Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 13:16 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Gosc mial sporo pecha trafiajac HOFa 602 PED, poniewaz nie moze do niego dotrzec:

310

po napisaniu do supportu dowiedzial sie, ze moze sie wypchac, bo nie zrefunduja mu tego :) rece opadaja, takie zachowanie ze strony MA to zwykle ku...o, rozumiem, ze nie ma sensu zwracanie wartosci claimow typu II, ale 600 PED to juz jest pare dolarkow, krAdniM is back :D

ludzie zaczeli sie dosc burzyc i Marco obiecal, ze jutro zrobia sobie "meeting" na temat "gorskiej natury Calypso" :mrgreen: ciekawe co wymysla ;) lepiej niech to bedzie cos konkretnego, bo gracze maja swoja cierpliwosc ;)

Link: http://www.entropiaforum.com/forums/min ... sible.html


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 13:38 
Newbie
Dołączenie:
Lipiec 2007
Posty: 4
HP: 105
Society: *****
Nick w grze: Mateusz skeite1 Krawczynski
ja ma miejscu tego typa użył bym półkę L i wszedł na tom górę bo zauważyłem że da się je przyczepiać na bardzo strome góry :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 13:46 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
skeite napisał(a):
ja ma miejscu tego typa użył bym półkę L i wszedł na tom górę bo zauważyłem że da się je przyczepiać na bardzo strome góry :P


Koles probowal podobno sie nie da.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 13:53 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 425
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Loss_AdKos
Ja z ciekawości dodam że również mam z tym problem , utkneły mi już 3 claimy ( max IX) , co ciekawe jeden claim pojawił się w środku drzewa .. takiego które jest prawdziwym obiektem...


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 14:23 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 243
HP: 121
Society: Niveus Lupus
czyzby juz nadeszla ta zlota era;)
jak mu kasy nie oddadza to bedzie czyste kure....o
powinni na forum dym zrobic moze cos poskutkuje


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 15:28 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 14
HP: 174
Society: DASK
Nick w grze: Avshara BloodRaven Seraph
to jest dość proste jak mu nie oddadzą za to lub chociaż niech mu przesuną w inne miejsce. To niech im narobi koło dupy, na forach popisze to tu to tam, następnym razem 2x się zastanowią. MA już od dawna coraz bardziej niechętnie podchodzi do graczy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 17:52 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
WYstarczy, żeby zrobili ampa do exploatacji złoża - i żeby dało się je extrahować powiedzmy z 30m


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 17:57 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
abyss napisał(a):
WYstarczy, żeby zrobili ampa do exploatacji złoża - i żeby dało się je extrahować powiedzmy z 30m


haha, nie no, nie podawaj im glupich pomyslow :D

311

:D


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 18:59 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
HP: 110
Ja myślę, ze oni mieli taki pomysł wcześniej, ale "nie mieli śmiałości" podać go publicznie ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 20:07 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 14
HP: 174
Society: DASK
Nick w grze: Avshara BloodRaven Seraph
Wiesz tego problemu będzie coraz więcej, teraz przez skały i drzewa niemożna przechodzić, a na 100% będą się od czasu do czasu w nich lub po części w nich pojawiać. Wątpię by MA napisał specjalny algorytm by się akurat w tych miejscach nie pojawiały. Pewnie dali by rade ale też pewnie i tak by się tam pojawiały złoża od czasu do czasu. Jedynym sensownym wyjściem było by dać możliwość przechodzić znowu przez solidne obiekty czy łatwo wspinać się pod górkę, albo po prostu wrócić do starej grafiki ^^. Apropo extractorów na odległość , jasne że mogą je dodać ale ludzie by się zaczeli buntować że robią tak specjalnie by nabić więcej kasy.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 20:22 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
BloodRaven napisał(a):
Wiesz tego problemu będzie coraz więcej, teraz przez skały i drzewa niemożna przechodzić, a na 100% będą się od czasu do czasu w nich lub po części w nich pojawiać. Wątpię by MA napisał specjalny algorytm by się akurat w tych miejscach nie pojawiały. Pewnie dali by rade ale też pewnie i tak by się tam pojawiały złoża od czasu do czasu.


na oko nie byloby to zbyt skomplikowane, skoro avatar "wie", ze nie moze przejsc przez dany obiekt to claim powinien "wiedziec", ze tam sie nie moze pojawic ;) ale wiadomo, ze dla MA proste rzeczy nie sa juz takie proste ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 20:40 
Beginner
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 270
HP: 155
Society: Art of Mining
Nick w grze: lukas will blake
Przeciez mozna wydobyc złoze z odległosci kilku metrow (moze w jego przypadku claim jest za daleko, ale w innych podobnych sytuacjach moze byc pomocne).


312


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 20:48 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 14
HP: 174
Society: DASK
Nick w grze: Avshara BloodRaven Seraph
No właśnie coś takiego mi po głowie chodziło, by po prostu zrobili tak by naszymi extractorami można było wykopać złoże z odległości 10-20m. Żeby nie trza było dosłownie celować w claim. bo to w sumie bez sensu, złoże i tak się znajduje gdzieś pod ziemią a nie w tyczce ;p


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 20:59 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 14
HP: 174
Society: DASK
Nick w grze: Avshara BloodRaven Seraph
Ewentualnie dodać zabezpieczenie typu zaznacz claima czy , wrzuć go do extractora by wiedział co wyciągać z ziemi, bo inaczej ludzie by na 100% jakieś bugi dopatrzyli.


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 21:01 
Green
Dołączenie:
Marzec 2008
Posty: 161
HP: 220
Society: BlackAngels HQ
Nick w grze: Zlotko
mnie za to takie czary mary spotkaly :)

313

PS. relog pomogl, gozdzikowa polecila :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 23 Sie 2009, 21:19 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
zes dupa ruszal zlotek to masz 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Sie 2009, 13:29 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2006
Posty: 382
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Tomasz Soltys Mud
dozucam tez swoje slowa obuzenia. mialem juz kiedys zloze na skarpie i moglem je wydobywac tylko spadajac z niego i tylko, jak przelatywalejm obok niego moglem kilka kamieni wydobyc :( pol godziny sie meczylem,


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Sie 2009, 17:23 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2007
Posty: 266
HP: 149
Society: DASK
Nick w grze: Slawek Buzz Buzzard
Ja mam pomysł dla MA jak to rozwiązać: Oddać kasę ... za bombę :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 24 Sie 2009, 18:03 
Weak
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 49
HP: 0
Society: BRAK
Nick w grze: raideros raideros QolteC
hehe ta:D to w takim wypadku kazdy hof i ath by sie trafialo przypadkiem w "niedostepnych miejscach" :D


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysÅ‚any: 25 Sie 2009, 17:04 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2008
Posty: 2773
HP: 178
Society: Freelancer
Nick w grze: Piotr JIIIS Wojtowicz
Cytuj:
Thalion: Marco, how about telling us how did the meeting go?
Marco: It is a process, once a decision has been made, it will be communicated.

tajemniczo :D


Profil Offline

WyÅ›wietl posty z poprzednich:  Sortuj wedÅ‚ug  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 87 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tÅ‚umaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso