Odpowiedz
Autor Wiadomość
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Cze 2005, 12:52 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
Skąd: Warszawa
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
MindForce (siła umysłu) to jedna z nowszych innowacji wprowadzona do PE. A jej wykorzystywanie moze stać sie nową profesją.

Co nam potrzeba?

Otóz nie tak znowu sporo sprzętu ;). Bedzie potrzebny Payn-Inc Implant Inserter 15 ped (narzedzie dzieki któremu mozemy zainstalowac implant), oraz sam implant, który rozwinie zdolnosci naszego mózgu NeoPsion Aa MindForce Implant (22 Ped). Obie te rzeczy możemy kupic w TT. Na tej stronie mamy opisane wszystkie Implanty, bardzo ważne na jaki sie zdecydujemy bo każdy pozwala na używanie chipów o innym poziome (level). Na początek polecam jednak te z TT. Bierzemy do łapki Implant Inserter, do okienka które sie otworzy wkładamy Implant i klikamy 'Insert'. Pokaże sie nam bardzo ładna animacja :) Dostępna tutaj (Lunar we własnej osobie). Koszt tego procesu to decay (zużycie) Implant Insertera czyli 2 ped.


Chipy

Gdy wszczepienie implantu mamy juz za sobą pora zacząc korzystac z chipów :). Na rynku pojawiła sie juz ich spora ilość więc jest w czym wybierac. Mozemy skorzystać z:

Heal Chip
Zasadniczo słuzy do leczenia :). Nad Fapami posiada zalete w postaci range (nawet kilkadziesiat metrów) ale jest dosyc powolny, i bardzo nie-ekonomiczny jezeli spojrzymy na leczenie hp w stosunku do zużycia ME. Raczej mało popularny.

Blast Chip
Chip służący do zadawania obrażen w czasie walki. Również mało popularny, raczej nie nadaje sie do walki z czymś mocniejszym

Focus Chip
Głowne zastosowanie tego chipa to podniesienia sobie skilli (przede wszystkim dlatego ze mozna go zastosować na każdej osobie). Chip pozwala na stworzenie bańki wokól avatara - dzieki niej dostajemy od kilku do kilkudziesieciu Focus Charges, które pozwalają na dalszą koncentracje gdy zostalismy trafieni przez moba. Moze sie zatem przydać podczas sweatowania i używania MindForce podczas polowania.

Firestorm Chip
Robi ogromne obrazenia (od 140 do 200 dmg), posiada duży zasieg jednak jednorazowo zużywa tyle MindEssence że czyni to z niego jedną z najmniej ekonomicznych broni w PE ;). Dodatkowo wymaga osobnych skilli (inteligence i inne)

Teleport Chip
Bardzo popularny w ostatnich tygodniach. Jeden z niewielu chipów które jest sens używac. Zużywa sporą ilość ME ale pozwala teleportowac sie w wybrane miejsce, zasięg zależy od levelu chip (dla 1 jest to 800m, jednak wyższe poziomy pozwalaja na teleport w zasięgu kilkanascie kilometrów). Gdy bedziemy chcieli użyć chipa pojawi sie specjalna mapka z zaznaczonym okręgiem (oznaczajacym zasieg) wybieramy punkt na mapie i nastepuje teleportacja.

Wormhole Chip
Bardzo drogi w użyciu chip, otwiera portal pozwalajacy na teleportowanie sie z jednego miejsca na drugi nieskonczonej liczbe osob (pozostaje otwarty jednak zaledwie kilkanascie sekund). Taki portal moze zostać otworzony jedynie na terenie 1 kontytentu i potrzebne sa do tego 2 osoby. Postać która otwiera teleport wybiera ze swojej Friend List osobę do której chce sie teleportować. MindEssence zostanie zużyte tylko wtedy gdy próba otwarcia portalu zostanie zakończona sukcesem. Do jego użycia potrzebne sa naprawde duze skille (2-3k)

Revive Chip
Narazie bardzo nie wiele revival chipów znajduje sie grze. Sluży on do przywrócenia do życia osoby, która z tej czy innej przyczyny zgineła i pozostał tylko jej duch. Nie można użyc go na sobie, jednorazowo pochłania spore ilości ME (około 100)

Aby skorzystać z jedno z tych chipów musimy go oczywscie posiadać po czym umieszczamy go w pasku skrótów (Qucik Bar) i można z niego korzystac jak z kazdej innej broni\przedmiotu.

uwaga! Im wyższy level ma chip tym jego użycie kosztuje wiecej MindEssence, posiada wieksze zużycie(decay) i potrzebne są wieksze skille. Dlatego zawsze nalezy przeczytac info i sprawdzic czy dany chip bedzie nam pasował

MindEssence

MindEssence (czli 'amunicja' dla naszych chipów) powstaje w dosyc prosty sposób. W refinatorze dostępnym w TT umieszczamy równe ilości Sweat i Force Nexus (minerał - enmatter), jednorazowo mozna tam włożyc po 50 sztuk każdego i otrzymujemy MindEssence. Wyniesie ona drogo jezeli oba składniki kupimy na rynku, liczac ze Sweat to jakies 2,5-3 pec\sztuka, Nexus jest raczej tani 1,1-1,3 pec\sztuka co daje nam około 3,6-4 pec za 1 ME. Wtedy korzystanie z MindForce okaże sie bardzo nieopłacalne. Gdy chcemy troszke zaoszczedzic mozemy Sweat pozyskiwac samemu a kupować tylko Force Nexus, wtedy ME bedzie nas kosztowało tylko tyle ile zaplacimy za Nexus

_________________
Image - nieśmiertelna sygnaturka ;)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lip 2005, 18:44 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 248
Skąd: Jodłówka/k. Bochni
HP: 156
Society: P.L.
Nick w grze: Pawel Zari Zareba
Fajna ale naprawde droga zabawka.
Jestes nowy? nawet za to sie nie łap :)


Profil GGOffline
PostWysłany: 16 Lip 2005, 04:41 
No właśnie... czyli mindforce odłożyć na później generalnie?? kurde szkoda bo już chciałem być medium :lol:


Mężczyzna
PostWysłany: 16 Lip 2005, 16:15 
Trained
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 1318
Skąd: Warszawa
HP: 0
Society: Poltropia
Nick w grze: Posse
"na pozniej" :)

Jak pisalem zasadniczo te chipy sie nie nadaja do uzytku :( Zreszta jak pobiegasz troche po swiecie to nie zobaczysz nikogo uzywajacego Heal czy Blast chipa. Jedyny godny uwagi to TP chip i nie potrzeba do niego jakis wielkich skilli.

_________________
Image - nieśmiertelna sygnaturka ;)


Profil GGOffline
PostWysłany: 17 Lip 2005, 00:51 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:28, edytowano w sumie 1 raz

Mężczyzna
PostWysłany: 17 Lip 2005, 01:11 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 580
Skąd: Radomsko
HP: 0
Society: RED LEGION
Nick w grze: ASTAROTH KWICOL de'Beliar
Ja bym polecal nowym dosweatowac do capa na skilu, co pozwoli uzyskac okolo 80-90 skila w <koncentracji>. Ten skill tez wpływa na szansę powodzenia. A tak będzie taniej.

Podam liste skili które również wpływają na szansę powodzenia oraz wogóle mozliwożć uzywania danych czipów :

atrybuty:
psyche, inteligence

umiejętności:
courage, bravado, concentration, dexterity;

Natomiast na poszczególne czipy:
Psychotropy - czipy : tp, focus,wormhole,nerve blast
Biotropy - czipy: heal, resurection
Pyrotropy - czipy - firestorm


jeżeli cos pominałem, lub sie pomyliłem - proszę o celne uwagi:)

----------------------------------
ze względu na kilka pytań jakie mi zadano dot firestorm czipa - odpowiadam tu -
-> Aby używać nasłabszego (4lvl) firestorm czipa trzeba mieć min 600 w courage.
pozdrawiam :)

_________________
RED LEGION forever !!!
Image


Ostatnio edytowany przez de`Beliar, 06 Sie 2005, 05:55, edytowano w sumie 1 raz

Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lip 2005, 12:06 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Czerwiec 2005
Posty: 206
Skąd: SzCz3cin
HP: 92
Society: 3lancer
Nick w grze: loading...
nie revival chip tylko ressurection (chyba) taka poprawka. A w sumie firestorm nie jest aż aki nieekonomiczny. zużywa około 20 me na 200 dmg. to coś jak marber barvo plasma


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lip 2005, 13:26 
Green
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 203
HP: 0
hellfasy napisał(a):
nie revival chip tylko ressurection (chyba) taka poprawka. A w sumie firestorm nie jest aż aki nieekonomiczny. zużywa około 20 me na 200 dmg. to coś jak marber barvo plasma

Dodaj do tego kijowy decay,niemożliwość "przeładowywania" podczas ruchu,cene rynkową ME...i wtedy porównuj z plazmą(Zależy jaki fs i jaka plazma):)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 18 Lip 2005, 14:55 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
Skąd: Dąbrowa Górnicza
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
biorąc pod uwage, że wykopiesz nexa i kupisz sweat ( 3.0 ) to jużsamo to kosztuje cie 4 pece, do tego decay ( niewiem ile ale kilka następnych peców ), następna rzecz, że nie możesz uciekać podczas ładowania, czyli 20 ME po 4.0 ( jeśli wykopiesz nexa ) = 80 pec na 200 dmg :) bardzo ekonomiczne :P wychodzi 2.5 dmg/pec, a normalne bonie uznaje się za ekonomiczne gdy mają ponad 4.0dmg/pec :) oczywiście to 2.5dmg/pec jest wyliczone za sam koszt ME ( jeśli kosztowało nas 400%, jeśli dobrze pamiętam to teraz kosztuje 500%), do tego dochodzi kilka pec decayu, widzimy jakie nieopłacalne :)

Pozdro :mrgreen:

_________________
.+*^^*+.!Catch-Me-If-You-Can!.+*^^*+.


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Lip 2005, 05:56 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 580
Skąd: Radomsko
HP: 0
Society: RED LEGION
Nick w grze: ASTAROTH KWICOL de'Beliar
Sebek - ale jeżeli ME było by w tt po 1 pec za sztuke - to masz juz wtedy 10dmg/ pec - wtedy masz juz "ekonomiczność" :)

To cena rynkowa amunicji powoduje, że się nie opłaca uzywać ME.

_________________
RED LEGION forever !!!
Image


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Lip 2005, 07:24 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 628
Skąd: Dąbrowa Górnicza
HP: 69
Society: RED LEGION CADETS :>
Nick w grze: Sebek From Poland
no właśnie tylko kto sprzeda ME za 100%? :) no1 i tu mamy problemos :) a do tego decay jeszcze jest czyli nie będzie 10dmg/pec :P

_________________
.+*^^*+.!Catch-Me-If-You-Can!.+*^^*+.


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 19 Lip 2005, 09:03 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
Skąd: Wawa
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
O ile dobrze pamiętam to decay czipa i insertu to 1 lub 2 pece.

Dziękuję i pozdrawiam

_________________
LET THE HOF BE WITH YOU ALL TIME LONG :)
Teoria co do lootu jest jedna: po prostu jest. Czasem większy, a czasem mniejszy i przyrasta w miarę czasu :)

Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie
też nie..


Profil E-mail Offline
PostWysłany: 19 Lip 2005, 09:25 
(TRESC USUNIETA PRZEZ AUTORA)


Ostatnio edytowany przez Level, 01 Sty 2008, 20:28, edytowano w sumie 1 raz

Mężczyzna
PostWysłany: 19 Lip 2005, 09:44 
Amateur
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 508
Skąd: Wawa
HP: 94
Nick w grze: JASIOQ
O implant mi chodziło- ten co się do głowy wsadza.....;)


Dziękuję i pozdrawiam

z resztą decay jest podany przez autora w pierwszym punkcie

_________________
LET THE HOF BE WITH YOU ALL TIME LONG :)
Teoria co do lootu jest jedna: po prostu jest. Czasem większy, a czasem mniejszy i przyrasta w miarę czasu :)

Alkohol nie rozwiąże twoich problemów... A z drugiej strony, mleko w sumie
też nie..


Profil E-mail Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 15 Gru 2005, 14:04 
Unskilled
Dołączenie:
Październik 2005
Posty: 132
HP: 0
Wie ktos jak dokladnie uzyc chipa jezeli sie ma cala wymieniona juz reszte?


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 15 Gru 2005, 14:18 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Jesli dobrze cie zrozumialem - to po prostu "przenosisz" np teleport chip na pasek skrotow a potem uzywasz jak wszystko inne w pe.


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 04 Gru 2006, 13:06 
Apprentice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2006
Posty: 783
Skąd: Łódź
HP: 138
Society: PLR, Bzz, K$, O PL
Nick w grze: Arko Okta Kot
Małe pytanko:
Czy z implantami i chipami jest tak jak z brońmi? Słabe skille to implant ten z tt jest ok ale jakbym chciał mieć Bc to już będę go wolniej używał? Na przykładzie fokusa chipa czy jak mam minor i doładowauję do max to jak kupię potentata to będę ładował przykładowo za każdym razem nie 19 a powiedzmy 7 max? Mam zajęte jedno miejsce przez implanta Aa a dwa są wolne ale drugi implant nie chce wejść to po co są pozostałe dwa sloty? Niby jeden do ESi ale trzeci?
pozdro

Edit 15-01-2007
Więc tak:
Focus chip obojętnie którego poziomu ładuje się tak samo szybko. Potentat Focus nawet na początku daje 8-19 charge. Opłacalne jest trzymanie charge na poziomie 2-4 focus i doładowanie jednym chargem bo wtedy doładowuje najwięcej.

Focus jest b. potrzebny jak tepiemy się szczególnie na armecie bo jak wpadniemy w stado mobów to trza się szybko tepnąć dalej a bez przysłowiowej "bańki" w okół jest to prawie, że niemożliwe. Technicznie jak mamy do tepnięcia się dwa lub kilka skoków to zaraz jak zobaczymy biały obraz to naciskamy po raz kolejny przycisk, pod którym mamy ustawiony TPchip i jak już zobaczymy avatara to najczęściej ma on do połowy zrobioną koncentrację.

Warto mieć TPchipa lessera na m. in. takie sytuacje jak zakilluje nas mob i ma słaby pasek życia bo koszt jednego tepnięcia to 9ME+1pec tpchip+1pec implant czyli ok 20 pec a czas na dobiegnięcie do moba to związana z "odnawianiem" się moba strata ammo porównywalna albo i gorsza z użyciem TPchipa a i czasu się mniej marnuje.

_________________
(Tygrysek o pomidorach w ogródku zajączka) "Trzeba zerwać pomidory Puchatku, sa już zielone." huhuhu pozdrowienia dla wszystkich TYGRYSKÓW


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 05 Paź 2008, 15:16 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2006
Posty: 399
Skąd: Gateshead
HP: 145
Society: Poltropia
Troszke odswieze temat aby pokazac dzialanie Wormhole Chip'a

_________________
Since 2004-07-04
+682B53AFBE

Image


Profil E-mail Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso