Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 31 Sty 2006, 17:31 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
PROJECT ENTROPIA VERSION UPDATE 8.1
2006-02-01

Sklepy
Pojawiły się nowe sklepy - zarówno na Ametherze jak i na Club Neverdie. Właściciel sklepu może sprzedawać przedmioty ustalając ich cenę i umieszczając przedmiot na ziemi, ścianie, oknie wystawowym itp. Kto chce kupić - wystarczy, że kliknie na przedmiocie. Okna wystawowe mogą być odpowiednio udekorowane.
Kiedy przedmiot zostanie sprzedany - część opłaty trafia też do właściciela landu na którego terenie stoi sklep. Aktualnie opłaty są ustalone na 3% na CND i 2% na Ametherze.W następnych VU właściciel landu będzie sam mógł ustalać ich wysokość.
Właściciel sklepu może ustawić do niego dostęp na „publiczny” lub „prywatny”. Do sklepu „prywatnego” będą mieli dostęp tylko ludzie ze zdefiniowanej listy gości.
Wszystkie sklepy mają ustalony miesięczny czynsz zależny od ich umiejscowienia i lokalizacji.

Punkty przedmiotów
Nieruchomości używają teraz „punktów przedmiotów” zamiast liczby przedmiotów. W ten sposób jest teraz opisana ilość przedmiotów jakie można umieścić na nieruchomości. W tej chwili wszystkie przedmioty mają „1 punkt” z wyjątkiem manekinów i shopkeeperów którzy zajmują „6 punktów”. Nowy system może spowodować, że przekroczyło się już maksymalną ilość przedmiotów na swojej nieruchomości - należy wtedy ją odpowiednio dostosować.

Targowiska/stragany (Market Places)

Wszystkie stragany takie jak w Hadesheim zostały uaktualnione do poziomu sklepów.
Oznacza to możliwość widocznego wystawiania przedmiotów. Stragany nie mają jednak żadnych opłat miesięcznych (czynszów jak sklepy).

Wzmacniacze narzędzi
Procesy produkcyjne zostały rozszerzone i wprowadzono wzmacniacze detektorów.
Wzmacniacze te można zamontować na detektorach zarówno do ore jak i enmater zwiększając zasięg wykrywania.
Kiedy się pojawią na aukcji będą dostępne w kategorii Tools -> Mining.

Uaktualnienie walki w PVP
Poprawiono skuteczność i prawdopodobieństwo trafień w strefach PVP.

Natychmiastowe wyjście z gry
Podczas wylosowywania nie trzeba odczekiwać 20 sekund. Jednak awatar pozostanie aktywny w grze przez te 20 sekund.

Skill Progress na blueprintach
Niektóre nowy blueprinty pokazują „skill progress”.

Nowe czynności w Action book
Dodano nowe czynności do action book umożliwiające szybkie wykonywanie działań w tym do obsługi sklepów.

Poprawiony wygląd niektórych miejsc
Zmieniono wygląd niektórych miejsc np. Ithaca jest już miastem a Fort Argus powiększono. Inne miejsca również zostały „dopieszczone”.

Nowe przedmioty
Dodano wiele nowych przedmiotów w wielu kategoriach

Pusty biodome na CND znów jest zapełniony

Nowe blueprinty
Dodano 50 nowych blueprintów.

Nazwa awatara
System zapamiętuje teraz wybraną nazwę awatara po wylogowaniu.


Ostatnio edytowany przez ateush 01 Lut 2006, 10:17, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sty 2006, 17:43 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
a nie masz w pracy internetu ? ;O

moze niech ktos ci na komorke wysle sms i napisze co nowego w PE ;P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sty 2006, 17:57 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
e no to na forum bedzie zamieszczona lista nowych rzeczy i czasami ktos screen da =)

tylko pewnie chodzi o to ze na żywca chcialas zobaczyc jak to w PE wygląda ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sty 2006, 18:04 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Heh na pewno to sie tyczy tych atroxów i może być coś z tą obrączką zaręczynową :P

Może dadzą więcej takich pierścionków i postawią księdza np. w Ithace :P
A gdy ktoś wyjdzie za mąż to będzie miał automatycznie przed nickiem Mr/Mrs

Ehh zaraz znów zaczną się spekulacje :P Dobrze że robią to od 7 rano to polowe czasu gdy to będą robić prześpie :P Bo jak to zazwyczaj bywa trwa to dwa razy dłużej niż oni podają.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sty 2006, 19:04 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 156
HP: 0
Society: CDR
Nick w grze: Shaolin Amathera Nightwish
lol

skoro chcesz kupic suknie slubna to nzaczy ze z kims sie zenisz, tylko z kim ? :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sty 2006, 19:07 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
a masz 5k ped :?: :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sty 2006, 19:08 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 246
HP: 186
Nick w grze: www.project-ion.pl
Jak to z kim z atroxem w roli głównej ,chirpy mutate za świadka i berycled a za księdza będzie flaxiangius :D

A tak na serio to ciekawe co będzie z tymi obrączkami ,a może to tylko ozdoba na palec :P ,powinni jeszcze kolczyki wprowadzić i prowadzanie zwierząt na łańcuszkach :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sty 2006, 19:18 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 211
HP: 100
Nick w grze: Simone
w kocu po cos ammy ta zakladke ludzie ! zobaczcie w inventory


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:11 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
no wkoncu sie wgrywa zobaczymy co tam namieszali czy beda pochwały cz joby sie sypac:D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:15 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 41
HP: 104
Society: -CT-(Chaos Troopers)-
ja to czekam na jakiś złoty łańcuch na szyje...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:19 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
łancuch?? o pierscionkach to słyszałem ze podobno chirpy mutanty nosza ale o łancuchach nie a maja byc??


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:23 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 54
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: Futrzak John Rambo Lukas
VU 8.1 Content List itp itd, - wyciąłem bo admin juz przetłumaczył


Ostatnio edytowany przez Futrzak, 01 Lut 2006, 13:29, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:32 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Cytuj:
Tool amplifiers
The manufacturing process has been enhanced, with the introduction of Detectonator Amplifiers. These amplifiers may be attached to the Ore or Energy Matter Detectonators, allowing for advanced prospecting.
When they become available in the auction, they will be found under Tools -> Mining category.

Wreszcie coś ciekawego. Trzeba będzie tylko poczekać troszkę, aż kilku dziwaków przestanie wystawiać te ampy po chorych cenach, ale to nastąpić powinno szybko: po 2-3 turach aukcyjnych.

PS. Szkoda, że nie wprowadzili ampów do broni melee. :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:36 
Poor
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 22
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Collosus
Ja jeszcze nie a za 1h musze wyjsc do pracy....:(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:38 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Nadia napisał(a):
mozecie juz grac?? :-)

Niektórzy w pracy są i na chleb zarabiają. :wink:

Nie wiem czy MA dobrze postępuje ładując gdzie tylko się da dodatkowe opłaty. Wiadomo przecież, że właściciel skepu będzie wyrównywał sobie stratę (koszt jaki musi uiścić dla właściciela obszaru) podnosząc cenę towaru. Przy dużych ilościach towaru będzie to nieopłacalne. Nadal będzie rządzić aukcja i handel uliczny nieopodatkowany (jeszcze), a duże miasta z miejscami na sklepy nadal będą przypominać wymarłe obszary.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:38 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 41
HP: 104
Society: -CT-(Chaos Troopers)-
z tym łańcuchem to chodziło mi o to , że było by fajnie, gdyby były naszyjniki, kolczyki i inne tego typu ozdoby... :)
nie jedna dziewczyna by sie pewnie ucieszyła :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 09:50 
Poor
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 22
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Collosus
Cytuj:
Nie wiem czy MA dobrze postępuje ładując gdzie tylko się da dodatkowe opłaty. Wiadomo przecież, że właściciel skepu będzie wyrównywał sobie stratę (koszt jaki musi uiścić dla właściciela obszaru) podnosząc cenę towaru. Przy dużych ilościach towaru będzie to nieopłacalne. Nadal będzie rządzić aukcja i handel uliczny nieopodatkowany (jeszcze), a duże miasta z miejscami na sklepy nadal będą przypominać wymarłe obszary.


Zgadzam sie z tym i dlatego uwazam ze jednak pomysl na reklamamy w PE nie jest najgorszy jesli tylko pozwoli na ograniczenie bezsensownych oplat.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:08 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
Cytuj:
PvP combat update
The hit probabilities for PvP combat have been updated, allowing for more accuracy and acceptance of Internet latency. This generally results in more hits in comparison to before the update. This will not affect the basic hit system involving attacker and defender skill levels.


ok czy ktos mi wyjasni o co tu chodzi? Moja znajomosc gry chyba jeszcze nie pozwala na zrozumienie co przez to chca powiedziec :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:21 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
GandalfSzary napisał(a):
Cytuj:
PvP combat update
The hit probabilities for PvP combat have been updated, allowing for more accuracy and acceptance of Internet latency. This generally results in more hits in comparison to before the update. This will not affect the basic hit system involving attacker and defender skill levels.


ok czy ktos mi wyjasni o co tu chodzi? Moja znajomosc gry chyba jeszcze nie pozwala na zrozumienie co przez to chca powiedziec :)

To bardzo proste. Tak jak kiedyś uberów zaczęło irytyować to, że mogłeś im na PVP spokonie ucieć - wciskająć T jak tylko miałeś go na radarze i odbiegając od niego jednocześnie, tak, że zanim miał (nikłą) szansę na zbliżenie się do Ciebie na odległość strzału, Ty już się teleportowałeś. Napisali więc do supportu - MA zmieniło to.

Teraz irytowało ich skakanie, które zapewne w jakimś stopniu lagowało postać, przez co była ona trudniejsza do trafienia. Znów pojojczyli do supportu - MA zmnieniło to. Teraz będzie Cię łatwiej trafić, niż było to przed updatem. Oczywiście nie wpłynie to na system działania poziomów umiejętności ofensywnych i defensywnych.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:24 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 41
HP: 104
Society: -CT-(Chaos Troopers)-
PE jeszcze mi nie chodzi tak jak powinno, ale jeśli to prawda to bardzo dobrze...
walka PvP powinna zależeć od umiejętności postaci (manualnych w IRL i skili w PE)
a nie od wykorzystywania bugów w grze... niech uruchomią server, ide na oila to sprawdzić


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:38 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Fairness napisał(a):
walka PvP powinna zależeć od umiejętności postaci (manualnych w IRL i skili w PE)
a nie od wykorzystywania bugów w grze... niech uruchomią server, ide na oila to sprawdzić

Mam nadzieję, że rozszerzą przy "safe zone" np. koło Nea's place (ambu land) na Amaterze, który obecnie nie obejmuje, tak jak jest to na innych landach, baraku z aukcją. Miejsce to od jakieś pory upatrzyło sobie dziecko, najwyraźniej specjalnej troski bo nie umie przeczytać EULA, z Menace to Society i uporem maniaka wykasza wszystkich ludzi stojących i przeglądających sobie aukcję. Po czym ucieka (nie dziwi mnie to specjalnie).

PS. Dlatego też uprasza się podacz oglądania listy hofów z PK, dzielić podaną wartość przez min. 10, gdyż nie odzwieciedla ona rzeczywistości jakie stanowi dana postać. Dobrym okresem na sprawdzenie zagrożenia, jakie stanowią poszczególni gracze, jest obserwacja hofów PK w czasie land grabu. Oczywiście wtedy nie ma uber hofów. :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:41 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
Troche sie wyjasnilo, jeszcze tylko woli scislosci PvP to znaczy dokladnie ......... ?? dobra pasuje mi Person against Person.. gra???


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:49 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 198
HP: 146
Society: Skill or Die
Witam wszystkich
Mala prosba jak ktos bedzie cos wiecej wiedzial co nowego w v.8.1 prosze piszcie :)
Ja niestety musze pracowac, a jestem strasznie ciekaw zmian :) (oby byly na +)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:52 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
GandalfSzary napisał(a):
Troche sie wyjasnilo, jeszcze tylko woli scislosci PvP to znaczy dokladnie ......... ?? dobra pasuje mi Person against Person.. gra???

Player vs Player, czyli Gracz vs Gracz.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:56 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
ok powiedzialbym ze wystarczajaco blisko :) Ale bardziej intuicyjne byloy HtH , ale to juz tylko moje odczucie... dzieki za odpowiedz


Ostatnio edytowany przez GandalfSzary, 01 Lut 2006, 10:57, edytowano w sumie 1 raz

Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:56 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
HM.. "...Po czym ucieka (nie dziwi mnie to specjalnie)..."
A mnie to dziwi i bardzo he he. Jestem nowym ( w PE ofcorsik) , ale takiego "gostka" w innej grze PvP , juz daawno bym oduczyl ucieczki...wystarczy 3-4 graczy z gildii i metoda "na baita" tzn. stoi sie nieruchomo i czeka az zaatakuje...reszta to chyba prosta? he he. Chyba ,ze PvP w PE , jest jakies "niedorobione", i "dziecko" ma szanse na przezycie od 3 atakujacych graczy ( przyjmuje ,ze pierwszy z czworki pada)

Pozdrawiam[/quote]


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 10:58 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
jezeli jestes poczatkujacy to moze byc was jeszcze 100 a i tak nie dacie jednemu silnemu rady :)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 11:18 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
EDO po za tym w PE jest pvp w którym mogą Ci zabrać niektóre rzeczy takjiek np. minerały ktore masz ze sobą.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 11:29 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 110
HP: 0
Marciol napisał(a):
EDO po za tym w PE jest pvp w którym mogą Ci zabrać niektóre rzeczy takjiek np. minerały ktore masz ze sobą.


no wlasnie a co moga jeszcze ewentualnie zabrac?? armor, bronie, to co mam na sobie tez?? Jak wyglada ta kwestia??


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 11:49 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 41
HP: 104
Society: -CT-(Chaos Troopers)-
jak narazie nie wszystkie servery działają, mnie po minucie grania rozłączyło i spowrotem przeniosło do Stlas Haven,
zmienione textury w grze.. budynki z aukcją są full wypas :)
już nie są szare... to narazie tyle.. znów mnie wywaliło... a log out window ciągle funkcjonuje


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 11:54 
Newbie
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 4
HP: 0
to co masz na sobie raczej nie.
ale jeęli masz kasę w ekwipunku rzucana (chodzi o to ze niemasz jej na karcie) to moga ci ja skroic le jeśli masz na karcie to nie
pozdrawiam i też czekam na liste nowych itemków ... isedze teraz w szkole na informatyce ....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 11:57 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Gandalf, jest w tym temacie topic, search ;)

a wracając do tematu, kilka osób pewnie się przejechało na handlu shopkeepers...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 12:55 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Ampy do miningu już są. Można je nabyć u techniciana.
Image
1)EnMatAmp MA-101 (L)
Stats:
Efficiency: 1.3
Durability: Mediocre
Decay Value: ~ 25 - 44 Pec

2)OreAmp OA-101 (L)
Stats:
Efficiency: 2.5
Durability: Inferior
Decay Value: ~ 50 Pec

Jak widzicie limited.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 13:11 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Ale sie rozpisaliscie ;)
Hmm to nowe Vu to lipa jak dla mnie :/ nic ciekawego (nie twierdze ze zawsze powinno byc cos ciekawego ale by bylo milo.. ;)) I ciekawe kto bedzie korzystal z ampow do miningu skoro wiekszosc twierdzi ze nawet toolsy nie maja znaczenia ;) (moge sie mylic)
i prosze tez o zaprzestanie zbednych komentarzy..


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 13:35 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jahan Sid napisał(a):
Mala prosba jak ktos bedzie cos wiecej wiedzial co nowego w v.8.1 prosze piszcie

Kiedy to pisałeś cała lista zmian była już przetłumaczona na początku tego tematu :)
Doc napisał(a):
znacie pewnie wszytkie strony o PE ale gdyby ktos nie znal tej strony to polecam chocby z tego wzgledu ze super opisane sa moby. http://entropia-pioneers.kicks-ass.org/phpBB2/ to tyle.. Pozdrawiam wszytkich i GL :)

Jak byś zerknął na główną stronę naszego portalu to bys znalazł tą stronę.
Czat chyba faktycznie przyda się włączyć - kiedys był ale nikt nie korzystał.
Jednak teraz jest sporo uzyszkodników - więc chyba lepiej pociskać na czacie :)

Co do VU - bardzo mnie rozczarowało (sądząc po opisie tylko). Liczyłem na coś wyjątkowego
- w końcu dość długo to klecili i do tego te zastępy nowych programistów...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 13:36 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Czy ampy będą nie potrzebne to się zobaczy - bo chyba mają zwiększać zasięg szukarek. Ja probowalem zrobić dwa (bo caly gazz ktory był na aukcji i miał outa znikł :P) i mi nie wyszło heh :?

Budynki są ładne i ogólnie podłoga też może być. Oczywiście w mieście już mówią jakie to wszystko brzydkie, ale jak powiedziałem mi się podoba :)
Jedynie przesadzili z Itaką bo zamienili ją w labirynt :/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 13:40 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 198
HP: 146
Society: Skill or Die
ADMIN
Dobra dobra..... widzialem te twoje tlumaczenie i przeczytalem takze, ale chodzilo mi o cos wiecej, jakies spostrzezenia z gry itd.....


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 13:50 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Cieszę się :) Chat juz działa.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 14:22 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 41
HP: 104
Society: -CT-(Chaos Troopers)-
ok.. czas na nowości z oil riga:
PvP faktycznie jest poprawione.. "Żaby" nie mają już szans na przeżycie... bardzo duza aktywność atroxów... wprawdzie są to od younga do olda (mówię o tych naddatkach atroxowych) ale reszta Domi ... Stalker w normie...
często sie respownują...
zmieniono odległość wypadających beczek... tzn.: beczki wypadają w tej samej odległości jak poprzednio, ale można je podnosić na mniejszym dystansie, jest więc tak jak było w starszych UV. ponoć jest też jakiś system na auto klikerów..( nareszcie ) ale tego akurat nie umiem sprawdzić... pewnie trzeba by DaveJ spytać... (ludzie riga chyba wiedzą dlaczego)


Profil Offline
PostWysłany: 01 Lut 2006, 15:02 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:37, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 15:06 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 246
HP: 186
Nick w grze: www.project-ion.pl
Spoko wymyślili z tymi finderkami ,szkoda że nie zdążę ich wypróbować :(


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 15:57 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Heh - mamy w PE muzeum antropologiczne :)
ImageImage
Kto mi powie co to za mob na drugim screenie ??


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 15:58 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
ateush napisał(a):
Kto mi powie co to za mob na drugim screenie ??

Może ten nowy z CND? :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 16:41 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Można wiedzieć gdzie jest te muzeum?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 16:42 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 246
HP: 186
Nick w grze: www.project-ion.pl
Mnie to przypomina predatora tylko za dużo oczu ma :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 16:48 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
a mnie wyglada na falxangiusa czy jakos tak:)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 17:01 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
ateush napisał(a):
Co do VU - bardzo mnie rozczarowało (sądząc po opisie tylko). Liczyłem na coś wyjątkowego
- w końcu dość długo to klecili i do tego te zastępy nowych programistów...


przecież już mówiłem, że konkretne vu dadzą najwcześniej na początek marca :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 17:05 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 181
HP: 0
Society: Shaolin
Nick w grze: Laguna Radas PL Meteor
to niebieskie bydle to chyba Behemot czy Behemount bodajze mial byc wprowadzony w vu 6 8) za to tego drugiego nie poznaje :? moze nowy ufol z CND ?


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 01 Lut 2006, 17:17 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:37, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 17:20 
Unskilled
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 132
HP: 0
Wracajac do tematu to ladnie teraz PE wyglada :D


Profil Offline
PostWysłany: 01 Lut 2006, 17:27 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:38, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 17:46 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
bardziej praktyczna uwaga, znacznie zwiekszona liczbą itemków w osobostym inv, nie znikają gdy nadmiar, cieszy gdy po crafcie masz 500 szt i z 10 relogów aby wszystki pchnąć tt


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 17:47 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Nowy mob (z Club Neverdie) nazywa się Caperon. W zbroi goblin dostałem 65 i 50dmg. :o Z tego co wiadomo nie zadaje damage typu electric, ale cut/stab/impact/acid.

screen jest tu


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 18:03 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Sisior napisał(a):
Wracajac do tematu to ladnie teraz PE wyglada :D


ŁADNIE ?????????

takie ilości betonu wszędzie że zwymiotować można ...

i te kretyńskie pełzające paski w budkach z aukcjami ....

BLEEEEEEEEEEE


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 19:19 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
aster napisał(a):
Sisior napisał(a):
Wracajac do tematu to ladnie teraz PE wyglada :D


ŁADNIE ?????????

takie ilości betonu wszędzie że zwymiotować można ...

i te kretyńskie pełzające paski w budkach z aukcjami ....

BLEEEEEEEEEEE


lol zgadzam sie :P

A ten Caperon.. :roll: Co za wyobraznia panow z MA.. :wink:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 19:42 
Unskilled
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 132
HP: 0
No nie moge jak sie wam moze nie podobac :lol:
Ale te baby wybredne :lol:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 20:20 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Atroxów na rig'u jak nawalone. Wewnątrz obwałowania około 5 się pałęta, w zasięgu radaru jeszcze 10 - czyli w sumie 15 na radarze!. Z rana podobnie, ale trochę ludzi z mocnymi zabawkami przyszło, to było luźniej. Bez ekipy o mocnych skilach raczej nie ma co się tam pchać. No i ta sytacja znowu mnie od PE nieco odstręcza... idę popolować na jakieś proste mobki.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Lut 2006, 20:28 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
heh, a ja siedze daleko od domu....buuuu nowe vu zobacze dopiero w czwartek w nocy.
oby tylko decay ghosta zostal jaki byl..reszta to zbędne dodatki.... przynakmniej dla mnie (tak mi sie wydaje jak was czytam) :)

dziekuje i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 09:50 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
hej,

Według mnie zmiana ala estetyczna tylko popsuła klimat kolonialny... i tyle o wodotryskach. Niepokoi mnie inny temat ... byłem wczoraj na troxach i dostawałem czasem bardzo wysokie obrażenia nie będące criticalem. Armor z "plantingami" ;) zapewnia mi ochronę 40pkt. a dostawałem żadko, bo żadko:

- od younga 46pkt (w sumie wychodzi 86!!!)
- od maturka albo olda - walczyłem z dwoma - 69pkt (w sumie 109!!!)
- od providera 96pkt (w sumie 136!!!).

Mam nadzieję, iż jest to tylko jakiś błąd i zniknie. Kiedyś było już coś takiego i były to zsumowane 2 ataki moba - też rodzaj błędu. Po prostu nie odnotowywało pierwszego a sumowało sobie z drugim.

Proszę o wasze uwagi w tym temacie,

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 10:07 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 101
HP: 103
Society: RED LEGION CADETS
Uff... W końcu weszłam wczoraj. Pozwiedzałam sobie trochę.
W sumie nie jest źle widać że się graficy postarali bo całość
wygląda dużo ładniej i tak dalej. Ale zgadzam sie z Aster że
Ten beton to jest jednak straszny kwas. Psuje wygląd miasta.

A tak poza tym to czekam na sluby :) Na forum jest mniej
dziewczyn więc Panowie będą sie o nas bić :P :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 12:23 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Proszę sie nie obrażać - musiałem pozamiatać bo temat znów się rozmywał...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 12:33 
Mediocre
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 76
HP: 0
wie ktos jaki decay ma ta nowa strzelba breer m1a?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 12:35 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Wlasnie ludzie piszcie w miare na temat bo kasowanie postow to nic przyjemnego ;)

Mi sie tez te miasta nie podobaja, a juz Ithaca to stracila klimat kompletnie
Jezeli to byla praca nowych grafikow to ja dziekuje :P
Niech sie zajma optymalizacja


Profil Offline
PostWysłany: 02 Lut 2006, 13:10 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:38, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 14:41 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
PE to dynamiczny świat, co jakiś czas musi się zmieniać, bo zaczyna wiać nudą i rutyną

miasta zmieniają wygląd, bo kolonizujamy tą planetę od lat, więc stal i mury zastępują marmury i murki heh, ściany są odmalowane na nowo, tylko ja się pytam kto za to zapłaci??? ;)

ale faktycznie kiepsko się postarali, mogli chociaż terminale i storage sklejką okleić jeśli już nie mieli na pożądne drewno, wogóle nie pasują do marmurów...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 15:47 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
a mnie się nie podobają dwie sprawy :
deluxy bo wyglądają jak kiczowata kopia wersalu z malowidłami na suficie i te cholerne mozaiki na glebie w miastach, aż gryzie w oczy


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 16:04 
Mediocre
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 76
HP: 0
no wolna ale dmg/sec w porownaniu z opalo troche wiekszy( i eco troche lepsze) wiec jak by ja tanio sprzedawali to opalo na smietnik


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 17:52 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jeszcze co do róźnych niekonsekwencji ze strony MA:
-nie uważacie, że zamotali z tymi sklepami, straganami, shopkeeperami ?

Najpierw wprowadzili puste stragany (np w hadesheim), później shopkeeperów
którzy defakto robili za cały sklep a stragan za tło a teraz znów coś ich oświeciło
i stragany zaczęły wyglądać i spełniać swoje funkcje (wystawiony towar).
Czy mi się wydaje czy w tych straganach czy tam sklepach w hadesheim nie potrzeba
już shopkeeperów ? Wogóle uważam tych "shopkeeperów" za bezsensowny pomysł
i imho powinni ich wywalić z gry... Ile właściwie teraz jest rodzajów "sklepów" ? 3 ?
Straszna jakaś taka niekonsekwencja i chaotyczność w ich poczynaniach :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 18:27 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
To ja tez cos napisze o niekonsekwencjach MA, chodzi o skille miningowe

Najpierw przez 8 miesiecy meczylem sie zeby dobic do 500 w prospie, po czym po ktoryms tam vu zmienili szybkosc przyrostu prospa i geo i mozna te 500 leveli zrobic w pare dni, no ok to jakos bylem w stanie przezyc.
Kolejne 5 miesiecy kopania jak glupi zeby odblokowac CGA, co udalo mi sie jakis czas temu a teraz po tym vu MA obnizyla wymogi i wystarczy teraz jakies 1,7-1,9 k w prospie zamiast 2,5k do odblokowania CGA.. az sie grac odechciewa...
Ciekawe co jeszcze zmienia...


Ostatnio edytowany przez s2k, 02 Lut 2006, 18:36, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 18:29 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Nadia napisał(a):
studentwip napisał(a):
opalo na smietnik


hmm fakt ma 50% tak jak opalo - jednak to limitowany karabin - cena musialaby byc na serio dosc okazyja


Powiem tak:

Opalo+A106 ma econo 4.39, faktyczne avg dmg 19.5 (75% max) i zadaje średnio 13 dmg/sec

to coś nowe+a106 ma econo 4.37, faktyczne avg dmg 24 (75% max) i zadaje średnio 11.2 dmg/sec .....

aby opalo i to nowe miały to samo econo trzeba by to kupic ... za 90% ceny TT ... a i tak brakuje wtedy 1,8 dmg/sekundę ....

więc albo MA pomyliło się i ta broń w zamyśle była BLP ... albo to jest zapowiedź zniknięcia opalo w następnym VU.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 18:44 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 206
HP: 92
Society: 3lancer
Nick w grze: loading...
s2k napisał(a):
To ja tez cos napisze o niekonsekwencjach MA, chodzi o skille miningowe

Najpierw przez 8 miesiecy meczylem sie zeby dobic do 500 w prospie, po czym po ktoryms tam vu zmienili szybkosc przyrostu prospa i geo i mozna te 500 leveli zrobic w pare dni, no ok to jakos bylem w stanie przezyc.
Kolejne 5 miesiecy kopania jak glupi zeby odblokowac CGA, co udalo mi sie jakis czas temu a teraz po tym vu MA obnizyla wymogi i wystarczy teraz jakies 1,7-1,9 k w prospie zamiast 2,5k do odblokowania CGA.. az sie grac odechciewa...
Ciekawe co jeszcze zmienia...


przecież skillujesz nie tylko z uwagi na nowe skille:) pozatym większe wymogi dają lepsze efekty


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Lut 2006, 18:49 
Green
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 203
HP: 112
Society: Freelancer :P
s2k napisał(a):
To ja tez cos napisze o niekonsekwencjach MA, chodzi o skille miningowe

Najpierw przez 8 miesiecy meczylem sie zeby dobic do 500 w prospie, po czym po ktoryms tam vu zmienili szybkosc przyrostu prospa i geo i mozna te 500 leveli zrobic w pare dni, no ok to jakos bylem w stanie przezyc.
Kolejne 5 miesiecy kopania jak glupi zeby odblokowac CGA, co udalo mi sie jakis czas temu a teraz po tym vu MA obnizyla wymogi i wystarczy teraz jakies 1,7-1,9 k w prospie zamiast 2,5k do odblokowania CGA.. az sie grac odechciewa...
Ciekawe co jeszcze zmienia...


mysle ze w VU 8.2 pierwsza bomba bedzie dawala 6k prospectingu, a potem nie bedzie lecial w ogole :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2006, 09:33 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Nadia napisał(a):
aster napisał(a):
albo to jest zapowiedź zniknięcia opalo w następnym VU.



niech zamykaja sprzedaz ale niech nie psuja tych, ktore juz kupilismy :-)

To ja się zabieram do skilowania rifle szybko, bo mam nędzne 1,7k tylko...


Dziekuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2006, 12:32 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 41
HP: 104
Society: -CT-(Chaos Troopers)-
Do Crafterów... czy ktoś z Crafterów odnotował większe straty na produkcji niz przed UV?
bo chyba MA namieszało w Craft loot systemie... ale moze mi sie wydaje.. bo zrobilem tylko 10k prób.... Pozatym przyrost QR na BP zmalał.. chyba że też mi sie TYLKO wydaje...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2006, 12:54 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Heh może to nie zbyt wiarygodne bo zrobiłem ze 150 prob ale zaraz po vu wyszło mi dużo mniej plantingów (dla czepiajacych się platingów :P) niż przed vu. Teraz to wrociło troche do normy ale nadal jest gorzej niż było :/


Profil Offline
PostWysłany: 03 Lut 2006, 15:48 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:38, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2006, 16:12 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
HP: 0
Society: Red Legion
Level napisał(a):
.... zaniedługo nas zasypią jeszcze gunami lipnymi jak te nowe limted, wstyd...a stare osiągną niebotoczne ceny :evil: :x

Te ceny już są :? . Po części wina to też tych mega, uber lootów. Konta graczy wzbogaciły się o kilka zer, to i ceny adekwatnie wzrosły, bo ludzi zaczęli być gotowi do wydawania idiotycznych wprost sum kasy na taki sprzęt.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2006, 20:07 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
Hm...to samo u mnie ..mialem srednio 20% faili przed patchem...a po, mam 40-50% , cholera.
Widac ,ze nie tylko my to zauwazylismy, wystarczy spojrzec na aukcje...po 11 stron oleju i lysterium jest wystawione, a przez ostatni miesiac to srednio bylo 6-8 stron.Tzn,ze ci co craftowali...daja sobie na luzik chyba?
Tak samo po hof'ach widac , ze np crafter , ktory codziennie mial srednio ( w moim time play) 10-20 hof'ow..(Killer ....cos tam ...MILLER name) dzisiaj polazl na...polowanko he he
Zauwazylem tez ,ze wczoraj po oficjalnym patchu , ok 20stej jak sie logowalem away , to byl mini update, dzisiaj tez byl.


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 03 Lut 2006, 20:43 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:38, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 03 Lut 2006, 20:53 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Ceny zaczęły się zmieniać po tym jak PE miało wejsc do azji i po sprzedazy asteroidy, bo przeciez to oznaczało napływ noobow z kasą. Noobow za duzo nie wpłynęło a ceny poszly w gore ze szkoda gadac Chociaz swojego as129 keidys kupilem za tt+400 a sprzedalem za +1,1k :P

btw. jakby ktos sie zastanawiał czy kupic as129 czy as147 to polecam as129 bo 147 jest przereklamowane że on niby taki szybki :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lut 2006, 20:11 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 95
HP: 0
Nick w grze: Simanth
Pozwolę sobie wrócić do ampów do miningu.
To jakie się pojawiły - już wiemy.
Jakie mają parametry - niby też... mówię "niby", bo nie do końca rozwikłałem co one powodują.
Sorki, jeśli pytanie jakie chcę zadać jest noobowate..... :?
...ale kupiłem na zbadanie ampa do minerałów, zamontowałem go do OF211...
... i ....
...ku zdumieniu nie zauważyłem aby zamontowanie ampa zmieniło jakiekolwiek parametry findera... jakie były przed - takie same były i po założeniu ampa....
Odpaliłem kilka bomb, żeby decay sprawdzić.... (50pec) ale nic poza tym nie stwierdziłem...

Mogę powiedzieć na podstawie własnych obserwacji, że nie opłaca sie tego używać... przynajmniej mi....

Pytanie brzmi:

co faktycznie powodują te ampy? (oprócz dodatkowych 50 pec za jedno odpalenie)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lut 2006, 20:46 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
najprawdopodobniej zwiekszaja wielkosc zloza o 1, czyli np w przypadku trafienia modesta, masz average,i jak dotad wszystko wskazuje na to ze tak jest


Profil Offline
PostWysłany: 04 Lut 2006, 21:07 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:38, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 04 Lut 2006, 21:44 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
Level napisał(a):
(moja teoria) effeciency ampa to ilość poziomów o jakie się zwiększa wielkośc złoża:) taki w sumie bajer :idea:


znaczy ze z oreamp101 ktory ma efficiency 2.5 z modestow sie robia mediumy ?
Nie bardzo, bo z ampem mozna znalezc v poore, a bez ampa nie da sie znalezc zloza minimal ore.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Lut 2006, 22:26 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 41
HP: 104
Society: -CT-(Chaos Troopers)-
s2k, Ty to jesteś obeznany w temacie.. sprawdzałeś już te wynalazki?
jak Ci sie one sprawują? co o nich byś powiedział, bo pewnie już z milion prób znimi zrobiłeś :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Lut 2006, 10:45 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
Fairness napisał(a):
s2k, Ty to jesteś obeznany w temacie.. sprawdzałeś już te wynalazki?
jak Ci sie one sprawują? co o nich byś powiedział, bo pewnie już z milion prób znimi zrobiłeś :)


wystrzelalem z 200 bomb z tym ampem i za dobrze na tym nie wyszedlem ;p (za drogo kupilem heh), jak cena sie troche uspokoi to pewnie pobawie sie nimi wiecej, ale jak narazie za taka cena to sie raczej nie oplaca


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2006, 03:52 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 41
HP: 104
Society: -CT-(Chaos Troopers)-
Do crafterów:
czy mi sie tylko wydaje.. czy MA zwiększyło czas jednej próby o 1 sekundę?
bo obecnie na 10 prób za kazdym razem mam 65 sekund...
ktoś zwrócił na to uwagę?


Profil Offline
PostWysłany: 08 Lut 2006, 10:51 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:38, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2006, 13:20 
Unskilled
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 150
HP: 0
Hm..."..czy dalej jest tak niska szansa..." Nic sie nie zmienilo. ( przynajmniej u mnie ).Dalej 40-50% faili. Na aukcji zastoj , jak juz iron jest 7 stron ;lysterium i oil po 12 stron wystawionych ..tzn..ze poczatkujacy ( i chyba nie tylko ) crafterzy , zrezygnowali.Ja wyrabiam zapasy i tez zmykam z PE...to jest paranoja, skill nie ma zadnego wplywu po ostatnim patchu na craft, specjalnie wzialem z 6 lvlu blueprint z MME , (chociarz mam tylko 1500 skilla)..mialem 40-50% , sprawdzalem jeszcze na lvl I ; II; III; IV: i V...tak samo ,obojetnie czy blueprint mial 1 QR czy tez 100....stala faili cholera.Zrobilem na kazdym po 500 prob he he.Oprocz tego z glupia frant zrobilem na tailoring ( mam newbie) 100 prob na spodniach no wynik ? 50% faili.
Moj wniosek , MA "przegielo" z zachlannoscia, albo jest ..na progu bankrutcwa i "na chama " stara sciagnac jak najwiecej kasy z graczy
Pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2006, 16:21 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
EDO napisał(a):
MA "przegielo" z zachlannoscia, albo jest ..na progu bankrutcwa i "na chama " stara sciagnac jak najwiecej kasy z graczy


Daleko im do bankructwa, aby to nastąpiło to naprawde spora grupa graczy musiałaby wybrać kase, a i tak trwało by to kilka miesięcy. Nawet jeśli wybiorą to w tym czasie pojawią sie nowi gracze, którzy uzupełnią finansową lukę. To ile pedów rozdają [czytaj zabierają ;)] nie ma dużego znaczenia dla płynności finansowej MA. To są tylko wirtualne liczby i przedmioty. Pedy nabierają dla nich finansowego znacznia jedynie gdy ktoś postanawia wybrać troche dolarów, tylko wtedy MA odczuwa lekką strate. Pozatym przypuszczam, że te ogromne ilości gotówki został gdzieś ulokowane...gdzie? nie mam pojęcia, ale wątpię, żeby wszystko wydawali na pensję, promocję, sprzęt i wakacje dla Marco ;) Te dolary tam są i nie zamienił się na pedy. MA jest jak dobry bank w którym ludzie lokują piniądze. Jeśli czasem wybiorą to co z tego? Przecież i tak więcej dolarów wpływa niż wypływa.

Druga kwestia. Jeśli faktycznie popsuli craft to po co? Pomyłka w obliczeniach? Nie jestem przekonany. Może....przygotowują nas do kolejnego VU. Mam na myśli dawno zapowiedziane fabryki.Może nie będą zbyt wydajne i chcą nas przygotować do małej ekeftywności :P .....lub po prostu MA doszło do wniosku, że ludzie się zabardzo dorobili na poprzednim crafcie [jakoś mnie to nie przekonuje]..... i tak brakuje jakiegoś rozwiązania. Jakieś pomysły?


Trochę z innej beczki. Ciekawe, czy w tym VU też będą takie uber HoFy jak w poprzednim VU. Może będą jeszcze większe :twisted:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2006, 17:42 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 2201
HP: 110
Society: Ziemniak Niemyty Luz
Nick w grze: Elanor
Angel napisał(a):
Może będą jeszcze większe :twisted:


Tylko nie to :!:

Takie hofy sa denerwujace,a zwlaszcza jak dostaja je nooby. :? :?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2006, 19:55 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
taa a nic tak nie potrafi w kur... jak fakt ze sie sporo kasy wpłaciło gdzies ja wcieło ( mining driling huntihg ) a globalka zeby dostac to nie bardzo mimo ze rególarnie sie poluje w tym samym miejscu po kilka godzin a tu przychodzi taki a znam i takich gra 4 dzien nic nie wpłacał pierwszy dzien poluje i bum!!!!!!!!! daikiba youn 160 ped :evil:

i teraz mi pewnie powiecie ze skoro tyle wpłaciłem i mam mało kasy to roztrfoniłem :(


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 08 Lut 2006, 20:40 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Heh Benek i tobie podobni popelniacie ten sam podstawowy blad. Wplacacie kase zanim tak naprawde poznacie te gre :!: Pogra taki tydzie-dwa, wplaci kilkaset ped, kupi sprzet pojdzie huncic/kopac, straci wszystko w pare tygodni i chodzi wkur***** ze on wplacil i nic nie trafil a noob gra 1 dzien i trafia. I pozniej sie to konczy frustracja i odejsciem z PE. Wezcie pograjcie ze 2 miechy, zarobcie kilkaset ped od zera i wtedy jak bedziecie juz kumac o co chodzi to zadecydujecie czy wplacac czy nie. Zreszta najlepiej wogule nic nie wplacac przynajmniej jak sie straci to nie bedzie zalu ze sie realna kase traci.

Chociaz 27k dla nooba co gra 3 dzien to maksymalne przegiecie, ale zeby plakac ze ktos trafil 160 ped na daikibie...


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lut 2006, 10:01 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
Kedzior napisał(a):
Heh Benek i tobie podobni popelniacie ten sam podstawowy blad. Wplacacie kase zanim tak naprawde poznacie te gre :!: Pogra taki tydzie-dwa, wplaci kilkaset ped, kupi sprzet pojdzie huncic/kopac, straci wszystko w pare tygodni i chodzi wkur***** ze on wplacil i nic nie trafil a noob gra 1 dzien i trafia. I pozniej sie to konczy frustracja i odejsciem z PE. Wezcie pograjcie ze 2 miechy, zarobcie kilkaset ped od zera i wtedy jak bedziecie juz kumac o co chodzi to zadecydujecie czy wplacac czy nie. Zreszta najlepiej wogule nic nie wplacac przynajmniej jak sie straci to nie bedzie zalu ze sie realna kase traci.

Chociaz 27k dla nooba co gra 3 dzien to maksymalne przegiecie, ale zeby plakac ze ktos trafil 160 ped na daikibie...


Kędzior tyle ze ja gram 5 miech a kase wpłacałem niedawno to tez niemów ze nie kumam o co chodzi w tej grze:-)

a przedewszystkim nie płacze


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lut 2006, 11:45 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
dla kogoś kto nie kopie 30k dla nooba w mining to tylko statystyka

dla kogoś kto regularnie poluje przez wiele godzin i nic nie trafia takie 160 ped z dajki y to przegięcie

wszystko zależy od punktu widzenia ;)


moja teoria na craft: podnieśli poprzeczkę, trzeba większych skills, aby uzyskiwać te same rezultaty co przed vu

przed, spokojnie crafciłem lvl6, teraz skills starcza mi na spokojny craft na lvl3 (lvl4 jeszczenie sprawdziłem)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 09 Lut 2006, 15:16 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Heh, ja też wiele godzin polowałem i trafiłem 160ped z daikiby young. :wink: Wszystko zależy od farta. :P


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso