Odpowiedz
Autor Wiadomość
Nie podano
PostWysłany: 14 Maj 2005, 15:30 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
HUNTING

Uwaga - poradnik ten jest już w znacznej części nieaktualny.
Entropia jest światem dynamicznym - poradniki szybko się dezaktualizują.
Zwłaszcza jeśli chodzi o konkretnie polecaną broń - koniecznie trzeba się zorientować na forum jaka w danym momencie jest najbardziej ekonomiczna i polecana dla początkujących !
To co było dobre w momencie pisania poradnika - z reguły już nie jest.


Najpopularniejsza zawodowa profesja dostepna na Calypso a jednoczesnie najtrudniejsza do perfekcyjnego opanowania. Mnogosc wystepujacych broni, skili, pancerzy, zwierzyny sprawia z jednej strony ze poczatkujacy gracz moze poczuc "kolorowy zawrot glowy" ale z drugiej daje to zaawansowanym graczom mozliwosc dostosowania ekwipunku i stylu gry w celu uzyskania masksymalnej efektywnosci, ekonomii badz przyjemnosci :)

Podstawowym podzialem wsrod lowcow jest uwzglednienie stylu walki :

- walka bronia biala (melee)
- walka bronia strzelajaca

Oba style diametralnie sie roznia i rozwijaja dwie oddzielne grupy skilli. Walka melee odbywa sie tylko na bliski dystans w zasadzie "twarz w pysk " :) co sprawia ze gracz narazony jest na ciagle ataki zwierzyny. Dlatego wymagane jest w znacznej mierze uzycie pancerzy oraz apteczek. Jakie bonusy daje walka melee? Otoz sa dwa zasadnicze : po pierwsze axe 1x0 :) nadal najtansza a zarazem najekonomiczniejsza bron w grze ktora w zawodowych rekach niezawodzi nawet na silnych mobach (ambuli do mature, atroxy do mature, argo do gurda, cornu all, bercy all itp) Druga korzystna cecha jest bardzo mocny rozwoj umiejetnosci charakteru w tym hp oraz unikow co moze bardzo pomoc w przyszlosci.

W przypadku broni strzelajacej z zasady rozpoczynamy atak na dystans i mob zaczyna gonic w nasza strone i tylko od rodzaju broni i klasy potwora zalezy czy nas dopadnie. Widac wiec ze dobranie odpowiedniej broni i zwierzyny moze doprowadzic do sytuacji gdy komfortowo bedziemy przeprowadzac w danym terenie eksterminacje bez potrzeby zakladania jakiegokolwiek pancerza czy korzystania z zakurzonego juz fapa :) co wiadomo daje czasem calkiem pokazne oszczednosci. Drugim plusem jest mozliwosc polozenia kazdego monstra w grze przy uzyciu wystarczajaco silnej broni latwiej anizeli bronia melee.

Jaki styl walki i bron wybrac? Po czesci zalezy to od tego co chcemy w PE osiagnac ale nierzadko dla poczatkujacego gracza powazna wada broni strzelajacych beda koszta ponoszone juz na wstepie na zakup potrzebnej zabawki i zarelka do niej (alias amunicji) lub niewielkich czynionych obrazen przez bron bedaca w zasiegu reki i portfela (mann mph, jester d-1) co zaweza w znacznym stopniu poczatkowy wybor potworow vs. korzystna cene, ekonomie i dmg broni typu axe 1x0.

W tym miejscu warto zapytac o co tak naprawde chodzi w huntingu? Niektorzy wymienia frajde z polowanka i gnebienia stad zwierzakow, inni powiedza ze to swietna metoda na odstresowanie ale tak naprawde hunting to sposob zarobkowania w PE i dlatego uzyskana wartosc lupow powinna przekraczac koszta zwiazane z naprawa sprzetu i amunicja jednakze w wiekszosci przypadkow jak podliczamy wydatki w TT wlos sie jezy na glowie, dlaczegoz tak sie dzieje? Przesledzmy ponizej podstawowe mechanizmy strat wystepujace w huncie:

1. Podstawowym i najpowazniejszym mechanizmem wystepujacym zawsze i niezaleznie od rodzaju uzywanej broni jest CHYBIANIE. Nikt w ogniu walki nie zdaje sobie sprawy jak czesto zdarza sie chybiac a kazde nieudane trafienie niesie ze soba nie dosc ze koszta amunicji/zepsucia to jeszcze przedluza pojedynek niosac ryzyko wystapienia dalszych strat. Zminimalizowac ryzyko pudla mozna tylko w jeden sposob - trenujac skile zwiazane z celnoscia i tak dla broni strzelajacych sa to odpowiednio rifle/handgun, aim, marksmanship oraz najwazniejszy xxx weaponry technology, dla melee sa to longblades/shortblades/power fists, melee combat i martial arts.

2. Drugim waznym czynnikiem sa straty zwiazane z niewykorzystaniem potencjalu broni czyli zadawanie 30 dmg przy broni majacej max dmg 100. Tu wyjsciem jest jak wyzej wytrenowanie odpowiednich umiejetnosci do poziomu dajacego najmniej srednia dmg 75% max. Dopiero ten poziom umiejetnosci sprawia ze wykorzystanie potencjalu broni zbliza sie do idealu.

3. Trzecim czynnikiem jest nadmiery koszt napraw pancerzy czy apteczek. W tym wypadku wyjsciem z sytuacji jest uzywanie tylko ekonomicznych pancerzy (pixi, neme, angel, shadow) lub wogole paradowanie bez pancerza (najlepsze rozwiazanie ale wymagajace odpowiednich umiejetnosci unikow i odpowiedniego poziomu hp lub nalezytej apteczki typu adj/imp/mod fap ^^) lub wytrenowanie umiejetnosci unikow tak wysoko by trafienia byly sporadyczne (da to dodatkowy bonus w zwiekszonej ilosci hp). Co do kosztow apteczek to trening umiejetnosci medycznych zwieksza efektywnosc leczenia i zwyczajnym fap 5 zamiast leczyc sie 1.1-4.0 po pewnym czasie bedziemy sie "brzdekac" 10-10 :)


Ostatnio edytowany przez wozik 13 Sty 2009, 20:05, edytowano w sumie 3 razy

Profil Offline
Nie podano
PostWysłany: 14 Maj 2005, 23:02 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
Jak widac wszedzie wzmiankowane zostalo slowo skile i trening i wlasnie ekonomiczny trening oraz rozwiniete skile sa podstawa do stworzenia zawodowego huntera (czytaj huntera posiadajacego staly sredni profit z polowan, nie mam tu na mysli przygodnych hofow czy tez cudow nad wisla czyli 1200 ped z combibo oraz osob ktore standardowo wplacaja np 1000 ped tygodniowo i nie zwazaja na straty i po prostu lubia kosic cornudy z camo jungle na 1000 rifla).

W przypadku broni melee podstawowym narzedziem treningu a zarazem i walki na dlugi dlugi czas (w zasadzie na stale) bedzie axe 1x0. Bron tania, niesamowicie ekonomiczna i na dodatek dajaca nadspodziewanie duzy dmg przy relatywnie niskich umiejetnosciach. Poczatkujacy adept zaopatrzyc powinien sie rowniez w full seta pixi oraz fapa 5. W przypadku dostatecznej ilosci ped wskazany jest rowniez zakup broni wspierajacej (ktoras z katan serii katsuhi) oraz lepszego fapa (fap 50 lub ek 2600). Nalezy tu wspomniec o jednej rzeczy, mianowicie polecam uzywanie pixi mimo iz modny ostatnio stal sie set rascala, fakt protekcja dawana przez rascala jest nadzwyczajnie atrakcyjna jednak koszt zuzycia tego pancerza (co przy niskich unikach bedzie tym wieksze) jest ZNACZACO wyzszy jak pixi (stosunek 1:20) wiec lepiej czasem przebiec sie ponownie od revivala lub brzdeknac sie lepszym fapem jak wydawac pedy na ... nic. Tak bo wg mnie lepeij jest placic za skile fapa ktore zostaja na naszym avatarze jak wydawac je w powietrze na naprawe armora. Co do zwierzyny polecam na starcie wyzywanie sie na bercykledach young i adult (N od Port Atlans) a nastepnie przeniesc sie na cornudacaudy i caudatergi (SE od Aegis, N od Fort Argus) tak aby ukonczyc mentoring, nastepnie zaleznie od cierpliwosci zostajemy na low-mid mobach poki nie odkryjemy martial arts i melee damage asessment i nie zrobimy ok 120 hp albo idziemy na med-hi moby typu atroxy young, maffoidy, feffoidy, drony 01-03, atraxy young, mature itp zwierzaki ktore potrafia juz dac item o sporym tt+. Wyzsze moby nalezy kosic juz ze wsparciem broni zasiegowej oraz lepszej broni typu axe 5x0 lub katsuhi determinator ^^ jednak na tym poziomie graczom wskazowek udzielac juz nie trzeba.

W przypadku broni strzelajacej sprawa jest duzo bardziej skomplikowana i nalezy rozpoczac od przegladu dostepnych broni i technologii. Wyrozniamy 3 typy broni:

- pistolety, bronie krotkozasiegowe (20-40, plazma 50-60) o duzej szybkosci przeladowania (0,8-1,3, plazma 2,0-2,3) ale niskim zasiegu i niskich-srednich wartosciach dmg (3-68). Bron perfekcyjna do treningu umiejetnosci strzeleckich oraz dobijania mobow na krotkim dystansie w przypadku uzywania combo rifle+pistol lub walki w terenie gorzystym. Dodatkowa zaleta jest niska cena znakomitej wiekszosci egzemplarzy ale wada niewielka ilosc i zabojcze ceny broni "uber" o dobrej ekonomi i parametrach

- karabiny, bronie o srednim zasiegu (50-100), srednim lub szybkim czasie przeladowania (1,1-2,5) i srednich wartosciach dmg (7-68). Bron z zasady uniwersalna, dobra do walki w nieszczegolnym terenie, korzystna pod wzgledem wystepujacej ilosci modeli (na kazda kieszen cos sie znajdzie) oraz ilosci broni "uber" kazdego typu w cenach od 3000+

- rifle, bronie dalekosiezne (90-185) o srednim lub wolnym przeladowaniu (1,4 - 10) i wysokim dmg (70-226). Bronie te przeznaczone sa do walki na otwartym terenie z niewielka iloscia roslinnosci, wymagaja uzycia celownikow optycznych (scope) w celu minimalizacji ryzyka pudla, maja dodatkowo wyjatkowo wysokie zuzycie amunicji tak wiec jednym slowem mozna podkreslic ze jest to grupa broni dla zaawansowanego gracza, ktory bedzie umial juz wykorzystac potencjal tej broni. Nadaja sie do uzycia tylko z pistoletem, ktorym bedziemy dobijac moba lub bronic sie w przypadku np bliskiego respawnu. Wskazac nalezy rowniez na wysokie ceny egzemplarzy nadajacych sie juz do uzycia. Zaleta jest mozliwosc bezkontaktowej walki ze zwierzyna przy odpowiednio dobranym i opanowanym uzbrojeniu (np na czystym m71a1 mozna klasc atroxy mature, old nim dobiegna do gracza na m71a2 ta sztuczka uda sie z guardianem - uzylem tu starego nazewnictwa mobow).

Drugim podzialem jaki mozna wyroznic wsrod broni strzelajacych jest podzial ze wzgledu na technologie i tak mamy:

- technologia laserowa - najpopularniejsza i wszechstronniejsza, bronie charakteryzuja sie niskim zuzyciem, dobrymi szybkosciami przeladowania oraz zasiegiem. Wystepuja powszechnie tanie amplifikatory obrazen korzystnie zwiekszajace ekonomie. Dostepne sa rowniez bronie treningowe o wyjatkowo niskim zuzyciu amunicji perfekcyjne do trenazu umiejetnosci strzeleckich (pistolety m2201 oraz mann mph, karabinki sollomate outbacko oraz jester d-1)

- technologia BLP - najbardziej "kultowa" ze wzgledu na efekty dzwiekowe oraz potezny dmg broni i szybkostrzlenosc , niestety odbija sie to na poteznym decayu oraz niskiej ekonomii wiekszosci egzemplarzy. Dodatkowym utrudnieniem jest brak dobrej broni do treningu ( pistolet FreanD Alpha BLP pistol mentor edition, karabinek VAT 110). Drogie sa rowniez ampy ale w przypadku gdy koszta nam niestraszne to na combo camo jungle + dante niema mocnych wsrod zwierzakow.

- technologia plazmowa - obecnie w zasadzie to pomylka ze strony MA, bronie straszliwie powolne o wysokim koszcie ammo i decayu i tylko 2 egzemplarze tej broni zasluguja na uwage ze wzgledu na wysoki dmg na tyle ze potrafi zabic gracza 1 strzalem (Marber Foxtrot Anihilator Mentor Edition oraz Marber Tango Anihilator), uzywana takze przez niektorych do tzw tagowania zwierzyny czyli zwracania uwagi poprzez trafienie.

Wiedzac juz co i jak strzela mozna zastanowic sie nad najtanszym i najszybszym rozwojem potrzebnych umiejetnosci strzeleckich zeby moc siegnac z czystym sumieniem po kawalek gnata co zrobi wieksza krzywde jak 8 letnia dziewczynka z korkowcem ^^. Mozna wyroznic 2 szkoly treningu:

1. Trening pistoletem (m2201 lub mann mph). Najtanszy ze wzgledu na amunicje oraz najszybszy ze wzgledu na szybkostrzelnosc jednak wymagajacy podobnie jak przy broniach melee uzycie pancerza oraz fapa. Dodatkowo w przyszlosci moze byc potrzebny osobny trening rifla (jak zamierzamy uzywac combo) oraz innej technologii. Daje jednak profit w wysokim przyroscie skila oraz dodatkowych punktach w evade i hp.

2. Trening karabinkiem (sollomate outbacko lub jester d-1). Polecany dla tych co wybieraja karabini jako bron docelowa i nie chca rozdwajac sie na handgun i rifle. Wolniejszy i kosztowniejszy w amunicji jednak oszczedza sie tu na decayu pancerza i fapa poniewaz w wiekszosci przypadkow slabsze moby nie dojda do polujacego.

Nalezy tu wspomniec ze JEST roznica miedzy m2201 a mann mph i uzycie 2201 w szerokiej perspektywie czasu i tysiecy wystrzelanych ped da znaczace oszczednosci na decayu broni.

Niezaleznie od wybranej metody na czas mentoringu ograniczyc sie nalezy do czystego pistoletu/karabinku i dopiero pozniej mozna zaczac trenowac z uzyciem ampa (polecam a102/a201 jako ze wytrzymuje najwiecej ze wszystkich a dodatek 7 punktow jest az nadto wystarczajacy na mid moby). Po osiagnieciu pulapu np 3000 skila w wybranym rodzaju broni mozna juz przesiadac sie na docelowa bron i probowac szczescia w terenie :)

Osobiscie trenuje pistolet i w chwili obecnej przy 4,5k handguna oczekuje lada moment odkrycia wounding i combat sense. Co do wynikow finansowych to jestem na + biorac pod uwage wyniki np od VU 7.3 :)


Hunting w VU 7.7

Coz, ogolnie moge stwierdzic iz dla mnie i znajomych jest to od dawna najlepsze VU jakie wyszlo poniewaz masa nowychniespodzianek sprawia ze profitujemy prawie na kazdym wyjsciu. Wracajac do tematu skilowania i huntingu:

Skilowanie i hunt bronia melle.
Coz poczatkujacy beda musieli raczej nadal sie trzymac albo axe 1x0 (ze wzgledu na cene) a po dorobieniu sie przeskoczyc na axe 2x0 ze wzgledu na wieksza ekonomie i wartosc TT co sprawia ze nie trzeba nosic ze soba tony zlomu. Godnym uwagi jest rowniez nozyk TT w momencie gdy hit i critical ability (H/C) osiagna 10/10. W momencie gdy osiagniemy odpowiednio wysoki poziom aby na nowych broniach limited (L) (zwlaszcza nano katana i dai-katana) osiagnac maxa w H/C oraz mamy chody u craftera i kupujemy po okazyjnych cenach (do 120%) polecam goraco przesiadke na te bronie - max wymiot i ekonomia. Zabijam szybciej niz kolesie z m4 na dante ale trzeba sie mocno pilnowac by teren mial akurat zwrot bo mozna nieuwazajac ostro sie przejechac - wtedy zadna ekonomia czy to katany czy imk2 nie pomoze a na katanie NAPRAWDE jest ostry przepal - 300 ped w godzinke nie jest problemem.

Skilowanie i hunt bronia range.
Tu nareszcie sprawa sie poprawila i odddano do dyspozycji mysliwych bron z tt o ekonomi w odpowiednich warunkach leszej jak imk2. mowa tu o SOLLOMATE OPALO. Bron smiesznie tania i dostepna w tt a po rozwinieciu smiesznie niskich umiejetnosci daje sznase uzyskania tak wysokich srednich obrazen ze zaawansowane postacie nie sa w stanie osiagnac tego na broniach za kilka/dziesiat k ped. Rozpoczynajac gre i trening uzywamy czystej broni na malych mobach poki nie osiagniemy H/C rownych 10/10 i wtedy zabawa sie rozkreca gdy siegamy po ampy. Osobiscie polecam cos jak a104-a106 (osobiscie uzywam a105 bo po co przeplacac za a106 a na wiekszosc zwierzyny wystarcza) i wyruszamy w teren na to co aktualnie czujecie ze rzuci kilogramy ped Smile Dla tych co czuja wysoki niedosyt polujac bronia o max dmg = 28 (z a204) podpowiem ze pojawila sie nowa produkcja NZR'a ale o niej wiecej za pare dni gdy dorwe ja w lapki i doglebnie przetestuje (a mam nadzieje ze bedzie to kopalnia ped).

Coz pozostaje zyczyc udanych polowan i opieszalosci MA by bronie TT pozostaly niezmodyfikowane jak najdluzszy czas.


Ostatnio edytowany przez wozik, 15 Maj 2005, 10:37, edytowano w sumie 1 raz

Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 14 Maj 2005, 23:46 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 2543
Skąd: z Warszawy
HP: 130
Society: Poltropia
Nick w grze: Jarek CvX Cvoxs
wozik napisał(a):
(...)Nalezy tu wspomniec ze JEST roznica miedzy m2201 a mann mph lub outbacko a jesterem d-1 i uzycie pierwszych z wymienionych broni w szerokiej perspektywie czasu i tysiecy wystrzelanych ped da znaczace oszczednosci na decayu broni. (...)


Z pewnego tematu na EP wynika, że decay jester'a i outbacko jest identyczny. Jester jedynie ma wiekszą maksymalną wartość TT, więc rzadziej biegamy to terminala. Jest też lżejszy o 0.1kg :wink: Sądzę, że decay mph i m2201 również jest taki sam lub różnica jest niewielka.


Profil GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 15 Maj 2005, 10:36 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
Z przeprowadzonych testow wynika ze faktycznie outbacko i d-1 sa identycznymi broniami pod wzgledem szybkosci, zasiegu i ekonomii, w przypadku 2201 i mann mph ekonomiczniejszy jest 2201 (na 1000 strzalow 5 pec mniejszy decay)


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 15 Maj 2005, 10:47 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 363
Skąd: TORUŃ
HP: 177
Society: P.L.(Polish Legion)
Dzięki.Kawał dobrej roboty.Polecam przeczytnie tego wszystkim młodym


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 15 Maj 2005, 23:04 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 64
Skąd: Wrocław
HP: 128
Society: P.L.
Nick w grze: Max
Bomba. Tylko szkoda, że dopiero teraz. Sam na własnej skórze doszedłem do podobnych wniosków, za frycowe trzeba płacić.
Powodzenia w rozwijaniu tematu.
Max


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 07 Lis 2005, 10:49 
Novice
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 382
Skąd: Wawa
HP: 125
Society: Poltropia
Hej :)

Doskonała robota Wozik :) ale kilka małych uwag.

1. Nano katana - mam 2,5k w lb i nie mogę dać max dmg (czyli cienias jestem) - więc jest to zabawka dla wyskilowanych graczy. Co do axe 2x0 - zwróćcie uwagę na katanę o nazwie Honor - po pewnym podskilowaniu się można jej z powodzeniem używać a jest tylko ciut mniej ekonomiczna od axe 2x0 za to daje szybkość i dmg (reload 1,5 sec - czyli 40dmg/s; max dmg = 56; dmg/pec 4,30). Zwracam na waszą uwagę ponieważ ktoś zaczął ją znów produkować i pojawiło się kilka na rynku.

2. Opalo i amp - zgadzam się w 100%, że jest to niesamowita zabawka (zwłaszcza z ampem). Co do doboru ampa to aby zachować jak najwyższą ekonomię to proponuję tak dobrać aby "na styk" zabijać moba, na którego się poluje (koszt nietrafionych strzałów jest niższy) a do dobijania mieć drugie opalo bez ampa. (używam a103 co wystarcza w moim przypadku na cornu do providera oraz argo z adultem włącznie). Dodatkowo polecam polować bez żadnego armorka (ew. pixie) a używać apteczki z TT (fap5) co rozwinie przydatne później skile w leczeniu.

Pozdrawiam,

PioHaw


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lut 2006, 12:52 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 13
HP: 91
Nick w grze: mAkaronowy
Na co najlepiej polowac ?? z sollomato opalo + amp103 + pixie armor
207 lvl laser weaponry technology
171 rifle
36 evade :>

_________________
peace


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lut 2006, 13:09 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Odstaw ampa, bierz samo opalo i tłucz snable, daikiby, exo itp young.


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lut 2006, 15:46 
Inept
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Luty 2006
Posty: 13
HP: 91
Nick w grze: mAkaronowy
bez ampa mam 4.0+ dmg :|

_________________
peace


Profil E-mail GGOffline
Nie podano
PostWysłany: 10 Lut 2006, 16:27 
Mediocre
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 88
HP: 0
Society: Szare Szeregi
Nick w grze: Littlefeather
4.0-8.0 i w zupelnosci wystarcza na zierzaki ktore wymienil ateush, dodam ze mozna tez meczyc caudatergi, cornudosy, bercykledy i merpy


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lut 2006, 18:18 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Maj 2005
Posty: 68
Skąd: Słupsk
HP: 0
Society: Poltropia
Hmmm dora robota , ale sprawdze bo to już chyba keiedyś było ... na starym forum i mam opracowanie Hunting wg Dragona no ale zawsze mozna odświerzyć stare tematy dla młodej krwi :twisted:

_________________
"SI VIS PACEM PARABELLUM"


Profil E-mail GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lut 2006, 18:41 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
Skąd: EU
HP: 110
mAkaron: ja mam podobnie niskie skille i brak większej kasy na ammo. Tłukę jeszcze sabakumby (mam takie fajne miejsce) i ptaszydła prancer i plumayergus (jedne ze słabszych mobów) NE od fort zeus. Jak masz ochotę to mogę sie wybrac w teamie we dwóch na umbranoidów - bo sam to jestem za cienki z opalo (też opalo i pixi). Jak coś to gg364488


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lut 2006, 20:22 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
Skąd: zzzzzzzz zadupia!
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
abyss napisał(a):
mAkaron: ja mam podobnie niskie skille i brak większej kasy na ammo. Tłukę jeszcze sabakumby (mam takie fajne miejsce) i ptaszydła prancer i plumayergus (jedne ze słabszych mobów) NE od fort zeus. Jak masz ochotę to mogę sie wybrac w teamie we dwóch na umbranoidów - bo sam to jestem za cienki z opalo (też opalo i pixi). Jak coś to gg364488


jesli bys dołozył amp do tego spokojnie dasz rade sam tylko niewiem czy jest sens na nie isc bynajmniej ja mam na nich słabe loty zato jak mówisz dobre loty sa na bery na n e od zeusa


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 10 Lut 2006, 20:56 
Initiated
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 919
Skąd: EU
HP: 110
Ano właśnie na bery nie mam praktycznie lootów (w zeszłym tygodniu tłukłem). Juz lepsze były nawet na dajkach i zdecydowanie bardziej "jednorodne" (2orange paint, kilkadziesiąt pec) na sabakubach. Natomiast umbra i podobne (fefki, mafki) to bym sobie chętnie poskanował przy okazji....


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 20 Lut 2006, 14:06 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Listopad 2005
Posty: 47
Skąd: Namysłów
HP: 92
Society: freelancer
Nick w grze: Alex Olek Gorski:)
Mam dobra rade.Nie przejmujcie sie gdy bedziecie miec zle looty, ja kiedys(teraz tez) mam kiepskie looty, al kiedys napisalem do supportu pewna wiadomosc na temat huntu.Dam wam teraz recytat kawalka tej wiadomosci i bedziecie wiedzic kiedy otrzymacie lepszy loot 8)
" However, all participants have the possibility of receiving a HoF. Generally, by increasing the skills and using better equipment, participants increase their possibilities to get a HoF. Occasional high loots are a part of Project Entropia, but we can assure you that these loots do not affect the individual participant’s looting possibilities. "
Czyli dokladnie chodzi o to, ze nim wieksze skille i nim wieksza wartosc posiadanegoekwipuku do huntu tym wiekszy traficie loot(moze cos jeszcze tm pisze ale nie znam dokladnie ang.)
:twisted:

_________________
Bądz czlowiekiem,daj full sentinel M!!


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 20 Lut 2006, 14:17 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Kwiecień 2005
Posty: 273
Skąd: Warszawa
HP: 0
Society: Red Legion
DUNG napisał(a):
i nim wieksza wartosc posiadanegoekwipuku do huntu tym wiekszy traficie loot(moze cos jeszcze tm pisze ale nie znam dokladnie ang.)
:twisted:

Raczej chodzi o użyty ekwipunek podczas huntu, a nie posiadany np. w storage. Jakby decay, zużycie ammo miało jakiś wpływ na ustalanie ostatecznej wartości hofa.. :roll:


Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 20 Lut 2006, 14:54 
Beginner
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Wrzesień 2005
Posty: 286
Skąd: zzzzzzzz zadupia!
HP: 88
Society: bez socu
Nick w grze: Benek
a i tak głównie załezy od szczescia wiec jest jak jest kaska leci na huncie zawsze do czasu bynajmniej ja tak mam trace powiedzmy przez dwa dni kase no srednio cos okolo 50 ped w plecy a trzeciego dnia mam globala na 130 ped i jestem do przodu 80 :-)
no nie zawsze bo czasami jest tylko 50 ped wiec tylko sie zwraca:-)


Profil GGOffline
Mężczyzna
PostWysłany: 17 Mar 2006, 17:50 
Weak
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2006
Posty: 42
Skąd: Warszawa
HP: 118
Society: Kingsajz
Nick w grze: Bulber Boo Zembula
Tak zachwalany axe1x0 może i jest dobry ale dla awatarów ze skll'em longblade grubo powyżej 800(wiem że prawdopodobieństwo trafienia zależy też od innych skilli)W moim przypadku statystycznie trafienie zdarza się w 60 % może.A już prawie do szału doprowadza mnie akcja która zdarzyła się parokrotnie

1. mam ponad połowę HP Berycled yong albo mature(ale nie tylko) ledwie 5-10% HP :)

2. trafiam w "powietrze" (w "cudzymsłowiu" bo broń się psuje) 8_10 razy :(

3. bydlak rozprawia się ze mną spokojnie :cry:

4. bez loot'u i z rozwalonym toporem trafiam do revivala (czy jak mu tam) :omur:

Dodatkowo skończyła mi się możliwość pobierania sweat'u SG lev 207 (tymczasowy brak możliwości wpłaty)i jestem zmuszony zbierać owoce i dung (oil odpada sprawdzałem parę razy siedzą "wypasy" i natych miast tracę życie)co wychodzi ok 6h zbierania 1-2h polowania (co bynajmniej mnie nie zniechęca [narazie])

I tu chciałbym zadać pytanie

Czy Hit Ability nie ma wpływu na prawdopodobieństwo trafienia(a pewnie ma jak na to sama nazwa wskazuje) i czy w moim przypadku nie lepiej byłoby wymienić broń np na Castorian Combat EnBlade-A z TT który w moim przypadku ma HA 8.4/10 i dodatkowo możlwość trafienia krytycznego Critcal HA 9.2/10 gdzie axe1x0 ma odpowiednio HA 0.4/10 CHA 2.1/10 przy dość zbliżonym damage'u

pozdrawiam i proszę o ustosunkowanie się bardziej doświadczonych kolegów

Boo

_________________
"Nic nie słyszę, bo nic nie widzę" George W. Bush


Ostatnio edytowany przez Boo 22 Mar 2006, 12:44, edytowano w sumie 2 razy

Profil Offline
Mężczyzna
PostWysłany: 17 Mar 2006, 18:02 
Administrator
Awatar użytkownika
Dołączenie:
Marzec 2005
Posty: 3452
HP: 133
Society: Poltropia
Boo napisał(a):
czy w moim przypadku nie lepiej byłoby wymienić broń np na Castorian Combat EnBlade-A z TT


Zdecydowanie tak.

Tutorial powstawał w momencie kiedy nie było tych broni w tt
które mają teraz tak dobre statystyki dla początkujących.
Wówczas też Axe1x0 było najbardziej ekonomiczne - teraz już nie jest.


Profil Offline

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Odpowiedz



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

Panel
Góra
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group • tłumaczenieDesign by CvX! and Ateush based on style by Ercan Koc

Planet Calypso