Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Maj 2005, 17:35 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Jak wiecie czasem trzeba napisać do supportu, temat jest w części po angielsku ( taki zonk :P ) :) Ty się naprodukujesz, a oni po kilku pytaniach ( czasem nie ) zamykają sprawe krótkim uzasadnieniem, bez naprawiania problemu.

Postanowiłem zmienicten temat bo jest baaardzo długi i może zrobimy coś w stylu tych najzabawniejszych scen w PE :) piszemy swoją najśmieszniejszą sprawe do supportu i potem możemy głosować
Oto mój post:

Witam,

Miałem na koncie pomarańczową farbe którą mogłem sprzedać za 300%, ale nie sprzedawalem jej, ani nie wyrzucałem do TT, a ona poprostu znikneła co powinienem zrobić?

Hi Sebastian
According to our logs you have sold paint for about that value in the last couple of days to the trade terminal. Some of the paint where used as part of payment for new ammo.
/Regards

Wychodzi, że sprzedałem farbe do TT za 300% fajnie nie? ;)

Napisali mi o farbie, którą dałem do tt ( niebieskia o ile dobrze pamiętam ), a mi chodziło o inną (orange)


Ostatnio edytowany przez Sebek, 13 Maj 2005, 13:24, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Maj 2005, 21:39 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
w zasadzie bez znajomości zadanych pytań niewiele można wywnioskować...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Maj 2005, 21:52 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Chodziło mi o ich odpowiedzi, zakańczające temat większość z nich to na odwal się na wszystkie te posty pomogli mi w odzyskaniu obrazka głupiego jeszcze z tt 0


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Maj 2005, 22:06 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Sebek - jak dlugo grasz i ile tych support case zes zakladal ?

Ja mam chyba 7 spraw w tym jedna otwarta (znikajace przedmioty z apartamentow - notabene tez fajna odpowiedz w stylu: "my sprawdzamy a ty sie upewnij czy to twoje mieszkanie bylo").
A gram od 2003 roku. Generalnie mysle, ze 90% spraw zglaszanych do supportu to nie warte przegladania glupoty a cierpi na tym tych 10% spraw powaznych...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Maj 2005, 22:14 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
dokładnie Ati, to samo pomyślałem, zasypywanie support pytaniami nie służy ogółowi graczy, jednak zawsze jest szansa, że taki osobnik czegoś sie dowie

ten obrazek to pewnie poszedł do tt przez pomyłke? :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Maj 2005, 22:17 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
gram od 2004 roku, zgłaszam dużo spraw bo od tego jest supprot, wielu lludzi zgłasza takie sprawy tu masz dobry przykład, że wielu zgłasza każde przykłady problemów

Tak odpisali na posta w którym pisze, że na ametherze powinni przy revivalach dać nie pvp, i żeby zrobili cos z RT killerami

Thanks for reporting. The initial idea about Amathera was that it was meant to be a PvP killing area, but we have been receiving complaints similar to yours and we will carefully evaluate the matter. Thanks again.
/Regards
Support


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 12 Maj 2005, 22:48 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Uwaga, trochę długie, ale najlepszy przykład na to, że w MA są jednak sami kretyni. Pisałem tego supporta w czasie, kiedy na amatherze weszły pierwsze apartamenty, WEST HABIT i OMEGATON, w planach było miasto na Treassure Island, ale poza samymi szkieletami budynków, nie było tam żadnych apartamentów. Postanowiłem zatem napisać do MA i dowiedzieć się, czy to bug na moim sprzęcie, czy tam faktycznie niczego nie ma :P

A oto dialog.

-------------------------------------

Hello,

I have a problem that appeared after the newest update. In the city on treassure island, there are three buildings with appartments inside. Well the problem is, that I can`t see any apartments, just the same "skeleton" of these buildings. When I use lift/teleporter, I`m moved to the "air" and I usually fall down. In the city on the south part of Amethera, there is no such problem. What can I do?
2005-03-28 MindArk Support:
Hi,

Try updating your video card drivers if they are not updated for a while.

What id the video card you are using?

Regards
2005-03-28
Hello,

My video card drivers are brand new updated.

I use: Nivida GeForce 4, FX 5700, 128MB.

As far as I know, there are only two cities with avaliable apartments: Omegaton West Habbit and Genesis Star. I guess that the city on Treassure Island isn`t ready yet.

With regards
2005-03-29 MindArk Support:
Hi,

Try reducing some visual effects of the PE. Set the color depth to 16-bit. If you have enabled anti-aliasing or anisotropic filtering of your video card set them to application preference.

Regards
2005-04-23
Hello,

everything works fine. I`m asking you to close this case.

Thank you

with regards


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Maj 2005, 13:27 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
coover napisał(a):
dokładnie Ati, to samo pomyślałem, zasypywanie support pytaniami nie służy ogółowi graczy, jednak zawsze jest szansa, że taki osobnik czegoś sie dowie

ten obrazek to pewnie poszedł do tt przez pomyłke? :P


Ten obrazek to mi oddali, a support jest od zgłaszania problemów z grą, w IRL teżtak robicie? ;) nieidziecie do lekarza bo on ma ważniejszych pacjentów a ty poprostu niemożesz naprzykład chodzić na noge? lol :P

ps. jeśli moje posty były by nieodpowiednie zamykali by je bez odpowiedzi ( wiem bo kolega wysłał z 5 tematów takich samych i go wkońcu zbanowali ;) )


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Maj 2005, 14:21 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 291
HP: 96
Sebek napisał(a):
Postanowiłem zmienicten temat bo jest baaardzo długi i może zrobimy coś w stylu tych najzabawniejszych scen w PE :) piszemy swoją najśmieszniejszą sprawe do supportu i potem możemy głosować


Właśnie widze, że nie tylko zmieniłeś temat ale także wyciąłeś jakieś 2/3 orginalnego postu rozpoczynającego wątek... czyli że posty nadesłane przez reszte użytkowników forum nie mają obecnie większego znaczenia...

czy znaczy to że moderator ma usunąć wszystkie (?) posty bo jeden postanowił zmienić nazwę topicu i zasadniczą treść postu...

To pewnie zgodnie z maksymą "szkoła óczy"...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Maj 2005, 17:20 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
Niemoja wina że tamte posty są nie na temat :P

Ale chyba można mi zmienić mój własny temat?


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Maj 2005, 17:48 
Unskilled
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 111
HP: 100
ekhm :roll:
no comment


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 13 Maj 2005, 21:37 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
heh faktycznie no comment...

ale ten przypadek Prayera to niezły jest, albo mieli przykazane palić głupa aż do ostatniego vu, albo faktycznie idioci tam siedzą, co wcale by mnie nie zdziwiło lol


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 17 Maj 2005, 10:38 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
coover ja bym jednak obstawał przy termini "idioci". Gdyby chociaż odrobine się wysilili, albo zainteresowali problemem to by nie było takich jazd. Ale tak to jest, nie wpłacam przez ich banki to mają mnie w dupie. Poza tym oni pewnie mają gotowe odpowiedzi na dane problemy podchodzące pod odpowiednią kategorie. Jak ktoś czegoś nie widzi albo ma jakieś bugi na ekranie to wiadomo - update your graphic drivers czy coś w tym stylu.

Jeszcze jedno dobre było. Kiedyś Radas kupił gold member card i się sam nią zablokował. Jak ja ją kupiłem to pytałem w supporcie MA czy jest jakiś sposób abym uniknał takie sytuacji, czy mogą mi zagwarantować, że te kody które mi wyskakują są poprawne. No i przytoczyłem mojego kumpla (bez podawania nicka i jakich kolwiek innych danych), który sam się zablokował. A ci mi odpisali takie coś: "komputer twojego kolegi był miejscem przestępstwa, dlatego został zablokowany" :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 18 Maj 2005, 08:16 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
lol

przekonałeś mnie, tam siedzą idioci :)

albo jakiÅ› bot niedorobiony ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Cze 2005, 08:30 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 57
HP: 137
Society: > F.R.I.E.N.D.S <
hehe, klasyczny dialog z botem supportu:

http://www.onrpg.com/ftopic29301.html

przy okazji jest to tez klasyczny przyklad (najprawdopodobniej) zbugowanej czesci ubrania awatara, przy ktorej autentycznie zmiana driverow karty graficznej pomaga... to chyba bylo juz gdzies na forum przedyskutowane nawet...
szkoda tylko, ze support nie przygotuje sobie jakiejs konkretnej odpowiedzi z wiarygodnym uzasadnieniem upgradu driverow...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Cze 2005, 15:28 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
Tak w sumie to ja chyba nie mialem zadnych smiesznych akcji Hmm w ogole moj support ogranicza sie do zaledwie paru spraw. Najbardziej mnie podirytował fakt gdy nie mogłem wyjsc z s\c (dookoła z milion atroxow ;\) troszke glupia sprawa zeby pisac do support ale juz mialem dosyc. Odpisali..

MindArk Support napisał(a):
We can see now you have been able to move your Avatar to a city area. If you still have any problems please contact us.


Rzeczywiscie mi sie udało.. bo odpowiedzieli po dwóch dniach :roll:

Ja napisał(a):
2005-06-16
hello,

well i will try to describe my problem. After each hunt usually I come back with small amount of ammo (like 0-200) And almost always that ammo just disapears after some min! Similar situation happend on saturday (or sunday.. I dont remeber quite well) but it was about 50 pec of ammo, today (in fact few min ago) i lost in such way 180 pec of ammo. Im not sure if u can check this (logs?) but its rather unpleasnt bug. Now I will try to relog and see what happens but probably I simply lost that ammo :(


MindArk Support napisał(a):
2005-06-23
Hi! According to our logs no ammo has disappeared from your inventory. Please check your inventory to see if you ammo really is lost. We have experienced that sometimes, if you have lets say two small amounts of ammo in your inventory (which together would be enough to use for one shot) these do not automatically merge, the ammo display in the main UI shows nothing and you get a message that you do not have enough ammo (even if you do, if those two piles of ammo are merged). This probably sounds a bit confusing, but we hope it is understandable enough


A tu to albo ja jestem glupi albo w ogole chodziło mi o cos innego :? Oczywscie u nich wszystko jest OK..


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso