Odpowiedz
Autor Wiadomość
PostWysłany: 08 Gru 2007, 04:39 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level 01 Sty 2008, 20:46, edytowano w sumie 4 razy

Nie podano
PostWysłany: 08 Gru 2007, 09:42 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Level dobra robota ;) ++rep

dodaj linki do odpowiednich stron oraz wzory wyliczeń

Co do czasu to jest on bardzo istotny na większych mobach, nie tylko chodzi o regeneracje ale także o koszty obrony armor i fap, optymalnie jest wtedy gdy zabijamy moba zanim nas trafi, ale w większości jest to bardzo ciężkie do zrobienia.

Niestety wyliczenie prawdziwego średniego eco jest bardzo trudne gdy chcemy porównać 2 bronie typu L oraz nie L, Z lepszymi broniami używamy laserki + scope dla broni L i nie L maja one troszke inne działanie, szczególnie te wysokie laserki strasznie mieszają wyliczenia ;) Problemem też jest to że MA ostatnio modyfikowało wpływ attachmentów i innych formułek i robi to bardzo często.

Jak polowałem jeszcze z hl8 unl / mkVme / camo przed vu 9.0:
na broni normalnej (mkVME) 2 gargule + scope dawały celność oraz avarage dmg (max 4 zalezne od statsów broni i skili) z moim 5,4 ha i 38% min dmg celność wzrosła o te 50% a avarage dmg o 3,7 punkta
Camo dostało boost do celności i 4,01 avarage dmg (mimo ze ogolnie robi duzo wiekszy dmg niz mkV)
Broń unl dostawała tylko 4 punkty do avarage dmg bo te 91% to maxymalny hit rate.

Testy i wyliczenia na tysiącach strzałów

Przyszedł VU 9.0 i bonusy z attachmentów spadły o około połowę. Nie wiem jak jest teraz dawno nie polowałem.


Profil Offline
PostWysłany: 08 Gru 2007, 16:00 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level 01 Sty 2008, 20:46, edytowano w sumie 2 razy

Nie podano
PostWysłany: 10 Gru 2007, 10:10 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 163
HP: 155
Society: *****
Nick w grze: Aster Marchant WhiteMoon
Dragon napisał(a):
Jak polowałem jeszcze z hl8 unl / mkVme / camo przed vu 9.0:
na broni normalnej (mkVME) 2 gargule + scope dawały celność oraz avarage dmg (max 4 zalezne od statsów broni i skili) z moim 5,4 ha i 38% min dmg celność wzrosła o te 50% a avarage dmg o 3,7 punkta
Camo dostało boost do celności i 4,01 avarage dmg (mimo ze ogolnie robi duzo wiekszy dmg niz mkV)
Broń unl dostawała tylko 4 punkty do avarage dmg bo te 91% to maxymalny hit rate.


scopy i światełka miełeś w 100% naprawione czy nie ? (bo taka jedna teoria jest ...)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Gru 2007, 11:06 
Poor
Dołączenie:
Luty 2007
Posty: 24
HP: 138
Nick w grze: THEBILL
Wszystko niby ładnie pięknie ale trzeba by opisać całą sprawę a nie tylko częściowo. A mianowicie jeśli różnica między korss400L a Korss400 to tylko 42 pedy na 1k amo a kors400 nielimitowany stoi 50k ped to żeby sie to zwróciło musiałbyś polować około 1200 dni (ponad 3 lata) po 1k amo dziennie żeby wyjść na 0. Oczywiście mając korss 400 nieL mamy go nadal po tych 3 latach i możemy go sprzedac ale oczywiście pedy wydane na jego zakup można zainwestowac i moga procentowac przez te 3 lata. Cena korss400 nieL oczywiście może sie zmienić po tych 3 latach. ale co najważniejsze - wydając 1k ped na amo przez 3 lata będziemy mieli tyle skila w HG że bez problemu będziemy mogli urzywac innych o wiele tańszych nielimitówek


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 10 Gru 2007, 16:11 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:24, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 10 Gru 2007, 20:34 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
level
dobrze masz ++ i cos jeszcze .
aster
mial naprawione , sam mu kazalem :=) ,sprawdzone , ja to tez testowalem .

Jc


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Gru 2007, 07:47 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Tak wszystko naprawione.

Co do tych teori z tt to jak myslicie dlaczego bronie unl maja limit tt 50% mimo że full tt każdej z nich jest ogromne ;) (nie liczac h400 unl) Odpowiedz sama sie narzuca - ujemne modyfikatory poniżej tej wartości dla każdej broni nie L, nigdy nie chciało mi się tego sprawdzić osobiście ale nie zdziwił bym się jakby tak właśnie było - w końcu armor im jest bardziej popsuty tym gorzej chroni


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Gru 2007, 13:00 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 325
HP: 121
Society: Kingsajz
Dragon, cos w tym jest. Mialem takie odczucia chocby na k400(L) majac go okolo 150ped tt nie tylko critical hity byly dosc czeste, rownież sredni average dmg był dosc wysoki, wraz ze spadkiem wartosci korssa granica sredniego dmg powoli zaczela sie obnizac, nie prowadzilem zadnych testów, ale kilka razy mialem takie wrazenie ze moj korss slabnie :P


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Gru 2007, 13:40 
Green
Dołączenie:
Grudzień 2005
Posty: 187
HP: 122
Society: P.L.
Nick w grze: Adam Dreamer Hope
czytalem na innym forum temat z testami scopow i laserkow i ich wplywu, wynik byl bardzo zaskakujacy tzn przy minimalnym TT tych attachmentow modyfikator byl UJEMNY czyli pogorszalo staty i wniosek byl taki ze trzeba miec full TT laserkow i scopow zeby dawalo max efektywnosci to samo moze byc dla broni nonL


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Gru 2007, 14:17 
Moderator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 680
HP: 0
Society: FoFW
aye! obserwacje Ice'a pokrywają się z moimi... choć to żadne kalkulacje


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Gru 2007, 14:39 
Gacie Gibona
Dołączenie:
Lipiec 2006
Posty: 1923
HP: 0
Society: Kingsajz
Nick w grze: Martre
a ja mam doklednie odwrotne obserwacje, im blizej konca korsa, tym czesciej krytyki wale....
pozdr
MArtre


Profil Offline
PostWysłany: 11 Gru 2007, 20:06 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:43, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 13 Gru 2007, 08:24 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Ogólnie odpowiedź na pytanie czy używać broni L, unlL, czy normalnej jest dość prosta oczywiście sugerujemy się eco bo jesli potrzebujemy uber dpsu ....

gdy mamy co najmniej 5,8-6,5 HA oraz 40-43% min dmg możemy brać pod uwagę normalną broń napisałem takie przedziały bo wszystko zależy od aktualnego wplywu attachmentów oraz od eco broni.

Poniżej tych wartości broń unlL jest najlepszym rozwiązaniem, a jeśli nas na taką nie stać broń L

unl Assassin R150 + Dante -
avarage DMG/SEC - 62,27
max DMG/SEC - 83
avarage DMG/PEC - 3,10

imk2 + a204 (5,8 HA 40% min dmg)
av dmg/sec - 54,94
max dmg/sec - 92
av dmg/pec - 2,809

imk2 + a204 + 2*hunir + scope (5,8 HA 40% min dmg) - gdy attachmenty daja maxymalny mozliwy bonus
av dmg/sec - 59,53
max dmg/sec - 92
av dmg/pec - 3,04

imk2 + a204 + 2*hunir + scope (6,5 HA 43% min dmg) - gdy attachmenty daja maxymalny mozliwy bonus
av dmg/sec - 61,71
max dmg/sec - 92
av dmg/pec - 3,15


Profil Offline
PostWysłany: 14 Gru 2007, 02:28 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:18, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 14 Gru 2007, 15:52 
Green
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 222
HP: 0
Society: CzF
Level napisał(a):
a ja właśnie wyliczyłem czy opłaca się A105 zamiast A104 do korssów limited...oczywiście się nie opłaca, różnica 1000ped pomiędzy tymi ampami zwraca się po przepaleniu około 155 tys ped ammo :P



tak samo ludzie wyliczali i mowili o mod fapach kiedy te byly po 50 czy tam 100 k ... ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Gru 2007, 19:12 
Initiated
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 828
HP: 192
Society: Poltropia
Nick w grze: denton JC krakow
nie oplaca sie jak nie masz skilla uzywac ampa .

Jc


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Gru 2007, 20:00 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2007
Posty: 249
HP: 127
Society: Outsiders PL
Nick w grze: Dawid Burks Bujak
Możesz mnie oświecić dlaczego się nie opłaca? Licze, licze i licze i nijak mi nie wychodzi że a104 jest lepszy... a co do przepalonej amunicji to nie pisz zwrocie bo to nie L-ka i można ja zawsze sprzedać zwłaszcza że nie zanosi się na to żeby miała potaniec.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Gru 2007, 20:52 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Level napisał(a):
:) do tego dodajmy skillgainy i możliwość sprzedaży skilla, imp mk2, assasin, mod merc, mod tegretov, mod stark :) szkoda, że prawie nikogo z tego forum nie stać na to :(

a ja właśnie wyliczyłem czy opłaca się A105 zamiast A104 do korssów limited...oczywiście się nie opłaca, różnica 1000ped pomiędzy tymi ampami zwraca się po przepaleniu około 155 tys ped ammo :P

Level.


opisałem imk2 bo to najekonomiczniejsza broń w grze, powinno to odrazu odwieść wszystkich od używania normalnej broni jak nie posiadamy skilli ;)

Co do ampa to się nie zgodze. zawsze mamy trochę większy dps i dodatkowo możemy go sprzedać.


Profil Offline
PostWysłany: 14 Gru 2007, 22:08 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:18, edytowano w sumie 1 raz

Nie podano
PostWysłany: 15 Gru 2007, 00:12 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Sierpień 2005
Posty: 512
HP: 0
Society: Red Legion
Nick w grze: Michal Kedzior Bond
Zostanie ci w kieszeni to co zaoszczedzisz na uzywaniu ekonomiczniejszego itemu.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 06 Sty 2009, 00:23 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2008
Posty: 1328
HP: 0
Usunąłem a może się przydać początkującym.

Uwaga na początek: tu nie ma żadnych myków, mądrości ani nie wiadomo czego.

Eco Broni

Eco broni w zasadzie jest to ilość obrażeń jaka ta broń zada, przypadająca na 1 PEC (100 PEC = 1 PED)

Na entropedii mamy dwa rodzaje dmg/pec

dmg/pec na bazie maksymalnych obrażeń
dmg/pec na bazie skilli (dmg/pec przeciętne) TYM należy się kierować.

wzór na przeciętne dmg/pec (jest ich wiele...zajmiemy się tym najprostszym, bez uwzględnienia moba, armora, i innych tego typu czynników)

dmg/pec = [((minimalne dmg + maxymalne dmg)*hitrate)/2] / ammo + decay*markup
gdzie:
hitrate = 1-miss
miss : szansa na nietrafienie, wynosi ona od 20% do 8% w zależności od HA postaci, chociaż, jest to kwestia sporna co do tych wartości. przyjmijmy, że tak jest (entropiatools i entropedia korzystają z nich) 8% jest w przypadku HA = 10.

i teraz: Co mi daje pilnowanie dmg/pec ? Dużo.
Przykład:
Mob: Drone 01 (HP 300)
Broń: Breer P5a (L) vs Omegaton M2875
Przyjmijmy, że gracz ma 30 lvl w Hit i DMG
Przyjmijmy, że Cena P5a to 120%.
Przyjmijmy, że nie korzystamy z ampów, które de facto lekko poprawiają eco (nie wszystkie)

Wyszło nam, że P5a@120% ma eco 2,81 a m2875 ma 2,29
Co z tym zrobić ? można obliczyć sobie koszt jaki możemy ponieść aby unicestwić jednego Drona 01.
z P5a@120%: 2,81 to ile dmg zada broń kosztem 1 PEC-a, więc 1/2,81 = 0,355871886
tyle PEC kosztuje nas zadanie 1 dmg z tą bronią
300*0,355871886 = 106,7615658 PEC = 1,06762 PED

z M2875: 2,29 to ile dmg zada broń kosztem 1 PEC-a, więc 1/2,29 =
0,436681222
tyle PEC kosztuje nas zadanie 1 dmg z tą bronią
300*0,436681222 = 131,0043666 PEC = 1,31 PED

różnica przypadająca na jednego Drona: 0,24238 PED
niby niewiele...ale takiego Drona zabijamy w 10-14 sekund...w ciągu 8 godzin jesteśmy w stanie zabić ich nawet 2 tysiące, więc w ciągu jednego dnia przy takich skillach z P5a oszczędzimy około 484 PED

Przykład z życia:
Mob: Hogglo Young
HP: 2000
Broń:GeoTrek LP485 Apis (L) + Fi/Ra/Co Dante vs Isis HL8+A106

Dlaczego apis ? wielu z was zapewne osiągnęło albo osiągnie 40-60 lvl postaci, albo nawet zajdzie dalej. Przychodzi moment, w którym mówimy sobie: pora na mocniejszego moba. Czas znaleźć nową broń. Jedni poświęcą się Limited, inni kupią jakiś naprawialny model.
Hogglo to dość popularny mob.
Dlaczego HL8 ? bo może kogoś z was będzie albo już stać na tą broń, warta chyba 40 tys ped, może nieco mniej.

Przyjmijmy, że gracz ma 60 lvl w Hit i DMG
Przyjmijmy, że Apis ma cenę 180%

Wyszło nam, że Apis@180%+Dante ma eco 2,61
HL8+A106 ma eco 2,89

z Apis@180%+Dante: 2,61 to ile dmg zada broń kosztem 1 PEC-a, więc 1/2,61 =
0,383141762
tyle PEC kosztuje nas zadanie 1 dmg z tą bronią
2000*0,383141762 = 766,283524 PEC = 7,66284 PED

z HL8+A106: 2,89 to ile dmg zada broń kosztem 1 PEC-a, więc 1/2,89 =
0,346020761
tyle PEC kosztuje nas zadanie 1 dmg z tą bronią
2000*0,346020761 = 692,041522 PEC = 6,92042 PED

różnica przypadająca na jednego Hogglo: 1,1073 PED
to już coś.
Dodajmy do tego decay apteczki i zbroi.

Porównajmy się z najlepszymi np pan który nie musi wpłacać od 4 lat, nick zaczyna sie na S.
Skill: 100 lvl dmg i hit (w rzeczywistości ma większe, znacznie większe)
Broń: impmk2
Mod Fap

impmk2 ma wtedy eco: 3,27
więc 1/3,27 =
0,305810397
tyle PEC kosztuje nas zadanie 1 dmg z tą bronią
2000*0,305810397 = 611,6207951 PEC = 6,11621 PED

(jest taki serwis, który 2 panów prowadzi...zabijają moby za pedy, za Hogglo Younga biorą 10 ped. używają impmk2, mają ponad 100lvl i mod/imp fapy...niezły zarobek)

To tyle. Takie...podstawy, chyba każdy to wie albo sam do tego dochodzi po paru godzinach gry. Przyjdzie czas na wzory przy uwzględnieniu decay armora, moba, reloadu...w zasadzie wszystkiego :)

Dałem tą "wymaksowaną" impmk2 bo system jest zrobiony tak, że przeciętny gracz nie ma szans dojścia do tego, a system wraz ze zbliżaniem się poziomem do pana ubera, serwuje nam coraz to mniej ekonomiczne zabawki. Chce was uczulić na to, co was czeka. Owszem, niektórzy się tym nie przejmują, kupują Svempy X5, X1, CB26 itd i biją w ciemno...ale mają VISA albo szczęście do hofów/itemów/ATH :)

Best Regards.


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

Panel
Góra
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso