Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 10 Sie 2005, 05:41 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 580
HP: 0
Society: RED LEGION
Nick w grze: ASTAROTH KWICOL de'Beliar
W PE avatar ma pewnę liczbę skili odpowiedzialnych za przyrost punktów życia, a są to :

-athletcs, courage, bravado, colness, dexterity
-rifle, long blades, power fist, shortblades, whip, club, handgun
-weapons handing, malee combat, combat reflexes, heavy malee weapon, light malee weapon
-driling, mining, extraction
-anatomy, first aid, treatment, medicine

Proszę pamiętać, że wszystkiego nie wiem, gdyż nie wszystkie skile da się przetestować w celu sprawdzenia przyrostu hp.

Celne uwagi będą mile widziane.

Krótka porada ode mnie :
Najszybszy przyrost punktów życia uzyskuje się podnosząc skile z grupy malee combat do okolo 3k. Po podniesieniu ich do tej granicy dopiero zaleca się przejscie na walkę zasięgową. Czyli w skrócie : najpierw tniemy a potem strzelamy :)


Ostatnio edytowany przez de`Beliar 18 Sie 2005, 06:05, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Sie 2005, 09:19 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
Co do metody podnoszenia HP to najszybciej swego czasu było skilując evade 1-2 HP/dzien używając adj fapa lub nawet do 3-4 posługując się mod :) przy fap5 okolo 1 hp na 2-3 dni

oczywisci to jak dlugo spedzimy sie fapujac i jak duzo kasy chcemy na to wydac, oraz jaki jest nasz aktualny poziom w HP evade i skilach z leczenia (no chyba ze mamy mod fapa bo leczy zawsze 160 to wtedy tylko hp i evade)

przy poziomie do ktorego doszedłem wyskilowanie 1 hp przy pomocy adj fapa kosztowalo mnie okolo 150 ped ale oczywiście rosly wtedy też inne skille oprocz tych wlasciwych, wiec opłacalo sie skilowac i sprzedawac to co nie jest nam potrzebne :)

dla porownania skilujac mod fapem koszt ten spadal do okolo 70 za 1hp idawał mozliwosc szybszego skilowania :)

metoda skilowania była prosta 8-10 snabli y na adj fapa lub 12-14 na mod (zamalo hp mialem by brac wiecej :? ale najlepsi brali ponad 20 bez armora :twisted: ) lub 15-20 exo/daikiba y na adj w pixie lub 30-40 z mod i pixie. w przypadku skilowania z pixie koszt oczywiście wzrastał i trzeba było go co i raz naprawiac (10-20 min :) no ale zato skile leciały 2 razy szybciej :wink:

czasami przytrafiło sie zginąć wzasadzie wystarczył mały lag :) lub 1 nie zadziałanie fapa :lol:

W tej chwili niestety skilowanie evade nie ma juz większego sensu z powodu zmainy systemu skilowania :((( a wielka szkoda bo pewno do tej pory mial bym ponad 160-170 hp :evil: no i co lepsze nadal koksał bym w pe zamiast bawić się WoWem 8)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Sie 2005, 13:26 
Able
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 1485
HP: 0
Nick w grze: Harddy DUCH Cooldice
...może i n00bkowate pytanie ale...:
czy lepiej jest "walić" w jednym kierunku np.: tylko b. ręczna lub tylko b.dystansowa, czy lepiej może po połowie troche AXA troche RIFLA, jest jakiś złoty środek?

trywialny przykład:
powiedzmy Kowalski gra maniakalnie AXEM a Nowak i AXEM i MK2, który z nich będize miał więcej HP po tym samym czasie ? a może Kwiatkowski z autoklikerem fapując się na słąbych moobach?

? ? ? :?: :shock:


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Sie 2005, 18:07 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
HduchC napisał(a):
(...)powiedzmy Kowalski gra maniakalnie AXEM a Nowak i AXEM i MK2, który z nich będize miał więcej HP po tym samym czasie ? a może Kwiatkowski z autoklikerem fapując się na słąbych moobach? (...)

Który z nich by nie skillował to Ty i tak nie dostaniesz żadnych skilli. :P

A tak na prawdę to takich testów chyba nikt nie przeprowadzał, więc można jedynie przypuszczać, że dana metoda jest lepsza od innej.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 10 Sie 2005, 20:45 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
co do Dragona - stary nie kazdego stać na adj fapa (o mod to już nie wspomnę) szczególnie źle ze to napiałeś w dziale "Poradniki dla początkujących" :lol:
Ja myśle że anatomy bardzo dużo daje hp i impl są stosunkowo tanie więc warto zapuścić sobie taki jeden ;)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Sie 2005, 01:10 
Amateur
Dołączenie:
Lipiec 2005
Posty: 565
HP: 175
Society: Chlopaki z Ferajny
Nick w grze: Chudy
Anatomy rośnie jak na drożdżach, mam tego z 2.3k ale inne skille rosną rownocześnie więc cieżko powiedzieć które ważniejsze, myślę że ważna jest mieszanka kilku/nastu, m.in tych które wymienił de`Beliar
Pozdrawiam.


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Sie 2005, 08:14 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 317
HP: 158
Society: Poltropia
HduchC napisał(a):
...może i n00bkowate pytanie ale...:
czy lepiej jest "walić" w jednym kierunku np.: tylko b. ręczna lub tylko b.dystansowa, czy lepiej może po połowie troche AXA troche RIFLA, jest jakiś złoty środek?

trywialny przykład:
powiedzmy Kowalski gra maniakalnie AXEM a Nowak i AXEM i MK2, który z nich będize miał więcej HP po tym samym czasie ? a może Kwiatkowski z autoklikerem fapując się na słąbych moobach?

? ? ? :?: :shock:


do czasu kiedy skile z axa leca całkiem niezle to jest to szybsza metoda, aczkolwiek kiedy wszystko zaczyna zwalniać ok 3k to od tej pory warto sie przesiasc na guna bo moze uda sie ta metoda zrobic pare hp :)

Marciol jeszcze była opcja rescal i fap 5 ale koszty znacznie znacznie większe :) aczkolwiek jak evade imp chodziły po 400 ped to nawet to się opłacało


Ostatnio edytowany przez Dragon, 11 Sie 2005, 14:55, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 11 Sie 2005, 11:48 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
po pierwsze MarcioL :evil: po drugie nie chodzi mi o to że się nie opłaca tylko o to że noobki i większość polaków nie stać na adj fapa :P


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sie 2005, 09:09 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
oki,
Ja dobijam do 3k w lb. Radzicie zatem zająć się inną bronią?
W takim razie co do skilowania polecacie? Czy jeśli zostanę w close combat (np fisty czy short blades), to czy hp skoczą? (jake fisty i jaki sb będzie najbardziej ekonomiczny?)

Czym skilować pistole, mam 400 skila i maddoxa IV - opłaca się? (do tego juz 1300 w rifle i unlocked Markmanship)

mam już 110 hp. Ostatni przyrost (na 109) dostałem 2mies temu. od 2tyg wskilowałem pistola od 0 do 400 i dostałem nowego punkcika :)


Może się mylę, ale jeśli będe skilował lb, rifle, pistol, fist, shorblade.... do 3k to dostanę szybciej dodatkowe HP, niż jakbym skilował tylko jedno cały czas powyżej poziomu 3k?


Z góry dzięki za radę

Dziękuję i pozdrawiam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sie 2005, 10:26 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Myślę że jak już wysklillujesz 3k w lb to skllowanie shortblade czy fist nie będzie miało sensu bo melee cobat i inflict melee będziesz miał ze skillowania lb (ale oczywiście to bvędzie coś kolo 1k w kazdym z nich)

Mam nadzieje że wiesz o co chodzi :D


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sie 2005, 12:54 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
..ale własnie mi chodzi o podniesienie tych innych skili. Podnosząc np inflict melee damage, skilując od zera fistami będzie myślę łatwiej. Nie wiem czy przyrost pośrednich skili jest związany z przyrostem tych "głównych". Chodzi o to ze mając 3k w lb, sb i fist będe miał również 3k w inflict melee damage i reszcie. A przyrost tych pośrednich mogę uzyskać szybciej bo te główne od zera lecą też szybciej.

Pytanie tylko czy przyrost posrednich skili jest związany z przyrostem głównych. np na każde 3 punkty w lb przypada 1 punkt w IMD. Jeśli tak, to wtedy szybciej podniosę te pośrednie jesli zacznę fisty i sb od zera.

apropos: czy zadawane obrażenia zależą od lb czy od inflict melee dmg?


Ktos wie jak to jest?


Dzięuję i pozdraiwam


Profil E-mail Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sie 2005, 13:35 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
JASIOQ napisał(a):
(...)apropos: czy zadawane obrażenia zależą od lb czy od inflict melee dmg? (...)

Sądząc po nazwie raczej infict melee damage. :)


Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 12 Sie 2005, 15:32 
Qualified
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1171
HP: 0
Society: Chłopaki z Ferajny (dobra ekipa!)
Nick w grze: The Sundance Kid
Każdy skill wpływa na zadawane obrazenia napewno imd wpływa bardziej niz inne


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Panel
Góra
Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso