Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 01 Mar 2008, 22:19 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2
HP: 88
Nick w grze: Able Graniz
Witam
Jakiś czas temu grałem trochę w Entropie, niestety z przyczyn osobistych musiałem przestać. Od tamtego czasu minęło kilka miesięcy i ostatnio postanowiłem wrócić do gry niestety przy logowaniu wyskakuje mi taka informacja "Your account is locked. Further inquires about this matter should be directed to Support.". Bardzo mi zależy by dalej grać tym samym avatarem ponieważ miałem uzbierane już trochę PED i wbitych trochę skili więc od początku nie chciałoby mi się zaczynać. Wysłałem już do MA list brzmi on tak:

I am writing becouse I can't come into "Entropia Universe". I have had account from last holiday. I wasn't played a few months and yesterday I wanted loging into "Entropia Universe". Then I saw this title "Your account is locked. Further inquires about this matter should be directed to Support." I don't know what is happen. Please help me.
I look forward to receiving your reply.

(Proszę się nie śmiać z mojego angielskiego wiem że jest kiepski.)

MA odpowiedziało następująco:

We have received your inquiry. Your case is being handled and we will get back to you as soon as we have more information.
Please make sure that your inquiry contains sufficient information in order to avoid unnecessary delays. Examples of such information include the date and approximate time in UTC (time code the Entropia Universe uses) when the incident occurred.
If your case refers to an item or another avatar, please include the full description of the item, or the full name of the avatar (please double-check the spelling in these cases).

I tu rodzi się problem :( o ile dobrze rozumiem chcą więcej danych, tylko nie za bardzo wiem co to mają być za dane.
Czy pisząc "UTC (time code the Entropia Universe uses)" mieli na myśli żebym podał strefę czasową w której mieszkam i godzinę o której miało miejsce nieudane logowanie?
Bardzo proszę o podanie danych jakie powinienem zawrzeć w liście by odpowiedzieli czy odblokują mi konto czy nie.
Będę również wdzięczny za poprawę mojego listu tak żebym po dodaniu wszystkich informacji mógł go znowu wysłać.

Z góry srdecznie dziękuję za pomoc.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Mar 2008, 22:47 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2006
Posty: 133
HP: 104
Z tego co widzę to standardowy automatyczny tekst oznaczający "Dostaliśmy Twoje zgłoszenie. Jak tylko obczaimy co i jak to odpiszemy".
Jeśli to przyszło w chwilę po tym jak wysłałeś zgłoszenie to na pewno jest to automat.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Mar 2008, 11:22 
Weak
Dołączenie:
Kwiecień 2007
Posty: 42
HP: 0
Nick w grze: Seya
hej - sprawdź maila - gdyż właśnie tam mogła przyjść informacja z tym co zrobisz. Ta informacja została wygenerowana automatycznie i dostaje ją każdy, kto pisze do supportu.

Jeśli jednak nie dostałeś tej z wyjaśnieniami, to powiem Ci co napiszą.

Dostaniesz info, że prowadzą jakieś dochodzenie (najgłupsza wymówka ale nic z tym nie zrobisz). Jeśli zechcesz aby Twoje konto było nadal aktywne poproszą Cię o przysłanie atestowanej kopii Twojego ID (paszportu, dowodu osobistego itp.). Zgodnie z tym czego oczekują - wyślij im to, a tego samego dnia, którego to dostaną odblokują Ci konto.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Mar 2008, 12:56 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
Z tego co mi wiadomo po kilku miesiacach nie logowania sie do PE zostaje ono automatycznie wlasnie dezaktywowane. Wystarczy w takiej sytuacji napisac do supportu , poczekac kilka dni ( maksymalnie ) i odblokowuja konto , a reczej je odmrazaja :)
Pozdro i do zobaczenia w grze .

ps. nastepnym razem loguj sie chociaz na 1 min raz na 2-3 miesiace i unikniesz podobnych sytuacji .


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Mar 2008, 14:51 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 181
HP: 0
Society: Shaolin
Nick w grze: Laguna Radas PL Meteor
Jesli okres absencji przekroczy 1 rok to konto jest automatycznie usuwane z bazy danych - na nic zda sie support tak wiec sluchajcie Wujka-Dobra-Rada-Rafisa 8)


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Mar 2008, 12:19 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 2
HP: 88
Nick w grze: Able Graniz
Dziś dostałem kolejnego maila od MA:

For us to be able to unlock your avatar, you need to send us an ATTESTED copy of your passport or other valid photo ID. Such verified copies can be obtained from the issuer of the document or from a notary public.

Z tego co rozumiem mam im wysłać kopie paszportu bądź dowodu, nie rozumiem tylko w jaki sposób ta kopia ma być atestowana?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Mar 2008, 12:30 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
notarialnie potwierdzona?? jesli tak to spory kłopot i na pewno wydatek.
pewnie jeszcze trzeba to poczta wysyłać :/

PS. A jeśli konto EU masz na fałszywe dane osobowe to nic nie zdziałasz


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Mar 2008, 12:39 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 159
HP: 0
Society: brak
Nick w grze: Angel
Musisz potwierdzić paszport w kancelarii notarialnej. Oni zrobią ksero i przybiją pieczątkę, że ksero jest prawdziwe :/ Tyle. Ja płaciłem 7,50 zł za taką przyjemność.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 07 Mar 2008, 17:19 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 54
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: Futrzak John Rambo Lukas
Zamiast paszportu rownie dobrze może być obustronne xero dowodu osobistego, można je podbić w Urzędzie Miejskim/Urzędzie Gminy. W zasadzie powinni podbić za darmo, ale nieraz biora pare złotych opłaty - zależy od urzędu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2008, 10:32 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 1842
HP: 222
Moje zdanie..., proszę nie komentować:

Przepraszam, że się wtrącę... Locka nie dostaje się za kilkumiesięczną przerwę... To po pierwsze... Panie Rafis nie zgodzę się z Panem :P

Czy Ty przypadkiem nie uczestniczyłeś w jakiejś aferze typu "włamy na konta" lub ten lock nie wynikł z tego, że ktoś zgłosił okradzenie konta, a MA dopatrzył się powiązań Twojej postaci z tymi zdarzeniami? Przepraszam za bezpośredniość moich pytań, oczywiście jeśli jest w nich odrobinkę prawdy Ty nam tego nie powiesz. Ale jedno jest pewne, zablokowanie konta musiało wyniknąć z jakiegoś przekrętu z Twojej strony lub przynajmniej z podejrzeń ze strony MA co do Twojego avatara. Poza tym po długotrwałym (minimum rok) nieużywaniem konta wg EULA, MA usuwa konta (nie blokuje!)... ale w praktyce wygląda to inaczej... czasami konto może wisieć dłużej niż 2 lata bez ingerencji ze strony MA. Jak dla mnie Twoja sprawa i zablokowanie konta lekko syfi ;)

Pozdrawiam.

Wyjaśnienie:

Wiem, wiem ta wypowiedź ma charakter czepliwy ale chcę zauważyć, że to jest forum, a na forum można wyrażać swoje opinie, a moja opinia do tej sprawy jest właśnie taka jak wyżej. Oszczędźcie sobie komentarzy i PMów ;) Ja nikogo nie oskarżam ani się nie czepiam ze względów, że kogoś nie lubię... ja kolegi nawet nie znam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2008, 11:05 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 423
HP: 0
XII nie komentuje tylko dementuje - otoz wlasnie MA konta po kilku miesiacach wlasnie zamraza , bo kumpel co konto zakladal we wrzesniu wlasnie w lutym odmrazal, sam mu w tym pomagalem bo byl zdziwiony ze mu tak szybko usuneli konto - jedynie faktycznie moze byc inny komunikat . Wystarczylo napisac do MA i dostalem maila zwrotnego ze juz moge sie logowac i zycza milej gry bla bla bla .

Z drugiej strony ostatnio byla cala seria walkow z roznymi postaciami z polskiej sceny PE takze wszystko jest mozliwe .


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 13 Mar 2008, 11:24 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 988
HP: 143
Society: DASK
Nick w grze: Lu
1. ktoś wpisał twój longin i podał złe hasło => 3 nieudane próby i masz lock account
sparawa do rozwiązania po przesłaniu potwierdzonego notarialnie xera dowodu osobistego 8)

2. Po roku nielogowania się na konto MA:
- kasuje wszytskie sklie
- wrzuca cały majatek do TT
w efekcie masz pomarańczowego avka z pedami za sprzedane w TT itemy na koncie
sprawa chyba nie do odkręcenia :cry: - ale warto spróbować.

3. Ktoś "życzliwy" doniósł supportowi o Twoich działanaich które naruszały EULA, udokumentowął to screenami z datą. Supp na podstawie screenu obejrzał logi i stwierdził naruszenie EULA.
jesłi tak powinni Cie poinformować o przyczynie zablokowania konta. Jeśłi naruszenie EULA można podciągnać pod "niską szkodliwość społeczną" a Twój majątek nie ma oszałamiającej wartości to masz szanse na odblokowani ekonta (po przedstawieniu poświadczonego notarialnie xera dowodu osobistego). Jeśłi wałek był poważny (np skilowałes 4 tygodnie evade na mobie który bijąc nie zadawał dmg, jawnie manipulowałeś cenami na aukcjach, na konto Twojego avka została przelane PEDy pochodzące z przestępstwa) to IMO szanse zerowe.

mi to nie wygląda na wałek bo mądry złodziej by nie zamieścił takiego postu a głupi złodziej by nikogo nie okradł :wink:


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso