Odpowiedz
Autor Wiadomość
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lis 2006, 16:00 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 71
Skąd: Katowice
HP: 114
Society: Merchants of Entropia Universe
Nick w grze: Stefan moon Mapa
Jak sądzicie, dorby to pomysł, aby zorganizować spotkanie/imprezke
dla uczestników EU?

Wyraźcie proszę swoje opinie :)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lis 2006, 16:06 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 425
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Loss_AdKos
opłacisz wszystko :>?

_________________
Image...


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lis 2006, 16:11 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 71
Skąd: Katowice
HP: 114
Society: Merchants of Entropia Universe
Nick w grze: Stefan moon Mapa
Loss_AdKos napisał(a):
opłacisz wszystko :>?


nie ma sprawy, pierwszy zapytałeś to czemu nie, zapałce za Ciebie :P


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lis 2006, 16:23 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
Skąd: Warszawa
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
to za drugiego chociaz połowe! ;)

A tak na serio, to troche mało szczególów tego spotkania ;)

_________________
Image - nieśmiertelna sygnaturka ;)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lis 2006, 16:56 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 71
Skąd: Katowice
HP: 114
Society: Merchants of Entropia Universe
Nick w grze: Stefan moon Mapa
Posse napisał(a):
to za drugiego chociaz połowe! ;)

A tak na serio, to troche mało szczególów tego spotkania ;)


no jeśli będą chętni to ustailmy wspólnie, gdzie to ma być, jak wyglądać itd...


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lis 2006, 18:56 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
Skąd: Marienwerder
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Heh chetnych jest na pewno duzo ale nigdy nie ma odpowiedniego miejsca do spotkania.

Zazwyczaj pada na wawe bo tam duzo graczy jest ale nie ktorym to nie odpowiada(np mi :P wszystko zawsze jest w wawie :p starczy juz! )

_________________
Zbuduj symbol rynek go zdepcze szybko
W Bravo Popcorn hip hop mega cool stary
Co butik koszulki z nadrukiem Che Gevary


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lis 2006, 18:59 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
Skąd: z Warszawy
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
Entropijne warszawskie spotkania piwne mają ponoć duże wzięcie. :)

I jest tak wesoło, że chyba nie ma nawet chętnych do robienia zdjęć (ciągle czekamy na fotki... :P )

_________________
CvX!


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Lis 2006, 00:10 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 160
Skąd: szczecin
HP: 100
Society: Mlode Wilki
Dużo jest z Krakowa ale kij. Chodzi o spotkanie ogólnopolskie czy miastowe??:)


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Lis 2006, 00:56 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 71
Skąd: Katowice
HP: 114
Society: Merchants of Entropia Universe
Nick w grze: Stefan moon Mapa
no najlepsze byłoby takie ogólno-narodowe


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Lis 2006, 12:58 
Unskilled
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 141
Skąd: Lublin
HP: 161
Society: Kingsajz
Nick w grze: Lucas Damage Kovalsky
Jedyna sensowna opcja, to umówienie się na jakiś konkretny termin w okresie urlopowym, kiedy jest ciepło itp. Wybrać jakiś odpowiedni ośrodek gdzies nad jeziorem, mniej więcej w środku kraju, i pobalować przez weekend. Tak to się robi na innym dużym forum w którym uczestniczę. Coroczne pijaństwo w jakimś ośrodku stało się już tradycją.

_________________
Kac nie jest od wódki, tylko od zagrychy


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 23 Lis 2006, 11:39 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
Skąd: Płock
HP: 0
Society: Poltropia
no to mamy przynajmniej pół roku żeby wszystko zorganizować :)

_________________
Poltropia, strona www:
http://www.poltropia.neostrada.pl/


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 23 Lis 2006, 12:52 
Unskilled
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 155
Skąd: Royston(ang)
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: KiioobbaaXVIII Kozakiew
Jesli tylko czas pozwoli to na 99% jestem z wami:)

Moze ma ktos znajomego/rodzine/wlasne/ miejce osrodek na zorganizowanie spotkania
zawsze koszty moga byc mniejsze

_________________
Niemożliwe to tylko wielkie słowa rzucone na wiatr przez maluczkich, którzy godzą się z naturalną koleją rzeczy, zamiast wykrzesać siłę, by ją zmienić. Niemożliwe to nie fakt. Niemożliwe to nie deklaracja. To wyzwanie. Niemożliwe to potencjał możliwości.


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 24 Lis 2006, 13:57 
Green
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 200
Skąd: Hannover/Wroclaw
HP: 138
Society: FoxHunt (General)
Swietny pomysl,

z mila checia wezme udzial.
Tylko problem w tym ze ja w Hannoverze mieszkam i
na wakacje tylko 2-3 tyg jestem w Polsce.
Ale jak szybko ustalimy miejsce i date, to moze uda sie dopasowac urlop.

(Naj lepiej jak najblizej Wroclawia :D )
mysle ze bylbym gotow do 100-200 km dalej przejechac.
Warszawa byla by troche za daleko.
No zobaczymy jak wiekszosc wybierze.

_________________
Szakal Pozdrawia :)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 24 Lis 2006, 15:38 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
Skąd: Wawa
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Heh,
Temat już poruszaliśmy wcześniej. Nawet już wybralem ośrodek 40 km od wawy. Bardzo tani i spoko okolica.
Jęśli pasują okolice wawy to odgrzebie informacje o tym miejscu.

A może MAZURY?:)

Jeśli chodzi o mnie to mogę pojawić się w każdym miejscu o każdej porze, byleby to był weekend w centralnej, północnej lub zachodniej polsce :)

Dziękuję i pozdrawiam,

_________________
LET THE HOF BE WITH YOU ALL TIME LONG :)
Teoria co do lootu jest jedna: po prostu jest. Czasem większy, a czasem mniejszy i przyrasta w miarę czasu :)

Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie
też nie..


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 24 Lis 2006, 22:50 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
Skąd: Marienwerder
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
To może ustalcie co znaczy tanio?:P

_________________
Zbuduj symbol rynek go zdepcze szybko
W Bravo Popcorn hip hop mega cool stary
Co butik koszulki z nadrukiem Che Gevary


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 24 Lis 2006, 22:59 
Poor
Dołączenie:
Październik 2006
Posty: 36
HP: 94
Society: Pszczooołyyyy
Nick w grze: Pulpet
Taak! Mazuuryy!... E, chociaż i tak nie przyjade XD

_________________
No loocie! Ty jesteś jak... pogłowie! Ile cię trzeba liczyć, ten tylko się dowie, kto cię ma. Dziś paskudność twą w mej całej dobie, widze i posiadam, bo do MA się nie upodobnię...

(miałem napisać coś dłuższego, ale limit nie pozwala :()


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 29 Lis 2006, 15:15 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 71
Skąd: Katowice
HP: 114
Society: Merchants of Entropia Universe
Nick w grze: Stefan moon Mapa
w takim razie wrócimy do tematu na wiosne ;-)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 06 Lip 2007, 23:15 
Unskilled
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa
HP: 154
Society: SKILL or DIE
Nick w grze: Devour The One
Czas odgrzać temat mamy lato a tu nic nie słychać o spotkaniu. Wszyscy już zapomnieli :?:


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 09 Lip 2007, 10:01 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
Skąd: Wawa
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
O tak, Jestem ZA!!! Zimne piwko zawsze dobre....

_________________
LET THE HOF BE WITH YOU ALL TIME LONG :)
Teoria co do lootu jest jedna: po prostu jest. Czasem większy, a czasem mniejszy i przyrasta w miarę czasu :)

Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie
też nie..


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 09 Lip 2007, 14:32 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
Skąd: Kraków
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
kraków i ide ;)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 09 Lip 2007, 14:56 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
Skąd: Marienwerder
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Mortifer napisał(a):
kraków i ide ;)


rusz dupsko po za swoja super elo miasto - ... - ; p

_________________
Zbuduj symbol rynek go zdepcze szybko
W Bravo Popcorn hip hop mega cool stary
Co butik koszulki z nadrukiem Che Gevary


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 09 Lip 2007, 15:02 
Adept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Styczeń 2006
Posty: 1880
Skąd: Kraków
HP: 102
Society: www.EF.pl
Nick w grze: Mortifer Kemoiz
Boje sie :P

a tak serio to jak zrobie prawko to moge jechac i nad morze <jak pieniadze na paliwo z entropi wyczasne :P>


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 09 Lip 2007, 23:01 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
Skąd: zzzzzzzz zadupia!
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
kiedy i gdzie a starość zawitra jak bedzie czas :twisted:


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lip 2007, 00:54 
Poor
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 39
HP: 0
Ponieważ pomysł mi sie podoba ( jak zawsze takie z resztą z czego jestem w swoim gronie znany :D ) to nie ma co nad tym dlugo debatować.

No więc przejdzmy do konkretów.


Czas - druga polowa sierpnia - moze byc ?

Propozycja 1.

Dużo osób chciało by wypośrodkować mniejsce spotkania ( ale czy to dobry pomysl to nie wiem ) - dlatego pierwsza propozycja jest taka - Gory - miejscowość podam pozniej jak to przejdzie - moge tez wstepnie zajac sie organizacja noclegow itp.
Dlaczego gory ? Bo lubie trzezwieć na swiezym powietrzu lol ;) I nawet jak ktos bedzie mial daleko a prawdobopodnie 90% bedzie mial nawet bardzo ( ja tez) to wakacyjna taryfa PKP jest do przyjecia nie zaleznie od roznicy 100-200k wyjdzie prawie to samo, a pare godzin wiecej w pociagu roznicy raczej nikomu nie zrobi - od czego jest w koncu piwo - zeby zabic czas nie ? ;).

Propozycja 2.

Ponieważ Warszawa jest zbyt zatłoczona, brak tam czynnych pubow w nocy , miejsca noclegowe są drogie - o ile są - po dworcu strach chodzić , a szczegolnie w zagrozeniu ataków terrorystycznych na stolice - proponuje udać się do Poznania ;)
W tym wypadku jedno jest pewne - niczego nie mozna byc pewnym.

Poniewaz nie widze innych propozycji moze zacznijmi od wyboru miejsca

Glosuje na propzycje nr 1


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lip 2007, 01:25 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 45
Skąd: Lubuskie
HP: 99
Nick w grze: miSza
jest tylko jeden problem ....


Leon napisał(a):
Jedyna sensowna opcja, to umówienie się na jakiś konkretny termin w okresie urlopowym, kiedy jest ciepło itp.



... chyba nie jest cieplo

...

i nie zanosi sie zeby bylo :|


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 11 Lip 2007, 09:19 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
Skąd: Marienwerder
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Druga polowa sierpnia - ok ale nie 17-19.

Jak beda góry - to miłej zabawy wam życzę.

Głosuje za propozycją nr 2


Ewentualnie proponuje jeszcze miejscowość borówno k. Bydgoszczy - tam tez jest fajnie, dobry ośrodek ale zapodzialem gdzies nr tel i nazwe ;f

_________________
Zbuduj symbol rynek go zdepcze szybko
W Bravo Popcorn hip hop mega cool stary
Co butik koszulki z nadrukiem Che Gevary


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 11 Lip 2007, 10:42 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Marciol napisał(a):
Ewentualnie proponuje jeszcze miejscowość borówno k. Bydgoszczy


Bardzo fajny pomysł - centralna polska, żadna stolyca... ja bardzo chętnie się stawie.

_________________
Jestem zarobiony i pochłonięty masą innych spraw, przepraszam za "odpuszczenie" forum.
Jeśli jest ktoś chętny do pomocy w redagowaniu niusów to proszę o PM'a


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Lip 2007, 18:30 
Poor
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 39
HP: 0
OK. No wiec Poznań/Wielkopolska ( jakies okolice, domek w lesie lub cos w tym stylu - kwestia dogadania - mozna zabrac dzieci jak ktos ma, beda mialy gdzie sie bawic bez wiekszych obaw). Jakies grilek , ognisko - internet bez przewodowy ;) he no z reszta wiadomo :D.
Myslalem o jakims weekendzie pod domkiem/namiotem ~ cos zebysmy po pijanemu nie wracali do domow ;)

Wiec - Piatek,Sobota,Niedziela - w miare mozliwosci ( oficjalnie sobata - kto moze to dzien wczesniej) i teraz 24-26 sierpnia lub 10-12 sierpnia

Mozna sprawdzic za jaka data opowie sie wiekszosc - koniec sierpnia to tez pare obowiazkow dla niektorych - szkola, dzieci itp.

P.S
Pyra poznanska jestem wiec o miejsce sie nie martwic - wszsystko co Ciekawe w promienu 200km juz mnie zna, a ja tego nie pamietam :D


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 13 Lip 2007, 11:18 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
Skąd: Wawa
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Mnie będzie pasować każdy region polski centralnel półocnej i zachodniej.

A tak w ogóle to właśnie jestem na etapie zakupu działki 20 km od wawy (pod Serockiem) więc zapraszam z namiotami do mnie :) pod koniec sierpnia.

Dziękuję i pozdrawiam,

_________________
LET THE HOF BE WITH YOU ALL TIME LONG :)
Teoria co do lootu jest jedna: po prostu jest. Czasem większy, a czasem mniejszy i przyrasta w miarę czasu :)

Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie
też nie..


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 13 Lip 2007, 14:26 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
Skąd: Marienwerder
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Prosiłbym o termin 24-26 :) 10-12 siostra z anglii jeszcze u mnie będzie więc nie zamierzam nigdzie wyjezdzac od 28 do 14 ;) No chyba że z nia gdzies ale ona nie bedzie chciala przyjechac haha :P

_________________
Zbuduj symbol rynek go zdepcze szybko
W Bravo Popcorn hip hop mega cool stary
Co butik koszulki z nadrukiem Che Gevary


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Lip 2007, 18:39 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
Skąd: Płock
HP: 0
Society: Poltropia
ateush napisał(a):
Marciol napisał(a):
Ewentualnie proponuje jeszcze miejscowość borówno k. Bydgoszczy


Bardzo fajny pomysł - centralna polska, żadna stolyca... ja bardzo chętnie się stawie.



i pewnie najlepiej w tym fapperskim "ośrodku wypoczynkowym" ;)

_________________
Poltropia, strona www:
http://www.poltropia.neostrada.pl/


Profil Offline
Kobieta
PostWysłany: 21 Lip 2007, 12:35 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 100
Skąd: Southampton
HP: 0
Society: Solaris
Nick w grze: Jason "Jamal" Travellian
Fajny pomysł :)
Ponieważ nie będzie mnie w Polszy to życzę fajnej imprezy i udanego trzeźwienia, grillowanych daikib, atroxów z ogniska i melchi water w niekończących się butelkach.
Fajnie by było, gdyby takie spotkania stały się tracyją (nową i świecką ma się rozumieć). Żeby za rok i dwa też się można było spotkać. Pewnie wtedy dam radę :D

_________________
Who dares - wins
azur 202, solis 223, caldo 300, caldo 420, caldo 467, zinc 535, iron 565, cubriz 658, melchi 1276, gazzu 6256


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 21 Lip 2007, 13:59 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
Skąd: Marienwerder
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
coś sprawa ucichła i nie wiadomo co gdzie kiedy i czy w ogole bedzie?;p

_________________
Zbuduj symbol rynek go zdepcze szybko
W Bravo Popcorn hip hop mega cool stary
Co butik koszulki z nadrukiem Che Gevary


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 21 Lip 2007, 20:42 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Będzie jak zwykle zapewne...

_________________
Jestem zarobiony i pochłonięty masą innych spraw, przepraszam za "odpuszczenie" forum.
Jeśli jest ktoś chętny do pomocy w redagowaniu niusów to proszę o PM'a


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 24 Lip 2007, 01:03 
Poor
Dołączenie:
Marzec 2007
Posty: 39
HP: 0
No ja caly czas czekam zeby ktos jeszcze konkretnie sie zdeklarował. Ponieważ juz sie koniec lipca robie ( i rowniez 1 osobie na reke ) mysle ze ten pozniejszy termin sierpnia bedzie odpowiedni. Tylko cos male zainteresowanie po ilosci wypowiedzi sadzac ma to spotkanie - wiec - chetni dawac posty bo masa spraw bedzie do zalatwienia - od noclegow po melchi water włacznie :)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 24 Lip 2007, 01:45 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
Skąd: Marienwerder
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Panie Admin moze male ogloszenie ?:)

_________________
Zbuduj symbol rynek go zdepcze szybko
W Bravo Popcorn hip hop mega cool stary
Co butik koszulki z nadrukiem Che Gevary


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 24 Lip 2007, 09:30 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
Skąd: Wawa
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
Marciol napisał(a):
Panie Admin moze male ogloszenie ?:)


Tak, tak. Może admin ogłosi jakiś termin pod głosowanie i miejsce w nowym temacie widocznym na stronie głównej.
Ja jak już powiedziałem dostosuję się do 90% zaproponowanych miejsc i terminów.

Pozdrawiam i flaszkę na odchodne stawiam :)

_________________
LET THE HOF BE WITH YOU ALL TIME LONG :)
Teoria co do lootu jest jedna: po prostu jest. Czasem większy, a czasem mniejszy i przyrasta w miarę czasu :)

Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie
też nie..


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 25 Lip 2007, 16:47 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
Skąd: Płock
HP: 0
Society: Poltropia
niech ktoś zorganizuje, a my pomarudzimy ;)

_________________
Poltropia, strona www:
http://www.poltropia.neostrada.pl/


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 26 Lip 2007, 08:30 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 71
Skąd: Katowice
HP: 114
Society: Merchants of Entropia Universe
Nick w grze: Stefan moon Mapa
mi koniec sierpnia pasuje...
więc ja będę :)

tylko co by chociaż 5 osób się pojawiło 8)


p.s.
jesli to będzie północna Polska to mogę zabrać kogoś ze Śląska i/lub Krakowa i okolic


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Lip 2007, 21:41 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
Skąd: Warszawa
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
coover napisał(a):
niech ktoś zorganizuje, a my pomarudzimy ;)


Oho Coover sie bedzie mścił! :P

A gdzies juz jest temat o spotkaniu.. chyba Kingsajz oraganizuje ale kazdy moze (z tego co widze) jechac. Wiec..

_________________
Image - nieśmiertelna sygnaturka ;)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Lip 2007, 21:48 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
Skąd: że znowu...
HP: 0
Society: FoFW
Cytuj:
hyba Kingsajz oraganizuje ale kazdy moze (z tego co widze) jechac. Wiec..


...więc prędko prędko bo już sie zaczęło :twisted:

_________________
Image
"EU is like a box of chocolate, the best things have already been taken"


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Lip 2007, 22:35 
Unskilled
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 141
Skąd: Lublin
HP: 161
Society: Kingsajz
Nick w grze: Lucas Damage Kovalsky
Heh, właśnie dziś skasowałem znak drogowy i o mało co nie wpadłem pod TIRA także fundusze przeznaczone na wyjazdy pochłonie samochód. Cholera a taką miałem ochotę wpaść ...

_________________
Kac nie jest od wódki, tylko od zagrychy


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 27 Lip 2007, 23:45 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
Skąd: Marienwerder
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Posse napisał(a):
coover napisał(a):
niech ktoś zorganizuje, a my pomarudzimy ;)


Oho Coover sie bedzie mścił! :P

A gdzies juz jest temat o spotkaniu.. chyba Kingsajz oraganizuje ale kazdy moze (z tego co widze) jechac. Wiec..


Tia ale termin niektorym nie pasuje ; p Ateushg co z tym ogłoszeniem na forum? Cos a la eventowe ogloszenia : )

_________________
Zbuduj symbol rynek go zdepcze szybko
W Bravo Popcorn hip hop mega cool stary
Co butik koszulki z nadrukiem Che Gevary


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 29 Sie 2007, 21:24 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 71
Skąd: Katowice
HP: 114
Society: Merchants of Entropia Universe
Nick w grze: Stefan moon Mapa
wygląda na to że temat umarł....

a ja bym się chętnie z Wami napił dobrego browarka :wink:


Profil GGOffline
Kobieta
PostWysłany: 29 Sie 2007, 21:54 
Newbie
Dołączenie:
Sierpień 2007
Posty: 1
HP: 0
Nick w grze: mokka
A i owszem , może by tak na dzikim wschodzie, hę?

_________________
mokka


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 30 Sie 2007, 15:44 
Capable
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2167
Skąd: Płock
HP: 0
Society: Poltropia
jakiś Białystok, czy coś bardziej dziekiego masz na myśli? :)

_________________
Poltropia, strona www:
http://www.poltropia.neostrada.pl/


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 31 Sie 2007, 09:13 
Unskilled
Dołączenie:
Kwiecień 2006
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa
HP: 154
Society: SKILL or DIE
Nick w grze: Devour The One
Podjedzcie do Krakowa tu zawsze się ktoś chętny na piwo znajdzie. :)


Profil E-mail GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 31 Sie 2007, 17:28 
Weak
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 41
HP: 0
Ty to wiem że chętny na piwo hahahaah Dev ty pijaku :))


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso