Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 22 Lip 2005, 12:36 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Pio... ja mówiłem o małym piwku dla warszawiaków. (zjazd ogólnopolski to termin końca Sierpnia)
Z tego co widzę , wsystko zmierza ku temu aby zjazd był w centalnej Polsce z łatwym dojazdem poza duzym miastem.
Zatem okolice warszawy. Mam nadzieję, że spotkanie warszawiaków nie przerodzi się w pijaństwo do upadłego, ale ustalimy może gdzie zorganizować zjazd ogólnopolski.
Chodzi o to, aby zorientować się po okolicy pod warszawą, gdzie by pasowało urządzić imprezę. Nam jest łatwiej wyskoczyć te 20-50 km za miasto samocchodem i obejrzeć jakiś osrodek czy jakiś zajazd czy pole namiotowe.
Mieszkańcy wawki czekam na propozycje.

Dziękuję i pozdrawiam

P.S.
Nadal jestem za Olsztynem


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Lip 2005, 13:49 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 206
HP: 92
Society: 3lancer
Nick w grze: loading...
ja za szczecinem :P Browarki są, wóda jest, czego jeszcze chcieć ??


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Lip 2005, 14:01 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
offtopic...

A ty nie za młody na woode jesteś, co?

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Lip 2005, 14:21 
Poor
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 22
HP: 0
Maro ma racje do Olsztyna przyjedzcie , tu nie trzeba placic za noclegi tylko namioty i nad wode jak chce sie pic , czyste powietrze na lonie natury a nie po knajpach sie ciagac i w smrodzie siedziec i zaduchu, a na powietrzu jak sie napijecie to mozecie sie przespac na trawce i dalej pic :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Lip 2005, 14:36 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Mądre słowa Monika gada....słuchajcie kobiety panowie


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 23 Lip 2005, 14:54 
Wszystko pięknie i ładnie. Najlepiej jednak centrum polski, a jeśli chodzi o jakieś miasteczka pod Wawą, może coś w Legionowie zorganizować - kiedyś tam zrobiliśmy impre w jakimś ośrodku.
Jeśli chodzi o możliwości logistyczne, to powiem tak. Tego posta pisze od Kuchasha z domku. Musiałem pokonać tą odległość przy pomocy PKSu (ponad 4 godziny męczarni w autobusie, a tylko 200 kilometrów, poźniej godzina pociągiem). Wyobraźcie teraz sobie jazde z Śląska do Olsztyna - katorga.
Po zlocie DASK-u w Kędzierzynie będziemy próbowali zrobić zlot ogólnopolski w Łodzi. Jeżeli by to wypaliło, planowany termin - koniec sierpnia.


Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2005, 09:11 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
to co wkońcu ze "Zjazdem Ogólnoplskim" :?: :?:

Prosze o wypowiedź czy wogule ktoś ma zamiar jechać... .


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2005, 20:21 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 46
HP: 0
Society: DASK
Nick w grze: Grand Master Pelzak PRO
Witam. Jak Radek mowil - zlot planujemy zrobic w lodzi kto chetny niech sie podpisze. Ja tam w kazdym razie bede :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 30 Lip 2005, 20:48 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
"Witam. Jak Radek mowil - zlot planujemy zrobic w lodzi"
Jaki Radek :?: :?:

I nie było mowy o Łodzi... .


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 31 Lip 2005, 19:08 
Radek to ja, tylko prosze mnie nie mylić z Radasem. Jęśli chodzi o zlot, przeczytaj pare postów wyżej.


PostWysłany: 01 Sie 2005, 06:27 
Na laptopie w PE nie widze tego ale nic moze Długie koło Gorzowa Wlkp. fajna miescina :) taka mała że ulice polcze na plcaj jednej reki.


Nie podano
PostWysłany: 01 Sie 2005, 08:14 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
aha wzracam honor :)
co do Gorzowa Wlkp. to raczej nie wypali

ja jestem za Olsztynem :P ale i tak tam nie pojedziecie :P
więc zostaje tylko ta lodz


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 01 Sie 2005, 10:57 
buuu to ja odpadam


Nie podano
PostWysłany: 01 Sie 2005, 14:20 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 248
HP: 156
Society: P.L.
Nick w grze: Pawel Zari Zareba
A może Londyn? :D
Z każdego (prawie) miejsca w Polsce tak samo daleko :lol:
Ostatnio tu całkiem bombowo i każdy mógłby sie rozerwać :wink:
Hehe oczywiście żartuje
(sorki za czarny humor ale jakoś mnie tak naszło)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Sie 2005, 14:32 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Ciesz, że sie nie rozerwałeś w tym Londynie. Szkoda by było :)


...kontynuując czarny, offtopicowy humor...


Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 01 Sie 2005, 23:12 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
Zari napisał(a):
A może Londyn? :D
Z każdego (prawie) miejsca w Polsce tak samo daleko :lol:
Ostatnio tu całkiem bombowo i każdy mógłby sie rozerwać :wink:
Hehe oczywiście żartuje
(sorki za czarny humor ale jakoś mnie tak naszło)

Nie ma takiego miasta jak Londyn.Jest Londek,Londek Zdrój...
Więc?


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Sie 2005, 13:36 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Ok, moi mili.

Komu pasują okolice Warszawy? Termin - koniec Sierpnia - początek Września(może po sezonie będzie taniej)
Zaczynam zbierać informacje dotyczące ciekawych miejsc w okolicach Warszawy (max 50km). Z dojazdem nie będzie kłopotu, bo myślę że warszawiacy podwiozą kolegów z dworca na miejsce. Proponuję jeden nocleg - z soboty na niedzielę lub dwa - od piątku. Cena : do 50 pln za osobę - takich ofert będę szukał. Najlepszą opcją będzie jakiś domek lub dwa.Terminy jakie będę próbował uzyskać to: 27-28 sierpnia, 3-4 września, 10-11 września.

Ile osób jest chętnych? Proszę PM do mnie to zrobię listę zainteresowanych (aby wiedzieć ile miejsc zarezerwować) Rezerwacja będzie się wiązać pewnie z jakąś zaliczką, ale poinformuję odpowiednio wcześniej co i jak.
Pisząc do mnie proszę podać jaki termin pasuje i ile możecie przeznaczyć funduszy.

Proszę przekazać informację znajomym, którzy nie często zaglądają na forum.
Liczę na waszą pomoc i mam nadzieję, że co najmniej 20 osób będzie chętnych na taki wyjazd.

Jeśli będzie jakaś większa ekipa z poza warszawy to mogę podjechać samochodem. Często jeżdżę w delegacje, więc dojazd mógłbym zorganizować (Poznań, Wrocek, albo Trójmiasto)

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Sie 2005, 23:05 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 248
HP: 156
Society: P.L.
Nick w grze: Pawel Zari Zareba
Jeśli tylko wam to wypali to myśle że będziecie mieli co wspominać i wnukom opowiadać :D
Ja niestety nie bede w tym brał udziału z wiadomych względów :evil:
Z chęcią poznałbym wasze mordki z reala :twisted:
Powodzenia


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Sie 2005, 20:55 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 180
HP: 0
Society: jestem aspoleczny:P
No, takie spotkanie fajna sprawa...ale dopuki nie dostane prawka nic z tego (przy dobrych wiatrach i egzaminatorze - listopad ) wiec bede musial jeszcze troche poczekac ;]


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 04 Sie 2005, 01:58 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 492
HP: 0
Nick w grze: Prayer
Ja bym chętnie wpadł, ale nie wiem jak będę stał z finansami ;/


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 17 Sie 2005, 16:55 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
311 napisał(a):
Nie ma takiego miasta jak Londyn.Jest Londek,Londek Zdrój...
Więc?


lol

jak widać narazie wpisują się ci, którzy nie pojadą, w sumie eliminacja to też metoda ;)

nasz zjazd dogadywaliśmy za pomocą coś około 100 postów, na kilka osób, więc jak widać jeszcze sporo brakuje do finału w tym topic-u ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2005, 00:58 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 68
HP: 0
Society: Poltropia
1. Transport (stacje węzłowe PKP , dobrze prosperujący PKS)
2. Logistyka ( tania baza noclegowa najlepiej camping poza sezonem)
3. Zaplecze gospodarcze (REAL i tym podobne legalne obozy pracy)
4. Gospodarz (Odpowiedzialny za całą organizacje )

Zorganizowanie zlotu to nie tylko podanie hasła to także obowiazek dobrej organizacji.
Najlepiej by cos takiego zorganizować poza sezonem turystycznym, październik, wtedy na campingach mozna za grosze wynająć domek (jez Krzynia 40 zł za domek 6 os na dobę), dobry dojazd PKP, PKS i najlepiej komunikacja miejska na docelowy punkt spotkania. Nie wspominam o samochodach bo to indywidalna sprawa. No i musi być w pobliżu jakiś dobrze zaopatrzony sklep jeden z tych co o nich głosno ze wyzyskują bo sa najtańsze. :twisted:
Grupa osób odpowiedzialna za organizacje bo nie sztuką jest zaprosić pobawić się i zostawić.
Myśle że najleprzym sposobem na spotkanie się więkrzej grupy graczy PE jest jakaś większa ogólnopolska impreza, gdzie wszystkie sprawy oragnizacujne spoczywaja na profesjonalistach. Wtedy grupa mogła by się podpiąć i robić swoje a inni swoje.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2005, 11:25 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Znalazłem coś takiego

http://www.inserwis.pl/uslugi.html

Pokoje za 30 pln
Można zrobić sobie samemu grilla i napić się browarka
Dojazd dobry (ok30 km od Warszaway) - tu myślę , że zmotoryzowani warszawiacy pomogą kolegom :) (ja mogę)

Jak narazie dwa pierwsze weekendy Września są wolne. Potem trzeba zrobić rezerwację z miesięcznym wyprzedzeniem.

Kto pisałby się na coś takiego? I w jakim terminie? czekam na komentarze i zgłoszenia

Dziękuję i pozdraiwam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2005, 12:57 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
ja się pisze 8)
jeżeli przyjechał bym do Wawy to pociągiem
i tu prosze o pomoc w dostaniu się do tego uroczego miejsca zmotoryzowanych Warszawiaków :wink: .


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 22 Sie 2005, 16:06 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 68
HP: 0
Society: Poltropia
Gratuluje JASIOQ!!!!
To bardzo sensowna oferta i spełnia wszystkie wymagania. Pozostaje mi tylko zarzucić temat reszcie Poltropi i bardzo prawdopodobne że wiekrzość się zgodzi. Problemy jedynie moga być z dograniem terminu ale to też można ugadać.
Gdy się naradzimy damy znać.


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 23 Sie 2005, 19:15 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 61
HP: 105
Society: Outisiders PL
Nick w grze: Kaizer Dogi Doggy
witam

jestem jak najbardziej za. termin poczatek wrzesnia mi odpowiada.

pozdro


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Wrz 2005, 14:07 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :)

Widzę, że temat upadł ... jest początek września, proponuję podać termin w październiku (weekend) i zacząć montować ekipę (miejsce jest dzięki Jaśkowi) ... bo tak to będziemy sobie gadać o tym spotkaniu ... do samego końca PE albo nas ;)

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Wrz 2005, 14:40 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Ja czekam na Poltropię....


A tak poza tym to mało ludzi się zgosiło

Dziękuje i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Wrz 2005, 16:07 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :)

Jasiek, zorientuj się w wolnych terminach na październik. Potem się ustali datę i zrobi to spotkanie.

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Wrz 2005, 16:49 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Poltropia jest zwarta i gotowa na wezwanie ;)

jak mamy konkretny termin i miejsce to zbieramy się bez problemu :)

ale i tak myśle, że jeszcze upłynie kilka stron postów zanim coś się ustali ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 02 Wrz 2005, 16:55 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Spróbujemy ... Jasiek da info o wolnych terminach w październiku i zmontujemy zjazd ;)

Jak będzie mało ludu to zrobimy za 2 miechy kolejny ;)

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Wrz 2005, 01:32 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
I proponowalbym troszke wiecej szczegolow :)

Bo z tego co sie domyslam to z pokoi i tak nikt nie bedzie korzystal wiec wysokich standardow byc nie musza. Ja sie spodziewalem ze po herbacie juz jest ale tak to jeszcze moze sie zalapie (ale sam nie wiem jak z finansami). Dlatego prosilbym o jakas wieksza rozpiske dotyczaca wydatkow :( Rowniez jakis dojazd z wawy.. kto by mogł itd Aha i najlepiej jeszcze we wrzesniu (wakacje :P no i pogoda.. bo jak zacznie lać to lipa bedzie)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Wrz 2005, 11:00 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
Posse napisał(a):
I proponowalbym troszke wiecej szczegolow :)

najlepiej jeszcze we wrzesniu (wakacje :P no i pogoda.. bo jak zacznie lać to lipa bedzie)


eeee browarzyć można gdziekolwiek :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 03 Wrz 2005, 22:38 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :)

Jak bedzie padać to będzie bardziej "barowa pogoda" ;)

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 18 Wrz 2005, 13:12 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
heh i widze że zainteresowanie zjazdem spadło do 0 :evil:


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2005, 15:01 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :)

Pewnie jest tak jak napisał Coover - jeszcze kilkaset postów i może spotkanie się dobędzie ... wiec do zobaczenia na wiosnę 2006 lub 2007.

Pozdrawiam,

PioHaw

P.S.

Październik już tuż, tuż ... może jednak zrobimy to spotkanie w tym roku jeszcze?

PH


Profil Offline
PostWysłany: 19 Wrz 2005, 19:35 
chłopaki to bedzie ten zjazd czy nie mi to się zaczyan podobać ja z miła chcęcią bym poznał polaków z PE więć jestem za kiedy ten zjażd A przepraszam moja żonka mnie tu szturcha ona też gra i powiedziała że też jest za zjazdem No bubu -mój synek dopiero zaczyna bawić się myuszką więc on jeszcze nie jest członiem PE Więc jesterm z Knurowa koło Gliwic ale to ***** mna się nie przejmujcie jeśli chodzi o km Mi tam odpowiada Łódz bądz warszxawa więć Do końca września jestem za gdzie kolwiek Wiec kto zorganizuje szybciej zjazd w łodzi bądz warszawie to przyjeżdżam z żinką też wreszcie gra i po łbie mnie wali :wink: :P więc ja organizujcie coś chce wiedzieć z kim gram w PE jakiś internat za kwote 20-30 zł mi opdpowiada kto jest za Moim zdaniem niech cię wypowi bo narazie dużo gadki a 0 chętnych

[ Dodano: Pon 19 Wrz, 2005 19:38 ]
Mooże być też pażdziernik ale najlepiej żeby był to wekend wtedy bedzie bardziej chyba ludziom pasowało cio nie :twisted:


Nie podano
PostWysłany: 19 Wrz 2005, 21:02 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Wreszcie ktos chetny do zabrania zony ze soba :)
Wiec jak by co ja ze swoja tez bede - ale pazdziernik nie bardzo mi pasuje bo po 9ym wybywam na 16 dni...


Profil Offline
PostWysłany: 20 Wrz 2005, 09:27 
Np idzie się dogadać Admin bo widze narazie 6 strob pisania i nikt tak naprawde chcetny A żonka jest czynnym graczem w PE i na mini zjeżdzie w Dasku była i powiedziała każdy zjazd z PE mam być choć mam bubu 14 miesięczne ale damy rade:) A to nasze fotki może każdy by dał swoje byśmy wiedzieli z kim gramy :oops:


Ja i moja żonka oraz Kuchash to członkowie Dasku


http://dask.neostrada.pl/zlot2.htm

[ Dodano: Wto 20 Wrz, 2005 09:27 ]
Mała cześć dasku z rodzynką w tle czyli moją żonką
8)


Nie podano
PostWysłany: 20 Wrz 2005, 11:15 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :)

Mi się nie chce powtarzać, że jestem za ;)

Co do zdjęć ... jest taki topic w offtopic http://entropia.type.pl/viewtopic.php?t=283&start=15 gdzie ludzie wstawiali swoje fotki ...

Poydrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 21 Wrz 2005, 20:34 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
HP: 0
Society: Poltropia
nie nooo familiada mi sie z PE robi... lol


na szczęscie moja żona ma wstręt do wszelkich masońskich gier, projektów, czy jak kolwiek to nazywam heh

moje bubu też ma koło 14 miesięcy, ale będę miał z kim zostawić w takiej sytuacji ;)

z soboty na niedziele mi najbardziej pasuje teoretycznie, chociaż może sie trafić jakiś wyjazd służbowy nieplanowany w tej chwili

wawa czy łódź jest ok, w październiku można jeszcze akademik wyhaczyć, później może być trudniej


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 05 Paź 2005, 21:55 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 840
HP: 120
Society: Chłopaki z Ferajny PL
Nick w grze: MarO MarO MarO
i znowu dyskusja umilkła... chyba nic z tego nie będzie w najbliższym czasie...
"...a miało być tak pięknie... . "


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso