 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
Szczerze mówiąc to te rozmowy na temat skillowania zaczynają być nudne... widzę ze niektórzy grają chyba tylko w PE by im cyferki rosły pod klawiszem K, tylko biadolenie że skille wolno lecą ... że bieganie z najtańszą spluwą/fapem się skończyło... ludzie! Opamiętajcie się, czy wy macie jakieś kompleksy? Rozumiem że każdy chce być lepszy i lepszy ale bez przesady, czy może jest jakiś nieoficjalny konkurs o złote gacie na najbardziej wypasionego-wyskillowanego POLAKA? Do czego wy dążycie? bo naprawdę nie rozumiem co niektórych...A może już czas by w PE zabrać się za coś „innego” znaleźć sobie nowe zajęcie na jakiś czas albo w ogóle zmienić grę. Ja mam w du*** że skille wolno teraz wzrastają, skupiam się raczej na dobrej zabawie i na tym by granie w PE było frajdą, a skille mogą sobie lecieć jak chcą, dla mnie dramatu nie ma...

Podsumowując, BARDZO WAS PROSZĘ przestańcie narzekać i biadolić, nic tym nie osiągniecie a tylko pogłębicie swoja frustrację. Skupmy się lepiej wszyscy na tym co nam daje i co może dać frajdę w PE, nie bądźmy monotematyczni... może właśnie skupienie się na innych graczach (mentoring, eventy) a nie na sobie (skillowanie, skillowanie, skillowanie) jest wyjściem ... albo zmiana profesji.

SZACUNEK DLA WSZYSTKICH !!! POZDRO !!!


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 27 Maj 2005, 12:30 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Kto mi zabroni oceniać VU? ;)

Jak taki mandry jesteś to weźsobie fapa 5 i sobie fapuj ludzi...

z 50 pec wywalisz bez skili jak nieweięcej a ja 10-15

SKile są niepotrzebne? niezdaje mi się, dają lepsze efekty,

Tak samo agility i kilka innych wpływających na szybkość avatara, też niepotrzebne?

Jeśli twoim marzeniem jest zabijać non stop te same moby lub słapsze to powodzenia, ale to jest niestety nudne

Wolisz PvP3? tam też się przydaja skile i to BARDZO

Pozdro


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 45 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso